Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ.....
μην ακολουθείς το μονοπάτι...πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.....
Επειδή οι χωμάτινοι προσπαθούν να το ρίξουν στο street ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους
:rotflmao:
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από zoropatra
Ξαφνικα μου ηρθε η απορια:
γιατι τα κρανη για ασφαλτινα μηχανακια ειναι στρογγυλα ενω τα εντουρο ειναι ποιο μυτερα..........?
Τα στριταδικα ενδιαφερονται για την αεροδυναμικη περισσοτερο, ενω αντιθετα τα εντουραδικα δινουν περισσοτερο χωρο για αερα και καλυτερη αναπνοη (ειδικα στα κομματια που εχει ΠΟΛΥ ζορι)... :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Τα στριταδικα ενδιαφερονται για την αεροδυναμικη περισσοτερο, ενω αντιθετα τα εντουραδικα δινουν περισσοτερο χωρο για αερα και καλυτερη αναπνοη (ειδικα στα κομματια που εχει ΠΟΛΥ ζορι)... :wacko:
το ειχα σκεφτει και αυτο απλα δεν μου αρκουσε σαν απαντηση.......οκ ομως ευχαριστω.........
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ.....
μην ακολουθείς το μονοπάτι...πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.....
το χερι μου στην φωτια δεν το βαζω....![]()
αλλα καπου ειχα διαβασει οτι τα χωματινα κρανη εχουν αυτο το σχήμα (εξέλιξη των ''συμβατικών'' ασφαλτινων κρανων) ωστε να υποβοηθά την αναπνοή και να εμποδίζει το θόλωμα (που προεκυπτε οταν χρησημοποιουσαν συμβατικα κρανη).
με την λογική οτι οι εντουράδες, λόγω μεγαλύτερης σωματικής καταπόνησης εχουν αυξημένη (πιο γρηγορη) αναπνοή αρα και μεγαλύτερη αναγκη σε παροχή αερα. επίσης λογο αυξημένης εισπνοής ειναι αυξημένη και εκπνοή οποτε αυξημενα και τα θερμα (απο το σωμα) αερια τα οποια θολώνουν την ζελατινα.
ακομα ενα θετικό ειναι οτι ο μεγαλύτερος χωρος μπροστα απο το στομα επιτρεπει να νερα/λασπες να φυγουν πιο γρηγορα και ετσι να μην εμποδισουν την αναπνοη του αναβατη..σε περιπτωση που το περασμα του ποταμου ειναι ατυχές πχ.
αλλα οπως ειπα....μπορει να λεω βλακιες.....![]()
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!
όταν είσαι γλήγορος με το πληκτρολόγιο.....:smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Τα στριταδικα ενδιαφερονται για την αεροδυναμικη περισσοτερο, ενω αντιθετα τα εντουραδικα δινουν περισσοτερο χωρο για αερα και καλυτερη αναπνοη (ειδικα στα κομματια που εχει ΠΟΛΥ ζορι)... :wacko:
όπως ειναι οι βατοί χωματόδρομοι ας πουμε.....Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
.... (ειδικα στα κομματια που εχει ΠΟΛΥ ζορι)... :wacko:![]()
:rotflmao:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!