-
Παλαιό μέλος
Top case XL700V με συμβατική (old school) βάση
Είχα κι εγώ ξεχασμένο κάπου (από εποχής XL125V) ένα top case 42 λίτρων της Givi.
Όχι τίποτα σπουδαίο, καμιά 100στή Ευρώ τότε (2005).
Το ξέθαψα λοιπόν και κοίταξα να δω πώς θα μπει στο Transalp μέχρι να συγκεντρωθεί κανά φράγκο να βάλουμε της μαμάς Honda.
Λύσεις πολλές για βάση από την Givi, την SW-Motech, τη Hepco & Becker, τη Shad κλπ κλπ.
Η τελευταία μετά από σχετικό νήμα του Αιγαιοπλόου στο Transalp forum μου άρεσε σαν εφαρμογή (πιάνει στο υποπλαίσιο).
Όλες όμως απαιτούν χρήματα ξεκινώντας από 40 Ευρώ και ανεβαίνοντας...
Αρχικά προσπάθησα να ταιριάξω τα κενά της βάσης που είχα με τις τρύπες τις σχάρας αλλά μάταια (λες και το έκαναν επίτηδες).
Οπότε αποφάσισα να τιμήσω το nickname μου και έβαλα 'μπρος το δαιμόνιο της Ελληνικής πατέντας.
Τι θα χρειαστείτε...
Από "ανταλλακτικά":
2 βίδες Μ8 Χ 50 mm
6 ροδέλες Μ8
2 παξιμάδια ασφαλείας Μ8
100 mm σιδερένιο σωλήνα Φ10
Λαστιχοταινία
Κόστος "ανταλλακτικών" γύρω στα 3 Ευρώ
Από εργαλεία:
Τρυπάνι 8αράκι (έχετε)
Κοφτάκι / μαχαιράκι (έχετε)
Κόφτη σωλήνων (2 Ευρώ αν δεν έχετε)
Παχύμετρο (1 Ευρώ αν δεν έχετε)
Κατσαβίδια, καστάνιες, κλπ κλπ (έχετε)
-
Παλαιό μέλος
Ξεκινάμε λοιπόν...
Κατ' αρχήν αφαιρούμε τη σχάρα από τη μοτοσικλέτα.
Έχει 6 (κάτω από τη σέλα) + 2 (κάτω από τα λαστιχένια καλύμματα) βίδες.
Εύκολο είναι, φωτογραφία δε βάζω.
Ανοίγουμε δύο καινούριες τρύπες (με το 8αράκι τρυπάνι) στη βάση του top case όπως φαίνεται στην εικόνα.
Στη συγκεκριμένη βάση πέφτουν πάνω στην ένωση των "κυψελών" και δεν επηρεάζουν τη σταθερότητα της βάσης.
Χρειάστηκε να κόψω και λίγο τα "τείχη" των κυψελών γύρω από την τρύπα για να χωράει το κεφάλι της βίδας.
Βάζουμε τις δύο ροδέλες όπως φαίνεται.
http://www.imageshack.gr/files/7ximhk9ub82pjc6u41un.jpg
Κόβουμε δύο κομμάτια σωλήνα μήκους 12mm (ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω).
http://www.imageshack.gr/files/lf9tijwyla41ez9v9g9q.jpg
Βάζουμε τα κομματάκια του σωλήνα (αποστάτες), τη λαστιχοταινία και τις υπόλοιπες ροδέλες όπως φαίνεται παρακάτω.
http://www.imageshack.gr/files/wsd3m3zdb4z5xxtdxxjc.jpg
http://www.imageshack.gr/files/uuv9ixfh1o1da5jtpdal.jpg
Τοποθετούμε τη βάση του top case πάνω στη σχάρα.
Περνάμε τις ΟΕΜ βίδες στις κάτω (όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα) τρύπες και ασφαλίζουμε με τα παξιμάδια.
Τις 2 καινούριες βίδες (Μ8 Χ 50 mm) θα τις χρησιμοποιήσουμε για να ξαναβιδώσουμε τη σχάρα πάνω στη μοτοσικλέτα.
TIP: βάλτε δύο παξιμάδια προσωρινά στις πάνω βίδες για να μη φύγουν οι ροδέλες κατά τη μεταφορά.
-
Παλαιό μέλος
-
Auto-banned
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Ελπίζω να ισχύει το ίδιο και για την καινούργια δεσποινίς..!
ΚΥΡΙΑ λέμε
...
-
Auto-banned
Κανόνες δημοσιεύσεων
- Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
- Δεν μπορείτε να απαντήσετε
- Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
- Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
-
- Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
- Τα smilies είναι ΟΝ
- Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
- Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
- Ο κώδικας HTML είναι OFF