Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ερώτηση για 600 ss

  1. #1
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398

    Ερώτηση για 600 ss

    Γιατί τα CBR600 04 είναι αισθητά φτηνότερα από τα R6 04;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  2. #2
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    Δεν νομίζω.. Συνήθως παίζουν στα ίδια λεφτά με ~300 Ευρώ διαφορά ανάλογα την κατάσταση..
    Μήπως έτυχες στην περίπτωση, ή μήπως πέτυχες αγγελιές που ναι μεν ήταν CBR 600 του 2004 αλλά ξέχασαν να γράψουν ένα F ?

  3. #3
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από id12586
    Δεν νομίζω.. Συνήθως παίζουν στα ίδια λεφτά με ~300 Ευρώ διαφορά ανάλογα την κατάσταση..
    Μήπως έτυχες στην περίπτωση, ή μήπως πέτυχες αγγελιές που ναι μεν ήταν CBR 600 του 2004 αλλά ξέχασαν να γράψουν ένα F ?
    Παιζουν και περιπτωσεις παντως που τα βρισκεις στα ιδια λεφτα(πολλες θα ελεγα) μιας το το αραρ εχεις αλλαξει 124 φορες απο τοτε (και οι αντιπαλοι του), ενω το Φ παραμενει απαραλαχτο και πασπαρτου

  4. #4

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της snow
    Εγγραφή
    25/06/2007
    Μηνύματα
    485
    ti times brikes?

  6. #6
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Το CBR από 4000 έως βαριά 5000 και το R6 από 6200 έως 7700






    Edit 2 : id12586 μπορεί να λέω μαλ@κείες αλλά το F γιατί να είναι φτηνότερο. Θέλω να πω αφού έχει μόνο διαφορετική σέλα από το απλό CBR, τη συνεχόμενη, έτσι δεν είναι;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  7. #7
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    600RR 04' βαριά 5000??? Καλά για τα 4k δεν συζητάμε.

    Είναι πολύ καλές οι τιμές που λές και αρκετά σπάνιες. Εγώ θα έλεγα ότι παίζουν στα 4800-6000 αναλόγα τα εξτρα και τα χιλιόμετρα.

    R6 αντίθετα πρόσφατα συνάντησα 2 04 (ένα limited νομίζω) έπαιζαν και τα 2 στα 5500, απλώς καλής κατάστασης.
    Και μιλάω για μικρότερη αγορά απο την Αθήνα, Πάτρα...
    edit:
    Το CBR F δεν έχει και πολύ σχέση με το RR. Πρόκειται για μηχανάκι πιο αργό, λιγότερο "πιστόβιο" και αρκετά άνετο. Δεν έχει αλλάξει απο το 2001 παρα μόνο στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων (τις έβγαλαν )


    Για την δουλειά που το θές, το προτείνω πολύ πιο εύκολα απο το RR και το R6 και βασικά οποιόδηποτε σύγχρονο 600SS

  8. #8
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Edit 2 : id12586 μπορεί να λέω μαλ@κείες αλλά το F γιατί να είναι φτηνότερο. Θέλω να πω αφού έχει μόνο διαφορετική σέλα από το απλό CBR, τη συνεχόμενη, έτσι δεν είναι;

    Καμια σχεση το F με το RR

    Εκτος του οτι ειναι ΗΟNDA CBR

  9. #9
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αφού όλα τα 1300R που βρήκα ήταν τριμπούρδ@λα (πέρα απο τον ηλίθιο που συνάντησα τελευταία) που δεν είναι ss (το ξέρω το μηχανάκι οδηγικά) κι επειδή επίσης έχω κάποια εμπειρία από το τζίξεράκι το μικρό και το οποίο δεν κάνει για τους λόγους που το θέλω, πρόσεξα τελευταία αυτό το περίεργο (σορρυ παίδες αλλά δεν ξέρω πως πάνε τα μοντέλα της κατηγορίας) cbr με την ενιαία σέλα και μίλησα σ' ενα φανάρι με ενα παίδι που το είχε κι απ' αυτά που μου είπε το μηχανάκι είναι πολύ στρωτό κι επειδή κατά σύμπτωση το παιδί είναι από Ήπειρο και μου είπε τις διαδρομές που έχω κάνει γι' αυτό και το ψιλοκοίταξα αλλα δεν το ξέρω καν σα μοντέλο. Εγώ σα CBR το ξέρω. Η αλήθεια είναι οτι ονομαστικά και μόνο σα ΧΧ το ήξερα, το έχω δει βέβαια το F κι εδώ που συζητάνε αναφορικά το έχω δει.
    Υποθέτω οτι είναι σαν το προηγούμενο μου, σέρνεται χαμηλά έτσι; Στα ψηλά τουλάχιστον είναι λίγο πιο δυνατό;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  10. #10
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    Λοιπόν, σύντομο μάθημα.

    Αυτό το μοντέλο είναι το F4i (To i σημαίνει injection).
    Ήρθε στην Ελλάδα απο το 2001 εώς το 2006 (?).
    Κυκλοφόρησε σε 2 εκδόσεις.
    >Το απλό το F με την μπανάνα σέλα
    >και με 2 σέλες με την ονομασία F Sport. (μόνο το 2001 και το 2002).
    Οι διαφορές τους μικρές θα τις βρείς αν κάνεις αναζήτηση στο forum.

    Είναι δυνατό στα χαμηλά σε σχέση με σύγχρονα 600 SS 4κύλινδρα. Αν και με τα σημερινά δεδομένα μπορείς πολύ άνετα να το ονομάσεις Sport Touring. Έχει περίπου 100 αλόγατα στον τροχό. Υπεράρκετα για την Ελλάδα. Μπορεί να κινηθεί με μεγάλες ταχύτητες σε ΕΟ, αλλά και στην πόλη τα πάει καλά. Μην περιμένεις μανούβρες με τα clipons ε?
    Εγώ γενικά λάτρευα τις μεσαίες του. Σε σχέση με 636 πχ.

    Προτίμησε μοντέλο πριν απο το 2004 που έχει full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Πουλάει ο DimChios ένα στις αγγελίες.
    Δεν σπάει, δεν χαλάει, έχει νορμάλ κατανάλωση για την κατηγορία, σέρβις απλό.
    Ό,τι απορία έχεις ρώτα.

  11. #11
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Ναι έχω μια εμπειρία από κλιπόν οπότε το θεωρώ δεδομένο, αλλά το ρεπερτόριο δεν περιλαμβάνει πόλη με τα στενά όρια.
    Μ' ενδιαφέρει να μην είναι τάφος χαμηλά, να μην κατεβάζει τα λίτρα με την κανάτα, να ταξιδεύει άνετα με 180 σε ΕΟ χωρίς να θέλει έντονους χειρισμούς για τον αέρα. Επειδή είναι το μόνο που ξέρω είναι πιο αργό απ' το μικρό τζιξεράκι; Σε σχέση με το fazer είναι στα ίδια ή πιο γρήγορο; Η ανάρτηση του σε σχέση με το τζιξεράκι; Τ φρένα του καθυστερούν ή είναι άμεσα; Το τιμόνι δίνει πάντα σωστή πληροφόρηση;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  12. #12
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    Δεν είναι τάφος χαμηλά αλλά ούτε και V2. Προτιμούσα να το δουλεύω λίγο πάνω απο 5000rpm σε χαλαρούς ρυθμούς (έχει κόκκινα στις 14000rpm).
    Είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι σε όλα σχετικά με το fz6. (Το είχα) Είτε πρόκειται για αναρτήσεις, για φρένα, για γκάζια, για προστασία αέρα (με μια DB ζελατίνα). Κατανάλωση δες σχετικό θέμα στο CBR subforum. Τα 180 είναι αστείο νούμερο για το cbr... Μην ξεχνάς ότι έχει +30 km/h μεγαλύτερη τελική απο το fazer και 10+ άλογα περισσότερα στον τροχό.
    Προσδιόρισε για ποιο gixxer μιλάς.
    Βασικά, κάνε του ένα test drive να σου λυθούν πολλές απορίες.








    Πάρε και ορισμένες φωτογραφίες. Το κόκκινο είναι το παλιό μου. F Sport. Και το ασημί είναι του αδερφού μου, απλό F:
    http://img220.imageshack.us/img220/558/97266828xo4.jpg
    http://img528.imageshack.us/img528/4353/20503679ho1.jpg
    Και βέβαια φορτώνονται σχετικά εύκολα. Αυτό το καλοκαίρι έκαναν 2000χλμ στην Πελοπόννησο και στην Εύβοια

  13. #13
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Σπορτ-τουρινγκ πλεον το λες οπως ειπε και ο id12586

    Τα κλιπ-ον πανω οτι τη τιμονοπλακα το οποιο συμβαλει στη ποιο ορθια θεση οδηγησης.

    Για μεταπηδηση απο τιμονατο ειναι μια χαρα (ετσι εκανα και εγω)

    Με το αερα δεν εχεις προβλημα και με τη μαμα ζελατινα (για φυσιολογικο μποϊ παντα μιλαμε <180), αλλιως βαζεις και μια DB και εισαι τζετ.

    Απο καταναλωση μπορεις να δεις στο σαμπφορουμ, και οπως φανταζεσε αναλογα με το χερι.

    Φορτωνετε με ασφαλεια χωρις κανενα προβλημα (3300 χλμ με σαμαρια και τανκ-μπαγκ)

    Εβγαινε μεχρι ΚΑΙ το 2006 και μετα σταματησε (οσοι προλαβαμε το πηραμε )


    Οτι αλλο θες ρωτα

  14. #14
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Το μικρό τζιξεράκι εννοώ το 600.

    Υποθετικά μιλώντας όσα είδα αναφέρανε από 40-60 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν είναι άρτια συντηρημένα και χωρίς να μιλάμε για φθορές πέρα απ' ότι αναφέρεται στα book service τί απαιτήσεις έχουν οικονομικά ανά service; Βγάζουν έκτακτα, δηλαδή είναι ζημιάρικα; Πέρα από τις αναρτήσεις υπάρχουν άλλες διαφορές στα μοντέλα έως 03 από το 04;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  15. #15
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    Ζημίες δεν βγάζουν. Διαφορές δεν έχουν πέρα απο τις αναρτήσεις εκτός απο πολύ μικρά πράγματα όπως ο διακόπτης των φώτων (στα 04+ είναι μόνιμα αναμένος).

    Τα σερβις είναι τα κλασσικά τετρακύλινδρου. Βαλβίδες στα 24.000 (αν και δεν χρειάζονται ρυθμισμα όπως αποδείχτηκε σε 2 μηχανάκια).
    Ορίστε το Maintenance table απο το service manual:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	f4i_service_table.jpg 
Προβολές:	96 
Μέγεθος:	86,8 KB 
ID:	143941

Παρόμοια θέματα

  1. Ερώτηση για μεταχειρισμένο CBF-600
    από eleanor_22 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2010, 18:52
  2. ερωτηση για ohlins fazer 600 '02
    από plamel στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2007, 04:20
  3. ερωτηση για αναρτηση fazer 600 '02
    από plamel στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2007, 20:58
  4. Ερώτηση για μπουζί σε CBF-600
    από ewsd στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2006, 08:48
  5. Ερώτηση για τα φώτα του CBF-600S
    από ewsd στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2006, 08:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF