Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Κουλή Περίπτωση

  1. #1

    Κουλή Περίπτωση

    Μηχανή: Enfield Bullet 500
    Χρονολογία: 1993
    Εκκίνηση: Μανιβέλα

    Η μηχανή έχει το ποιό απλό ηλεκτρικό σύστημα που υπάρχει.
    Μια μπαταρια, ανορθωτής, πολαπλασιαστής, διακοπτες φώτων, φλάς, και λάμπα φρένου.
    Συνδέονται με ένα καλώδιο.
    Tο κλειδί είναι on-off.

    Τα φώτα αποτελούνται από το προβολές (μικρή - μεγάλη σκάλα) και 2 λαμπάκια που ανάβουν όταν αναβει και ο προβολέας.

    Λοιπόν ακούστε το πρόβλημα:

    Ξαφικά στην αρχή της βδομάδας όταν πήγα να στρίψω (έχει σημασία) ξεκινώντας από φανάρι (δηλαδή 20-30χα) στο τέλος της στροφής έσβησε η μηχανη (ζεστή από 20χιλ διαδρομή ανοιχτο δρομο). Τι σκ@τ@ λέω, δίνω μια μανιβελιά παίρνει μπρός κανονικά και πάω σπίτι.


    Την επόμενη μέρα, κάνω 20 χιλ κανονικά το πρωί.
    Στο γυρισμό πάλι σε στροφή πάλι με τις ίδιες συνθήκες κίνησης σβήνει (παίρνει πάντα μπρός αμέσως).

    Στη συνέχεια άρχισε να το κάνει και στην ευθεία με το που πατούσα λίγο φρένο.
    Το πάω στο συνεργείο, κοιτάμε καταρχάς καρμπυρατέρ (όλα οκ φυσικα) και μετά πάμε στα ηλεκτρικά.

    Το θέμα είναι ότι εκτός από το διακόπτη των φώτων δεν υπάρχει κάτι άλλο που να είναι μηχανικό και να βραχυκυκλώνει (γιατί προφανώς εκεί καταλήγουν όλα).
    Τέλος πάντων δεν μπορέσαμε να βρούμε κάτι (ήταν και αργά και έκλεινε).
    Το παίρνω και φεύγω...

    Το βράδυ πάω να δω τι γίνεται και παρατηρώ ότι ακόμα και με κλειστά τα φώτα, ανάβουν ορισμένες φορές τα λαμπάκια (τα βοηθητικά που ενεργοποιούνται μαζί με τα φώτα) και μένει ανοιχτό το δεξί φλάς!!!

    Μόλις το κάνει αυτό σβήνει η μηχανή.
    Επίσης αυτό γίνεται πιο εύκολα αν πατήσω φρένο (μπροσα ή πίσω) ακόμα και χωρίς να είμαι πάνω (η μηχανή στο κεντρικό σταντ σβηστή).

    Αν τη βάλω στο κεντρικό σταντ και την βάλω μπρός θα δουλεύει μέχρι να τελειώσει η βενζίνη χωρίς να σβήσει

    Τι λέτε;
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Κουλή Περίπτωση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder


    Τι λέτε;
    Εχεις διαρροή στο κύκλωμα, πρέπει να κάτσεις με το πολύμετρο να ψάξεις απο που προέρχεται.

    Καποιο καλώδιο η ένωση θα εχει σκουριάσει και σου κάνει αυτα τα κόλπα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

    Τώρα με το τριήμερο θα κάτσω με την ησυχία μου να ελένξω όλες τις ενώσεις και τις συνδεσμολογίες.

    Δεν έχω πολύμετρο αλλά και να πάρω δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ (αν είναι κάτι απλό, μαθαίνω εύκολα).
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

    Τώρα με το τριήμερο θα κάτσω με την ησυχία μου να ελένξω όλες τις ενώσεις και τις συνδεσμολογίες.

    Δεν έχω πολύμετρο αλλά και να πάρω δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ (αν είναι κάτι απλό, μαθαίνω εύκολα).
    Απλό είναι αλλά πρέπει να ξέρεις μερικά βασικά.

    Μετραει Ταση, Ενταση και Αντισταση. Προσοχή στην Ενταση (Αμπερ) γιατί τα συνηθισμένα πολύμετρα είναι για μικρά μεγέθη και μπορεί να το κάψεις.
    Βασικο να βαζεις τη σωστή κλίμακα.

    Με μια γρήγορη έρευνα βρήκα αυτό τον οδηγό, καλός φαίνεται
    http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=63647
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Ευχαριστώ πολύ.
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  6. #6
    Μετά από σχολαστικό έλεγχο σε όλες τις συνδέσεις, το πρόβλημα βρέθηκε!

    Η φίσα του μπροστινού φρένου (στη μανέτα) βραχυκύκλωνε με αποτέλεσμα κάθε φορά που πατούσα φρένο να τρελένεται το κύκλωμα και να σβήνει η μηχανή.


    Η αποσύνδεση του έλυσε προσωρινά το πρόβλημα (safety issues δεν υπάρχουν καθώς η χρήση μόνο του μπροστινού φρένου στο συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ουτοπικό σενάριο) και θα ολοκληρωθεί με την αντικατάσταση του.

    Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις.
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

Παρόμοια θέματα

  1. συμβουλές σε περίπτωση ατυχήματος
    από sergiosm στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2007, 18:34
  2. Σε περίπτωση κόντρας ..........
    από loukasfilm στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 158
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2007, 08:51
  3. Βοήθεια: δύσκολη περίπτωση PC
    από johnpan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2005, 17:22
  4. Nέο & Παλιό... υπάρχει περίπτωση να πάνε αντάμα....
    από code στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 22:24
  5. Κουλή κλήση από μπάτσο ζαβό !!!
    από motoris στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2004, 12:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF