Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: bros vs super four

  1. #1
    StoopidMotorForAHead Το avatar του/της aakkuan
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    123

    bros vs super four

    και επιτελους εφτασε η ωρα να παρω την πρωτη μου μεγάλη. και αφου με συνοπτικες διαδικασίες κατεληξα στην honda, και επισης συνοπτικα ως αρχαριος και με περιορισμενα φραγκα κατεληξα στη λυση μεταχειρισμενη μπρος η σουπερ φουρ. η τιμη μεταξυ τους απ οτι ειδα στις περισσοτερες περιπτωσεις παιζει στα 3 με 5 κατοσταρικα τα οποια ειναι περιπου οσο και ο αρχικος εξοπλισμος....
    εχω δει οτι και τα δυο ειναι σκυλια, αξιοπιστα, οχι με πολλα γκαζια, πανε και για εκδρομουλες, φιλικα προς τους αρχαριους κτλ. αλλα απο οτι εχω καταλαβει η σουπερ φορ ειναι μαλλον αλλη κλαση ε??
    επειδη με τα μηχανικα δεν τα παω καλα μπορει καποιος εμπεριστατωμενα να μου πει για τι κανει το ενα και τι το αλλο? επισης το σουπερ φορ δεν ειναι πιο ανετο απ το μπρος? και γενικα ακομα και μεταξυ τους που και τα δυο ειναι σκυλια το σουπερ φορ λογικα δεν θα κραταει περισσοτερο λογω του οτι εινια πιο νεο και καλυτερης τεχνολογιας??

    υπαρχει και μινι μπρος???

  2. #2
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    πανε και για εκδρομουλες
    θυμάμαι κάτι όμορφα ταξιδάκια στην Πατρών που σιγοτραγουδούσα ''φύσηξε έρωτας βοριάς'' και πάρε μια αερομπούφλα από 'δω και να 'σου ένα αεροξυλίκι από 'κει....

    Το λεπόν... δηλαδή αν πάρεις το SF με 400 παραπάνω ευρά δε θα πάρεις εξοπλισμό; Τότε φιλαράκι χίλιες φορές καλύτερα να πάρεις το bros και να διαθέσεις γεναιόδωρα ένα 400-500άρι για την ασφάλεια σου σε κράνος, μπουφάν, παντελόνι, μπότες κι επειδή όλοι τα ξεχνάνε ΓΑΝΤΙΑ.

    Το bros είναι σαφώς πιο αργό. Δε θυμάμαι καλά αλλά πρέπει να είχε 34 ή 35 αλόγατα αναφερόμενος πάντα στο 400. Το 650 είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και άσε που δεν το βρίσκεις κιόλας. Το SF όπως και όλα τα σιμπιά πριν και μετά απ' αυτό αν είναι καλοσυντηρημένο είναι πολύ ευχάριστο στις αλλαγές για πρωτόπειρο. Κοινώς δηλαδή δε σκορτσάρει. Τα φρένα του είναι αρκούντως ικανοποιητικά για την κατηγορία του αν και όχι με τόσο άμεση απόκριση χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν πιάνουν καλά ή πως θα πρέπει να το τσαρουχώνεις για να πιάσουν. Είναι αρκετά καλά.

    Για γκάζια δε θα σου μιλήσω. Εγώ είχα κάτι άλλες βλακείες πιο πριν αλλά η μηχανή που με έμαθε και που την έμαθα ευτυχώς με μια μόνο τούμπα που η όμορφη κούρμπα του τεπόζιτου έσωσε μερικώς το πόδι μου ήταν το CB400 SF. Στις αλλαγές πάντα με σιγοντάριζε, δε φεύγει αέρας αλλά αποδίδει ικανοποιητικά για να πας τη βόλτα ή την εκδρομούλα σου αλλά για να σου εξηγήσω και τον πρόλογο μου είναι γυμνό και στον αέρα είσαι απροστάτευτος μέχρι να μάθεις πως να το χειρίζεσαι ώστε να μη σε φοβίζει. Από 'κει και πέρα και βόλτες και εκδρομές και φορτωμένο και δικάβαλο δε θα γογγύξει αλλά δε θα πάει και σφαίρα. Είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι. Αλλά αν αυτό σημαίνει οτι θα πάρεις το SF και ένα κράνος απ' το praktiker και τίποτε άλλο, ξέχνα το ή συγκρατήσου μάζεψε κανά ψιλό ακόμα και προχωράς αργότερα σε αγορά.

    Φιλικά.

    Υ.Γ. Ευχαριστώ που δεν άκουσα πάλι για πρωτόπειρο που θέλει το R6 για να ξεφτυλίζει τις gallardo σα να 'ταν πασατέμπος





    Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα man
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  3. #3
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Δεν είναι άλλη κλάση το CB , είναι άλλη φάση . Αλλή φάση τα Ι4 και άλλη τα V2 . Σίγουρα τα CB είναι πιο καινούρια , έχουνε λιγότερα χλμ άλλα τα βρίσκεις και αρκετά πιο ακριβά .Απο αξιοπιστία νομίζω και τα 2 δεν υπολείπονται , το CB είναι πιο γρήγορο λογικά σε τελικές , το BROS όμως δουλεύει καλύτερα χαμηλόμεσαια και έχει καλύτερο ήχο αν του βάλεις καμιά εξατμίσουλα . Θέμα κρατήματος για καθημερινή χρήση δεν υπάρχει σε κανένα , αν όμως πάρεις κάποιο με κλασμένες αναρτήσεις μην περιμένεις να στρίβεις στο όριο . Δεν κατάλαβα αυτό με τα 3-5 κατοστάρικα τι σημαίνει όπως επίσης και το mini BROS
    Modenas Kriss 125

  4. #4
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
    Δεν είναι άλλη κλάση το CB , είναι άλλη φάση . Αλλή φάση τα Ι4 και άλλη τα V2 . Σίγουρα τα CB είναι πιο καινούρια , έχουνε λιγότερα χλμ άλλα τα βρίσκεις και αρκετά πιο ακριβά .Απο αξιοπιστία νομίζω και τα 2 δεν υπολείπονται , το CB είναι πιο γρήγορο λογικά σε τελικές , το BROS όμως δουλεύει καλύτερα χαμηλόμεσαια και έχει καλύτερο ήχο αν του βάλεις καμιά εξατμίσουλα . Θέμα κρατήματος για καθημερινή χρήση δεν υπάρχει σε κανένα , αν όμως πάρεις κάποιο με κλασμένες αναρτήσεις μην περιμένεις να στρίβεις στο όριο . Δεν κατάλαβα αυτό με τα 3-5 κατοστάρικα τι σημαίνει όπως επίσης και το mini BROS

    κατάλαβα τώρα . Τα BROS 400 παίζουνε απο 400 εως 1000 εβρω αναλόγως την κατάσταση και τα υποθετικά χλμ τους . Τα CB νομίζω απο 1500 μέχρι 2500 ομοίως. Αν θες την γνώμη κοιτά στα λεφτά για κάνα καλό παπί η περίμενε να αυγατέψουνε και κοιτα για κανα SV 650 .... επίσης να έχεις κατά νου πως αν πχ βρεις ένα καλό CB ας πούμε με 1500 και θέλει σύντομα λάστιχά , αλυσίδες γρανάζια σέρβις και λοιπά αυτομάτως ανεβαινείς στα 2000 με 2500 . Δηλάδη το φτηνό δεν ειναι πάντα φτηνό ....

    Modenas Kriss 125

  5. #5
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    ουπς!!! τώρα το είδα; τί είναι το mini bros ;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  6. #6
    γιατί δεν παίρνεις ένα cb-1?

    αν και το four είναι πιο άνετη λόγω μπάρας (κατά τη γνώμη μου πάντα...)....

  7. #7
    φριτέζα 600 Το avatar του/της akaposto
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    587
    λοιπόν,αναφερόμαστε σε bros650 και sf οποιασδήποτε χρονολογίας

    οχι με πολλα γκαζια
    όχι ακριβώς...εξαρτάται με τι το συγκρίνεις.
    Αν τα συγκρίνες με τα 600αρια,ναι δεν έχουν γκάζι...
    Αν τα συγκρίνεις με παπί...καμία σχέση.
    Αν τα συγκρίνεις με νορμάλ αυτοκίνητα,επίσης καμία επαφή.


    Καλά είναι και τα δύο.
    Πάρε όποιο σου κάνει κούκου.

    Και όχι,το sf δεν "πατάει" καλύτερα απο το bros.

    Κάτσε και ψάξε μέσα στο forum,το θέμα έχει ξαναπαίξει,
    και τα υπερ και τα κατά των cb και των bros έχουν αναλυθεί.
    και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;


  8. #8
    κυκλοφορούν πολλές ζελατίνες για το Σ4 που επιτρέπουν ταχύτητες 140-160 σε ταξίδι

    το θέμα είναι:

    - σκουριά στο τεπόζιτο
    - φθορά των καρμπυρατέρ λόγω ηλικίας
    - ανταλλακτικά που σπανίζουν
    - έλλειψη ροπής κάτω από 6000 στροφές

  9. #9
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Πριν πάρεις οτιδήποτε, να πάς να το δεις μαζί με κάποιον που ξέρει. Δυστυχώς τα μηχανάκια αυτά ενώ είναι πάρα πολύ καλά έχουν κάνει δισεκατομμύρια χιλιόμετρα...μην πάρεις κανένα χρεπάκι και θέλει τα κέρατά του για να μαζευτεί...

    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2012, 10:19
  2. CB 400 Super Four
    από panoskaragounis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2005, 13:58
  3. εξάτμιση σε CB super four
    από ruyjin στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2004, 15:01
  4. εξάτμιση για cb 400 super four
    από ruyjin στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2004, 12:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF