Λοιπόν όπως είχα υποσχεθεί θα ποστάρω τη λύση του C28 προβλήματος.
Εκεί που πήγαινα με τη μηχανή ξαφνικά μου άναψε το ενδεικτικό led και στη θερμοκρασία αναβόσβηνε η ένδειξη FI.
Το μηχανάκι μετά τις 8000rpm μπούκωνε και δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές.
Ψάχνοντας λίγο στο internet βρήκα, πως να δω το πρόβλημα που έχει η μηχανή από το dealer mode.
Αυτή είναι η λίστα με τα σφάλματα που βγάζουν τα Suzuki:
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)
Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε πώς, βραχυκυκλώνοντας δυο καλώδια βλέπουμε το σφάλμα.
Το Dealer mode βρίσκετε κάτω από τη σέλα του συν αναβάτη. Αφού το εντοπίσουμε και βγάλουμε το πλαστικό καπάκι του θα δούμε ότι έχει 6 εσοχές. Βραχυκυκλώνουμε με ένα λεπτό καλώδιο το μαύρο καλώδιο με την άσπρη ρίγα με το άσπρο καλώδιο με τη κόκκινη ρίγα.
Αφόυ ανάψουμε τον κεντρικό διακόπτη με νεκρά και το kill switch στη θέση on θα δόυμε στην ένδειξη της θερμοκρασίας το σφάλμα που έχει η μηχανή.
![]()