Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ερώτηση για CBF-250

  1. #1

    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ cbf250

    Καλησπερα θελω να ρωτησω αν to CBF250 ειναι ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ.....


    Ετσι αναφερει ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ στο site......

  2. #2
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029

    Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ cbf250

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gkmaggas
    Καλησπερα θελω να ρωτησω αν to CBF250 ειναι ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ.....


    Ετσι αναφερει ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ στο site......

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Ναι επισης εχει και USD μπροστινο και σταμπιλιζατερ


  3. #3
    Ρωταω γιατι ειχαμε τρελη διαφωνια με φιλους....


    http://www.honda-motorcycles.gr/inne...64&action=tech



    Ειναι τυχαιο το λαθος η θελουν να προσεγγισουν πελατακια?????

  4. #4
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gkmaggas
    Ρωταω γιατι ειχαμε τρελη διαφωνια με φιλους....


    http://www.honda-motorcycles.gr/inne...64&action=tech



    Ειναι τυχαιο το λαθος η θελουν να προσεγγισουν πελατακια?????

    Θελω να πιστευω οτι ειναι λαθος

    Μια σοβαρη αντιπροσωπια δεν πρεπει να κανει τετοια "λαθη" ομως

    Μα καλα ΔΕΝ βλεπουν τα φιλαρακια σου το ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ :rotflmao: :rotflmao:


    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...bf250%2008.htm


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gdsfgdsfhdfh.jpg 
Προβολές:	338 
Μέγεθος:	44,7 KB 
ID:	148596

  5. #5
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gkmaggas

    Ειναι τυχαιο το λαθος η θελουν να προσεγγισουν πελατακια?????
    Είναι αεροελαιόψυκτο.

    Φαντάζομαι στο site είναι τυχαίο λάθος... Γιατί δηλαδή είναι προτέρημα να είναι υγρόψυκτο?

  6. #6
    Μα καλα ΔΕΝ βλεπουν τα φιλαρακια σου το ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ :rotflmao: :rotflmao:


    Ξερεις τι ειναι ενας ξερολας να βρει το πατημα της αντιπροσωποιας???Με εσκασαν.....

    Αλλα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Είναι αεροελαιόψυκτο.
    Σωστος

    Το ψυγειακι λαδιου (μια πορδη ειναι φαινεται ψηλα στη φωτο)

    Εκτος αν πιστευουν οι φιλοι σου οτι αυτο ειναι ψυγειου νερου :rotflmao:


    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Γιατί δηλαδή είναι προτέρημα να είναι υγρόψυκτο?

    Γιατι το καλοκαιρι με 38-40 βαθμους αν πεις να κανεις καποια σεβαστη αποσταση (μινι ταξιδι) κουραζετε σε σχεση με το υδροψυκτο

  8. #8
    παλι HONDA ρε παιδια??
    Εγγραφή
    28/11/2007
    Μηνύματα
    177
    ποσα κιλα παραφλου περνει???
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
    Ο. ΕΛΥΤΗΣ

  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak

    Γιατι το καλοκαιρι με 38-40 βαθμους αν πεις να κανεις καποια σεβαστη αποσταση (μινι ταξιδι) κουραζετε σε σχεση με το υδροψυκτο
    Το καλοκαίρι, με 38-40 βαθμούς, έχω κάνει αρκετά ταξιδάκια, όχι και τόσο μίνι, χωρίς στάση---πέρα από τις απαραίτητες για τον ανεφοδιασμό---και το μόνο που κουράστηκε ήταν ο κώλος μου (αλλά αυτό μάλλον δεν διορθώνεται με υγρόψυξη ).

    Ένας αεροελαιόψυκτος κινητήρας σχεδιάζεται έτσι ώστε η θερμότητα που παράγει να μπορεί να απαχθεί από το σύστημα ψύξης του αποτελεσματικά (και με αρκετά περιθώρια ασφαλείας)---όπως ακριβώς και ένας υγρόψυκτος κινητήρας. Αυτό θέτει όρια στην ιπποδύναμη ενός συγκεκριμένου κινητήρα, και όχι στην αξιοπιστία του.

    Είναι μύθος ότι ένας αερόψυκτος κινητήρας "ζεσταίνεται περισσότερο" από έναν υγρόψυκτο (εκτός και αν τον έχει σχεδιάσει κάποιος που δεν ξέρει τι κάνει). Αυτό που συμβαίνει είναι ότι με την χρήση υγρόψυξης ένας σχεδιαστής κινητήρων μπορεί να "βγάλει" μεγαλύτερη ιπποδύναμη από έναν κινητήρα συγκεκριμένων διαστάσεων και προδιαγραφών. Για αυτό ακριβώς τα τελευταία χρόνια η υγρόψυξη προτιμάται σε κινητήρες υψηλής απόδοσης.


  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Να αναφέρω, απλά συνεισφέροντας στη κουβέντα, ότι όλα τα μεγάλα GS είναι αεροελεόψυκτα.


  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat

    Είναι μύθος ότι ένας αερόψυκτος κινητήρας "ζεσταίνεται περισσότερο" από έναν υγρόψυκτο (εκτός και αν τον έχει σχεδιάσει κάποιος που δεν ξέρει τι κάνει). Αυτό που συμβαίνει είναι ότι με την χρήση υγρόψυξης ένας σχεδιαστής κινητήρων μπορεί να "βγάλει" μεγαλύτερη ιπποδύναμη από έναν κινητήρα συγκεκριμένων διαστάσεων και προδιαγραφών. Για αυτό ακριβώς τα τελευταία χρόνια η υγρόψυξη προτιμάται σε κινητήρες υψηλής απόδοσης.

    Με κάποια επιφύλαξη, νομίζω πως ο αερόψυκτος όντως ζεσταίνεται περισσότερο(ή μάλλον, γρηγορότερα) από τον υγρόψυκτο. Ο υγρόψυκτος επιτρέπει καλύτερη μετάδοση της θερμότητας από τον κινητήρα και ελαχιστοποιεί τα καυτά σημεία του(hot spots) ώστε να αποφεύγονται πρόωρες εκρήξεις του καυσίμου που μειώνουν την απόδοση. Επιπλέον, τον κάνουν πιο "συμπαγή" και μεστό. Το τελευταίο ίσως είναι μειονέκτημα βέβαια για τη μοτοσυκλέτα γιατί προσθέτει βάρος, αλλά τα υπόλοιπα νομίζω ρεφάρουν γι'αυτό.

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Να αναφέρω, απλά συνεισφέροντας στη κουβέντα, ότι όλα τα GS είναι αεροελεόψυκτα.

    και το 650?

    και τα καινουρια τα 800αρια?

    μη γραφουμε οτι θελουμε

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    και το 650?

    και τα καινουρια τα 800αρια?

    μη γραφουμε οτι θελουμε
    Προφανώς ο MikeG αναφέρεται στα γαϊδούρια GS και ουχί στα Rotax.

    npat: +990

    H ελαιόψυξη έχει δοκιμαστεί με επιτυχία για σειρά ετών στις πρώτες γενιές GSXR άλλωστε.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Προφανώς ο MikeG αναφέρεται στα γαϊδούρια GS και ουχί στα Rotax.




  15. #15
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533

    Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ cbf250

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gkmaggas
    Καλησπερα θελω να ρωτησω αν to CBF250 ειναι ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ.....


    Ετσι αναφερει ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ στο site......

    Προφανώς ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ υποννοεί εδώ ότι το λάδι είναι σε υγρή μορφή...

    ...τότε σαφώς και είναι υγρόψυκτο...δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι ΥΔΡΟψυκτο


    :wacko:
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

Παρόμοια θέματα

  1. Τιμές ανταλλακτικών για CBF-250.
    από Alexander στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2016, 15:11
  2. Βαλίτσες και tankbag για CBF-250
    από ThM στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2014, 20:23
  3. Αντικλεπτικά μέσα για CBF-250
    από oulas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2006, 20:38
  4. Εξατμιση για cbf 250
    από Alchimistis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2005, 22:02
  5. Κλειδαριά δισκόφρενου για CBF-250
    από Alexander στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 15:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF