Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: ποσο λαδι για το μπροστινο

  1. #1
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504

    ποσο λαδι για το μπροστινο

    για το cbr 900 rr ('98-'99) ?

    αν ξερει καποιος


    ευχαριστω
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    www.fireblades.org
    www.cbrforum.com


    Αυτο που σε ενδιαφερει πρωτιστως ειναι το air-gap (με η χωρις το ελατηριο) και οχι η ποσοτητα λαδιου αυτη καθαυτη, εκτος αν το πηρουνι εχει λυθει πληρως και εισαι σιγουρος οτι ειναι αδειο.

  3. #3
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    το πιρουνι εχει λυθει
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    το πιρουνι εχει λυθει
    Άσχετα με αυτό, πρέπει να βάλεις λάδι μετρώντας το αir chamber .
    Συμβουλέυσου το μανιουαλ για προτεινόμενο ύψος και εύρος ρύθμισης....

    Λογικά 1 λίτρο πρέπει να φτάνει.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    με ενα γερο μαστορα στη Χαλκιδα που ειχα μιλησει καποτε που ειχε πει πως οταν δεν εβρισκε σε βιβλιο την ποσοτητα του λαδιου μετραγε 4δαχτυλα απο το ανω σημειο με τα ελατηρια μεσα και μεχρι εκει εβαζε λαδι χωρις κινδυνο να σκασουν οι τσιμουχες.ξερω εντελως εμπειρικος τροπος και χωρις ακριβεια και σταθμα(αναλογα το μηχανακι,βαρος η ακομα και τα δαχτυλα),αλλα αυτος το εκανε χρονια χωρις παρατραγουδα...

  6. #6
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άσχετα με αυτό, πρέπει να βάλεις λάδι μετρώντας το αir chamber .
    Συμβουλέυσου το μανιουαλ για προτεινόμενο ύψος και εύρος ρύθμισης....

    Λογικά 1 λίτρο πρέπει να φτάνει.....
    το βρηκα το μανουαλ αλλα μου λεει μονο part number για ανταλακτικα(λες να μην βρηκα το σωστο?)....ευχαριστω!

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  7. #7
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    με ενα γερο μαστορα στη Χαλκιδα που ειχα μιλησει καποτε που ειχε πει πως οταν δεν εβρισκε σε βιβλιο την ποσοτητα του λαδιου μετραγε 4δαχτυλα απο το ανω σημειο με τα ελατηρια μεσα και μεχρι εκει εβαζε λαδι χωρις κινδυνο να σκασουν οι τσιμουχες.ξερω εντελως εμπειρικος τροπος και χωρις ακριβεια και σταθμα(αναλογα το μηχανακι,βαρος η ακομα και τα δαχτυλα),αλλα αυτος το εκανε χρονια χωρις παρατραγουδα...
    ευχαριστω φιλε
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  8. #8
    Για Cbr 98-99 (Fireblade 919) οι κάτωθι μετρήσεις είναι οι προτεινόμενες ...

  9. #9
    ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr900rr96-98 (680 x 900).jpg 
Προβολές:	157 
Μέγεθος:	98,1 KB 
ID:	179220

  10. #10
    Aκριβώς όπως τα λέει το μανιουαλ.
    Δώσε προσοχή στο ότι πρέπει να τρομπάρεις τόσο την μπότα όσο και το cartridge.
    Αυτό γίνεται για να κάνεις εξαέρωση και να κυκλοφορήσει το λάδι στο εσωτερικό του cartridge και έτσι να μην έχεις πλασματική μέτρηση του ύψους λαδιού.

    Για την μέτρηση του ύψους (ή του θαλάμου αέρα - αναλόγως της οπτικής σου γωνίας ) πέρνα από τον Τασούλη και αγόρασε το ειδικό εργαλειάκι (μία σύριγγα heavy duty με ενσωματωμένη μία ράβδο με διαβάθμιση των 5 χιλιοστών και ένα δίσκο σταθεροποίησης), θα σου κάνει τη ζωή πολύ εύκολη.

    Για σύγκριση του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ιξώδους των διαφόρων λαδιών, δες στα sticky των τεχνικών.
    Το SS8 της Honda -αν θυμάμαι καλά- είναι SAE 10. To αντίστοιχο των Τοrco (αν βρεις σφύρα μου), Μοtul (επίσης...), Silkolene είναι σιγουρα καλύτερα.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    ευχαριστω πολυ
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2008, 21:28
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2008, 15:52
  3. Fazer: λάδια για το μπροστινό πιρούνι
    από maintenance στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 17:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF