Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 45

Θέμα: Honda Vfr800 ή Triumph Tiger 1050

  1. #1
    Εισπνοή.... εκπνοή....
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    517

    Honda Vfr800 ή Triumph Tiger 1050

    θέλω να αλλάξω μηχανή και είμαι ανάμεσα σε αυτές τις δύο (καινούρια όχι μτχ)

    "μικρό" sport touring το ένα..... "ψευτο" on/off το άλλο.

    θα ήθελα γνώμες από αναβάτες τους.
    το vfr δεν το έχω καβαλήσει ακόμα και με το Τiger σε test ride είχα κατενθουσιαστεί από τα φρένα του και το στήσιμό του. οπτικά μου αρέσουν σχεδόν το ίδιο (λίγο πιο πολύ το vfr)

    η χρήση της θα είναι μόνο για βόλτες και όχι για καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά.


    αυτό που θα ήθελα να ξέρω βασικά είναι αν κάποιο από τα 2 βγάζει πολλά προβλήματα. για παράδειγμα: βλέπω πως τα tiger πουλιούνται πάνω στο χρόνο από πολλούς (σε αντίθεση με τα vfr που δεν πουλιούνται μοντέλα 2008 συν) και αναρωτιέμαι τι φταίει.... ακριβά service ή απλά δεν ήταν αυτό που περιμένανε το μηχανάκι? κάτι άλλο? επίσης διάβασα κάτι για ακριβά service στο vfr λόγω v-tec κινητήρα. Επίσης θα βοηθούσε να αναφέρατε τα συν και τα πλην της κάθε μηχανής γενικότερα.

    Ευχαριστώ!




    ΥΓ. το ύψος μου είναι 1.84.

  2. #2
    Για να έχουμε και μια εικόνα, πόσο έχει το VFR800?
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    Εισπνοή.... εκπνοή....
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    517
    11.200 του 2008

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LiakosVstrom
    11.200 του 2008
    Παρεμφερείς τιμές λοιπόν.

    Κοίτα το οτι δε βλέπεις πολλα VFR σε αγγελίες ίσως έχει να κάνει με το οτι υπάρχουν λιγότερα, ενώ απο tiger έχει γεμίσει ο τόπος.

    Ονοφ δεν είναι το tiger, ένα υβρίδιο είναι, street με ψηλή θεση οδήγησης στην κατηγορία του TDM και του Multi.

    Τωρα, εάν δε σκοπεύεις να κάνεις ταξίδια, ίσως το tiger να σε βολεψει πιο πολυ γιατί το θεωρώ πιο "εύκολο" μηχανάκι για βόλτες, αλλα μπορεί να κάνω κ λαθος.

    Με το ύψος σου δεν τιθεται θέμα για κανένα απ' τα δύο, αλλα σίγουρα πρέπει να οδηγήσεις και τη βεφα να δεις πως σου κάθεται

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    Είχα το Vfr και μου άρεσε πάρα πολύ αν δεν είσαι για συνέχεια μέσα στην πόλη όπως λες το θεωρώ εξαιρετική ιδέα.

    Ο νέος τίγρης μου αρεσει πολύ αλλά δεν το έχω οδηγήσει ποτέ (έχω οδηγήσει τον παλιο τον 900 τον ασχημο και δεν μου πολυ άρεσε)

    το vfr είχε πολύ καλό στήσιμο πολύ καλή θέση οδήγησης (αν και δεν φαίνεται απο την αρχή) και το τσαφ του vtec είχε το κατιτις του.

    Δεν θα φοβόμουν μεταχειρισμένο γιατι κατά πάσα πιθανότητα θα το πάρεις απο κάποιον που το πρόσεχε πολύ (μιλάω εξ ιδίων βέβαια) διότι δεν νομίζω ότι θα το αγόραζε ο σχιστης και ο γκαζοφονιάς γιατι πολύ απλα με τα ίδια λεφτα μπορεί να αγοράσει καμια 60 άλογα παραπάνω.

    τέλος δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα όσο το είχα.

    οτι και να πάρεις με το καλό και όρθιος

    Υ.Γ μεταπωλητική δυνατότητα του Vfr δυσκολουτσική

  6. #6
    βεφα ρεει με κλειστα ματια...

    οχι οτι ο τιγρης ειναι ασχημος...
    αλλα VEFA..!
    Και ρωτάει ο τροχύλιας
    -Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....

  7. #7
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.240
    Πριν απο 1,5 χρόνια ήμουν ακριβώς στην ιδια θέση που είσαι εσυ τώρα. Είμαι πλέον ένας ενθουσιασμένος κάτοχος ενος Τιγρη χωρίς όμως ποτε να πείστηκα οτι έκανα την σωστή επιλογή μεταξύ των 2.

    Εν ολίγης (γιατι μπορει να χαλάσουμε σελίδες γι αυτό το θέμα):

    -> εάν είσαι "παιχνιδιάρης" οδηγός (σουζες, εντο κτλ) που θέλει έναν αντίστοιχο κινητήρα αλλά που και που να βάλεις και την γυναίκα πάνω για μια βόλτα τότε Tiger. Το παίρνεις αμα θέλεις να ξεχωρίσεις και παράλληλα να έχεις ένα διαμάντι κινητήρα κάτω απο τα πόδια σου.


    -> εάν είσαι "sport-ταξιδιάρης" οδηγός που δίνει έμφαση στις βόλτες εκτός Αθήνας και στο στήσιμο/γεωμετρία/περιφερειακά τότε VFR.



    Τα μείον:

    Τίγρης: είναι λίγο απο όλα ....... αλλα πουθενά ΠΟΛΥ καλό με ότι συνεπάγεται αυτό... (σε pm περισσότερα)

    VFR: ο κινητήρας του είναι όσο είναι και όσο πραγματικά χρειάζεσαι στους δικούς μας δρόμους τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο, εν αντίθεση με τον Τίγρη που ο κινητήρας του σε κρατάει σε εγρήγορση όλην την ώρα και δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    [...]VFR: ο κινητήρας του είναι όσο είναι και όσο πραγματικά χρειάζεσαι στους δικούς μας δρόμους τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο , εν αντίθεση με τον Τίγρη που ο κινητήρας του σε κρατάει σε εγρήγορση όλην την ώρα και δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις.
    Ίσως το πιο σωστό σχόλιο
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  9. #9
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.240
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ίσως το πιο σωστό σχόλιο
    συμφωνήσαμε σε κάτι???????????????????/

    :hypnotize

    μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω γιατι κατι δεν παει καλά

  10. #10
    φοβερο διλημα

    και τα δυο τελεια μηχανακια, αν και Triumφας μαλλον την βασσιλισα θα χτυπουσα. Ειναι classy.

  11. #11
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Για VFR μπορώ να σου πω μόνο:

    Πολύ σωστά τα σχόλια για τον κινητήρα, πραγματικά όση δύναμη χρειάζεσαι ώστε να μην σπινάρεις/τρομάζεις άσκοπα, αν ζητήσεις κάτι παραπάνω μην αλλάξεις εξατμίσεις-φίλτρα-κομάντερ, δίνουν ελάχιστα πράματα. Με ένα γρανάζωμα ζωντανεύει ευχάριστα.Με ένα ζευγάρι leovince ακούγεται και όπως πρέπει (για εμφάνιση περί ορέξεως..)

    Έχει ΤΑ ΦΡΕΝΑ ακόμα και χωρίς ABS!

    Βαρούτσικο μες στην πόλη, ωραία συμπεριφορά εκτός, πολύ ομοιογενές,εύκολο με πολύ ευχάριστη και πολύ άνετη θέση οδήγησης.

    Τα καινούρια VFR δεν βγάζουν και τα προβλήματα των πιο πρώτων μοντέλων (όσα βγάλανε δλδ..).


    Επειδή όμως του άλλου είναι πιο ωραίο, αν άκουγα σχετικά θετικά σχόλια για την αξιοπιστία του triumph θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια (αν και έχω VFR υπόψη...)


    Να σε ρωτήσω?Το παρακάτω τούμπανο το έχεις αποκλείσει?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm_smt_990_3.jpg 
Προβολές:	1642 
Μέγεθος:	64,2 KB 
ID:	179673

  12. #12
    Εισπνοή.... εκπνοή....
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    517
    η αλήθεια είναι πως δεν είμαι "χεράς" αν και γουστάρω να μπαίνω στις στροφές με όλα (με το βεστρομάκι που το ξέρω δηλαδή) αλλά ένας σημαντικός παράγοντας πιστεύω είναι το να είναι "ευκολοδήγητο" (όπως λένε για τα cbr που συγχωρούν τυχόν λάθη και είναι ιδανικά για τους πρωτάρηδες στα street). Και πιστεύω το VFR θα μου ταιριάζει πιο πολύ.

    από την άλλη... μου αρέσει και το αλήτικο ύφος του Tiger και η εκρηκτικότητά του....


    @Viking: το τούμπανο αυτό το έχω αποκλείσει λόγω των 14χιλιάδων έουρος.....





    ΥΓ: βέβαια όσο βλέπω αυτό το βιντεάκι τόσο πιο πολύ γουστάρω VFR
    http://www.youtube.com/watch?v=lv7G5rsRwb4

    (πλάκα κάνω... αλλά το βιντεάκι τα σπάει )

  13. #13
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LiakosVstrom
    η αλήθεια είναι πως δεν είμαι "χεράς" αν και γουστάρω να μπαίνω στις στροφές με όλα (με το βεστρομάκι που το ξέρω δηλαδή) αλλά ένας σημαντικός παράγοντας πιστεύω είναι το να είναι "ευκολοδήγητο" (όπως λένε για τα cbr που συγχωρούν τυχόν λάθη και είναι ιδανικά για τους πρωτάρηδες στα street). Και πιστεύω το VFR θα μου ταιριάζει πιο πολύ.

    από την άλλη... μου αρέσει και το αλήτικο ύφος του Tiger και η εκρηκτικότητά του....


    @Viking: το τούμπανο αυτό το έχω αποκλείσει λόγω των 14χιλιάδων έουρος.....





    ΥΓ: βέβαια όσο βλέπω αυτό το βιντεάκι τόσο πιο πολύ γουστάρω VFR
    http://www.youtube.com/watch?v=lv7G5rsRwb4

    (πλάκα κάνω... αλλά το βιντεάκι τα σπάει )
    εγώ πάλι πωρώνομαι μ' αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=2lQ3DS4JuEI


  14. #14
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Δοκιμασε το βιεφαρ μιας και εισαι συνηθισμενος στο τιμονι μηπως και δε σε βολεψουν τα κλιπ ον και γενικοτερα η θεση οδηγησης.

    Αν σε ενδιαφερει να βαζεις πισω και συνεπιβατη καντο και μια δοκιμη με αυτην πανω να σου πει μια γνωμη (αλλιως το σαμπο ειναι σκληρο )

    Περαν τις πλακας, αν μπορεις να το παρεις να κανεις μια μεγαλη βολτα εκτος πολης βεβαια που θα ειναι και το πεδιο σου αργοτερα καντο, και αν χρειαστει γιατι δυσκολα θα γινει αυτο απο την αντιπροσωπεια, βρες καποιου γνωστου-φιλου-συμφορουμιτη και καντο

  15. #15
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Σωστός ο Sapadak! Αν είσαι Βόλο ή εδώ κοντά χαλαρά σου δίνω την βέφα μου

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Triumph Tiger 1050 2007
    από m1ke στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2008, 21:13
  2. test ride Triumph Tiger 1050
    από el_hymador στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2007, 02:39
  3. Περι Triumph Tiger 1050...
    από jimk στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2006, 13:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF