Παιδια καλημερα,
Ειμαι καινουργιος στον forum και γραφω για πρωτη φορα.
Eχω ενα 620 esg-e ΜΟΝΤΕΛΟ 1997.
Tο αγορασα καινουργιο τον Ιουνιο του 1997 και το εχω μεχρι σημερα!!!!
(που ειναι το βιβλιο Guinνess για να με γραψει???)
Εχει 80,000 χλμ στο κοντερ με χρηση κυριως ασφαλτο.
Το μηχανακι τα πρωτα χρονια που το ειχε κανει ερκετες σουζες και ινδιανιες.
Στα 11 χρονια που το εχω τα μονα πραγματα που εχω αλλαξει ειναι:
1)εκεντροφορος
2) καρβουνακια μιζας
2) δεξι μπροστινο καλαμι.
Αλλαζω λαδια (motul),φιλτρα, και ρυθμιζω τις βαλβιδες μονος μου 1 φορα τον χρονο.
Κατα τα αλλα το μηχανακι περνει μπρος το πρωι με το τασαφ και κραταει ρελαντι ακομα και με κρυο μοτερ!!!!To καρμυρατερ (delorto) δεν εχει βγει ποτε για καθαρισμα-ρυθμισαμα εδω και 11 χρονια και παρολα αυτα δουλευει αψογα.
Τι να πω οταν το αγορασα το 1997 κυκλοφορουσαν ελαχιστα KTM και ολοι τοτε μου ελεγαν οτι θα τρεχω στα συνεργεια κατθε τρεις και λιγο.
Αργοτερα ελεγαν οτι ειχαν προβλημα με ρουλεμαν και στροφαλου και θα επρεπε να ανοιξω μοτερ και να τα αλλαξω.
Το ειχα παει σε 2 μηχανικους το 1998 (εξουσιοδοτημενα συνεργεια)και μου ειχαν πει οτι ειναι στο οριο τα ρουλεμαν και οτι πρεπει να τα αλλαξω επειγοντως.
Τους εγραψα κανονικα με αποτελεσμα 10 χρονια μετα ακομα το μηχανακι εξακολουθει να κελαιδαει χωρις να εχει ανοιχτει το μοτερ.(απο κεφαλη και κατω).
Αυτα τα λιγα προς το παρον με τις εμπειριες μου απο ΚΤΜ .