Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Ημαρτον

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061

    Unhappy Ημαρτον

    Θεέ μου διαμαρτύρομαι.
    Τέταρτη αλυσύδα που σπάει.
    Δεν θα πετάξω καμία απο φυσιολογική φθορά?
    ΑΜΑΝ

  2. #2
    ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13 Το avatar του/της XTMPAM
    Εγγραφή
    19/07/2002
    Μηνύματα
    426

    ΡΕ ΣΥ ΣΤΕΦ

    ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΕΝΤΩΜΕΝΗ Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΣΠΑΕΙ?ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ??ΤΙ ΝΑ ΠΩ...
    http://www.new.facebook.com/group.php?gid=29204961236

  3. #3
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302

    Cool

    Πόσα χιλιόμετρα είχες βγάλει με αυτήν??

    Εάν η αλυσίδα είναι ακριβή-καλής ποιότητας, σωστό νούμερο για την μοτοσυκλέτα σου και βγάζεις λιγότερα από 20.000χιλιομετρα……… σίγουρα κάνεις κάτι λάθος στην τοποθέτηση-συντήρηση.
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  4. #4
    ..ο Μάγος.. Το avatar του/της wizard
    Εγγραφή
    06/06/2003
    Μηνύματα
    70
    ...20.000 χλμ βγάζουν οι αλυσίδες που είναι στα BMW με άξονα..

    Στα 10.000 είναι για πέταμα, στα 12.000 είναι φυτίλια, στα 15.000 παίζεις το "σπάει-δε-σπάει" και κάνεις και τα γρανάζια ΓΕΙΑ-ΣΟΥ-ΜΑΝΑ!.. Ενώ αν αλλάξεις νωρίτερα, κρατάς το σετ τα γρανάζια για άλλη μια φορεσιά.

    Αυτά από την δική μου (μικρή και καταφρονεμένη) εμπειρία.


    Α. Και μιλάμε να λιπαίνεται τακτικά, έτσι;...
    .."νάφε και μέμνασ' απιστείν.. Άρθρα ταύτα φρενών"..

  5. #5
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Χμμμ για να δούμε με το DRZ έχω κάνει γύρω στα 10.000 (όπως τα έχω κάνει!!!) και η αλυσίδα είναι ακόμα σε παρα πολύ καλή κατάσταση.

    Στο ΚΤΜ έκανα 35,000 χιλ με την πρώτη (μαμα) DID και άλλα τόσα με την Δεύτερη (DID-VMM)

    Στο Gillera έχω κάνει 16.000χιλ. αλλά δεν έχει αλυσίδα.

    Ποιο παλιά δεν θυμάμαι

    Βέβαια έχω να πώ ότι, πάντα την καθαρίσω και την λαδώνω πολύ συχνά, αφήνω το σπρέι με το λάδι τουλάχιστον ένα δεκάωρο επάνω της πριν την κινήσω.
    Ειδικά μετά από enduro και γενικά πίστα – καταπονήσεις πέφτει σχολαστικότατη συντήρηση.
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Απο τέντωμα δεν πρέπει να είναι γιατί ακόμα και αν είμαι εγώ βλήμα την αλυσίδα την έβαλα σε εξουσιοδοτημένο που έφτιαξε και τον κινητήρα απο το σπάσιμο της προηγούμενης.
    Η Tsubaki είναι απίστευτη, δεν χρειάστηκε τέντωμα καθόλου για 15000 χιλ και απο συντήρηση κάθε Παρασκευή καθαρισμα λάδωμα.
    Το μόνο που σκεύτομαι είναι το γρανάζωμα που λόγω μικρότερου 3 δόντια πίσω γραναζιού ίσως δεν πατάει στις γλύστρες καλά η αλυσίδα και δημιουργείτε μεγάλο μήκος ταλάντωσης οπότε και φόρτιση μεγάλη.
    Μπορεί και λόγω μη σινεμπλοκ στο γρανάζι πίσω.
    Μπορεί και λόγω ροπής χαμηλά και μονοκύλινδρου μεγάλου που κλωτσάει χαμηλά.
    Μπορεί και όλα μαζί.
    Πάντως το θέμα είναι ότι βράζοντας με τα χέρια το μηχανάκι απο το παρκινκ κολάει η ρόδα κοιτάω και βλέπω τον κρίκο που ενώνει την αλυσίδα σπασμένο ξερά στη μέση.
    Αν γινόταν εν κινήσει θα γινόταν πάλι ζημιά.
    Τέλος πάντων τα καινούρια γρανάζια τα πήρα μαμίσια (120 τελική)
    να δούμε τι θα γίνει.(CZ αλυσίδα )

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2003
    Μηνύματα
    29

    Smile

    ΡΕ ΣΤΕΦΑΝΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΕΖΑ ΚΑΙ ΣΟΥΖΑΡΙΣΤΟ?ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ!
    MSF

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Μάλλον πρέπει να αλλάζω αλυσίδα πρίν τις 15000 τελικά.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2003
    Μηνύματα
    29
    ΑΡΑ ΤΟ ΣΠΑΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ!ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ STREET ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΒΑΖΑ ΚΑΙ ΒΑΖΩ DID RACING THN XΡΥΣΗ !

    ΠΑΝΤΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40000χλμ ΜΕ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ!

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!!
    MSF

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    DID ηταν η μαμίσια μου που σε 12000 της έκοψα κρίκο (΄τα θελα και γω) και στα 14000 γεια.
    Μετά έβαλα μαιμου 3000 σπάει και γεια 820 Ε μέχρι γρανάζια τρίτης.
    Μετα μια RK καλή αλλά αλλαξα γρανάζωμα και την άλλαξα με τα καινούργια γρανάζια.
    Μετά Tsubaki απλά η καλύτερη ούτε την τέντωσα ποτέ έσπασε στον κρίκο αλλά μπορούσα να την κρατήσω με νέο κρίκο , απλά ξαναγύρισα στο μαμίσιο γρανάζωμα και δεν χωράει πλέον.
    Δεν κάνω σούζες απλώς κινούμε σβέλτα και το XR είναι μάλλον κακό με τις αλυσίδες.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2003
    Μηνύματα
    29
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ TSUBAKI ΑΠΛΩΣ ΕΤΥΧΕ?
    MSF

  12. #12
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    μπα πέτυχε

    πάντως πριν τις 20000 νομίζω και εγώ με μη αγωνιστική χρήση δεν έχεις πρόβλημα

Παρόμοια θέματα

  1. bartal ημαρτον!!!
    από el_hymador στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2005, 11:26
  2. Ημαρτον πια.
    από ktm640lc4 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2005, 09:57
  3. Ρε Παιδια Ημαρτον
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2005, 13:09
  4. Ημαρτον Ρε!!!!!!!!
    από kalgeorge στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2004, 16:44
  5. Ρε ήμαρτον ρε!!!......Georgiou Speaking ...
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 15:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF