Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Επιτέλους όμορφο-τούμπανο V2 Honda...

  1. #1
    WTCHANH Το avatar του/της idomeneas
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    263

    Επιτέλους όμορφο-τούμπανο V2 Honda...

    Λοιπόν επειδή έχω μεγάλο κόλημα με τα bros και την ψάχνω γενικότερα με αυτό το μηχανάκι, χαζεύοντας σε σάιτ του εξωτερικού βρήκα αυτό...

    http://i96.photobucket.com/albums/l1...eneask/1-3.jpg

    http://i96.photobucket.com/albums/l1...eneask/2-8.jpg


    http://i96.photobucket.com/albums/l1...neask/jmag.jpg

    και ναι το μηχανάκι είναι bros κατά πάσα πιθανότητα 650, το οποίο εκ πρώτης όψεως έχει τα εξής:

    Μπρος και πίσω σύστημα από vfr, τώρα αν είναι από το 400 ή το 750 θα σας γελάσω...
    χειροποίητη εξάτμιση, και τα φώτα φαίνετε να είναι και αυτά από το vfr...
    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι από τι μηχανάκι είναι η ουρά... οπότε για δείτε και πείτε...
    Eπειδή έχω ψηθεί άσχημα να το φτιάξω, και το μόνο που μένει να βρω ακόμα είναι η ουρά και τα καντράν όποιος έχει την παραμικρή ιδέα ας πει...
    γιατί έχω πάθει μεγάαααααααλη ζημιά...
    Made in Greece...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    εεεεεεεεεε παρε να εχεις.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hawk-treffen-2005_014.jpg 
Προβολές:	640 
Μέγεθος:	64,1 KB 
ID:	130215
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    και αλλη


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hawk-treffen-2005_015.jpg 
Προβολές:	643 
Μέγεθος:	66,9 KB 
ID:	130216
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    και ακομα μια


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hawk-treffen-2005_016.jpg 
Προβολές:	598 
Μέγεθος:	59,2 KB 
ID:	130217
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    και τελος


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hawk-treffen-2005_017.jpg 
Προβολές:	597 
Μέγεθος:	58,7 KB 
ID:	130218
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  6. #6
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ

    ΑΝ ΣΚΑΜΠΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΡΑΨΟΥ ΣΤΟ www.hawkgtforum.com ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΔΑΚΡΥ ΚΟΡΟΜΗΛΟ .ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ BROS ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ MEETING ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΡΠΙΟΥΣ BROSΑΚΗΔΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΟΡΟΥΜΣ .

    ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΣ ΕΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΤΟ NICKNAME BROS PROCUCT THREE . TO ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΑΝΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΤΕΡ ΑΦΡΙΚΑ ΜΕ ΚΙΤ ΣΤΑ 800 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΥΠΟΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ .

    ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ



    ΚΑΝΤΡΑΝ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ??? ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ??


    EDIT : ΡΙΞΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=17526
    Modenas Kriss 125

  7. #7
    WTCHANH Το avatar του/της idomeneas
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    263
    δύο έχω αλλάξει, το πρώτο το έδωσα όταν πήγα να υπηρετήσω την πατρίδα και το δεύτερο μου το φάγανε...
    οπότε όχι απλά έχω δει φως αλλά στραβώθηκα κιόλας...
    και επειδή ετοιμάζομαι για το τρίτο, και το buget είναι στα 3000 ευρώ, ψάχνομαι να δω πως θα το φτιάξω...
    αυτό που έβαλα εγώ πάντως είναι γέννημα θρέμα Γιαπωνέζικο, και οι φωτογραφίες έχουν σκαναριστεί από Γιαπωνέζικο περιοδικό...
    έτσι τουλάχιστον λέει αυτός που τις πόσταρε...
    αν έχεις κάνα λινκ με τον Δανό ρίχτο να πάρουμε πληροφορίες...
    Εμένα μου φαίνετε πως το υποπλαίσιο είναι μαμίσιο, πρόσεξε το καλύτερα γιατί έχει μεγάλη σημασία στο πως θα προσχωρήσω... και όποια βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη... και φυσικά αναγκαία
    Στο hawkgtforum είμαι είδη μέλος και έχω ανοίξει και θέμα, για τον ίδιο λόγο, αλλά αλλιώς είναι να τα λέμε εδώ δυνατά και Ελληνικά που λέει και ο Λιάκουρας...
    καντράν εννοώ τα όργανα...
    και το λινκ που έβαλες δεν λειτουργεί δυστυχώς
    Όπως είπα και ποιο πάνω αυτή τη φορά θα φτιάξω μηχάνημα που θα φυσάει, αν και το μαύρο που έβαλε ο orcinious είναι πολύ όμορφο, εγώ κλείνω σταθερά προς το κιτρινάκι και για λόγους πρακτικούς αλλά και για εμφανησιακούς...
    Σκέφτομαι να πάρω κάνα χρέπι 400άρι αφού έτσι και αλλιώς μόνο το πλαίσιο θα μείνει και να του βάλω πάνω ένα μοτέρ ή από transalp ή από africa και τα δύο πειραγμένα στα 800 κυβικά με πιστόνια wiseco, αγριεμένους εκεντροφόρους, μεγαλύτερα καρμπυρατέρ, ροϊκή εξέλιξη κεφαλής, κλπ κλπ...
    Επίσης μπροστινό και πίσω λέω να βάλω από vfr 750 για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο, και να πατάει καλύτερα αφού έτσι και αλλιώς το μπροστινό του bros είναι χάλια...
    Το μόνο που με φοβίζει είναι μην τυχόν και το πλαίσιο του 400αριού είναι κατώτερο από του 650 και μου κόψει...
    Αυτά, όποια βοήθεια καλοδεχούμενη...
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Ιδομενέας
    Made in Greece...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    εχει στην χρυση ευκαιρια δυο 400 με προβλημα στο μοτερ (της παρασκευης)

    και πλαισιο απο 650 με χαρτια εχω απο ενα φιλο αν θες
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  9. #9
    WTCHANH Το avatar του/της idomeneas
    Εγγραφή
    06/05/2008
    Μηνύματα
    263
    ωραιότατα λοιπόν οπότε θα χτυπήσω ένα 400αράκι, και μετά ξεκινάει η δουλειά
    το πλαίσιο του φίλου σου είναι σκέτο? χωρίς ηλεκτρικά, καρμπυρατέρ κλπ?
    Made in Greece...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    το είχα πάρει εγώ για να κάνω ένα προτζεκτ για την κοπελιά μου αλλά μου έδωσε τον π@@λο
    οπότε δεν το ολοκλήρωσα αφού τρέχουν παράλληλα και δυο αιωνία προτζεκτ.
    μου έχουν μείνει υποπλαισιο με ηλεκτρικά απο 400 καρμπυρατέρ από 650 μια σέλλα
    διαφορά από μοτέρ 400 πατακια και κάτι αλλά.
    κρίμα πριν από λίγο καιρό είχα δυο σχεδόν μηχανάκια.
    ο σκελετός είναι στο όνομα του φίλου μου.
    αν θες κάνε ένα τηλ 6948082100

    και μια φοτο ακομα αν δεν κανω λαθος απο το φορουμ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	12-12.jpg 
Προβολές:	530 
Μέγεθος:	51,3 KB 
ID:	130270
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  11. #11
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
    δύο έχω αλλάξει, το πρώτο το έδωσα όταν πήγα να υπηρετήσω την πατρίδα και το δεύτερο ....................................................
    Αυτά, όποια βοήθεια καλοδεχούμενη...
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Ιδομενέας
    Ακομα καλύτερα λοιπόν . 3 χιλιάρικα είναι αρκετά χρήματα για για να κανεις πολλα πραγματα . Αν θες τη δικη μου γνωμη όμως δώσε 1500 να βρεις κάνα 650 της προκοπης και με αυτό ξεκίνα . Η μεταφορά κινητήρα θα σου κοστίσει και σε χρήμα και σε χρόνο . Τα 400 παρτα μονο για ανταλακτικα αφου πανω απο 300-400 εβρα δεν νομίζω να τα δίνουνε αν είναι σοβαροί. Απο κει και πέρα , μπροστινό από CBR F2 , πίσω ρόδα από VFR και είσαι ψιλοκομπλε . Επισης στο αμερικάνικο το φορουμ υπαρχει ενα θεμα με τιτλο africa twin thing από κάποιο εγγλεζο guzzisti . Εκει θα δεις γιατι δεν μπορείς να βάλεις μοτέρ transalp αλλά και τι προβλήματα θα έχεις με μοτερ africa twin . Γιαυτο και σου λέω να πας κατευθείαν σε 650 ανεξαρτήτως χλμ και να το σουλουπώσεις Αυτα προς το παρών .

    και το λινκ που δεν σου παιζει ...

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=17526

    Modenas Kriss 125

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    Νομίζω οτι το transalp εχει μια λιγοτερη βαση, το παιδι που πειρε το μοτερ το 650 που ειχα μου το ειπε.
    το είχε βάλει και κούναγε το συμπάν.
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  13. #13
    Το μόνο που με φοβίζει είναι μην τυχόν και το πλαίσιο του 400αριού είναι κατώτερο από του 650 και μου κόψει...
    Αυτά, όποια βοήθεια καλοδεχούμενη...
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Ιδομενέας [/B][/QUOTE]


    Μην το φοβάσαι, δεν υπάρχει προβλημα. έχω φίλο που έβαλε σε 400 bros κινητήρα από 650. εκτός του ότι μπήκε κουτί, δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα. και να τον φτιάξεις τον κινητήρα, το πλάισιό του είναι πολύ σταθερό και στιβαρό.
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  14. #14
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orcinious
    Νομίζω οτι το transalp εχει μια λιγοτερη βαση, το παιδι που πειρε το μοτερ το 650 που ειχα μου το ειπε.
    το είχε βάλει και κούναγε το συμπάν.

    αυτό ακριβώς !

    και το προβλήμα με το μοτερ του αφρικα ειναι οτι ενω μπαινει μια χαρά , θα πρέπει να βρεις συμβατό ψυγείο που ισως να σε ταλαιπωρήσει .... οπότε βρες ένα 650 της προκοπής , βαλτού το κιτακι της wiseco που το κάνει 700 χωρίς μηχανουργείο και εισαι μια χαρά νομιζω . Και αν βρεις 2 της προκοπής κράτα το ένα για μένα Τωρα υπάρχει ενας τυπος στο αμερικα στο αμερικα , ονόματι John Hord , που ουσιαστικά του στέλνουνε 650 μαμισια μοτερ και αυτός με διάφορες αλλαγέ ς τα ανεβάζει στο επίπεδο των 65-70 αλόγων για αγωνιστική χρηση .Υπάρχει και στο φορουμ αυτός σαν JD. Τέλος για το πλαίσιο που λες , νόμιζα ανέκαθεν πως είναι το ίδιο σε 400 και 650 . Διαφέρει κάπου ?
    Modenas Kriss 125

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    εγω ειχα παρει ενα 650 κολλημενο και ενα 400 στουκαρισμενο δεν ειδα καμια διαφορα στα πλαισια.
    σε κραματα δεν γνωριζω αλλα χλωμο εως πανχλωμο ποιο πιθανω ειναι να εχουν καμια ψιλοδιαφορα απο μια χρονια σε αλλη παρα απο 400 σε 650
    :hypnotize :hypnotize
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda CX500 V2 Brat/Cafe Racer Project
    από MiltosER στο forum Μετατροπές (Customizing)
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2013, 19:38
  2. Προσοχη!Ετοιμαζεται τουμπανο V2
    από gcrook στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2008, 22:17
  3. Ξέρει κανένας το club V2?
    από wizard στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2004, 15:47
  4. Επιτελους
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF