πάς στη ζμΠίστα να κάνεις το trackday σου καβάλα στο τούμπανο χιλιάρι σου και σου κάνει πλάκα το μικρό 250άρι δίχρονο...
να ήτανε και καμιά πιο κλειστή πίστα θα είχε κλάμμααα
enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=Ekyfy4XxLvs
πάς στη ζμΠίστα να κάνεις το trackday σου καβάλα στο τούμπανο χιλιάρι σου και σου κάνει πλάκα το μικρό 250άρι δίχρονο...
να ήτανε και καμιά πιο κλειστή πίστα θα είχε κλάμμααα
enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=Ekyfy4XxLvs
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Ασχετο: Τόσο κοντή κλιμάκωση έχει το gixxer μαμά?
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Σχετικό: Ξενέρα μεγάλη για το 1000![]()
+999
The difference between men and boys is the price of their toys.
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Σχετικό: Ξενέρα μεγάλη για το 1000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα πάρω 250 :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
![]()
![]()
![]()
![]()
The difference between men and boys is the price of their toys.
250 -> 636 -> 1000 θα θπρέπει να με πάρει η κατηφόρα πάλι -> 250 :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
Χαλαρά, εμ ξέρω και γώ![]()
![]()
The difference between men and boys is the price of their toys.
Ventoyza....
RGV-Γ 250, Suzuki FX68mm, Modenas Dinamik 72mm Tuned By Moto Gas.
Aν θυμαμαι καλα το Γιαμαχα ειναι κοντα στα 120 κιλα(πληρες με λαδια,καυσιμο κλπ) και αποδιδει καμμια 85αρια αλογα στον τροχο...
Το τζιξερ τι αναλογια ιππων ανα κιλο εχει;Περα απ αυτο το Γιαμαχα ειναι racing μηχανακι με οτι αυτο συνεπαγεται...κορυφαιο πακετο δλδ.
Με ενα τετοιο πριν ενα δυο χρονια (αλλα στα 125) ετρεχε ο γιος του Γιαβακια (Σταματακης) στο πανελληνιο οπου και τερματισε πρωτος ...
που ειναι το περιεργο;για την μπιστα μιλαμε...αν πηγαιναν στην ευθεια της Θηβας εκει θα αλλαζαν τα πραματα...
![]()
Το 250 πάει πολύ καλά,αλλά το 1000 σε πολλά σημεία φαίνεται ότι κόβει για να μην το πατήσει(ειδικά στις ευθείες).Τα 250 γενικά είναι πολύ γρήγορα στην πίστα λόγω αναλογία/κιλών.Βέβαια τα 2χρονα με καρμπυλατέρ είναι και λίγο μανίκι να τα ρυθμίσεις.
Δεν εχει καμμία τύχη κανένα 1000 παραγωγής απέναντι σε ένα racing 250. Τα κορυφαία της κατηγορίας GP250 έβγαζαν αρκετά πάνω από 100 άλογα με ανύπαρκτο βάρος.
Το 125 που ανέφερα δεν είναι τυχαίο. Πριν κάποια χρόνια είχε γίνει ένας "αγώνας" απο το Performance Bikes μεταξύ ενός RS125 και ενός ZX9R. To Κawa είχε φάει το ξύλο της ζωής του στη πίστα....
Τσεκάρετε και τους χρόνους των 250 σε σχέση με τα MotoGp. Θα πάθετε πλάκα, αφού οι πρώτοι των 250 παίζουν στην 10αδα των 800. Για να μην πω 5άδα σε κάποιες πίστες. :hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν εχει καμμία τύχη κανένα 1000 παραγωγής απέναντι σε ένα racing 250.
+1000
ακυρη εντελως η συγκριση μεταξυ ενος στοκ και ενος racing.
τα κυβικα μας ψαρωνουν αλλα το ενα ειναι διχρονο,με οτι αυτο συνεπαγεται...![]()