Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Η γνωμη σας-για μπαταρια

  1. #1
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446

    Η γνωμη σας-για μπαταρια

    Μια κλασική μπαταρία μολύβδου με ηλεκτρολύτη διάλυμα θειικού οξέος έχει απόδοση 75%, ενώ μια μπαταρία κλειστού τύπου τζέλ μπορεί να φθάσει απόδοση 95%.

    Με βάση το παραπάνω εαν είναι σωστα διατυπωμένο , μια 65άρα μπαταρία αυτοκινήτου
    που θεωρητικά αντέχει περισσότερο απο μια 55αρα ή 45αρα
    θα αξιζε τα λεφτά της να ήταν κλειστού τύπου (τζελ) ή μπορω να πάρω μια κλασική μολύβδου

    σε χαμηλότερη τιμή με τα ίδια καλά αποτελέσματα??


    Ρωτάω δίοτι είμαι σίγουρος οτι στο συνεργέιο θα μου προτείνουν την ακριβότερη
    και όχι την αντικειμενικα best value for money μπαταρια65αρα για αυτοκινητο.


    Ευχαριστω
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Η γνωμη σας-για μπαταρια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
    Με βάση το παραπάνω εαν είναι σωστα διατυπωμένο
    Δεν είναι ..!!!

    Αλλά, πριν μπλέξουμε με το τι εννοούμε "απόδοση" κ.λ.π., βεβαιώσου πρώτα ότι το σύστημα φόρτισης είναι κατάλληλο γι αυτού του τύπου τις μπαταρίες....
    (οι οποίες παρεμπιπτόντως ΔΕΝ είναι όλες ίδιες - άσχετα αν αναφέρονται σαν "γέλης"..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Ευχαριστω

    οποτε αποριπτουμε την λυση της κλειστης τζελ μπαταριας ως η πιο αξιοπιστη λυση.


    Ενδιαφερομουν για 65αρα μπαταρια,διοτι δεν κινω καθε μερα το αμαξι ,με αποτελεσμα να πεφτει επικινδυνα η φορτιση της.Τωρα εχω 55αρα.

    Δεν γνωριζω ομως καποια αξιοπιστη λυση,μου ειπαν για Bosch ομως.

    Καποια αλλη μαρκα ισως?
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    παρε κ εναν φορτιστη να τον εχεις κ βαλτον στην πριζα με εναν χρονοδιακοπτη ωστε να σου φορτιζει την μπαταρια σου καθε...2 μερες ,4 ωρες την ημερα.(σαν παραδειγμα στο λεω)
    εγω αυτο το συστημα εχω εφαρμοσει κ η μπαταρια ειναι παντα ΟΝ

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Κώστα, δεν θα κερδίσεις και πολλά πράγματα με την μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας...

    Σκέψου απλά ότι μια αυξημένη χωρητικότητα της τάξης του 15 με 20 % (από 55 σε 65 Ah) θα παρατείνει αντίστοιχα και τον χρόνο διατήρησης της "ενεργής" φόρτισης (που χρειάζεσαι για το μιζάρισμα).

    Αν θεωρείς ότι αυτή η παράταση "ζωής" της μπαταρίας σε καλύπτει, τότε προφανώς βάλε μεγαλύτερη μπαταρία...

    Αλλιώς, περιοδικές φορτίσεις, όπως σου είπε και ο Μάρκος ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της super_toto
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    349
    Εγώ θα έλεγα να μην βάλεις διαφορετική μπαταρία από αυτή που λέει ο κατασκευαστής. Κάτι παραπάνω ξέρει αυτός.

    Αν φοβάσαι ότι θα μείνεις επειδή δεν το κινείς πολύ πάρε καλώδια να τα έχεις πάντα μαζί σου. Και όταν το κινείς κάνε καμια μεγάλη βόλτα για να προλάβει να φορτίσει.

    Στην τελική άμα μείνεις πάρε κάνα τηλέφωνο, δίπλα είμαστε...:rotflmao:
    ....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.

  7. #7
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κώστα, δεν θα κερδίσεις και πολλά πράγματα με την μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας...

    Σκέψου απλά ότι μια αυξημένη χωρητικότητα της τάξης του 15 με 20 % (από 55 σε 65 Ah) θα παρατείνει αντίστοιχα και τον χρόνο διατήρησης της "ενεργής" φόρτισης (που χρειάζεσαι για το μιζάρισμα).

    Αν θεωρείς ότι αυτή η παράταση "ζωής" της μπαταρίας σε καλύπτει, τότε προφανώς βάλε μεγαλύτερη μπαταρία...

    Αλλιώς, περιοδικές φορτίσεις, όπως σου είπε και ο Μάρκος ...

    Αν το καταλαβα εννοεις οτι αν πχ το μιζαρισμα στην 55Ah μπαταρια ηθελε 10 λεπτα στο ρελαντι
    στην 65Ah θα θελει σαφως παραπανω ωστε να για να ρεφάρει η μπαταρία το ρεύμα που χρειάστηκε για το μιζάρισμα.Αυτο εννoεις oldman?

    Για αυτο με τις περιοδικες φορτισεις ειναι λιγο μπελας βαλε-βγαλε-φορτισε αλλα ισως ειναι
    η πιο καλη λυση.


    Και κατι ακομα,και πιο σημαντικο. Τι μαρκες προτεινεται ? Bosch , Varta ή κατι αλλο?
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
    Αν το καταλαβα εννοεις οτι αν πχ το μιζαρισμα στην 55Ah μπαταρια ηθελε 10 λεπτα στο ρελαντι
    στην 65Ah θα θελει σαφως παραπανω ωστε να για να ρεφάρει η μπαταρία το ρεύμα που χρειάστηκε για το μιζάρισμα.Αυτο εννoεις οoldman?
    Όχι ρε συ ...
    (εγώ φταίω, λόγω Παρσκευής..)

    Εννοούσα ότι μια φορτισμένη μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (αν και εκφορτίζεται με τον ίδιο ρυθμό με την μικρότερη...) μπορεί να "διαθέτει" το φορτίο που χρειάζεται η μίζα σου για παραπάνω χρονικό διάστημα από την μικρή...

    π.χ. αν μια 55άρα μπαταρία μόλις και με τα βίας μπορεί να δώσει 200Α επί 3 sec χωρίς να "γονατίσει" μετά από 30 μέρες αφόρτιστη, η 65άρα θα το κάνει μετά από 35 μέρες ...

    * Στο ρελαντί πρακτικά ΔΕΝ φορτίζεται η μπαταρία....
    (αυτό που εκλαμβάνουμε σαν φόρτιση μετά από κάποιο χρόνο παραμονής στο ρελαντί είναι ουσιαστικά το recovery που επέρχεται στον χρόνο αυτόν...)


    Υ.Γ.
    Για την χρήση που την θέλεις, πάρε την πιο φθηνή...
    (στον ίδιο χρόνο με τις ακριβές θα πάθει θειϊκωση και δεν θα εκμεταλευτείς την αντοχή του ενεργού υλικού των ακριβών εφόσον δεν δουλέυεις taxi..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Όχι ρε συ ...
    (εγώ φταίω, λόγω Παρσκευής..)



    (τύφλα είναι από τώρα ... )

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Όχι ρε συ ...
    (εγώ φταίω, λόγω Παρσκευής..)

    Εννοούσα ότι μια φορτισμένη μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (αν και εκφορτίζεται με τον ίδιο ρυθμό με την μικρότερη...) μπορεί να "διαθέτει" το φορτίο που χρειάζεται η μίζα σου για παραπάνω χρονικό διάστημα από την μικρή...

    π.χ. αν μια 55άρα μπαταρία μόλις και με τα βίας μπορεί να δώσει 200Α επί 3 sec χωρίς να "γονατίσει" μετά από 30 μέρες αφόρτιστη, η 65άρα θα το κάνει μετά από 35 μέρες ...

    * Στο ρελαντί πρακτικά ΔΕΝ φορτίζεται η μπαταρία....
    (αυτό που εκλαμβάνουμε σαν φόρτιση μετά από κάποιο χρόνο παραμονής στο ρελαντί είναι ουσιαστικά το recovery που επέρχεται στον χρόνο αυτόν...)


    Υ.Γ.
    Για την χρήση που την θέλεις, πάρε την πιο φθηνή...
    (στον ίδιο χρόνο με τις ακριβές θα πάθει θειϊκωση και δεν θα εκμεταλευτείς την αντοχή του ενεργού υλικού των ακριβών εφόσον δεν δουλέυεις taxi..)
    Moυ θυμίζεις περιπέτειες στην Βόρεια Αγγλία με Mercedes 200 Diesel, δεν ειχα φράγκα και πήρα την μικρη 55Ah που εδινε ο κατασκευαστής, αλλά με 2 χρόνια εγγύηση.
    Μετα απο ένα χρόνο δεν εφτανε να μιζάρει καλά στο πολύ κρύο, πήγα και πήρα την μεγάλη πληρώνοντας μόνο την διαφορά, 88Ah ΤΕΡΑΣ και βρήκα την υγειά μου!
    Αλλη φάση το μιζάρισμα με πετρέλαιο!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Κατανοητο!!!
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αλλη φάση το μιζάρισμα με πετρέλαιο!!
    Αφού είσαι τεμπέλης και δεν ζεσταίνεις τους προθερμαντήρες με τον αναπτήρα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αφού είσαι τεμπέλης και δεν ζεσταίνεις τους προθερμαντήρες με τον αναπτήρα...
    Υπάρχει και φυτιλάκι
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
    Ευχαριστω

    ...,διοτι δεν κινω καθε μερα το αμαξι ,.....
    Συστήνεται η αποσύνδεση αυτής (και ## το ραδιόφωνο και το ρολόι, άκου cd )
    Tι τουτού (ή χρονολογία-προέλευση) αν επιτρέπεται?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #15
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Εδώ θα τολμήσω να διαφωνήσω με τον Μεγάλο.

    Οι κλειστού τύπου έχουν και το πλεονέκτημα του να είναι (και είναι ) maintenance free , δηλ. δεν χρειάζεται περιοδικά να ελέγχεις την στάθμη των υγρών, και δεν έχεις κίνδυνο να σου "ξεραθεί".

    Επίσης είναι ανθεκτικότερες στο να μένουν περισσότερο καιρό σε ακινησία , από ότι οι υγρών, και παρόλο κάθε φορά που μία μπαταρία εφκορτίζεται , χάνει τον μισό χρόνο ζωής της, έχω επαναφορτίσει (στο σαραβαλάκι που επέσυρα-μπαταρία Bosch ) πάνω από εφτά (ναι 7) φορές την ίδια μπαταρία , και ο χάρος έπαιρνε μπροστά.

    Γενικά , όσο μεγαλύτερα τα Ah τόσο καλύτερα , ειδικά για οχήματα που δεν κινούνται πολύ.
    Αν δεν είναι κανένα σούπερ-ντούπερ καινούργιο μοντέλο το αυτοκίνητο, τίγκα στα ηλεκτρονικά και στα τσιπάκια, βγάλε και τους πόλους.
    Πάλι θα εκφορτίζεται , αλλά μόνο λόγω εσωτερικής αντίστασης.
    Βέβαια ο περιοδικός έλεγχος και φόρτιση, μαζί με το γκαράζ και την σταθερή θερμοκρασία , είναι ότι καλύτερο...

    Στο τέλος-τέλος , άμα τα μολύβια της πιάσουν θείο , πας στον ΟλδΜαν , που έχει φορτιστή με παλμικό ρεύμα και στην κάνει τζιτζί.....
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Την γνωμη σας για τις Utika?
    από GTZ750 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2005, 17:07
  2. Λοιπόν τη γνώμη σας για tatto
    από kapeos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2005, 20:47
  3. Η γνωμη σας για το Oil Cooler Guard ??
    από Giannis_L στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2005, 15:38
  4. Η Γνώμη σας για τη BMW 650
    από MikeG στο forum BMW
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2005, 21:39
  5. Ποια η γνώμη σας για το scarver;
    από georgios21 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF