Αν και δεν γνωριζω πολλα για το συγκεκριμενο μοντελο, εχει καλο γκαζι, ειναι αξιοπιστο και σαν μεταχειρισμενο το βρισκεις σε αρκετα χαμηλη τιμη. Επισης εαν θυμαμαι καλα το S εχει καποιο προβλημα οσον αφορα το κρατημα λογο μοχλικου και παραξενης συμπεριφορας πισω αναρτησης.
![]()
Αν ψάξεις το δίκτυο θα βρεις δύο προβλήματα, το ένα πρόβλημα ευστάθειας στο τιμόνι που λύθηκε με ανάκληση στην Μ. Βρετανία, και ακόμη μια ευπάθεια στο πλαίσιο (παρουσιάστηκαν ραγίσματα στο ίδιο σημείο, μπροστά από τον πίσω τροχό)
Από γκάζι θεωρείται εξαιρετικό, φτάνεις σε υψηλές ταχύτητες πριν το πάρεις είδηση. Επισης μπουμπουνίζει φ-ο-β-ε-ρ-ά.
Στην Ελλάδα αν το αγοράσεις, το παντρεύεσαι, οι ελληνάρες δεν διανοούνται να ξεφύγουν από τους 4 κυλίνδρους, ούτε το TL ούτε το VTR ούτε τα SV πουλάνε.
Ελπίζω να είσαι ψηλός, σέλα στα 83εκ.
ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΙΣ ΦΟΒΑΜΑΙ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ) ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΡΑΙΟ ΗΧΟ.
ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ TL1000S MΕ ΤΕΛΙΚΟ ΟΛΟΣΟΜΟ YOSHIMURA ΚΑΙ ΤΗΝ
Α.........Κ........Ο........Υ.......Σ.......Α.................................................
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ Η ΤΟ VTR FIRESTORM Η TO TL1000S.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΒΡΕΙ 6000 ΕΥΡΩ 2001 ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ,ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΨΕΓΑΔΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΑΡΣΠΙΕ ΗΤΑΝ ΚΟΛΛΗΜΟ ΑΠΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΟΠΟΤΕ ΟΚ.
ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ...
Τότε αυτό έχει γραφτεί για σένα...
http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/97twins2.html
πιστεύω οτι για το συγκεκριμένο μηχάνημα
ο kostom...
είναι ειδικός...
αφού έχει παντρευτεί ενα ..
στείλε μύνημα,,,
και ρώτατον οτι θές,,
και η ζωή συνεχίζεται...