Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: aprilia dorsoduro

  1. #1

    aprilia dorsoduro

    Γεια σας παιδια ειμαι μαλλον ο νεοτερος στο σιτε. Ενδιαφερομαι να αγορασω το dorsoduro καινουργιο. εχω ενα ΧΤΧ 660 07 με εγγυηση ακομα. ετυχε και το πηγα μια μικρη βολτιτσα(ενος φιλου)που τον επισκεφτηκα στη Χίο και εχασα τον υπνο μου. Βεβαια απο μια τεοια ανταλλαγη χανω περιπου 2000+ χιλιαρικα. Περιμενω απο κατοχουν Dorso εντυπωσεις. Απο δυναμη για λιγο που το οδηγησα το ενοιωσα... παει καλα. απο εκει και περα? προβληματα? φρενα? τελικη? βολτα με συνεπιβατη?και εν γενει αξιζει μια τεοια κινηση η ειναι επιπολαιη. Με το ΧΤΧ παντωσ δεν εχω καποιο προβλημα. ενταξει δεν ειναι και πυραυλος αλλα τις καγκουριες σου τις κανεις.

    Περιμενω εντυπωσεις απο κατοχους και προτασεις κατα την κρίση σας πριν το κλεισω την αλλη βδομαδα.....

  2. #2
    μπες/διάβασε/ρώτα καλύτερα εδώ


    κάτοχος και εγώ αλλα πολύ νέα στο άθλημα δεν ειμαι σε θέση να σου πώ αντικειμενικά κάποια πράγματα.


    Όλα άλλαξαν
    "..δεν είναι απίστευτα... αλλά πιστευτά... γι'αυτο γίνονται."

    H Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια με μοναδικότητα σε κά-θε μία λέξη, η σύγχρονη αργκό επίσης με άλλες τόσες ερμηνίες, αλλά ταυτόχρονα είναι τόσο φτωχή και με τόσα κενά, που δεν υπάρχει συνδυασμός και σειρά γραμμάτων για να εκφράσουν κάποια πράγματα. Keyboards, monitors, βιβλία, ομιλία... κάποια πράγματα εκφράζονται μόνο με ένα βλέμα... έστω και αν δεν μπορεί να αποδώσει στο 100% την βαρύτητα και την σημαντικότητά τους.

  3. #3
    να σου πω εγώ λοιπόν μια γνώμη μιας και το έχω οδηγήσει αρκετά σε στριφτερά, κλειστά και ανοιχτά κομμάτια, μονοκάβαλος και δικάβαλος!

    πρόκειται για ένα απολαυστικό μηχάνημα, που χαίρεσαι να το καβαλάς όλη τη μέρα! μέσα στην πόλη ξεμπερδεύεις εύκολα μέσα στην κίνηση, όπως και με το ΧΤ αλλωστε και απο κατανάλωση τα πάει μια χαρά! του αρέσουν οι ''καγκουριές'' αν και είναι καλύτερο στον χάρτη "touring'', στη θέση sport παραείναι απότομο, κάτι που μάλλον οφείλεται στο fly by wire γκάζι του ...

    πολύ ωραία φρένα, μπροστινό με αίσθηση, που σου δίνει συνεχή & άμεση πληροφόρηση, το πίσω αμορτισέρ θέλει όμως λίγο ψάξιμο, όταν αποφασίσεις να το πιέσεις πολύ. το πετάς απο στροφή σε στροφή με μεγάλη ευκολία, ο μοχλός που σου δίνει το τιμόνι του, βοηθάει τα μάλλα στις αλλαγές κατεύθυνσης! μπορείς να κάνεις άφοβα εκδρομές, μιας και η θέση οδήγησης σε κρατάει ξεκούραστο για πολύ ώρα! μόνος αντίπαλος, ο αέρας, μιας και η προστασία είναι μηδενική, όπως άλλωστε και στο ΧΤ σου και σε κάθε γυμνό ...

    οι επιδόσεις του είναι μέχρι και υπερβολικές για την κατηγορία, αν σκεφτείς ότι θα περάσει τα 200 στο κοντέρ του ακόμα και δικάβαλο!!! εννοείται ότι δικάβαλο, θα χρειαστεί μεγάαλη ευθεία για να δείς τα 200, μπορείς άνετα όμως να κρατήσεις μια ταχύτητα ταξιδίου 150-160χλμ/ώρα χωρίς κανένα πρόβλημα!

    τα σερβις του όπως και τα ανταλλακτικά του είναι πολύ φθηνά, και μιας και είναι μέλος της οικογένειας piaggio, πλέον δε φοβάσαι για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.

    συγκρίνοντάς το με το xt, μόνο πλεονεκτήματα μπορείς να βρείς! στρίβει και φρενάρει πολύ καλύτερα, είναι πολύ πιο δυνατό, είναι πανέμορφο, και δε σε αφήνει να βαρεθείς ούτε στιγμή!

    απο θέμα αξιοπιστίας δε μπορώ να σου πω, αυτό που καβαλάω εγώ πάντως δεν έχει κάνει κιχ! έχουν ακουστεί μερικές περιπτώσεις με κάποια παρτίδα που έβγαλε προβλήματα απο τα πρώτα χιλιόμετρα κάτι που φαντάζομαι έχει λυθεί ... καλύτερα λοιπόν να ακούσεις γνώμες και άλλων απριλιανών που μπορεί να έχουν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ...


    όσο για το οικονομικό, κοίτα να ψήσεις την xrlantz να σου το πουλήσει, μιας και δεν το φτάνει


    τουλάχιστον για το δικό της ξέρουμε ότι μέχρι τώρα είναι απολύτως απροβλημάτιστο, άμα την ψήσεις ότι το χτ είναι και πιο χαμηλό, την έχεις στο χέρι και δε θα χάσεις και ένα σκασμό λεφτά
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    να σου πω εγώ λοιπόν μια γνώμη μπλα μπλα μπλα :a16: :a16: :a16: :a16: μπλα μπλα μπλα
    Όλα αυτά το Dorsoduro ???
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ gixxerpap ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ dorsoduro. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΕΙ ΜΟΛΙΣ 1-2 ΚΜ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΠΑΝΤΩΝ ΕΜΦΑΝΗΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΤΧ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ. ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΩ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΤΟΥΡΟ(4ΠΙΣΤΟΝΕΣ,ΑΛΟΓΑ,ΧΑΡΤΕΣ,ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ,). ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ Η xrlantz ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΝΤΟΥΡΟ..... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΜΟΤΟΡΙΑ.... ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΝΤΕ.....ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ? ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΧΤΧ ΜΟΥ

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΝΤΟΥΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ.....


    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ......

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    τα σερβις του όπως και τα ανταλλακτικά του είναι πολύ φθηνά, και μιας και είναι μέλος της οικογένειας piaggio, πλέον δε φοβάσαι για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
    μου αρέσει η βεβαιότητα σου. Το κόστος του σερβις εξαρτάται και απο τον μάστορα (και δεν είναι όλοι απριλιομάστορες φθηνοί, εχω προσωπική εμπειρία). Επίσης αυτό για τα ανταλλακτικά... η διαθεσιμότητα ακομα παίζεται (είχα παραγγείλει ενα ψιψιψόνι για το πέγκασο που δεν ήρθε ποτέ), όπως και το κόστος ...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    απο θέμα αξιοπιστίας δε μπορώ να σου πω, αυτό που καβαλάω εγώ πάντως δεν έχει κάνει κιχ! έχουν ακουστεί μερικές περιπτώσεις με κάποια παρτίδα που έβγαλε προβλήματα απο τα πρώτα χιλιόμετρα κάτι που φαντάζομαι έχει λυθεί ... καλύτερα λοιπόν να ακούσεις γνώμες και άλλων απριλιανών που μπορεί να έχουν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ...
    1ον ... από πότε καβαλάς ρε ντόρσο και δεν το ξερουμε?
    2ον ... το άλλο με τον τοτό? (αξιοπιστια) ...

  7. #7
    ΤΟ ΧΤΧ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sscn0327.jpg 
Προβολές:	1517 
Μέγεθος:	42,4 KB 
ID:	163534

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    μου αρέσει η βεβαιότητα σου. Το κόστος του σερβις εξαρτάται και απο τον μάστορα (και δεν είναι όλοι απριλιομάστορες φθηνοί, εχω προσωπική εμπειρία). Επίσης αυτό για τα ανταλλακτικά... η διαθεσιμότητα ακομα παίζεται (είχα παραγγείλει ενα ψιψιψόνι για το πέγκασο που δεν ήρθε ποτέ), όπως και το κόστος ...

    1ον ... από πότε καβαλάς ρε ντόρσο και δεν το ξερουμε?
    2ον ... το άλλο με τον τοτό? (αξιοπιστια) ...
    Δεν σε πολυπιάνω βρε road Γιάννη...
    Το κόστος του service σαφώς εξαρτάται και από τον μάστορα, όπως εξαρτάται και σε όλες τις μάρκες (δεν πιστεύω να έχεις αντίρρηση).
    Τα ανταλλακτικά έχουν βελτιωθεί σε τεράστιο βαθμό τα τελευταία 2-3 χρόνια. Ότι παρήγγειλα ήταν εδώ σε 3-4 μέρες όταν δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Δεν διαφωνώ ότι πιθανόν να υπάρχουν καθυστερήσεις όπως στην δική σου περίπτωση, αλλά ο κανόνας είναι διαφορετικός.

    Το κόστος μην το αναφέρεις κάν. Πιθανόν να έχει απ΄τα πιο φτηνά ανταλλακτικά η aprilia. Εκτός και έχεις αντίρρηση ότι τα 3? (τρία) που κάνει η χούφτα του Dorsoduro είναι πολλά ή τα 25? που έχει το δεξί καπάκι κινητήρα. Και αν νομίζεις ότι οι τιμές είναι μόνο για το Dorso, να σου πω για το Tuono που είναι απ΄τα ακριβά της μηχανάκια. το ψυγείο πχ έχει 300?, το φλας της ουράς ολόκληρο 17?, ενώ στο pegaso strada παρόμοιο με αυτό που είχες με 330? αγοράζεις μπρος πίσω χυτές ζάντες.
    Σύγκρινε το με το honda πχ που έχεις και πες μου για το κόστος. Που ζητάει ο αστείος 3.300? για το μπροστινό του 954.
    Η αξιοπιστία έχει να κάνει με το μοντέλο. Στο δικό σου όπως είχες γράψει και κράξει και ήταν αφορμή για να το πουλήσεις δεν είχες προβλήματα εκτός του διακόπτη. Μαζί σου και σου είπα ότι είχες 1000% δίκιο. Αν έχεις μείνει όμως και με το CBR ...... και δεν έχεις βγει να κράξεις είσαι άδικος. (Νταξ να το πουλήσεις και αυτό δε λέει... )

    Ο φίλος που ρωτάει, καλά θα κάνει να κάνει την ίδια ερώτηση στο apriliabikers πριν το πάρει. Προσωπικά δεν το πολυσυμπαθώ. Θεωρώ ότι έχει πρόβλημα ταυτότητας. Ούτε SM είναι καθώς είναι πολύ βαρύ, ενώ οι άμεσοι ανταγωνιστές του (Hyper & KTM 950) είναι αλλού.
    Σίγουρα είναι δυνατό, αλλά ο ηλεκτρικός τρόπος που δίνει την δύναμη μου φάνηκε περίεργος. Τα χλμ που λέει ο gixxerpap τα βγάζει, αλλά υπάρχουν ταλαντώσεις απ΄τα 170χλμ και μετά. Πιθανόν να θέλει ρύθμισμα από αναρτήσεις ή να φταίει το ψηλό φτερό. Πάντως δεν μου έδωσε εμπιστοσύνη για να κρατήσω το γκάζι ανοιχτό. Ίσως να έφταιγε ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι είχε 13.000χλμ και το αμορτισσέρ να είχε χάσει την απόδοση του.
    Τα φρένα του είναι πολύ καλά, ενώ ένα καινούργιο Dorso που είχα οδηγήσει στα Μεγαρα είχε πολύ καλό κράτημα (για αυτό που είναι).

    Για την αξιοπιστία του καλύτερα να ρωτήσεις τους κατόχους στο AB. Το μηχανάκι που αγόρασε φίλος μου πάντως μόλις κυκλοφόρησε (6/2008) παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στο μοτέρ και αλλάχτηκε με καινούργιο. Εκτοτε έχει κάνει 13.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyros gsxr1000
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ gixxerpap ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ dorsoduro. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΕΙ ΜΟΛΙΣ 1-2 ΚΜ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΠΑΝΤΩΝ ΕΜΦΑΝΗΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΤΧ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ. ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΩ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΤΟΥΡΟ(4ΠΙΣΤΟΝΕΣ,ΑΛΟΓΑ,ΧΑΡΤΕΣ,ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ,). ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ Η xrlantz ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΝΤΟΥΡΟ..... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΜΟΤΟΡΙΑ.... ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΝΤΕ.....ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ? ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΧΤΧ ΜΟΥ

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΝΤΟΥΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ.....


    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ......
    gia emena? einai puraulos, apla den exw plhsiasei kan ta oria toy. sebasmos? fobos? oti einai telospantwn.
    einai barh... sthn kinish kaneis ntoueto me thn gkrinia kai to bentilater....
    sta arnhtika toy to MIKRO ntepozito (karamela to exoume kanei alla so what..... stamatame pio syxna)
    den 8a estiasw sta kala tou...


    genika eimai ths apopshs oti ean esy 8es... oti mixanaki kai na einai, se paei ekei pou 8es na pas.... den xreiazesai oute maskes oute aloga oute oute...



    ontws den exei kanei "KIX" gia ta 13000 xlm pou xei kanei se 7 mines, paramono afaire8ike to rele ths mizas to opoio ekane anaklhsh h aprilia ton noembrio '08.



    den katalba telika gia poio logo thes na allajeis....
    mia xara eisai kai me to XT pantos...
    o monos logos 8a sou sunistousa "allagh" 8a itan mono apo monokulindro se dikulindro,
    gia na mhn to talaipwreis kai talaipwrise kai esy se tajidia kai synexomena anoigmata.







    apo suntirish...
    sta 1000 allagh ladia-filtro ladiou ---- peripou 80 euros
    sta 3000 (epeidh egw etsi 8elw, pali ladia 55 euros)
    sta 5000 allagh ladia-filtro ladiou ---- peripou 80 euros
    sta 7500 (epeidh egw etsi 8elw pali ladia 55 euros)
    sta 10000 allagh ladia, filtro aeros, pisw takakia, antikatastash mpouzi, elegxos balbidwn 130-140 euros? den 8umamai kala...
    sta 12500 (epeidh egw etsi 8elw pali ladia 55 euros)
    ... kai blepoume...




    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    1ον ... από πότε καβαλάς ρε ντόρσο και δεν το ξερουμε?
    papoulakia 230 xlm sthn lakonia anoixta-kleista strofilikia monokabalo-dikabalo [SIZE=1]
    Όλα άλλαξαν
    "..δεν είναι απίστευτα... αλλά πιστευτά... γι'αυτο γίνονται."

    H Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια με μοναδικότητα σε κά-θε μία λέξη, η σύγχρονη αργκό επίσης με άλλες τόσες ερμηνίες, αλλά ταυτόχρονα είναι τόσο φτωχή και με τόσα κενά, που δεν υπάρχει συνδυασμός και σειρά γραμμάτων για να εκφράσουν κάποια πράγματα. Keyboards, monitors, βιβλία, ομιλία... κάποια πράγματα εκφράζονται μόνο με ένα βλέμα... έστω και αν δεν μπορεί να αποδώσει στο 100% την βαρύτητα και την σημαντικότητά τους.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν σε πολυπιάνω βρε road Γιάννη...
    Το κόστος του service σαφώς εξαρτάται και από τον μάστορα, όπως εξαρτάται και σε όλες τις μάρκες (δεν πιστεύω να έχεις αντίρρηση).
    Καμία αντίρρηση. Απλά, έτσι όπως τα έγραψε ο pap, μπορεί να θεωρήσει κανείς ότι είναι ο κανόνας, ενώ η γνώμη μου είναι ότι ειδικά για απρίλια οι εξαιρέσεις ακριβών συνεργείων είναι αρκετές (160 ευρώ εργατικά για ρύθμιση βαλβίδων στο πέγκασο, σε εξουσιοδοτημένο, πως σας φαίνεται?)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Τα ανταλλακτικά έχουν βελτιωθεί σε τεράστιο βαθμό τα τελευταία 2-3 χρόνια. Ότι παρήγγειλα ήταν εδώ σε 3-4 μέρες όταν δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Δεν διαφωνώ ότι πιθανόν να υπάρχουν καθυστερήσεις όπως στην δική σου περίπτωση, αλλά ο κανόνας είναι διαφορετικός.
    συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, το ξέρω . Και πάλι, η ένσταση μου είναι ότι αφού συνέβη μια, θα μπορεί να συμβεί ξανά. Και φυσικά, αυτό μπορεί να ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες, δεν βάλω αποκλειστικά κατά τις απρίλια αυτή τη στιγμή.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Το κόστος μην το αναφέρεις κάν. Πιθανόν να έχει απ΄τα πιο φτηνά ανταλλακτικά η aprilia. Εκτός και έχεις αντίρρηση ότι τα 3? (τρία) που κάνει η χούφτα του Dorsoduro είναι πολλά ή τα 25? που έχει το δεξί καπάκι κινητήρα. Και αν νομίζεις ότι οι τιμές είναι μόνο για το Dorso, να σου πω για το Tuono που είναι απ΄τα ακριβά της μηχανάκια. το ψυγείο πχ έχει 300?, το φλας της ουράς ολόκληρο 17?, ενώ στο pegaso strada παρόμοιο με αυτό που είχες με 330? αγοράζεις μπρος πίσω χυτές ζάντες.
    100 ευρώ για τους δυο - απλοϊκά γελοίους - καθρέπτες του πέγκασο μου είχαν ζητήσει. Τέσπα ...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Σύγκρινε το με το honda πχ που έχεις και πες μου για το κόστος. Που ζητάει ο αστείος 3.300? για το μπροστινό του 954.
    Η αξιοπιστία έχει να κάνει με το μοντέλο. Στο δικό σου όπως είχες γράψει και κράξει και ήταν αφορμή για να το πουλήσεις δεν είχες προβλήματα εκτός του διακόπτη. Μαζί σου και σου είπα ότι είχες 1000% δίκιο. Αν έχεις μείνει όμως και με το CBR ...... και δεν έχεις βγει να κράξεις είσαι άδικος. (Νταξ να το πουλήσεις και αυτό δε λέει... )
    νταξ, δεν αντιλέγει κανείς ότι τα χόντα έχουν πανάκριβα ανταλλακτικά. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Α, και που 'σαι Βύρωνα, απο το 93 που πρωτοκαβάλησα μοτο μέχρι σήμερα, όλες ήταν χόντα και ποτέ δεν με άφησε καμία. :a36: (η περίπτωση κλασμένης μπαταρίας, δεν πιάνεται, έχοντας ενα μηχανάκι σε ακινησία ...

    για όλα τα υπόλοιπα, περί στησίματος, επιδόσεων κλπ, δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει το μηχανάκι


    δε λέω άλλα, μια βόλτα απο το apriliabikers.gr και στα εκεί θρεντ με τα προβλήματα σε dorso και shiver (ίδιος κινητήρας, ίδια ηλεκτρικά κυκλώματα) θα είναι αρκετή...



    ΥΓ : το να έχουν σπάσει 3-4 κινητήρες, και να έχουν μείνει άλλα 10 μηχανάκια επί συνόλου X (30, 40?) πωληθέντων στην Eλλάδα, μου κάνει το ποσοστό που χρειάζεται για να κράζω...

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    ΥΓ : το να έχουν σπάσει 3-4 κινητήρες, και να έχουν μείνει άλλα 10 μηχανάκια επί συνόλου X (30, 40?) πωληθέντων στην Eλλάδα, μου κάνει το ποσοστό που χρειάζεται για να κράζω...
    Δεν έχω ιδέα πόσα έχουν πουληθεί μαζί με τα shiver αλλά πιθανολογώ ότι είναι κάποιες εκατοντάδες, αφού μόνο το Tuono πέρισυ πούλησε 150 τεμάχια.
    Είσαι εμπαθής και κακοπρόαίρετος γιαπωνέζος στατιστικολόγος. Για το 10+% των gixxer που έχουν ραγισμένα πλαίσια, το κράξιμο το κατάπιες και το έκανες γαργάρα
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν έχω ιδέα πόσα έχουν πουληθεί μαζί με τα shiver αλλά πιθανολογώ ότι είναι κάποιες εκατοντάδες, αφού μόνο το Tuono πέρισυ πούλησε 150 τεμάχια.
    Είσαι εμπαθής και κακοπρόαίρετος γιαπωνέζος στατιστικολόγος. Για το 10+% των gixxer που έχουν ραγισμένα πλαίσια, το κράξιμο το κατάπιες και το έκανες γαργάρα
    χοντάκιας στο φουλ είμαι και μεροληπτώ, το παραδέχομαι

    αλλά γιατί αλλάζεις κουβέντα με τα gixxer ? στα @@ μου τα χυτήρια του χαμαμάτσου

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    αλλά γιατί αλλάζεις κουβέντα με τα gixxer ?
    Δεν ήθελα να αναφέρω τα πηνία των CBR γιατί ξέρω ότι σε πληγώνει....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν ήθελα να αναφέρω τα πηνία των CBR γιατί ξέρω ότι σε πληγώνει....
    φτου φτου

    Απο το 2002 που έχω cbr δεν μου έχει προκύψει θέμα. Τώρα, αν συμβεί, εσένα θα κυνηγήσω! Μη μου το γκαντεμιάσεις!

  15. #15
    παιδια ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥΓΝΩΜΙΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ. ΓΝΩΜΕΣ ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ...
    ΣΤΟ ΔΙ Α ΤΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ dorsoduro ΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΝΤΟΥΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ ΧΤΧ Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΧΤΧ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΚΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ....

    Η xrlantz ΚΑΙ Ο gixxerpap ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΒΑΛΟ? Η ΣΕΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΣΩ? ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΝΕΤΑ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΤΥΠΟΥ ΑΘΗΝΑ -ΧΑΛΚΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ?

    ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ???? ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΤΧ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΙ ΙΣΩΣ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΝ ΑΝΕΒΟΥΒ 2 ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΥΤΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΑΚΟΥΜΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΟΧΟ. ΕΕΕΕΕ???????

    ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΧΕΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΗΛΑ? ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ Η ΜΕΓΑΛΟ....ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, Η ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ -ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Η ΑΝΕΣΗ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΥΧΝΑ 2ΠΛΟΣ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ(ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ...ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ) ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ......

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sscn0334.jpg 
Προβολές:	1412 
Μέγεθος:	57,5 KB 
ID:	163586

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Super Motard:Aprilia Dorsoduro 750 h Ktm Duke 690???
    από Sorty στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2009, 14:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF