Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Εξάτμιση bandit 650 και άλλες απορίες..

  1. #1
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661

    Exclamation Εξάτμιση bandit 650 και άλλες απορίες..

    πολυ καλημερα σας. μια και ενας καλος φιλος μου ζητησε πληροφοριες για το ληστη
    βρηκα στο ebay την εν λογω εξατμιση για bandit 650
    ποσα κιλα ζηγιζει η μαμισια ξερει κανεις?
    αυτη λογικα θα ειναι πολυ ελαφρια.
    http://img46.imageshack.us/img46/1662/eksatma.png
    για οσους ενδιαφερονται τιμη:US $146.00

    Το θεμα ειναι το βαρος απ'οσο ξερω ειναι κοντα στα: GSF 650 SA 247κιλά (απο suzuki.gr) πληρες
    1. ποσο θα μειωθει με εν α τετοιο τελικο?
    2. ποσο θα μειωθει με μια ολοσωμη (χωρις τον καταλυτη δηλαδη) που να καταληγει σε ενα τοσο μικρο και ελαφρυ τελικο?
    3. εαν μειωθει αισθητα παιζει να τραβαει η μοτο μετα δεξια η αριστερα? (βλακεια ειπα ε?)

    4. το bandit 650 abs μοντελο 08 ειναι ψεκαστο και υδροψυκτο σωστα?
    5. θα μπορει να βολταρει αν τυχει μεσα σε πιστα?
    6. αν ειναι μεταχειρησμενο τι να προσεξει υπαρχει κατι συγκεκριμενο?

    περιμενω απαντησεις ε? μην εγραφα τζαμπα αφου ξερεται!


    ευχαριστω
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Αυτη την ειδα κι εγω

    την κανει ενας κινεζος ο οποιος εχει και καρμπον λεει.

    Προσωπικα δεν θα την εβαζα στο μπαντιτ μου ουτε αν μου την εκανε δωρο.

    Η διαφορα στα κιλα αντε να ειναι 4-5 λιγοτερο. Δεν ζυγιζει 100 κιλα της μανας του για να πεις οτι θα σωθεις μονο αν αλλαξεις μια εξατμα.

  3. #3
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    giannis113 ριξε μια ματια εδω http://www.moto.gr/forums/showthread...eovince+bandit κ ειναι σε κατασταση βιτρινας...στην τιμη που την δινει κ σ'αυτην την αριστη κατασταση που ειναι η συγκεκριμενη δεν βρισκεις κατι αλλο επωνυμο

  4. #4
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    Αυτος ο Κινεζος τωρα μαθαινει κολλήσεις ή ειναι θέμα στυλ? Παντως ειναι απαισια.
    Εμενα θα μου πει κανεις αν μπορω να βαλω στο bandit την εξατμιση GSXR600 K7 που έχω στο ραφι?

  5. #5
    1. Αν είναι προσεγμένη κατασκευή, 3-4 κιλά.
    2. Ολόσωμη από τα μεγάλα εργοστάσια δεν υπάρχει έτοιμη, οπότε πας σε χειροποίητη λύση με άγνωστο βάρος. Ακόμα και αν γλιτώσεις άλλα 2 κιλά, τελικά το όφελος σε σχέση με το κόστος αξίζει;
    3. Εμ, ναι.
    4. Σωστά.
    5. Χαλαρότατα και αν ο αναβάτης ξέρει τι κάνει διασκεδάζει πολύ. Δεν κάνει και άσχημους χρόνους. Αλλά ΜΗΝ πας για βόλτα στην πίστα ρε φίλε! Αν πας πίστα, να πας για να γυρίσεις γρήγορα. Όχι άλλα κινητά εμπόδια στα track days...
    6. Ότι προσέχεις και σε όλα, βασικά να έχει βιβλίο σέρβις και να μην έχει σημάδια πεσίματος. Κοιτάς τακάκια, λάστιχα, δίσκους, αλυσίδα/γρανάζια.

    Αλλά οπως τα περιγράφεις φίλε μου, αν σε νοιάζει κυρίως το βάρος και η πίστα, γιατί δεν κοιτάς κατά Fazer S2 μεριά;

  6. #6
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
    Αυτη την ειδα κι εγω

    την κανει ενας κινεζος ο οποιος εχει και καρμπον λεει.

    Προσωπικα δεν θα την εβαζα στο μπαντιτ μου ουτε αν μου την εκανε δωρο.

    Η διαφορα στα κιλα αντε να ειναι 4-5 λιγοτερο. Δεν ζυγιζει 100 κιλα της μανας του για να πεις οτι θα σωθεις μονο αν αλλαξεις μια εξατμα.
    το θεμα ειναι απλα το βαρος και η διαφορα με τη μαμισια σιγουρα δεν ειναι οτι ποιο ωραιαο
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  7. #7
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
    giannis113 ριξε μια ματια εδω http://www.moto.gr/forums/showthread...eovince+bandit κ ειναι σε κατασταση βιτρινας...στην τιμη που την δινει κ σ'αυτην την αριστη κατασταση που ειναι η συγκεκριμενη δεν βρισκεις κατι αλλο επωνυμο
    ωραια δε λεω αλλα το bandit δεν υπαρχει ακομα...
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  8. #8
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    1. Αν είναι προσεγμένη κατασκευή, 3-4 κιλά.
    2. Ολόσωμη από τα μεγάλα εργοστάσια δεν υπάρχει έτοιμη, οπότε πας σε χειροποίητη λύση με άγνωστο βάρος. Ακόμα και αν γλιτώσεις άλλα 2 κιλά, τελικά το όφελος σε σχέση με το κόστος αξίζει;
    3. Εμ, ναι.
    4. Σωστά.
    5. Χαλαρότατα και αν ο αναβάτης ξέρει τι κάνει διασκεδάζει πολύ. Δεν κάνει και άσχημους χρόνους. Αλλά ΜΗΝ πας για βόλτα στην πίστα ρε φίλε! Αν πας πίστα, να πας για να γυρίσεις γρήγορα. Όχι άλλα κινητά εμπόδια στα track days...
    6. Ότι προσέχεις και σε όλα, βασικά να έχει βιβλίο σέρβις και να μην έχει σημάδια πεσίματος. Κοιτάς τακάκια, λάστιχα, δίσκους, αλυσίδα/γρανάζια.

    Αλλά οπως τα περιγράφεις φίλε μου, αν σε νοιάζει κυρίως το βάρος και η πίστα, γιατί δεν κοιτάς κατά Fazer S2 μεριά;
    1. αυτη την απαντηση ηθελα
    2. το οφελος σε μια ολοσωμη εξατμιση δεν ειναι μονο το βαρος.. σιγουρα δε μηλαμε για σημαντικα νουμερα αλλα περι ορεξεως...
    3. θα τραβαει αριστερα??
    4.οκ
    5. ΑΠΛΑ ροταω γιατι ψαχνει πολυ-εργαλειο ο φιλος..
    6. αυτα τα ξερω και με το παραπανω.. το θε ειναι αν βγαζουν καποιο συγκεκριμενο προβλημα...
    το fazer οχι, γιατι ειναι ποιο ακριβο ισως?
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  9. #9
    3. Νομιζω οτι απαντησε στην παρενθεση του ερωτηματος σου.
    6. Σε οτι αφορα την αξιοπιστια του... Ειναι πρακτικα αθραυστο. Η διαφορα τιμης εγκειται σε αλλους λογους (ξεστοκαρισμα).
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  10. #10
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Degree0
    3. Νομιζω οτι απαντησε στην παρενθεση του ερωτηματος σου.
    6. Σε οτι αφορα την αξιοπιστια του... Ειναι πρακτικα αθραυστο. Η διαφορα τιμης εγκειται σε αλλους λογους (ξεστοκαρισμα).
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  11. #11
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
    ωραια δε λεω αλλα το bandit δεν υπαρχει ακομα...
    δεν καταλαβα τι θες να πεις?
    δεν ψαχνεις για εξατμα για bandit 650s?

  12. #12
    Δεν εχει ακομα παρει το μηχανακι.
    (αυτο κατσλαβα εγω τουλχστν)
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  13. #13
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    ενας πολυ καλος φιλος ψαχνει για bandit και γιαυτο οι ερωτησεις!
    και γω το γλυκοκοιταζω αλλα εχω το shiver προς το παρον.
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  14. #14
    LOL ναι για το 3 δεν θα τραβάει πουθενά με μιά αλλαγή εξάτμισης, αν ήταν έτσι δεν θα πρότεινε την Yoshimura η Suzuki.

    Είναι όντως πολυεργαλείο. Αλλά πραγματικά, 200 κιλά ότι και να κάνεις, δεν θα γίνει, έχω κοιτάξει τα πάντα, ακόμα και πλαίσιο... Δεν έχει -φτηνά- περιθώρια για μείωση, εκτός της εξάτμισης. Ήδη όπως τα γράφεις για ολόσωμη, λογικά θα πας για φίλτρο και dynojet, φτάνεις τα λεφτά του Yam με τις προσφορές που βρίσκεις τώρα... Πάντως περιθώρια ακόμα και στην πίστα έχει πιο υψηλά από των περισσότερων οδηγών. Αν αλλάξεις και μαρσπιέ, ή αν βγάλεις τις μπίλιες και φας λίγο αυτά που έχει (με προσοχή) θα κάνεις πλάκες με πολλούς τρομαγμένους με 600άρια και 1000άρια. Εννοείται πως οι καλοί θα σε αφήσουν πολύ πίσω...

    Ωραίο και το Shiver!

  15. #15
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    thanks

    να ροτησω και κατι αλλο. το σωληνοτο πλαισιο του bandit δεν εχει προβλημα ετσι?
    τι εννοω? οπως τα αλουμινενια της suzuki.
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF