Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Σπρευ για καρμπ

  1. #1

    Σπρευ για καρμπ

    Έχω πετύχει άλλη μια τέτοια συζήτηση στο φορουμ, όμως ξέφυγε λίγο και δεν κατέληξα στην αξιολόγηση της λύσης. Αντι για λύσιμο καρμπ, είναι επιλογή το σπρευ που ψεκάζουν στην εισαγωγή ή προκαλεί προβλήματα? Καταλαβαίνω πως το λύσιμο είναι κλάσης ανώτερη λυση.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Κάνε την αξιολόγηση παίρνοντας υπόψιν ότι αυτά που φεύγουν (καθαρίζονται) από το καρμπυρατέρ απλά περνάνε στον κύλινδρο...

    (σε κάποιους αρέσει π.χ. να έχουν καμένη γομαλάκα στις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής - αλλά αυτά είναι βίτσια του καθενός, οπότε ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    (σε κάποιους αρέσει π.χ. να έχουν καμένη γομαλάκα στις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής - αλλά αυτά είναι βίτσια του καθενός, οπότε ...)
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Κε Ολδμαν, σας περικαλω εξηγηστε τι ειναι ο γομαλακας (καλα το λεω?) καθως και τα "πυραυλάκια" και οι "φλουμπες" απο το αλλο ποστ....

    ΥΓ: soultz, το σπρευ που ψεκαζουμε στην εισαγωγη δεν περναει στο θαλαμο του φλοτερ, οπου ειναι συνηθως μαζεμενη η μακα και χρειαζεται καθαρισμα...

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Άμα έγραφα "λάκκειον κόμμι" θα γελούσες ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Καλώς!! Θα περάσουμε σε λύσιμο λοιπόν κάποια στιγμή. Ευχαριστώ

  6. #6
    PROzacRIDER

  7. #7
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    τα σπρευ αυτα καλο ειναι να αποφευγοντε οταν τα καρμπυρατερ ειναι υποπιεσης με μεμβρανες,γιατι πολλες φορες κανουν ζημια.προτιμοτερη λυση ειναι το ξεμονταρισμα και το καθαρισμα τους.αστα καποια ωρα μεσα στη βενζινη,λυστα και καθαρισε τα μπεκ προσεκτικα με οινοπνευμα και πιεση αερα.οι οδοντιατροι εχουν κατι πολυ ψηλα συρματακια που κανουν θαυματα....

  8. #8
    να ξεφύγω και λίγο απο το θέμα για μια κάπως κοντινή ερώτηση. Ανόιγοντας το φιλτροκούτι είχα οτι απο το φίλτρο λείπει το "σφουγγαράκι" που κανονικά βρίσκεται γύρω απο την σίτα του φίλτρου. Είναι πιθανό να αλλάζει αυτό την συμπεριφορά του κάρμπ, λόγω τις διαφορετικής πίεσης που θα απαιτεί ο αέρας στην εισαγωγή?
    Το λέω αυτό γιατι το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι κάτι σβησιματάκια που και που όταν απο μεγάλο φορτίο (φουλ γκάζι) φρενάρω και είμαι στο ρελαντί. Προσπαθώ να εντοπίσω πρώτα τις απλούστερες αιτίες

Παρόμοια θέματα

  1. Σπρευ fast για κλατάρισμα ελαστικού
    από billakosthegr στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2012, 22:52
  2. φλάνζτες για καρμπ keihin - cb250rs
    από soultz στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2009, 14:19
  3. καθαριστικο σπρευ για cordura
    από zzr2005 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2007, 11:15
  4. Σπρέυ για καθαρισμό επαφών κ.λ.
    από dynogix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2007, 23:08
  5. Σπρεϋ προστατευτικα-αντιθολωτικα για ζελατινα κρανους
    από tifoefs στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2005, 20:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF