Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας.

  1. #1

    Η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας.

    Ως μέλη του «Ελληνικού Ηλεκτρονικού Κέντρου (Hellenic Electronic Center), μη κερδοσκοπικού οργανισμού των ΗΠΑ, αντιπροσωπεύουμε μέρος της ακαδημαϊκής κοινότητας της διασποράς, της Ελλάδος και της Κύπρου, ως και φιλέλληνες συναδέλφους στον πανεπιστημιακό χώρο.
    Το παρακάτω κείμενο είναι μία ανοικτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και μέλη της Ελληνικής Κυβερνήσεως. Την παρούσα επιστολή επίσης προσυπογράφουν ο τ. υπουργός Μακεδονίας-Θράκης κ. Νικόλαος Μάρτης και ε.α. αξιωματικοί των τριών Όπλων.
    Με την πρωτοβουλία αυτή αποσκοπούμε στο να σας διαβιβάσουμε προσηκόντως την βαθειά ανησυχία μας αναφορικά με την υπουργική Απόφαση δημοσιευθείσα την 10η Ιουλίου 2006 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Τεύχος Δεύτερο, αρ. φύλλου 867, σελίδες 12373-12390) σχετικά με την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας ως μαθήματος επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας στο επίπεδο δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    Κριτική αξιολόγηση της εν λόγω υπουργικής Απόφασης καταδεικνύει ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε ελληνόφωνους χριστιανούς μαθητές Γυμνασίου ολόκληρης της χώρας και όχι σε τουρκόφωνους μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης.
    Αναφορικά με το δημοσίευμα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα ακόλουθα:
    1. Από την πλευρά της ελληνικής κοινωνίας ουδέποτε διατυπώθηκε βούληση – δίκην λαϊκής απαίτησης –- υπέρ της εισαγωγής της τουρκικής γλώσσας στο ελληνικό σχολείο κατά το πρότυπο της αγγλικής, της γαλλικής ή της γερμανικής.
    Το εγχείρημα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Ε.Π.Θ.) θα μπορούσε να θεωρηθεί υπό διαφορετικό πρίσμα αν προηγουμένως είχε παρατηρηθεί κάποια αξιοσημείωτη ζήτηση της τουρκικής στα ιδιωτικά φροντιστήρια, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με άλλες γλώσσες. Αντίθετα ο τρόπος με τον οποίο το Υπουργείο επέλεξε να προωθήσει το ζήτημα – και μάλιστα κατά τους θερινούς μήνες – γεννά εύλογα ερωτήματα και απορίες.
    Μείζονα θέματα όπως ο φορέας (ή οι φορείς) χρηματοδότησης του εν λόγω προγράμματος, η αξιολόγηση και ο καθορισμός της διδακτικής ύλης και βιβλίων, καθώς επίσης η διαδικασία πρόσληψης του διδακτικού προσωπικού, θα έπρεπε να είχαν αποσαφηνισθεί πριν από την κατάθεση και υιοθέτηση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης μέσα από διαδικασίες διαφάνειας, διαλόγου και διαβούλευσης.
    Με την παρούσα επιστολή ζητούμε από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. όπως προβεί σε κοινοποίηση της σχετικής εισηγητικής έκθεσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
    2. Οι Έλληνες ήδη συγκαταλέγονται ανάμεσα στους πλέον γλωσσομαθείς λαούς της Ευρώπης, καθώς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων μαθητών έχει διδαχθεί συστηματικά την αγγλική, τη γερμανική και τη γαλλική γλώσσα. Εν προκειμένω, είναι δύσκολο να εξηγηθεί γιατί προτιμήθηκε από τους υπεύθυνους η τουρκική γλώσσα σε σχέση παραδείγματος χάρη με την ισπανική ή την ιταλική, για τις οποίες η ζήτηση είναι πασίγνωστη. Είναι όντως αξιοπερίεργο, ότι το ΥΠ. Ε.Π.Θ. μεθοδεύει την εισαγωγή ωρών για την τουρκική, τη στιγμή που πρόσφατα αποφάσισε να μειώσει τις ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών, όπως λ.χ. της γερμανικής και της γαλλικής.
    Επιπλέον, η εισαγωγή της τουρκικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας ενέχει σοβαρό κίνδυνο εξαναγκασμού των μουσουλμάνων μαθητών, τόσο από τον κοινωνικό τους περίγυρο όσο και από εξω γενείς παράγοντες, να την προτιμήσουν έναντι της γαλλικής ή της γερμανικής, σε βάρος της σταδιοδρομίας τους. Μάλιστα για την περιοχή της Θράκης ο εξαναγκασμός αυτός είναι δεδομένος.
    3. Το επίσημο κείμενο της υπουργικής Απόφασης, όπως αυτό δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αποφεύγει να διευκρινίσει αν και κατά πόσο το πρόγραμμα θα περιορισθεί στους γειτνιάζοντας προς την Τουρκία νομούς Ξάνθης και Ροδόπης ή αν θα επεκταθεί σταδιακά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, όπως λόγου χάρη στα νησιά του ανατολικά Αιγαίου.
    Σημειωτέον ότι η εν λόγω πρωτοβουλία λαμβάνει χώρα κατά την διάρκεια μίας περιόδου δυσχερούς και δη προβληματικής προσέγγισης με την γείτονα Τουρκία. Η τελευταία, όχι μόνον στερείτε της στοιχειώδους πρόθεσης να εισαγάγει την ελληνική γλώσσα στο δευτεροβάθμιο εκπαιδευτικό της σύστημα, αλλά απεργάζεται σχεδίων συστηματικής εξολόθρευσης των τελευταίων στοιχείων της πολιτισμικής παρουσίας της Ρωμιοσύνης στην Πόλη.
    Η μακροχρόνια και κατά τις ενδείξεις μόνιμη κατάργηση της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, η κλιμάκωση του διασυρμού, της καταπίεσης, του εκφοβισμού και του εξευτελισμού του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ως μη νομικού προσώπου εν Τουρκία, και η συνεχιζόμενη καταπάτηση των Πατριαρχικών Καταστημάτων, προδίδουν συντονισμένη και σταθερή πορεία απομάκρυνσης, και όχι αμοιβαίας προσέγγισης από πλευράς της γείτονος, παρά τις ειλικρινείς και έμπρακτες προθέσεις από την μεριά της χώρας μας.

  2. #2
    4. Η «επεξηγηματική» εγκύκλιος του ΥΠ.Ε. Π.Θ., υπό την μορφή Δελτίου Τύπου εκδοθέντος την 7η Αυγούστου 2006, είναι ανεπαρκής καθότι στερείται νομικής υπόστασης και δεν αναιρεί το περιεχόμενο της αρχικής υπουργικής Απόφασης. ?ξια προσοχής είναι η ρητορική της εγκυκλίου του ΥΠ.Ε.Π.Θ., μέσω της οποίας η ελληνική κυβέρνηση επικαλείται ότι η εν λόγω απόφαση πληροί τις προϋποθέσεις της «πολυγλωσσίας» και της «πολυπολιτισμικότητας», με βάση τις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προμηνύοντας έτσι την επικείμενη αναγνώριση τουρκικής μειονότητας (με ενσωμάτωση σε αυτήν του πομακικού στοιχείου).
    Σε περίπτωση που το ΥΠ.Ε.Π.Θ. επιμείνει στην διδασκαλία της Τουρκικής στη Θράκη, με βάση ακριβώς τις αρχές που επικαλείται, θα πρέπει να μεριμνήσει ώστε όλα τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας να μπορούν να επιλέξουν αντί της τουρκικής, τη διδασκαλία της μητρικής τους γλώσσας, δηλαδή εναλλακτικά τη διδασκαλία της πομακικής ή της αθιγγανικής. Οι όποιες δυσκολίες υπάρχουν στη διδασκαλία των γλωσσών αυτών μπορούν να αντιμετωπισθούν από πανεπιστημιακούς αντιστοίχων ειδικοτήτων.
    5. Στην Ελλάδα «δυνατότητες διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας προσφέρονται σε διάφορα πανεπιστημιακά ιδρύματα, όπως στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στην Κομοτηνή, το Πανεπιστήμιο του Αιγαίου στη Ρόδο, το Α.Π.Θ. στη Φλώρινα, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην Κέρκυρα, το Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ρέθυμνο και το Πανεπιστήμιο της Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη. Κατά κύριο λόγο η διδασκαλία της τουρκικής επικεντρώνεται σε τμήματα Ιστορίας και Διεθνών σπουδών, που άπτονται μελετών στις περιοχές της Χερσονήσου του Αίμου, της Μεσογείου και του Ευξείνου Πόντου. Επιπλέον, στη Θράκη υπάρχουν τουλάχιστον τρία ιδιωτικά φροντιστήρια ξένων γλωσσών, στα οποία διδάσκεται η τουρκική γλώσσα.»
    Εν προκειμένω, υιοθετούμε την άποψη ότι η ίδρυση περισσοτέρων τμημάτων τουρκικών σπουδών σε πανεπιστημιακό επίπεδο – ή δίκην ανεξαρτήτων ινστιτούτων – θα μπορούσε κάλλιστα να καλύψει την ανάγκη «γνωριμίας με την γείτονα». Ανάλογα άλλωστε είχαν πράξει οι Ηνωμένες Πολιτείες με τα τμήματα ρωσικών σπουδών και η τέως Σοβιετική Ένωση με τα τμήματα αγγλικής γλώσσας, χωρίς να σημειωθεί τέτοιου βαθμού αλλοτρίωση των αντίστοιχων εκπαιδευτικών συστημάτων.
    6. Θεωρούμε ότι είναι άλλο πράγμα η ενίσχυση των τουρκικών σπουδών στην Ελλάδα με σκοπό τη στελέχωση του διπλωματικού σώματος, την ιστορική έρευνα και την προώθηση των εμπορικών σχέσεων και εντελώς άλλο πράγμα το να εισαγάγει η ελληνική κυβέρνηση την τουρκική σε σχολεία που απευθύνονται σε παιδιά 12-14 ετών παρακάμπτοντας μάλιστα επιδεικτικά άλλες γλώσσες, για τις οποίες η ζήτηση είναι δεδομένη.
    Είναι δε πολύ φυσικό να προκύπτουν αντιδράσεις, όταν αυτό το μέτρο συμπίπτει χρονικά με την έκδοση μίας σειράς από αναθεωρημένα βιβλία ιστορίας, όπως λ.χ. της Στ` Δημοτικού ή των τεσσάρων βιβλίων εναλλακτικής διδασκαλίας του «Κέντρου για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη» (CDRSEE), από τα οποία έχουν λογοκριθεί η περίοδος του 1821, η Γενοκτονία των Ελλήνων ως και άλλες κρίσιμες περίοδοι της νεότερης Ελληνικής ιστορίας, με απώτερο στόχο την προώθηση μίας ωραιοποιημένης εικόνας της Οθωμανικής περιόδου. Δεν είναι τυχαίο, ότι η πρώτη αντίδραση απέναντι στην πολιτική αυτή, εκδηλώθηκε στο 6ο Παγκόσμιο Ποντιακό Συνεδρίο, όταν εκπρόσωποι 600 οργανώσεων, απ΄ όλο τον κόσμο, ζήτησαν ομόφωνα από την υπουργό Παιδείας να αποσύρει το νέο βιβλίο ιστορίας της Στ¶ δημοτικού.
    Στο ίδιο μήκος κύματος με τα προαναφερθέντα σχολικά εγχειρίδια, κινείται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας «Κλειδιά και Αντικλείδια» η οποία ανήκει σε ημικρατικό / ημιεπίσημο φορέα, μεθοδευμένης και δη αποδομητικής ιστοριογραφικής προσέγγισης επί των ελληνικών πραγμάτων.
    Αν και η επίσημη ονομασία του εν λόγω φορέα έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνον με τους μουσουλμάνους της Θράκης, τα κείμενα που δημοσιεύει αποτελούνται κυρίως από νύξεις για την «νέα ελληνική ταυτότητα», που οι συγγραφείς επιδιώκουν να επιβάλλουν άνωθεν, όπως και από έμμεσες προσπάθειες ανάδειξης ανυπάρκτων μειονοτικών ομάδων σε όλη την Ελλάδα, με ιδιαίτερη έμφαση στο Αιγαίο και τη Μακεδονία
    Πολύ περιληπτικά, παραθέτουμε μερικά χαρακτηριστικά σημεία από την ιστοσελίδα:
    6.1) Αμφισβητείται η Ελληνική Επανάσταση και η Γενοκτονία των Ρωμηών / Ελλήνων της Μικρασίας. Αναφέρεται ενδεικτικά:
    «...δεν απειλείται ο πατριωτισμός και η εθνική συνείδηση από τη γνώση ότι, λ.χ., εκείνο που οι Έλληνες ονομάζουν Μικρασιατική Καταστροφή, για τους Τούρκους αντιπροσωπεύει τη ληξιαρχική πράξη της εθνογένεσής τους, ότι η Ελληνική Επανάσταση δεν ξέσπασε όταν όλοι οι Έλληνες με πατριωτικό ενθουσιασμό δέχτηκαν να θυσιαστούν για την ελευθερία, αλλά σε μια περίοδο που διαφορετικές ομάδες του χριστιανικού πληθυσμού είχαν διαφορετικές στάσεις απέναντι στην ανασφάλεια που αντιπροσώπευε η αμφισβήτηση της οθωμανικής κυριαρχίας.»
    [Έφη Αβδελά, «ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ», βιβλίο απευθυνόμενο σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς και μαθητές]
    6.2) Υπό τη σφραγίδα εγκυρότητας του ΥΠ. Ε.Π.Θ. προωθούνται στο διαδίκτυο κείμενα όπου:
    α) Τίθεται ζήτημα τουρκικής μειονότητας στο Αιγαίο και προαναγγέλλεται εμμέσως η εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στην Κω.
    β) Αμφισβητείται εμμέσως η ελληνικότητα ενός πολύ σημαντικού μέρους των επιζώντων της Γενοκτονίας των Ελλήνων, των Ρωμηών προσφύγων που εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα μετά το 1922, αφού μεταξύ τους ανακαλύπτονται ακόμη και μειονοτικοί «αραβόφωνοι» και «κουρδόφωνοι».
    γ) Αναγνωρίζεται η ύπαρξη «μακεδονικής μειονότητας» και εγείρεται ανοικτά ζήτημα ύπαρξης και ανάδειξης περαιτέρω «εθνογλωσσικών μειονοτήτων» στην Ελλάδα, όπως λ.χ. αρβανίτικης και βλάχικης - βλ. απόσπασμα από το δημοσίευμα μέλους του ημιεπίσημου/ημικρατικού Κέντρου Έρευνας Μειονοτικών Ομάδων (ΚΕΜΟ).
    Εν προκειμένω οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι συγκεκριμένοι κύκλοι εκτός Ελλάδος απεργάζονται σχεδίων που προωθούν σε διεθνείς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων και ημιεπισήμων οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ζήτημα αναγνώρισης δήθεν «Μακεδονικών» (Σλαβομακεδονικών), Αρωμανικών (Αρμάνικων Βλάχικων) και Αλβανικών (Αρβανίτικων) εθνογλωσσικών μειονοτήτων στην Ελλάδα, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μελλοντικές αποσταθεροποιητικές απόπειρες στον ελλαδικό χώρο. Δυστυχώς, ορισμένοι «αυτόκλητοι σωτήρες και πάτρωνες» ξενοκίνητων αυτονομιστικών κινημάτων, λειτουργώντας υπό τον μανδύα της «πολυγλωσσίας» και της «πολυπολιτισμικότητας», έχουν βρει επί των ημερών μας απροσδόκητους εγχωρίους συμμάχους στους οποίους συγκαταλέγονται και ημιεπίσημοι ΜΚΟ, που δρουν με την άμεση οικονομική στήριξη και αρωγή της ελληνικής Πολιτείας.
    Μετά λύπης μας διαπιστώνουμε, ότι η υιοθέτηση της τουρκικής γλώσσας στη Μέση Παιδεία των Ελλήνων δεν αποτελεί ένα μεμονωμένο εγχείρημα της παρούσας Ελληνικής Κυβέρνησης ή μία απλή παρανόηση, αλλά εντάσσεται, αναγκαία κατά την κοινή λογική, σε μία σταδιακή εγκατάσταση πολιτικών μέτρων, τα οποία θίγουν καίρια την εθνική ταυτότητα του ελληνικού λαού και την εθνική ασφάλεια της χώρας

    του Ελληνικού Ηλεκτρονικού Κέντρου

    19η Απριλίου 2008


    ρε δεν παμε καθόλου καλά

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661


    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας ως μαθήματος επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας στο επίπεδο δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    1. Από την πλευρά της ελληνικής κοινωνίας ουδέποτε διατυπώθηκε βούληση – δίκην λαϊκής απαίτησης –- υπέρ της εισαγωγής της τουρκικής γλώσσας στο ελληνικό σχολείο κατά το πρότυπο της αγγλικής, της γαλλικής ή της γερμανικής.
    Δεν υπήρξε καμία λαϊκή απαίτηση για την Αγγλική, Γαλλική και Γερμανική γλώσσα.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Το εγχείρημα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Ε.Π.Θ.) θα μπορούσε να θεωρηθεί υπό διαφορετικό πρίσμα αν προηγουμένως είχε παρατηρηθεί κάποια αξιοσημείωτη ζήτηση της τουρκικής στα ιδιωτικά φροντιστήρια, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με άλλες γλώσσες.
    Πολύ μου αρέσει ο συμφεροντολογικός λόγος.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Αντίθετα ο τρόπος με τον οποίο το Υπουργείο επέλεξε να προωθήσει το ζήτημα – και μάλιστα κατά τους θερινούς μήνες – γεννά εύλογα ερωτήματα και απορίες.
    Ο συγραφέας βγαίνει εκτός θέματος αλλά γιατί έχει δημιουργηθεί η άποψη ότι το καλοκαίρι θα πρέπει να νεκρώνουν τα πάντα, ειδικά σε μία χώρα που αυτό διαρκεί περισσότερο από 6 μήνες;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Μείζονα θέματα όπως ο φορέας (ή οι φορείς) χρηματοδότησης του εν λόγω προγράμματος, η αξιολόγηση και ο καθορισμός της διδακτικής ύλης και βιβλίων, καθώς επίσης η διαδικασία πρόσληψης του διδακτικού προσωπικού, θα έπρεπε να είχαν αποσαφηνισθεί πριν από την κατάθεση και υιοθέτηση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης μέσα από διαδικασίες διαφάνειας, διαλόγου και διαβούλευσης.
    Με κάποιο περίεργο τρόπο, τα γνωρίζουν όλα αυτά αλλά δεν θα μας αποκαλύψουν τις πηγές τους.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Με την παρούσα επιστολή ζητούμε από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. όπως προβεί σε κοινοποίηση της σχετικής εισηγητικής έκθεσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
    http://www.pi-schools.gr/ Τα δέντρα τα κάψαμε το καλοκαίρι για να φτιάξουμε καφετέριες.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Είναι όντως αξιοπερίεργο, ότι το ΥΠ. Ε.Π.Θ. μεθοδεύει την εισαγωγή ωρών για την τουρκική, τη στιγμή που πρόσφατα αποφάσισε να μειώσει τις ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών, όπως λ.χ. της γερμανικής και της γαλλικής.
    Βάζοντας την στο ίδιο επίπεδο με τις υπόλοιπες;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    εξαναγκασμού των μουσουλμάνων μαθητών, τόσο από τον κοινωνικό τους περίγυρο όσο και από εξω γενείς παράγοντες, να την προτιμήσουν έναντι της γαλλικής ή της γερμανικής, σε βάρος της σταδιοδρομίας τους.
    Σταδιοδρομία ε;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    στερείτε της στοιχειώδους πρόθεσης να εισαγάγει την ελληνική γλώσσα στο δευτεροβάθμιο εκπαιδευτικό της σύστημα, απεργάζεται σχεδίων συστηματικής εξολόθρευσης των τελευταίων στοιχείων της πολιτισμικής παρουσίας της Ρωμιοσύνης στην Πόλη.
    μόνιμη κατάργηση της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, η κλιμάκωση του διασυρμού, της καταπίεσης, του εκφοβισμού και του εξευτελισμού του Οικουμενικού Πατριαρχείου, η συνεχιζόμενη καταπάτηση των Πατριαρχικών Καταστημάτων
    Αντιφατικά επιχειρήματα;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    4. Η «επεξηγηματική» εγκύκλιος του ΥΠ.Ε. Π.Θ., υπό την μορφή Δελτίου Τύπου εκδοθέντος την 7η Αυγούστου 2006, είναι ανεπαρκής καθότι στερείται νομικής υπόστασης και δεν αναιρεί το περιεχόμενο της αρχικής υπουργικής Απόφασης.
    :wacko:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    προμηνύοντας έτσι την επικείμενη αναγνώριση τουρκικής μειονότητας (με ενσωμάτωση σε αυτήν του πομακικού στοιχείου).
    Θεωρίες συνομωσίας;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    διδασκαλία της πομακικής ή της αθιγγανικής
    http://www.makthes.gr/index.php?name...ticle&sid=6881

    http://www.komvos.edu.gr/glwssa/odig.../c_6_thema.htm

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    στη Θράκη υπάρχουν τουλάχιστον τρία ιδιωτικά φροντιστήρια ξένων γλωσσών, στα οποία διδάσκεται η τουρκική γλώσσα
    :wacko:

    Τα παρακάτω πάλι βγαίνουν εκτός θέματος μιας και ήθελαν να πιάσουν και το Βιβλίο.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    ιστοσελίδας «Κλειδιά και Αντικλείδια» η οποία ανήκει σε ημικρατικό / ημιεπίσημο φορέα
    Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση ΙΙ" (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ) και ειδικότερα, του Μέτρου 1.1 "Βελτίωση των συνθηκών ένταξης στο εκπαιδευτικό σύστημα Ατόμων Ειδικών Κατηγοριών" (Ενέργεια 1.1.1 "Προγράμματα Ένταξης των Παιδιών με πολιτισμικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες στο εκπαιδευτικό σύστημα"), εντάχθηκε Πράξη (Έργο) με τίτλο "Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων 2002-2004" με φορέα υλοποίησης (τελικό δικαιούχο) το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπ/μιο Αθηνών/ Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας. Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και εθνικούς πόρους κατά 75% και 25% αντίστοιχα, σε σχέση με το συνολικό προϋπολογισμό του.


    http://www.kleidiakaiantikleidia.net/

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    «δεν απειλείται ο πατριωτισμός και η εθνική συνείδηση από τη γνώση ότι, λ.χ., εκείνο που οι Έλληνες ονομάζουν Μικρασιατική Καταστροφή, για τους Τούρκους αντιπροσωπεύει τη ληξιαρχική πράξη της εθνογένεσής τους, ότι η Ελληνική Επανάσταση δεν ξέσπασε όταν όλοι οι Έλληνες με πατριωτικό ενθουσιασμό δέχτηκαν να θυσιαστούν για την ελευθερία, αλλά σε μια περίοδο που διαφορετικές ομάδες του χριστιανικού πληθυσμού είχαν διαφορετικές στάσεις απέναντι στην ανασφάλεια που αντιπροσώπευε η αμφισβήτηση της οθωμανικής κυριαρχίας.»
    Μα δεν διαφώνησε κανείς ότι άλλα μαθαίνουν απέναντι και άλλα εδώ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Εν προκειμένω οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι συγκεκριμένοι κύκλοι εκτός Ελλάδος απεργάζονται σχεδίων


    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    θίγουν καίρια την εθνική ταυτότητα του ελληνικού λαού και την εθνική ασφάλεια της χώρας


    http://www.greece.org/

  4. #4
    +100 apav.


    Kαλύτερα να σπουδάζουν οι μουσουλομάνοι ΚΑΙ τουρκικά μαζί με ελληνικά σε δημόσια ελληνικά σχολεία, παρά σε μειονοτικά-ιδιωτικά κλπ...

  5. #5
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    sosta na mpoyn kai ta ellhnika se ola ta sxoleia se oles tis xores poy yparxoyn ellhnes alla ksexasa afto einai ethnikistiko
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    apav μην μπερδευεις το "σωστό" με το συμφέρων.
    Τώρα, υπο αυτές της συνθήκες, πρέπει ή δεν πρέπει να μπεί σαν γλώσσα στα σχολεία της Θράκης η τουρκική?
    Θα εχει ενα εποικοδομητικό ρόλο στην καλυτέρευση της ποιότητας ζωής αυτών των ανθρώπων ή θα προκαλέσει την όρεξη της Τουρκίας για “ανακατατάξεις”?
    Καταλαβαίνεις οτι αυτές οι "ανακατατάξεις", δεν ειναι προς το συμφέρων αυτών των ανθρώπων, έτσι?
    Έγώ βλέπω άλλη μια αιτία για αναθάρρυνση- ενδυνάμωση της επεκτατικής πολιτικής της γείτονος, (μετά απο της συμφωνίες που υπογράψαμε για τους αγωγούς) για να λυθούν πολλά προβλήματα της.
    Στο τέλος νομίζω πως οι θρακιώτες, θα σκοτώνονται, μιλώντας με καλή ορθογραφία τα τούρκικα


    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
    +100 apav.
    Kαλύτερα να σπουδάζουν οι μουσουλομάνοι ΚΑΙ τουρκικά μαζί με ελληνικά σε δημόσια ελληνικά σχολεία, παρά σε μειονοτικά-ιδιωτικά κλπ...
    η οικονομική κατάσταση εκεί δεν επιτρέπει την επέκταση του φαινομένου.
    Αν τα βάλει στα σχολεία το επίσημο κράτος, οι Τούρκοι θα βρούνε πάτημα και θα το "δέσουν" για τουρκική μειονότητα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Στα δικα τους τα σχολεια αραγε υπαρχει τετοια επιλογη(αν και δεν εχουν μεινει και πολλοι ελληνες εκει)
    Αλλα ξεχασα εκει τα μαθηματα που διδασκονται ειναι
    τα "μισος προς τους αλλοθρησκους" οι "Ελληνες βαρβροι" και "Τουρκια η δημοκρατια της αγαπης και ειρηνης"

    love and peace bro!

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    sosta na mpoyn kai ta ellhnika se ola ta sxoleia se oles tis xores poy yparxoyn ellhnes alla ksexasa afto einai ethnikistiko
    Άκρως εθνικιστικό είναι να πληρώνουμε για σχολεία και τα Ελληνόπουλα να μην θέλουν να μάθουν γράμματα.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    θα προκαλέσει την όρεξη της Τουρκίας για “ανακατατάξεις”?
    Έγώ βλέπω άλλη μια αιτία για αναθάρρυνση- ενδυνάμωση της επεκτατικής πολιτικής της γείτονος, (μετά απο της συμφωνίες που υπογράψαμε για τους αγωγούς) για να λυθούν πολλά προβλήματα της. Στο τέλος νομίζω πως οι θρακιώτες, θα σκοτώνονται, μιλώντας με καλή ορθογραφία τα τούρκικα Αν τα βάλει στα σχολεία το επίσημο κράτος, οι Τούρκοι θα βρούνε πάτημα και θα το "δέσουν" για τουρκική μειονότητα.
    Αφού αναγνωρίζεις ότι είναι σωστό, ξαναρίξε μία ματιά στην σελίδα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, και παρατήρησε τι έχουν γράψει για την σύμβαση πλαισίου για την προστασία των εθνικών μειονοτήτων. Υπό αυτές τις συνθήκες σίγουρα πολλά θα έπρεπε να είναι διαφορετικά αλλά το πιο πάνω ζήτημα ούτε καν πλησιάζει ποσοστό 0.01% εκπλήρωσης κριτηρίων για να μπει στον δρόμο των αλλαγών.

    Για τα υπόλοιπα, ανακατατάξεις-επεκτατικές πολιτικές-σκοτωμούς-μειονότητες, αν μπορέσει κάποιος να το μεταφέρει στην σήμερον εποχή και ίσως να βγάλουμε άκρη.

    Πάντως είναι υποκριτικό να μιλάμε για ελληνικές κοινότητες (μπορούμε να βάλουμε και τον όρο μειονότητα εάν νομίζετε ότι χάνουμε το νόημα) σε άπειρες χώρες και να μην βλέπουμε την καμπούρα μας. Είναι υποκριτικό να μιλάμε για επεκτατικές πολιτικές όταν έχουμε "κατακτήσει" οικονομικά ολόκληρες χώρες, όταν σημαντικό μερίδιο ΑΕΠ ξένων χωρών ανήκει σε Έλληνες.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    Στα δικα τους τα σχολεια αραγε υπαρχει τετοια επιλογη
    Περίμενε να δούμε εάν θα υπάρξει εδώ.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Άκρως εθνικιστικό είναι να πληρώνουμε για σχολεία και τα Ελληνόπουλα να μην θέλουν να μάθουν γράμματα.
    Εκτός του ότι αυτή η πρόταση δεν βγάζει νόημα, δεν απαντά και στην EVI...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Περίμενε να δούμε εάν θα υπάρξει εδώ.
    Δηλαδή εμείς σπεύδουμε να πρωτοπορήσουμε περιμένοντας τους άλλους να ακολουθήσουν?


    Όσο για το "μαθήματος επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας" το οποίο τονίζεις...ποιοί είναι δηλαδή αυτοί που θα το επιλέξουν ως μάθημα? Θα προτιμήσουν αυτό έναντι Αγγλικών, Γαλλικών. Γερμανικών ή ότι άλλο για την μετέπειτα ζωή τους?

    Ή μήπως κι εδώ το ρίχνουμε και περιμένουμε να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει?

    Λαϊκή απαίτηση δεν υπήρξε, όπως σωστά είπες, για τις άλλες γλώσσες αλλά νομίζω ότι ακόμα και οι τυφλοί μπορούν να δουν την χρησιμότητα που μπορεί να έχουν στο μέλλον των παιδιών.

    Και ΟΚ, να συμφωνήσω μαζί σου...δεν πρέπει να αντιδράσουμε στο συγκεκριμένο, να μην είμαστε εθνικιστές και να βγάλουμε τις παρωπίδες. Αναρρωτιέμαι όμως...γιατί τουρκικά και όχι Αλβανικά? Γιατί όχι Βουλγαρικά....ή μαλλον τώρα που το σκέφτομαι...ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ...???

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Εκτός του ότι αυτή η πρόταση δεν βγάζει νόημα, δεν απαντά και στην EVI
    Απάντησε εκτός θέματος. Δεν μπήκαν τα τούρκικα σε όλες τις χώρες που υπάρχουν Τούρκοι. Τα Ελληνικά δεν διδάσκονται σε όλες τις χώρες που υπάρχουν Έλληνες, αλλά σε ορισμένες ναι διδάσκονται. Πχ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, χώρες BENELUX, στην Γαλλία που έχουν φτάσει να διδάσκουν αρχαία ελληνικά, και ο κατάλογος συνεχίζεται.

    Για το εάν βγάζει νόημα, θα ήθελα να ξαναρωτήσω για ποιο λόγο να πληρώνουμε σχολεία και τα ελληνόπουλα να μην μαθαίνουν γράμματα; Για να μου το παίζουν εθνικόπουλα γράφοντας με φραγκολεβέντικα, γμ, τν, μ, σ, τ, ν; Αμφιβάλλεις ότι εάν οι Έλληνες μάθουν Τούρκικα, θα χρησιμοποιούν ελληνικούς χαρακτήρες και θα τους καταστρέψουν την γλώσσα;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Δηλαδή εμείς σπεύδουμε να πρωτοπορήσουμε περιμένοντας τους άλλους να ακολουθήσουν?
    Δεν είμαστε εμείς. Είναι η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση των τριχίλιαρων.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    ποιοί είναι δηλαδή αυτοί που θα το επιλέξουν ως μάθημα?
    Θα το επιλέξουν αυτοί που το χρειάζονται ή νομίζουν ότι το χρειάζονται.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Ή μήπως κι εδώ το ρίχνουμε και περιμένουμε να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει?
    Δηλαδή πιστεύεις ότι θα πρέπει να "αφήσουμε" ελεύθερη μία ομάδα του πληθυσμού, να "αναπτυχθεί" με όποιο τρόπο αυτή επιθυμεί ή της επιβάλλεται; Αμφιβάλλεις ότι η Τουρκία έχει την δύναμη να ιδρύσει ολόκληρα σχολεία εκεί πάνω και να τους κάνει να ξεχάσουν δια παντώς ότι ζουν στην Ελλάδα και είναι Έλληνες πολίτες;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    ακόμα και οι τυφλοί μπορούν να δουν την χρησιμότητα που μπορεί να έχουν στο μέλλον των παιδιών.
    Ποια χρησιμότητα έχουν αυτά που μαθαίνει κανείς στο σχολείο; Από περιέργεια, έχεις παρατηρήσει το πάθος για μάθηση των δασκάλων και των μαθητών με το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας; (copyright παλιάντρας). Έχεις παρατηρήσεις τις δυνατότητες εξέλιξεις με τις γνώσεις αυτές; Η έξαιρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, δεν μου είναι πλέον αρκετή.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    δεν πρέπει να αντιδράσουμε στο συγκεκριμένο, να μην είμαστε εθνικιστές και να βγάλουμε τις παρωπίδες.
    Δεν είπα κάτι τέτοιο. Απλώς δεν μου άρεσε το ύψος γραφής των Αμερικανών και έγραψα την άποψη μου.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ?
    Μπορείς να αναφέρεις σε ποιες χώρες μιλούν Μακεδονικά;

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Απάντησε εκτός θέματος. Δεν μπήκαν τα τούρκικα σε όλες τις χώρες που υπάρχουν Τούρκοι. Τα Ελληνικά δεν διδάσκονται σε όλες τις χώρες που υπάρχουν Έλληνες, αλλά σε ορισμένες ναι διδάσκονται. Πχ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, χώρες BENELUX, στην Γαλλία που έχουν φτάσει να διδάσκουν αρχαία ελληνικά, και ο κατάλογος συνεχίζεται.
    Δεν με ενδιαφέρει αν διδάσκονται τα Ελληνικά σε Γερμανία κλπ...με ενδιαφέρει αν διδάσκονται στην Τουρκία...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Για το εάν βγάζει νόημα, θα ήθελα να ξαναρωτήσω για ποιο λόγο να πληρώνουμε σχολεία και τα ελληνόπουλα να μην μαθαίνουν γράμματα; Για να μου το παίζουν εθνικόπουλα γράφοντας με φραγκολεβέντικα, γμ, τν, μ, σ, τ, ν; Αμφιβάλλεις ότι εάν οι Έλληνες μάθουν Τούρκικα, θα χρησιμοποιούν ελληνικούς χαρακτήρες και θα τους καταστρέψουν την γλώσσα;
    Ποιός σου είπε ότι τα Ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν γράμματα...τι ισοπέδωση είναι αυτή?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Δεν είμαστε εμείς. Είναι η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση των τριχίλιαρων.
    Δεν "εννόησα" τα τριχίλιαρα...αλλά όπως και να το πάρεις...αυτοί είναι "εμείς"...εσύ κι εγώ...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Θα το επιλέξουν αυτοί που το χρειάζονται ή νομίζουν ότι το χρειάζονται.
    Αυτό είναι το αυτονόητο...ρωτάω ποιοί μπορεί να είναι αυτοί...που θα χρησιμοποιήσουν τα Τουρκικά στο μέλλον? Και έστω οτι υπάρχουν κάποιοι...είναι τόσοι που να δικαιολογούν την εισαγωγή αυτής της γλώσσας σε όλα τα σχολεία?


    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Δηλαδή πιστεύεις ότι θα πρέπει να "αφήσουμε" ελεύθερη μία ομάδα του πληθυσμού, να "αναπτυχθεί" με όποιο τρόπο αυτή επιθυμεί ή της επιβάλλεται; Αμφιβάλλεις ότι η Τουρκία έχει την δύναμη να ιδρύσει ολόκληρα σχολεία εκεί πάνω και να τους κάνει να ξεχάσουν δια παντώς ότι ζουν στην Ελλάδα και είναι Έλληνες πολίτες;
    Αφού έχει τέτοια δύναμη γιατί δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Ποια χρησιμότητα έχουν αυτά που μαθαίνει κανείς στο σχολείο; Από περιέργεια, έχεις παρατηρήσει το πάθος για μάθηση των δασκάλων και των μαθητών με το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας; (copyright παλιάντρας). Έχεις παρατηρήσεις τις δυνατότητες εξέλιξεις με τις γνώσεις αυτές; Η έξαιρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, δεν μου είναι πλέον αρκετή.
    Και πάλι τα ισοπεδώνεις όλα...όλοι οι δάσκαλοι και όλοι οι μαθητές είναι ζώα...δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Αλλά και να ισχύει δεν αμφισβητείται η χρησιμότητα αυτών που μαθαίνει κάπιος στο σχολείο...που με μια λέξη λέγεται "παιδεία".


    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Μπορείς να αναφέρεις σε ποιες χώρες μιλούν Μακεδονικά;
    Δεν το έπιασες το υποννοούμενο. Αν βάλουμε τα τουρκικά στα σπίτια μας, το επόμενο φιλελεύθερο βήμα ποιό είναι? Δε μου είπες όμως...γιατί τουρκικά και όχι Αλβανικά ή Βουλγάρικα? Οι αλβανοί στην Ελλάδα είναι περισσότεροι από τους Τούρκους.

  12. #12
    Το προβλημα ειναι το ολο εκπαιδευτικο μας συστημα και οχι η πιθανοτητα να μπορει καποιος να παρακολουθησει Τουρκικα/Αλβανικα ή κατι τετοιο τελος παντων στο σχολειο...


    Αμα τα διδασκουν ετσι οπως μας διδασκανε γαλλικα εμας χεσε ψηλα και αγναντευε...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Δεν το έπιασες το υποννοούμενο. Αν βάλουμε τα τουρκικά στα σπίτια μας, το επόμενο φιλελεύθερο βήμα ποιό είναι? Δε μου είπες όμως...γιατί τουρκικά και όχι Αλβανικά ή Βουλγάρικα? Οι αλβανοί στην Ελλάδα είναι περισσότεροι από τους Τούρκους.

    Απο Αθηνα-Τιρανα μεσω ΣΚοπιων

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav

    Για τα υπόλοιπα, ανακατατάξεις-επεκτατικές πολιτικές-σκοτωμούς-μειονότητες, αν μπορέσει κάποιος να το μεταφέρει στην σήμερον εποχή και ίσως να βγάλουμε άκρη.ΣΗΜΕΡΑ γίνονται αυτά

    Πάντως είναι υποκριτικό να μιλάμε για ελληνικές κοινότητες (μπορούμε να βάλουμε και τον όρο μειονότητα εάν νομίζετε ότι χάνουμε το νόημα) σε άπειρες χώρες και να μην βλέπουμε την καμπούρα μας. Είναι υποκριτικό να μιλάμε για επεκτατικές πολιτικές όταν έχουμε "κατακτήσει" οικονομικά ολόκληρες χώρες, όταν σημαντικό μερίδιο ΑΕΠ ξένων χωρών ανήκει σε Έλληνες.

    Η ύπαρξη μας στηρίζεται στην πολιτική και η πολιτική ΕΙΝΑΙ υποκρισία. ΑΡΑ ΚΑΛΩΣ υποκρινόμαστε για το συμφέρον μας. Η ύπαρξη και η συνέχεια μιας κοινωνίας-φυλής-έθνους-κρατους, ειναι μια συνεχείς πρακτική και δεν ειναι μια πράξη καλής θελήσεως αλλά μια καθαρά συμφεροντολογική στρατηγική. Άλλο το ηθικό και φιλάνθρωπο έργο και άλλο η πολιτική πράξη


    Περίμενε να δούμε εάν θα υπάρξει εδώ.αμα συμφέρει θα υπάρξει

  14. #14
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Το σύνολο της Ελληνικής παιδείας απο αρχή ιστορίας της , στηρίζεται στην γλώσσα.
    Το σύνολο των επιστημών , στηρίζεται ακριβώς σε αυτό το στοιχείο της Αρχ. Ελληνικής παιδείας και επιστήμης.

    Και τα δύο είναι αναπόσπαστα στοιχεία και πολύ σοβαρές αποδείξεις , για το γιατί διδάσκονται σε Ανώτατα Ιδρύματα της αλλοδαπής. Μπορεί κάποιος να μου πεί τι σχέση έχουν τώρα τα Σελτζούκικα Μογγολικά (αυτή είναι η γλώσσα) που έχει μπασταρδέψει Ιωνική διάλεκτο και Λατινικά εντός αυτής;

    όπως ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ τα νέα Ελληνικά (Δημοτική) στο εξωτερικό , καθώς στην ουσία δεν προσφέρουν τίποτα στους ξένους πέρα απο την πρόσθεση μιας γλώσσας στο βιογραφικό τους, έτσι και τα Τούρκικα. Δεν στηρίζουν πολιτισμό , ούτε κουλτούρα πολυεθνική. Πρόκειται για καθαρά πλάγιο τρόπο εμφύσησης ιδιωματισμών και στοιχείων των Τούρκων (οχι Ισλαμιστών , μιας και δεν είναι καθαρά Αραβικά) σε πλαίσιο ενός μεγάλου σχεδίου που φαίνεται να προσπαθούν να υλοποιήσουν...

    Βλ. Επίσκεψη Γκιούλ σε Σκόπια και Αλβανία.

    Η επιλεκτική εκμάθηση σαφώς και είναι δικαίωμα του όποιο πολίτη αλλά οχι μέσα απο το επίσημο Ελληνικό κράτος.... Να επιχορηγήσει δηλαδή και την εκμάθηση της Τουρκικής σε ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (!!!!) ... αλήθεια για ποιόν ακριβώς λόγο;

    Η ΑγγλοΣαξωνική είναι η γλώσσα του διεθνές εμπορίου και οικονομο-τεχνικών τμημάτων.
    Η Γαλλική είναι η διεθνής γλώσσα της πολιτικής (έστω στο παρελθόν).

    Τα Τουρκικά τι ακριβώς είναι και πρέπει να περιληφθούν στην γνώση των Ελλήνων; Εκτός δηλαδή απο το να γνωρίζεις ποιός είναι ο απέναντι, δεν βλέπω κάτι άλλο ικανό να στηρίξει την επιλογή αυτή.

    ΞΥΠΝΑΤΕ... η γλώσσα είναι το τελευταίο οχυρό του Ελληνικού στοιχείου που ανέκαθεν το στήριζε απο την εποχή της Ρωμαιοκρατίας. Ακόμα και όταν όλος ο Ελληνικός κόσμος ουσιαστικά είχε εκ-Λατινιστεί επί 1000+ χρόνια, η γλώσσα ήταν εκείνη που διατήρησε μηνύματα και στοιχεία της πολιτείας μας. Αν αυτή πλέον θεωρηθεί οτι πρέπει να συμπληρωθεί σαν επίσημη απο την Τουρκική ή δεν ξέρω ποιά άλλη, τι νομίζετε οτι επακολουθεί;


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Δεν με ενδιαφέρει αν διδάσκονται τα Ελληνικά σε Γερμανία κλπ. με ενδιαφέρει αν διδάσκονται στην Τουρκία.
    Συγγνώμη αλλά θεώρησα ότι εγκρίνεις την προτροπή της Έυης για καθιέρωση των Ελληνικών σε όλες τις χώρες που υπάρχουν Έλληνες. Στην Τουρκία δεν νομίζω ότι υπάρχει η επιλογή των Ελληνικών στο επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα, αν και υπάρχουν αντίστοιχα σχολεία. Εξάλλου μην ξεχνάμε την εχθρική στάση των Τούρκων και τον εκδιωγμό του Ελληνικού πληθυσμού.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Ποιός σου είπε ότι τα Ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν γράμματα. τι ισοπέδωση είναι αυτή?
    Καθόλου ισοπέδωση. Τα αποτελέσματα το δείχνουν. Δεν υπάρχει όρεξη για μάθηση, δεν υπάρχει γνώση, τόσο απλά.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Δεν "εννόησα" τα τριχίλιαρα. αλλά όπως και να το πάρεις. αυτοί είναι "εμείς". εσύ κι εγώ.
    Κακώς δεν τα εννόησες, γιατί όλα στο ίδιο παιχνίδι παίζουν. Δεν ξεχνώ που λέει και η παροιμία. Εάν πάντως θες το εμείς, τότε θα πρέπει να δεχτείς και την δημοκρατία=αποφασίζουν οι λίγοι για τους πολλούς, και να πορευτείς με την απόφαση που πήραν.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    ρωτάω ποιοί μπορεί να είναι αυτοί. που θα χρησιμοποιήσουν τα Τουρκικά στο μέλλον? είναι τόσοι που να δικαιολογούν την εισαγωγή αυτής της γλώσσας σε όλα τα σχολεία?
    Καταρχήν δεν είναι σε όλα. Δεύτερον, δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτές τις απορίες σου, μία ματιά στα πρακτικά της Βουλής και τα πεπραγμένα της Μαριέτας (μιλάμε για το 2006), ίσως να σε διαφωτίσουν. Μια απορία πάντως, από την στιγμή που βρίσκεις λόγους για να υπάρχουν τα Ελληνικά στα Τουρκικά σχολεία, δεν μπορείς να φανταστείς ανάλογους λόγους για να υπάρχουν τα Τούρκικα και στα Ελληνικά σχολεία;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Αφού έχει τέτοια δύναμη γιατί δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα?
    Μα ποιος ο λόγος να σπαταλήσει πόρους για κάτι τέτοιο; Το Ελληνικό κράτος έχει αναλάβει και αυτή την υπόθεση που οι άνθρωποι εκεί πάνω με τις τόσες παροχές που είχαν, "έμαθαν" ότι είναι Τούρκοι. Χρειάζεται να κάνει κάτι παραπάνω η Τουρκία; Ή νομίζεις ότι η γλώσσα θα τους αλλάξει σε μεγαλύτερο βαθμό;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    όλοι οι δάσκαλοι και όλοι οι μαθητές είναι ζώα. δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Αλλά και να ισχύει δεν αμφισβητείται η χρησιμότητα αυτών που μαθαίνει κάπιος στο σχολείο. που με μια λέξη λέγεται "παιδεία".
    Ηρεμία. Ούτε εγώ είπα ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Αλοίμονο δηλαδή, μίλησα για εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Η παιδεία καλή είναι αλλά για να την αποκτήσεις πρέπει να έχεις όρεξη, διαφορετικά μιλάμε για λόγια της καφετέριας και άλογα στραγάλια. Εάν νομίζεις ότι αυτό που κυριαρχεί στην Ελληνική κοινωνία σήμερα, είναι η παιδεία, συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

    Δεν ξέρω εάν σου είναι χρήσιμο αλλά η γνώση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μαθαίνεται σε διάστημα 10 (ολογραφώς δέκα) μηνών. Απλώς υπάρχει για λόγους κοινωνικής ένταξης, τραγικό όμως εάν σκεφτείς τις συναστροφές που κάνουν τα πιτσιρίκια ακούγοντας τα να απειλούν "μένανε ο μπαμπάς μου είναι αστυνομικός και θα σας μπουγελώσει όλους!". Άντε και να δεχτούμε ότι το πιτσιρίκι είναι από καλή πάστα και δεν θα καταστρέψει το στίγμα και την παιδεία που έχει πάρει από το σπίτι, μας μένει η ανταλλαγή μικροβιών για την ανάπτυξη αντισωμάτων και ολοκληρώσαμε το Δημοτικό.

    Από εκεί και έπειτα, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν κάνουν κάτι άλλο παρά να αναλύσουν την γνώση αυτή. Ποια εξειδικευμένη εργασία μπορείς να κάνεις με την γνώση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; Γυμνάσιο και Λύκειο θεωρούνται βασική εκπαίδευση και εάν δεν έχεις ακολουθήσει κάποιον τεχνικό κλάδο, είσαι κυριολεκτικά έρμαιο στις ορέξεις του Έλληνα αφεντικού. Πιστεύεις ότι οι Πομάκοι έχουν τις δομές μιας αγοράς εργασίας που επιζητά την γνώση; Κατά πόσο θα υπάρξουν αλλαγές εάν θεσπίσουμε ως γλώσσα επιλογής τα Τούρκικα;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nocarder
    Αν βάλουμε τα τουρκικά στα σπίτια μας, το επόμενο φιλελεύθερο βήμα ποιό είναι? γιατί τουρκικά και όχι Αλβανικά ή Βουλγάρικα? Οι αλβανοί στην Ελλάδα είναι περισσότεροι από τους Τούρκους.
    Δεν ξέρω ποιο είναι το επόμενο βήμα, κάτι θα σκεφτούν τα παλλλικάρια μας όμως. Καμία ανησυχία γι' αυτό. Πάντως η απόφαση αυτή χρονολογείται μόλις ένα μήνα μετά την βόλτα που είχαν κάνει οι Τούρκοι πάνω από την Κρήτη, ρίχνοντας το F16. Εάν όμως το φιλελεύθερο το μεταφράζεις όπως τις νέες ταυτότητες, τότε σίγουρα δεν είμαστε πλέον Έλληνες αφού χάσαμε το Θρήσκευμα.

    Για την επιλογή της γλώσσας, μόνη η Μαριέτα και πάλι θα μπορούσε να απαντήσει. Σε καμία περίπτωση όμως οι Αλβανοί δεν χρειάζονται σχολεία πλέον, αφού βουτήχτηκαν στον βούρκο με τα χρήματα, έγιναν δικοί μας. Αντάλλαξαν την γλώσσα με το χρήμα και έμαθαν Ελληνικά. Σύγκρίνεις τις συνθήκες διαβίωσης τους με αυτές των Πομάκων;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Το προβλημα ειναι το ολο εκπαιδευτικο μας συστημα
    Το πρόβλημα είναι να βρεις ορεξάτα πιτσιρίκια να γεμίσεις τα θρανία.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    ΣΗΜΕΡΑ γίνονται αυτά
    Οπότε ποιες περιοχές μας πήραν οι Τούρκοι από το 2006 μέχρι σήμερα; Μπορούμε να πάρουμε και εμείς κομμάτια της Γερμανίας-Γαλλίας-Κάτω Χώρες-Νέα Υόρκη (μέχρι και παρέλασεις κάνουμε); Είχαμε Ελληνικό στοιχείο στην Τουρκία και το καταστρέψαμε, τι να λέμε τώρα; Δεύτερη ευκαιρία;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    καθαρά συμφεροντολογική στρατηγική, αμα συμφέρει θα υπάρξει
    Μα ακριβώς αυτό δεν θέλουν να δουν οι Αμερικανοί και μας γράφουν επιστολές.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    διδάσκονται σε Ανώτατα Ιδρύματα της αλλοδαπής. Μπορεί κάποιος να μου πεί τι σχέση έχουν τώρα τα Σελτζούκικα Μογγολικά (αυτή είναι η γλώσσα) που έχει μπασταρδέψει Ιωνική διάλεκτο και Λατινικά εντός αυτής;
    Το όλο θέμα προέκυψε με την διδασκαλία στην πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στην τριτοβάθμια υπάρχουν τμήματα Τουρκικών σπουδών, κανονικότατα, όπως ισχύει και άλλες πολλές γλώσσες.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ τα νέα Ελληνικά (Δημοτική) στο εξωτερικό
    Λάθος, διδάσκονται κανονικά.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Δεν στηρίζουν πολιτισμό , ούτε κουλτούρα πολυεθνική. Πρόκειται για καθαρά πλάγιο τρόπο εμφύσησης ιδιωματισμών και στοιχείων των Τούρκων (οχι Ισλαμιστών , μιας και δεν είναι καθαρά Αραβικά) σε πλαίσιο ενός μεγάλου σχεδίου που φαίνεται να προσπαθούν να υλοποιήσουν
    Δεν αναφέρω το παραμικρό γιατί οι Έλληνες φρόντισαν να ξεχάσουν από μόνοι τους την γλώσσα που είχαν.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    οχι μέσα απο το επίσημο Ελληνικό κράτος.... Να επιχορηγήσει δηλαδή και την εκμάθηση της Τουρκικής σε ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (!!!!) ... αλήθεια για ποιόν ακριβώς λόγο;
    Μέσα από το επίσημο κράτος έγινε και στις υπόλοιπες χώρες η αντίστοιχη διδασκαλία των Ελληνικών.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Αν αυτή πλέον θεωρηθεί οτι πρέπει να συμπληρωθεί σαν επίσημη απο την Τουρκική ή δεν ξέρω ποιά άλλη
    Υπερβολή, αν και τα greeklish dn m miazun & asxma.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Της φυλακής τα σίδερα.....
    από bikersonly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2008, 20:06
  2. Εκμάθηση Λαμιωτικής Γλώσσας άνευ διδασκάλου
    από CIRUS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2007, 18:51
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2003, 13:18
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 18:50
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 09:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF