Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Βοήθεια για ηλεκτρονικά...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113

    Βοήθεια για ηλεκτρονικά...

    Η ιστορία έχει ως εξής...

    Το Sprint ST έχει υπολογιστή ταξιδίου στα όργανά του...

    Υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων ενδείξεων, αλλά η εναλλαγή μεταξύ τους γίνεται με τα κουμπιά που βρίσκονται πάνω στα όργανα (αντί από το τιμόνι όπως π.χ. στο BMW F800ST)...
    Αυτό είναι εργονομικό σφάλμα της μαμάς Triumph το οποίο σκέφτομαι να "διορθώσω"...

    Μιας κι έχω λοιπόν spare όργανα για να παίξω, τα άνοιξα και θέλω να συνδέσω πάνω στην πλακέτα τους διακοπτάκια που θα τοποθετηθούν στο τιμόνι (η ιδέα ήρθε από
    εδώ)...

    Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε την πλακέτα των οργάνων...
    Μέσα στους τρεις κύκλους είναι οι επαφές των διακοπτών, οι οποίες είναι 4 ανά διακόπτη αντί 2 που περίμενα...

    Εδώ έρχεται η ερώτηση...
    Μπορεί κάποιος να μου πει πού πρέπει να συνδέσω τα καλώδια από τους extra διακόπτες (2 ανά διακόπτη);;;

    Επειδή φοβάμαι πως δεν έχω γίνει απόλυτα κατανοητός στο τι θέλω να κάνω, παρακαλώ ΠΡΙΝ αρχίσετε τις ειρωνείες βοηθήστε με να διευκρινίσουμε το ζήτημα...

    Ευχαριστώ,

    Θωμάς


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dscf0002.jpg 
Προβολές:	256 
Μέγεθος:	88,0 KB 
ID:	120769

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113
    Από τις λίγες γνώσεις που έχω πάνω σε τυπωμένα κυκλώματα, πιστεύω πως αν συνδέσω τα καλώδια στα σημεία που έχω σημειώσει στην παρακάτω φωτό, θα παίξει...

    Έχω δίκιο;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dscf0002.jpg 
Προβολές:	247 
Μέγεθος:	81,6 KB 
ID:	120770

  3. #3
    Θωμά δεν νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα. Αν προσέξεις οι δύο πόλοι καταλήγουν σε μία παροχή, κοινώς ανά δύο πόλους του διακόπτη φεύγει ένα "καλώδιο" (το λέω έτσι για να συνενοηθούμε). Δεν γνωρίζω τη χρησιμότητα αυτής της συνδεσμολογίας αλλά σου λέω οτι μπορώ να διακρίνω από το ολοκληρωμένο
    edit: με πρόλαβες και κατ'εμέ έχεις δίκιο
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
    Θωμά δεν νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα. Αν προσέξεις οι δύο πόλοι καταλήγουν σε μία παροχή, κοινώς ανά δύο πόλους του διακόπτη φεύγει ένα "καλώδιο" (το λέω έτσι για να συνενοηθούμε). Δεν γνωρίζω τη χρησιμότητα αυτής της συνδεσμολογίας αλλά σου λέω οτι μπορώ να διακρίνω από το ολοκληρωμένο
    edit: με πρόλαβες και κατ'εμέ έχεις δίκιο
    Νά 'σαι καλά ρε Δημήτρη...

    Άλλος/η με διαφορετική άποψη;

  5. #5

    Re: Βοήθεια για ηλεκτρονικά...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver

    Υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων ενδείξεων, αλλά η εναλλαγή μεταξύ τους γίνεται με τα κουμπιά που βρίσκονται πάνω στα όργανα (αντί από το τιμόνι όπως π.χ. στο BMW F800ST)...
    Λογικό δεν είναι?
    Για να μην Λαλακίζεσαι καθώς οδηγάς....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113

    Re: Re: Βοήθεια για ηλεκτρονικά...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Λογικό δεν είναι?
    Για να μην Λαλακίζεσαι καθώς οδηγάς....
    Σωτήρη, stick to the subject please...

  7. #7
    Θωμά γιατί δεν το δοκιμάζεις; Άλλωστε δεν είναι κάτι μη αναστρέψιμο και δε νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα με τη λειτουργία ή την ασφάλεια της μηχανής.
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
    Θωμά γιατί δεν το δοκιμάζεις; Άλλωστε δεν είναι κάτι μη αναστρέψιμο και δε νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα με τη λειτουργία ή την ασφάλεια της μηχανής.
    Από Δευτέρα, πρέπει να πάω στον Κατουμά να πάρω pushbutton switches και bracket ...

  9. #9
    Και θα μας αφήσεις τώρα με την απορία;

    Αφού θα πας στον Κατουμά πάρε μαζί και το ολοκληρωμένο, τα παιδιά εκεί σίγουρα θα ξέρουν να σου πουν
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  10. #10
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Γιατί αντί να κολλάς πάνω στην πλακέτα, δεν μουφάρεις τα καλώδια που καταλήγουν στους διακόπτες με κανένα μισό μέτρο καλώδιο ίδιου τύπου , και να τα φέρεις μέχρι τους καινούργιους διακόπτες που θές να βάλεις πάνω στο τιμόνι….
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  11. #11
    Γιατί πιθανόν ο διακόπτης να έχει ποδαράκια που είναι κολλημένα στην πλακέτα και όχι καλώδια
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  12. #12
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
    Γιατί πιθανόν ο διακόπτης να έχει ποδαράκια που είναι κολλημένα στην πλακέτα και όχι καλώδια

    Πιθανόν...

    Αλλά όπως βλέπω το τυπωμένο , αν δεν είναι "καλό χέρι", υπάρχει κίνδυνος να βραχυκυκλώσει τα ποδαράκια
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  13. #13
    Σίγουρα, γι' αυτό για σιγουριά κολλάμε από την εξωτερική μεριά της κάθε επαφής για να μην υπάρχει πιθανότητα να πλησιάσουν μεταξύ τους
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113
    Όντως, όπως έγραψε κι ο Σκανδάλης , οι διακόπτες είναι με "ποδαράκια" επάνω στο τυπωμένο...

    Όσο για την προσοχή που χρειάζεται στο κόλλημα του καλωδίου, ξέρω πως είναι λεπτή δουλειά αλλά πιστεύω πως τό 'χω...

  15. #15
    Μέλος με μέλι Το avatar του/της marulis
    Εγγραφή
    09/06/2007
    Μηνύματα
    538
    Θωμά από ότι μπορώ να καταλάβω από την φωτο, οι επαφές που κοκκίνισες είναι σωστές . αν κατάλαβα καλά από την άλλη μεριά είναι τα διακοπτακια. Ο λόγος που οι επαφές είναι 4 αντί για δυο είναι για μεγαλύτερη σταθερότητα του διακόπτη και καλύτερη στήριξη.

    Με δυο σημεία ίσως με το πάτα - πάτα να κοβοντουσαν. Επίσης δυο επαφές μπορεί με τους κραδασμούς του διακόπτη να ραγίσουν και να προκαλέσουν «ψυχρή κόλληση» αν έχεις πολυμετρο τσέκαρε αριστερή δεξιά επαφή ότι έχουν μηδενική αντίσταση και είσαι οκ.

    Αν θες αύριο που θα πάρεις τα καλώδια και τα διακοπτακια πάμε σε έναν φίλο με εργαστήριο στο κέντρο και τα κολλάμε επιτόπου. Περιμένω αν θες να συναντηθούμε αύριο κατά της 16:00 ΠΜ

    θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
    ...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
    Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
    πω-πω μια κανονια!!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για μονοκύλινδρα αερόψυκτα
    από ctpanoramix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 13:01
  2. Βοηθεια για επιλογη ελαστικων
    από agnostos71 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 03:22
  3. Μια βοήθεια για Kawasaki
    από tidime στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2004, 14:15
  4. βοηθεια για CRM 250
    από crmaris στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2004, 14:58
  5. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF