exei ephxhrhsei kaneis na shkwsei ligo th motosykleta pisw?(cbr600f 02) h genika kapia allh paromia motosykleta?kai an nai pws.ti synepies lete na exei re paides?![]()
exei ephxhrhsei kaneis na shkwsei ligo th motosykleta pisw?(cbr600f 02) h genika kapia allh paromia motosykleta?kai an nai pws.ti synepies lete na exei re paides?![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
ti einai ayto twra?perimeneis na deis ti 8a ginei an to kanw?![]()
![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Jack up kits λεγονται αυτα.
Παρε απο εδω μια ιδεα του "τι κάνει"
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=16470
Εναλλακτικά υπάρχει και το rodela apo dinamo- kit, το οποίο μπαίνει μεταξύ πάνω βάσης αμορτισέρ και σκελετού....![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
esena se vliEpo gia strapped down kit.....Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
![]()
Permanently![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Εναλλακτικά υπάρχει και το rodela apo dinamo- kit, το οποίο μπαίνει μεταξύ πάνω βάσης αμορτισέρ και σκελετού....
ti einai ayto?sorry paides alla den exw asxoli8ei me to 8ema ayto ka8olou kai de xerw ti ginete![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Δεν είμαι σίγουρος για το μηχανάκι σου αλλά κατά πάσα πιθανότητα γίνεται.Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
Εναλλακτικά υπάρχει και το rodela apo dinamo- kit, το οποίο μπαίνει μεταξύ πάνω βάσης αμορτισέρ και σκελετού....
ti einai ayto?sorry paides alla den exw asxoli8ei me to 8ema ayto ka8olou kai de xerw ti ginete![]()
Το πάνω τμήμα του αμορτισέρ δεν εδράζεται απευθείας στο σκελετό αλλά σε μ.ια βάση που με τη σειρά της βιδώνει πάνω στο σκελετό. Εάν μεταξύ της βάσης και του σκελετού παρεμβάλεις ροδέλα πάχους a, εχεις το ίδιο αποτέλεσμα με το εάν είχες αμορτισερ με ρυθμιζόμενο μηκός ή με jack up κιτ.
Συνήθως βολεύει να βρείς ροδέλα από τις βίδες που στερεώνονται οι εναλλάκτες στα αυτοκίνητα.Και πολύ ανθεκτικές είναι και ικανό πάχος έχουν (1,5 - 2 mm). Επίσης μπορείς να βάλεις 2- 3 μαζί αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα σου σύστηνα να το κάνεις με την μία όπως και να πας πάνω από τα 6 με 7 (και πολλά λέω) χιλιοστά.
Επίσης βολεύει να κόψεις τμήμα τηςε ροδέλας (να γίνει περίπου σα μισοφέγγαρο) έτσι ώστε να μη χρειάζεται να βγάζεις τη βάση του αμορτισέρ. Έτσι θα αρκεί να τη ξεσφίγγεις και καθώς θα ΄κρεμάει' από το βάρος, θα βάζεις συρταρωτά τη ροδέλλα.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Θα έχεις πιο γρήγορη γεωμετρία. Δηλαδή, το μηχανάκι θα βουτάει πιο γρήγορα στη στροφή, και θα είναι λίγο πιο ασταθές στις ευθείες.Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
ti synepies lete na exei re paides?![]()
Επίσης, αλλάζοντας το μήκος των συνδέσμων, θα αλλάξει και η σχέση του μοχλικού της ανάρτησης με αποτέλεσμα φαινομενικά να αλλάζει η σκληρότητα του ελατηρίου.
Π.χ. Αυξάνοντας το μήκος των συνδέσμων το ελατήριο "γίνεται" πιο σκληρό.
Υ.Γ. Θα πρέπει βέβαια να ρυθμίσεις σωστά τις αναρτήσεις σου σε SAG και αποσβέσεις.
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Δεν είμαι σίγουρος για το μηχανάκι σου αλλά κατά πάσα πιθανότητα γίνεται.
Το πάνω τμήμα του αμορτισέρ δεν εδράζεται απευθείας στο σκελετό αλλά σε μ.ια βάση που με τη σειρά της βιδώνει πάνω στο σκελετό. Εάν μεταξύ της βάσης και του σκελετού παρεμβάλεις ροδέλα πάχους a, εχεις το ίδιο αποτέλεσμα με το εάν είχες αμορτισερ με ρυθμιζόμενο μηκός ή με jack up κιτ.
Συνήθως βολεύει να βρείς ροδέλα από τις βίδες που στερεώνονται οι εναλλάκτες στα αυτοκίνητα.Και πολύ ανθεκτικές είναι και ικανό πάχος έχουν (1,5 - 2 mm). Επίσης μπορείς να βάλεις 2- 3 μαζί αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα σου σύστηνα να το κάνεις με την μία όπως και να πας πάνω από τα 6 με 7 (και πολλά λέω) χιλιοστά.
Επίσης βολεύει να κόψεις τμήμα τηςε ροδέλας (να γίνει περίπου σα μισοφέγγαρο) έτσι ώστε να μη χρειάζεται να βγάζεις τη βάση του αμορτισέρ. Έτσι θα αρκεί να τη ξεσφίγγεις και καθώς θα ΄κρεμάει' από το βάρος, θα βάζεις συρταρωτά τη ροδέλλα.
dystixws den einai etsi apoti 8ymamai.8a to koitaxw ayrio kai 8a dw...padws pisteyw oti 8a einai kalytera ligo pio psylo giati genika san motosykleta einai ligo xamhlh logo tou styl ths...
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Κοίτα να δεις πως με ένα "φαινομενικά" γλυτώνει κάποιος ένα σωρό γαμωσταυρίδια ...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
αλλάζοντας το μήκος των συνδέσμων, θα αλλάξει και η σχέση του μοχλικού της ανάρτησης με αποτέλεσμα φαινομενικά να αλλάζει η σκληρότητα του ελατηρίου.![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κοίτα να δεις πως με ένα "φαινομενικά" γλυτώνει κάποιος ένα σωρό γαμωσταυρίδια ...!!!![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: