Αγαπητοί φίλοι θα ήθελα την γνώμη σας για αυτό το θέμα.
Πριν περίπου 3 μήνες αγόρασα καινούργια μοτοσυκλέτα και όπως είναι φυσικό έσπευσα αμέσως να βάλω συναγερμό. Επισκέφτηκα ένα μηχανικό που γνώριζε ο γαμπρός μου και μου πρότεινε μία πρωτάκουστη μάρκα για να εγκαταστήσω συναγερμό.
Μέσα στην βιασύνη μου εμπιστεύτηκα τον μηχανικό και την μάρκα που μου πρότεινε και άφησα μία ολόκληρη μέρα την μηχανή για να τον εγκαταστήσει.
Μου έκανε εντύπωση ότι κατά την παραλαβή μου έδειξε μόνο πώς να τον οπλίζω και να τον αφοπλίζω. Όταν ρωτούσα κάτι παραπάνω μου έλεγε να διαβάσω το manual.
Από την πρώτη εβδομάδα κιόλας άρχισαν τα προβλήματα. Ο συναγερμός άρχιζε να φωνάζει μόνος του χωρίς καμία ενόχληση. Οπλισμένος δε και γυρνώντας το κλειδί ΔΕΝ έκανε τίποτα. Δεν περίμενα άλλο και επισκέφτηκα το μαγαζί. Μετά από δικαιολογίες του στυλ ότι δεν βρίσκω τον υπεύθυνο της αντιπροσωπείας και δεν έχει περάσει ακόμα τελικά μου έφερε και εγκατέστησε καινούργια μονάδα. Συζητώντας με τον υπεύθυνο (από το μαγαζί του μηχανικού) κατάλαβα ότι η συναγερμός δεν είχε αισθητήρα κλήσης όπως είχα ζητήσει αλλά μόνο κραδασμού. Μετά από σύντομη διαφωνία για το τι ζήτησα και τελικά τι μου έδωσε μου έκανε δώρο τον περιμετρικό να με γλυκάνει. Σημειώστε ότι έχω στερηθεί για δεύτερη φορά την μοτοσυκλέτα καθώς έπρεπε να μείνει στο μαγαζί για εγκατάσταση.
Έχοντας την δεύτερη μονάδα στην μηχανή τα πράγματα πήγαιναν καλά τις 2 πρώτες εβδομάδες. Κάποια στιγμή την έπλυνα και τότε άρχισε το πανηγύρι. Ο περιμετρικός δεν σταμάτησε να χτυπάει και αναγκάστηκα να τον απενεργοποιήσω. Σημειώστε δε ότι αυτή η ιστορία κράτησε πάνω από εβδομάδα θεωρητικά η μηχανή έχει στεγνώσει!!! Επιστρέφω στον μηχανικό με τα μαλλιά όρθια και παραπονιέμαι ότι θα χρειαστεί να μου αλλάξει μάρκα. Πλέων δεν είμαι δεκτικός στον άγνωστο συναγερμό και επιμένω για ένα επώνυμο.
Εδώ αρχίζει το μπαλάκι προς το επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας. Τα παιδιά εκεί ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ προσπαθούν να με καθησυχάσουν. Δυστυχώς τα νεύρα μου είναι τέτοια που αδίκως τους επιτίθεμαι. Ρίχνοντας οι ειδικοί μια ματιά διαπιστώνουν ότι ο συναγερμός είναι εγκατεστημένος λάθος και θα χρειαστεί να αφήσω Τρίτη φορά την μηχανή για να επαναλάβουν την εγκατάσταση.
Αντιλαμβάνεστε ότι νιώθω ΠΟΛΥ θυμωμένος με την όλη κατάσταση. Δεν υποστηρίζω ότι ο συγκεκριμένος μηχανικός είναι κακός στην δουλειά του ΑΛΛΑ τα ηλεκτρονικά δεν πρέπει να τα αναλαμβάνει. Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου, πόσο θα τραβούσατε το θέμα και μέχρι που? 2 μήνες τώρα ταλαιπωρούμε αφάνταστα και η πολυκατοικία θα με πλακώσει στο ξύλο που τα βράδια βαράει η μηχανή μόνη της.