Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Πέφτει το ρελαντί - "Σφυρίζει"

  1. #1
    Πρόεδρος ΠΑ.ΣΥ.ΣΠΑ Το avatar του/της Tsakalaki
    Εγγραφή
    19/04/2006
    Μηνύματα
    281

    Πέφτει το ρελαντί - "Σφυρίζει"

    Μας σας μπερδεύει ο τίτλος







    είναι δυο διαφορετκά προβλήματα



    Suzuki V-Strom 650, μοντέλο 2005, 59000 χμλ




    Δυο θέματα με απασχολούν τελευταία



    1) Το ρελαντί του "πέφτει" άσχετα αν εγώ το ρυθμίζω. όταν βάζω μπρος το γιαβριμ, κινείται στις 900-1100 στροφές και κάποιες μέρες που είναι πιο κρύες, σβήνει αν δε το κρατήσω εγω σταθερό πάνω απο τις 1200. προχθές, με αγανάκτησε και αναγκάστηκα να το ρυθμίσω στις 1100-1200 στροφές, όμως αυτό δεν είναι καλό, καθώς μετά απο λίγα χμλ, όταν έχω Ν φτανει στις 1500-1700 στροφές....




    2) εδω και λίγο καιρό κάνει ένα περίεργο σφύριγμαόταν είμαι σε υψηλές ταχύτητες. προσπάθησα να δω αν είναι συντονισμός σε συγκεκριμένο φάσμα χμλ ή στροφών αλλα δεν έβγαλα συμπέρασμα. Ο ήχος είναι εκνευριστικός καθώς μου τρυπά το αυτί. στην αρχή ήταν όσο έντονος που νόμιζα οτι οήχος έρχεται απο το κράνος...αλλα φόρεσα όλα τα κράνη που έχω και πάλιο ήχος ήταν εκεί. Η συνεπιβάτισσα μου είπε οτι ο ήχος έρχεται απο χαμηλά....




    για τα παραπάνω ποβλήματα θα συμβουλεύτω το γιατρό, αλλα πρώτα μια γνώμη των υπολοίπων τη θεώρησα απαραίτητη...







    The golden light above you show me where you're from
    The magic in your eye bewitches all you gaze upon
    You stand upon your hill and behop all around you
    They wonder where you're from oh yeah they wonder where I found you
    Oh my love it's a long way where you're from, it's a long way
    Aμμουλιανη, διακοπές 2007
    Ανακοίνωση - προειδοποίηση Υπουργείου Εσωτερικών - Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης

  2. #2
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    χμμμμ, μπορεί κ τα 2 να οφείλονται σε τρόμπα βενζίνας.... έχει παρουσιάσει κάτι θεματάκι η στροματάρα εκεί...

    τώρα για τις κρύες μέρες υποτίθεται ρυθμίζει αυτόματα το τσόκ.. με τις 2ες πεταλούδες δεν γίνεται αυτό;;; μήπως θέλουν ρύθμιση;;; δεν είμια σίγουρος για το τελευταίο.

  3. #3
    Waterproof V-strom.. Το avatar του/της KIMONAS
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    160
    Μονο για το πρωτο θα σου απαντησω..αν μπορεις πεταξου μεχρι ενα συνεργειο Suzuki για να πειραξουν λιγο την βιδα του αυτοματου τσοκ.Παρολο που εχει ελατηριο,με τον καιρο απο τους κραδασμους ξεβιδωνεται και το αυτοματο τσοκ στην ουσια δεν λειτουργει οπως εσενα...
    Ειναι δυσκολο σημειο για να την φτασεις εσυ...δεν πιστευω να σου παρουν τιποτα στο συνεργειο,ειναι 2 λεπτα για αυτους...
    θα στο βαλουν στις 1600-1800 στροφες να πηγαινει οταν ειναι κρυο και μετα εσυ φτιαχνεις το ρελαντι σου να ειναι στα φυσιολογικα επιπεδα..

  4. #4
    Το σφύριγμα εχει αρχίσει εδώ και δύο εβδομάδες να μου σπάει τα νεύρα.Εκει γύρω στα 90-110 αρχίζει ένα διακοπτόμενο (αεροδυναμικό?) σφύριγμα-τρίξιμο που το εστιάζω καπου εκεί πισω από τα όργανα.Θα προχωρήσω σε σφύξιμο όλων των μερών στην περιοχή και βλέπουμε

  5. #5
    SVstrom 1000 of Xanthi Το avatar του/της xanthosd
    Εγγραφή
    31/12/2008
    Μηνύματα
    128
    Για το πρωτο να κοιταξεις τον αισθητηρα του ρελαντι..

    μαλλον αυτο ειναι
    ... Οτι δε με σκοτωνει.....
    ........με κανει πιο δυνατο...

  6. #6

    Re: Πέφτει το ρελαντί - "Σφυρίζει"

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tsakalaki
    Μας σας μπερδεύει ο τίτλος







    είναι δυο διαφορετκά προβλήματα



    Suzuki V-Strom 650, μοντέλο 2005, 59000 χμλ




    Δυο θέματα με απασχολούν τελευταία



    1) Το ρελαντί του "πέφτει" άσχετα αν εγώ το ρυθμίζω. όταν βάζω μπρος το γιαβριμ, κινείται στις 900-1100 στροφές και κάποιες μέρες που είναι πιο κρύες, σβήνει αν δε το κρατήσω εγω σταθερό πάνω απο τις 1200. προχθές, με αγανάκτησε και αναγκάστηκα να το ρυθμίσω στις 1100-1200 στροφές, όμως αυτό δεν είναι καλό, καθώς μετά απο λίγα χμλ, όταν έχω Ν φτανει στις 1500-1700 στροφές....

    εάν την αρρυθμία την έκανε μετά από πλάκωμα στην εθνική καθώς θα έμπαινες σε πόλη ή στο πρώτο φανάρι, τότε θα ήταν tps. Δεν το "διαβάζω" πάντως για tps. Δεν είμαι όμως μηχανικός μοτο γι'αυτό πήγαινέ το στο συνεργείο να σου πουν υπεύθυνα.




    2) εδω και λίγο καιρό κάνει ένα περίεργο σφύριγμαόταν είμαι σε υψηλές ταχύτητες. προσπάθησα να δω αν είναι συντονισμός σε συγκεκριμένο φάσμα χμλ ή στροφών αλλα δεν έβγαλα συμπέρασμα. Ο ήχος είναι εκνευριστικός καθώς μου τρυπά το αυτί. στην αρχή ήταν όσο έντονος που νόμιζα οτι οήχος έρχεται απο το κράνος...αλλα φόρεσα όλα τα κράνη που έχω και πάλιο ήχος ήταν εκεί. Η συνεπιβάτισσα μου είπε οτι ο ήχος έρχεται απο χαμηλά....

    εάν το σφύριγμα το άκουγες σε χαμηλές στροφές (σα να είχες μέλισες μέσα στο ρεζερβουάρ) και μετά στο γκάζωμα (πάνω από τις μεσαίες στροφές) δεν άκουγες τίποτα αλλά ένιωθες ένα κόμπιασμα στο άνοιγμα τότε θα ήταν τρόμπα βενζίνης. Ετσι όπως τα λες μάλλον δεν είναι τρόμπα αλλά μία βόλτα από τον μηχανικό σου θα το επιβεβαιώσει.


    για τα παραπάνω ποβλήματα θα συμβουλεύτω το γιατρό, αλλα πρώτα μια γνώμη των υπολοίπων τη θεώρησα απαραίτητη...

    φίλε περαστικά ό,τι και αν είναι, εγώ την πάτησα από tps και τρόμπα αλλά ελπίζω εσύ να τα αποφύγεις








Παρόμοια θέματα

  1. Yzf-r1 Πέφτει το ρελαντί
    από papaioannoug στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2011, 08:42
  2. προβλημα με το ρελαντι σε vfr 400
    από tragos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2008, 01:05
  3. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23
  4. Τι γίνεται με το ρελαντί; (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2005, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF