Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Innova 125

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2005
    Μηνύματα
    1

    Post Innova 125

    Γεια Σας Παιδια .. Εχw το ιννοβα το προηγουμενο μοντελο .. Και θελω να το κανω μια βελτιωση χwρις να πειραξω το μοτερ..Εχω εκσατμιση τακεgawa Και thelo να βαλω καρμπιλατερ .. Ποσο να βαλω για να μιν μπερδευει μανισιο το μοτερ.. Ενα 30 αρι 8α παι καλα ?.. Και μετα 8ελω να βαλω και ενα γραναζι πισω για να σπαει τιν 4ι ενα 38 ? 8α 8ελι και αλισιδα ?

  2. #2
    Το καρμπυρατέρ σου πιθανόν να θέλει ένα ρύθμισμα, παλιότερα είχα βάλει κι εγώ μια Takegawa στο δικό μου το Innova και δεν είχα μπερδεγουέϋ καταστάσεις, αν πάλι θέλεις να αλλάξεις καρμπυρατέρ μην πας σε τόσο μεγάλο, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι ν'αυξήσεις δραματικά την κατανάλωση κι από γκάζι δεν θα καταλάβεις το παραμικρό.

    Όσο αναφορά το γρανάζι επειδή δεν θυμάμαι πόσα δόντια έχει το εργοστασιακό, θέλεις να το "κοντύνεις" ή να το "μακρύνεις" το μηχανάκι ; Στο δικό μου θυμάμαι ότι είχα βάλει ένα 13άρι μπροστά βγάζοντας το εργοστασιακό 14άρι για να το κοντύνω λίγο, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κοντύνει λίγο η κλιμάκωση των σχέσεων δίνοντας περισσότερη δύναμη στο τράβηγμα αλλά και καλύτερη τελική στο παπί αφού δεν κρέμαγε η 4η μετά τα 95-100 όπως έκανε πριν την αλλαγή. Δοκίμασέ το και θα δεις, το κόστος είναι μηδαμινό εξάλλου στα 4-5 ευρώ που θα δώσεις για το γραναζάκι.

    Αλυσίδα και γρανάζια συνήθως αλλάζονται μαζί, τώρα αν τα δικά σου αλυσιδογράναζα βρίσκονται σε καινούργια ακόμα κατάσταση εσύ το ξέρεις και μόνο.




    πιθανόν να ρίξει κι ο AntoD τα φώτα του στο θρεντ

  3. #3
    Μακη

    το αντιθετο ακριβως θελει...38 πισω ειναι για να μακρύνει η σχεση....

    Το 30αρι ειναι τεράστιο.....

    Περα απο την πλακα αυτα που του ελεγα στο "αλλο" θρεντ ηταν σωστα.

    Αλλαξε ζιγκλερ ενα νουμερακι και ανεβασε λιγο την βελονα.

    Και εισαι οκ...



    εισαι σουργελο...δεν ηξερα οτι απαντας κιολας ή μονο σπαμαρεις...!!!


  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
    Μακη
    το αντιθετο ακριβως θελει...38 πισω ειναι για να μακρύνει η σχεση....
    Σύμφωνοι αν έχει μεγαλύτερο γρανάζι απ'το εργοστάσιο, δεν θυμάμαι πόσα δόντια έχει το "μαμά" γι'αυτό έκανα υποθέσεις αν και τώρα που το σκέφτομαι είναι λίγο παράλογο να φοράει μικρότερο από 38άρι απ'το εργοστάσιο...
    Το Innova πάντως πιστεύω ότι χρειάζεται "κόντεμα" για να μπορεί να "γεμίσει" λίγο ειδικά στα ψηλά, η 4η του κρεμάει αρκετά μετά τα 100 στο κοντέρ αν θυμάμαι καλά, πάνε και 2-3 χρόνια από τότε. Αυτό που δεν θα ξεχάσω όμως είναι το πόσο πιο γρήγορα γέμιζε με το κόντεμα που του έκανα μειώνοντας ένα δόντι στο μπροστινό (περίπου 2 με 3 δόντια αν μεγάλωνα το πίσω αν δεν απατώμαι) κι ότι κατάφερνε να κρατήσει γεμάτη την 4η μέχρι το τέλος της σε αντίθεση με πριν που ζοριζόταν μέεεεεχρι να γράψει τα 120κάτι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
    εισαι σουργελο...δεν ηξερα οτι απαντας κιολας ή μονο σπαμαρεις...!!!
    κάνουμε και καμμιά μ@λακία που και που να περνάει η ώρα


  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    452
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Σύμφωνοι αν έχει μεγαλύτερο γρανάζι απ'το εργοστάσιο, δεν θυμάμαι πόσα δόντια έχει το "μαμά" γι'αυτό έκανα υποθέσεις αν και τώρα που το σκέφτομαι είναι λίγο παράλογο να φοράει μικρότερο από 38άρι απ'το εργοστάσιο...
    Το Innova πάντως πιστεύω ότι χρειάζεται "κόντεμα" για να μπορεί να "γεμίσει" λίγο ειδικά στα ψηλά, η 4η του κρεμάει αρκετά μετά τα 100 στο κοντέρ αν θυμάμαι καλά, πάνε και 2-3 χρόνια από τότε. Αυτό που δεν θα ξεχάσω όμως είναι το πόσο πιο γρήγορα γέμιζε με το κόντεμα που του έκανα μειώνοντας ένα δόντι στο μπροστινό (περίπου 2 με 3 δόντια αν μεγάλωνα το πίσω αν δεν απατώμαι) κι ότι κατάφερνε να κρατήσει γεμάτη την 4η μέχρι το τέλος της σε αντίθεση με πριν που ζοριζόταν μέεεεεχρι να γράψει τα 120κάτι



    κάνουμε και καμμιά μ@λακία που και που να περνάει η ώρα

    ναι+το κλεψιμο του κοντερ μετα το γραναζι που βαζεις,,,,+ την καταναλωση που καιει πιο πολυ

  6. #6


    Tο κοντερ παιρνει απο το μπροστινο αξονα κινηση.

    Το γραναζι δεν παιζει κανενα ρολο!

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD

    Tο κοντερ παιρνει απο το μπροστινο αξονα κινηση.
    Το γραναζι δεν παιζει κανενα ρολο!
    Αν και αυτό για να είμαι ειλικρινής δεν το γνώριζα αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι οποιαδήποτε διαφορά κι αν υπήρξε είτε στην κατανάλωση είτε στις ενδείξεις του κοντέρ, δεν έγιναν καθόλου αισθητές παρόλο που μου πέρασαν απ'το μυαλό. Εφόσον αυτό που λέει ο Αντώνης ισχύει τότε δεν υπάρχει και λόγος ανησυχίας για την κατανάλωση αφού η όποια αύξησή της είναι σχεδόν μηδαμινή, όση υποθέτω ότι καταλαβαίνει η τσέπη και με την αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης με μία aftermarket.


  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    452
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD


    Tο κοντερ παιρνει απο το μπροστινο αξονα κινηση.

    Το γραναζι δεν παιζει κανενα ρολο!
    για ριξε μια ματια και δες αν υπαρχει στο μπροστινο αξονα καποια ντιζα του κοντερ????θα μας τρελανεις φιλε????μολις αλαξεις γραναζι στο ινοβα το κοντερ σου δειχνει υπερβολικα νουμερα ταχητητας,,και νομιζεις οτι παει μπαλα το μχν

Παρόμοια θέματα

  1. Kaze-R 115 VS Honda Innova 125
    από cooltzo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2015, 17:16
  2. Innova 125 ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    από ΜΗΤΣΟΣΚΥΛΟΣ στο forum Honda
    Απαντήσεις: 170
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2012, 16:00
  3. innova 125..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2005, 12:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF