Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

  1. #1

    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ.ΑΠΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
    Μέρος πρώτο: στο φανάρι
    Η συζήτηση στο φανάρι, όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά και επιβάλλεται. Εαν η μοτοσυκλέτα του άλλου είναι καινούργια, μια ανώδυνη, ευγενική ερώτηση είναι: «Από την αντιπροσωπεία την πήρες ή από εισαγωγέα;». Αντίστροφα, μιά αγενής ερώτηση είναι: «Είναι από τα γερμανικά με τα κλειστά μοτέρ;» (σ.σ. στη Γερμανία λόγω νομοθεσίας απαγορεύεται η εισαγωγή μοτοσυκλετών πάνω από 100 ίππους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ίδια μοντέλα στην υπόλοιπη Ευρώπη με πάνω από 140 άλογα).

    Η συζήτηση στο φανάρι γίνεται πάντα στον ενικό. Ο πληθυντικός χρησιμοποιείται (αν χρησιμοποιηθεί) από τον μεγαλύτερης ηλικίας μοτοσυκλετιστή προς τον νεαρότερο. Ο λόγος είναι απλός: ο ‘μεγάλος’ μπορεί να νομίζει ότι τον προκαλείς, θεωρώντας τον «μπάρμπα» και, για να σώσει την μοτοσυκλετιστική του τιμή, θα φύγει σφεντόνα απο το φανάρι, θα γίνει ανάμνηση και θα το έχετε κρίμα στο λαιμό σας. Οταν δύο μοτοσυκλετιστές συνομιλούν στον πληθυντικό στο φανάρι, είναι πάντα γιατροί με BMW και θα πρέπει να προσέξετε να μην χτυπήσετε στις βαλίτσες όταν τους προσπερνάτε με το παπί σας.

    Η ιδανική όμως ερώτηση που πιθανόν να αποτελέσει την απαρχή αιώνιας φιλίας, είναι «Ευχαριστημένος;». Ετσι δίνετε την δυνατότητα στον κάτοχο της μοτοσυκλέτας να αποδείξει την καλή του κρίση απαντώντας «Πολύ ευχαριστημένος!» ή την ικανοποίηση να θάψει αντιπρόσωπο, μοντέλο, τον Yoshihiro Honda και όλο του το σόι. Οχι και μικρή χαρά όταν δουλεύεις κλητήρας σε τράπεζα με 650 καθαρά.

    Σημαντικό! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν κλείνουμε την λωρίδα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο ευγενικός μοτοσυκλετιστής σταματά στην διάβαση. Αν αναρωτηθείτε πόσο, ο κανόνας είναι «τόσο ώστε να χωράει να ελιχθεί μια Harley Davidson Electra Glide (το touring μοντέλο)». Αν πάτε ακόμη πιο μπροστά, πάει να πει ότι περάσατε με κόκκινο οποτε πάμε σε άλλο κεφάλαιο του οδηγού. Αν πάτε πιο πίσω, ελάτε στην θέση του Electra Glide! Σε περίπτωση όμως που κλείνετε την λωρίδα, οι παραδεδεγμένες αντιδράσεις του συνάδελφου μοτοσυκλετιστή είναι οι εξής: α) να σας αγνοήσει, β) να δώσει τρεις μικρές γκαζιές που σημαίνουν «λίγο πιο μπροστά», γ) να σας πει με μέση φωνή «λίγο πιο μπροστά», δ) να ελιχθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να στηθεί μπροστά σας, εκδηλώνοντας εμπράκτως την δυσαρέσκειά του για την αγένειά σας, ε) να σπρώξει με την μπροστινή ρόδα του την πίσω ρόδα σας (αυτό προϋποθέτει πολυετή φιλία και πρέπει να γίνεται με μοτοσυκλέτες με διαφορά βάρους κάτω των 30 κιλών).

    Όταν αναφέρεστε στην μοτοσυκλέτα του άλλου, δεν την αποκαλείτε «μηχανάκι». Αν τον ρωτήσετε «Πώς πάει;», ο άλλος έχει δικαίωμα να πει «καλό μηχανάκι» έστω και αν είναι FZR 1000, αλλά ποτέ δεν ρωτάτε «Τραβάει το μηχανάκι;». Η εξαίρεση του κανόνα ισχύει όταν έχετε και ‘σείς μοτοσυκλετα του ίδιου κυβισμού και δυνατοτήτων. Όχι όμως και αν δεν είναι και οι δύο ευρωπαϊκές ή γιαπωνέζικες. (σ.σ. παλαιότερα υπήρχε μια φοβερή διαμάχη ανάμεσα σε Γιαπωνεζόφιλους και Ιταλόφιλους ―ως επί το πλείστον― μοτοσυκλετιστές, όπου ο καθένας υπσοτήριζε με τα δικά του επιχειρήματα ποια είναι καλύτερη μοτοσυκλέτα). Σε περίπτωση που οι δύο μοτοσυκλέτες είναι κατασκευασμένες σε διαφορετικές ηπείρους, η επικοινωνία πρέπει να αποφεύγεται. Ο κανόνας δεν ισχύει για μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν μετά το ‘70, στην Αφρική ή στην Ωκεανία (σ.σ. από το ‘70 και μετά είναι ελάχιστες οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν εκεί, οπότε είναι απίθανο να συναντήσετε μιά τέτοια).

    Tώρα ορισμένοι κανόνες σε περίπτωση ανταγωνιστικής σχέσης στο φανάρι.

    Αν δεν θέλετε κόντρα δεν ρίχνετε μικρές γκαζιές. Του κανόνα εξαιρούνται δίχρονα, κατασκευασμένα πριν το ‘82 που έχουν πρόβλημα στο ρελαντί. Ετσι συμπεραίνουμε ότι αν έχετε VFR και σταματήσει δίπλα σας Sachs (σ.σ. το πρώτο είναι μοντέλο της Honda, εξελιγμένο και το δεύτερο είναι ένα φτηνό και μικρό μηχανάκι 20 τουλάχιστον χρόνων) τριτάχυτο, με κουλουρά, που ρίχνει μικρές γκαζιές, δεν σημαίνει ότι αυτό αποτελεί πρόκληση για κόντρα. Ο άνθρωπος κοιτάζει να μην του σβήσει το μοτέρ και σε περίπτωση που το παρεξηγήσετε και τον «ξεσκίσετε», σκεφτείτε πώς θα διηγείστε το βράδυ την ιστορία: «Στεκόμουν στο φανάρι και δίπλα μου σταματάει ένας κουλουράς, με καπελάκι με αυτιά και ένα κακό Sachs. Ξεκινάμε και …». Δεν συμφωνείτε ότι κάπου χαλάει το ηρωικό της ιστορίας;

    Ο τρόπος που αναγνωρίζεται ο επίδοξος αντίπαλος είναι ο ρυθμός στις γκαζιές. Το κάλεσμα για κόντρα είναι τρεις μικρές γκαζιές στην αρχή και ανέβασμα των στροφών όταν ανάψει το κόκκινο των πεζών. Στα παπιά είναι μικρά τινάγματα του μπροστινού τροχού (σαν πρόωρη εκσπερμάτιση). Ολα τα ανωτέρω δεν ισχύουν για ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες. Απλά ο άνθρωπος προσπαθεί να μην του σβήσει το μοτέρ. Τα ανωτέρω όμως δεν ισχύουν όταν το φανάρι βρίσκεται πριν από στροφή, γιατί όπως ξέρουμε τα ευρωπαϊκά πάνε καλά στις στροφές. (σ.σ. μέχρι πριν από λίγα χρόνια, οι ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες είχαν σημαντικά προβλήματα καλής λειτουργίας, αλλά ταυτόχρονα είχαν αναπτύξει πολύ καλή τεχνολογία που τούς έδινε φοβερή ικανότητα να μπαίνουν στις στροφές πολύ γρήγορα. Αντίθετα τα γιαπωνέζικα είχαν φοβερή δύναμη και ικανότητα να επιταχύνουν τρομακτικά. Οι διαφορές αυτές έχουν εξαφανιστεί και τα δύο στρατόπεδα έχουν κοπάσει εδώ και αρκετά χρόνια.)

    Συνεχίζουμε με την συμπεριφορά του μοτοσυκλετιστή απέναντι στους αυτοκινητιστές. Τούς αγνοείτε. Ποιος άλλωστε μοτοσυκλετιστής θα ήθελε να μιλήσει σε έναν γιωταχή;

    Οι συνηθισμένες ερωτήσεις των αυτοκινητιστών είναι: «Πόσο κάνει;» και «Πόσα πιάνει;» Οι σωστές απαντήσεις είναι: «Όσα δεν θα βγάλεις ποτέ στην ζωή σου» και «Τριακόσια» ―αν είναι παπί― ή «Είκοσι» ―αν είναι GSXR―, αντίστοιχα (σ.σ. όπως είναι ευκολονόητο, το GSXR είναι μια γρήγορη μοτοσυκλέτα).

    Διανθείστε την απάντηση με χαριτωμένα τρικ και καλόγουστες πινελιές. Στραβώστε το στόμα όταν μιλάτε και τινάζετε το κεφάλι κατά πίσω. Ετσι βοηθάτε τον αυτοκινητιστή να πει το βράδυ μια ωραία ιστορία: «Γυναίκα, είδα έναν στην Σόλωνος με μοτοσυκλέτα. Το στόμα του ήταν στραβωμένο και τρέχανε σάλια…». Ταυτόχρονα προπονείστε για μελλοντική συμφόρηση.

    Αν σας πουν «Κάνε μας μια σούζα.”, μπορείτε να απαντήσετε «Κάνε μας μια πίπα.». Ο καθένας πρέπει να κάνει ό,τι μπορεί.

    Ο σωστός μοτοσυκλετιστής στήνεται μπροστά από τα BMW. Κοντράρει τα GTI. Γκαζώνει όταν δει Mercedes. Αν όμως βρίσκεται δίπλα σε Ferrari, Porche, Lamborghini κ.λ.π., και έχει μοτοσυκλέτα κάτω των 100 ίππων, κάνει την πάπια. Αν έχει συνεπιβάτη, δείχνει στο άλλο πεζοδρόμιο και λέει: «Κοίτα εκεί, ένα κανελί σκυλάκι που τρέχει!”. Αν οδηγεί μόνος, ξεκαβαλάει και κοιτάει σκυθρωπά την αλυσίδα. Οι αυτοκινητιστές δεν ξέρουν από αλυσίδες. Σε αυτήν την περίπτωση περιμένει το άλλο φανάρι για να ρίξει σε κάποιον βολικότερο.

    Συνεχίζουμε με τους ταξιτζήδες. Ο ταξιτζής είναι σχεδόν άτρωτος. Στο φανάρι ο ταξιτζής είναι ακίνδυνος. Ο ταξιτζής είναι αδηφάγο ον και μπορεί να χτυπηθεί ΜΟΝΟ στο στομάχι: κλείστε του την οπτική γωνία προς την στάση των λεωφορείων, ώστε να μην ξέρει αν υπάρχει πελάτης που του κάνει σήμα για κούρσα. Ο ταξιτζής δεν χτυπιέται αλλιώς. Δεν τον ενδιαφέρουν οι κόντρες. Δεν νιώθει την ανάγκη να είναι φιλικός. Δεν τον απασχολεί τίποτα. Μόνο οι κούρσες. Πολλές κούρσες. Στερώντας του τις κούρσες, τον καταδικάζετε σε αργό και βασανιστικό θάνατο.

    Εδώ θα ήθελα να αναφερθώ σε νοσταλγικές αναμνήσεις από μια όχι και τόσο μακρινή εποχή. Πριν λίγα μόλις χρόνια, έφτανες στο κάθε φανάρι και είχες ξυρίσει 6-8 καθρέφτες. Σήμερα τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν εχουν καθρέφτες ή έχουν από αυτούς με ελατήρια ή με το που βλέπουν μοτοσυκλετιστή επιβάτης και συνεπιβάτης τούς διπλώνουν. Ο σημερινός μοτοσυκλετιστής είναι ζήτημα αν χτυπάει έναν καθρέφτη τον μήνα.

    Συμπερασματικά, η καλή συμπεριφορά του μοτοσυκλετιστή στα φανάρια είναι δύσκολη υπόθεση. Γι αυτό καλύτερα να περνάμε με κόκκινο.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950


    εχει μπει και παλιοτερα να'σαι καλα που μας το 8υμισες βγαζει πολυ γελιο...

    Αυτο το '' κανε μας μια σουζα'' το' χω ακουσει απειρες φορες...
    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  3. #3
    Tωρα που το σκεφτομαι μπορουμε απο εδω να πουμε ποιες ειναι χειροτερες μαλακιες που εχουμε ακουσει απο ΙΧηδες....

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    Το πιο προσφατο πριν 2-3 μερες ηταν: ''εχεις και εκκεντροφορους??''

    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από all right
    Tωρα που το σκεφτομαι μπορουμε απο εδω να πουμε ποιες ειναι χειροτερες μαλακιες που εχουμε ακουσει απο ΙΧηδες....









    απο ηλικιωμενο σε αναστροφη..

    "καλα,εγω δεν σε ειδα βρε παιδακι μου,εσυ??? "
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
    Αυτο το '' κανε μας μια σουζα'' το' χω ακουσει απειρες φορες...
    Δεν φαντάζομαι να τους έχεις απαντήσει; :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    ηλικιωμενη επι της λεωφορου φιλαδελφειας πεταγεται κυριολεκτικα στον δρομο.Φρενα σταματαω σηκωνω το κρανος :"ρε γιαγια προσεχε και λιγο θα σε κλαιμε¨"
    Και ατακα η ηλικιωμενη:*αντε βρε αλητη που καθε βραδυ περνας εξω απο το σπιτι μου και δεν με αφηνεις να κοιμηθω*
    Απλα φανταζομαι οτι ολοι οι μηχανοβιοι ειναι ενας στην συνειδηση της....

  8. #8
    αυτο βεβαια που εγραψα πριν δεν αφορα ΙΧ αλλα λεμε τωρα.
    Εκεινο παντως που μου το εχουν κανει επανειλλημενως ειναι οταν πηγαινω στο γραφειο η βολτα με την μηχανη και βρεθω με κανεναν συναδελφο η φιλο ΙΧ να μου λεει :"να ριξω μια γκαζια"(εννοειται οτι δεν ανεβαινει στην μηχανη)

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν φαντάζομαι να τους έχεις απαντήσει; :rotflmao:

    οοοοοχι....

    .....8α ειχε γελιο ομως....



    ''κανε μας μια πιπα...''.......ΤΩΡΑ!!!''.....κρυε''....


    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.719
    Από ΙΧ δεν θυμάμαι τώρα κάτι, αλλά δεν θα ξεχάσω την φάπα στο κράνος που μου έριξε μια γυναίκα κάνοντας σήμα μπροστά μου για ταξί.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
    οοοοοχι....

    .....8α ειχε γελιο ομως....



    ''κανε μας μια πιπα...''.......ΤΩΡΑ!!!''.....κρυε''....



    Φαντάσου να σου έλεγε και τίποτα άλλο.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Από ΙΧ δεν θυμάμαι τώρα κάτι, αλλά δεν θα ξεχάσω την φάπα στο κράνος που μου έριξε μια γυναίκα κάνοντας σήμα μπροστά μου για ταξί.



    Δε λες παλι καλα?? Αν ησουν λιγο πιο πισω 8α σου ειχε βγαλει το ματι...:rotflmao: :rotflmao:
    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sober


    Δε λες παλι καλα?? Αν ησουν λιγο πιο πισω 8α σου ειχε βγαλει το ματι...:rotflmao: :rotflmao:

    Αν ήταν και πιο κοντή θα του έπιανε τον γΚώλο.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Kαι εαν ηταν κοντη και εκεινος οδηγουσε αναποδα;;

  15. #15
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Απο γειτονα κλασικο γερμανοφιλο, με εβλεπε συνεχεια με το xmax κι ολο μου ελεγε ''που την πας τη ντακοτα'' που δεν ειμαι σιγουρος τι σημαινει.
    Με βλεπει με το fazer και μου λεει ''οριστε αυτο ειναι καλοβολο μηχανακι για την πολη, την κρεββατοκαμαρα εχε τη για τα ταξιδια'' :rotflmao:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΝΤΟΥΡΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
    από hector στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2008, 19:04
  2. Η συνωμοσία των 1-3-2-4,μια μοτοσυκλετιστική ιστορία νουάρ.
    από gcrook στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 100
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2008, 09:35
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ μοτοσυκλετιστικη παρωδια (stop motion movie)
    από gcrook στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2008, 23:44
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2007, 18:04
  5. ΜΟΤΕΚ-ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
    από tilo_wolff στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2007, 17:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF