Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 73

Θέμα: Δισκοι συμπλεκτη σε 640 Lc4...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Δισκοι συμπλεκτη σε 640 Lc4...

    Ρε παιδια εχω το εξης προβλημα...
    Αν ζορισω λιγο το μηχανακι σε γρηγορη βολτα μου δημιουργειται η εντυπωση οτι
    ο συμπλεκτης δεν δουλευει κανονικα...
    Δλδ η μανετα αρχιζει κ πιανει πολυ νωρις,δλδ μολις την αφηνεις λιγο.Ενω κανονικα,οταν ειναι κρυο,πιανει πιο "ψηλα" η μανετα,δλδ οταν την αφηνεις πιο πολυ...

    Πριν κανενα μηνα σε γρηγορη βολτα,οταν σταματησα και ειχα κουμπωμενη πρωτη+πατημενο συμπλεκτη το μηχανακι τσουλαγε σιγα-σιγα.Οταν κρυωσε λιγακι δεν το εκανε.Μετα απο αυτο,αλλαξα υγρα στην τρομπα(ειχε πολυ λιγα μεσα!!!) κ ειχα κανει κ εξαερωση(κ θα ξανακανω) ΑΛΛΑ


    ΜΗΠΩΣ χρειαζομαι καινουργια δισκακια και ελατηρια???
    Το μηχανακι εχει 10.000χλμ και δεν εχει ζοριστει ιδιαιτερα...
    Ποσο εχει σετ δισκοι+ελατηρια?Κ τι μαρκα προτεινετε?

    Ευχαριστω για την οποια βοηθεια...

  2. #2

    Re: Δισκοι συμπλεκτη σε 640 Lc4...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen


    ΜΗΠΩΣ χρειαζομαι καινουργια δισκακια και ελατηρια???

    ayto θα συμβει οταν εισαι με 5η και 120-130 και καριδωσεις οτι γκαζι σου'χει μεινει και απο την μια ακους το μοτερ να ανεβαζει στροφες αποτομα και το κοντερ να αρνειται να ανεβασει χιλιομετρα!


    οταν κινεισαι πως καταλαβαινεις που αποσυμπλέκει... αφου ολα γινονται σχεδον ακαριαια!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOMASKTM
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    922
    αυτο που σου κάνει, ακούγεται σαν να μην εχει υγρά μέσα.το παράξενο είναι οτι οταν κρυώσει ξαναδουλεύει.κάνε καλού κακού 2-3 εξαερώσεις.
    μήπως τα υγρά δεν είναι τα κατάληλα,και επιρεάζονται απο την θερμοκρασία του μοτέρ;
    δίσκοι -ελατήρια αν δεν πατινάρει που λέει και ο κατάνας δε υπάρχει λόγος ν'αλλάξεις.

    αν πάντως τελικά μείνεις απο συμπλέχτη σταμάτα στο πρώτο εκκλησάκι που θα βρείς και γέμισέ το με το λάδι που έχουν για το καντήλι.θα σε πάει όπου θέλεις...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Katana ΟΧΙ δεν κανει αυτο που λες...ΔΕν πατιναρει το μηχανακι...
    Οταν ανοιγω το γκαζι τερμα αποτομα ανεβαζει κανονικα το μηχανακι...

    Τα υγρα ειναι αυτα ακριβως που περνει(magura κοκκινα) και ειναι πληρες.
    Εξαερωση ειχα κανει πριν 1.500χλμ περιπου...

    Δεν ξερω αν εχω δικιο οτι κατι δεν παει καλα αλλα αυτη η αισθηση μου δημιουργειται...
    Να τονισω οτι δεν υπαρχει καμια εμφανης διαρροη υγρου απο πουθενα...

    Θα το κοιταξω κ σημερα που ειναι κρυο να δω που αρχιζουν να πεφτουν οι στροφες οταν αφηνω σιγα-σιγα το αμπραγιαζ...
    Χθες παντως που πηγα μια γρηγορη βολτα 50χλμ περιπου και σταματησα στην ακρη του δρομου για να το τσεκαρω,οταν αφηνα το αμπραγιαζ 1,5cm το μηχανακι προχωρουσε...

    Μπορει να εχει σχεση με το οτι ζεσταινονται οι δισκοι στα στροφιλικια???

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Επειδη θελω να κανω μια καλη εξαερωση για να δω αν θα αλλαξει συμπεριφορα,
    θελω να αδειασει τελειως το κυκλωμα απο τα παλια υγρα που εχει μεσα και να βαλω εντελως φρεσκα.
    Σκεφτομαι,λοιπον, να κανω την διαδικασια ως εξης:
    1)να αγορασω κανενα λιτρο mineral oil ή 3αρι λαδι αναρτησης που ειναι και φθηνα...
    2)για να αδειασω ολα τα παλια υγρα να αδειασω το δοχειο της τρομπας και μετα να ανοιξω το τσουτσουνι κατω και να ΡΟΥΦΗΞΩ με συριγγα οτι εχει μεινει...(Θα αδειασει το κυκλωμα ετσι???)
    3)να αρχισω να σπρωχνω φρεσκα υγρα απο κατω προς τα πανω παλι με την συριγγα μεχρι να μην βγαζει φυσαλιδες πανω στην τρομπα...

    Αυτο που με απασχολει ειναι μηπως επειδη θα το αδειασω τελειως το κυκλωμα, τραβηξει πολυ αερα μεσα και μου φυγει η Παναγια να το εξαερωσω μετα...??????
    Γτ θα πρεπει να σπρωχνω υγρα απο κατω και ταυτοχρονα καποιος να τα τραβαει απο το δοχειο της τρομπας για να μην ξεχειλισει,ως που να μην βγαινουν φυσαλιδες...


    Για πειτε καμια γνωμη please...

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    καλα το πες, θα σου βγει η παναγια αμα το αδειασεις τελειως για να τα ξαναβαλεις...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    καλα το πες, θα σου βγει η παναγια αμα το αδειασεις τελειως για να τα ξαναβαλεις...
    Ναι αλλα μονο ετσι θα ξερω οτι εχουν γινει ολα σωστα...
    Οποτε θα οπλιστω με υπομονη κ μπολικο υγρο και μετα θα σας πω ποσο ευκολο/δυσκολο ηταν...



  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Ναι αλλα μονο ετσι θα ξερω οτι εχουν γινει ολα σωστα...
    Οποτε θα οπλιστω με υπομονη κ μπολικο υγρο και μετα θα σας πω ποσο ευκολο/δυσκολο ηταν...


    Καλύτερα να τα αλλάξεις κανονικά.
    Σαν να έκανες εξαέρωση δηλαδή, απλά για τόσο όσο να αλλάξει υγρά το κύκλωμα πλήρως.
    Αλλιώς πήγαινε να στο κάνουν με το ειδικό εργαλείο με υποπίεση.

    Το φτηνό λαδι mineral η ανάρτησης τι ρόλο παίζουν στνην εξίσωση δεν κατάλαβα, σκοπέυεις να το γεμίσεις με δαύτο?
    Και μετα να ξανακάνεις την ίδια δουλειά με το κανονικό?
    Κατι δεν εχεις σκεφτεί σωστά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    Σαν να έκανες εξαέρωση δηλαδή, απλά για τόσο όσο να αλλάξει υγρά το κύκλωμα πλήρως.
    Αλλιώς πήγαινε να στο κάνουν με το ειδικό εργαλείο με υποπίεση.

    Θελω να βρω mineral oil σε λιτρο για να εχω αφθονο υγρο να σπρωξω για να καθαρισουν τα παλια υγρα και το κυκλωμα(τα παλια βγαινουν μαυρα και με "σκονες" μεσα)...Το μπουκαλακι της magura ειναι πανακριβο και εχει πολυ λιγο μεσα...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    Κατι δεν εχεις σκεφτεί σωστά.
    den εχει χρεωσει την εργατοώρα στον εαυτό του !

    αλλα ειναι μικρός ακόμα ... όσο μεγαλώνουμε καταλαβαινουμε πως καλυτερα να δωσεις κατιτις παραπανω παρα να παιδευεσαι διπλά...

    τελικα χανεις λίγο στα λεφτα (αν δεν ερθεις μια η άλλη) αλλα κερδιζεις πολυ σε χρονο και ξεκούραση

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    den εχει χρεωσει την εργατοώρα στον εαυτό του !

    αλλα ειναι μικρός ακόμα ... όσο μεγαλώνουμε καταλαβαινουμε πως καλυτερα να δωσεις κατιτις παραπανω παρα να παιδευεσαι διπλά...

    τελικα χανεις λίγο στα λεφτα (αν δεν ερθεις μια η άλλη) αλλα κερδιζεις πολυ σε χρονο και ξεκούραση
    Ελα μωρε,ειναι ωραιο να ασχολησε προσωπικα με αυτο που αγαπας...
    ΜΕ αρεσει να καθησω με την ησυχια μου στο γκαραζ και να το κανω μονος μου...Δεν ειναι κ καμια διαδικασια τοοοσο δυσκολη,ουτε απαιτει εργαλεια....
    Αμα ειχα βεβαια εξαερωτηρα θα ηταν πολυ ευκολο αλλα αφου δεν εχω ,θα χρησιμοποιησω τα πατροπαραδοτα εθιμα...

    Αληθεια ,ο εξαερωτηρας πως ειναι???
    Ειναι ακριβος???
    Μηπως να παρω εναν να τον εχω???
    Κανει κ για τα φρενα εεε???

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Και πάλι λάθος το σκέφτεσαι....

    Λες να βάλεις το φτηνό λάδι για να σου καθαρίσει το παλιό και τις βρώμες, για να μην καταναλώνεις ακριβό maguroλαδο.

    Και μετα θα πρέπει να καταναλώσεις την ίδια ποσότητα maguroλαδο για να καθαρίσεις το φτηνό λάδι που έβαλες και μάλιστα επειδή δεν θα είναι σκούρο απο χρήση/βρώμα, δεν θα ξέρεις καν πότε να σταματήσεις και θα πρέπει να καταναλώσεις ακόμα περισσότερο απ΄ότι αν το έκανες κανονικά.

    Το πιασες τώρα???

    Το ελπίζω...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Και πάλι λάθος το σκέφτεσαι....

    Λες να βάλεις το φτηνό λάδι για να σου καθαρίσει το παλιό και τις βρώμες, για να μην καταναλώνεις ακριβό maguroλαδο.

    Και μετα θα πρέπει να καταναλώσεις την ίδια ποσότητα maguroλαδο για να καθαρίσεις το φτηνό λάδι που έβαλες και μάλιστα επειδή δεν θα είναι σκούρο απο χρήση/βρώμα, δεν θα ξέρεις καν πότε να σταματήσεις και θα πρέπει να καταναλώσεις ακόμα περισσότερο απ΄ότι αν το έκανες κανονικά.

    Το πιασες τώρα???

    Το ελπίζω...
    Δλδ αν δεν βαλω maguroλαδο(που ειναι mineral oil ετσι?) αλλα ενα αλλο mineral oil(πχ castrol ή motorex) που πιθανον να βρω σε μεγαλυτερη ποσοτητα και καλυτερη τιμη,θα παθει τιποτα???

    Τοοοσο ειδικο ειναι το maguroλαδο

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Δλδ αν δεν βαλω maguroλαδο(που ειναι mineral oil ετσι?) αλλα ενα αλλο mineral oil(πχ castrol ή motorex) που πιθανον να βρω σε μεγαλυτερη ποσοτητα και καλυτερη τιμη,θα παθει τιποτα???

    Τοοοσο ειδικο ειναι το maguroλαδο
    Ρε συ camen, αμάν!!!!
    Εχεις ένα πρόβλημα που προσπαθείς να το λύσεις, σωστά?

    Αν δεν βάλεις το σωστό λάδι αλλά κάνεις πειράματα πως θα ξέρεις τι σου φταίει?
    Μετα αν εχει πρόβλημα θα ερθεις και θα ρωτάς:
    Μηπως δεν έκανα καλή εξαέρωση?
    Μήπως δεν έκανε το λάδι που έβαλα?

    Βάλε και baby oil, δουλευει, και με νερό δουλεύει, βάλε οτι γουστάρεις.

    Τελος απο μένα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ρε συ camen, αμάν!!!!
    Εχεις ένα πρόβλημα που προσπαθείς να το λύσεις, σωστά?

    Αν δεν βάλεις το σωστό λάδι αλλά κάνεις πειράματα πως θα ξέρεις τι σου φταίει?
    Μετα αν εχει πρόβλημα θα ερθεις και θα ρωτάς:
    Μηπως δεν έκανα καλή εξαέρωση?
    Μήπως δεν έκανε το λάδι που έβαλα?

    Βάλε και baby oil, δουλευει, και με νερό δουλεύει, βάλε οτι γουστάρεις.

    Τελος απο μένα.
    Ωπα χαλαρωσε...

    Ρε το μπουκαλακι το μαγκουρα φοβαμαι οτι δεν θα φτασει...
    Για αυτο ρωταω αν μπορω να βαλω αλλο mineral oil...
    Δεν ειπα οτι θα βαλω υγρα φρενων:hypnotize


Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. δισκοι συμπλεκτη ktm 640
    από katemhs στο forum KTM
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2010, 14:22
  2. Δίσκοι συμπλέκτη Adv 640
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2006, 21:51
  3. Ντίζα συμπλέκτη σε ΧΤ600Ε 1995
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 08:50
  4. 640 Lc4 sm γνωμες...
    από dodos_1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2005, 04:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF