Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Περί εξατμίσεων...

  1. #1
    I am a crazy bastard!!! Το avatar του/της alx_gr
    Εγγραφή
    27/09/2005
    Μηνύματα
    157

    Lightbulb Περί εξατμίσεων...

    Καλησπέρα σε όλους,

    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση η οποια φυσικα ειναι για εξατμισεις.

    Η ιστορια ειναι η εξης:

    Θελω λοιπον να βαλω μια akrapovic στην μηχανη μου (Honda CBR600F) αλλα δεν υπαρχει συγκεκριμενο μοντελο για την μηχανη μου απο την akrapovic. Ετσι λοιπον και μετα απο συνομιλια με τεχνικο μου ειπε οτι μπορω να βαλω akrapovic η οποια σαν specs ειναι για GSX-R 600/750 και οτι δεν υπαρχει προβλημα να την βαλω στη δικια μου μηχανη.
    Μαλιστα την ιδεα την πηρα απο ενα αλλο cbr600f που ειδα με την συγκεκριμενη εξατμιση και ηταν του τεχνικου που μιλησα. Η εξατμιση ανηκει στην καινουρια σειρα της akrapovic ειναι Hexagonal, street legal εκδοση (οχι racing) ( http://www.akrapovic.com/product-lin...legal-version/ ) και η εγκατασταση της εξατμισης απαιτει ενα μικρο modification ετσι ωστε να κουμπωσει το τελικο στους εργοστασιακους λαιμους.
    Απλα να αναφερω οτι μενω Ολλανδια και εδω (τουλαχιστον οσο εχω ασχοληθει με συνεργεια) ειναι πραγματικοι επαγγελματιες και δεν κυνηγουν τα χρηματα και οτι γινει.

    Ετσι λοιπον το ερωτημα ειναι:

    Υπαρχει περιπτωση να εχει αρνητικες παρενεργειες (αποδοση κινητηρα, καταναλωση, φθορα κινητηρα κλπ) η εγκατασταση εξατμισης που προοροζεται για αλλο μοντελο στο δικο μου?

    Thanx εκ των προτερων για τις απαντησεις.
    *VR46*
    Winners find answers, loosers find excuses!!!
    Challenges are what make life interesting,overcoming them is what makes life meaningful...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Πρέπει να εξετάσεις αν το πιστοποιητικό που θα σου δώσει για την εξάτμηση ισχύει για το μηχανάκι σου εφόσον θέλεις να είναι street legal.
    Απο εκεί και πέρα μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση και την απόδοση του κινητήρα πρέπει να έχεις αλλά αυτό γίνεται σε όλα τα τελικά.

  3. #3
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954

    Re: Περί εξατμίσεων...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από alx_gr
    Ετσι λοιπον το ερωτημα ειναι:
    Υπαρχει περιπτωση να εχει αρνητικες παρενεργειες (1.αποδοση κινητηρα 2.καταναλωση 2.φθορα κινητηρα κλπ)
    1. τι επιδιώκεις από το μοτέρ σου? ποια θεωρείς αρνητική παρενέργεια? το να χάσεις χαμηλά και να κερδίσεις κάτι ψηλα το θεωρείς θετική παρενέργεια? για βοήθα λίγο..

    2. μάλλον θα αυξηθεί η κατανάλωσή σου... (εφ'όσον είναι σίγουρο οτι θα χάσεις χαμηλά, άρα θα στροφάρεις σε ''άλλο'' εύρος σαλ το μοτεράκι σου)

    3. αντίθετα από την τσέπη σου δεν παρατηρείται φθορά σε μοτέρ.

  4. #4
    μετά την τοποθέτηση το μοτέρ θα πρέπει να ξαναρυθμιστεί με τη βοήθεια δυναμόμετρου και βέβαια από καταρτισμένο μηχανικό

    πάντως αφού δεν αλλάζεις και λαιμούς οι διαφορές στην απόδοση του μοτέρ δεν θα είναι μεγάλες, ούτε καν μέτριες

  5. #5
    I am a crazy bastard!!! Το avatar του/της alx_gr
    Εγγραφή
    27/09/2005
    Μηνύματα
    157
    Πρωτα απο ολα ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

    Στο ψητο.

    @gdevelel: Το ξερω οτι το injection θα θελει ρυθμιση και θα προσπαθησω να το κανω οπως ακριβως λες, με δυναμομετρο και καταρτισμενο μηχανικο. Ευτυχως το συνεργειο εχει και δικο του racing team οποτε ειναι πληρως εξοπλισμενοι.

    @ Tpap:
    1. Την εξατμιση την βαζω πιο πολυ γιατι την γουσταρω πολυ πανω στην μηχανη και βεβαια για τον διαφορετικο ηχο... Στοχος μου δεν ειναι να εχω παραπανω ιππους και καλυτερη αποδοση στον κινητηρα. Δεν με νοιαζει ουτε να καλυψω τρυπες ουτε τιποτα.
    Βασικα η ανησυχια μου ειναι στο γεγονος οτι το τελικο δεν προοριζεται για την δικη μου μηχανη, οποτε μηπως αυτο ειχε αρνητικες παρενεργειες στο μοτερ. Ποιες μπορει να ειναι αυτες, αν υπαρχουν, δεν ξερω για αυτο ζητησα τα φωτα σας!!!

    2. Για την καταναλωση το ξερω οτι θα εχω μια διαφορα.

    3. Η τσεπη μου ας πονεσει οσο θελει, για αυτο ειμαι στην ξενιτια...

    @stefanos: το πιστοποιητικο ειναι οκ το τσεκαρα.
    *VR46*
    Winners find answers, loosers find excuses!!!
    Challenges are what make life interesting,overcoming them is what makes life meaningful...

  6. #6
    Πρώτα απο ολα φιλε μου η akrapovic βγάζει τελικό για το cbr600f απλά ο μηχανικός σου θα πρέπει να το κάνει παραγγελία.
    Απλά θα είναι του κλασικού τύπου oval , τώρα δεν ξέρω αν δεν θελεις να είναι έτσι και θέλεις να είναι αυτές οι νέες hexagon.
    Eγω δεν θα έβαζα από gsxr τελικό γιατί είναι φτιαγμένο για να στροφαρει σε άλλο εύρος στροφών.
    Κάτι ακόμα αφού είσαι Ολλανδία τότε σίγουρα το μηχανάκι σου έχει αισθητήρα λ.
    Οποτε από μονο του κάνει μια μικρή αυτορυθμιση κατά τα αλα ο ψεκασμός του
    Cbr600f δεν ρυθμίζετε παρά μονο αν βαλεις ένα power commander.
    Eγη προσωπικά έχω βάλει μια leovince η οποία έχει και τάπα ,ένα power commander
    και ένα φιλτρο ΚΝ και εχω παρει πανω σε δυναμόμετρο 7,8 αλογα.


    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  7. #7
    photo


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr 010sdsdssd.jpg 
Προβολές:	395 
Μέγεθος:	94,8 KB 
ID:	131774
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Εφόσον δεν νοιάζεσαι για επιδόσεις την βάζεις και δεν κάνεις τίποτα άλλο.
    Πειράζοντας τον ψεκασμό θα πάρεις μερικά άλογα αλλά πιθανόν να έχεις πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων.
    Στην Ελλάδα είναι χαζό και να το σκεύτεσαι, αλλά δεν ξέρω στην ξενιτιά τι παίζει.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εφόσον δεν νοιάζεσαι για επιδόσεις την βάζεις και δεν κάνεις τίποτα άλλο.
    Πειράζοντας τον ψεκασμό θα πάρεις μερικά άλογα αλλά πιθανόν να έχεις πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων.
    Στην Ελλάδα είναι χαζό και να το σκεύτεσαι, αλλά δεν ξέρω στην ξενιτιά τι παίζει.

    Oταν βάζεις Power commander και το ρυθμίζεις πάνω σε δυναμόμετρο με καυσαναλυτη να ξέρεις ότι είσαι εντος τον ορίων που πρέπει και εγώ κατά την ρύθμιση μπορούσα να πάρω κάνα άλογο παραπάνω βγάζοντας παραπάνω ρύπους
    πράγμα που δεν έκανα.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  10. #10
    ολα τα τελικα της acrapovic(και οχι μονο) ειναι ιδια ειτε μιλαμε για 600 cc ειτε για 1300...απλως αλλαζουν οι βασεις ετσι ωστε να τοποθετουνται στο εκαστοτε διαφορετικο μοντελο...

    μονο οταν μιλαμε για Full συστηματα ,αλλαζει κατι...κι αυτο στην acrapovic για παραδειγμα ειναι η τελικη εσωτερικη διαμετρος του τελικου...στα race ειναι 60 σε 48 ενω στα evolution 60 σε 52...

    τσαμπα προβληματιζεσαι λοιπον...ειδικα εφ οσον μιλαμε για street legal τελικο...φροντισε απλως να στο ταιριαξει καλα ετσι ωστε να ειναι ευπαρουσιαστο...

    το μοτερ σου δεν προκειται να παθει απολυτως τιποτα...επισης δεν χρειαζεται να κανεις και απολυτως τιποτα απο πλευρας ρυθμισεων...θα τα αναλαβει ολα ο εγκεφαλος σου...απλως βγαζεις για κανα δυο ωρες τον αρνητικο πολο της μπαταριας σου ετσι ωστε να κανει reset και να παρει μπρος με τα καινουρια δεδομενα...

    καλες βολτες...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Πρώτα απο ολα φιλε μου η akrapovic βγάζει τελικό για το cbr600f απλά ο μηχανικός σου θα πρέπει να το κάνει παραγγελία.
    Απλά θα είναι του κλασικού τύπου oval , τώρα δεν ξέρω αν δεν θελεις να είναι έτσι και θέλεις να είναι αυτές οι νέες hexagon.
    Eγω δεν θα έβαζα από gsxr τελικό γιατί είναι φτιαγμένο για να στροφαρει σε άλλο εύρος στροφών.
    Κάτι ακόμα αφού είσαι Ολλανδία τότε σίγουρα το μηχανάκι σου έχει αισθητήρα λ.
    Οποτε από μονο του κάνει μια μικρή αυτορυθμιση κατά τα αλα ο ψεκασμός του
    Cbr600f δεν ρυθμίζετε παρά μονο αν βαλεις ένα power commander.
    Eγη προσωπικά έχω βάλει μια leovince η οποία έχει και τάπα ,ένα power commander
    και ένα φιλτρο ΚΝ και εχω παρει πανω σε δυναμόμετρο 7,8 αλογα.


    7,8 αλογα με ταπωμενη εξατμιση; Δηλαδη ανοιχτη ποσα θα εδινε;
    Που εκανες την δυναμομετρηση;

  12. #12
    Φιλε μου δεν ειπα οτι ειναι ταπωμενη αλλα οτι εχει και ταπα αμα θες να εισαι νομιμος.
    Εγω το εχω ξεταπωτο
    χααχχα
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  13. #13
    I am a crazy bastard!!! Το avatar του/της alx_gr
    Εγγραφή
    27/09/2005
    Μηνύματα
    157
    Παιδες ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!!!

    @dankann: Πολυ ωραια η εξατμιση σου, απλα εχω ερωτευτει την akrapovic...

    @reinmeister: κατατοπιστικοτατος...

    @stefanos: Πολυ σωστος και συμφωνω μαζι σου για τις εκπομπες αεριων.

    Θα επανελθω με φωτο οταν μπει το τελικο!!!
    *VR46*
    Winners find answers, loosers find excuses!!!
    Challenges are what make life interesting,overcoming them is what makes life meaningful...

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ...απλως βγαζεις για κανα δυο ωρες τον αρνητικο πολο της μπαταριας σου ετσι ωστε να κανει reset ...
    Ναι αλλά μετά ποιος κάθεται να ρυθμίζει το ρολόι ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ναι αλλά μετά ποιος κάθεται να ρυθμίζει το ρολόι ...???
    εξουσιοδοτημενος ρολογας φυσικα...κουτη ερωτηση...:rotflmao: :rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF