Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: καυσαναληση και βενζινες...

  1. #1
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247

    καυσαναληση και βενζινες...

    πρωτα θελω να ρωτησω τι βενζινη τους βαζετε... νιωθουν πιο ευχαριστα με super αμολυβδη η οχι και το μονο που αλλαζει ειναι τα παραπανω χρηματα στο βενζιναδικο?
    σε προηγουμενη μηχανη μου(TDM) μου ελεγαν να βαζω μονο(!) απλη. ομως με αμολυβδη 100"(και καλα) οκτανιων, η μηχανη πηγαινε αισθητα καλυτερα και ειχε μικροτερη καταναλωση. ολα αυτα βεβαια με καυσαναλυση και ριθμυση η οποια ειχε γινει αφου ειχα διανυσει ηδη πολλα χλμ με 100αρα.

    στη βεφα εχει νοημα η καυσαναλυση? ειναι εφικτη με τετοιες εξατμισεις και αν ναι, μπορει να γινει καποια ρυθμιση? γιατι απ οσο ξερω οι μηχανες μπαινουν ευρωπη ρυθμισμενες να καινε πολυ φτωχο μιγμα λογω κανονισμων euro 1,2,3,4....

    δε με ενδιαφερει να την κανω πιο γρηγορη αλλα να δουλευει σωστα ο κινητηρας...
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

  2. #2
    Trip master Το avatar του/της hornet
    Moderator
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    2.039
    δυσκολη ιστορια οι βενζινες
    Εγω της βαζω απλη αμολυβδη και οταν την δυναμομετρησα εβγαζε 93 αλογακια αλλα δεν εχω κανει καυσαναλυση,τωρα το vfr ειναι φτωχο λογω euro 3 αλλα γιανα το αλλαξεις αυτο θελει να βαλεις power commander,επισης μπορεις να βγαλεις τους αισθητηρες διοξειδιου που υπαρχουν στις εξατμισεις και να βαλεις ενα εξαρτημα (αντισταση) Ο2 elliminators και επισης να αλλαξεις φιλτρο...αλλα την αλλαγη θα την καταφερεις με συνδυασμο των παραπανω και φυσικα νεα χαρτογραφηση

  3. #3
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247
    παρολα αυτa, γινεται καυσαναλυση και ρυθμιση μιγματος στον καθε κιληνδρο χωριστα? το tdm
    μπορει να ρυθμιστει ως ενα ευρος το μιγμα πατοντας συνδιασμο κουμπιων select και reset, οχι με ξενο υπολογιστη. στην ελλαδα ειναι λιγοι αυτοι που μπορουν να χαρτογραφισουν εγκεφαλο, ισως κανενας σωστα...
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Το μίγμα είναι στοιχειομετρικό, ούτε πλούσιο ούτε φτωχό. Αν ήταν φτωχό θα καιγότανε ο καταλύτης αν ήταν πλούσιο θα μπούκωνε. Γι’ αυτό υπάρχουν και οι αισθητήρες.

    Τα οκτάνια που χρειάζεται ο κινητήρας εξαρτώνται από την συμπίεση. Περισσότερη συμπίεση - περισσότερη απόδοση. Ο δικός μας είναι για απλή. Περισσότερα οκτάνια δεν συμβάλουν σε καλύτερη καύση άρα και απόδοση. Η μόνη περίπτωση να υπάρχει διαφορά είναι αν η απλή είναι νοθευμένη, πράγμα όχι απίθανο.
    Wo Es war, soll Ich werden

  5. #5
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
    Το μίγμα είναι στοιχειομετρικό, ούτε πλούσιο ούτε φτωχό. Αν ήταν φτωχό θα καιγότανε ο καταλύτης αν ήταν πλούσιο θα μπούκωνε. Γι’ αυτό υπάρχουν και οι αισθητήρες.

    Τα οκτάνια που χρειάζεται ο κινητήρας εξαρτώνται από την συμπίεση. Περισσότερη συμπίεση - περισσότερη απόδοση. Ο δικός μας είναι για απλή. Περισσότερα οκτάνια δεν συμβάλουν σε καλύτερη καύση άρα και απόδοση. Η μόνη περίπτωση να υπάρχει διαφορά είναι αν η απλή είναι νοθευμένη, πράγμα όχι απίθανο.
    στη θεωρεια ειναι ακριβως ετσι αλλα η πραξη διαφερει λιγο. δεν ειναι τοσο απολυτα τα πραγματα. το στοιχειομετρικο ειναι 14,7/1 αλλα πολλες μηχανες ειναι ρυθμισμενες απο το εργοστασιο σε πιο φτωχο μιγμα, οχι ομως τρελα πραγματα. σημερα με τις χαρτογραφησεις σε μικρο φασμα στροφων δουλευουν στοιχειομετρικα οι κινητηρες και σχεδον μονο με σταθερο γκαζι. χαμηλα συνηθως καινε φτωχο για να μη μπουκωνουν και να μη μολυνουν και ψηλα πιο πλουσιο για την προστασια τους. ολα αυτα βεβαια εντος οριων και αναλογα τη θεση του γκαζιου, μιλαμε για νορμαλ πραγματα. οσον αφορα τους καταλυτες, δεν ειναι τοσο ευαισθητοι και εχουν αρκετα μεγαλες αντοχες...

    επισης εχεις πμ
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

  6. #6
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247
    οσον αφορα τα οκτανια πιο συμαντικο ρολο παιζει η χαρτογραφηση παρα η συμπιεση. το VFR εχει σχετικα υψηλη συμπιεση, νομιζω 11,3 η 11,6 αλλα οι απαιτησεις του περιοριζονται σε 91 μολις οκτανια και ανω. αυτο ομως δε μας αποκλειει οτι με καλυτερη βενζινη μπορει να εχει και καλυτερη αποδοση. αντιθετα υπαρχουν κινητηρες με χαμηλη συμπιεση και υψηλες απαιτησεις σε οκτανια , οι οποιοι οτι κι αν καινε, δεν αλλαζει η αποδοση τους και πολλες φορες κανουν και την εμφανηση τους οι προαναφλεξεις(καταραμενα πυρακια)
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

Παρόμοια θέματα

  1. και γ@μω τις βενζίνες
    από kalogeros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2010, 21:32
  2. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 22:42
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF