Μια νέα έκδοση του «Δούκα» που συγκαταλέγεται στη κάστα των R της ΚΤΜ, παρουσιάστηκε στο Μιλάνο. Ο μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρας αποδίδει περίπου 6 ίππους περισσότερους από το standard Duke, ενώ και η ροπή έχει αντιστοίχως «τσιμπήσει» το κάτι της…
Για να μιλήσουμε με νούμερα, η αύξηση της διαδρομής του εμβόλου (84,5 χλστ. έναντι 80,0 χλστ.) δημιούργησε μια χωρητικότητα της τάξεως των 690 κ.εκ., ενώ παράλληλα αύξησε και τον λόγο συμπίεσης στο 12,5:1 από 11,8:1. Αυτές ο αλλαγές αρκούσαν ώστε η ισχύς του κινητήρα να φτάσει τους 70 ίππους (από 64,5) και η ροπή να ξεπεράσει τα 7 kg-m, όταν στο απλό Duke είναι 6,8 kg-m. Σύμφωνα με τη KTM, το 690 Duke R, είναι το ισχυρότερο street legal μονοκύλινδρο που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Ως κερασάκι στη τούρτα, η KTM ανακοίνωσε επίσης αραιότερα διαστήματα service για το μοτέρ, που πλέον χρειάζεται συντήρηση κάθε 7.500 χλμ. αντί των 5.000 χλμ. που ίσχυε παλιότερα.
![]()
![]()