Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Γνωμες για Fazer 600 s2 2009

  1. #1

    Γνωμες για Fazer 600 s2 2009

    Καλησπερα.Μολις εκανα εγγραφη κ ελπιζω να βαζω το θεμα που με απασχολει στο σωστο μερος.Ειμαι 42 χρονων,υψος 1,77,βαρος 83 κιλα.Οχι δεν ψαχνω γυναικα.Μεχρι το 2005 ειχα ενα asrta(παπακι),μετα πηρα tranaslp κ μετα απο 2 χρονια πηρα αυτο που εχω τωρα.vstrom650ABS.Εδω κ κανα μηνα μου γιαλισε το fazer s2 abs 2009.Δεν νομιζω οτι ειμαι πολυ καλος οδηγος.Μαλιστα τυχαινει το σαββατο 16/5 να κανω σεμιναρειο με το 0300.Ειμαι στο vstromclub κ παω που κ που βολτες.Παω ομως κ μονος ή με κανα φιλο.Επισης καθε μερα παω δουλεια με τη μηχανη(Αγ.Αναργυροι-κεντρο).Σκεφτομαι για το fazer γιατι καπου το vstrom εχει αρχισει να με κουραζει.Π.χ το βαρος.''Τρεμω'' συνεχως μη με ''παρει'' το βαρος κατω.Ξερω ειναι σχεδον τα ιδια κιλα,αλλα το fazer ειναι πιο κοντο κ πιστευω οτι θα το ελεγχω καλυτερα.Επισης επειδη το ''παταω''λιγο.Δηλαδη με το vstrom οταν περνω τα 150,160 αρχιζει ο χορος.Οχι δεν θελω να πηγαινω με 200 για μια ωρα,αλλα για λιγο ,το θελω.Δεν φταιει το vsrtom για το ''χορο'',αλλη η χρηση του.Η κοπελα εχει κανει 3 χειρουργεια κ ετσι συνηθως ειμαι μονος,οποτε θα ''καταπιω''οτι μετα θα ειναι χλωμο,μπαγκαζια κ τα σχετικα.Επισης εχω φαταστικη τιμη.8.400(Χωρις δωρα)και 5.400 το δικο μου.Δηλαδη υπολοιπο 3.000,κ τα εξοδα μεσα.Τι λετε?Αν θελετε μην μου προτεινετε καποια αλλη μηχανη.Συγνωμη για το μεγαλο μηνυμα,αλλα εχω πολυ αγχος.Παντως το vstrom ειναι τζαμι.Φοβαμαι αν θα συνιθισω τη νεα θεση(με καποια κλιση),σε σχεση με αυτη που εχω μαθει 4 χρονια τωρα.Για την αξιοπιστια του fazer,ξερετε κατι?Παντως αν το παρω.θα βαλω 2 μανιταρια,bagter,tankbag,κ ενα καλο συναγερμο(scorpio i900 ή τον 600αρι.Πειτε μου γενικα οτι θελετε.Ευχαριστω αν καποιος μπει στο κοπο να απαντησει.Να στε καλα και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2007_fz6-fazer-s2_smx_eur_stu_0003.jpg 
Προβολές:	1571 
Μέγεθος:	89,6 KB 
ID:	163266

  2. #2
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    καλησπέρα φίλε μου

    έχω και εγώ το fazer εδώ και ένα χρόνο. αυτό που θα σου λείψει περισσότερο σε σχέση με το vstrom θα είναι η έλλειψη δύναμης στα χαμηλά και μεσαία. ψηλά δουλεύει καλά. και ειδικά μέσα στην πόλη θα σε κουράσει και θα σε εκνευρίζει μετά απο λίγο καιρό.

    στον αντίποδα, θα απολαμβάνεις να πηγαίνεις με 200, έστω και για λίγο, με απόλυτη σταθερότητα και δύναμη να δώσει λίγο ακόμα.

    προσωπικά δεν με κουράζει σε πολύωρο ταξίδι αλλά φαντάζομαι το vstrom από το λίγο που το οδήγησα ότι είναι πιο ξεκούραστο. για μέσα στην πόλη, πλέον μου φαίνεται σαν παπί. δεν θα αργήσει να σου φαίνεται και σε σένα το ίδιο μόλις το μάθεις λίγο. αυτό δε το λέω για κακό. είναι στα υπέρ για ένα μηχανάκι να μην σε κουράζει στην πόλη, αν το χρησιμοποιείς και εκεί δλδ..

    από θέμα αξιοπιστίας, έχω φτάσει τα 46κ κμ και πέρα από τα συνηθισμένα αναλώσιμα (που και αυτά άργησαν να βγουν), δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι. όπως σε όλα τα μηχανάκια αν τα φροντίζεις και δεν είσαι αμελής στην συντήρησή τουσ, δεν θα συναντήσεις κακοτοπιές.

    πολύ καλή κίνηση το σχολείο του 0300, μακάρι να κάναμε όλοι μας. σίγουρα θα αποκομίσεις πολλά και για γρήγορη οδήγηση και κυρίως για την ασφάλειά σου.

    όπως και να έχει, θα σου πρότεινα να το οδηγήσεις όσο πιο πολύ μπορείς πριν κάνεις την ανταλλαγή.

    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  3. #3
    Διμοκριτε καλημερα και σε ευχαριστω πολυ που μου απαντησες.Ηθελα να μου διευκρινισεις οσοαφορα το fazer για την κινηση μεσα στην πολη.Νομιζω οτι μου λες πως θα με κουραζει κ θα με εκνευριζει σε λιγο καιρο,για το λογο οτι δεν θα εχει τα οποια αρπαγματα που εχει το vstrom στις χαμηλες κ στις μεσαιες.Αλλα απο την αλλη θα ειναι ''φιλικο'',οπως ενα παπι.Καλα καταλαβα τι εννοεις?Οσο για την συμβουλη σου να δοκιμασω το fazer οσο πιο πολυ μπορω,ξερεις,δεν μπορω να βρω πουθενα για testdrive.Εκτος αν σε καποιο μαγαζι,βρω καποιο μεταχειρισμενο κ το ζητησω για βολτα.Επισης ψιλοαπορω που μου λες,αν παλι καταλαβα καλα,οτι το vstrom ειναι λιγο πιο ξεκουραστο για ταξιδι.Και παλι σε εχαριστω για τα σχολια σου.Γεια χαρα.ΠΕΤΡΟΣ.

  4. #4
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    καλησπέρα πέτρο.

    καλά κατάλαβες. η τρύπα στις μεσαίες του είναι πολύ ενοχλητική. τουλάχιστον σε μένα. τώρα για πόλη όπως σου είπα, είναι βολικό. βέβαια στον άνθρωπο είναι αυτό και πως θα σου "κάτσει".

    στο vstrom στο λίγο που το καβάλησα, "κούμπωσα" καλύτερα από το fz6 και μου φάνηκε πιο πρόθυμο για πολύωρο ταξίδι, όχι με τις ταχύτητες του fazer όμως. και μη φανταστείς ότι θα είσαι σε πιο σπορ θέση στο fazer, απλά λίγο πιο σκυφτός.

    ενα test ride θα σου ξεκαθαρίσει σίγουρα κάποια πράγματα.

    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  5. #5
    Καλησπερα Διμοκριτε.Σευχαριστω πολυ που ''με αντεχεις''.Ηθελα να σε ρωτησω κανα 2,3 πραγματα.Καταρχην,προς θεου,χωρις να θελω να σε προσβαλω,καταλαβες οτι το fazer που με ενδιαφερει,ειναι αυτο με τα 98 αλογα.Συγνωμη που το διευκρινιζω.Μαλλον εγω ειμαι ο ψιλοασχετος.Βλεπω οτι μου τονιζεις,για την τρυπα στις μεσαιες.Αρα αυτο με τα 98 αλογα την εχει.Ξερω οτι μου το τονιζεις,μηπως περιμενω''γκαζια''στις μεσαιες κ σε ευχαριστω που με πληροφορισες.Απλα εγω ψιλοθελω να αλλαξω λιγο κατηγορια.Εννοω κατι πιο soft απο το vstrom,να φυγω απο την ορθια σταση(το ειδα που μου εγραψες πιο πανω οτι θα ειμαι λιγο πιο σκυφτος.Δεν θελω αλλωστε πιο πολυ σκυψιμο).Να σε ρωτησω τωρα' Ακουσα μια ''βρωμα'',οτι ο πισινος του σινεπιβατη το καλοκαιρι,αναβει(δεν ξερω ποσο).Εχεις να μου πεις κατι πανω σε αυτο.Επισης κατι αλλο' Ακουσα οτι ισως τα ποδια μετα απο πολυ ωρα οδηγησης,ισως κουραστουν.Αν συμβαινει κατι τετοιο,δεν ξερω αν αυτο ''αφορα''πιο πολυ τους ψιλους.Παντως μου ειπαν στην εκθεση,στον Σπηλιωτη.οτι αυτο λυνεται με aftermarket(200-300 eyro).Οσο για αλλες μηχανες,εκει γυρω στα 600 κυβικα μονο το fazer μου αρεσει.Το Hornet ειναι 102 αλογα αλλα δεν μου αρεσει.Ουτε το cbf,badit κ.τ.λ.Ελπιζω να μη με βριζεις που σε ρωτω πολλα.Παντως πιστευω οτι θα το παρω το fazer.Ετσι το παλευα κ οταν ηταν να κανω το βημα transalp σε vstrom και τελικα δεν το μετανιωσα.Γεια χαρα.

  6. #6
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Το fazer δεν κάνει για μετακίνηση μέσα στο κέντρο με την έννοια πως θα σε κουράσει. Στα χαμηλά απλά δεν υπάρχει. Μήπως να κοίταγες το cbf600s; Ξέρω οτι δε θες να σου προτείνουν άλλα μηχανάκια μα είναι πιθανό να καταλήξεις με το fazer και με κανά scooter όπως αρκετοί από μας. Το honda αποδίδει από πιο χαμηλά.
    Όσον αφορά τη θέση οδήγησης, το fazer δεν είναι καθόλου σκυφτό. Για την ακρίβεια μπορείς να γείρεις μπροστά αν το θες αλλά δε χρειάζεται. Σε σχεδόν όρθια θέση αν κάθεσαι μια χαρά οδηγείται. Ο μόνος λόγος για να σκύψεις τελείως μπροστά είναι ο αυξημένος αέρας στα πολλά. Αλλά και πάλι το παρμπρίζ του είναι ικανοποιητικό.
    Για την τελική του δε χορεύει πουθένα. Εγώ δεν έχω δει πάνω από 225. Έχω όμως γνωστό που έχει δει και +10 χλμ. Απλώς να προσέχεις μ' αυτές τις ταχύτητες αφού όπως παραδέχεσαι δεν είσαι αρκετά καλός.
    Να είσαι καλά.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  7. #7
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    και εγώ για το 98αρι μιλάω. ο πίσω σε ανοιχτό δρόμο-ταξίδι δεν ζεσταίνεται καθόλου, τώρα μέσα στην πόλη, μποτιλιάρισμα και καύσωνα, δε θυμάμαι να έχω ακούσει παράπονα.

    τα πόδια, να σου πω μετά απο 3 ώρες ταξίδι με ένα μισάωρο στάσης στη μέση, δεν κουράστηκαν και είμαι 1.85. πάντως κάνουν σίγουρα τα γόνατα γωνία μικρότερη από του vstrom. για τα aftermarket που σου πρότειναν, θα είναι για πιο σπόρ θέση οδήγησης άρα μπορεί και πιο κουραστικά.

    road67, τα 225 τα έχει παντού και με οποιεσδήποτε συνθήκες. εγώ μέχρι 253 είδα και μπορεί να είχε και λίιιιγο ακόμα γιατί είχα κακή αεροδυναμική λόγω όγκων (αποσκευές) που εξείχαν.

    είσαι δεν είσαι καλός οδηγός, με αυτές τις ταχύτητες, μόνο οι παγκόσμιοι τα βγάζουν πέρα.

    εγώ προσωπικά μόνο με το z750s θα άλλαζα το fazer και αυτό επειδή είναι πιο γρήγορο και το βασικό, με σοβαρές μεσαίες. κανένα άλλο μηχανάκι δε θεωρώ χρηστικό. τα υπόλοιπα είναι γυμνά και πολύ κουραστικά στο ταξίδι. μόνο για την πόλη είναι.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  8. #8
    ας πω και γω την αποψη μου
    η μηχανη ειναι οπως την περιγραφουν τα παιδια αλλα εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα
    αν θελεις ενα νευρικο street 600αρι που κοιταει προς την spor κατηγορια αλλα ειναι πολυ φιλικοτερο για νεους οδηγους παρτο και καλοταξιδο!!!
    αν θες μηχανακι για την πολη ουτε το bandit κανει ουτε το cbf ουτε το fazer ουτε το strom ουτε το mega scooter παρε παπι!!
    συγκριση με το strom δεν μπορεις να κανεις ναι ειναι πιο ανετο και πιο ροπατο χαμηλα οπως και πολλα αλλα 600αρια σε σχεση με το fazer(ε οχι και στις χαμηλες δεν υπαρχει!!!) μετα τις 8000στροφες τι γινεται???επισης βαρος?στροφιλικια??και εδω το strom χανει
    εχω το fezeraki μου 5 μηνακια και το εχω λατρεψει απο την 1η μερα. εχω οδηγησει και το bandit και το cbf και το er6f kai to strom (δυστυχως δεν εχω αποψη για το καινουργιο το hornet αλλα γυμνο και πανω απο 160 ....μαλλον δεν) ε το fazer το προτιμω χαλαρα απο ολα!!
    επειδη εχω του 04 μοντελο η σελα ειναι λιγο χαλια αν και στο s2 νομιζω οτι ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george72
    Εγγραφή
    14/07/2008
    Μηνύματα
    254
    Αψογο το fazer....

    Ειχα στην κατοχη μου το 1000 μεχρι προσφατα και το 600 τωρα οχι το S2 το απλο
    και μπορω να σου οτι με εχει βολεψει απολυτα και στην πολη και στο ταξιδι και στην βολτα και παντου....

    Η τρυπα στις χαμηλομεσαιες ναι υπαρχει! αλλα μην φανταστεις τιποτα τραγικοτητες....
    μια χαρα θα κινηθεις με 5,000 χιλ. σαλ και 120 χλμ τοσο στο εθνικο οσο και στο επαρχιακο εθνικο δικτυο.
    Την ελειψη δυναμης εκει εξισοροπουν σε καποιο βαθμο η αυξημενη ευστροφια του μοτερ και η σαφως αναλαφρη αισθηση λειτουργιας του.
    Αν κινηθεις πανω απο τις 7 με 8 χιλ. το μοτερ "σκοτωνει" και παιζει πλεον σε supersport ρυθμους εμπνεοντας ανεση στις 200αρες και 240αρες!

    Επισης στα συν μην ξεχνας το πλαισιο που κατασκευαζεται με την μεθοδο CF Die Cast (ομοιο σε καποια σημεια με του R6) το οποιο θα αναγνωρισεις απο την απουσια κολλησεων αφου ειναι εξ ολοκληρου χυτο.
    Επισης ο νεος ψεκασμος που χρησιμοποιει 2 αυλους 36mm διπλης διαδρομης

    Στα συν οι κυλινδροι που οπως και στο R6 δεν εχουν πλεον χιτωνια και διαθετουν απευθειας κεραμικη επιστρωση.

    Οι διαστασεις του, του επιτρεπουν να χωραει παντου και το τιμονι του κοβει πολυ σχεδον 70 μοιρες

    Στο σφιχτο επαρχιακο στροφιλικι η μοτοσυκλετα ειναι ειναι εξαιρετικα προθυμη να βουτηξει στις στροφες χωρις να σε προδωσει. Σταθερη ακριβης και στιβαρη σε εμπνεει να "μπεις" με ολο και περισοτερα χλμ, και ειναι ετοιμη να συγχωρεσει μικρα λαθη, καθως το μονο που ζηταει ειναι να κρατας τις στροφες κοντα στις 7,000 με 7,500 χιλ. ωστε να μην σε κρεμαει το μοτερ στις εξοδους.

    Ενα βεβαιως απο τα μεγαλα ατου αυτης της all round μηχανης ειναι η πολυ καλη αυτονομια της που κυμαινεται
    στα 284 χλμ η μεση και πανω απο 350 η μεγιστη.
    Πρακτικα αυτο σημαινει οτι με 19,4 λιτρα τεποζιτο και με 3,6 λιτρα ρεζερβα ανετα θα ταξιδεψεις με μεση ωριαια ταχυτητα 120 με 140 χλμ χωρις να κοιτας με αγχος για το επομενο βενζιναδικο...

    (προσωπικα στο δικο μου εχω δει μεχρι 300 χλμ κανονικο τεποζιτο, και μετα μου μετρησε αντιστροφα ο χιλιομετρητης της ρεζερβας για περιπου 40 χλμ, οπου και ανεφοδιαστηκα)

    Στα πλην τωρα οντως υπαρχει το προβληματακι με τα ψηλα μασπιε του συνεπιβατη, καθως και ο
    γνωστος στροβιλισμος του καυσαεριου απο τα τελικα τα οποια βρισκονται ψηλα κατω απο την σελα.
    Για την θερμοτητα δεν εχω ακουσει ακομη παραπονα

    (ενδεικτικα αναφερω καποιες τιμες για να εχεις υποψιν σου
    μανιταρακια της valter moto 95 ευρω με αγορα και τοποθετηση, bagster γυρω στα 120 ευρω tank bag 100 ευρω το οποιο το ειχα απο το 1000, ++ενα καρινακι της Puig 150 ευρω)


    Φιλικα


    http://www.youtube.com/watch?v=aRO5UtYxFjM&feature=related


  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    η θέση οδήγησης δεν θα σε ενοχλήσει

    η έλλειψη δύναμης ως τις 5000 στροφές μάλλον θα σε ξενίσει

    οπωσδήποτε οδήγησέ το πριν το πάρεις

    με την περιγραφή που δίνεις, το cbf600s είναι φτιαγμένο για σένα

  11. #11
    Καλησπερα και παλι ,ευχαριστω ολα τα παιδια που μπηκαν στον κοπο να μου απαντησουν.Για να καταλαβετε εγω θελω μια μηχανη που να κανει λιγο απο ολα(ενταξει,εκτος απο χωμα).Να κινουμαι στην πολη(σκουτερακι και τετοια δεν παιρνω,δηλαδη δευτερο μηχανακι).Να πηγαινω και ταξιδια.Και οπως ειπα σε αλλο μηνυμα μου.θελω αμα μου τη ''βαρεσει'',ή θελω να καλυψω λιγο τη διαδρομη(οπου με παιρνει βεβαια,π.χ σε ευθειες)να μπορω να παω 200,220.Και βεβαια θελω να ειναι ομορφο,να μου αρεσει.Οπως το fazer που συζηταμε.Πιστευω να ''ξεπερασω''το γεγονος της ''τρυπας'' στις μεσαιες.Δεν λεω , και με το vstrom,καποιος θα βρεθει και θα με ''τσιτωσει'' για ψιλοκοντρα(μεσα στην πολη εννοω).Αλλα νομιζω οτι δεν θα μου λειψει κιολας.Εννοω,τα οποια γκαζια του vstrom.(Πω πω,θα διαβαζουν οι πραγματικοι ''σκυφτοι και θα εχουν ξεκαρδιστει).Εκτος πια αν αυτη η τρυπα ειναι τοσο τεραστια.Παντως διαβαζω τις απαντησεις σας πολυ προσεχτικα και χωρις να θελω να σας ''χρεωσω'',θα παιξετε σοβαρο ρολο στην οποια αποφαση παρω.Καληνυχτα και να περνατε καλα.

  12. #12
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    πέτρο, μετά από ένα, έστω και μικρό, test ride, πάνε και πάρε το μηχανάκι. θα το γουστάρεις και θα σε καλύψει απόλυτα.

    εδώ και ένα χρόνο, έχοντας κάνει 23.000 κμ, με όλες τις συνθήκες και σε κάθε είδους διαδρομή, ποτέ δεν είπα "κακώς το πήρα". μου λείπουν κάποια πράγματα αλλά μέχρι εκεί. η τρύπα δεν είναι τραγική αλλά ενοχλητική. μόλις μάθεις λίγο το μηχανάκι, θα μάθεις και να την αποφέυγεις επιλέγοντας κατάλληλες σχέσεις.

    άλλωστε εγώ πιστεύω ότι το μηχανάκι που καβαλάς πρέπει να σε τρελαίνει και στο μάτι προτού το καβαλήσεις.

    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  13. #13
    έπεσες... βολέψου! Το avatar του/της NickolasV
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    201
    καλημέρα Πέτρο,
    είχα το fazer του 2000(που δεν είχε καθόλου τρύπα) και οδηγώ αρκετά συχνά το fazer του dimokritou. Κατά την δική μου άποψη, η αναφορά στην τρύπα είναι υπερβολική, δεν είναι κάτι το ανυσηχητικό και είναι ανεπέστατη. Κάτα την αλλαγή από 2κιλυνδρο σε 4κίλυνδρο σχεδόν δεν θα την καταλάβεις (το 4κιλυνδρο ανεβάζει πολύ γρηγορότερα στροφές και την ξεπερνά γρήγορα)!

    Όσο για το μάτι....
    άκου τον Δήμόκριτο (με τέτοιο μάτι) κάτι ξέρει παραπάνω:rotflmao:

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NickolasV
    Κάτα την αλλαγή από 2κιλυνδρο σε 4κίλυνδρο σχεδόν δεν θα την καταλάβεις (το 4κιλυνδρο ανεβάζει πολύ γρηγορότερα στροφές και την ξεπερνά γρήγορα)!
    αυτή είναι καθαρά προσωπική σου άποψη

    ρώτα γύρω σου, αυτό πιστεύουν όσοι βρέθηκαν να δουλεύουν το 4Κ μηχανάκι στις 6000 στροφές για να πάρουν το "τράβηγμα" που είχαν με το 2Κ στις 2000 στροφές;

  15. #15
    το ιδιο λεμε παιδες στο2κ η επιταχυνση ερχεται πιο χαμηλα και πιο ομαλα αντιθετα στο4κ ερχεται ψηλοτερα και πιο αποτομα
    κοινως μεσα στην πολη το strom θα ειναι γρηγοροτερo απο το fazer στον ανοιχτο δρομο ομως απλα θα το χανει.βεβαια στο fazer οταν το μαθεις απλα ξερεις οτι αντι να ζορισεις την μηχανη στην υποτιθεμενη τρυπα κατεβαζεις μια σχεση και φευγεις αυτο βεβαια μονο σε περιπτωση που θελεις να φυγεις με πολλη δυναμη

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πλαινά Feiring για fazer 600 fz6 s2 fazer??
    από Nisterman στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2012, 21:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF