Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 115

Θέμα: μία γνώμη από δικηγόρο

  1. #1

    μία γνώμη από δικηγόρο

    Λοιπόν:χθες στις 23:05 με σταμάτησαν στην παραλιακή καρλοβασίου σε μπλόκο τροχαίας με την μηχανή μου.Ήμουν φουλ εξοπλισμένος με μπουφάν κράνος και όλα τα συναφή,νόμιμος χωρίς να έχω κάνει κάποια προσπέραση και χωρίς να έχω παραβιάσει τον Κ.Ο.Κ. έχοντας όλα τα χαρτια μ μαζί(διπλωμα ασφάλεια άδεια κτλ.).

    Ο αστυφύλακας αφού έλενξε εξονυχιστικά τα στοιχεία μ και δεν βρήκε κάτι,άρχισε να ψάχνει την μοτοσυκλέτα για τυχόν παραβάσεις.

    -έψαξε φώτα πινακίδες και αφού δεν βρήκε κάτι μ ζήτησε να βάλω μπρος.Βάζω λοιπόν μ ζητάει να μαρσάρω.Αμέσως πέρνει ένα απαξιωτικό ύφος λες και τον πήραξε τόσο πολύ ο θόρυβος(εντομεταξι ήμασταν μες στην ερημιά ούτε καν σε κατοικημένη περιοχή)και μου λέει το εξής:

    -"θα πάμε απ το τμήμα και θα σ βάλω το μικρότερο πρόστιμο π αναλογεί και εσυ αν βάλεις σιγαστήρα μέσα σε 3 μέρες μπορείς να λάβεις διάφορα ελαφρυντικά"

    Οκ του λέω και τον ακολουθώ μέχρι το τμήμα.

    -Με βάζουν να παρκάρω την μοτοσυκλέτα πάνω στο πεζοδρόμιο και να περιμένω απ έξω.Μετά με καλούν μέσα και με βάζουν να υπογράψω την κλήση.

    Και εγώ ο μαλάκας(μιας και 1)ψαρωμένος αφού 1η φορά με γράφουν και 2)πιστεύοντας ότι μ λέγαν αλήθεια για τον σιγαστήρα)υπογράφω κλήση 200? με κράτηση της μοτοσυκλέτας για 10 ημέρες!

    Και τους ρωτάω αφού μ την πήραν πως θα πάω να βάλω τον σιγαστήρα,

    και μου λένε ότι μόνο αν σε αφήσει ο διοικητής.

    και τότε λέω πώς θα μου σβήσει την κλήση.

    Μου λέει ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ!

    -Αυτά ακριβώς έγιναν και είμαι πάρα μα πάρα πολυ τσαντισμένος αφενός επειδή με έγραψαν(μιας και είμαι φοιτητης εκτός Αθηνών και οι γονείς μ ούτε καν την στέγαση δεν μπορούν να μ καλύψουν) και αφετέρου επειδή με εξαπάντησαν βαζοντάς μου δόλους!

    Θα ήθελα την γνώμη ενός δικηγόρου αλλά και συναδέλφων μοτοσυκλετιστών για να δω αν μπορώ να γλυτώσω τουλάχιστον την κλήση.

    Σήμερα πήγα στον διοικητή αλλά απ ότι φένεται το μυαλό ενός 5χρονου λειτουργεί καλύτερα από το δικό του...

    Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια και εύχομαι πάντα όρθιοι!!!(συγγνωμη αν σας κούρασα)

    edit :δεν έγινε κανένας έλενχος με ντεσιμπελόμετρο και η κλήση κόπικε "λόγο έλειψης σιγαστήρα".

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Μα δεν μπορούν να σε γράψουν για θόρυβο χωρίς να έχουν μετρήσει db με το όργανο και με συγκεκριμένη διαδικασία. Ακόμη και τότε έχεις δικαίωμα να αμφισβητήσεις την μέτρηση και να πας με την κλήση στο ΚΤΕΟ να σου μετρήσουν τα db της εξάτμησης εκεί. Εαν εκεί βρεθείς ΟΚ, τότε η κλήση δεν ισχύει μιας και η επι τόπου μέτρηση στον δρόμο επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες και δεν θεωρείται αξιόπιστη αλλά μόνο ένδειξη.

    Δες εδώ:

    http://www.automultifin.gr/UserFiles...0Guide/KOK.htm

    Λέει ότι βεβαιώνεται από συνεργείο (όχι με το αυτί, με ντεσιμπελόμετρο) και πρόστιμο 200 ευρώ.

    Ποιο συνεργείο έκανε την μέτρηση? Κανένα.


  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    δεν υπαρχουν λογια...
    μονο μισος.

  4. #4
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    ----------------------------------------------
    Η Ελληνική νομοθεσία ελέγχου θορύβου δικύκλων
    Αντιγράφω από απάντηση σε σχετικό θέμα

    ------------------------
    Σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία, που είναι εναρμονισμένη με την Ευρωπαική και ισχύει για όλα τα κράτη της Ε.Ε., πρέπει όλες οι μοτοσικλέτες και τα μοτοποδήλατα να μην υπερβαίνουν κατα τη λειτουργία τους ορισμένα όρια θορύβου.

    Αυτά τα όρια θορύβου καθορίζονται απο την Ευρωπαική Επιτροπή (συμμόρφωση προς τις διατάξεις των οδηγιών 78/1015, 87/56 και 89/235/ΕΟΚ) σε συνεννόηση με τις κατασκευάστριες εταιρείες και με βάση την υπάρχουσα τεχνολογία και τις απαιτήσεις για ενα καλύτερο περιβάλλον.

    Το κάθε δίκυκλο έχει το δικό του όριο ακόμη και σε μοντέλα των ίδιων εταιρειών. Το καθορισμένο αυτό όριο δίνεται για την κάθε μηχανή με τα συγκεκριμένα εξαρτήματα της, έτσι είναι πιθανό οταν τοποθετούνται συστήματα σιγαστήρα (εξατμίσεις) άλλου τύπου να προκαλείται θόρυβος που ξεπερνάει τα όρια που έχουν τεθεί για την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα ή μοτοποδήλατο.

    Τα στοιχεία ελέγχου δηλαδή το όριο θορύβου του μδικύκλου αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και είναι σε ντεσιμπέλ dB(A) μετρούμενα σε ορισμένες στροφές του κινητήρα (rpm). Εαν απο παράλειψη τα παραπάνω στοιχεία δεν είναι σημειωμένα τότε πρέπει να ευρεθούν απο την Δ/νση Συγκοινωνιών της Νομαρχίας (για τις μοτοσικλέτες) ή την Τροχαία (για τα μοτοποδήλατα) και να συμπληρωθεί η άδεια κυκλοφορίας.

    Για να διαπιστωθεί αν ένα δίκυκλο είναι εντός ή εκτός ορίων πρέπει να μετρηθεί σύμφωνα με την "εν κινήσει" ή με την "εν στάσει" μέθοδο που περιγράφονται αναλυτικά στην Απόφαση 28340/2440 (ΦΕΚ 532/Β/92).

    Η "εν κινήσει" μέθοδος μέτρησης θορύβου

    Η "εν κινήσει" μέθοδος μέτρησης θορύβου ενός οχήματος είναι η ακριβής και αξιόπιστη μέθοδος με την οποία ελέγχεται οτι ο θόρυβος ενός οχήματος δεν υπερβαίνει τα σχετικά όρια που έχουν θεσπιστεί. Σύμφωνα με αυτή τη μέθοδο, το όχημα κινείται ακολουθώντας ειδικές προδιαγραφές κίνησης και η στάθμη θορύβου που εκπέμπει μετράται σε απόσταση 7.5 μέτρων απο αυτό. Οι μετρήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο σε μεγάλους ανοικτούς χώρους, με πολύ χαμηλό θόρυβο βάθους και απαιτείται ειδικός εξοπλισμός (2 ηχόμετρα κλπ).

    Η "εν στάσει" μέθοδος μέτρησης θορύβου

    Η "εν στάσει" μέθοδος μέτρησης θορύβου ενός οχήματος είναι μια μέθοδος που έχει αναπτυχθεί προκειμένου να διευκολύνεται ο έλεγχος του θορύβου των κυκλοφορούντων οχημάτων χωρίς να απαιτείται ειδικός χώρος και χαμηλός θόρυβος βάθους δηλαδή μπορεί να πραγματοποιείται και στην άκρη ενος μεγάλου δρόμου μέσα στις πόλεις. Για την εν στάσει μέθοδο δεν υπάρχουν προκαθορισμένα όρια θορύβου. Συνήθως, όταν ένα όχημα ικανοποιεί τα όρια θορύβου, σύμφωνα με την εν κινήσει μέθοδο, υφίσταται και μέτρηση σύμφωνα με την εν στάσει μέθοδο, το όποιο δε αποτέλεσμα αυτής της μέτρησης -συνήθως αυξημένο κατά 5 dB(A)- αποτελεί την “ακουστική ταυτότητα” του οχήματος και αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του.

    Για την εφαρμογή του "εν στάσει" ελέγχου παρά την οδό, πρέπει να υπάρχει θέση που να εξασφαλίζει τις απαιτήσεις ασφάλειας ενώ ο χώρος στον οποίο γίνονται οι έλεγχοι πρέπει να είναι ελεύθερος πλευρικών εμποδίων σε ακτίνα τουλάχιστον 3 μ. Η μηχανή τίθεται σε λειτουργία με το όργανο χειρισμού του κιβωτίου ταχυτήτων στο νεκρό σημείο. Το ηχόμετρο ακριβείας με το οποίο γίνεται ο έλεγχος τοποθετείται μισό μέτρο μακριά απο την απόληξη της εξάτμισης και σε γωνία 45ο, ενώ η μηχανή είναι στις ανάλογες στροφές ελέγχου (βλέπε σκαρίφημα στη συνέχεια).

    Η μεγαλύτερη στάθμη που μετριέται με τον τρόπο αυτό, συγκρίνεται με αυτή του συγκεκριμένου ορίου θορύβου του δικύκλου που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.

    Σκαρίφημα διάταξης ελέγχου θορύβου παρά την οδό με την «εν στάσει» μέθοδο

    Τα όρια θορύβου ελέγχονται απο κλιμάκια της Τροχαίας. Σε περίπτωση που η στάθμη θορύβου που εκπέμπεται από το δίκυκλο είναι μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη τότε στον οδηγό επιβάλλεται πρόστιμο βάσει του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (άρθρο 15) ενώ αφαιρείται και η άδεια κυκλοφορίας. Επανέλεγχοι θορύβου γίνονται από τα κατά τόπους κέντρα τεχνικού ελέγχου οχημάτων (ΚΤΕΟ).
    -----------------------

  5. #5
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Κι απο άλλο ένα

    -------------------

    ΕΡΩΤΗΣΗ: 'Έπεσα σε έλεγχο στάθμης θορύβου. Ποια είναι η σωστή διαδικασία και τι μπορώ να κάνω αν η μέτρηση δεν γίνεται σωστά;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

    Η μέτρηση θορύβου πρέπει να γίνεται:

    Α με κατάλληλο όργανο, μισό μέτρο και σε γωνία 45 μοίρες από την εξάτμιση

    Β σε κατάλληλο μέρος (χωρίς περιβαλλοντικό θόρυβο)
    Γ στις στροφές κινητήρα που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας



    Αν κάποια από τις προϋποθέσεις αυτές δεν εκπληρώνεται. τότε η μέτρηση είναι παράνομη και μπορεί κανείς:

    Α να υποβάλλει τις αντιρρήσεις του στην προϊσταμένη αρχή αυτής που ενήργησε τον έλεγχο

    Β να προσφύγει στην Δικαιοσύνη (οι λεπτομέρειες είναι πολλές και δεν μπορούν να εκτεθούν εδώ)

    Γ να κάνει αναφορά κατά των οργάνων που ευθύνονται για την παρανομία. ακόμα και να υποβάλλει μήνυση εναντίον τους

    Δ να ζητήσει επανεξέταση του θορύβου (στο ΠΕΡΠΑ ή στο Υπουργείο Συγκοινωνιών).



    Εξαίρεση: αν η εξάτμιση είναι κομμένη, τρυπημένη, χωρίς το τελικό τμήμα της κ.λπ. τότε μπορούν να επιβληθούν κυρώσεις και χωρίς μέτρηση. Εδώ πρέπει να υπογραμμισθεί ότι, προκειμένου για την περιοχή Αθηνών, ισχύει τυπικά ακόμη η περιβόητη εγκύκλιος του Εισαγγελέα κου Κανελλόπουλου, για δήμευση των μοτοσικλετών που προκαλούν εκκωφαντικό θόρυβο.
    ------------------------------------

  6. #6
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Να και το πως ακριβώς πρέπει να γίνει ο έλεγχος της στάθμης του θορύβου και μάλιστα στις στροφές του κινητήρα που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	noise.jpg 
Προβολές:	843 
Μέγεθος:	87,1 KB 
ID:	165895

  7. #7
    Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!! σήμερα που πήγα στον διοικητή του τόνισα την έλειψη ντεσιμπελόμετρου και λοιπών και μου έλεγε ότι του κατέβαινε.Ο διάλογος ήταν ο εξής(περιλιπτικά):

    του λέω"κύριε διοικητά χτες ένας συνάδελφός σας με σταμάτησε και μου έκοψε κλήση για θόρυβο της τάξης των 200? με κράτηση της περιουσίας μου για 10 ημέρες ενώ δεν μέτρησε τα db."

    μου απαντάει ένας αστυνομικός που καθόταν δίπλα του με απαξιοτικό-ειρωνικό ήφος "αυτιά δεν έχεις?"

    του λέω "σαφώς και έχω, αλλά τα αυτιά μου δεν είναι ντεσιμπελόμετρα,ο θόρυβος θα έπρεπε να μετρηθεί με τα κατάλληλα όργανα κτλ...."

    Συνεχίζει να επιμένει ο ίδιος ότι μόνο από το αυτί καταλαβαίνεις ότι είναι παράνομα τα ντεσιμπελ!

    Του λέω ότι με έχουν σταματήσει στην αθήνα με την ίδια εξάτμηση άλλες τρεις φορές και δεν μ είπαν τπτ,συνεπώς απ την στιγμή που δεν μου έχουν κάνει μέχρι τώρα παρατήρηση ούτε οι αρχές ούτε το "αυτί" μου μαρτυράει κάτι τέτοιο δεν θεώρησα ότι χρειάζεται σιγαστήρα.
    Συνεχίζει όμως αυτός το βιολί του ότι έπρεπε να το καταλάβω και ότι δεν είμαι λογικός κτλ.!!!

    Αφού δεν βγάζω ούτε με αυτό άκρη του λέω λοιπόν ότι η εξάτμηση έχει αγοραστεί από το ελεύθερο εμπόριο και έχω νομιμη απόδειξη αγοράς.

    Συνεπώς είναι και νόμιμη αφού πωλείται για χρήση δρόμου.

    Όχι μου λέει νευριασμένος.

    ....

    Τους τονίζω μετά ότι αν δημιουργεί τόσο μεγάλο πρόβλημα γτ να μν βάλω μία τάπα εκείνη την στιγμή να παρουσιαστώ στο τμήμα και να λυθεί το όλο πρόβλημα χωρίς να πληρώσω αυτό το ποσό με το οποίο θα μπορούσα να πάρω +ένα τελικό.

    Τους εξηγώ ότι είμαι φοιτητής και ότι δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να πληρώσω αυτό το ποσό + ότι χρειάζομαι την μοτοσυκλέτα μου για ενδοαστικές μετακινήσεις λόγο εξεταστικής κτλ..

    Ενώ τελικά δεν μου τεκμηριώνουν κανένα επειχήρημά τους(πχ το αυτί-ντεσιμπελόμετρο) μου λέει ο διοικητής ότι η παράβαση είναι πολύ σοβαρή και δεν μπορεί να σβήσει την κλήση,

    (μου είπε μάλιστα ότι είναι αντίστοιχη του διπλοπροσπεράσματος)και ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μου δώσει την μηχανή σε 5 αντί 10 ημέρες.


    ΥΓ:όλοι μου είπαν να πάω να κλαφτώ μπας και κερδίσω κάτι.Πήγα λοιπόν με αυτή την λογική.Όμως από την γενικότερη αντιμετόπιση που δέχτηκα, όχι μόνο να τους κλαφτώ δεν μου έβγαινε αλλά ήθελα και να τους βρίσω!

    Κρίμα ρε γμτ γτ είχα σχηματήσει καλή εικόνα από κάτι πραγματικά καλούς επαγγελματίες και ανθρώπους ζητάδες.

  8. #8
    να κανεις ενσταση και μην ψαρωνεις
    αφου κικλοφορεις παντα νομιμα δεν εχεις τιποτα να φοβασαι, αλλα πρεπει να ξερεις πως δεν ειναι παρανομη η εξατμιση.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  9. #9
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Κάνεις ένσταση και ζητάς να μετρηθεί η εξάτμηση στο ΚΤΕΟ με τα κατάλληλα όργανα. Απλά δεν μπορούν να κόψουν κλήση για θόρυβο χωρίς να πιστοποιήσουν την μέτρηση. Είναι σαν να σου λένε ότι είσαι μεθυσμένος χωρίς να έχουν κάνει αλκοολ τεστ.

  10. #10
    α καλα ζηταδες ηταν?χαιρετα τα ωραια σου λεφτα που τα εβγαλες με κοπο για κατι μαλακες...


    δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις ακρη γ'αυτο πληρωσε μεσα σε 10 μερες μην πας για τα 200ε..


    ps:κ εμενα με πηγαν σημερα το πρωι στο τμημα για να χτυπησουν στο τερματικο τα στοιχεια μου οπως ειπαν...20 λεπτα απο την ζωη μου τζαμπα...αλλα τελικα καταλαβα οτι εψαχναν αφορμη να αραξουν στο κλιματισμο του τμηματος....

  11. #11
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    :a015: :a66:
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Κάνεις ένσταση και ζητάς να μετρηθεί η εξάτμηση στο ΚΤΕΟ με τα κατάλληλα όργανα. Απλά δεν μπορούν να κόψουν κλήση για θόρυβο χωρίς να πιστοποιήσουν την μέτρηση. Είναι σαν να σου λένε ότι είσαι μεθυσμένος χωρίς να έχουν κάνει αλκοολ τεστ.
    Ναι μεν, αλλά αυτό που γράφεις παρακάτω αφήνει ένα τεράστιο παράθυρο εφόσον μιλάμε για aftermarket εξάτμιση. Εκτός και αν είναι πιστοποιημένη με τις προδιαγραφές θορύβου

    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Εξαίρεση: αν η εξάτμιση είναι κομμένη, τρυπημένη, χωρίς το τελικό τμήμα της κ.λπ. τότε μπορούν να επιβληθούν κυρώσεις και χωρίς μέτρηση.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pappios
    α καλα ζηταδες ηταν?
    Όχι δεν ήταν ζητάδες...απλά έχει τυχει από όσους με έχουν σταματήσει οι περισσότεροι να είναι ζητάδες και να μου έχουν συμπεριφερθεί σωστά.Αυτοί που με σταμάτησαν ιδέα δεν θα πρεπε να χαν για το τι είναι μοτοσυκλέτα..

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ναι μεν, αλλά αυτό που γράφεις παρακάτω αφήνει ένα τεράστιο παράθυρο εφόσον μιλάμε για aftermarket εξάτμιση. Εκτός και αν είναι πιστοποιημένη με τις προδιαγραφές θορύβου
    η εξάτμηση είναι aftermarket αλλά ούτε κομένη ούτε τρυπιμένη.

  15. #15
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    τι μαλακες θεεε μου..

    οταν τους πετανε μολοτοφ ξερουν να κλαιγοντε..

    παει το παιδι και τους λεει για ντεσιμπελομετρο και του λεει ο γαμιμενος ΕΚΠΡΟΣΩΠΟς ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
    με τα αυτια το μετραμε αυτο..!!!

    ακου δω σοβαροτητα..

    φιλε μου δυστηχως αν δεν εχεις λεφτα δεν μπορεις να μπλεξεις με δικηγορους..

    ισως να κανεις κατεγγελια σε καποιον ανωτερο,
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απλα μια γνωμη...
    από saki_tsan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2006, 18:19
  2. Μια γνώμη για παντελόνια;
    από The Martian στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2005, 23:18
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2005, 14:49
  4. Μια Ερωτηση Απο Εναν Απληροφορητο
    από energizer6666 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2004, 13:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF