View Full Version : reinmeister vs all (regarding rc51)
Allst@rf
31/01/2011, 23:35
σαν νέο πλαίσιο ,εντελώς μοιάζει...
σταύροβελονία με το κιλό και τσόντες αλουμίνιο;
reinmeister
31/01/2011, 23:53
τετοια γαζια δεν κανει ουτε η καλυτερη μοδιστρα...για να μην μιλησω για τις "χλαπατσες" που εχουν κολλησει πανω -κατω...:lol:
τωρα θελω καποιος να μου βρει,εστω κι ενα παραπανω γαζι στα sbk zxr,gsxr,yzf ,rc45 και vtr 1000 sp2(rc51)... :D
Allst@rf
01/02/2011, 00:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τετοια γαζια δεν κανει ουτε η καλυτερη μοδιστρα...για να μην μιλησω για τις "χλαπατσες" που εχουν κολλησει πανω -κατω...:lol:
τωρα θελω καποιος να μου βρει,εστω κι ενα παραπανω γαζι στα sbk zxr,gsxr,yzf ,rc45 και vtr 1000 sp2(rc51)... :D
μη ρωτάς εμένα ...
εκτός του ότι εχω μηχανάκι με χώροδικτύωμα και ευρωπαικό,
μου αρέσουν τα παλιά Sbk που έβγαζαν οι δικοί σου...
εντιτ : και το SΡ2...
sapila racing
01/02/2011, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τετοια γαζια δεν κανει ουτε η καλυτερη μοδιστρα...για να μην μιλησω για τις "χλαπατσες" που εχουν κολλησει πανω -κατω...:lol:
τωρα θελω καποιος να μου βρει,εστω κι ενα παραπανω γαζι στα sbk zxr,gsxr,yzf ,rc45 και vtr 1000 sp2(rc51)... :D
Kι αν κάποιος βρεί οχι ένα αλλά πολλά παραπάνω γαζιά τι θα πείς? :D
reinmeister
01/02/2011, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μη ρωτάς εμένα ...
εκτός του ότι εχω μηχανάκι με χώροδικτύωμα και ευρωπαικό,
μου αρέσουν τα παλιά Sbk που έβγαζαν οι δικοί σου...
εντιτ : και το SΡ2...
βρε γενικα ρωταω εγω,μια και ολοι ειχαν λυσσαξει με την "ανωτερωτητα" των τωρινων πλαισιων σε σχεση με τα παλια...
που ειναι σαν να τα χουν πλακωσει 5 συγκολλητες απο τον σκαραμαγκα...:lol:
sapila racing
01/02/2011, 10:14
Το εργοστασιακό ZX7RR :smokin:
222710
reinmeister
01/02/2011, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kι αν κάποιος βρεί οχι ένα αλλά πολλά παραπάνω γαζιά τι θα πείς? :D
εαν ειναι σε εργοστασιακο τιποτα...αντε ντε...:D
sapila racing
01/02/2011, 10:18
Eχω πολλές ακόμα. :smokin:
222711
reinmeister
01/02/2011, 10:23
συνεχισε και θα σου πω στο τελος...:D
PortisHead
01/02/2011, 10:28
ε χμμμμ συγνωμη , μια ερωτηση.
Για να μπουμε λιγο στο νόημα.
Τι ειναι αυτο ακριβως που σας πειραζει ?
Οι ραφες - ηλεκτροκολλήσεις ?
Τι θα επρεπε δλδ ?
Να βγαινουν χυτα κομματια ? ατοφιο ολο το πλαισιο ?
:confused:
sapila racing
01/02/2011, 10:31
Εχω ακόμα καμμια δεκαρια απο το συγκεκριμένο.
Φαίνονται καθαρά οι ενισχύσεις, οι διαφορετικές βάσεις για το υποπλαίσιο, και η μετατροπή του πίσω μέρους του πλαισίου σε δοχείο για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
:D
222712
H.A.Balafoutre
01/02/2011, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το επαναφερω μονο και μονο για να δειτε μερικες φωτο απο τα πλαισια των τετρακυλινδρων"superbikes" που ειναι καλυτερα απο τα παλια,οπως ισχυριστηκατε σχεδον ολοι...
ριξτε μια ματια στο μαμα πλαισιο του R1...
και μετα στου εργοστασιακου...:bawl:
Πόσο παλιά, ώστε να καταστεί επί τις % μετρήσιμη η διαφορά των μέν από τα δε σε σχέση και με την διαφορά επί τις % στην ιπποδύναμη.
Για τους άλλους, μάλλον σε σχέση με το κόστος κτίσης και συμμετοχής κάποιες μηχανές το είχαν "έτοιμο" το πλαίσιο, ή κάποιες είχαν αυτό που μπορούσαν κι έπερναν τις θέσεις, πίσω, όπως τους αναλογούσαν.
Άτιμο πράμα οι αγώνες....ένα πηγάδι χωρίς πάτο να έχεις λεφτά να ρίχνεις....:lol:
reinmeister
01/02/2011, 11:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εχω ακόμα καμμια δεκαρια απο το συγκεκριμένο.
Φαίνονται καθαρά οι ενισχύσεις, οι διαφορετικές βάσεις για το υποπλαίσιο, και η μετατροπή του πίσω μέρους του πλαισίου σε δοχείο για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
:D
αν τελειωσες πες μου...:D
Γι' αυτό τα Gixxer κόβανε πλαίσιο, για να τα μετατρέψεις σε εργοστασιακά SBK :confused: ;;;
Επειδή δεν κατάλαβα ...
Ισχυρίζεστε ότι οι κολλήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα ??
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή δεν κατάλαβα ...
Ισχυρίζεστε ότι οι κολλήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα ??
Νομω ψυχρον νομω θερμον, νομω γλυκυ νομω πικρον, νομω κολλησεις,
ετεη δε ατομα και κενον.
-Δημοκριτος (διασημος ατομο-συγκολητης της αρχαιοτητας)
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή δεν κατάλαβα ...
Ισχυρίζεστε ότι οι κολλήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα ??
μάλλον ότι το πλαίσιο δεν είναι αυτό που ΕΙΝΑΙ αλλά αυτό που...φαίνεται να είναι :look:
PortisHead
01/02/2011, 13:11
Γιατι δεν απανταν οι gurus ?
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Γιατι δεν απανταν οι gurus ?
:confused:
Περίμενε λίγο να τελειώσει η NDI ανάλυση των φωτό...
Εχω την εντύπωση πως ο ορκωτός ισχυρίζεται τα εξής.
*Παλαιόθεν τα πλαίσια των SBK "παραγωγής" ήταν έτοιμα ραμμένα και κομμένα, ικανά να αντέξουν 700 κάτω χωρίς επεμβάσεις. Τα " " μπαίνουν γιατί παραγωγής ονομάζει τα 200 μηχανάκια που έβγαζε το εργοστάσιο για τις αγωνιστικές ομάδες ή τους πάμπλουτους ιδιώτες.
Εξαιρείται το VTR SP2 που η ακαμψια του ήταν παρόμοια με Leopard 2 είτε σε stock μορφή, είτε σε SBK επίπεδο.
*Επίσης λέει (νομίζω) οτι τα πλαίσια των σύγχρονων SS παραγωγής είναι για τον πέο καβάλα, μιας και δεν έχουν καμμία σχέση με τα πραγματικά SBK μηχανάκια που ράβονται στο χέρι προκειμένου να αντέξουν.
Εξαιρείται πάλι το VTR SP2 αφού η ακαμψία του είναι διαχρονική.
:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
ράβονται στο χέρι προκειμένου να αντέξουν.
Αυτό ρωτάω για ...
Καθιστώντας πρακτικά άκαμπτα κάποια μέρη του πλαισίου (και μιλάω για τις συγκολλήσεις και την εγγύς αυτών περιοχή) μήπως την "ακούει" 'ασχημα (από πλευράς καταπονήσεων) το υπόλοιπο πλαίσιο ..??
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Εξαιρείται πάλι το VTR SP2 αφού η ακαμψία του είναι διαχρονική.
:look:
Κατι τετοια πλαισια αναφορας ειναι που μας εμποδιζουν να δουμε την καμπυλοτητα του χωροχρονου :mad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αυτό ρωτάω για ...
Καθιστώντας πρακτικά άκαμπτα κάποια μέρη του πλαισίου (και μιλάω για τις συγκολλήσεις και την εγγύς αυτών περιοχή) μήπως την "ακούει" 'ασχημα (από πλευράς καταπονήσεων) το υπόλοιπο πλαίσιο ..??
Πολυαγαπημένε μου συμφορουμίτη, έχω την βάσιμη υποψία ότι τους είναι παντελώς αδιάφορο το αντοχή του πλαισίου στο διηνεκές. Μερικούς αγώνες να βγάλει and thats all.
ΥΓ. Το αν πρέπει να έχει κάποιες ελαστικότητες το πλαίσιο είναι άλλη μεγάλη ιστορία απ΄οτι έχει φανεί στους αγώνες.
Aν έχουμε άκαμπτο πλαίσιο, κι άκαμπτο ψαλίδι..... το ζόρι το τρώει ποιός; ο άξονας που τα συνδέει με την ανάρτηση;
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Κατι τετοια πλαισια αναφορας ειναι που μας εμποδιζουν να δουμε την καμπυλοτητα του χωροχρονου :mad:
Νομίζω οτι το πλαίσιο του VTR είναι η αιτία που δεν έχει πάρει νόμπελ ο Howkins σχετικά με την Black Holes Theory.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Aν έχουμε άκαμπτο πλαίσιο, κι άκαμπτο ψαλίδι..... το ζόρι το τρώει ποιός; ο άξονας που τα συνδέει με την ανάρτηση;
Οι αναρτήσεις και ο δύστυχος που προσπαθεί να κρατηθεί πάνω τους. :lol:
reinmeister
01/02/2011, 14:01
η απολυτη ακαμψια,οχι,δεν ειναι θεμιτη...αλλα σαφεστατα και χρειαζεται συγκεκριμενο ποσοστο σε σχεση με την εκαστοτε εφαρμογη ετσι ωστε να μην λειτουργει το πλαισιο ως τριτη αναρτηση...
ο σκελετος του R1 2011 που ποσταρα εχει κολλημενο πανω του ,ουσιαστικα εναν δευτερο σκελετο,για να μην γινει 8αρι απο τις τασεις που δεχεται...
οι σκελετοι που εβαλε ο αρης ,κατ αρχας ειναι τουλαχιστον 2 διαφορετικοι μια και οι εξτρα ,σχεδον διαμηκεις, κολλησεις που εχουν ειναι διαφορετικες...επισης δεν ειναι ενισχυτικες αλλα αναγκης, μια και ο σκελετος κοβοταν,εις γνωσιν της fim για να τοποθετηθουν εσωτερικα κομματια λαστιχου για μειωση των κραδασμων...
ο λογος που ολες οι στοκ κολλησεις ξαναγινονται στο χερι στα factory,εχει να κανει με την μετρια ποιοτητα των αντιστοιχων ρομποτικων απο τα εργοστασια και επιτρεπονται επειδη δεν υπαρχουν περιθωρια αστοχιας στον αγωνα...
βυρωνα τα 500 των ιαπωνων και τα 150 της ντουκατι,τοτε, δεν ειχαν καμια διαφορα στα πλαισια απο τα πολιτικα,απλως εβγαιναν παραγωγη για να ομολογκαρουν ξηρες καμπανες,μηχανικα καρμπς κλπ παραφερναλια...
εχω φωτο απο γυμνα τα εργοστασιακα sbks του τοτε ,σε περιοδικο βεβαια,στις οποιες φαινεται οτι τα πλαισια ειναι απειραχτα σε σχεση με τα πολιτικα...
και ναι,τα τοτε πλαισια ηταν πολυ ανωτερα σε στοκ μορφη απο τα αντιστοιχα σημερινα κι αυτο αποδεικνυεται περιτρανα απο τις φωτο...
πλεον ο κανονισμος εχει αφησει "παραθυρο" για τα πλαισια μια κι επιτρεπεται στο εκαστοτε εργοστασιο να χορηγει σκελετους,μονο στις αγωνιστικες ομαδες, ως "kit part", οποτε ξεφευγουν απο το αρχικο ομολογκασιον της μοτοσυκλεττας,αλλα εμπιπτουν στο γενικοτερο πλαισιο του κιτ βελτιωσης...
αυτα για την ωρα...
Εγω ξερω!
Αν ολα ειναι ακαμπτα, τοτενες εχουμε μηδεν 'αναρτηση' στο πλαγιασμα! :D
εντιτ
Με προλαβε ο καραφλας απο πανω :mad:
sapila racing
01/02/2011, 14:23
Κατ αρχήν στις φωτό που έβαλα φαίνεται ενας σκελετός ZX7RR και οχι δύο. Αν θελετε βαζω κι άλλες φωτό.
Κατα δεύτερον απ ότι βλέπουμε μόνο απείραχτο δεν είναι το πλαίσιο σε σχέση με ενα πολιτικό.
Τι λέγαμε λοιπόν? :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και ναι,τα τοτε πλαισια ηταν πολυ ανωτερα σε στοκ μορφη απο τα αντιστοιχα σημερινα κι αυτο αποδεικνυεται περιτρανα απο τις φωτο...
Noμίζω οτι έχει αναφερθεί ξανά εδώ. Τα αγωνιστικά του τότε δεν είχαν καμμία σχέση σε κόστος και σε διαθεσιμότητα με το σήμερα. Υπήρχαν μοντέλα που ΔΕΝ πουλήθηκαν σε ιδιώτες αλλά μόνο σε αγωνιστικές ομάδες (OW-02 πχ).
Και εκτός του εξωφρενικού κόστους που είχαν, έπρεπε να σκάσεις και κανα-δύο διαμερίσματα σε kit ιπποδύναμης stage I-II κλπ κλπ.
Εκτός του WSBK, υπάρχουν κατηγορίες με πολλούς περιορισμούς με τα μηχανάκια να πηγαίνουν τάπα και σε χρόνους "κοντά" στα μεγάλα. Σου είχα βάλει το παράδειγμα με το CBR1000RR σχεδόν στοκ που γύρναγε στους χρόνους του GSV-R, κάτι που εκνεύρισε πολύ την ομάδα της Suzuki.
Σε αντιστοιχία με το τότε, θα ήταν σα να βάζαμε GSXR-1100 srad στην πίστα με RGV 500 και να γυρνάει σε σχεδόν ίδιους χρόνους. Γίνεται?
reinmeister
01/02/2011, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κατ αρχήν στις φωτό που έβαλα φαίνεται ενας σκελετός ZX7RR και οχι δύο. Αν θελετε βαζω κι άλλες φωτό.
Κατα δεύτερον απ ότι βλέπουμε μόνο απείραχτο δεν είναι το πλαίσιο σε σχέση με ενα πολιτικό.
Τι λέγαμε λοιπόν? :p
οντως ενας ειναι...
τι λεγαμε?ναι...οτι δεν εχει ουτε μια εξτρα κολληση ενισχυσης,εκτος εαν εννοεις ενισχυση ,το κοψιμο για γεμισμα καουτσουκ...:D
αλλα εγω να δεχθω οτι ειναι ενισχυσης (που δεν ειναι),για χαρη της κουβεντας και γιατι,βασικα, ειμαι πολυ βολικο αγορι...μου λες δηλαδη οτι συγκρινεται με το χαλι του γιαμαπα του 2011 με τους δυο σκελετους?
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
δηλαδη οτι συγκρινεται με το χαλι του γιαμαπα του 2011 με τους δυο σκελετους?
Το γιαμάπα είναι κατάντια όντως μιας και μιλάμε για άλλο σκελετό πλέον. Γιατί δεν το συγκρίνεις με το RSV4 ή το S1000RR που οπτικά τουλάχιστον δεν έχουν αλλαγές?
Allst@rf
01/02/2011, 15:16
δηλαδής για να καταλάβουμε και μεις οι κοινοί θνητοί,στις φωτό που έχει βάλει ο ρέιν με το αγωνιστικό ,γαργαλιμενο πλαίσιο ,τις πιο πολλές στρεβλώσεις της δέχεται εκεί που έχουν μπει τα συγκόλλιμένα ρεταλια;
ένα άκαμπτο πλαίσιο δεν θα αποσβέσει τις στρεβλώσεις με τις αναρτήσεις του;
ένα πλαίσιο με ελεγμένες και ελεγχόμενες στρεβλώσεις ,θα αποσβέσει της στρεβλώσεις από τις αναρτήσεις;
παν μέτρον άριστον;
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το γιαμάπα είναι κατάντια όντως μιας και μιλάμε για άλλο σκελετό πλέον. Γιατί δεν το συγκρίνεις με το RSV4 ή το S1000RR που οπτικά τουλάχιστον δεν έχουν αλλαγές?
Είχε δεν είχε τον έχωσε τον ευρωπαίο μέσα.....
πατατάκια, ποπκορν σοδα, μπυραλ.....
:smokin:
Allst@rf
01/02/2011, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Είχε δεν είχε τον έχωσε τον ευρωπαίο μέσα.....
πατατάκια, ποπκορν σοδα, μπυραλ.....
:smokin:
αναπόφευκτο θα έλεγα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το γιαμάπα είναι κατάντια όντως μιας και μιλάμε για άλλο σκελετό πλέον. Γιατί δεν το συγκρίνεις με το RSV4 ή το S1000RR που οπτικά τουλάχιστον δεν έχουν αλλαγές?
Επιτέλους!!!!
Έγινε αναφορά σε σοβαρά μηχανάκια!
Να με θυμίσεις να σε κεράσω μια ρακί!
:D :D
reinmeister
01/02/2011, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Noμίζω οτι έχει αναφερθεί ξανά εδώ. Τα αγωνιστικά του τότε δεν είχαν καμμία σχέση σε κόστος και σε διαθεσιμότητα με το σήμερα. Υπήρχαν μοντέλα που ΔΕΝ πουλήθηκαν σε ιδιώτες αλλά μόνο σε αγωνιστικές ομάδες (OW-02 πχ).
Και εκτός του εξωφρενικού κόστους που είχαν, έπρεπε να σκάσεις και κανα-δύο διαμερίσματα σε kit ιπποδύναμης stage I-II κλπ κλπ.
Εκτός του WSBK, υπάρχουν κατηγορίες με πολλούς περιορισμούς με τα μηχανάκια να πηγαίνουν τάπα και σε χρόνους "κοντά" στα μεγάλα. Σου είχα βάλει το παράδειγμα με το CBR1000RR σχεδόν στοκ που γύρναγε στους χρόνους του GSV-R, κάτι που εκνεύρισε πολύ την ομάδα της Suzuki.
Σε αντιστοιχία με το τότε, θα ήταν σα να βάζαμε GSXR-1100 srad στην πίστα με RGV 500 και να γυρνάει σε σχεδόν ίδιους χρόνους. Γίνεται?
το παραπανω κοστος δειχνει ποσο ανωτερα ηταν σχεδιαστικα,απο πλευρας ανθεκτικοτητας κι εξελιξιμοτητας, σε αγωνιστικο επιπεδο sbk...
στο πα και παραπανω...οι σκελετοι και τα μοτερ,δομικα, ηταν ολοιδια σε ολες τις εκδοσεις...το r7 (owo2) πουλιοταν σε οσους ιδιωτες ειχαν 10.000.000 δραχμες να τα αγορασουν...
και το κ5 1000 τρωγοταν με το gsvr πρωτης γενιας....υπηρχε αλλωστε και σχετικο ανεκδοτο που ελεγε οτι η σουζουκι πρεπει να τρεξει με κ5 στα Gp...μην μου παραθετεις το χειροτερο ever gp ομως...
αυτο που γινοταν ηταν οτι το rc45 εβγαλε παραπανω αλογα απο το nsr 500 190- σε σχεση με τα 185 και το οτι ο ντουκος γυρισε πιο γρηγορα στην ιδια πιστα απο τα gp ιδιας χρονιας...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
αναπόφευκτο θα έλεγα...
Αμα ακούσω κι RC8 θα με ακούσεις να γελάω απο το Λουτράκι....
:smokin:
sapila racing
01/02/2011, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οντως ενας ειναι...
τι λεγαμε?ναι...οτι δεν εχει ουτε μια εξτρα κολληση ενισχυσης,εκτος εαν εννοεις ενισχυση ,το κοψιμο για γεμισμα καουτσουκ...:D
αλλα εγω να δεχθω οτι ειναι ενισχυσης (που δεν ειναι),για χαρη της κουβεντας και γιατι,βασικα, ειμαι πολυ βολικο αγορι...μου λες δηλαδη οτι συγκρινεται με το χαλι του γιαμαπα του 2011 με τους δυο σκελετους?
Eγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Σαφώς και είναι χάλι το πλαίσιο του R1, μα χρώμα είναι αυτό? :rotflmao:
Πάντως δεν είσαι βολικό αγόρι. :wave2:
Allst@rf
01/02/2011, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αμα ακούσω κι RC8 θα με ακούσεις να γελάω απο το Λουτράκι....
:smokin:
μπα ούτε καν μου πέρασε από το νου...
Τι θα έλεγες για το R το καινούριο;
ε;
:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μπα ούτε καν μου πέρασε από το νου...
Τι θα έλεγες για το R το καινούριο;
ε;
:look:
Κάτσε ρε παλικάρι... επειδή έκλεισε η Σωληνουργία Κορίνθου, πρέπει λογω νοσταλγίας να τα λες αυτά; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Είχε δεν είχε τον έχωσε τον ευρωπαίο μέσα.....
πατατάκια, ποπκορν σοδα, μπυραλ.....
:smokin:
να με συγχωρεί η αφεντιά σου, αλλά δεν είναι όλα μαύρο-άσπρο. Πάρε φωτό απ΄το stock μηχανάκι
222731
Και σύγκρινε και με του max.
222732
sapila racing
01/02/2011, 15:40
εεεε βάλε και τις άλλες με τα γαζιά. :winka:
Αυτό είναι του Max. :eek:
εδω είναι κι οι άλλες http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=83882
222733
Allst@rf
01/02/2011, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάτσε ρε παλικάρι... επειδή έκλεισε η Σωληνουργία Κορίνθου, πρέπει λογω νοσταλγίας να τα λες αυτά; :confused:
ούτε καν ε...
το γερμανικό SΒΚ του ' 10 παντος η ktm το πήρε...:smokin:
stefanos
01/02/2011, 15:42
Πραγματικά δεν παρακολουθώ τα τεκταινόμενα στους αγώνες αλλά φαντάζομαι ότι ένα αγωνιστικό πλαίσιο ενισχυμένο στο βαθμό αυτό όπως της φωτογραφίας θα έστελνε στον άλλο κόσμο πολλούς αναβάτες r1 στο δρόμο.
Δεν νομίζω δηλαδή να είναι απλά θέμα κόστους αλλά ενσυνείδητη επιλογή των εταιρειών κάποια συγκαλυμμένη ευκαμψία ώστε να κλείσει το γκάζι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
να με συγχωρεί η αφεντιά σου, αλλά δεν είναι όλα μαύρο-άσπρο. Πάρε φωτό απ΄το stock μηχανάκι
Ρε τι μου θυμίζει.....
α ναι.... :lol:
Για πες ρε συ τις διαφορές τους (στοκ και μπιατζι)
222734
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οι σκελετοι και τα μοτερ,δομικα, ηταν ολοιδια σε ολες τις εκδοσεις...
Re man, ti δομικά ήταν ολόιδια? Δηλαδή τι έμενε ίδιο? Οι κάσες του κινητήρα?
Αυτό που λέω είναι οτι τότε υπήρχαν 2 μοντέλα "παραγωγής". Ενα εξωφρενικά ακριβό που απευθυνόταν σε λίγους ή αγωνιστικές ομάδες και έβγαινε μόνο για πιστοποίηση, και ένα απλό παραγωγής που ήταν φθηνό και μέτριο.
Είχαν σχέση σε οτιδήποτε τα OW-01 με τα FZR ή τα RC-45 με τα CBR1000 αγόραζαν οι θνητοί?
Για το OW-02 δεν επιμένω αλλα αυτή την εντύπωση είχα. Τα 10.000.000 δρχ βέβαια αφορούσαν ένα μηχανάκι που ήθελε άλλα τόσα για να τρέξει σε αγώνες με τα κιτ ιπποδύναμης. Διαφορετικά ήταν ένα απλό μηχανάκι με 130 άλογα στρόφαλο. Καλά θυμάμαι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
.... Διαφορετικά ήταν ένα απλό μηχανάκι με 130 άλογα στρόφαλο. Καλά θυμάμαι?
Καλά τα θυμάσαι..... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
εεεε βάλε και τις άλλες με τα γαζιά. :winka:
Αυτό είναι του Max. :eek:
εδω είναι κι οι άλλες http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=83882
Αυτό που έβαλες καλό μου αγόρι είναι το ψαλίδι του Max. Είχαν χρησιμοποιήσει 3-4 διαφορετικά οι οδηγοί μεταξύ τους. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Καλά τα θυμάσαι..... :rolleyes:
Όντως καλά τα θυμάμαι. Στην Αγγλία τουλάχιστον αν δεν ήσουν αγωνιζόμενος δεν.....
Great Britain, April 5, 1999 -- The Yamaha YZF-R7 OW-O2 has one purpose in life: To win races. You may have seen it displayed in various shows with lights and road gear but these have only been added in order to homologate the bike to meet F.I.M. regulations. Only 500 exacting, hand-made machines are being produced, making it one of the rarest production bikes ever to leave a Japanese factory. Even if you could afford the £20,000 ($32,000 USD) sticker price, you couldn't actually purchase the bike unless you can prove you have a full season's racing ahead of you.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/yamaha/1999-yamaha-yzfr7-owo2-14646.html
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ρε τι μου θυμίζει.....
α ναι.... :lol:
Για πες ρε συ τις διαφορές τους (στοκ και μπιατζι)
Ας είναι καλά ο Cobas & η Bimota που μάθανε οι Ιάπωνες να φτιάχνουν αλουμινένια πλαίσια. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ας είναι καλά ο Cobas & η Bimota που μάθανε οι Ιάπωνες να φτιάχνουν αλουμινένια πλαίσια. :wave2:
Sta @@ mas.... :lol:
sapila racing
01/02/2011, 16:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Sta @@ mas.... :lol:
Παντα εκεί καταλήγει η συζήτηση. :p
Βυρωνα το ξέρω οτι ηταν το ψαλίδι, ηθελα να δω αν θα ψαρώσεις. :rotflmao:
Η παρατήρηση του stefanou πέρασε απαρατήρητη, ενω είναι αξια ενδελεχούς εξέτασης. :winka:
reinmeister
01/02/2011, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Re man, ti δομικά ήταν ολόιδια? Δηλαδή τι έμενε ίδιο? Οι κάσες του κινητήρα?
Αυτό που λέω είναι οτι τότε υπήρχαν 2 μοντέλα "παραγωγής". Ενα εξωφρενικά ακριβό που απευθυνόταν σε λίγους ή αγωνιστικές ομάδες και έβγαινε μόνο για πιστοποίηση, και ένα απλό παραγωγής που ήταν φθηνό και μέτριο.
Είχαν σχέση σε οτιδήποτε τα OW-01 με τα FZR ή τα RC-45 με τα CBR1000 αγόραζαν οι θνητοί?
Για το OW-02 δεν επιμένω αλλα αυτή την εντύπωση είχα. Τα 10.000.000 δρχ βέβαια αφορούσαν ένα μηχανάκι που ήθελε άλλα τόσα για να τρέξει σε αγώνες με τα κιτ ιπποδύναμης. Διαφορετικά ήταν ένα απλό μηχανάκι με 130 άλογα στρόφαλο. Καλά θυμάμαι?
σκελετος,κασες,κεφαλη,στροφαλος...οτι και στα σημερινα...απλα εχε υπ οψιν οτι το μονο παραγωγης που ειναι superbike factory ειναι ο ντουκος,ο οποιος φυσικα στην αγωνιστικη εκδοση κοστιζει τα 5πλασια απ ολα τ'αλλα...
για απριλια και bmw δεν ξερω...
το r7 αν θυμαμαι κι εγω καλα το εδινε με 160 ονομαστικα...μπιελες τιτανιου κλπ κλπ...το ηθελε ενας κοινος γνωστος μας και θα το επαιρνε ,αλλα το μετανοιωσε τελευταια στιγμη...τυπικο ηταν το θεμα αγωνων μια και καμποσα τα πηραν ιδιωτες...ακρες να χες χρειαζοταν...
και rc51 εβγαινε σε εκδοση basic racer με 30.000 $
το rc 45 το πολιτικο ειχε 6.5 μυρια απο την sarakakis r&d...:lol:
zx7rr και gsxr 750sp ηταν προσιτα με 30% περιπου πανω στην τιμη...
τα σημερινα παντως ΔΕΝ φτιαχνονται με το τοτε σκεπτικο του απολυτου racer,αλλα χομπιστικου supersport...αν καποια στιγμη αποφασισουν τα εργοστασια να ξανασχοληθουν με τα sbk θα ξαναδουμε αληθινα μηχανακια...
θα ψαξω παντως και για τα υπολοιπα συγχρονα φωτογραφιες...ξερω στανταρ οτι και το cbr ειναι τιγκα στην χλαπατσα αλλα δεν εχω φωτο...οι πληροφοριες μου λενε ομως οτι ολα ειναι σαντουιτσακια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Παντα εκεί καταλήγει η συζήτηση. :p
Βυρωνα το ξέρω οτι ηταν το ψαλίδι, ηθελα να δω αν θα ψαρώσεις. :rotflmao:
Η παρατήρηση του stefanou πέρασε απαρατήρητη, ενω είναι αξια ενδελεχούς εξέτασης. :winka:
Μας λέει κουλούς ή δεν κατάλαβα καλά;
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Η παρατήρηση του stefanou πέρασε απαρατήρητη, ενω είναι αξια ενδελεχούς εξέτασης. :winka:
απο την αλλη τι νοημα εχει να κοιταμε ενα πλαισιο και να υποθετουμε ακαμψια, την στιγμη μαλιστα που οι κινητηρες σε αυτα τα πλαισια ειναι stressed members?
sapila racing
01/02/2011, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οντως ενας ειναι...
τι λεγαμε?ναι...οτι δεν εχει ουτε μια εξτρα κολληση ενισχυσης,εκτος εαν εννοεις ενισχυση ,το κοψιμο για γεμισμα καουτσουκ...:D
αλλα εγω να δεχθω οτι ειναι ενισχυσης (που δεν ειναι),για χαρη της κουβεντας και γιατι,βασικα, ειμαι πολυ βολικο αγορι...μου λες δηλαδη οτι συγκρινεται με το χαλι του γιαμαπα του 2011 με τους δυο σκελετους?
Δηλαδή αυτο στον κύκλο δεν είναι ενίσχυση?
Για φωτό από εγχειρίδιο για DIY Frame Gusseting μου κάνει εμένα.
Στο πολιτικό δεν υπάρχει φυσικά.
222736
stefanos
01/02/2011, 17:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
απο την αλλη τι νοημα εχει να κοιταμε ενα πλαισιο και να υποθετουμε ακαμψια, την στιγμη μαλιστα που οι κινητηρες σε αυτα τα πλαισια ειναι stressed members?
Σωστά, αλλά ακόμα και στην περίπτωση που απουσιάζουν οποιουδήποτε είδους ελαστικές βάσεις που κάλλιστα μπορεί να δίνουν κάποιο βαθμό ελευθερίας στην επιθυμητή κατεύθυνση, ο κινητήρας προσθέτει ακαμψία μόνο ανάμεσα στις εδράσεις του, απομένουν η περιοχή του λαιμού και του ψαλιδιού για έλεγχο της ελαστικότητας.
Ανάποδα εάν καταργήσουμε κάποιες ελαστικές βάσεις προκειμένου να εκμεταλλευτούμε πλήρως την ακαμψία του κινητήρα, όπως είπε ο oldman παραπάνω συγκεντρώνουμε τάσεις σε άλλες περιοχές του πλαισίου που εάν δεν ενισχυθούν κατάλληλα θα έχουμε σπάσιμο.
Πάντως νόημα να κοιτάμε έχει, και ενδιαφέρον είναι :p
H.A.Balafoutre
01/02/2011, 18:18
Πάντως από το 2005-6 και μετά όλες οι 1000άρες ομολογκασιόν για τις WSBK είναι πολύ καλύτερες από τις προηγούμενες σε όλα τα επίπεδα. Τι συζητάμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Πάντως από το 2005-6 και μετά όλες οι 1000άρες ομολογκασιόν για τις WSBK είναι πολύ καλύτερες από τις προηγούμενες σε όλα τα επίπεδα. Τι συζητάμε...
Ιδού ένα ποστ με σοβαρή επιχειρηματολογία!
:bawl: :bawl: :bawl:
H.A.Balafoutre
01/02/2011, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ιδού ένα ποστ με σοβαρή επιχειρηματολογία!
:bawl: :bawl: :bawl:
Μα, είναι αλήθεια, είτε με ραμμένα είτε όχι πλαίσια...μέχρι το 2011...δεν τρελάθηκαν στις αλλαγές οι εταιρείες. Εκείνες τις χρονιές έγινε μια καλή αναβάθμιση στα μοντέλα παραγωγής. Ένα V4 βγήκε από τότε κι ένας crossplane από την Yamaha...κατά τα άλλα λίγα πράγματα άλλαξαν, ούτε τα πλαίσια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
ούτε καν ε...
το γερμανικό SΒΚ του ' 10 παντος η ktm το πήρε...:smokin:
ενιαίο ;
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σκελετος,κασες,κεφαλη,στροφαλος...οτι και στα σημερινα...απλα εχε υπ οψιν οτι το μονο παραγωγης που ειναι superbike factory ειναι ο ντουκος,ο οποιος φυσικα στην αγωνιστικη εκδοση κοστιζει τα 5πλασια απ ολα τ'αλλα...
Μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ? :confused:
Το HRC engine & frame kit περιελάμβανε τότε...
VTR1000 Complete Racer $34,999 - SOLD 2/01/03
This bike is the exact same spec as used by Team Vimto Demon/Honda British Superbike Team riden by: James Toseland and John McGuinness in the British Superbike Championship.
ENGINE: Full HRC engine kit consisting of crank, conrods, pistons, generator c/w cover, slipper clutch assembly, cylinder heads c/w titanium valves, cams, magnesium head covers, complete fuel injection, close ratio kit gearbox, etc. Crank case assembly has been modified to HRC spec by Frank, the engine will be run in on the dyno and will produce 160 BHP, all kit parts are brand new.
CHASSIS: Brand new frame fitted with: HRC gusset kit, kit swigarm and linkage, yolks, foot rest hangers, gear lever, brake lever, subframe, battery box, right height adjuster, carbon Airbox, carbon inlet scoop, handle bars, steering damper, radiators, oil cooler, fuel tank, plus various HRC parts. All of the above parts are newor as new condition.
SUSPENSION: 47mm Showa kit forks (used one race only) with suzuka type five valving (same as used by Colin Edwards) Ohlins rear factory aluminum body complete with preload adjuster (new).
WHEELS: Marchesini 17 inch.
BODYWORK: Full carbon fibre (spare body work included)
this is from Thousand Oaks Honda in Cali, one of the only HRC dealerships I know of.
Αν κατάλαβα καλά, το HRC κιτ περιελάμβανε ..... σχεδόν 1 μοτοσυκλέτα μιας και ακόμα το πλαίσιο ήταν καινούργιο + το κιτ ενισχύσεων του HRC? :look:
Ακόμα και το απλό HRC του Sp-01 προέβλεπε αλλαγή πλαισίου με ενισχυμένο
The HRC VTR1000SP-1 Basic Racer is an entry-level professional racing machine that eliminates all unnecessary parts from the mass production RC51. With a suggested retail price of $14,999 US, features include:
- HRC-designed racing exhaust
- High-flow induction system with racing-specification Electronic Control Unit (ECU) for optimum fuel injection and injection settings.
- Simplified wiring harness
- Optimized frame with an HRC-designed steering damper.
- Race-spec tires
The VTR1000SP-1 Complete Racer is a fully-fitted racing machine that features all of the HRC Kit race-developed parts from engine to suspension, and is fully capable of winning World and AMA Superbike races.
The Complete Racer has the same specifications as the HRC works machine and is loaded with the latest HRC racing technology. The suggested retail price of the VTR1000SP-1 Complete Racer is $107,999 US.
Features include: - HRC-designed engine components, including crankshaft, cylinder heads, valve train, camshafts and drive gears, pistons, connecting rods, clutch, generator, radiators, exhaust system, ECU and more.
- Body panels, fuel tank, wheels, swingarm, subframe, brake discs and calipers, levers and brackets, chain and sprockets and more.
Delivery of the VTR1000SP-1 Basic Racer and Complete Racer will be March 2001. Inquiries should be directed to Thousand Oaks Honda, 2594 E. Thousand Oaks Blvd., Thousand Oaks, California 91362 USA, telephone 805.371.3000, FAX 805.379.1882
Οεό? :look:
Allst@rf
01/02/2011, 21:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
ενιαίο ;
είσαι πολύ αστείος ρε φίλε...
Κι εσύ αλλά δε στο λέμε ...:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ? :confused:
Το HRC engine & frame kit περιελάμβανε τότε...
VTR1000 Complete Racer $34,999 - SOLD 2/01/03
This bike is the exact same spec as used by Team Vimto Demon/Honda British Superbike Team riden by: James Toseland and John McGuinness in the British Superbike Championship.
ENGINE: Full HRC engine kit consisting of crank, conrods, pistons, generator c/w cover, slipper clutch assembly, cylinder heads c/w titanium valves, cams, magnesium head covers, complete fuel injection, close ratio kit gearbox, etc. Crank case assembly has been modified to HRC spec by Frank, the engine will be run in on the dyno and will produce 160 BHP, all kit parts are brand new.
CHASSIS: Brand new frame fitted with: HRC gusset kit, kit swigarm and linkage, yolks, foot rest hangers, gear lever, brake lever, subframe, battery box, right height adjuster, carbon Airbox, carbon inlet scoop, handle bars, steering damper, radiators, oil cooler, fuel tank, plus various HRC parts. All of the above parts are newor as new condition.
SUSPENSION: 47mm Showa kit forks (used one race only) with suzuka type five valving (same as used by Colin Edwards) Ohlins rear factory aluminum body complete with preload adjuster (new).
WHEELS: Marchesini 17 inch.
BODYWORK: Full carbon fibre (spare body work included)
this is from Thousand Oaks Honda in Cali, one of the only HRC dealerships I know of.
Αν κατάλαβα καλά, το HRC κιτ περιελάμβανε ..... σχεδόν 1 μοτοσυκλέτα μιας και ακόμα το πλαίσιο ήταν καινούργιο + το κιτ ενισχύσεων του HRC? :look:
Ακόμα και το απλό HRC του Sp-01 προέβλεπε αλλαγή πλαισίου με ενισχυμένο
The HRC VTR1000SP-1 Basic Racer is an entry-level professional racing machine that eliminates all unnecessary parts from the mass production RC51. With a suggested retail price of $14,999 US, features include:
- HRC-designed racing exhaust
- High-flow induction system with racing-specification Electronic Control Unit (ECU) for optimum fuel injection and injection settings.
- Simplified wiring harness
- Optimized frame with an HRC-designed steering damper.
- Race-spec tires
The VTR1000SP-1 Complete Racer is a fully-fitted racing machine that features all of the HRC Kit race-developed parts from engine to suspension, and is fully capable of winning World and AMA Superbike races.
The Complete Racer has the same specifications as the HRC works machine and is loaded with the latest HRC racing technology. The suggested retail price of the VTR1000SP-1 Complete Racer is $107,999 US.
Features include: - HRC-designed engine components, including crankshaft, cylinder heads, valve train, camshafts and drive gears, pistons, connecting rods, clutch, generator, radiators, exhaust system, ECU and more.
- Body panels, fuel tank, wheels, swingarm, subframe, brake discs and calipers, levers and brackets, chain and sprockets and more.
Delivery of the VTR1000SP-1 Basic Racer and Complete Racer will be March 2001. Inquiries should be directed to Thousand Oaks Honda, 2594 E. Thousand Oaks Blvd., Thousand Oaks, California 91362 USA, telephone 805.371.3000, FAX 805.379.1882
Οεό? :look:
Μόνο προφυλακτικά HRC δεν είχε ... :eek:
Allst@rf
01/02/2011, 22:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Κι εσύ αλλά δε στο λέμε ...:winka:
κατά τα αλλά είσαι αρκετά εκδηλωτικός και εκφραστικός όμως...:winka:
Κατά τ άλλα ; Την παλεύεις αδερφέ ; μια πλάκα σου έκανα , αθώα εντελώς ούτε σε έθιξα ούτε τπτ και άρχισες την ειρωνεία , ξέρω κι εγώ ειρωνεία just try me !!!
Allst@rf
01/02/2011, 22:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Κατά τ άλλα ; Την παλεύεις αδερφέ ; μια πλάκα σου έκανα , αθώα εντελώς ούτε σε έθιξα ούτε τπτ και άρχισες την ειρωνεία , ξέρω κι εγώ ειρωνεία just try me !!!
οκ φίλε δίκιο έχεις...
Δεν έπιασα το αστείο...:wave2:
stefanos
01/02/2011, 22:29
http://www.rscycles.com/oem_parts/vtr1000.htm
Χαίρομαι που το είδες !!! :beer:
reinmeister
01/02/2011, 22:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δηλαδή αυτο στον κύκλο δεν είναι ενίσχυση?
Για φωτό από εγχειρίδιο για DIY Frame Gusseting μου κάνει εμένα.
Στο πολιτικό δεν υπάρχει φυσικά.
φυσικα και ειναι gusseting...οπως σε ολες τις περιπτωσεις που ενσωματωνεται το δοχειο αναθυμιασεων στον σκελετο...και γινεται επειδη η συγκεκριμενη περιοχη αδυνατιζει πολυ...
αυτο υπαρχει απο καταβολης sbk και ουδεμια σχεση εχει με ενισχυση λογω φορτιων απο αυξημενη αποδοση...
@βυρωνα...μου κανεις πλακα τωρα ναι?
δινει λοιπον ενα ολοκληρο μηχανακι blueprinted...τι μου λες...
εκτος εαν θεωρεις οτι το blueprinting ειναι ενισχυτικο σκελετων και μοτερ...
αν ειναι ,απο δω και περα ,οποτε ζυγιζω μοτερ και φτιαχνω κεφαλη σε πελατη,να του λεω οτι τα χω ενισχυσει...:lol: :lol: :lol:
εν ολιγης για να παει με αξιοπρεπεια το βιτιαρ...πρεπει να αλλαχτουν ολα εκτος απο το μπρελοκ...
σωστα?:bawl: :rotflmao: :bawl: :rotflmao: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
@βυρωνα...μου κανεις πλακα τωρα ναι?
δινει λοιπον ενα ολοκληρο μηχανακι blueprinted...τι μου λες...
εκτος εαν θεωρεις οτι το blueprinting ειναι ενισχυτικο σκελετων και μοτερ...
αν ειναι ,απο δω και περα ,οποτε ζυγιζω μοτερ και φτιαχνω κεφαλη σε πελατη,να του λεω οτι τα χω ενισχυσει...:lol: :lol: :lol:
Νομίζω οτι πραγματικά κάνεις πλάκα, ή στην καλύτερη με δουλεύεις.
Το μόνο που έχω απορία, είναι αν θα έπρεπε να έχει ήδη κάποιος RC51 για να αγοράσει τα κιτ. Δεν μπορώ να βρώ κάτι που δεν αλλάζει στο stock μηχανάκι.
Αν δίνεις τόσο ευρεία έννοια στο blueprinting :lol:, τότε η διαφορά του RSV4 που μπορώ να αγοράσω απ΄τον Αρμακόλα με το RSV4 του Biaggi δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα blueprinted μηχανάκι. :bawl:
Ασε δε τα μοτέρ της Moto2....blueprinted στοκαρίες CBR600RR είναι και τίποτα περισσότερο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
http://www.rscycles.com/oem_parts/vtr1000.htm
Μούφα είναι Στέφανε. Ενα πανάκριβο blueprinting (125.000$ πριν 11 χρόνια) είναι και τίποτα περισσότερο. :D :eek: :D
sapila racing
02/02/2011, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ? :confused:
CHASSIS: Brand new frame fitted with: HRC gusset kit,
Τι είναι αυτό το HRC gusset kit Αντώνη? :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τι είναι αυτό το HRC gusset kit Αντώνη? :wacko: gusset
222802
sapila racing
02/02/2011, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από giuzer
gusset
Το γνωρίζω, άλλο είναι το θέμα. :winka:
reinmeister
02/02/2011, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τι είναι αυτό το HRC gusset kit Αντώνη? :wacko:
ειναι κατι αντιστοιχο με το "ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται"...:lol:
ο βυρωνας κανει τον χαζο κι εσυ με ρωτας κατι που εχω ηδη απαντησει ,αναφορικα με την συγκεκριμενη εφαρμογη,πιο πανω...
εχει ηδη αποδειχθει αυτο που λεω για τα πλαισια κι εσεις μου κανετε τα παγωνια...:lol:
Ρε δεν παίζεστε ... :lol:
Από την μια ασχολείστε με blue-printing σε μοτέρ που είναι τούμπανα από την μάνα τους και από την άλλη με αμερικάνικους δεινόσαυρους που για να πιάσουν τις 1500 σ.α.λ. θέλουν ούριο άνεμο ...
reinmeister
02/02/2011, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ρε δεν παίζεστε ... :lol:
Από την μια ασχολείστε με blue-printing σε μοτέρ που είναι τούμπανα από την μάνα τους και από την άλλη με αμερικάνικους δεινόσαυρους που για να πιάσουν τις 1500 σ.α.λ. θέλουν ούριο άνεμο ...
αυτοι δικαιολογουνται γιατι ειναι παντρεμενοι με παιδια και καπου πρεπει να βγαλουν το αχτι τους...:p
εγω που ειμαι μικρος,ομορφος κι ελευθερος δεν δικαιολογουμαι με την καμια...:lol:
sapila racing
02/02/2011, 14:16
εχει ηδη αποδειχθει αυτο που λεω για τα πλαισια κι εσεις μου κανετε τα παγωνια...:lol:
Πως δηλαδή αποδέιχθηκε? Μόνο του? :confused:
Eίπες πως δεν υπάρχουν πλαίσια SBKμε γαζιά και σου έβαλα φωτό εργοστασιακό πλαίσiο SBK με πολλά γαζιά.
Είπες πως δεν εχει ενισχύσεις και είναι μόνο τα ανοίγματα, που δεν είναι και αποδείχθηκε κι αυτό.
Τέλος βαζει ο Βυρωνας κείμενο οπου αναφέρεται οτι υπάρχει ειδικό κιτ ενίσχυσης πλαισίου απο το HRC για το VTR1000SP πράγμα που γνώριζα ήδη οτι υπάρχει σαν ανταλλακτικό απο το HRC , αλλά το επίσημο site δεν τα έχει πια γιατί πάλιωσε το μηχανάκι.
Εδώ λοιπόν καταρρίπτεται και ο μύθος του οτι το πλαίσιο του Edwards ηταν το ίδιο με των κοινων θνητών.
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ειναι κατι αντιστοιχο με το "ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται"...
Μου φαίνεται οτι εσυ προσπαθείς να πιαστείς απο τα μαλλια σου και προφανώς υπάρχει τεχνικό πρόβλημα. :lol: :rotflmao:
Oldman εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι με κινητήρες μικρών τρένων, αλλοι εχουν τέτοια βίτσια. :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αυτοι δικαιολογουνται γιατι ειναι παντρεμενοι με παιδια και καπου πρεπει να βγαλουν το αχτι τους...:p
Ποιό άχτι ρε Αντώνη που θα μας τρελάνεις με το VTR....:lol:
Blueprinting ονομάζεις το οτι παραμένει ίδια η σελλα? :lol: :bawl: :lol:
Ready to race λέμε το μηχανάκι. :bawl: :bawl: :bawl:
airpanos
02/02/2011, 14:30
τα προαναφερθεντα πλαισια και καθε ενισχυμενο πλαισιο εχει φτιαχτει για να αντεχει σε οριακες καταπονησεις και συνθηκες αγωνα...
αμφιβαλλω αν ενας απο εσας μπορει να οδηγησει εστω μια εργοστασιακη σουπερσπορτ στο οριο,ποσο μαλλον αυτα τα θηρια.
Ρωτατε και το νικολακη το μπακκερ να σας πει για την ακαμψια των δε σωληνωτων ...
222807
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
τα προαναφερθεντα πλαισια και καθε ενισχυμενο πλαισιο εχει φτιαχτει για να αντεχει σε οριακες καταπονησεις και συνθηκες αγωνα...
αμφιβαλλω αν ενας απο εσας μπορει να οδηγησει εστω μια εργοστασιακη σουπερσπορτ στο οριο,ποσο μαλλον αυτα τα θηρια.
Ρωτατε και το νικολακη το μπακκερ να σας πει για την ακαμψια των δε σωληνωτων ...
αιρπανο.....το 1812 οι κατασκευαστές πλαισίων στυλ bakker, egli, martin, harris κλπ κλπ έτρωγαν ζεστό ψωμάκι λόγω των ιαπωνικών σωβρακοπλαισίων.
Το σωληνωτό που έβαλες παραπάν ήταν καλύτερο απ΄το stock, αλλά το 1970 - 80 τέτοια ήξεραν να φτιάχνουν και τέτοια έφτιαχναν. Τι σημαίνει αυτό δηλαδή? Ότι ήταν καλύτερα ή οτι η τεχνολογία των πλαισίων που έχει περάσει απ΄τους αγώνες στις καθημερινές μοτό, είναι άχρηστη?
reinmeister
02/02/2011, 14:40
εισαστε παπαρες και οι δυο...:lol:
@ρε συ αρη...
το οτι τα πλαισια των παλιων ειχαν ενισχυση στο κομματι που γινοταν δοχειο αναθυμιασεων,αδυνατιζε δηλαδη, τα κανει διαφορετικα απο των κοινων θνητων,σε θεμα ενισχυσης?
ελεος λεμε...:uplate:
@ρε καραφλε παπαρα...τα στοκ πραγματα που εμεναν στα αγωνιστικα sbk ηταν πλαισιο και κινητηρας,πλην εκκεντροφορων,εμβολων και καρμπυρατερ-ψεκασμος...ολα τα υπολοιπα αλλαζαν,οπως και σημερα...
το οτι στα ΞΑΝΑδινει blueprinted σε τι σε προβληματιζει?
η το οτι σου δινει και το πλαισιο ετοιμο με τις εξτρα βασεις για το νεο υποπλαισιο και τα λοιπα παραφερναλια που κουμπωνουν πανω του,το κανει διαφορετικο σε ανθεκτικοτητα απο το μαμα?
οταν του ρ1 που εδειξα ειναι δυο πλαισια μαζι?
η ,ας πουμε δινει υποπλαισιο με ενσωματωμενο ρεζερβουαρ,επειδη η κατανομη του απο το εργοστασιο ειναι για τον πεοντα?
συνελθετε ρεεεεεε......
:mad:
airpanos
02/02/2011, 14:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
αιρπανο.....το 1812 οι κατασκευαστές πλαισίων στυλ bakker, egli, martin, harris κλπ κλπ έτρωγαν ζεστό ψωμάκι λόγω των ιαπωνικών σωβρακοπλαισίων.
Το σωληνωτό που έβαλες παραπάν ήταν καλύτερο απ΄το stock, αλλά το 1970 - 80 τέτοια ήξεραν να φτιάχνουν και τέτοια έφτιαχναν. Τι σημαίνει αυτό δηλαδή? Ότι ήταν καλύτερα ή οτι η τεχνολογία των πλαισίων που έχει περάσει απ΄τους αγώνες στις καθημερινές μοτό, είναι άχρηστη?
οχι σημαινει οτι ενα καστομ πλαισιο απο εναν γκουρου κατασκευαστη-ακομα και στις μερες μας-βλεπε harris στην αγγλια ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα εργοστασιακο.
υ.γ. καθε πλαισιο στο παγκοσμιο φτιαχνεται με βαση τον αναβατη και το στυλ οδηγησης
stefanos
02/02/2011, 14:45
Πάντως το ready to race τίθεται σε αμφισβήτηση μόνο από το αυτοκόλλητο HRC όχι από το πλήθος των μετατροπών.
reinmeister
02/02/2011, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
υ.γ. καθε πλαισιο στο παγκοσμιο φτιαχνεται με βαση τον αναβατη και το στυλ οδηγησης
αυτο σωστο σε εναν βαθμο μια και αναγκαστικα πρεπει να βγει παραγωγη...στο sp2 για παραδειγμα αλλαξε το πλαισιο,με βαση τα δεδομενα του edwards ο οποιος εμπαινε με πολλη φορα στις εισοδους...γι αυτο αλλωστε και η συμπεριφορα του sp2 ,του πολιτικου, ειχε μεγαλη διαφορα απο το sp1...
η ducati,για παραδειγμα,ομολογκαρει τα rs μοντελα,τα οποια εχουν αλλης διατομης σκελετο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
@ρε καραφλε παπαρα...τα στοκ πραγματα που εμεναν στα αγωνιστικα sbk ηταν πλαισιο και κινητηρας,πλην εκκεντροφορων,εμβολων και καρμπυρατερ-ψεκασμος...ολα τα υπολοιπα αλλαζαν,οπως και σημερα...
το οτι στα ΞΑΝΑδινει blueprinted σε τι σε προβληματιζει?
Features include: HRC-designed - engine components, including crankshaft, cylinder heads, valve train, camshafts and drive gears, pistons, connecting rods, clutch, generator, radiators, exhaust system, ECU and more.
Πουθενά δεν αναφέρει οτι χρησιμοποιεί τα παλιά εξαρτήματα κατεργασμένα, αλλά special HRC.
Tεσπά, πολύ το κουράσαμε και άκρη δε θα βρούμε. :wave2:
airpanos
02/02/2011, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αυτο σωστο σε εναν βαθμο μια και αναγκαστικα πρεπει να βγει παραγωγη...στο sp2 για παραδειγμα αλλαξε το πλαισιο,με βαση τα δεδομενα του edwards ο οποιος εμπαινε με πολλη φορα στις εισοδους...γι αυτο αλλωστε και η συμπεριφορα του sp2 ,του πολιτικου, ειχε μεγαλη διαφορα απο το sp1...
η ducati,για παραδειγμα,ομολογκαρει τα rs μοντελα,τα οποια εχουν αλλης διατομης σκελετο...
Η ντουκατι ειναι για τα μπαζα στα πλαισια:lol: :lol: δες εδω αφτερμαρκετ να κλαις
http://thekneeslider.com/archives/2007/04/18/pierobon-f042-ducati-frame-kit/
http://www.pierobonframes.com/
222808
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
Η ντουκατι ειναι για τα μπαζα στα πλαισια:lol: :lol: δες εδω αφτερμαρκετ να κλαις
http://thekneeslider.com/archives/2007/04/18/pierobon-f042-ducati-frame-kit/
http://www.pierobonframes.com/
Ναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. :lol:
Τον pier bon bon περίμενε η ducati για να μάθει να φτιάχνει πλαίσια. :rotflmao: :rotflmao:
reinmeister
02/02/2011, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Features include: HRC-designed - engine components, including crankshaft, cylinder heads, valve train, camshafts and drive gears, pistons, connecting rods, clutch, generator, radiators, exhaust system, ECU and more.
Πουθενά δεν αναφέρει οτι χρησιμοποιεί τα παλιά εξαρτήματα κατεργασμένα, αλλά special HRC.
Tεσπά, πολύ το κουράσαμε και άκρη δε θα βρούμε. :wave2:
λογικο να το θετει ως "designed" ρε βυρωνα,μια και σχεδια και κατεργασιες γινονται in house...επισης καπως πρεπει να δικαιολογησει και τα υπερογκα κοστη που χρεωνει...αλλωστε ο κανονισμος ειναι αυστηροτατος-σαφης και πολυ συγκεκριμενος στις εργασιες που επιτρεπεται να γινουν στα κομματια του μοτερ και στο ποια απο αυτα πρεπει να μεινουν στοκ...
οι μηχανικοι του hrc δηλωναν συγκεκριμενα οτι διαλεγουν το καλυτερο ανταλλακτικο μεσα απο 1000 παραγωγης και στην συνεχεια το τροποποιουν...το 1000 μπορει να ναι και μουφα,αλλα το θεμα ειναι οτι μιλανε για ΣΤΟΚ ανταλλακτικα...
Οκ, κάπως πρέπει να βγάλουν το ψωμάκι τους κι αυτοί. :wave2:
airpanos
02/02/2011, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. :lol:
Τον pier bon bon περίμενε η ducati για να μάθει να φτιάχνει πλαίσια. :rotflmao: :rotflmao:
ναι γιατι εμαθε και ποτε....ακομα ψαχνονται στα τζι πι
Ρε δεν πάτε να περάσετε απέναντι καμιά γριά, που κάνετε και κριτική στα πλάισια της Ducati ....:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ρε δεν πάτε να περάσετε απέναντι καμιά γριά, που κάνετε και κριτική στα πλάισια της Ducati ....:smokin:
+105
stefanos
02/02/2011, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ρε δεν πάτε να περάσετε απέναντι καμιά γριά, που κάνετε και κριτική στα πλάισια της Ducati ....:smokin:
Ναί βγάλε τον κινητήρα από πάνω και τα ξαναλέμε.
Ο v2 είναι που έχει καλό κράτημα.:p
sapila racing
02/02/2011, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
Η ντουκατι ειναι για τα μπαζα στα πλαισια:lol: :lol: δες εδω αφτερμαρκετ να κλαις
http://thekneeslider.com/archives/2007/04/18/pierobon-f042-ducati-frame-kit/
http://www.pierobonframes.com/
airpano έχεις οδηγήσει κανένα Ducati? Και μάλιστα να το ζορίσεις όσο μπορείς σε πίστα?
Πιστευω πως όχι, αλλιώς θα είχες καταλάβει οτι τα πλαίσια της Ducati είναι πολύ στιβαρά και δεν εχουν κανένα πρόβλημα να χειριστούν τους ίππους της εκάστοτε μοτοσυκλέτας πολλαπλασιασμένους επι συντελεστή 1,5.
Αυτα τα πλαίσια του pierobon που παράθεσες δεν εχουν καμμία σχέση με τα κομψοτεχνήματα της Ducati και της Verlicchi, απλά εχει χρησιμοποιήσει άλλα υλικά κι εχει φτιάξει πλαίσια αλα SV στην πλειοψηφία τους και να σου πω την αλήθεια με χαλάνε και στην όψη.
Να εχεις υπ οψιν οτι η Ducati στα σοβαρά μηχανάκια (πχ σειρές SPS, R ) εχει αλλους σκελετούς κι ας δείχνουν ολόιδιοι. :wave2:
σιγα τα πλαισια της ντουκατι...το ιδιο πλαισιο που φοραει ενα 620, φοραει και το M-rs...χαρχαλα εντελως:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και φυσικα ουτε που ιδρωνει με τα 130 αλογα και τι ροπακλα του testastreta...πλαισια του κωλου :lol: :lol:
οπως ειπαν ηδη, τα rs ντουκατι εχουν αλλα πλαισια...και εχουν και οπτικες διαφορες(για το 999 που το ξερω απο 1ο χερι ειναι και πολυ χτυπητες αμα το δειτε απο κοντα)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.