Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: 1η μου αλλαγή ελαστικών

  1. #1
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414

    Question 1η μου αλλαγή ελαστικών

    Ποια λάστιχα να βάλω στο SV1000S μου;

    Μετά από έρευνα κατάλαβα ότι είναι πολύ υποκειμενική η επιλογή των ελαστικών και εξαρτάται τόσο από τον αναβάτη, όσο και από το μοντέλο της μοτοσυκλέτας... Γι'αυτό λοιπόν ζητάω την εμπειρία σας στο συγκεκριμένη μηχανή, τόσο για τα παρακάτω μοντέλα, όσο και γι'αυτά που έχετε να μου προτείνετε.

    PIRELLI - DIABLO CORSA & DIABLO CORSA III

    METZELER - SPORTEC M1 & SPORTEC M3

    BRIDGESTONE - BT021 & BT 002 (διορθώθηκε)

    MICHELIN - PILOT ROAD 2

    DUNLOP - QUALIFIER

    Για να σας κατατοπίσω ακόμη παρισσότερο, θέλω να βάλω μαλακό λάστιχο τελευταίας τεχνολογίας για να έχει όσο το δυνατόν καλύτερα κρατήματα, ειδικά στις στροφές, και δεν με νοιάζει ούτε η τιμή, ούτε το πόσο γρήγορα θα φθείρεται.
    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  2. #2
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533

    Re: 1η μου αλλαγή ελαστικών

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Locksmith



    PIRELLI - DIABLO CORSA & DIABLO CORSA III

    METZELER - SPORTEC M1 & SPORTEC M3

    BRIDGESTONE - BT021

    MICHELIN - PILOT Power & BT 002<<<<----αυτά είναι Bridgestone

    DUNLOP - QUALIFIER

    Όποια και αν βάλεις από τα Diablo/Pilot power/M3/002 και μάλλον και τα qualifier(δεν ξέρω αν τα έχει βάλει κάνας άλλος από δω σε Sv) θα είσαι απόλυτα καλυμένος σε θέμα κρατήματος και πρόσφυσης.Όλα είναι κορυφαία και δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά μεταξύ τους σε συνθήκες δρόμου.

    Αναλώσιμα είναι έτσι κι αλλιώς οπότε σε 2-3 χρόνια αν τα δοκιμάσεις όλα θα βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.Πάντως η διαφορά από αυτές τις παντόφλες που φοράς τώρα είναι χαοτική.



    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  3. #3
    Aπο αυτα που εχω δοκιμασει θα σου προτεινω να επιλεξεις μεταξυ των
    PIRELLI DIABLO CORSA III
    MICHELIN PILOT POWER 2CT
    BRIDGESTONE 014
    Απο τα υπολοιπα τα PILOT ROAD ειναι πολυ σκληρα
    Τα METZELER δεν με ικανοποιησαν καθολου
    Τα ΒΤ 02 τα QUALIFIER και τα PILOT RACE εχουν πολυ μικρη διαρκια ζωης (-5 με 6.000 χλμ στην καλυτερη) αλλα κορυφαιο κρατημα
    Αυτα και καλες βολτες
    Υπάρχει η στιγμή που πρέπει να κάνουμε τα πράγματα να συμβούν,και η στιγμή που πρέπει να αφήσουμε τα πράγματα να συμβούν

  4. #4
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    MICHELIN PILOT POWER 2CT

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.113
    Pirelli Diablo Rosso

  6. #6
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Pirelli Diablo Rosso
    τι σχολιάζεις ρε μπάμια? έχεις sv? eeeE? επειδή έβαλες στην καρούτα σου εσυ τουρινκ λάστιχα και πας να καταστρέψεις και τα στριφτερά SV???

  7. #7
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Pirelli Diablo Rosso
    Τα Pirelli Diablo Rosso τα δίνει η Pirelli ένα σκαλί πάνω από τα απλά Diablo
    και ένα σκαλί κάτω από τα Pirelli Diablo Corsa III.....

  8. #8
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663

    Re: 1η μου αλλαγή ελαστικών

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Locksmith
    Ποια λάστιχα να βάλω στο SV1000S μου;



    PIRELLI - DIABLO CORSA & DIABLO CORSA III

    METZELER - SPORTEC M3


    Αυτές για μένα είναι οι δύο καλύτερες επιλογές που έχεις με την Metzeler
    να είναι ένα σκαλοπάτι παραπάνω από τα Pirelli, μόνο και μόνο λόγω
    πιο τρίγωνης κορώνας, που μπορεί να σου "φτιάξει λίγο την γεωμετρία
    στο SV.

  9. #9
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414

    Re: 1η μου αλλαγή ελαστικών

    Χμ... i c. Πολύ ωραία μου απαντήσατε, κι εγώ για τα metzeler Μ3 έλεγα να βάλω οπότε θα δω γι αυτά ή για τα corsa III ανάλογα. ευχαριστώ πολύ guys.
    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  10. #10
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bikerted
    Aπο αυτα που εχω δοκιμασει θα σου προτεινω να επιλεξεις μεταξυ των
    PIRELLI DIABLO CORSA III
    MICHELIN PILOT POWER 2CT
    BRIDGESTONE 014
    Απο τα υπολοιπα τα PILOT ROAD ειναι πολυ σκληρα
    Τα METZELER δεν με ικανοποιησαν καθολου
    Τα ΒΤ 02 τα QUALIFIER και τα PILOT RACE εχουν πολυ μικρη διαρκια ζωης (-5 με 6.000 χλμ στην καλυτερη) αλλα κορυφαιο κρατημα
    Αυτα και καλες βολτες
    Τι ήταν αυτό που δεν σε ικανοποίησε στα METZELER; Όλο καλά λόγια ακούω, ακόμα διάβασα ότι το Μ3 είναι ολόιδιο λάστιχο με το Corsa III με τη μικρή διαφορά του ότι το Μ3 είναι μαλακότερο στα άκρα. Θα 'θελα να ακούσω και μια αρνητική γνώμη όμως.
    Επίσης όσον αφορά τα QUALIFIER, είχα την εντύπωση ότι είναι σχετικά σκληρά. Αληθεύει;
    Κάποιος πάλι μου είπε ότι το λάστιχο πρέπει να είναι 002 στη μέση (στα δίγομα) για να είναι μαλακό... κάτι τέτοιο.

    Δύσκολο είναι να βρω ένα ελαστικό το οποίο θα μου εμπνεύσει αρκετή εμπιστοσύνη στις στροφές και δεν θα με φοβήσει, τώρα που μαθαίνω να στρίβω.
    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Η δικη μου προταση ειναι σουπερκορσα στην πιο μαλακη γομμα εμπρος πισω. Η ακομα καλυτερα μισελεν παουερ ρεις στην πιο μαλακη γομμα. Θα τους περνας ολους στις στροφες και ας εισαι απειρος.

  12. #12
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    αν δεν τα δουλέψεις μόνο πίστα κακώς κοιτάς υπερμαλακά...
    θα δώσεις 3μιση κατοστάρικα για κάνα μηνα...2μηνο πίστας,.,,

  13. #13
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414
    Χμ... Τα σουπερκορσα πάλι πρώτη φορά τ'ακούω. Μου αρέσει η ιδέα της παροχής εμπιστοσύνης στις στροφές πάρα πολύ οπότε θα χρειαστώ λεπτομερώς το όνομα του μοντέλου, της μάρκας και τις πιο μαλακής γόμας των παραπάνω αν μπορείτε για να ξέρω πως θα το ζητήσω. Πάντως μέχρι στιγμής απ αυτά που έχω διαβάσει απο εσάς και γενικά, έχω καταλήξει στα

    metzeler m3, diablo corsa III, και τα μαλακά supercorsa αλλά είμαι ακόμη επιφυλακτικός μέχρι να μου πείτε κι άλλοι τη γνώμη σας.
    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Locksmith
    Τι ήταν αυτό που δεν σε ικανοποίησε στα METZELER; Όλο καλά λόγια ακούω, ακόμα διάβασα ότι το Μ3 είναι ολόιδιο λάστιχο με το Corsa III με τη μικρή διαφορά του ότι το Μ3 είναι μαλακότερο στα άκρα. Θα 'θελα να ακούσω και μια αρνητική γνώμη όμως.
    Επίσης όσον αφορά τα QUALIFIER, είχα την εντύπωση ότι είναι σχετικά σκληρά. Αληθεύει;
    Κάποιος πάλι μου είπε ότι το λάστιχο πρέπει να είναι 002 στη μέση (στα δίγομα) για να είναι μαλακό... κάτι τέτοιο.

    Δύσκολο είναι να βρω ένα ελαστικό το οποίο θα μου εμπνεύσει αρκετή εμπιστοσύνη στις στροφές και δεν θα με φοβήσει, τώρα που μαθαίνω να στρίβω.



    Τότε πολύ πιθανόν να είταν ελατοματικό το ζευγάρι που έβαλα, αλλά μου γλυστράγανε πολυ και είχαν μικρή διάρκεια (7000)
    Υπάρχει η στιγμή που πρέπει να κάνουμε τα πράγματα να συμβούν,και η στιγμή που πρέπει να αφήσουμε τα πράγματα να συμβούν

  15. #15
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bikerted
    Τότε πολύ πιθανόν να είταν ελατοματικό το ζευγάρι που έβαλα, αλλά μου γλυστράγανε πολυ και είχαν μικρή διάρκεια (7000)
    Συγνώμη ρε 'συ, αλλά 7Κ χλμ είναι μικρή διάρκεια ζωής?????
    Μην ξεχνάς ότι έχεις ένα μηχανάκι 1000cc με σχεδόν 11χγμ
    ροπής και 110 αλόγατα..... Μήν περιμένετε και πολλά παραπάνω
    ΗΜΑΡΤΟΝ ....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2006, 21:27
  2. Αλλαγή ελαστικών
    από Georg_ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2006, 18:08
  3. Αλλαγή ελαστικών σε cbf600s
    από startengine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2005, 13:32
  4. προβλημα (?) απο αλλαγη ελαστικων
    από el_hymador στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 13:25
  5. Αλλαγη ελαστικών
    από naknath στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF