Λοιπόν μόλις εβαλα στo Sprint ST τα Qualifier II μετα από 2 ζευγάρια Μ3 (απο το οποια έμεινα πολύ ευχαριστημένος) ετσι για αλλαγή. Δε λέω τίποτα γιατί δεν ξέρω τίποτα ακόμη μια και η μόνη διαδρομή που έκανα ήταν Μεσογείων - Κατεχάκη - Περ. Υμηττού - ΑΟ - Ηράκλειο.
Ομως παρατήρησα το εξής κουφό μόλις κατέβηκα. Στο μπροστινό, εκεί που πάτησε το λαστιχο στο πλάι, το σημαδί που άφησε δεν είναι κυκλικό (πώς αλλιώς να το πω?) αλλά κυματοειδέςlaf Δηλαδή η γραμμή που χωρίζει το πατημένο απ' το απάτητο δεν ειναι ευθεία αλλά σαν κύμα με περίοδο 4-5 εκατοστών και πλατος +- 0.5 πόντους περίπου. Γύρω-γύρω στο λάστιχο. Σαν να ταλαντευόντανε στο πλάγιασμα το μπροστινό κάθε 5 πόντους :confused :confused :confused
Αν πώ ότι πήγαινα με 120 μέσα στην κίνηση της Περιφεριακής θα μπορώ να υπολογίσω τη συχνότητα αυτής της κυματογραμής. αλλά βαριέμαι τώρα να κάνω την πράξη.
Πρώτη φορά είδα τέτοιο πράγμα και κουφάθηκα. Το 'χει ξαναδεί κανείς? Σε τι να οφείλεται?
Να μην είναι ακριβώς από το πάτημα και να 'ναι απο τα σκατά που βάζουνε για διατήρηση στην αποθήκη? Θα το ξαναματαπαρατηρήσω καλύτερα.
(PS. ΟΧΙ δεν έχω πιεί τίποτα, ουτε η ζέστη με χτύπησε...)