Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: peri .............zestamatos

  1. #1

    peri .............zestamatos

    exo kapies apories peri zestamatos tis mixanis mas....

    exo diavasei edo ,oti kana 5lepto to xeimona kai kana 2lepto to kalokeri einai kala mexri na tin ksekiniseis.....
    vevea aloi lene oti tin vazeis mprosta kai efiges xoris zestamata xoris tipota.....


    ego pistevo oti thelei to zestamataki tis kai roto:

    1.einai mia endiksi oti exei zestathei otan anapsei to proto koutaki tis thermokrasias ,opote kai kavalame kai fevgoume????

    2.otan kata ti diarkeia tis meras tin ksanavaloume kai to ena koutaki tis thermokrasias einai idi anameno ksekiname i perimenoume kana 2 lepto pali???


    afta....
    V-Strom 650 K8 Kitrino

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Re: peri .............zestamatos

    1. Ναι.

    2. Ξεκινάμε αμέσως.


  3. #3
    Εγώ έχω καταλάβει ότι πιό σημαντικό και απο το ζέσταμα είναι τα λάδια να πάνε σε όλα τα σημεία που πρέπει να λιπάνουν, μιας και όταν σβήνουμε την μηχανή τα λάδια "κάθονται".
    Συνεπώς και όπως λέει και το service manual ακόμα και ζεστή να είναι η μηχανή καλό είναι να την αφήνουμε λίγο να δουλέψει πρίν ξεκινήσουμε.....

    Πρός θέου να μην γίνει αυτό εμμονή όπως βλέπω μερικούς που κοιτάνε με το ρολόι τα λεπτά που ζεσταίνεται η μηχανή. Μπορείς να την βάλεις μπροστά, ειδικά όταν έιναι και λιγο ζεστή, και μέχρι να φορέσεις το κράνος, να ρίξεις μια τελευταία ματιά στη γκόμενα που περνάει απο το απέναντι πεζοδρόμιο , ίσα ίσα μισό με 1 λεπτό και μετά έφυγες...

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    Μολις πεσουν οι στροφες στο ρελαντι , τοτε εισαι ετοιμος να ξεκινησεις.χε@ε την γκομενα γιατι μπορει να κατσει να σε κοιταει με τις ...ωρες αν εισαι κ ...ωραιο παιδι!

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MARKOS-V
    Μολις πεσουν οι στροφες στο ρελαντι , τοτε εισαι ετοιμος να ξεκινησεις.χε@ε την γκομενα γιατι μπορει να κατσει να σε κοιταει με τις ...ωρες αν εισαι κ ...ωραιο παιδι!
    Σε αυτή την περίπτωση προσέχουμε μη τυχόν και μας καεί η μηχανή απο την υπερθέρμανση....!

  6. #6
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MARKOS-V
    Μολις πεσουν οι στροφες στο ρελαντι , τοτε εισαι ετοιμος να ξεκινησεις.χε@ε την γκομενα γιατι μπορει να κατσει να σε κοιταει με τις ...ωρες αν εισαι κ ...ωραιο παιδι!
    Ναι έτσι κάνω κι εγώ, μόλις πέσει το ρελαντί και ίσως λίγο παραπάνω ξεκινάω.
    Μπορεί να θέλει να ζεσταθεί λίγο παραπάνω ως το πρώτο κουτάκι αλλά και
    έτσι να χρειάζεται εγώ δεν είμαι διατεθημένος να το κάνω αυτό με τίποτα!
    Τι θα χαλάσει; Να χαλάσει!
    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  7. #7
    Με μια δεκάρα τσακιστή..! Το avatar του/της kost rider
    Εγγραφή
    15/08/2006
    Μηνύματα
    119
    Διαβασε το βιβλιο του κατασκευαστη.
    Εμενα λεει να το αφηνω λιγο να ζεσταθει και να ξεκιναω χαλαρα και οταν ειναι ηδη ζεστο το αφηνω λιγο να πανε παντου τα λαδια.
    Οδηγουμε μοτοσυκλετα γιατι εχουμε αναγκη απο νορεπινεφρινη..

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kost rider
    Διαβασε το βιβλιο του κατασκευαστη.
    Εμενα λεει να το αφηνω λιγο να ζεσταθει και να ξεκιναω χαλαρα και οταν ειναι ηδη ζεστο το αφηνω λιγο να πανε παντου τα λαδια.
    Αμαν αυτα τα λαδια.ποση ωρα θελουν να πανε ...παντου.10, 20, 30 δευτερολεπτα!δ νομιζω οτι θελουν ουτε 10 sec. ιλικα απανταω

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MARKOS-V
    Αμαν αυτα τα λαδια.ποση ωρα θελουν να πανε ...παντου.10, 20, 30 δευτερολεπτα!δ νομιζω οτι θελουν ουτε 10 sec. φιλικα απανταω

  10. #10
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    κι εγώ το αφήνω 10'' στι ρελαντί (να πέσουν οι στροφές από εκκίνηση) κ άλλα 10'' στις 2κ σαλ για το καλό, κ ξεκινάω χαλαρά... Ποτέ δεν βάζω μπρός κ να πλακωθώ στα γκάζια...

    άσχετο, MARKOS-V μπορείς να πατήσεις το κουμπάκι "επεξ/α" στη δημοσίευσή σου => επεξεργασία - για να αλλάξεις κάτι

  11. #11
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Θα σου πω τί κάνω εγώ. Πιστεύω πως είναι σωστό.

    1) καβαλάω τη μηχανή πριν τη βάλω μπρος. Αυτό γίνεται για να έρθει σε όρθια θέση. Η γώνία είναι πολύ μεγάλη όταν βρίσκεται στο πλευρικό σταντ, με αποτέλεσμα τα λάδια ουσιαστικά να γέρνουν προς τη μια πλευρά.

    2) εφόσον τη φέρω όρθια πατάω πρώτα 3 - 4 φορές το συμπλέκτη. Ειδικά στην περίπτωσή μου, που λειτουργώ τη μηχανή περίπου 1 - 2 φορές το μήνα, αυτό το κάνω για να ξεκολήσουν (αν έχουν κολήσει) τα δισκάκια του συμπλέκτη. Αυτό πολύ σπάνια θα γίνει όμως καλού κακού δεν είναι τίποτα να το κάνεις

    3) Βάζω μπροστά, ξαναπατάω λίγες φορές το συμπλέκτη για να λαδώσεις καλά το σασμάν και περιμένω να πάει στη μια γραμμούλα, όπου και φεύγω όμορφα και απαλά. Στην πορεία, μόλις ζεσταθεί καλά (2 γραμμές), τότε ανοίγω όσο μου αρέσει.

    4) Όταν είναι ήδη ζεστή (τη δούλεψες δηλαδή πριν από λίγη ώρα), πχ στη μια γραμμή, ισχύει ότι και στο 3, εκτός από την αναμονή. Δηλαδή απλά φεύγω απευθείας αλλά πάλι πάω σιγά μέχρι να ζεσταθεί εκ νέου καλά.

    5) Τα χώνεις και κάνεις ότι γουστάρεις, λαμβάνοντας τις απαραίτητες προφυλάξεις.

    Αυτά κάνω εγώ. Πιστεύω δεν είναι λάθος. Πάντως σίγουρα λάθος είναι να καβαλάς και να το σκίζεις πριν καλά καλά ζεσταθεί.
    I had a dream ...

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    [B]Θα σου πω τί κάνω εγώ. Πιστεύω πως είναι σωστό.

    1) καβαλάω τη μηχανή πριν τη βάλω μπρος. Αυτό γίνεται για να έρθει σε όρθια θέση. Η γώνία είναι πολύ μεγάλη όταν βρίσκεται στο πλευρικό σταντ, με αποτέλεσμα τα λάδια ουσιαστικά να γέρνουν προς τη μια πλευρά.

    3) και περιμένω να πάει στη μια γραμμούλα, όπου και φεύγω όμορφα και απαλά.

    το 1 ειναι κατα την γνωμη μου σωστο κ το κανω και εγω.
    το 2 μου φαινεται πολυ να περιμενω να παει στη 1 γραμη.ο λογος ειναι οτι το μοτερ ζεστενεται μονο στο πανω μερος του και οχι με το σασμαν κ τα γραναζια μαζι, που ειναι μαλλον το καλυτερο για το συνολο.
    μολις παει 2 γραμμες...πιες του το αιμα.αντεχει

Παρόμοια θέματα

  1. Aporeies peri customizing
    από chopperatos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2004, 13:31
  2. Peri anartisis..
    από CyBeRseXX στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2004, 09:37
  3. Peri paraeisagoghs. Diavaste perikalo(idios o SOLMAN)
    από SvsGreek στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2004, 21:24
  4. peri Eggyhshs o logos
    από darkCount στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2004, 11:20
  5. Peri R6 kai OIL
    από maragelis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 14:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF