Επίσης το κόστος ενος ανταλλακτικού εχει να κάνει και με την ποσότητα παραγωγής.
Τα ανταλλακτικα αυτοκινητων για παραδειγμα ειναι σε πολλαπλασια νουμερα απο αυτα των μοτοσυκλετων.
Θα σας ενημερώσω σε 100.000km αν ξαναβουλώσει! Μέχρι στιγμής άλλαξα μόνο το φίλτρο-σίτα και δουλεύει σούπερ. Το εσωτερικό που λες έχω την αίσθηση πως στη δική μου τρόμπα δε βγαίνει. Απλώς το καθαρίζεις με σπρέυ για καρμπυρατέρ.
Για κάτσε ρε φίλε και πως θα παίρνουμε λίγο μάτι εμείς οι παντρεμένοι? Θα σταματάμε απέναντι και θα έχουμε κυάλια?
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Δεν χρειάζεται να είναι πριν την τρόμπα (όπως δεν είναι και στα αυτοκίνητα) τα χοντρά που θα επηρεαζαν την τρόμπα σταματανε απο το σιτακι και τα πιο λεπτά που θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα τα μπεκακια σταματανε απο το φίλτρο που αντικαθισταται καθε όποτε λέει ο κατασκευαστής, πρακτικά καθε όποτε κανει διακοπές. Επειδή εχω κάνει την εργασία αυτή πραγματικά είναι πολύ εύκολη, βέβαια το φίλτρο δεν είναι ιδιαίτερα φθηνό κάνει γύρω στα 25-30€ εκτός αν το πάρεις στο χέρι και βάλεις άλλο συμβατό ίσως και κάτω απο 10€,καθαρίζεις και το σιτακι με λίγο σπρει καρμπυρατέρ ή brake cleaner και πεπιεσμένο αέρα και είσαι good to go
Και εμένα παρεμφερής είναι η τρόμπα μου.
Το σιτακι το άλλαξα γιατί είχε 9€ από την αντιπροσωπία.
Φίλτρο έβαλα συμβατό της mahle που είχε 12€. Παίζει να είναι και το ίδιο με αυτό που δίνει η ducati...
Μια παρένθεση. Δεν ξέρω πως είναι σε άλλες μοτοσυκλέτες, αλλά στη δικιά μου πρέπει να αντικατασταθεί και τo oring που μπαίνει στο εξωτερικό του assembly της τρομπας. Αν το παραλείψεις αυτό, θα έχεις 90% διαρροή.
To πλεονέκτημα σε αυτήν την περίπτωση που λες είναι οτι αυτό το φίλτρο αλλάζεται ενώ στη δική μου τρόμπα είναι εσωτερικό κεραμικό (όπως μου είπε ο μάστορας) και δεν αλλάζεται, καθαρίζεται με σπρέι καρμπυρατέρ.
Εγώ άλλαξα αυτό το οποίο στον προηγούμενο καθαρισμό δεν είχε αλλαχτεί αλλά είχε καθαριστεί μόνο, και σύντομα (στις 80.000Km) ξεκίνησε πάλι να μπουκώνει από κάποιες στροφές και μετά.
Η τρόμπα μου είναι έτσι
Και σίγουρα η Honda δεν προβλέπει καθαρισμό και δε δίνει καν το παραπάνω φίλτρο σαν ανταλλακτικό όπως είπα και νωρίτερα. Προβλέπει αντικατάσταση ολόκληρης της τρόμπας. Περιμένω να δω μετά και από την αλλαγή αυτού του φίλτρου πόσο θα αντέξει χωρίς να βουλώσει. Κάθε γνώμη βέβαια δεκτή.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Ερώτηση άμπαλου:
Έχουν και τα καρμπυρατεράτα αντλία βενζίνης;
(ένας τριτοξάδεφος από το χωριό ρωτάει, του λεω δεν εχουν και δεν με πιστεύει!)