Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Αλλαγη τροχων με αλουμινιου

  1. #1
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Αλλαγη τροχων με αλουμινιου

    Καλημερα

    Σκεφτομαι να αλλαξω τους τροχους και τα κεντρα σε ΧΤ500Ε/2000 με αλουμινιου.
    Οι τροχοι θα ειναι στις ιδιες διαστασεις, 21 και 17, οπως της ΥΑΜΑΗΑ.
    Εκτος απο το θεμα βάρους, προσφερουν κάτι αλλο σε αποδοση?
    Τι το διαφορετικο θα μου προσφερουν?

    Οποιος εχει δοκιμάσει, παρακαλω εμπειριες και πληροφοριες για θεματα εταιριων...
    Ολα καλοδεχουμενα..

    Ευχαριστω

  2. #2
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Και αλλη μια ερωτηση...μου εχουν πει οτι οι αλουμινιου ειναι πιο ευαισθητοι.
    Δηλαδη μπορει να στραβωσει πιο ευκολα απο τα μανισια?
    Δεν ειναι πιο ανθεκτικο το αλουμινιο?

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224

    Re: Αλλαγη τροχων με αλουμινιου

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pardalotzatziki
    Καλημερα

    Σκεφτομαι να αλλαξω τους τροχους και τα κεντρα σε ΧΤ500Ε/2000 με αλουμινιου.
    Οι τροχοι θα ειναι στις ιδιες διαστασεις, 21 και 17, οπως της ΥΑΜΑΗΑ.
    Εκτος απο το θεμα βάρους, προσφερουν κάτι αλλο σε αποδοση?
    Τι το διαφορετικο θα μου προσφερουν?

    Οποιος εχει δοκιμάσει, παρακαλω εμπειριες και πληροφοριες για θεματα εταιριων...
    Ολα καλοδεχουμενα..

    Ευχαριστω
    Μπορεί να φανείς τυχερός και να βρείς φτηνούς μεταχειρισμένους απο παλιότερο XT600 που ηταν αλουμινένιοι.
    Κερδίζεις σε μη αναρτώμενο βάρος, κι εχεις καλύτερη λειτουργία αναρτήσεων.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pardalotzatziki
    Και αλλη μια ερωτηση...μου εχουν πει οτι οι αλουμινιου ειναι πιο ευαισθητοι.
    Δηλαδη μπορει να στραβωσει πιο ευκολα απο τα μανισια?
    Δεν ειναι πιο ανθεκτικο το αλουμινιο?
    Τα αλουμινένια στεφάνια είναι όντως πιο ευαίσθητα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Οτι μπει πανω στο ΧΤ θα ειναι του κουτιου...

    Αν τελικα τα βαλω θα μπορουσε παραδειγμα μια βαθια λακκουβα (made in Greece) να τα στραβωσει?

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    οντως...


    ισως μπορεσεις να βρεις τα χρυσαφι στεφανια που ειχε το παλιοτερο ΧΤ και ηταν αλουμινενια...

    αν θυμαμαι καλα, εδινε ενας στις αγγελειες ενα τετοιο ζευγαρι σε πολυ καλη κατασταση, κανε ενα ψαξιματακι και θα τα βρεις

  7. #7
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pardalotzatziki
    Οτι μπει πανω στο ΧΤ θα ειναι του κουτιου...

    Αν τελικα τα βαλω θα μπορουσε παραδειγμα μια βαθια λακκουβα (made in Greece) να τα στραβωσει?
    Kamia plhroforia gia to parapanw?

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pardalotzatziki
    Kamia plhroforia gia to parapanw?
    Κατά κανόνα τα enduro και τα MX φοράνε ζάντες αλουμινίου και προορίζονται για χρήση σε κακό "οδόστρωμα" με χαμηλές πιέσεις ελαστικών οπότε δεν παίζει θέμα στραβώματος σε καθημερινή χρήση στο δρόμο.
    Εκτός εάν βγάλαν και οι κινέζοι ζάντες.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Κατά κανόνα τα enduro και τα MX φοράνε ζάντες αλουμινίου και προορίζονται για χρήση σε κακό "οδόστρωμα" με χαμηλές πιέσεις ελαστικών οπότε δεν παίζει θέμα στραβώματος σε καθημερινή χρήση στο δρόμο.
    Εκτός εάν βγάλαν και οι κινέζοι ζάντες.
    Ακριβώς!!
    Τα αλουμινένια στεφάνια ειναι πολυ πιο ανθεκτικά απο τα σιδερένια. Οπιος εχει προσπαθήσει να ισιώσει στραβό αλοουμινένιο στεφάνι, σιγουρα το έχει διαπιστώσει...
    Στα νειάτα μου, σιδερένια στεφάνια υπήρχαν μονο σε καποια μικρά, φτηνά ψευδοεντουράκια 50-125. Την τελευταία εικοσαετία (και βάλε) δεν θα βρείς ούτε ενα σοβαρό εντούρο ή ΜΧ μηχανάκι με σιδερένιες ζάντες....

  10. #10
    σψι φι ρθλεσ ;-) Το avatar του/της danaos75
    Εγγραφή
    02/04/2004
    Μηνύματα
    731
    Έχω το ΧΤ 400 του '94 και έχει
    αλουμινενια στεφανια μαμα, έχω πέσει
    σε απειρες λακούβες, ποτέ μα ποτέ
    δεν έχει στραβώσει η ζάντα. Πριν 1
    χρόνια που άλλαξα λάστιχα έκαναν
    ζυγοστάθμιση και έβαλαν αυτά τα βαράκια
    στην ζάντα, άλλα ήταν σε απόλυτα φυσιολογικά
    όρια. Προχώρα το άφοβα.
    The MEDIATOR between the HEAD and the HANDS MUST be the heart.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2008, 11:22
  2. Αλλαγή FZ1s με......... FZ1s
    από xtapodias στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2008, 11:04
  3. Αλλαγή ελαστικών με συνέπειες στα φρένα
    από vstromgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2006, 07:31
  4. Αλλαγή κινητήρα με κάποιον τετράχρονο
    από nikolaevits στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF