Γεια σας. Είμαι νέος στο forum. Καλως σας βρηκα.
Ενδιαφερομαι να αγορασω scooter 125-200 cc.
Καποια που μου έχουν τραβηξει την προσοχη είναι:
-Honda SH 125i
-SYM HD 200i evo
-Suzuki sixteen 125
To κεφάλαιο που διατιθεται είναι ως 3.500 Εuro.
Γεια σας. Είμαι νέος στο forum. Καλως σας βρηκα.
Ενδιαφερομαι να αγορασω scooter 125-200 cc.
Καποια που μου έχουν τραβηξει την προσοχη είναι:
-Honda SH 125i
-SYM HD 200i evo
-Suzuki sixteen 125
To κεφάλαιο που διατιθεται είναι ως 3.500 Εuro.
Εγώ θα έπαιρνα το SYM με τρέλα.
Καλοφτιαγμένο, γρήγορο, φτηνότερο.
+1 ΓΙΑ ΤΟ SYM.ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ.
Και απο αξιοπιστια τι γινεται με το SYM.
Εγω τείνω περισσοτερο χωρις να έχω οδηγησει καποιο, προς το Suzuki για τους παρακατω λόγους
- Σε σχεση με το Honda έχει καλύτερα φρενα (2 δισκόφρενα με διπλη σιαγονα, και συνδυασμενη λειτουργια?) και ελαφρώς πιο ωραίο design.
-Σε σχέση με το SYM θεωρω μεγαλυτερη αξιοπιστια. Τι χωρας προέλευσης είναι το SYM?
Aπο την αλλή βεβαια η διαφορα στη τιμή είναι αρκετα μεγάλη για το SYM.
Ευχαριστώ για τον χρονο σας
Γιατί το SH-125 και όχι το 150;
Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα άλλα 2, αλλά έχοντας στην κατοχή μου 2 χρόνια το SH-150 έχω να σου πω τα εξής.
Μην σε απασχολούν τα φρένα του SH. Εντάξει καλό το δισκόφρενο αλλά όχι ότι τα φρένα δεν είναι ικανοποιητικά. (Συνδυασμός φρένων υπάρχει. Πατώντας το πίσω, ενεργεί και 30% στο μπροστινό)
Αξιοπιστία – ποιότητα. Έχω κάνει 25.000 χλμ και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. ΤΙΠΟΤΑ, ούτε λάμπα δεν έχει καεί.
Σε μια ηλίθια μικροπτώση δεν έπαθε, χάλασε, έσπασε κάτι. Μια μικρογρατζουνιά στην ποδιά κι αυτό ήταν όλο.
Το μεγάλο του όπλο όμως εκτός του ζωηρού κινητήρα, είναι η οικονομία του. Αυτονομία που φτάνει τα 240 χιλιόμετρα (ρεζερβουάρ 7,5 lt).
Το μεγάλο του μειονέκτημα είναι ότι είναι ακριβό (προσωπική εκτίμηση). Με αυτή την έννοια ίσως να είναι πιο τίμιο το SYM.
Ότι και να πάρεις, καλές βόλτες.
![]()
![]()
Ειναι καποιος που εχει αγορασει το SYM η το Suzuki και μπορει να μας πει για την αξιοπιστία του και την οδηγικη του συμπεριφορα?
Τα δύο δισκόφρενα δεν είναι απαραίτητα σε τόσο μικρού κυβισμού μηχανάκια. Το οτι τα βάζουν κάποιες εταιρίες είναι για να ''διευκολύνουν'' τους ελαφρά άσχετους να πάρουν αυτά έναντι άλλων μοντέλων. Καλύτερα να κοιτάξεις για κάποιο με ABS παρά ν' ασχοληθείς με τον αριθμό των δισκόπλακων.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αυτό πίστευα κι εγώ, ότι είναι προτιμότερο το ταμπούρο πίσω, αφού ζητάει σιαγώνες κάθε 5 χρόνια, απλό και αξιόπιστο, ότι πρέπει για ελαφρύ μηχανάκι.Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Τα δύο δισκόφρενα δεν είναι απαραίτητα σε τόσο μικρού κυβισμού μηχανάκια. Το οτι τα βάζουν κάποιες εταιρίες είναι για να ''διευκολύνουν'' τους ελαφρά άσχετους να πάρουν αυτά έναντι άλλων μοντέλων. Καλύτερα να κοιτάξεις για κάποιο με ABS παρά ν' ασχοληθείς με τον αριθμό των δισκόπλακων.
Όμως τώρα ανακάλυψα ότι τα σκούτερ είναι απίστευτα πισώβαρα και χρειάζονται μεγάλη ισχύ πέδησης πίσω και ελάχιστη και προοδευτική εμπρός.
Είχα το Agility 125 με ταμπούρο και πήρα το Agility city 150 με μεγάλη δισκόπλακα πίσω , διπίστονη δαγκάνα(!!!!!!!!!!!!!!!) και σωληνάκι υψηλής(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Η μέρα με τη νύχτα.
200 cc σιγουρα! κοιτα κ κανενα aprilia sportcity 200 στοκ (τετοιο εχω) ή piaggio carnaby 200.. 3200 euro με το κλειδι στο χερι!![]()
karaferas
Καποιος με αναφορα για το Suzuki.
Σε οτι αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα μου φαινεται το πληρεστερο και σε αυτο τείνω, αλλα δεν ξερω τι γινεται απο αξιοπιστια, service, στησιμο, value for money,...
Αν καποιος το εχει οδηγησει ασ μας πει τις εντυπωσεις του