paidia ta kaltsakia gia amortiser kanoun kai gia up-side down phrouni?
sygkekrimena gia to lc-4 2001?
oi tsimoyxes katastrefontai apo th lasph pou stegnwnei sto kalami kai erxetai se epafh me tis tsimouxes?
paidia ta kaltsakia gia amortiser kanoun kai gia up-side down phrouni?
sygkekrimena gia to lc-4 2001?
oi tsimoyxes katastrefontai apo th lasph pou stegnwnei sto kalami kai erxetai se epafh me tis tsimouxes?
kanun kai gia upside down.
κυριως για usd ειναι που σκανε ευκολοτερα οι τσιμουχες.
ακριβως γι αυτον τον λογο που λες σκανε οι τσιμουχες.
επισης πρεπει να εξαερωνεις το μπροστινο μετα απο καθε προπονηση. ......η εστω χρηση στο χωμα.
κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!
![]()
![]()
![]()
Οι τσιμούχες στα WP ΔΕΝ ξεραίνονται, ούτε σκάνε (δεν θα μπορούσαν άλλωστε γιατί βρίσκονται σε συνεχή επαφή με το λάδι) !!!
Έξω από τις τσιμούχες υπάρχουν οι "ξύστρες", οι οποίες (υποτίθεται ότι) δεν αφήνουν λάσπες, σκόνες κ.λ.π. να περάσουν παραμέσα.
Όταν στα καλάμια υπάρχουν ξεραμένες λάσπες, σε μια μεγαλύτερη συμπίεση του πηρουνιού, αυτές περνάνε κάτω από τις ξύστρες και μαγκώνουν στο χείλος της τσιμούχας, οπότε πάει περίπατο το σφράγισμα !!!!
Πρώτος δείκτης αυτού του πράγματος, αν δεν υπάρχει ορατή διαρροή (δάκρυσμα) λαδιού, είναι η ανάγκη συχνής εξαέρωσης του πηρουνιού.
Οι ξύστρες και οι τσιμούχες ΔΕΝ καταστρέφονται από αυτήν την ιστορία, αλλά η βαβούρα λύσιμο-δέσιμο και αλλαγή λαδιών ...![]()
![]()
![]()
Αν βαριέσαι να βγάζεις τις ξύστρες καναδυό φορές τον μήνα (αν πας χώμα, μετά από κάθε βόλτα), και να τις καθαρίζεις, τότε βάλε "καλτσάκια" και ησυχάζεις δια βίου !!!
Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.sealsavers.com
Έρχονται με ταχυδρομείο λόγω μεγέθους, γρήγορα και φθηνά...
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Θα συμφωνίσω για άλλη μια φορά με τον oldman. Nα τονίσω όμως πως είναι κοινός αποδεκτό πως τα usd πιρούνια έχουν πολύ πιο σπάνια με διαρροές λαδιού και σκασίματα στις τσιμούχες απο τα συμβατικα.
Οι μοτοσυκλέτες που κάνουν χώμα όμως είναι άλλο θέμα. Ότι και να κάνεις (πλήν της λύση 'κάλτσας' που δεν έχω άποψη) το χώμα περνάει απο την ξύστρα, μετά απο λίγο καιρό και με την χρήση πληγώνει την τσιμούχα και δημιουργεί την διαρροή.
Η μοναδική λύση σε αυτό είναι μετά απο κάθε βόλτα είναι να κατεβάζεις την ξύστρα, την καθαρίζεις, μετά με φίλμ απο φωτογραφική μηχανή ή εναλλακτικά με μία πλαστικοποιημένη business card, περνάς την τσιμούχα και την καθαρίζεις και αυτή, ψεκάζεις με wd40 και συμπιέζεις το πιρούνι λίγες φορές ωστε να βγεί ό,τι έχει περάσει την ξύστρα.
Τέλος λίγο σπρέι σιλικόνης εξωτερικά της ξύστρα μετά απο κάθε πλύσημο βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία της.
Ξέρω είναι αρκετή δουλειά αλλά έτσι σιγουρεύουμε την σωστή λειτουργία του πιρουνιού μας και σίγουρα δεν συγκρίνεται με μία αλλαγή στις τσιμούχες κάθε 4-5 μήνες![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Θα συμφωνίσω για άλλη μια φορά με τον oldman. Nα τονίσω όμως πως είναι κοινός αποδεκτό πως τα usd πιρούνια έχουν πολύ πιο σπάνια με διαρροές λαδιού και σκασίματα στις τσιμούχες απο τα συμβατικα.
Οι μοτοσυκλέτες που κάνουν χώμα όμως είναι άλλο θέμα. Ότι και να κάνεις (πλήν της λύση 'κάλτσας' που δεν έχω άποψη) το χώμα περνάει απο την ξύστρα, μετά απο λίγο καιρό και με την χρήση πληγώνει την τσιμούχα και δημιουργεί την διαρροή.
Η μοναδική λύση σε αυτό είναι μετά απο κάθε βόλτα είναι να κατεβάζεις την ξύστρα, την καθαρίζεις, μετά με φίλμ απο φωτογραφική μηχανή ή εναλλακτικά με μία πλαστικοποιημένη business card, περνάς την τσιμούχα και την καθαρίζεις και αυτή, ψεκάζεις με wd40 και συμπιέζεις το πιρούνι λίγες φορές ωστε να βγεί ό,τι έχει περάσει την ξύστρα.
Τέλος λίγο σπρέι σιλικόνης εξωτερικά της ξύστρα μετά απο κάθε πλύσημο βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία της.
Ξέρω είναι αρκετή δουλειά αλλά έτσι σιγουρεύουμε την σωστή λειτουργία του πιρουνιού μας και σίγουρα δεν συγκρίνεται με μία αλλαγή στις τσιμούχες κάθε 4-5 μήνες![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΜΗΝ με νευριάζεις, ρε DimST...
Άμα συμφωνούμε πως θα γίνει επικοδομητικός διάλογος (σκυλοκαυγάς) ???![]()
![]()
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Οι τσιμούχες ΔΕΝ πληγώνονται από χώματα, λάσπες κλπ, γιατί το υλικό τους είναι τέτοιο που αντέχει πολύ περισσότερες καταπονήσεις (σκέψου ότι συνέχεια τρίβεται με το καλάμι χωρίς λίπανση στα εξωτερικά χείλη )...
Άμα βάλεις bussines card στην τσιμούχα, την "ξεχείλωσες" και γειά σας ...
Οι τσιμούχες της WP χουν ελατήριο που καλό θα είναι να σφίγγεται περιοδικά (είναι χαλαρό στην αρχή για να μην υπάρχουν πολλές στατικές τριβές και "σπογγώδης" αίσθηση στην αρχή της διαδρομής).
Αν βάλεις WD40 (όπως και όλα τα παρόμοια λιπαντικά), τις καταστρέφεις τάχιστα !!! (Οι τσιμούχες είναι πετρελαϊκής βάσης και τα παίζουν).
Με το spray σιλικόνης, το μόνο που καταφέρνεις είναι να κολλήσουν πιο γρήγορα ξένα σώματα στο εσωτερικό χείλος της ξύστρας, ανοίγοντας δρόμο για να περάσουν τα υπόλοιπα παραμέσα ...
![]()
![]()
![]()
Από τα καλτσάκια ξεκίνησε η ιστορία ???
Ασ τα βάλει, να ησυχάσουμε !!!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αχά!! σκυλοκαυγά θέλετε... σκυλοκαυγά θα πάρετε![]()
Το λοιπόν.
α.Όταν περάσει χώμα στην τσιμούχα και με την χρήση φυσικά και πληγώνονται. Γιατί πολύ απλά παύει να υπάρχει η λεία επιφάνεις του πιρουνιού, δημιουργούντε αυλάκια και αρχίζει να χάνει λάδι.Οι τσιμούχες ΔΕΝ πληγώνονται από χώματα, λάσπες κλπ, γιατί το υλικό τους είναι τέτοιο που αντέχει πολύ περισσότερες καταπονήσεις (σκέψου ότι συνέχεια τρίβεται με το καλάμι χωρίς λίπανση στα εξωτερικά χείλη )...
β.Κι όμως δεν την καταστρέφεις, δοκιμασμένο χρόνια, με φίλμ.Άμα βάλεις bussines card την τσιμούχα, την "ξεχείλωσες" και γειά σας ...
γΑν βάλεις WD40 (όπως και όλα τα παρόμοια λιπαντικά), τις καταστρέφεις τάχιστα !!! (Οι τσιμούχες είναι πετρελαϊκής βάσης και τα παίζουν).Το wd40 δεν καταστρέφει λαστιχάκια και τσιμούχες.
![]()
Κατεφέρνεις πολύ καλύτερο σφράξισμα-λειτουργία της ξύστρας με αποτέλεσμα να περνάει πολύ λιγότερο χώμα.Με το spray σιλικόνης, το μόνο που καταφέρνεις είναι να κολλήσουν πιο γρήγορα ξένα σώματα στο εσωτερικό χείλος της ξύστρας, ανοίγοντας δρόμο για να περάσουν τα υπόλοιπα παραμέσα ...![]()
![]()
![]()
Αχαααα !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Αχά!! σκυλοκαυγά θέλετε... σκυλοκαυγά θα πάρετε![]()
Το λοιπόν.
α.
Όταν περάσει χώμα στην τσιμούχα και με την χρήση φυσικά και πληγώνονται. Γιατί πολύ απλά παύει να υπάρχει η λεία επιφάνεις του πιρουνιού, δημιουργούντε αυλάκια και αρχίζει να χάνει λάδι.
β.
Κι όμως δεν την καταστρέφεις, δοκιμασμένο χρόνια, με φίλμ.
γ
Το wd40 δεν καταστρέφει λαστιχάκια και τσιμούχες.
![]()
Κατεφέρνεις πολύ καλύτερο σφράξισμα-λειτουργία της ξύστρας με αποτέλεσμα να περνάει πολύ λιγότερο χώμα.![]()
![]()
![]()
Το χάσιμο του λαδιού ΔΕΝ προέρχεται από ΦΘΑΡΜΕΝΗ τσιμούχα, αλλά όντως από το αυλάκι που δημιουργεί η επικάθιση (το οποίο αυλάκι παύει να υπάρχει όταν φύγει το ξένο σώμα - η τσιμούχα επανέρχεται...)
Με φίλμ βεβαίως, με κάρτα όμως ??? (έχουν μια ΜΙΚΡΗ διαφορά στο πάχος ξέρεις, εκτός αν είσαι από τους Υπερτυχερούς που ΔΕΝ έχουν κάρτα)...
ΜΗΝ μασάς από τα o-ring safe που γράφουν τα sprays - να πουλήσουν θέλουν (υποθέτω ...)
Η απόσταση των πολωμένων μορίων στα λιπαντικά σιλικόνης είναι μεγαλύτερη (σημαντικά) από αυτήν των "συμβατικών" λεπτόρευστων λιπαντικών, με αποτέλεσμα να κατακρατούν ανάμεσά τους μεγαλύτερου μεγέθους "παρείσακτους"...
Υ.Γ.
Δέχομαι όλες τις ανταπαντήσεις σου (ειλικρινά) και σταματάω γιατί θα γ@μ#σουμε πάλι το post !!!!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Συμφωνώ, επαυξάνω και κλείνω και'γώ εδώΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δέχομαι όλες τις ανταπαντήσεις σου (ειλικρινά) και σταματάω γιατί θα γ@μ#σουμε πάλι το post !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
sas eyxaristw paidia gia tis apanthseis sas.
kaltsakia to loipon!!!!
gia na exoume to kefali mas hsyxo.
σταυρο ριξε μια ματια και σε αυτο
Αναρτήσεις - Τεχνική οδηγία
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Είναι γνωστό σε πολλούς αναβάτες Enduro / Motocross ότι τα μπροστινά συστήματα (ιδιαίτερα κάποιου εργοστασίου κατασκευής αναρτήσεων), ύστερα από χρήση εκτός δρόμου παρατηρείται πολύ γρήγορη καταστροφή των τσιμουχών, ακόμα και μετά από επισκευή, με αποτέλεσμα τη συχνή διαρροή λαδιού και την αύξηση του κόστους συντήρησης της μοτοσυκλέτας.
ΕΡΕΥΝΑ
Έπειτα από εκτεταμένη έρευνα, η K-Shock εντόπισε την αιτία του προβλήματος, που είναι η εξής:
Η λάσπη που μοιραία γεμίζει τα καλάμια στην off road χρήση, εναποθέτει κάποια ποσότητα μέσα στο ελατήριο της ξύστρας, η οποία παραμένει και ξεραίνεται. Αυτή η ποσότητα αυξάνεται συνεχώς με αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση της τάσης του ελατηρίου. Έτσι η ξύστρα, μη δεχόμενη πίεση από το ελατήριο, αδυνατεί να καθαρίσει το καλάμι και το χώμα εισέρχεται στο χώρο του χείλους της τσιμούχας και το καταστρέφει.
ΛΥΣΗ
Το πρόβλημα λύνεται πολύ απλά με την αντικατάσταση του ελατηρίου της ξύστρας από O - ring διαμέτρου 5% έως 8% μικρότερης από του εργοστασιακού ελατηρίου. Η τοποθέτηση O - ring αυξάνει την τάση της ξύστρας στο καλάμι, πράγμα το οποίο θα δημιουργήσει μία μακροπρόθεσμη φθορά της ξύστρας η οποία είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με την άμεση και συνεχή καταστροφή που δέχεται από την εισροή της λάσπης στο εσωτερικό της.
Εκτός από όλα αυτά βέβαια, είναι απαραίτητος ο καθαρισμός του εμπρός συστήματος έπειτα από κάθε χωμάτινη εξόρμηση.
Για οποιεσδήποτε απορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε
K-Shock Ραγκαβή 97, Γκύζη - Αθήνα, ΤΗΛ.: 210.6468349
Site: www.k-shock.gr - e-mail: k-shock@k-shock.gr
αντιγραφηκε απο το
http://www.enduro.gr/tech/suspension-cleaning_gr.shtml
![]()
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
σταυρο ριξε μια...
- e-mail: k-shock@k-shock.gr
αντιγραφηκε απο το
http://www.enduro.gr/tech/suspension-cleaning_gr.shtml
![]()
se eyxaristw kwnstantine , na sai kala
εσυ απάντα εδώ...Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
σταυρο ριξε μια ματια και σε αυτο
Αναρτήσεις - Τεχνική οδηγία
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Είναι γνωστό σε πολλούς αναβάτες Enduro / Motocross ότι τα μπροστινά συστήματα (ιδιαίτερα κάποιου εργοστασίου κατασκευής αναρτήσεων), ύστερα από χρήση εκτός δρόμου παρατηρείται πολύ γρήγορη καταστροφή των τσιμουχών, ακόμα και μετά από επισκευή, με αποτέλεσμα τη συχνή διαρροή λαδιού και την αύξηση του κόστους συντήρησης της μοτοσυκλέτας.
ΕΡΕΥΝΑ
Έπειτα από εκτεταμένη έρευνα, η K-Shock εντόπισε την αιτία του προβλήματος, που είναι η εξής:
Η λάσπη που μοιραία γεμίζει τα καλάμια στην off road χρήση, εναποθέτει κάποια ποσότητα μέσα στο ελατήριο της ξύστρας, η οποία παραμένει και ξεραίνεται. Αυτή η ποσότητα αυξάνεται συνεχώς με αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση της τάσης του ελατηρίου. Έτσι η ξύστρα, μη δεχόμενη πίεση από το ελατήριο, αδυνατεί να καθαρίσει το καλάμι και το χώμα εισέρχεται στο χώρο του χείλους της τσιμούχας και το καταστρέφει.
ΛΥΣΗ
Το πρόβλημα λύνεται πολύ απλά με την αντικατάσταση του ελατηρίου της ξύστρας από O - ring διαμέτρου 5% έως 8% μικρότερης από του εργοστασιακού ελατηρίου. Η τοποθέτηση O - ring αυξάνει την τάση της ξύστρας στο καλάμι, πράγμα το οποίο θα δημιουργήσει μία μακροπρόθεσμη φθορά της ξύστρας η οποία είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με την άμεση και συνεχή καταστροφή που δέχεται από την εισροή της λάσπης στο εσωτερικό της.
Εκτός από όλα αυτά βέβαια, είναι απαραίτητος ο καθαρισμός του εμπρός συστήματος έπειτα από κάθε χωμάτινη εξόρμηση.
Για οποιεσδήποτε απορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε
K-Shock Ραγκαβή 97, Γκύζη - Αθήνα, ΤΗΛ.: 210.6468349
Site: www.k-shock.gr - e-mail: k-shock@k-shock.gr
αντιγραφηκε απο το
http://www.enduro.gr/tech/suspension-cleaning_gr.shtml
![]()
http://www.moto.gr/forums/showthread...2418#post92418
![]()
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
σταυρο τι εκανες με τις ζαρτιερες και τις καλτσοδετες?Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
se eyxaristw kwnstantine , na sai kala
![]()
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
σταυρο τι εκανες με τις ζαρτιερες και τις καλτσοδετες?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ααααα, μην το γυρίζουμε τώρα .....
Για ζαρτιέρες ΔΕΝ έγινε κουβέντα !!!
(Αν και νομίζω ότι τα πλαστικά δεματικά (κολιέδες) θα κάνουν μια χαρά την δουλειά τους).....
![]()
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
σταυρο τι εκανες με τις ζαρτιερες και τις καλτσοδετες?
![]()
xexexexe
TANASI DIRTY rulezzzzzzzzzzz
thn allh bdomadoula tha ta foresw.
anarwtiemai an mpainoun apo katw , an pernane apo to alouminenio papoutsaki pou pianei o troxos h prepi na lysw mpoukales na ta perasw apo panw. tha doume!!!.