Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Διαφορές οδηγών...

  1. #1
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755

    Διαφορές οδηγών...

    Το έχω συζητήσει πολλές φορές με φίλους και γνωστούς. Το θέμα εννοώ με τους οδηγούς Ι.Χ. και μοτοσυκλετών. Και πάντα φτάνουμε σε ενα σημείο που έρχεται το σημείο που λέμε ποιοί είναι οι καλύτεροι οδηγοί κατά μέσο όρο! Επειδή πολλές φορές λοιπόν , είμαι σχεδόν σίγουρος οτι αρκετοί το έχουν συζητήσει ομοίως με φίλους και γνωστούς ας πούμε μερικά πράγματα και απο εδώ. Θα παραθέσω καθημερινές κινήσεις με τα οχήματα και ποιές είναι οι διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των δύο οχημάτων απο την στιγμή που θα γυρίσει το κλειδί στην μίζα μέχρι το σβύσιμο του μοτέρ.

    Πριν την Εκκίνηση με Ι.Χ.

    Ο οδηγός που θα μπεί μέσα στο αυτοκίνητο του σαν πρώτη κίνηση που θα κάνει είναι να ρυθμίσει καθρέφτες αν δεν το έχει κάνει ήδη και να ρυθμίσει επίσης το κάθισμα του έτσι ώστε να βλέπει καλά απο το παρμπρίζ του. Αν έχει διαβάσει και το εγχειρίδιο χρήσης του Ι.Χ. του θα ανάψει και το καλοριφέρ τον χειμώνα για να ξεθαμπώσουν τα τζάμια του 1-2 λεπτά πριν βάλει την πρωτη ταχύτητα για να ξεκινήσει. Θα δέσει την ζώνη του και θα φύγει. Ενίοτε μερίδα οδηγών Ι.Χ. θα τσεκάρει ελαστικά (πίεση αέρα) ή/και λιπαντικό του κινητήρα (Λάδι).

    Πριν την Εκκίνηση με μοτό.

    Ο οδηγός της μηχανής θα ανέβει στην μηχανή φορώντας κράνος , θα ρυθμίσει καθρέφτες. Θα ΠΡΕΠΕΙ να τσεκάρει πιέσεις ελαστικών καθώς όλη η ισορροπία του στηρίζεται εκεί άρα κάθε απώλεια είναι ικανή να τον ρίξει κάτω. Θα τσεκάρει λιπαντικό (αν μπορεί). Επίσης θα τσεκάρει σύστημα μετάδοσης με πρόχειρο τρόπο αν η αλυσίδα και τα γρανάζια είναι ΟΚ ή θέλουν μάζεμα ή ακόμα και αλλαγή. Ήδη δηλαδή θα πρέπει να έχει κάνει ενα μικρό μηχανολογικό έλεγχο στην μηχανή του για να μπορεί να ξεκινήσει.

    Κίνηση με Ι.Χ.

    Ο οδηγός του Ι.Χ. σε πολύ μεγάλο ποσοστό , χάνει την προσοχή του απο διάφορα σημεία. Απο κινητά (τι ασθένεια και αυτή) , απο το ηχοσύστημα που θα αλλάξει σταθμούς, απο την τηλεόραση που έχει (καινούριο φρούτο και αυτό) ακόμα και απο τις σκέψεις της ημέρας που θα τον κάνουν να οδηγεί μηχανικά. Φυσικά η προσοχή του περιορίζεται στο τι θα κάνει το μπροστά όχημα στην λωρίδα του και σε κάποιους απο αυτούς και το τι κάνει το πίσω όχημα του. Σταματάει και ξεκινάει φυσικά σύμφωνα με το τι κάνουν τα παραπάνω οχήματα που είναι κοντά του.

    Σε γενικές γραμμές η οπτική του Ι.Χ. οδηγού περιορίζεται στο 1 προπορευόμενο όχημα και στο όπισθεν ερχόμενο του. Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σημαίνει ασφαλές φρενάρισμα , διότι το ABS και διάφορα άλλα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα έχουν αναλάβει αντι εκείνου την όλη διαδικασία ελέγχου πρόσφυσης. Ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν πως να χειριστού σωστά το κιβώτιο ταχυτήτων σε κατάσταση προσπεράσματος/επιβράδυνσης. Γενικά ο μέσος όρος ακολουθεί ενα μηχανικό τρόπο οδήγησης του σταμάτα/ξεκίνα σύμφωνα με την ροή της κίνησης και εστιάζει την προσοχή του εκεί, στηριζόμενος φυσικά και στην ασφάλεια που προσφέρει η λαμαρίνα του Ι.Χ. απο κάθε είδους πρόσκρουση σε αυτόν.

    Κίνηση με Μοτο...

    Είμαι σίγουρος οτι ήδη οι αναβάτες μοτοσυκλετών γελάνε και περιμένουν να δούνε τι θα ξεχάσω , για να συμπληρώσουν.. έχουμε και λέμε λοιπόν. Οι αναβάτες μηχανών κατά την κίνηση στους δρόμους έχουν κατά νου τα εξής παρακάτω..

    - Κατάσταση κίνησης. Αν ο δρόμος είναι ανοιχτός ή έχει ελαφρά κίνηση , όσο και αν φαίνεται περιέργο είναι πιο επικίνδυνος απο οτι όταν όλοι είναι σταματημένοι και πηγμένοι. Ο λόγος φυσικά δεν έχει να κάνει με τους ίδιους αλλά με την απρόβλεπτη κίνηση των οδηγών των Ι.Χ. που εκνευρισμένοι μέσα στο αστικό χάος πρώτα κάνουν την κίνηση και μετά σκέφτοναι και βλέπουν. Άρα ο αναβάτης μηχανής πρέπει να μάθει να προβλέπει την κίνηση των άλλων περισσότερο και απο τις δικές του. Η σωστή οπτική ενός αναβάτη θα έλεγα οτι εστιάζεται σε ενα εύρος 3-4 προπορευόμενων Ι.Χ. , κίνηση οχημάτων απο δίπλα και πίσω τους, καθώς κάθε επαφή με την μηχανή του δεν θα περιοριστεί σε μια σύγκρουση αλλά και σε μια επώδυνη (το λιγότερο) πτώση του.

    Έτσι πρέπει να κοιτάει τους καθρέφτες των άλλων , να κινείται εκτός των νεκρών οπτικά πεδίων των Ι.Χ. (πίσω κολώνες κτλ.) να προβλέπει τις αντιδράσεις κάποιων υπολογίζοντας εμπόδια σε μακρινή απόσταση που θα αναγκάσουν τα Ι.Χ. να αλλάξουν ή φρενάρουν στην πορεία τους. Το όλο φαινόμενο λέγεται αμυντική οδήγηση.

    Ο αναβάτης της μηχανής πρέπει να προβλέπει το τι θα γίνει με τα άλλα οχήματα (και πεζούς) γύρω του , για να μη έχει δυσάρεστες συνέπειες. Π.χ. Πεζοί που βγάινουν μπροστά απο λεοφωρεία και δεν είναι εμφανείς , Ι.Χ. που αλλάζουν ξαφνικά πορεία ή λωρίδα για διάφορους λόγους χωρίς ενδεικτικό φλάς σε σωστό χρόνο (οχι την ώρα που στρίβουν) και γενικά καταστάσεις που οδηγούν στο απρόβλεπτο. Οδηγείς δηλαδή αμυντικά μια μηχανή με γνώμονα οτι ανά πάσα στιγμή κάποιο κινούμενο όχημα ή πεζός θα προσπαθήσει να σε ρίξει.

    - Κατάσταση ασφαλτοτάπητα. Η παραμικρή λακκούβα, η ψιχαλο-βροχή , λάδια, σαπουνάδες, κακοτεχνίες είναι ικανές να στείλουν αναβάτη και μηχανή σε ανύποπτο χρόνο σε ύπτια στάση στον δρόμο. Στηριζόμενοι πάντα σε δύο ελαστικά η απώλεια στήριξης της μοτοσυκλέτας είναι πολύ εύκολο να γίνει.

    - Συνδυασμός σωστής ροπής γκαζιού και κλισης μοτοσυκλέτας. Η σχέση γκαζιού και στήριξης της μοτοσυκλέτας είναι φοβερά ευαίσθητη υπόθεση καθώς έστω και η παραμικρή υπερβολή , μπορεί να οδηγήσει σε μη ελεγχόμενη ολίσθηση των τροχών με επώδυνα αποτελέσματα.

    - Μηχανικός έλεγχος μοτό κατά την ώρα κίνησης. Κάθε περίεργος ήχος ή και αλλοίωση της οδικής συμπεριφοράς της μοτό , είναι αρκετά εμφανής κατά την κίνηση της και σίγουρα μπορεί να οδηγήσει σε πτώση ή και σε σύγκρουση. Άρα ο αναβάτης πρέπει να είναι 100% προσηλωμένος σε κάθε τι που κάνει όταν οδηγεί την μηχανή του. Δεν υπάρχει όπως λέμε περιθώριο αντίδρασης όσο ακραίο και αν ακούγεται αυτό.

    - Εκτίμηση κατάστασης φρεναρίσματος. Στις μοτοσυκλέτες, η έννοια φρενάρισμα πανικού 98% θα οδηγήσει σε πτώση. Η απώλεια στήριξης του μπροστινού τροχού συνήθως οδηγεί σε αυτό. Σε αντίθεση με τα Ι.Χ. που ενα απότομο τσαρούχωμα των φρένων ίσως και να γλυτώσει την κατάσταση με το ABS, δεν ισχύει το ίδιο και με την μηχανή ακόμα και αν έχει ABS (που οι περισσότερες δεν έχουν). Η εκτίμηση φρεναρίσματος έχει να κάνει με την ποιότητα ασφαλτοτάπητα.. με την κατάσταση κίνησης .. ακόμα και με την υπάρχουσα ροπή που έχει το μοτέρ του εκείνη την στιγμή για να μειώσει την αδράνεια που μπορεί να τον κάνει ιπτάμενο πάνω απο την μηχανή του σε περιπτωση σύγκρουσης.

    - Σχεδιασμός διαδρομής. Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα , οι μηχανές έχοντας την δυνατότητα να κινηθούν σε στοίχους , ο αναβάτης μοτοσυκλέτας , προσπαθεί να συνδυάσει ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ μέσα σε 2-3 δευτερόλεπτα την ώρα οδήγησης για να μπορέσει να μείνει όρθιος και να κινηθεί με ασφάλεια.. τόσο για εκείνον.. όσο και σε σχέση με τους άλλους οδηγούς στον δρόμο. Η διαδικασία αν και στην αρχή ακούγεται πολύπλοκη εντούτοις με την τριβή και την εμπειρία στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, μπορεί και το περνάει ώς τρόπο οδήγησης που πρέπει να ακολουθήσει.

    Παρκάρισμα-σβύσιμο μοτέρ με Ι.Χ.

    Ο οδηγός Ι.Χ. στην διαδικασία παρκαρίσματος βρίσκει ικανό χώρο για να χωρέσει το όχημα του, παρκάρει με χρήση των καθρεφτών του , λύνει ζώνη, κλειδώνει χειρόφρενο και βάζει πρώτη ταχύτητα.. κλειδώνει αυτοκίνητο , βάζει συναγερμό και φεύγει.

    Παρκάρισμα-σβύσιμο μοτέρ με μοτοσυκλέτα.

    Ο αναβάτης μηχανής στην διαδικασία παρκαρίσματος βρίσκει ικανό χώρο για να αφήσει το όχημα του.

    1. Θα πρέπει να είναι σε σημείο που δεν θα την ρίξει κάποιος όταν βγαίνει απο τον χώρο παρκαρίσματος με το Ι.Χ. του.

    2. Κατεβάζει stand, βάζει πρώτη ταχύτητα, κλειδώνει με λουκέτο(α) , βάζει συναγερμό.

    Με γυμνό μάτι , νομίζω οτι ο οποιοσδήποτε μπορεί να δεί την διαφορά. Σκεφτείτε λίγο καλύτερα και θα δείτε και οι ίδιοι γιατί τελικά η οδήγηση μοτοσυκλέτας , μας κάνει καλύτερους οδηγούς απο το να έχουμε εμπειρία μόνο μέσα απο ενα Ι.Χ.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Ωραίο το ποστ σου αλλά αναφέρεσαι σε ζώα οδηγούς και σωστούς μοτοσυκλετιστές κάτι πού είναι άδικο για τους πρώτους.Το σωστό θα ήταν να συγκρίνεις όμοιες κατηγορίες οδηγών-αναβατών.

  3. #3
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Μιλώ για τον μέσο όρο μοτοσυκλετιστών και οδηγών Ι.Χ.

    Είτε αρέσει , είτε οχι... ο μέσος οδηγός μοτό είναι σαφώς πιο ενημερωμένος σε αρκετά θέματα πάνω στο όχημα του απο τον αντίστοιχο του Ι.Χ. , περισσότερο διότι το επιβάλλει η φύση της οδήγησης του οχήματος.

    π.χ. πόσους οδηγούς μοτό θα δείς με κινητό στο χέρι ή να αλλάζει ραδιοφωνικούς σταθμούς στο MP3 του σε σύγκριση με τους αντίστοιχους οδηγούς Ι.Χ.;

    ή

    Αν παρατηρήσεις την κίνηση οχημάτων.. πόσοι οδηγοί Ι.Χ. απλά ακολουθούν το προπορευόμενο όχημα μηχανικά και χωρίς να κοιτούν καθρέφτες .. και πόσοι αναβάτες μοτό , ΠΡΕΠΕΙ να δούνε 2-3 Ι.Χ. μπροστά/πλάι/πίσω.. για το αυτονόητο.. για να μην τους ρίξουν.

    Ο μέσος όρος είναι φίλε μου... αυτό που λες περί καλών οδηγών και στα δύο οχήματα είναι οι εξαιρέσεις... και ναι μεν υπάρχουν αλλά είναι πολύ λίγες σε σύγκριση με τους παραπάνω.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #4
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Μιλώ για τον μέσο όρο μοτοσυκλετιστών και οδηγών Ι.Χ.


    Gandalf



    Κοιταξε κι εγω μηχανη οδηγάω αλλά και αυτοκίνητο περιστασιακά.

    Εχεις κάνει αυτό που αναφερει ο madox. Συγκρίνεις ζώα οδηγους με σωστους αναβάτες.

    Στο μέσο όρο των αναβατών έχεις λάβει υπ'οψη σου και τους οδηγούς παπιών?
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Λεωνίδας
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    3.747
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    Στο μέσο όρο των αναβατών έχεις λάβει υπ'οψη σου και τους οδηγούς παπιών?
    όσοι καβαλάνε παπιά είναι εξ' ορισμού κακοί αναβάτες

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/11/2008
    Μηνύματα
    24
    Θεωρω οτι οι οδηγοι μηχανης ειναι απλως ποιο προσεκτικοι - σε οτι αφορα τις ικανοτητες το καθε οχημα εχει τις ιδιαιτεροτητες του.
    Οδηγω μηχανη και αυτοκινητο θεωρω οτι με την μηχανη τα παω καλυτερα οδηγικα απο οτι το αυτοκινητο....

  7. #7
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    ρε παιδιά.. πριν σπεύσετε να απαντήσετε.. ρωτήστε γύρω σας και διαπιστώστε οι ίδιοι.

    Ποιός οδηγός Ι.Χ. θα έχει την προσοχή του στο τι γίνεται στα 3 με 4 Ι.Χ. πιο μπροστά; Πόσοι θα είναι αυτοί;.. 1-2...3 στους 10;... στην μηχανή αν δεν το κάνεις , ενα 70% έχεις οικόπεδο προς αγορά. Είτε με παπί , είτε με μοτοσυκλέτα.

    Ποιός οδηγός Ι.Χ. γνωρίζει πως πατάει ακριβώς στο φρενάρισμα το Ι.Χ. του παρά τσαρουχώνει και όπου σταματήσει;.. Πόσοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν;.. 1-2..3;;; Τι θα πάθει αν ενας οδηγός μηχανής-παπιού δεν υπολογίσει σωστά στο φρενάρισμα και τσαρουχώσει;

    Πόσοι αναβάτες δικύκλων οδηγούν και μιλάνε στο κινητό;.. Ρίξτε μια ματιά στον δρόμο όπως κινείστε!!! Ποιά είναι η αναλογία;

    Ποιός αναβάτης μηχανής δεν γνωρίζει οτι όταν βρέχει ο βαθμός επικινδυνότητας οδήγησης αυξάνει μέχρι και 200%;;; Ακόμα και αν έχουν ABS... Πόσους οδηγούς Ι.Χ.;

    Αυτός είναι ο μέσος όρος... και δεν μιλώ για εκείνους που οδηγούν και τα δύο... μιλώ για εκείνους που οδηγούν ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ.

    Σίγουρα και οι δύο θα κάνουν λάθη.. σίγουρα και οι δύο δεν θα είναι τέλειοι οδηγοί.. αλλά εκείνος που θα υπερέχει στο τέλος και θα είναι και πιο προσεκτικός , θα είναι ο αναβάτης μοτοσυκλέτας για ενα πολύ απλό και ουσιαστικό λόγο.

    Στηρίζεται σε δύο ρόδες και κάθε ατύχημα θα έχει άμεση επίπτωση σε αυτόν και οχι στην λαμαρίνα του οχήματος του.

    Κατανοητό;


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  8. #8
    Θα συμφωνήσω με τον μάγο ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι πιο προσεκτικοί από τους αυτοκινητιστές, όμως οφείλω μετά λύπης μου να ομολογήσω ότι 8 στις 10 φορές που έχω κινδυνεύσει μέσα στην πόλη οφείλονται σε ανεύθυνη συμπεριφορά μοτοσυκλετιστών. (Κυρίως παπιο-σκούτερ).

    Υπάρχουν ζώα που οδηγούν αυτοκίνητα, εντελώς αποκομένοι από την πραγματικότητα, φονιάδες των δρόμων. Όπως υπάρχουν και άλλοι αυτοκινητιστές που οδηγούν όπως στο playstation, χωρίς αίσθηση ότι οδηγάνε 1 τόνο μετάλλου που μπορεί να τσακίσει κόκκαλα και να πάρει ζωές.

    Υπάρχουν όμως, και πάντα θα υπάρχουν και δίτροχα ζώα που θεωρούν όλους τους δρόμους πίστες, και κάνουν το παν να επιδειχτούν, συχνά παίρνοντας και άλλους μαζί τους. . Οι ίδιοι επίσης, αποτελούν το 80% των θανατηφόρων ατυχημάτων.

    Παιδιά μην κοροιδευόμαστε. ΖΩΑ υπάρχουν πολλά.
    Η προσεκτική οδήγηση και η αίσθηση του κινδύνου σώζουν ζωές και χαρίζουν πολλά απολαυστικά χιλιόμετρα χωρίς απρόοπτα με τις ερωμένες μας.
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    ...αλλά εκείνος που θα υπερέχει στο τέλος και θα είναι και πιο προσεκτικός , θα είναι ο αναβάτης μοτοσυκλέτας για ενα πολύ απλό και ουσιαστικό λόγο.

    Στηρίζεται σε δύο ρόδες και κάθε ατύχημα θα έχει άμεση επίπτωση σε αυτόν και οχι στην λαμαρίνα του οχήματος του.
    Συμφωνώ με όσα λες απλά το συγκεκριμένο θα πρέπει να το διατυπώσεις αλλιώς/διευκρινίσεις διότι-δυστυχώς για μας...-αυτός που υπερέχει στο τέλος είναι πάντα ο κουτάκιας...
    Το λέω επειδή στατιστικά ένα ατύχημα αναλογεί σε όλους μας:είτε πτώση είτε τρακάρισμα,πολύ λίγοι είναι αυτοί που δεν έπεσαν ποτέ , ούτε καν στατικό πέσιμο.
    Σαν αντίληψη κτλ ένας που οδηγά δίκυκλο ή ακόμα καλύτερα και δίκυκλο και αμάξι σίγουρα είναι καλύτερος (στατιστικά μιλώντας για το μεγαλύτερο δείγμα) και περισσότερο εξελίξιμος από έναν απλό "χρήστη" αμαξιού.
    Απλά φιλαράκο ΑΝ κάτσει στραβή πάντα η πέτρα κερδίζει το αβγό...

    εντιτ:Εμείς να προσέχουμε και ο Θεός/Τύχη (πείτε το όπως θέλετε) να μας φυλάει απ'τα ζώα.Γιατί δυστυχώς κυκλοφορούν πολλά και αδέσποτα(αναφέρομαι σε δίποδα...)

  10. #10
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
    όσοι καβαλάνε παπιά είναι εξ' ορισμού κακοί αναβάτες

    δίκιο εχεις, δεν το εθεσα σωστα...εχω κι εγω παπι και οδηγάω απλά
    εννοω ολα τα καυλοτίμονα πιτσρίκια τα οποία οδηγάνε παπακια (και σκουτερ ομως) διχως αυριο και φυσικά δεν κανουν σχεδόν τιποτα απο οσα αναφέρονται στο πρώτο ποστ του θρεντ αυτου.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    ρε παιδιά.. πριν σπεύσετε να απαντήσετε.. ρωτήστε γύρω σας και διαπιστώστε οι ίδιοι.

    Ποιός οδηγός Ι.Χ. θα έχει την προσοχή του στο τι γίνεται στα 3 με 4 Ι.Χ. πιο μπροστά; Πόσοι θα είναι αυτοί;.. 1-2...3 στους 10;... στην μηχανή αν δεν το κάνεις , ενα 70% έχεις οικόπεδο προς αγορά. Είτε με παπί , είτε με μοτοσυκλέτα.


    Gandalf
    Κι αν κοιτάς μονο στον μπροστινό σου στο αυτοκίνητο, θα έχεις σύγκρουση...
    Μηπως εχει κατά νου, μονο την περίπτωση μποτιλιαρίσματος?


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm

    Πόσοι αναβάτες δικύκλων οδηγούν και μιλάνε στο κινητό;.. Ρίξτε μια ματιά στον δρόμο όπως κινείστε!!! Ποιά είναι η αναλογία;

    Gandalf
    Μπορει να μην μιλάνε τοσοι πολλοί στο κινητο, κρατάνε ομως σακκούλες, κράνος, διαφορα άλλα αντικειμενα, ομπρέλα (ναι το εχω δει κι αυτο), τσιγάρο κτλ.. και σιγουρα ειναι πιο επικινδυνη η οδηγηση μηχανης με ενα χερι, παρα αυτοκινήτου.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm

    Στηρίζεται σε δύο ρόδες και κάθε ατύχημα θα έχει άμεση επίπτωση σε αυτόν και οχι στην λαμαρίνα του οχήματος του.


    Gandalf

    Ειναι ευκολο να παρατηρησεις οτι οι περισσοτεροι από οσους οδηγανε δικυκλο δεν το εχουν υπ'οψιν τους.
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  11. #11
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    jfx...

    Ακόμα και με τις σακκούλες, κτλ... (το τσιγάρο αν και το θεωρώ μαλακία κατά την οδήγηση δεν αποτρέπει την οδήγηση με δύο χέρια στο μηχανάκι..) ...

    Μπορείς να μου πείς τις αναλογίες ακόμα και έτσι;

    Όσον αφορά το παρακολουθώ τον μπροστινό κτλ... μιλώ για αστικό περιβάλλον όπου συμβαίνουν και τα περισσότερα ατυχήματα (στατιστικά αποδεδειγμένο). Για το αν βλέπουν οι οδηγοί Ι.Χ. πιο μπροστά απο τον προπορευόμενο τους, μπορείς να κάνεις το ακόλουθο πείραμα..

    Όπως πάς με την μηχανή παρατήρησε πως κινούνται τα Ι.Χ. την ώρα που 2-3 αυτοκίνητα πιο μπροστά υπάρχει εμπόδιο (Ι.Χ με φλάς για να στρίψει ας πούμε) και αναγκάζονται να παρεκκλίνουν της πορείας τους (αριστερά - δεξιά) . Θα δείς οτι 2-3 Ι.Χ. πιο πίσω ελάχιστοι θα το έχουν πάρει χαμπάρι και όλοι θα προσπαθήσουν να αλλάξουν πορεία μόλις έρθουν σε επαφή με το μπροστά Ι.Χ. που πάει να στρίψει... Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου μπλοκάρει και την ροή της κίνησης αφού όλοι προσπαθούν να στρίψουν μόλις φτάσουν στο εμπόδιο και δεν κινούνται λίγο πιο πρίν για να γλυτώσουν το φρενάρισμα, αλλαγή πορείας και μπλοκάρισμα ροής..

    Για να το δώσω σε αποτύπωση μηχανής.. .κινείσαι σε διήθηση.. μπροστά σου στα 3-4 Ι.Χ. κάποιος προσπάθησε να αλλάξει πορεία στον δρόμο και έχει μείνει ανάμεσα στις δύο λωρίδες. Πριν να φτάσεις λοιπόν εκεί , δεν προσπαθείς ήδη να εντοπίσεις διάδρομο διαφυγής για να μην φρενάρεις τελείως σε εκείνο το σημείο και αρχίσεις τις μανούβρες διαφυγής;... Ε λοιπόν αυτό που εσύ/εγώ και οι περισσότεροι αναβάτες θα σκεφτούν και θα το κάνουν ώς μέρος της οδήγησης είναι εκείνο που δεν κάνουν πάρα πολλοί οδηγγοί Ι.Χ. που φτάνουν στο σημείο και αρχίζουν τις μανούβρες.

    Το παραπάνω είναι μόνο απλό παράδειγμα.. γιατί αν βάλω το τι κάνουν για να παρακάμψουν ουρές, για να στρίψουν την στιγμή που θέλουν και θυμούνται, πως φρενάρουν στην μέση της Α.Ο. - Ε.Ο. χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο... τότε θα με κατανοήσεις.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  12. #12
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm



    Όπως πάς με την μηχανή παρατήρησε πως κινούνται τα Ι.Χ. την ώρα που 2-3 αυτοκίνητα πιο μπροστά υπάρχει εμπόδιο (Ι.Χ με φλάς για να στρίψει ας πούμε) και αναγκάζονται να παρεκκλίνουν της πορείας τους (αριστερά - δεξιά) . Θα δείς οτι 2-3 Ι.Χ. πιο πίσω ελάχιστοι θα το έχουν πάρει χαμπάρι και όλοι θα προσπαθήσουν να αλλάξουν πορεία μόλις έρθουν σε επαφή με το μπροστά Ι.Χ. που πάει να στρίψει... Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου μπλοκάρει και την ροή της κίνησης αφού όλοι προσπαθούν να στρίψουν μόλις φτάσουν στο εμπόδιο και δεν κινούνται λίγο πιο πρίν για να γλυτώσουν το φρενάρισμα, αλλαγή πορείας και μπλοκάρισμα ροής..

    Πιστευω πως εχει να κάνει με την ορατότητα. Σαφως με τη μηχανη,οταν κανεις διύθηση ή κινεισαι πιο κοντα στην ακρη του δρόμου και οχι στο κέντρο, βλεπεις τι γινεται πιο μακρια απο τον οδηγο αυτοκινητου που βλεπει μονο τον μπροστινο του. (Θυμήσου οτι με τη μηχανη εισαι και πιο ψηλά, βλεπεις ακόμα κι απο πάνω)







    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm

    Για να το δώσω σε αποτύπωση μηχανής.. .κινείσαι σε διήθηση.. μπροστά σου στα 3-4 Ι.Χ. κάποιος προσπάθησε να αλλάξει πορεία στον δρόμο και έχει μείνει ανάμεσα στις δύο λωρίδες. Πριν να φτάσεις λοιπόν εκεί , δεν προσπαθείς ήδη να εντοπίσεις διάδρομο διαφυγής για να μην φρενάρεις τελείως σε εκείνο το σημείο και αρχίσεις τις μανούβρες διαφυγής;... Ε λοιπόν αυτό που εσύ/εγώ και οι περισσότεροι αναβάτες θα σκεφτούν και θα το κάνουν ώς μέρος της οδήγησης είναι εκείνο που δεν κάνουν πάρα πολλοί οδηγγοί Ι.Χ. που φτάνουν στο σημείο και αρχίζουν τις μανούβρες.


    Gandalf

    Για αυτό μπορώ να μιλήσω μονο για μένα(οταν οδηγάω αυτοκίνητο).

    1)το παθαίνω οταν εχω μπροστα μου λεωφορείο και σταματαει σε σταση, οπου απλά αν οι ταχύτητες ειναι μικρες, εισαι αρκετα κοντα του ωστε να μην μπορεσεις να βγεις δίπλα. Ακόμα κι αν εχεις περιθώριο, οι απο πίσω μάγκες σε προσπερνουν κι εσενα και το λεωφορείο μαζί (επειδη το εχουν δει λόγω υψους του λεωφορείου) και περιμενεις εσυ να σε αφησει καποιος.

    2)με τη μηχανη εχω μεγαλύτερη ευελιξία. Με το αυτοκίνητο, για να αλλαξω πορεία κοιτάω επίμονα αν καποιο μηχανακι με προσπερναει εκεινη την ωρα απο δεξια ή αριστερά ή εχει προθεση να το κάνει,αν εχω χώρο να μπω μπροστά απο το εμπόδιο, αν εχω χώρο για να προσπεράσω (αδειο αντίθετο ρεύμα κτλ...) και ο ελεγχος αυτος να μην προλάβει να γίνει μεχρι να φτασω το μπροστινό εμπόδιο.
    Δεν θα παω βεβαια να κολλήσω στο μπροστινο για να αρχίδω μανουβρες μετα,απλά σταματαω λιγο πιο πισω του, ελέγχω και συνεχίζω.





    Οπως και να εχει,ζώα κυκλοφορύν και με 2 και με 4 τροχους. (με 3 ακόμα δεν εχω πετύχει κανενα:P)

    Απλά μην κανεις συγκριση απόλυτων αριθμών αλλά ποσοστών επί των κινούμενων οχημάτων,
    καθως οι μηχανες είναι σημαντικά λιγότερες οπότε ειναι και λογικό να δεις λιγοτερες μαλακίες απο αυτές.
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  13. #13
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    στο Ι.Χ. αρκετές φορές έχεις ορατότητα μέσα απο το παρμπρίζ του προπορευόμενου ή αν είναι βράδυ απο τα φώτα φρένων του μπροστά (μπροστά απο τον προπορευομένο σου)που αντανακλούν στην άσφαλτο μπροστά σου.. δοκίμασε το και θα δείς οτι έχω δίκιο.

    Το παράδειγμα φυσικά ήταν απλοϊκό και έχει να κάνει με τον εντοπισμό στην διαφορά οδήγησης.

    Επίσης φυσικά μιλώ για μέσο όρο και οχι με απόλυτους αριθμούς καθώς σίγουρα υπάρχουν ζώα σε κάθε είδος οχήματος... ακόμα και πεζή.

    Σε 3 ρόδες μου έτυχε χθες ενας με ενα ΜΡ3 που νόμιζε οτι ήταν ο Rossi μέσα στο Mugello, ενώ κινούταν στην Κηφησίας...

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  14. #14
    Το ποιος είναι ΚΑΛΟΣ οδηγός (είτε ΙΧ είτε μοτο) είναι μια μεγάλη κουβέντα.. Μπορούμε να το ορίσουμε αλλά δεν έχει και μεγάλη σημασία στο θέμα μας. Καλοί οδηγοί εγώ πιστεύω ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα να γίνουμε όλοι μας . Αυτό που έχει σημασία και όλοι μας μπορούμε να κάνουμε είναι να οδηγούμε ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (για τον εαυτό μας και τους συνοδοιπόρους μας στο δρόμο).

    Ο διαχωρισμός "κουτάκια" και μοτοσυκλετιστή για μένα είναι άκυρος. Και το λέω αυτό γιατί ενώ το να γίνεις ΚΑΛΟΣ οδηγός απαιτεί κάποιες ικανότητες, το να οδηγείς ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ απαιτεί απλά και μόνο ευσυνειδησία. Τη διαφορά δεν την κάνει το μέσο που οδηγείς, την κάνει ο άνθρωπος.

    Φυσικά το να οδηγείς μοτο σε κάνει καλύτερο οδηγό ΙΧ αλλά και το να οδηγείς ΙΧ σε κάνει καλύτερο οδηγό μοτο. Δε χρειάζεται να ανακαλύψουμε την Αμερική παίδες, το να οδηγείς ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ είναι πολύ απλό.

    Ας μην αναλωνόμαστε στη συζήτηση μοτοσυκλετιστής VS οδηγός ΙΧ.. Αλλού είναι το πρόβλημα.

  15. #15
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.639
    Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως οι οδηγοί των αυτοκινήτων που οδηγούν και μηχανή είναι καλύτεροι από αυτούς που οδηγούν μόνο αυτοκίνητο!


    Ή και ανάποδα! Όσοι οδηγοί μηχανής οδηγούν και αυτοκίνητο είναι καλύτεροι οδηγοί από αυτούς που οδηγούν μόνο μηχανή!






    Μάγε, ωραίο το threadάκι! Θα συμφωνήσω μαζί σου!!!!









    Ρε γμτ! Με το αμάξι έχω βαρεθεί να βλέπω κ@λους αυτοκινήτων! Με την μηχανή παλιότερα έβλεπα και καμιά καλή φάτσα από το παράθυρο του οδηγού!!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBF-600S σε σχολή οδηγών;
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2005, 12:23
  2. Διαφορές
    από angels_gr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2005, 09:41
  3. διάφορες φοτό
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2005, 14:09
  4. Διαφορές Transalp '03-'04
    από jtoros στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2004, 10:13
  5. διάφορες (απλές?) τούμπες
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 15:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF