Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: να το πάρω ή οχι

  1. #1

    να το πάρω ή οχι

    εχω ενα xt 600 και θελω να παρω ενα v-strom 650 μοντελο 04.Σαν μηχανη τι γνωμη εχετε και απο αξιοπιστια τι λετε?ευχαριστω!!!

  2. #2

    Re: να το πάρω ή οχι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από adonissp
    εχω ενα xt 600 και θελω να παρω ενα v-strom 650 μοντελο 04.Σαν μηχανη τι γνωμη εχετε και απο αξιοπιστια τι λετε?ευχαριστω!!!
    Καλησπερα και γω ημουν πρωην κατοχος χτ 600 και εχω να σου πω οτι δεν εχει καμια σχεση
    το ενα μηχανακι με το αλλο το ω στρομ ειναι βαρια μηχανη για ταξιδια αλλα και
    για την πολη με μια μικρη εξοικειωση το χτ πηγαινει παντου αλλα πιανεσαι αρκετα οπου και
    να πας . Το στρομ να ρτο παρεις φυσικα αλλα θα σου ελεγα να πας για καινουργιο αφου
    οι τιμες εχουν πεσει αρκετα.
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ KANOYN ΣΧΕΔΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΛΑΕΙ

  3. #3
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431

    Re: Re: να το πάρω ή οχι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ganezos
    το ω στρομ ειναι βαρια μηχανη για ταξιδια
    Ε όχι δα.189 στεγνά έχει,τι περιμένεις δηλαδή,να έχει το βάρος ενός εντούρο και να ταξιδεύει κιόλας;
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  4. #4
    να το παρεις και να το απολαυσεις οσο μπορεις....τωρα βεβαια ειναι και ποσα δινεις μιας και καινουριο με 7 χιλιαρικα ειναι πολυ καλα...αλλα αν δεν τα δινεις, κυνηγα το 2004.
    Ευχαριστώ και Συγνώμη... Λέξεις ζωής. Πρέπει να έχεις δύναμη καρδιάς για να τις πεις.

  5. #5
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    προβλήματα δεν έχει... Παρά τον μεγάλο αριθμό σε πωλήσεις δε νέχει ακουστεί τπτ σχετικά με αξιοπιστία, πράμα που λέει πολλά!

    παρ'το.

  6. #6
    Το V-strom είναι άφθαρτο!!!
    Πόσο το έχεις βρει;
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  7. #7
    5000 ευρω με 25,000 km αλλα παιρνει και παζαρια

  8. #8
    Αν και τα χλμ ειναι σχετικα λιγα (τοσα εχω εγω και ειναι του 2/07) για 2004, εγω θα σου προτεινα να βαλεις αλλα 2000 και να το παρεις καινουριο.

  9. #9
    Μπαλαλάικα Το avatar του/της miraze
    Εγγραφή
    24/11/2005
    Μηνύματα
    439
    Αρχικά δημιουργήθηκε από adonissp
    5000 ευρω με 25,000 km αλλα παιρνει και παζαρια
    5000 για το Κ4 μου φαίνονται πολλά (φυσικά εξαρτάται απο τα έξτρα)

    Σκέψου απλά ότι καινούργιο το αγοράζεις με λιγότερο από 7000.

    Το δικό μου Κ4 όταν το πούλησα καμία μάντρα δε μου έδινε πάνω απο 3600 στο χέρι και βρήκα ιδιώτη για να το δώσω 4500 (με πλαινες βαλιτσες + τα κλασσικά εξτρα)


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της arisk
    Εγγραφή
    19/04/2007
    Μηνύματα
    171
    Αρχικά δημιουργήθηκε από adonissp
    5000 ευρω με 25,000 km αλλα παιρνει και παζαρια
    Είναι πολύ ακριβό όπως είπαν και οι προλαλήσαντες και σε λιγότερο από 4 μήνες θα είναι 5 ετών.Θα ήθελα να ξέρω αν πήγαινες εσύ να του το πουλήσεις σαν ιδιώτης θα σου το αγόραζε για 4500 τουλάχιστον ωστέ πουλώντας το μετά να βγάλει και αυτός άλλα 500 ?;

  11. #11

    Re: Re: Re: να το πάρω ή οχι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Ε όχι δα.189 στεγνά έχει,τι περιμένεις δηλαδή,να έχει το βάρος ενός εντούρο και να ταξιδεύει κιόλας;
    Ενοουσα σε σχεση με το χτ ειναι βαρυ και δεν το ανεφερα ως προβλημα .
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ KANOYN ΣΧΕΔΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΛΑΕΙ

  12. #12
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Κοίτα ένα καινούριο παραεισαγωγής.
    Αν πάρεις 5.000 ευρώ το συγκεκριμένο με 25.000 χλμ, βάλε το κόστος
    της μεταβίβασης, βάλε τα λάδια, τα φίλτρα κ.τ.λ. και ένα τεχνικό να το
    κοιτάξει, που εννοείται πρέπει να το κοιτάξει μηχανικός γιατί όσο καλή
    κατάσταση κι αν δείχνει μπορεί τα service να μην τα είχε κάνει στην ώρα
    του (άσε τι γράφει το servicebook) μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα που
    να μην το ξέρει ο ιδιοκτήτης (έλα ντε) μπορεί να θέλει τακάκια στα φρένα,
    και διάφορα άλλα που ίσως χρειαστεί και τα 5.000 ανεβαίνουν κοντά στα
    5.500. Όποιος διαφωνεί ας μου πει. Από τα 5.500 λοιπόν απέχεις περίπου
    1000 ευρώ από ένα καινούριο παραεισαγωγής (6.800 συνήθως παίζει)που
    θα έχει και ΑΒS και θα είναι καινούριο με 0 χλμ, θα έχεις κάποια εγγύηση
    (δίνουν και οι παραεισαγωγείς εγγύηση) και θα έχεις τη χαρά να το στρώσεις
    εσύ. Α! κι εκτός αυτού θα είναι και 2008 μοντέλο, κι όχι 2004. 4 χρόνια είναι αυτά!

    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  13. #13
    φιλε 5.000 € για μοντελο 2004 δεν τα εδινα ουτε με 0 χλμ να ηταν...

    αν το καινουριο με abs και ενα σωρο εξτρα εχει 7.000 - τοτε τα 5.000 για 04 ειναι μεγαλη απατη...

    εγω αν ηθελα v-strom 2004 πανω απο 4.000 (το πολυ κιολας) δεν εδινα με την καμια ομως...

    οσο και καλοδιατηρημενο να ηταν...


  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/05/2008
    Μηνύματα
    159
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Elle
    Κοίτα ένα καινούριο παραεισαγωγής.
    Αν πάρεις 5.000 ευρώ το συγκεκριμένο με 25.000 χλμ, βάλε το κόστος
    της μεταβίβασης, βάλε τα λάδια, τα φίλτρα κ.τ.λ. και ένα τεχνικό να το
    κοιτάξει, που εννοείται πρέπει να το κοιτάξει μηχανικός γιατί όσο καλή
    κατάσταση κι αν δείχνει μπορεί τα service να μην τα είχε κάνει στην ώρα
    του (άσε τι γράφει το servicebook) μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα που
    να μην το ξέρει ο ιδιοκτήτης (έλα ντε) μπορεί να θέλει τακάκια στα φρένα,
    και διάφορα άλλα που ίσως χρειαστεί και τα 5.000 ανεβαίνουν κοντά στα
    5.500. Όποιος διαφωνεί ας μου πει. Από τα 5.500 λοιπόν απέχεις περίπου
    1000 ευρώ από ένα καινούριο παραεισαγωγής (6.800 συνήθως παίζει)που
    θα έχει και ΑΒS και θα είναι καινούριο με 0 χλμ, θα έχεις κάποια εγγύηση
    (δίνουν και οι παραεισαγωγείς εγγύηση) και θα έχεις τη χαρά να το στρώσεις
    εσύ. Α! κι εκτός αυτού θα είναι και 2008 μοντέλο, κι όχι 2004. 4 χρόνια είναι αυτά!

    +650!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρόμοια θέματα

  1. Να το παρω η οχι το κινεζικο το παπι?
    από petros047 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2012, 09:24
  2. ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ Η'ΟΧΙ?ΑΝ ΝΑΙ,ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ?
    από pakosgemistos στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2008, 11:26
  3. Να Το Παρω;
    από maintenance στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 09:59
  4. Να το πάρω;
    από adam_tsouk στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2004, 03:50
  5. Να το πάρω; Aprilia ETV100 Caponord
    από zalaros στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2004, 12:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF