Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: 2009 Vfr 1000

  1. #1
    beer drinker Το avatar του/της nakedorange
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    599

    2009 Vfr 1000

    Τον Σεπτεμβρη (λενε οι καλες οι φημες) θα ειναι ετοιμος ο αντικαταστατης της σημερινης εκδοσης των 800 cc με κινητηρα v5 (!) 1000 cc παρακαλω!



    v5







    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	vfr1000.jpg 
Προβολές:	2034 
Μέγεθος:	67,8 KB 
ID:	135882

  2. #2
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αν ειναι αληθινο,αισθητικα ειναι ψιλοχαλι, ασε κιολας που θα παει και χαμενος ο ν5 μιας και θα βγαζει 100 αλογα με το ζορι...


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  3. #3
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    V5 γιατι ? αν είναι και αλήθεια βέβαια .... εξαντλήθηκαν οι δυνατότητες του V4 ??

    Modenas Kriss 125

  4. #4
    Photoshop είναι ρε παιδιά!
    " Θέλεις ξανά ν' αποτελειώσεις μοναχός
    Ενα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει"

    Για ταξιδευτές: www.cars4rent.gr/

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    ασε

    που θα κανει 15000+

  6. #6
    V4 θα ειναι.... με 100 hp
    Το πιο πιθανο ειναι οτι θα ειναι το ιδιο με του 03, το οποιο εμoιαζε με του 97, το οποιο δεν ειχε πολλες διαφορες απο του 91 το οποίο ηταν ομοιο με αλλο φαιρινγκ με του 88 το οποιο ηταν restyle του 85!

    Για τα 15.000 ευρω συμφωνω, χωρις κεντρικο σταντ ομως και καθρεπτες οι οποίοι ειναι εξτρα και μονο με παραγγελια απο ιαπωνια στον Σαρακακη (700 ε / εκαστος - αναμονη 19 μηνες + ΦΠΑ & Τελη αποστολλης, προετοιμασιας, φακελου, μηχανικου και τελωνειο)

  7. #7
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Από ΜοτοΤρίτη..


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Σύμφωνα με το περιοδικό Motocilclisimo, η Honda έχει εξελίξει και αναμένεται πολύ σύντομα να παρουσιάσει το νέο VFR. Τα σενάρια για πεντακύλινδρο, διάταξης V, κινητήρα επαληθεύονται και το ρεπορτάζ του Ισπανικού περιοδικού κάνει λόγο για μία προηγμένη τεχνολογικά μοτοσικλέτα.

    Click here to find out more!



    Οι…υποψίες του Motociclisimo βασίζονται στο γεγονός πως αμφότερα τα VFR 800 και CBR 100 XX Blackbird, δεν έχουν ανανεωθεί, παρά το ότι οι κινήσεις του ανταγωνισμού επιβάλουν κάτι τέτοιο. Το ότι μια υπερκυβισμένη έκδοση του VFR θα μπορούσε να αντικαταστήσει επάξια τις δύο προαναφερθείσες μοτοσικλέτες, είναι αυτό που πυροδότησε την …περιέργεια των ισπανών συναδέλφων, οι οποίοι έψαξαν και ανέλυσαν το ιστορικό της φημολογίας των τελευταίων ετών, που αναφέρεται κυρίως στην εφαρμογή ένος V5 (όπως MotoGP) κινητήρα σε μια «πολιτική» μοτοσικλέτα.

    Σύμφωνα με το Motociclisimo, η Honda δουλεύει επί 5 χρόνια το συγκεκριμένο project και ίσως το Σεπτέμβριο θα παρουσιασθεί το νέο VFR 1000, στα πλαίσια των εορτασμών για τα 60 χρόνια της εταιρείας. Όπως όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης σειράς, έτσι και το νέο VFR 1000 θα είναι φορέας της τεχνογνωσίας του HRC, με τον κινητήρα να αποτελεί τον ομφάλιο λώρο μεταξύ αγώνων και…πραγματικότητας. Ο V5 της εποχής των 990 κ.εκ. στα MotoGP, θα είναι πιθανότατα ο κινητήρας που θα εφαρμοσθεί στο νέο VFR 1000, έχοντας –φυσικά- υποστεί αρκετές αλλαγές προκειμένου να προσαρμοστεί στα νέα του καθήκοντα.

    Ο κυβισμός δεν θα ξεπερνά τα 1000 κ.εκ. και η απόδοση θα κυμαίνεται στους 150 – 160 ίππους, καθιστώντας ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για μια αγωνιστική replica όπως η Ducati Desmosedici RR, αλλά για μια απόλυτα χρηστική μοτοσικλέτα που τοποθετείται στην κατηγορία των sport – touring (με το sport τονισμένο πάντως). Εκτός του μοναδικού αυτού κινητήρα, το VFR 1000 θα φέρει επίσης – σύμφωνα πάντα με το Motociclisimo-, σύστημα συνδυασμένου ABS, κατ΄ επιλογή ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ τα εκατέρωθεν του κινητήρα και πλαγίως τοποθετημένα ψυγεία, θα αντικατασταθούν από ένα μεγάλης επιφανείας κυρτό ψυγείο σε …«φυσιολογική» θέση», δηλαδή πίσω από τον μπροστινό τροχό.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  8. #8
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
    V4 θα ειναι.... με 100 hp
    Το πιο πιθανο ειναι οτι θα ειναι το ιδιο με του 03, το οποιο εμoιαζε με του 97, το οποιο δεν ειχε πολλες διαφορες απο του 91 το οποίο ηταν ομοιο με αλλο φαιρινγκ με του 88 το οποιο ηταν restyle του 85!

    Για τα 15.000 ευρω συμφωνω, χωρις κεντρικο σταντ ομως και καθρεπτες οι οποίοι ειναι εξτρα και μονο με παραγγελια απο ιαπωνια στον Σαρακακη (700 ε / εκαστος - αναμονη 19 μηνες + ΦΠΑ & Τελη αποστολλης, προετοιμασιας, φακελου, μηχανικου και τελωνειο)

    κρυάδες...




    αν το μοτέρ είναι βασισμένο σε αυτό του RC211V όπως λέει το Ισπανικό σάιτ τότε θα είναι 5κύλινδρο...επίσης αν ισχύει το σχεδιάκι που φαίνεται παρακάτω...με "σπαστό" πλαίσιο και το μοτέρ ως δομικό στοιχείο ...σίγουρα θα είναι ΠΟΛΥ διαφορετικό από το παλιό...

    Θα συμφωνήσω για τα 15000 (και βάλε) πάντως, ειδικά αν ισχύουν αυτά που γράφει για cam gear train, USD και Combined ABS....




    --edit---

    με πρόλαβε ο Βαγγέλης...

    (μπα...το μοτοτρίτη διαβάζει μοτοτσικλίσμο???? )


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0407-honda-vfr-2.jpg 
Προβολές:	1574 
Μέγεθος:	50,9 KB 
ID:	136076
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    κρυάδες...


    [/SIZE]
    Θα παραβλέψω τα σχολια σου εαν μου δωσεις το τηλεφωνακι της δεσποινιδος αριστερα στο avatar σου!!!!

  10. #10
    το γεγονός ότι πλέον υπάρχουν δηλώσεις απο ανθρώπους της χοντα αναφορικά με τεχνικά στοιχεία (πλαίσιο κλπ κλπ, βλέπε παρακάτω) μάλλον το κάνει οριστικό το θέμα... έ έ έρχεται ...


    Τεχνολογία αγώνων για την επόμενη VFR απο το περιοδικό ΜΟΤΟ (http://www.motomag.gr/index.php?opti...1438&Itemid=35)

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Honda ετοιμάζει πυρετωδώς την επόμενη γενιά VFR και όλα συνηγορούν στο ότι η νέα μοτοσυκλέτα θα επιστρέψει στις ρίζες του γενάρχη της: H πρώτη VFR ήταν ουσιαστικά μια πλατφόρμα εφαρμογής της αγωνιστικής τεχνολογίας της εταιρείας, στα μοντέλα παραγωγής. Η Honda λοιπόν στοχεύει να ακολουθήσει την ίδια τακτική με τη νέα VFR, ακόμη και αν κάτι τέτοιο θα σημαίνει απώλεια χρημάτων για κάθε μοτοσυκλέτα που πουλά.

    Η εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας ήδη μετρά πέντε χρόνια, και μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα δοκιμάζεται σκληρά στην Ιαπωνία, με τις φήμες μέσα από την εταιρεία να τη θέλουν να είναι μοντέλο του 2009, που θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβρη -ταιριαστή συγκυρία, αφού έτσι η παρουσίασή της θα συμπέσει με τα εξηκοστά γενέθλια της Honda. Η εξέλιξη της νέας VFR κρατήθηκε όλα αυτά τα χρόνια αυστηρά υπό το πέπλο απόλυτης μυστικότητας, καθώς όμως η Honda ήταν υποχρεωμένη να "πατεντάρει" σημαντικό αριθμό ολοκαίνουριων τεχνικών λύσεων, τα μυστικά άρχισαν να διαρρέουν! Όλα λοιπόν συνηγορούν στο ότι, ακριβώς όπως και η πρώτη VFR του 1986 που βασιζόταν στην αγωνιστική τεχνολογία του V4 εκείνων των ημερών, έτσι και η επερχόμενη απόγονός της, θα έχει πάνω της εφαρμοσμένη όλη την εμπειρία που αποκτήθηκε από τη V5, RCV211V των MotoGP, σε ένα πρακτικό "πακέτο" δρόμου, με προσιτή για τα δεδομένα της τιμή αγοράς. Υπεύθυνος του project είναι ο μηχανικός του τμήματος R&D της εταιρείας, κύριος Yoshiteru Kinoshita, επικεφαλής ενός team σχεδιαστών, "δανεισμένων" από το αγωνιστικό τμήμα της Honda, καθώς και αρκετών από τους συντελεστές του project Fireblade. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, κατάφεραν να ανοίξουν νέους δρόμους, όχι μόνο σε ό,τι αφορά την κινητήρια μονάδα αλλά και επίσης το πλαίσιο και τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα.
    Οι πληροφορίες επιβεβαιώνουν ότι η επόμενη VFR θα έχει ένα ριζοσπαστικού σχεδιασμού νέο πλαίσιο, αποτελούμενο από δύο, ανεξάρτητα μεταξύ τους, εμπρός και πίσω τμήματα, το κάθε ένα από τα οποία θα βιδώνει πάνω στον κινητήρα, ο οποίος αποτελεί το κύριο, δομικό τμήμα του. Παρά την έλλειψη απ’ ευθείας σύνδεσης του λαιμού με τη βάση του ψαλιδιού, ο κύριος Kinoshita υποστηρίζει ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός, αποδίδει ένα πλαίσιο περισσότερο άκαμπτο από τα συμβατικά, ενώ ταυτόχρονα καταφέρνει να είναι και πολύ ελαφρύτερο. "Καταφέραμε να μειώσουμε το βάρος χωρίς να αυξήσουμε τις συνολικές διαστάσεις, ενώ ταυτόχρονα επιτύχαμε τον απαιτούμενο βαθμό στρεπτικής ακαμψίας", δηλώνει. Το "τέχνασμα" που εφαρμόστηκε, έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του εμπρόσθιου τμήματος, το οποίο, σε αντίθεση με τους συμβατικούς σχεδιασμούς που έχουν τον κινητήρα να κρέμεται από κάτω τους, έχει σύμφωνα με τον κύριο Kinoshita "προφίλ σχήματος Μ", κι έτσι βιδώνει στην κινητήρια μονάδα σε τρία ξεχωριστά σημεία σε κάθε πλευρά. Ταυτόχρονα, το πίσω μέρος, συμπεριλαμβανόμενης της βάσης του ψαλιδιού, βιδώνει σε δύο άκαμπτες πλάκες, μία σε κάθε πλευρά, περνώντας τις δυνάμεις που ασκούνται πάνω του στο μπλοκ του κινητήρα, που αποτελεί και τον τελικό... διαχειριστή τους! Η Honda μάλιστα φαίνεται να επενδύει στον συγκεκριμένο σχεδιασμό πλαισίου για το μέλλον, αφού τον εξασφάλισε καταθέτοντας ευρεσιτεχνίες με πολλά και διαφορετικά παραδείγματα κινητήρων, V2, V4 αλλά και τετρακύλινδρους σε σειρά. Η πιο εξεζητημένη όμως μορφή, είναι ο συνδυασμός του πλαισίου αυτού με έναν κινητήρα V5

  11. #11
    Κρητικό χώμα Το avatar του/της DirtRider
    Εγγραφή
    15/09/2005
    Μηνύματα
    43
    Βρε παιδιά, έχει κανείς ένα σχεδιάγραμμα ενός V5;

    Προσπαθώ γμτ να καταλάβω ΠΟΥ στο καλό θα βόσκει αυτός ο περιβόητος ο πέμπτος κύλινδρος....
    Είμαστε πάντα χωμένοι στα σκατά...Μόνο το βάθος αλλάζει !

  12. #12
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DirtRider
    Βρε παιδιά, έχει κανείς ένα σχεδιάγραμμα ενός V5;

    Προσπαθώ γμτ να καταλάβω ΠΟΥ στο καλό θα βόσκει αυτός ο περιβόητος ο πέμπτος κύλινδρος....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	5ah9.jpg 
Προβολές:	1268 
Μέγεθος:	64,2 KB 
ID:	138137

  13. #13
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    2 δεν ειναι σχεδιο αλλα για να παρεις μια ιδεα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a_1024.jpg 
Προβολές:	1266 
Μέγεθος:	96,3 KB 
ID:	138138

  14. #14

  15. #15
    Κρητικό χώμα Το avatar του/της DirtRider
    Εγγραφή
    15/09/2005
    Μηνύματα
    43
    Δηλ. 3 μπροστά και 2 πίσω...
    Να' σαι καλά Sapadak που μου έλυσες το μυστήριο

    Προς τα κει βέβαια πήγαινε και μένα το μυαλό, αλλά ΔΕΝ πίστευα ότι χωράνε έτσι κομψά οι 5 κύλινδροι...

    Τώρα γιατί δεν "ολοκλήρωσαν" την κίνηση για V6 ώστε να δικαιολογηθεί τουλάχιστον η τσιμπημένη τιμή μόνο οι ίδιοι το ξέρουν.

    Φαντάζομαι ότι έτσι έχουν καλύτερη σχέση βάρους-απόδοσης, αλλά και πάλι...ένας 1000άρης V4 δεν θά' φτανε για την πολιτική έκδοση;
    Θα ερχόταν και πιό φτηνό το μηχανάκι (δεν θυμάμαι τον κόσμο να ούρλιαζε ποτέ όλα αυτά τα χρόνια της αναμονής: "...φέρτε μας V5").

    Μου θυμίζει την "πατάτα" με τα οβάλ πιστόνια πριν 15 τόσα χρόνια: "αλλαγή μόνο χάριν της αλλαγής".
    Είμαστε πάντα χωμένοι στα σκατά...Μόνο το βάθος αλλάζει !

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. vfr 1000 '09
    από kyriakosVFR στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2008, 10:55
  2. vfr 1000 III
    από gregorgeous89 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2008, 13:38
  3. VFR 1000 cc 2009
    από gregorgeous89 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 18:12
  4. Vfr 1000 Part Ii
    από gregorgeous89 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 03/12/2007, 22:18
  5. Ανακοίνωση για Honda XLV 1000, VFR 800, CBR 1100XX, GL 1800 και STX 1300
    από McGyver στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2005, 13:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF