Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: FZ1 FAZER ABS 2007 vs 2008 Διαφορές

  1. #1

    FZ1 FAZER ABS 2007 vs 2008 Διαφορές

    Aγαπητοί φίλοι για σας,

    έχω μια F600 του 06' και ενδιαφέρομαι να αγοράσω τη 1000αρα του 08' .
    Το πρόβλημα είναι πως στην αντιπροσωπεία μου λένε άγνωστο το πότε θα έρθει το νέο μοντέλο και πως αν θέλω να πάρω του 07 μιας και οι διαφορές είναι μόνο χρωματικές.

    Είναι αλήθεια αυτό; Ξέρετε εσείς ή μπορείτε να μου υποδείξετε μια σελίδα, με τις διαφορές μεταξύ των μοντέλων του 07-08?

    Κάτι τελευταίο σχετικά με την επιλογή μου.
    Πως την βρίσκετε την fz1? Γενικά θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανής τέτοιας κατηγορίας μιας και το 600αρακι δεν βγάζει πολύ γκάζι. Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;
    Ευχαριστώ πολύ!

  2. #2
    παλιος αναγνωστης ... Το avatar του/της Themis_81
    Εγγραφή
    20/11/2006
    Μηνύματα
    92
    Αν και κατι εχει ακουστει για τον ψεκασμο σαν διαφορα στα δυο μοντελα , δεν μπορω να σου πω με ακριβεια ...

    Παντως αν θελεις ρωτα στο Fazerclub.gr μιας και ειμαστε συγκεντρωμενοι εκει και ολο και καποιος θα ξερει να σου πει τις διαφορες εφοσον υπαρχουν .

    ( παντως μετα απο 25000 με FZ1 το μονο που μπορω να πω ειναι οτι τις δικες μου αναγκες τις καλυπτει απολυτα και μεχρι τωρα με κανενα προβλημα )


    www.fazerclub.gr

  3. #3
    μια διαφορά είναι αυτη του ψεκασμού και πίστεψέ με η διαφορά είναι αισθητή ...
    το πιο σημαντικό όμως είναι ότι πολλά μηχανάκια του 07, έχει ακουστεί ότι είχαν θέμα με το πλαίσιο τους....δεν ξέρω αν αφορά ολόκληρη παρτίδα, ή αν είναι θέμα γενικά του μοντέλου....
    πάντως τυχαίο περιστατικό δεν είναι, γιατί δε μιλάμε για δυο τρια μηχανάκια, ούτε καν για τρακαρισμένα .... βέβαια η αντιπροσωπεία έχει καλύψει πλήρως όσους αντιμετώπισαν πρόβλημα, αλλά .... .... ... .....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  4. #4
    παλιος αναγνωστης ... Το avatar του/της Themis_81
    Εγγραφή
    20/11/2006
    Μηνύματα
    92
    Για τα πλαισια οντως οσα κρουσματα εχουν ακουστει ειναι απο συγκεκριμενη παρτιδα του 2007 και συμφωνα με αλλα post εχουν ενημερωθει απο την αντιπροσωπεια για την αντικατασταση τους με καινουρια. Βεβαια αν και δεν ειναι απλο το θεμα , τουλαχιστον ειναι προς τιμη της Μοτοδυναμικης η αντικατασταση ολοκληρης της μηχανης .

    Για τον ψεκασμο το εχω ακουσει αλλα δεν εχει τυχει να οδηγησω μοντελο του 2008 για να το πω με σιγουρια ( χωρις αυτο να σημαινει οτι αμφισβητω τα λεγομενα του Gixxerpap ) .

    www.fazerclub.gr

  5. #5
    Δηλαδη ρε παλικαρια απο το 06 το μοντελο αλζουν καθε χρονο τον ψεκασμο?

    εγω ξερω οτι το 07 εχει αλαξει στον ψεκασμο και οτι το 08 ειναι ιδιο , μονο χρωματικες αλαγες
    εχουν γινει

    αυτα thnks

  6. #6
    παλιος αναγνωστης ... Το avatar του/της Themis_81
    Εγγραφή
    20/11/2006
    Μηνύματα
    92
    Mα δεν ειπε κανεις οτι αλλαζει καθε χρονο , τα μοντελα απο το 7 και μετα εχουν απλα νεο ψεκασμο...

    www.fazerclub.gr

  7. #7
    παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

    Έκανα κ γω την επικοινωνία μου με τη Yamaha και μου είπαν (1 τεχνικός και 1 υπευθ.πωλήσεων) πως δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ 7-8 παρά μόνο χρωματικές.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xomatakias
    παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

    Έκανα κ γω την επικοινωνία μου με τη Yamaha και μου είπαν (1 τεχνικός και 1 υπευθ.πωλήσεων) πως δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ 7-8 παρά μόνο χρωματικές.
    Και εγώ έτσι ξέρω...ότι έγινε μια μικρή αλλαγή στην χαρτογράφηση από το μοντ. 06 στο 07 και ότι το 08 διαφέρει από το 07 μόνο σε χρώματα...

  9. #9
    εγω παντως εχω ακουσει για μια τρυπα η ενα κενο ανθελετε το οποιο εμφανιζετε εκει στις 7-8000 στροφες και το εχουν και τα 08 αληθευει αυτο?για πειτε? οχι τιποτ'αλλο αλλα εγω ειμαι πολυ γληγορος να ουμε και θα ξενερωσω αν μου κανει κενο τοσο γληγορος που ειμαι...:smilea:

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eyes_o9001
    εγω παντως εχω ακουσει για μια τρυπα η ενα κενο ανθελετε το οποιο εμφανιζετε εκει στις 7-8000 στροφες και το εχουν και τα 08 αληθευει αυτο?για πειτε? οχι τιποτ'αλλο αλλα εγω ειμαι πολυ γληγορος να ουμε και θα ξενερωσω αν μου κανει κενο τοσο γληγορος που ειμαι...:smilea:



    ΨΨΨΨΨΨιτ που σαι γλήγορε...μη πείς για την παντόφλα :rotflmao: :rotflmao:

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    ΨΨΨΨΨΨιτ που σαι γλήγορε...μη πείς για την παντόφλα :rotflmao: :rotflmao:
    την παντοφλα θα την δεις εσυ σε close up ληψη στην μουτσουνα σου στον επομενο καφε...ζαγαρι!!!

    πριν πεταξεις τονκοντο μεσα στον οχετο,περιμενε να χεσω πρωτα να το βρει ζεστο και αχνιστο..

  12. #12
    Καλησπέρα.
    Επειδή ενδιαφέρομαι κι εγώ για το FZ1 του '08, βρήκα το παρακάτω άρθρο:


    "Η σειρά Fazer της Yamaha έχει γράψει ιστορία τόσο στη χώρα μας όσο και την υπόλοιπη Ευρώπη. Η πρώτη έκδοσή του με το ατσάλινο πλαίσιο έκλεψε την παράσταση, ενώ στη συνέχεια η νέα σειρά ήρθε κι έδεσε πάνω στο ήδη καλά προετοιμασμένο έδαφος, με την πιο επιβλητική αισθητική της αλλά και τον πιο χρηστικό χαρακτήρα της. Πλέον, η εταιρεία των τριών διαπασών το συνοδεύει με πλήρες κιτ, διάφορα αξεσουάρ, φέρινγκ παντός τύπου (μισό ή ολόκληρο) και ελκυστικούς χρωματισμούς.

    Το ατού του
    Ο λόγος γίνεται για την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα. Και μόνο. Η αλλαγή της χαρτογράφησης έγινε με στόχο να μπαλώσει την... τρύπα στην ισχύ που υπήρχε στο μοντέλο του ’06 μεταξύ των 3.500-5000 σ.α.λ. Επιπλέον, ενισχύθηκε η παροχή της ισχύος και της ροπής στο χαμηλό φάσμα των στροφών, στοιχείο που αντιλαμβάνεται κανείς άμεσα μόλις οδηγήσει τη νέα μοτοσικλέτα. Η διαφορά είναι αισθητή και πραγματικά αλλάζει την όλη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, συνάμα και την διάθεση του οδηγού.

    Με το που ανέβεις στη σέλα του η ματιά σου πέφτει στην εκκεντρική μπάρα του τιμονιού. Το ιδιόμορφο σχήμα της σε προδιαθέτει όσον αφορά τη θέση οδήγησης. Παρ' όλα αυτά ανακαλύπτεις ότι κουμπώνεις σωστά σ’ αυτό κι η θέση που παίρνει ο κορμός σου σε συνδυασμό με τα κάτω άκρα ολοκληρώνουν την καλή θέση οδήγησης που εξυπηρετεί τόσο στην καθημερινή μετακίνηση όσο και στις εξορμήσεις εκτός πόλης. Ο συνεπιβάτης έχει τους ενδοιασμούς του όσον αφορά την άνεση μιας και στο “ατσάλινο” έμενε περισσότερο ευχαριστημένος. Η θέση του μισού φέρινγκ είναι σε τέτοια θέση που συμβάλλει περισσότερο στην επιβλητική αισθητική παρά στην ολοκληρωμένη προστασία του οδηγού. Αφήνει εκτεθειμένους τους ώμους κι η κοντή ζελατίνα στέλνει τον αέρα ακριβώς στο μέτωπό σου. Μόνο με μία ελαφρώς υψηλότερη θα βελτιώσεις την κατάσταση ιδίως όταν βρίσκεσαι συχνά εκτός πόλης.

    Ισχυρότερο
    Είναι γεγονός ότι το ανανεωμένο Fazer κυριολεκτικά σε συναρπάζει από πλευράς απόδοσης του κινητήρα σε σύγκριση με την αρχική έκδοσή του. Πλέον εμφανίζεται ισχυρότερο, με καλύτερη απόκριση στο κάθε κλικ του δεξιού καρπού και μάλιστα από το πολύ χαμηλό φάσμα των στροφών. Ο κινητήρας επιταχύνει με σαφώς καλύτερη ευστροφία χωρίς να δυσανασχετεί μόλις φθάσει στις 4-5.000 σ.α.λ. Θα έλεγε κανείς ότι σου δίνει παρόμοια αίσθηση με ένα ελαφρώς εξημερωμένο R1. Κατά συνέπεια η κίνησή σου στα σφιχτά κομμάτια ή ακόμη και μέσα στην πόλη έχει γίνει παιγνίδι, εφόσον εκμεταλλεύεσαι στο μέγιστο την πραγματική ροπή του κινητήρα. Στις φιδίσιες διαδρομές απολαμβάνεις τον κινητήρα ξεδιπλώνοντας ανενόχλητα την ισχύ του χωρίς να απαιτείται η πλήρης ενασχόλησή σου με το κιβώτιο των 6 σχέσεων. Το τελευταίο αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις για τα δεδομένα των χαρακτηριστικών της Yamaha. Είναι σαφές, οι σχέσεις κουμπώνουν σωστά, έχει σχετικά μικρή διαδρομή ο λεβιές του και συνεργάζεται άψογα με τον μηχανικό συμπλέκτη. Εξίσου πρακτικός είναι ο συμπλέκτης, αρκετά μαλακός, με καλή αίσθηση και δεν σε κουράζει στην συχνή χρήση του μέσα στην πόλη.

    Την οδική του συμπεριφορά τονίζει ιδιαίτερα το πιρούνι της Soqy που παρέχει πολύ καλή αίσθηση όσον αφορά την πρόσφυση του ελαστικού. Τα όρια στην σπορτίφ οδήγηση θέτει το πίσω αμορτισέρ που δεν επαρκεί για τις απαιτήσεις της μοτοσικλέτας. Αναμφισβήτητα οι απαιτητικοί αναβάτες θα αναζητήσουν κάτι καλύτερο από τον θαυμαστό κόσμο των αξεσουάρ. Τα φρένα του ισχυρά, με πολύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα σού επιτρέπουν να επιβραδύνεις με ασφάλεια από οποιαδήποτε ένδειξη του ταχυμέτρου. Αν κι ο κωδικός δεν έχει αλλάξει στα τακάκια του εμπρός συστήματος, φέτος το Fazer εμφανίζεται με καλύτερη αίσθηση κι αρχικό δάγκωμα από τις προηγούμενες δύο χρονιές. Ο έμπειρος αναβάτης θα φρενάρει κατάλληλα πριν καλά-καλά ενεργοποιηθεί το ABS.

    Σε κερδίζει, αλλά...
    Εκτός πόλης το Yamaha σε κερδίζει με την σταθερότητα του συνόλου και τη σιγουριά που εμπνέουν το πλαίσιο κι οι αναρτήσεις όταν κινείσαι σε ταχύτητες μεταξύ των 160-230 χλμ./ώρα. Παραμένει ευέλικτο στις κλειστές διαδρομές και ο ροπάτος κινητήρας του σε καλύπτει απόλυτα. Ο αμυδρός τριγμός που προέρχονταν από τη θήκη των οργάνων πλέον έχει εξαλειφθεί. Τα φώτα του παραμένουν ισχυρά, γεγονός που σου δίνει την δυνατότητα να ταξιδεύεις με ασφάλεια τη νύχτα. Οι καθρέφτες του είναι τοποθετημένοι σε καλή θέση και δεν αφήνουν περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Συνολικά το Fazer αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του λίτρου. Όσο για την τιμή του, θα βάλει σε σκέψεις τον κάθε ενδιαφερόμενο από τη στιγμή που υπάρχουν άλλες, πιο οικονομικές επιλογές στην κατηγορία του."


    Πηγή: http://www.citymoto.gr/article.citymoto.gr?aid=985

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/06/2003
    Μηνύματα
    105
    ΜΑΓΚΕΣ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.ΕΑΝ ΟΝΤΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΗΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΡΙΧΤΕ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GATOYLHS
    ΜΑΓΚΕΣ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.ΕΑΝ ΟΝΤΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΗΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΡΙΧΤΕ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ.
    Eλα μωρέ που αμέσως έφαγες την φόλα...μπούρδες και υπερβολές των "δημοσιογράφων"....
    Κάθε χρόνο τα ίδια... Το μάθαμε πια το παιχνίδι... Πρέπει κάτι να γράψουν κι αυτοί για να βγάλουν το ψωμάκι τους (και να γίνουν "αρεστοί" μην τυχόν πέσει καμμιά διαφήμιση...).

    Δεν είναι κι εύκολο να γράψεις ολόκληρο άρθρο για ένα "νέο μοντέλο" με μοναδική και "συνταρακτική" αλλαγή την χαρτογράφηση του ψεκασμού.... Θέλει αρκετές σάλτσες και ανούσιο μπλα-μπλά για να γεμίσουν οι σελίδες... Εδώ φτάσανε στο σημείο να "ανακαλύπτουν" διαφορές σε σημεία που δεν έχει γίνει καμμία αλλαγή όπως στα φρένα...

    Θα έχει φαντάζομαι κάποια διαφορά αλλά μην φανταστείτε και τίποτα το συγκλονιστικό... 1-2 μικροδιαφορές στην χαρτογράφηση άλλαξε - όχι μοτέρ...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF