View Full Version : Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?
nikos_abel
21/01/2012, 21:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αυτό είναι μάλλον αδιάφορο.
Σημασία έχει η τιμή.
Όσο το βλέπω.....
αν είναι όχι πολύ πάνω από τα 7.000...
gixxerpap
21/01/2012, 21:26
ειλικρινά, δεν έχετε βαρεθεί την ίδια πιπίλα, τόσα χρόνια?
δε μπορω να καταλάβω γιατί πρέπει να αναλωθείτε, στο τι δε μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη μηχανή, και ποιές ανάγκες δε μπορεί να καλύψει.
Όταν παρουσιάζεται ένα καθαρόαιμο enduro ή motocross, θα πούμε ότι είναι μαλακία μηχανάκι, γιατί έχει στενή σελα, μικρή αυτονομία ή δεν φορτώνεται?
Όταν παρουσιάστηκε το hayabusa, έπρεπε να το κριτικάρουμε γιατί είναι φαρδύ, έχει πολλά πλαστικά, τρώει γρήγορα τα λάστιχα, και δεν είναι κατάλληλο για χρήση στην πόλη?
Μα πραγματικά, τι λογική είναι αυτή?
Η Honda παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα, γενικής χρήσης, με ένα μοναδικό κινητήρα, ελάχιστη κατανάλωση, φθηνή σε συντήρηση, που μπορεί να φορτωθεί, έχει χώρους για δύο, και μπορεί να σε μετακινήσει απο το σημείο Α στο σημείο Β με ασφάλεια.
Είναι η καλύτερη απάντηση για όσους γκρινιάζουν ότι θα ήθελαν ένα σκούτερ, αλλά τα σκούτερ δεν είναι μηχανές και δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ!
Ε λοιπόν αφού δεν πήγε ο Μωάμεθ στο βουνό, πήγε το βουνό στο Μωάμεθ!
Η Honda έκανε μια μοναδική κίνηση και κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστικά σκούτερ!
Τι βολικότερο για χρήση στην πόλη, απο μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να μεταφέρει άνετα 2 άτομα, να έχει τη ροπή ενός δικύλινδρου και την ελαστικότητα ενός τετρακύλινδρου κινητήρα και να καίει κάτω απο 4 λίτρα/100χλμ? Κερασάκι στην τούρτα ο πολυπόθητος χώρος για ένα κράνος, έγγραφα, αδιαβροχα, ή ότι άλλο βολεύει τον καθένα, που μέχρι τώρα μόνο τα σκούτερ είχαν.
Και συνδυασμένη πέδηση έχει, και αυτόματο γίνεται αν το αντέχει η τσέπη σου, και τελική που σου επιτρέπει να κάνεις άνετα ταξίδια, χωρίς να ξεπατώνεις το μοτέρ.
Για όποιον διατίθεται να θυσιάσει την προστασία απο τον αέρα και τα νερά (για τα πόδια) ενός σκούτερ, με αντάλλαγμα οδική συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, ιδού η επιλογή!
Προσωπικά, είναι πολύ πιθανό να είναι το επόμενό μου σκούτερ.
Και μην εκπλαγείτε καθόλου, αν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό και ευχάριστο, σε επαρχιακό στροφιλίκι, με τον τρόπο που βγάζει τη δύναμή του στο δρόμο;)
Έχει βρωμίσει ο τόπος με t-max των €11.000 και εμείς ξυνίζουμε τα μούτρα σε μηχανές σαν το nc700x, σκεφτείτε το ...
Όχι δεν είμαι hondaκιας, και όχι δε δουλεύω στην αντιπροσωπεία της Honda...... αλλά αυτοί χάνουν!:lol:
arazw.ara.zw
21/01/2012, 22:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ειλικρινά, δεν έχετε βαρεθεί την ίδια πιπίλα, τόσα χρόνια?
δε μπορω να καταλάβω γιατί πρέπει να αναλωθείτε, στο τι δε μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη μηχανή, και ποιές ανάγκες δε μπορεί να καλύψει.
Όταν παρουσιάζεται ένα καθαρόαιμο enduro ή motocross, θα πούμε ότι είναι μαλακία μηχανάκι, γιατί έχει στενή σελα, μικρή αυτονομία ή δεν φορτώνεται?
Όταν παρουσιάστηκε το hayabusa, έπρεπε να το κριτικάρουμε γιατί είναι φαρδύ, έχει πολλά πλαστικά, τρώει γρήγορα τα λάστιχα, και δεν είναι κατάλληλο για χρήση στην πόλη?
Μα πραγματικά, τι λογική είναι αυτή?
Η Honda παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα, γενικής χρήσης, με ένα μοναδικό κινητήρα, ελάχιστη κατανάλωση, φθηνή σε συντήρηση, που μπορεί να φορτωθεί, έχει χώρους για δύο, και μπορεί να σε μετακινήσει απο το σημείο Α στο σημείο Β με ασφάλεια.
Είναι η καλύτερη απάντηση για όσους γκρινιάζουν ότι θα ήθελαν ένα σκούτερ, αλλά τα σκούτερ δεν είναι μηχανές και δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ!
Ε λοιπόν αφού δεν πήγε ο Μωάμεθ στο βουνό, πήγε το βουνό στο Μωάμεθ!
Η Honda έκανε μια μοναδική κίνηση και κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστικά σκούτερ!
Τι βολικότερο για χρήση στην πόλη, απο μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να μεταφέρει άνετα 2 άτομα, να έχει τη ροπή ενός δικύλινδρου και την ελαστικότητα ενός τετρακύλινδρου κινητήρα και να καίει κάτω απο 4 λίτρα/100χλμ? Κερασάκι στην τούρτα ο πολυπόθητος χώρος για ένα κράνος, έγγραφα, αδιαβροχα, ή ότι άλλο βολεύει τον καθένα, που μέχρι τώρα μόνο τα σκούτερ είχαν.
Και συνδυασμένη πέδηση έχει, και αυτόματο γίνεται αν το αντέχει η τσέπη σου, και τελική που σου επιτρέπει να κάνεις άνετα ταξίδια, χωρίς να ξεπατώνεις το μοτέρ.
Για όποιον διατίθεται να θυσιάσει την προστασία απο τον αέρα και τα νερά (για τα πόδια) ενός σκούτερ, με αντάλλαγμα οδική συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, ιδού η επιλογή!
Προσωπικά, είναι πολύ πιθανό να είναι το επόμενό μου σκούτερ.
Και μην εκπλαγείτε καθόλου, αν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό και ευχάριστο, σε επαρχιακό στροφιλίκι, με τον τρόπο που βγάζει τη δύναμή του στο δρόμο;)
Έχει βρωμίσει ο τόπος με t-max των €11.000 και εμείς ξυνίζουμε τα μούτρα σε μηχανές σαν το nc700x, σκεφτείτε το ...
Όχι δεν είμαι hondaκιας, και όχι δε δουλεύω στην αντιπροσωπεία της Honda...... αλλά αυτοί χάνουν!:lol:
+599
όλα καλά τα λες Γιώργη και σίγουρα έχει αλλάξει προς το καλύτερο η γνώμη μου
για το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά...
...47 άλογα σε 220 κιλά μηχανή; δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
Είναι η καλύτερη απάντηση για όσους γκρινιάζουν ότι θα ήθελαν ένα σκούτερ, αλλά τα σκούτερ δεν είναι μηχανές και δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ!
Ε λοιπόν αφού δεν πήγε ο Μωάμεθ στο βουνό, πήγε το βουνό στο Μωάμεθ!
Η Honda έκανε μια μοναδική κίνηση και κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστικά σκούτερ!
+990
Προσκυνούμε το νέο scooter της τιτανομέγιστης Honda...
Ασε μας ρε Γιώργη με το τρεχαντήρι :dizzy:
el_hymador
21/01/2012, 23:56
:D
Ούτε εμένα μου αρέσει αλλά ρε σεις έλεος!
245037
Shaolin Monk
22/01/2012, 05:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ειλικρινά, δεν έχετε βαρεθεί την ίδια πιπίλα, τόσα χρόνια?
δε μπορω να καταλάβω γιατί πρέπει να αναλωθείτε, στο τι δε μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη μηχανή, και ποιές ανάγκες δε μπορεί να καλύψει.
Όταν παρουσιάζεται ένα καθαρόαιμο enduro ή motocross, θα πούμε ότι είναι μαλακία μηχανάκι, γιατί έχει στενή σελα, μικρή αυτονομία ή δεν φορτώνεται?
Όταν παρουσιάστηκε το hayabusa, έπρεπε να το κριτικάρουμε γιατί είναι φαρδύ, έχει πολλά πλαστικά, τρώει γρήγορα τα λάστιχα, και δεν είναι κατάλληλο για χρήση στην πόλη?
Μα πραγματικά, τι λογική είναι αυτή?
Εδω που τα λεμε, χιλια δικια τα'χει.... :smokin:
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
:D
:bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :bawl: :lol: :rotflmao: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
...47 άλογα σε 220 κιλά μηχανή; δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα
Απολυτη ισχυς = τι θα κανει η μηχανη καποια στιγμη (δηλ. τελικη)
Ροπη = τι κανει η μηχανη τωρα
:wave2:
μανούλα μου μη με μπλέκεις με τα θεωρητικά τώρα
εγω είμαι του φίλινγκ :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
εγω είμαι του φίλινγκ :lol:
ενας λογος παραπανω να κοιτας και τη ροπη :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ενας λογος παραπανω να κοιτας και τη ροπη :smokin:
μακάρι να πέφτω έξω γιατί είπα, αρχίζω να μην το σιχαίνομαι τόσο.
άμα με το καλό πέσει στα χέρια μου ίσως να αλλάξω γνώμη.
αλλά με αυτό το πλαίσιο-αναρτήσεις...τέσπα είπαμε, πρόκειται για ένα commuter
christof40
22/01/2012, 09:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
όλα καλά τα λες Γιώργη και σίγουρα έχει αλλάξει προς το καλύτερο η γνώμη μου
για το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά...
...47 άλογα σε 220 κιλά μηχανή; δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα το ιδιο θα λενε και αυτοι με vstrom,cbf600 οταν θα τους κερναει τσαι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
το ιδιο θα λενε και αυτοι με vstrom,cbf600 οταν θα τους κερναει τσαι.
:lol:
κόντρες nc700x με vstrom κ cbf.... τι γελοίο θέαμα :rotflmao: :bigcry: :bawl:
el_hymador
22/01/2012, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
:lol:
κόντρες nc700x με vstrom κ cbf.... τι γελοίο θέαμα :rotflmao: :bigcry: :bawl:
Οποιαδήποτε κόντρα με VStrom είναι γελοίο θέαμα... το αποτέλεσμα είναι γνωστό...
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Οποιαδήποτε κόντρα με VStrom είναι γελοίο θέαμα... το αποτέλεσμα είναι γνωστό...
έλα.... προπέρσινο καλαμπούρι....
από σένα περιμένω πιο ευφάνταστα σχόλια ;) :wave2:
christof40
22/01/2012, 09:41
μολις ειδα τα τεχνικα χαρακτηριστικα της μοτο και εγω οπως οι περισσοτεροι απο εσας εβαλα τα γελια.μετα σκεφτηκα,ειναι δυνατον η HONDA να φτιαξει τετοια πατατα και να χτυπιεται οτι προκειται για επανασταση και ο κινητηρας της να αφησει ιστορια και να γινει πασπαρτου για πολλα μοντελα της?? επειτα διαβασα την επισημη παρουσιαση του nc700x που εγινε στην πορτογαλια.οι δημοσιογραφοι λενε.....ροπη σαν μηχανη 1300+ cc,2 κοφτες περιορισμου.1 στην στροφες 6500,και εναν στην τελικη του=196!!!!!!και με μολις 5500στροφες!!!!!!!!!!!!!!!!!.φρενα δυνατα και αποτελεσματικα.κρατημα να ξυνεις μασπιεδες,ανεση,χωροι,καταναλωση.και το κυριοτερο,κινητηρας που με την τυπικη συντηρηση θα βγαλει τουλαχιστον 200,000χλμ.και αντιθετα απο οτι ειπανε καποιοι,δεν ειναι μισος κινητηρας απο VFR1200,αλλα απο HONDA JAZZ 1340!!!!!!!!!!!.αντιπροσωπως honda στην ελλαδα μου ειπε οτι ερχεται τον απριλιο και η τιμη του αυτοματου θα ειναι 7,900.εαν αληθευουν αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι,προκειται οντως για μια μοτο που θα πουλησει πιο πολυ και απο παπι,που το vstrom θα δειχνει μπροστα του οπως δειχνει τωρα το transalp.κραταω και εγω τις επυφυλαξεις μου για αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι και περιμενω να το δω απο κοντα.:wave2:
charlie says
22/01/2012, 10:05
Για του λογου το αληθές
http://baxevanismoto.car.gr/bikes/view/2079125/
imitrelos
22/01/2012, 10:28
Κλασικά έρχεται με τυμπανοκρουσίες ..........Μάρκετιγκ :smokin:
Το πλασάρουν σάν εξέλιξη .....εμ ναι :rotflmao:
Το ότι σχεδόν ξεπατίκωσαν το Mana άσχετο :bigcry: σε όλα τα review μιλάνε για super τεχνολογική εξέλιξη ότι έχει χώρο μπροστά και το ρεζερβουάρ κάτω απο τήν σέλα για συγκεντρώση μαζών και βενζίνη από τήν σέλα του συνοδηγού κάτι μου θυμίζει αλλά δέν θυμάμαι χαχαχαχα:rotflmao:
Το bmw560 έχει κατανάλωση εκεί περίπου 4,5 λιτρά ......αλλά κάνει 6500 ευρώ όχι 7900 από ότι ακούγεται για το nc και το mana 1 χιλιάρικο πάνω αλλά περιφερειακά που κοστίζουν πολυ παραπάνω
Δέν λκέω ότι είναι κακό αν είναι θα το πώ όταν το οδηγήσω και έχοντας οδήγησή το mana θα δούμε τα υπέρ του κι τα κακα......απο τιμή πάντος σε σχέση με τα υλικά του .....είναι πανάκριβο ειδικά αν πάρουμε στα υπόψιν ότι η honda έχει τήν δυνατότητα να έχει λόγο πωλήσεων να στοκάρει τα υλικά σε ποσότητες που ΔΕΝ μπορουν μικρότεροι κατασκευαστές και τα ίδια υλικά σε χαμηλότερη τιμή
καλώς να ερθει ναέχουμε και άλλη μια επιλογή αλλά ούτε τεχνολογική εξέλιξη είναι ούτε commuter το λές μηχανάκι 8000
:bigcry:
christof40
22/01/2012, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
:lol:
κόντρες nc700x με vstrom κ cbf.... τι γελοίο θέαμα :rotflmao: :bigcry: :bawl: το εγραψα σαν παραδειγμα οτι ειναι ποιο δυνατο απο τα συγκεκριμενα μεχρι τα 140χλμ,οπως λενε οι δημοσιογραφοι,δεν εννοουσα οτι ειναι μοτο για κοντρες και σιγουρα δεν καταλαβες κατι τετοιο.γι αυτο μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα του αλλου.:wave2:
gixxerpap
22/01/2012, 11:27
€7900 λέγεται ότι θα είναι η τιμή του με το αυτόματο κιβώτιο, οπότε μόνο ακριβό δεν το λές ....
Το να συγκρίνουμε αυτό το σασμάν με οποιοδήποτε αλλο σύστημα αυτόματης μετάδοσης είναι απλώς αστείο ...
Είναι πάντως εντυπωσιακό πόσο λίγη σημασία δίνουν οι περισσότεροι στη ροπή ενός μοτέρ και πόση αξία στα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης
100 άλογα βγάζει στη ρόδα ένα cbr 600, 100 άλογα βγάζει και ένα gsx 1400, ή ένα Bandit 1250 ...
Όποιος τα έχει οδηγήσει, μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.
Όποιος έχει όρεξη, ας ψάξει σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει το mana ή το F 650, αναφέρθηκε πιο πάνω για να κινείται με μια ταχύτητα 150 χλμ/ώρα και σε πόσες το nc 700 x.
Η διαφορά είναι απλά χαοτική
imitrelos
22/01/2012, 11:43
Το F650 το έχει ο αδερφός μου .......μια χαρά πιάνει τα 150 και το mana .....ερώτηση γιατί έχει χειρότερο σασμάν απο το nc ????? εγώ δέν λέω ότι έχει καλύτερο δές τι γράφω....... αλλά ας το γυρίσουμε στα τεχνικά......για πιο λόγο είναι καλύτερο ???? τεχνικά μιλάμε....... όχι επειδή το λέει ο τάδε........ και για να πώ τήν αλήθεια έχοντας οδηγήση τήν π@π@ρια το DN-01 και το mana ε πίστεψε με έχει καλύτερο σειριακό κιβώτιο το mana
και ξαναλέω ......7900 είναι ευκαιρία sorry αλλά η honda μπορεί και καλύτερα αλλά να μου πείς εδώ πάνε και παίρνουν scooter τών 10.000 :bigcry:
Υ.Γ εννοείτε όιτι η ροπή παίζει τεράστιο λόγο , αλλά ας βάλουμε ένα quiz .....
έστω ότι έχουμε 2 μηχανάκια με ίση ροπή αλλά το μηχανάκι B έχει διπλάσια ιπποδύναμη από το A , για το παράδειγμα βάζουμε και στα 2 συντελεστή οπισθέλκουσα 1......... και βάρος ίδιο άρα ανα;λογία κιλών ανα ίππο ίδια
ερώτηση πιο κρατάει απο τα 2 ευκολότερα τήν ταχύτητα κίνησης του ?????
καλώς όπως ξαναείπα να έρθει αλλά τεχνολογική εξέλιξη ΔΕΝ είναι
stefanos
22/01/2012, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Το F650 το έχει ο αδερφός μου .......μια χαρά πιάνει τα 150 και το mana .....ερώτηση γιατί έχει χειρότερο σασμάν απο το nc ????? εγώ δέν λέω ότι έχει καλύτερο δές τι γράφω....... αλλά ας το γυρίσουμε στα τεχνικά......για πιο λόγο είναι καλύτερο ???? τεχνικά μιλάμε....... όχι επειδή το λέει ο τάδε........ και για να πώ τήν αλήθεια έχοντας οδηγήση τήν π@π@ρια το DN-01 και το mana ε πίστεψε με έχει καλύτερο σειριακό κιβώτιο το mana
και ξαναλέω ......7900 είναι ευκαιρία sorry αλλά η honda μπορεί και καλύτερα αλλά να μου πείς εδώ πάνε και παίρνουν scooter τών 10.000 :bigcry:
Υ.Γ εννοείτε όιτι η ροπή παίζει τεράστιο λόγο , αλλά ας βάλουμε ένα quiz .....
έστω ότι έχουμε 2 μηχανάκια με ίση ροπή αλλά το μηχανάκι B έχει διπλάσια ιπποδύναμη από το A , για το παράδειγμα βάζουμε και στα 2 συντελεστή οπισθέλκουσα 1......... και βάρος ίδιο άρα ανα;λογία κιλών ανα ίππο ίδια
ερώτηση πιο κρατάει απο τα 2 ευκολότερα τήν ταχύτητα κίνησης του ?????
καλώς όπως ξαναείπα να έρθει αλλά τεχνολογική εξέλιξη ΔΕΝ είναι
Το Dn1 δεν έχει καν κιβώτιο αλλά υδραυλική μετάδοση αγορασμένη πρίν από δεκαετίες από την Ιταλία.Ολες οι μοτό έχουν σειριακό απλά η honda βγάζει πλέον 2 συμπλέκτες οχι και τίποτα καινούργιο.Εξάλλου αμφιβάλω εάν το αγοράσει κανένας αυτόματο.
Εάν όμως είναι 7900 το αυτόματο το απλό λογικά θα είναι φθηνότερο.
Η συντήρηση του αυτοκινητιστικού κινητήρα θα είναι λάδια.
Είναι υποτετράγωνο άρα ροπάτο.
Κατανάλωση ανάλογη του αυτοκινήτου (ελάχιστη).
Τώρα εάν θεωρείς τα άλογα και την τελική μειονέκτημα στην Ελλάδα οκ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
το ιδιο θα λενε και αυτοι με vstrom,cbf600 οταν θα τους κερναει τσαι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
το εγραψα σαν παραδειγμα οτι ειναι ποιο δυνατο απο τα συγκεκριμενα μεχρι τα 140χλμ,οπως λενε οι δημοσιογραφοι,δεν εννοουσα οτι ειναι μοτο για κοντρες και σιγουρα δεν καταλαβες κατι τετοιο.γι αυτο μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα του αλλου.:wave2:
Εγώ τη φράση "κερνάει τσάι" την έχω συνδέσει με τις κόντρες.
Ίσως να γίνομαι γραφικός
Τέσπα εσυ μεγαλύτερος είσαι, ξέρεις καλύτερα τους όρους
Ξέρεις καλύτερα και τον χειρισμό της γλώσσης άρα πάω πάσο :wave2:
imitrelos
22/01/2012, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το Dn1 δεν έχει καν κιβώτιο αλλά υδραυλική μετάδοση αγορασμένη πρίν από δεκαετίες από την Ιταλία.Ολες οι μοτό έχουν σειριακό απλά η honda βγάζει πλέον 2 συμπλέκτες οχι και τίποτα καινούργιο.Εξάλλου αμφιβάλω εάν το αγοράσει κανένας αυτόματο.
Εάν όμως είναι 7900 το αυτόματο το απλό λογικά θα είναι φθηνότερο.
Η συντήρηση του αυτοκινητιστικού κινητήρα θα είναι λάδια.
Είναι υποτετράγωνο άρα ροπάτο.
Κατανάλωση ανάλογη του αυτοκινήτου (ελάχιστη).
Τώρα εάν θεωρείς τα άλογα και την τελική μειονέκτημα στην Ελλάδα οκ.
Δέν μίλησα πουθενά για τήν ιπποδύναμη του και τήν τελική του μια χαρά είναι
απλά λέω ξανά ότι 7900 + άδεια είναι αρκετά ..........σε ένα μηχανάκι μεταξύ μας χαμηλής ποιότητας ........ ( Δέν θέλω αντιρρήσεις τόσο καιρό κράζαμε τα κινέζικα μερικά δίκαια και άλλα όχι γιατί πχ δέν είχαν ανάποδο )
το w800 αν και κατά τήν γνώμη μου είναι πανέμορφο έφαγε τρελό κράξιμο λόγο του ταμπούρου πίσω σε σχέση με τήν τιμή του και σκέψου ότι πρακτικά σάν κατασκευή έχει πολύ μεγαλήτερο κόστος από το honda , απλά λέω ότι καλα είναι να το δούμε πρώτα αλλά και μήν ψαρώνετε τοοοοσο με το marketing
Αν απο το quiz κατάλαβες ότι το κράζω για τήν ιπποδύναμη κάνεις τεράστιο λάθος, το quiz είναι για να ξεκαθαριστεί τι είναι ιπποδύναμη και τί ροπή
οι αγγλοσάξονες το λένε physics 101
;)
gixxerpap
22/01/2012, 19:47
ιδιαίτερα όσον αφορά τον τομέα ποιότητας, καλό είναι να το δούμε πρώτα και μετά να το θάψουμε.;)
Όσο για αυτή την ιστορία με τα ανάποδα μπροστινά, έλεος πια ...δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο δρόμο, ειδικότερα δε να μιλάμε για καθημερινή ή τουριστική χρήση, τα συμβατικά έχουν αποδειχθεί πολύ πιο αποτελεσματικά.
over & out απο μένα, γιατί το βλέπω να ξεφεύγει και είναι κρίμα ...
stefanos
22/01/2012, 20:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Δέν μίλησα πουθενά για τήν ιπποδύναμη του και τήν τελική του μια χαρά είναι
απλά λέω ξανά ότι 7900 + άδεια είναι αρκετά ..........σε ένα μηχανάκι μεταξύ μας χαμηλής ποιότητας ........ ( Δέν θέλω αντιρρήσεις τόσο καιρό κράζαμε τα κινέζικα μερικά δίκαια και άλλα όχι γιατί πχ δέν είχαν ανάποδο )
το w800 αν και κατά τήν γνώμη μου είναι πανέμορφο έφαγε τρελό κράξιμο λόγο του ταμπούρου πίσω σε σχέση με τήν τιμή του και σκέψου ότι πρακτικά σάν κατασκευή έχει πολύ μεγαλήτερο κόστος από το honda , απλά λέω ότι καλα είναι να το δούμε πρώτα αλλά και μήν ψαρώνετε τοοοοσο με το marketing
Αν απο το quiz κατάλαβες ότι το κράζω για τήν ιπποδύναμη κάνεις τεράστιο λάθος, το quiz είναι για να ξεκαθαριστεί τι είναι ιπποδύναμη και τί ροπή
οι αγγλοσάξονες το λένε physics 101
;)
Τώρα συγνώμη θα μου φανεί περίεργο εάν ένα made in japan honda (εάν αληθεύουν τα λεγόμενα στα site) μπορεί να χαρακτηριστεί χαμηλής ποιότητας.
Είναι κάτι που θα δούνε όσοι ενδιαφερθούν ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
Αυτό είναι το ωραίο.
Ο καθένας αγοράζει ανάλογα με τις γνώσεις του και την εμπειρία του και συγχρόνως οι επιλογές μας μας χαρακτηρίζουν.
BLACKGAS
22/01/2012, 20:59
Αυτά που ήξερα ότι σε επίπεδο κινητήρων οι μηχανές άνοιγαν το δρόμο και τα αυτοκίνητα ακολουθούσαν, τώρα πρέπει να τα ξεχάσω.
Κινητήρας αυτοκινήτου και μάλιστα με τυμπανοκρουσίες για το "υπερσύγχρονο" του εγχειρήματος.
Νόμιζα ότι οι μηχανές είναι πάνω απ' όλα αίσθημα και συγκινήσεις. Αν θέλει κάποιος χώρους και οικονομία ας πάρει ένα σκούτερ ή ένα Getz. Τίμια πράγματα.
:sad:
christof40
22/01/2012, 21:39
παρακολουθω ολα τα καινουργια μοντελα μοτοσυκλετων τα τελευταια 25 χρονια και μπορω να πω λιγα εως ελαχιστα με εχουν εντυπωσιασει.τουτο το honda ομως τα καταφερε.και για την ακριβεια οχι ολοκληρη η μοτο που δεν εχει κατι το ιδιαιτερο αλλα ο κινητηρας.ΠΡΟΣΕΧΤΕ.διαβαστε τα τεχνικα χαρακτηρηστικα και αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι που την οδηγησαν στην πρωτη επισημη παρουσιαση της.ο κινητηρας της ειναι ενας ταπεινος,φτωχος χωρις καμμια ιδιαιτερη τεχνολογια (εκτος κατι ψιλα) βλεπε αντλια νερου,λαδιου.κρινοντας μονο απο αυτα ειπα.αυτος ο κινητηρας πρεπει να πιανει τα 0-100 σε 1 μηνα και να εχει τελικη max 160km σε γκρεμο με ευνοικο τυφωνα:eyepop: :eyepop: ομως μετα διαβασα την παρουσιαση απο το περιοδικο μοτο και δεν πιστευε το μυαλο μου αυτα που διαβαζαν τα ματια μου.με αυτον τον ταπεινο κινητηρα με τα 50 αλογακια,την ελαχιστη καταναλωση καυσιμου σε μια μοτο 200+ κιλων,να τραβαει καλυτερα απο cbf600 στα 0-140?να ξεκιναει σε ανηφορα με κλιση 10% με 1η και 2η ταχυτητα χωρις γκαζι?να εχει ροπη οσο μια μοτο 1300+?να πιανει τα196km (με κοφτη) στις 5,500σαλ?εαν ολα τα παραπανω δεν ειναι μια τεραστια ιδεα,μια επανασταση,μια καινοτομια,τοτε δεν ξερω τι σκατα ειναι...για μενα η ΗΟΝDA διαβασε πολυ σωστα τα σημεια των καιρων και εβγαλε ενα κινητηρα διαμαντι και μαλιστα με παλιες συνταγες.Δεν υποκλινομαι,προσκυναω του μηχανικους της HONDA.εχω να εντυπωσιαστω ετσι απο την εποχη που πηρα το πιστονι του χτ στην μασχαλη:lol: :lol: φαντασου τωρα αυτο το μηχανακι με ακτινωτες ροδες,με τροχο μπροστα 21 εστω και 19,με μεγαλες διαδρομες στις αναρτησεις,τεποζιτο 22-25λιτρα (δηλαδη 600+χλμ αυτονομια)και εμφανιση κατι αναμεσα σε xtz660tenere και σε africa twin.MHN ME ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ!!!!! :lol: :lol:
stefanos
22/01/2012, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
φαντασου τωρα αυτο το μηχανακι με ακτινωτες ροδες,με τροχο μπροστα 21 εστω και 19,με μεγαλες διαδρομες στις αναρτησεις,τεποζιτο 22-25λιτρα (δηλαδη 600+χλμ αυτονομια)και εμφανιση κατι αναμεσα σε xtz660tenere και σε africa twin.MHN ME ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ!!!!! :lol: :lol:
Εντάξει γύρνα πλευρό τώρα
:lol:
imitrelos
22/01/2012, 23:23
Δέν θα απαντούσα αλλά αφου βλέπω να μου τήν πέφτουν κάπιοι ας απαντήσώ
Οτάν λέω ποιότητά δέν μιλάω για ποιότητα προσαρμογής ......για βιομηχανικό προιόν μιλάμε και το είπα και πιο πρίν καλός ή κακός ένα ανάποδο έχει μεγαλήτερο κόστος κατασκευής και κατεργασίας απο ένα συμβατικό όπως και το πλαίσιο :D και καλός ή κακός απο τήν HONDA λόγο ότι πρακτικά μιλάμε για τόν μεγαλήτερο κατασκευαστή περιμένεις κατι άλλο για πιο λόγο ???? βρε HONDA βγάλτο και με ταμπούρα που λέει ο λόγος αλλά όταν μπορείς να πάρεις τίς πρώτες ύλες σε τιμή που είναι αδύνατο να τα πάρει ένας μικρότερος , το RD σου δέν έχει φάει 4-5 χρόνια για λύσεις που δέν υπήρχαν ( άμα θέλετε αναφέρω μεγάλα επιτεύχματα του RD τους , ) , Πως και γιατί κοστολογής έτσι ??? καλός ή κακός εκεί πέζει το Marketing , και ισχύει για όλα τα προιόντα
αυτό λέγεται βιομηχανικός σχεδιασμός και οργάνωση παραγωγής και ναι δέν το λές κελεπούρι τιμολόγησης και πάντα τήν ποιότητα τήν σχετίζουμε με τήν τιμή
και η μερσεντές έχει καλ΄η ποιότητα κατασκευής.....αλλά όχι τύπου rols roys γιατί και η τιμή του είναι σε άλλα επίπεδα ( αααα για νορμάλ μερσεντες μιλάω όχι κανενα super duper μοντέλο )
και για τον φίλο gixxer μήν μου τσατίζεσαι έτσι εύκολα τσάκο 1:beer:
α επί σεις να σου πώ ότι το μηχανάκι μου έχει τόν τεράστιο αριθμό αλόγων 50 :rotflmao: :bigcry:
και άν άλλαζα που δέν το βλέπω το μηχανάκι που θα ήθελα σε αυτά τα άλογα είναι πάλι v7 racer άρα μάλλον απο ότι καταλαβένεις το πρόβλημα μου ΔΕΝ είναι τα άλογα αλλά η τιμολόγηση αααα στήν ιταλία η βασική έχει 6000
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
να εχει ροπη οσο μια μοτο 1300+?να πιανει τα196km (με κοφτη) στις 5,500σαλ?
Εχω αρχίσει να διαφωνώ με τον εαυτό μου :lol: :lol: ρε παίδες. Προφανώς μιλάμε για μια επανάσταση αντίστοιχη της Οκτωβριανής, των θαλάμων διαστολής στα δίχρονα, του turbo και των οβάλ εμβόλων.
Αλλιώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπορεί να κάνουν λάθος οι συντάκτες του ΜΟΤΟ. Το τρεχαντήρι δηλαδή καταρρίπτει την θεωρία (από καταβολής δημιουργίας κινητήρων) που ορίζει το μέγεθος της ροπής σύμφωνα με τα κυβικά. Δλδ ένας κινητήρας 1.000cc και άσχετα με το αν ανήκει σε high tech supersport ή σε ψαρόβαρκα, βρίσκεται λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τα 10 kg/m.
Για να έχει δλδ τη ροπή ενός 1300, θα έπρεπε να έχει περίπου 12-13 κιλά....αλλά στα χαρτιά εγώ διαβάζω 6.32 kg/m που ταιριάζουν μιά χαρά στα 680cc. Ότι εχει και το Transalp δηλαδή ...
Τα 196km/h με κόφτη ας μην τα σχολιάσω καλύτερα. Μηχανάκια με λιγότερα από 60 άλογα πολύ δύσκολα βλέπουν 200, και το NC με 40(?) ρόδα βλέπει 200 στον κόφτη? Φαντάσου τι θα γίνει μόλις κυκλοφορήσουν αντικόφτες στο εμπόριο.
Αιντεεεεε :dizzy:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το τρεχαντήρι δηλαδή καταρρίπτει την θεωρία (από καταβολής δημιουργίας κινητήρων) που ορίζει το μέγεθος της ροπής σύμφωνα με τα κυβικά.
Για τα 196 δε θα σχολιασω ουτε εγω, αλλα η ροπη εκτος απο τα κυβικα σχετιζεται και με την διαδρομη των εμβολων (σκεψου το μοχλο στα εκκεντρα του στροφαλου). Ειναι με αλλα λογια απολυτως εφικτο ενας κινητηρας 700 κυβικα δικυλινδρος να εχει οση ροπη εχει και ενας 1300 τετρακυλινδρος, μεχρι το οριο των στροφων του πρωτου εννοειται.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειναι με αλλα λογια απολυτως εφικτο ενας κινητηρας 700 κυβικα δικυλινδρος να εχει οση ροπη εχει και ενας 1300 τετρακυλινδος, μεχρι το οριο των στροφων του πρωτου εννοειται.
Doctor για μέγιστη ροπή μιλάμε που βγάζει ένας κινητήρας, όχι που τη βγάζει. Ενα 1300 όσο τούμπανο ή παρτάλι να είναι, θα βρίσκεται +-10-15% από τα 13 κιλά. Ενα 680 θα βρίσκεται μεταξύ 6 και 7 κιλών όπως πχ τo Transalp που δίνει σχεδόν την ίδια ροπή (-0,1kg) 700 σαλ παραπάνω. Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι το NC θα οργώνει σε σχέση με το Transalp?
H ωφέλιμη περιοχή, η αίσθηση και το άπλωμα της ροπής προφανώς είναι κάτι που αλλάζει στους υπερ-υποτετράγωνους, 4cyl-V2-μονοκύλινδρους κλπ αλλά τα πραγματικά νούμερα δεν είναι σχετικά. 6,2 κιλά στις 4.750 δεν είναι και τιμή που θα πέσουμε στα τέσσερα να κλαίμε για το επίτευγμα της Honda.
MG-KTiNoS
23/01/2012, 00:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Αλλιώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπορεί να κάνουν λάθος οι συντάκτες του ΜΟΤΟ.
υπερβολές...
:rotflmao:
spyrakos35
23/01/2012, 05:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Αλλιώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπορεί να κάνουν λάθος οι συντάκτες του ΜΟΤΟ.
δε φταίνε τα παιδιά..... δαίμων του τυπογραφείου λέγεται.....
:evil: :evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Doctor για μέγιστη ροπή μιλάμε που βγάζει ένας κινητήρας, όχι που τη βγάζει. Ενα 1300 όσο τούμπανο ή παρτάλι να είναι, θα βρίσκεται +-10-15% από τα 13 κιλά. Ενα 680 θα βρίσκεται μεταξύ 6 και 7 κιλών όπως πχ τo Transalp που δίνει σχεδόν την ίδια ροπή (-0,1kg) 700 σαλ παραπάνω. Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι το NC θα οργώνει σε σχέση με το Transalp?
H ωφέλιμη περιοχή, η αίσθηση και το άπλωμα της ροπής προφανώς είναι κάτι που αλλάζει στους υπερ-υποτετράγωνους, 4cyl-V2-μονοκύλινδρους κλπ αλλά τα πραγματικά νούμερα δεν είναι σχετικά. 6,2 κιλά στις 4.750 δεν είναι και τιμή που θα πέσουμε στα γόνατα να κλαίμε για το επίτευγμα της Honda.
Δεν μιλησε κανεις για 'μεγιστη ροπη'. Η αναφορα του christof (χωρις να εχω διαβασει την πηγη του) ειναι πιθανοτερο να αναφερεται στην ωφελιμη ροπη και το απλωμα οπως ειπες. Εγω τουλαχιστον ετσι το μετεφρασα. Και μαλιστα θυμαμαι καπου να εχω διαβασει οτι στις 2,500 στροφες η ροπη του χοντα ειναι πολυ κοντα στην μεγιστη τιμη της. Μπορει τα 6.2 κιλα στις 4750 να μη λενε κατι, αλλα τα 5 κιλα στις 3000 ειναι αν οχι επιτευγμα, σιγουρα πολυ χρησιμο.
Το να εχει ενας κινητηρας γεματη ροπη χαμηλα ειναι πολυ σημαντικο για καθε ειδους χρηση πλην πιστας και εθνικης. Στο 950 που καβαλαω μια τρυπουλα γεμισα στις 3000 και το οδηγικο αποτελεσμα ειναι η μερα με τη νυχτα.
Το χοντα δεν εχει τιποτα που να το χαρακτηριζει ως τεχνολογικο επιτευγμα, αλλα βριθει πρακτικοτητας και χρησιμοτητας. Φανταζομαι εχει παρει το ματι σου ενα ολλανδικο ον-οφφ με ντηζελ κινητηρα 800ρι και 45 αλογα. Ουτε αυτο εχει τεχνολογια, αλλα πουλαει στα 17,000+ ευρω και για την χρηση που προοριζεται δεν εχει συναγωνισμο απο τα υπερδιπλασιας ισχυος θηρια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν μιλησε κανεις για 'μεγιστη ροπη'. Η αναφορα του christof (χωρις να εχω διαβασει την πηγη του) ειναι πιθανοτερο να αναφερεται στην ωφελιμη ροπη και το απλωμα οπως ειπες. Εγω τουλαχιστον ετσι το μετεφρασα. Και μαλιστα θυμαμαι καπου να εχω διαβασει οτι στις 2,500 στροφες η ροπη του χοντα ειναι πολυ κοντα στην μεγιστη τιμη της. Μπορει τα 6.2 κιλα στις 4750 να μη λενε κατι, αλλα τα 5 κιλα στις 3000 ειναι αν οχι επιτευγμα, σιγουρα πολυ χρησιμο.
Το να εχει ενας κινητηρας γεματη ροπη χαμηλα ειναι πολυ σημαντικο για καθε ειδους χρηση πλην πιστας και εθνικης. Στο 950 που καβαλαω μια τρυπουλα γεμισα στις 3000 και το οδηγικο αποτελεσμα ειναι η μερα με τη νυχτα.
Το χοντα δεν εχει τιποτα που να το χαρακτηριζει ως τεχνολογικο επιτευγμα, αλλα βριθει πρακτικοτητας και χρησιμοτητας. Φανταζομαι εχει παρει το ματι σου ενα ολλανδικο ον-οφφ με ντηζελ κινητηρα 800ρι και 45 αλογα. Ουτε αυτο εχει τεχνολογια, αλλα πουλαει στα 17,000+ ευρω και για την χρηση που προοριζεται δεν εχει συναγωνισμο απο τα υπερδιπλασιας ισχυος θηρια.
Doc, ας περιμένουμε μέχρι να γίνει κάποιο τεστ απ΄το ebike πχ, γιατί από marketing-στικες μαλακιούλες που υπόσχονται ουρανούς μαζί με άστρα, έχω διαβάσει αμέτρητες στα 30 χρόνια που καβαλάω μηχανάκια. Και όταν κάποιο μηχανάκι "εχει τη ροπή ενός 1300" και "μόνο" 200 χλμ λόγω κόφτη, αρχίζω και μυρίζομαι (χοντρό) δούλεμα...
Κοντός ψαλμός όμως.:winka:
christof40
23/01/2012, 08:26
ενα μηχανακι γενικης,καθημερινης χρησης οπως αυτο θα βγαλει το 90% της ζωης του σε ταχυτητες μεχρι 140χλμ.Με τα λεγομενα hondas,δημοσιογραφων δεν θα εχει ανταγωνισμο εκει.και εγω ειμαι δυσπιστος σε αυτα που λενε στο μοτο,γιαυτο λεω πως εαν ειναι αληθεια,προκειται για μεγαλη ιδεα που θα αναγκασει της αλλες εταιρειες να κατσουν στα σχεδιαστηρια να βγαλουν παρομειες μοτο.
christof40
23/01/2012, 08:32
Doc, ας περιμένουμε μέχρι να γίνει κάποιο τεστ απ΄το ebike πχ, γιατί από marketing-στικες μαλακιούλες που υπόσχονται ουρανούς μαζί με άστρα, έχω διαβάσει αμέτρητες στα 30 χρόνια που καβαλάω μηχανάκια. Και όταν κάποιο μηχανάκι "εχει τη ροπή ενός 1300" και "μόνο" 200 χλμ λόγω κόφτη, αρχίζω και μυρίζομαι (χοντρό) δούλεμα...
Κοντός ψαλμός όμως.+700 και απο μενα.:beer:
stefanos
23/01/2012, 08:38
Καλά 200 δεν παίζουν με την καμία ,μη γλύφεστε , ροπή 1300 μη περιμένετε, ροπή χαμηλά αλλαγές στις 1500 και τεμπέλικα χιλιόμετρα χωρίς ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων είναι πολύ πιθανά.
Τώρα τι φρίκη θα φάει κάποιος που βλέπει καλό τράβηγμα χαμηλά (αυτό παίζει να θυμίζει μεγαλύτερη μηχανή) μόλις πέσει στον κόφτη στις 6000 θα το δούμε.:lol:
christof40
23/01/2012, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Καλά 200 δεν παίζουν με την καμία ,μη γλύφεστε , ροπή 1300 μη περιμένετε, ροπή χαμηλά αλλαγές στις 1500 και τεμπέλικα χιλιόμετρα χωρίς ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων είναι πολύ πιθανά.
Τώρα τι φρίκη θα φάει κάποιος που βλέπει καλό τράβηγμα χαμηλά (αυτό παίζει να θυμίζει μεγαλύτερη μηχανή) μόλις πέσει στον κόφτη στις 6000 θα το δούμε.:lol: το tmax500 της yamaha το εχεις οδηγησει?δικυλινδρο 500αρι 50αλογα,200+κιλα.το nc700x περιμενω να πηγαινει καλυτερα και ναι να 200αριζει για πλακα.αλλιως ο δημοσιογραφος του μοτο θα θελει πολλες κλωτσιες:lol: :lol:
spyrakos35
23/01/2012, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
το tmax500 της yamaha το εχεις οδηγησει?δικυλινδρο 500αρι 50αλογα,200+κιλα.το nc700x περιμενω να πηγαινει καλυτερα και ναι να 200αριζει για πλακα.αλλιως ο δημοσιογραφος του μοτο θα θελει πολλες κλωτσιες:lol: :lol:
α. ναι αλλά, πόσο καίει το τμαξ?
β. σχετικά με τις κλωτσιές..... δεν θα είναι πρώτη φορά που κάποιος δημοσιογράφος ειδικού τύπου θα θέλει κλωτσιές.... έλα τώρα, δεν είσαι και χθεσινός.....
:beer:
Shaolin Monk
23/01/2012, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Doc, ας περιμένουμε μέχρι να γίνει κάποιο τεστ απ΄το ebike :
Ενω αυτοι ειναι αντικειμενικοι, ε;
:confused: :confused: :confused:
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Ενω αυτοι ειναι αντικειμενικοι, ε;
:confused: :confused: :confused:
:lol: :lol: :lol:
Nαι, έχεις κάτι που να δηλώνει το αντίθετο;
christof40
23/01/2012, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
α. ναι αλλά, πόσο καίει το τμαξ?
β. σχετικά με τις κλωτσιές..... δεν θα είναι πρώτη φορά που κάποιος δημοσιογράφος ειδικού τύπου θα θέλει κλωτσιές.... έλα τώρα, δεν είσαι και χθεσινός.....
:beer: ετσι ειναι απλα το αναφερω συνεχως για να εχω αλλοθι αν τελικα βγει μαπα το καρπουζι που λεγεται nc700x:rotflmao: :rotflmao:
Shaolin Monk
23/01/2012, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Nαι, έχεις κάτι που να δηλώνει το αντίθετο;
Δηλαδη η προσωπικη γνωμη των αναβατων και η ΑΠΟΛΥΤΑ προσωπικη γνωμη του καθε δοκιμαστη ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ; Ή οι δοκιμαστες ειναι ρομποτ και δεν εχουν εμπαθειες, προσωπικο στυλ οδηγησης και τοσα αλλα; Θες να πεις οτι αν ενας συντακτης δεν γουσταρει τα "ταδε" μηχανακι ειναι και σωστος ενω εκατονταδες ανα τη γη ειναι λαθος αν δεν γραφουν στο e-bike;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Δηλαδη η προσωπικη γνωμη των αναβατων και η ΑΠΟΛΥΤΑ προσωπικη γνωμη του καθε δοκιμαστη ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ; Ή οι δοκιμαστες ειναι ρομποτ και δεν εχουν εμπαθειες, προσωπικο στυλ οδηγησης και τοσα αλλα; Θες να πεις οτι αν ενας συντακτης δεν γουσταρει τα "ταδε" μηχανακι ειναι και σωστος ενω εκατονταδες ανα τη γη ειναι λαθος αν δεν γραφουν στο e-bike;
Όχι, αλλά τα γελάκια και η απλή ειρωνία στην όποια προσπάθεια καταβάλλει κάποιος (με δικό του κόπο και χρήμα) είναι κάτι που δεν μπορώ να επικροτήσω.
spyrakos35
23/01/2012, 10:35
δεν μου πέφτει λόγος και συγνώμη κιόλας αλλά η συζήτηση πάει να ξεφύγει σε άλλο θέμα....
:wave2:
Shaolin Monk
23/01/2012, 10:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Όχι, αλλά τα γελάκια και η απλή ειρωνία στην όποια προσπάθεια καταβάλλει κάποιος (με δικό του κόπο και χρήμα) είναι κάτι που δεν μπορώ να επικροτήσω.
Τα γελακια δεν ειναι για το e-bike αλλα για τον BARON που το χρησιμοποιησε ως δεικτη αντικειμονικοτητας σε σχεση με αλλα περιοδικα. Κατι που ειναι εξισου αδικο....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Τα γελακια δεν ειναι για το e-bike αλλα για τον BARON που το χρησιμοποιησε ως δεικτη αντικειμονικοτητας σε σχεση με αλλα περιοδικα. Κατι που ειναι εξισου αδικο....
Τα άλλα περιοδικά είναι το εξής ένα, το Moto για το οποίο ήδη συζητήσαμε.
Το 0-300 και το Power-Bikes έχουν περάσει στην αιωνιότητα, αν δεν το έχεις προσέξει. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Τα γελακια δεν ειναι για το e-bike αλλα για τον BARON που το χρησιμοποιησε ως δεικτη αντικειμονικοτητας σε σχεση με αλλα περιοδικα. Κατι που ειναι εξισου αδικο....
Mε πρόλαβε ο βαρον..
Shaolin Monk
23/01/2012, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Τα άλλα περιοδικά είναι το εξής ένα, το Moto για το οποίο ήδη συζητήσαμε.
Το 0-300 και το Power-Bikes έχουν περάσει στην αιωνιότητα, αν δεν το έχεις προσέξει. :wave2:
Μιλαω για τυπο και διαδικτυο σε ολο το κοσμο...
makis206
23/01/2012, 10:58
Ένα Honda εξακολουθεί να προκαλεί απίστευτες συζητήσεις πάντως, τι εταιριάρα είσαι εσύ ρε π@υστη μου όμως, πωπώωωω...:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Μιλαω για τυπο και διαδικτυο σε ολο το κοσμο...
Προτιμώ να διαβάζω τα ελληνικά για να είμαι ειλικρινής. Όσο για την αντικειμενικότητα του e-bike προσωπικά βάζω ένα μεγάλο (+).
Αν εσύ έχεις κάτι συγκεκριμένο να τους προσάψεις (όχι αοριστίες οτι όλοι τα παίρνουν κλπ), υπάρχει ήδη -> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=114744 και σε περιμένει. :wave2:
Shaolin Monk
23/01/2012, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Προτιμώ να διαβάζω τα ελληνικά για να είμαι ειλικρινής. Όσο για την αντικειμενικότητα του e-bike προσωπικά βάζω ένα μεγάλο (+).
Αν εσύ έχεις κάτι συγκεκριμένο να τους προσάψεις (όχι αοριστίες οτι όλοι τα παίρνουν κλπ), υπάρχει ήδη -> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=114744 και σε περιμένει. :wave2:
Εγραψα κατι τετοιο πουθενα; Μονο για την γνωμη του καθε συντακτη εγραψα...
:confused: :confused: :confused:
Και δεν νομιζω να υπαρχει λογικος ανθρωπος που να την κανει αντικειμενικη... Να γιατι λεγεται ΓΝΩΜΗ και ΑΠΟΨΗ και ΚΡΙΤΙΚΗ .... Τελος παντων, αυτο δεν αφορα το Χοντακι....
imitrelos
23/01/2012, 11:39
Στο θέμα μας ας πάμε πάλι :D
Σίγουρα το να έχει χαμηλά αρκετή ροπή το μηχανάκι είναι καλό και οφελιμο στήν οδήγηση και σίγουρα η κατανάλωση είναι ένα απο τα προσόντα του αλλά μέχρι εκεί
Το ότι μέσο μάρκετινγκ θέλουν να το πλασάρουν σαν ΤΟ μηχανακι είναι άλλο θέμα.....αλλά πιάνει έχουμε φάει 17 σελίδες για αυτο το μηχανάκι
Ασε το άλλο με πια λογική ξαναλέω κάνει 8000 ευρώ όσο δηλαδή το πανέμορφο cb 1100 που δυστηχώς δέν έρχεται ελλάδα :rolleyes:
στο θέμα κινητήρα άν αυτός είναι εξέλιξη........και πρέπει να πανηγυρίζουμε όταν πχ η ίδια εταιρία έστελνε το 2000 το exp2 στο dakar τι έπρεπε να κάνουμε ????
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/quick-take-honda-exp2-15170.html
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Και δεν νομιζω να υπαρχει λογικος ανθρωπος που να την κανει αντικειμενικη... Να γιατι λεγεται ΓΝΩΜΗ και ΑΠΟΨΗ και ΚΡΙΤΙΚΗ .... Τελος παντων, αυτο δεν αφορα το Χοντακι....
Οκ, τοτε να ξεκαθαρίσω οτι Yποκειμενικά θεωρώ περισσότερη αντικειμενική την γνώμη των συντακτών του ebike από του ΜΟΤΟ. :lol:
Επιστροφή στα Honda rulzzzzzz :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
...
Ασε το άλλο με πια λογική ξαναλέω κάνει 8000 ευρώ όσο δηλαδή το πανέμορφο cb 1100 που δυστηχώς δέν έρχεται ελλάδα :rolleyes:
...
το πόσο θα έκανε το 1100 αν ερχόταν στην Ελλάδα, δεν το ξέρεις.. :winka:
Shaolin Monk
23/01/2012, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Οκ, τοτε να ξεκαθαρίσω οτι Yποκειμενικά θεωρώ περισσότερη αντικειμενική την γνώμη των συντακτών του ebike από του ΜΟΤΟ. :lol:
Ναι, γιατι Αντικειμενικα εχετε την ιδια Υποκειμενικη αποψη.... :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Ναι, γιατι Αντικειμενικα εχετε την ιδια Υποκειμενικη αποψη.... :lol:
Εγώ πάντως όταν έκανα εκείνο το ολιγοήμερο τεστ στο 690 ήμουν απόλυτα αντικειμενικός και το λάτρεψα το μηχανάκι και το έγραψα - αν και μέχρι να ανέβω στη σέλα του άκουγα ΚΤΜ κι έβγαζα σπυριά.
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Ναι, γιατι Αντικειμενικα εχετε την ιδια Υποκειμενικη αποψη.... :lol: :beer:
imitrelos
23/01/2012, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
το πόσο θα έκανε το 1100 αν ερχόταν στην Ελλάδα, δεν το ξέρεις.. :winka:
Ναι 1000 δίκια σε αυτό που λές ο σάρακας θα ζητούσε νεφρό :yuck:
αλλα εδώ είναι το point που λέω ότι καλός ή κακός λόγο υψηλής τιμής (μήν ξεχνάμε ότι μιλάμε για 8000) προσπαθούν με μάρκετινγκ να το αντισταθμίσουν , άν το βάλουν σε μιά τιμή μεταξύ 6000-7000 θα μιλούσαμε για κίνηση ΜΑΤ ακόμα και στήν ελλάδα τής κρίσης δέν θα μπορούσαν να στοκάρουν , και μιλάμε για μηχανακι με χαμηλότερο κόστος κατασκευής απο ότι το cb ή το w800 ( έβαλα αυτά τα 2 σάν παράδειγμα για να δείξω ότι λόγο μικρής αγοράς σε σχέση με εκει που στοχεύει το nc (περισσότερες μονάδες = μικρότερο κόστος κατασκευής ) και με αρκετά υψηλότερό κόστος κατασκευής λόγο υλικών )
Υ.Γ ναι το ξέρω είμαι ρετρολάγνος αλλά μήν βαράτε
:lol: :rotflmao:
imitrelos
23/01/2012, 12:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Εγώ πάντως όταν έκανα εκείνο το ολιγοήμερο τεστ στο 690 ήμουν απόλυτα αντικειμενικός και το λάτρεψα το μηχανάκι και το έγραψα - αν και μέχρι να ανέβω στη σέλα του άκουγα ΚΤΜ κι έβγαζα σπυριά.
:smokin:
κάποιος αλλαξοπίστησε :smokin: :cool:
Joyrider
23/01/2012, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
θέλουν να το πλασάρουν σαν ΤΟ μηχανακι
Παίζει κανένα επίσημο λινκ που να φαίνεται αυτό;
Γιατί οι λέξεις που βλέπω να χρησιμοποιεί η honda είναι:
fun/affordable/mid-sized/easy/commuting/weekend use.
imitrelos
23/01/2012, 13:08
Λέγοντάς ΤΟ μηχανάκι έχω πει τι εννοώ για τήν τιμή του .......στήν αγγλία με το dct κάνει 5,850 λίρες δηλαδή 7000 ευρώ ( στο range που έλεγα :D άρα κάπου 6500 χωρίς) και εδώ ένα χιλιάρικο πάνω ?????
είπα και πρίν όλα τα έχουν σχέση με τήν τιμή δηλαδή και άν είναι καλό ή όχι γιατί απο ότι καταλαβένεις μιλάμε ότι σε αυτή τήν τιμή το συγκρίνεις με άλλα :winka: )
Δέν είναι όλα τα άρθρα που το στολίζουν δές για παράδειγμα το visor down ( αρκετά αντικειμενικό για μενα το άρθρο ) αλλά για εδώ...δές το ΜΟΤΟ :smokin:
christof40
23/01/2012, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Λέγοντάς ΤΟ μηχανάκι έχω πει τι εννοώ για τήν τιμή του .......στήν αγγλία με το dct κάνει 5,850 λίρες δηλαδή 7000 ευρώ ( στο range που έλεγα :D άρα κάπου 6500 χωρίς) και εδώ ένα χιλιάρικο πάνω ?????
είπα και πρίν όλα τα έχουν σχέση με τήν τιμή δηλαδή και άν είναι καλό ή όχι γιατί απο ότι καταλαβένεις μιλάμε ότι σε αυτή τήν τιμή το συγκρίνεις με άλλα :winka: )
Δέν είναι όλα τα άρθρα που το στολίζουν δές για παράδειγμα το visor down ( αρκετά αντικειμενικό για μενα το άρθρο ) αλλά για εδώ...δές το ΜΟΤΟ :smokin: εχεις κολησει με την τιμη που θα εχει στην ελλαδα.τι σχεση εχει αυτο με την μοτο?στην ευρωπη θα πωληται κοντα στησ 7000.δεν λεω οτι ειναι φθηνα η οτι αξιζει τα λεφτα του,αλλα η honda κερδος θελει να βγαλει και οχι κοινωνικο εργο.στην ελλαδα τωρα κοιτα το τρανσαλπ700 οταν κυκλοφωρησε ειχε 8000,τωρα που δεν κανει πωλησεις το δινουν 6,600.
Joyrider
23/01/2012, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Λέγοντάς ΤΟ μηχανάκι έχω πει τι εννοώ για τήν τιμή του .......στήν αγγλία με το dct κάνει 5,850 λίρες δηλαδή 7000 ευρώ ( στο range που έλεγα :D άρα κάπου 6500 χωρίς) και εδώ ένα χιλιάρικο πάνω ?????
είπα και πρίν όλα τα έχουν σχέση με τήν τιμή δηλαδή και άν είναι καλό ή όχι γιατί απο ότι καταλαβένεις μιλάμε ότι σε αυτή τήν τιμή το συγκρίνεις με άλλα :winka: )
Δέν είναι όλα τα άρθρα που το στολίζουν δές για παράδειγμα το visor down ( αρκετά αντικειμενικό για μενα το άρθρο ) αλλά για εδώ...δές το ΜΟΤΟ :smokin:
Είπες ότι μέσω μάρκετινγκ το προωθούν σαν ΤΟ μηχανάκι. Από αυτό εγώ καταλαβαίνω ότι εννοείς πως το εκθειάζουν. Κάτι το οποίο δεν γίνεται απλά και μόνο ανακοινώνοντας μια τιμή.
Επίσης μίλησες για κόστος κατασκευής, βιομηχανικό σχεδιασμό, οργάνωση παραγωγής, r&d που και πάλι δεν έχω τα αντίστοιχα στοιχεία. Βάλε κανένα λινκ.
Τέλος, δεν νομίζω πως έχει κανένα νόημα να συγκρίνουμε τα κατά τόπους "λόγια" περιοδικών και site αλλά πως η ίδια η honda λανσάρει το μηχανάκι.
Ε το να περηφανεύεται πως έχει το απόλυτο commuter το συγχωρώ :lol:
edit: και η τιμή δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο για να την συσχετίσεις με την ποιότητα γιατί όπως είπες και μόνος σου η τιμή αλλάζει από χώρα σε χώρα.
imitrelos
23/01/2012, 13:54
Βρε δέν εχω κολλήση απλά αυτά τα δεδομένα έχουμε μάλιασε η γλώσσα μου να λέω ότι η κρίση θα γίνει όταν οδηγηθή εδώ σάν μηχανικό σύνολο
Σε ένα μηχανάκι που έχουμε μονο εικόνα,τεχνικά και τιμή ....αυτα κρίνεις
μπορει να το οδηγήσω και να σου πώ ξέρεις εκανα λάθος είναι το καινούριο hit τής δεκαετίας π.χ αλλά μπορεί και όχι
Το είπες και μόνος σου απο 8000 σε 6600 πρακτικά άλλαξε κατηγορία :winka: αλλιώς το βλέπεις και το κρίνεις σαν σύνολο αν κάνει 6600 αλλιώς 8000......απλά
edit πάρε παράδειγμα το ΧΤ ποτέ δέν ήταν τέλειο αλλά στην τιμή του έπαιζε σε μιά κατηγορία που πρακτικά για χρόνια δεν είχε ανταγωνισμό
imitrelos
23/01/2012, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Είπες ότι μέσω μάρκετινγκ το προωθούν σαν ΤΟ μηχανάκι. Από αυτό εγώ καταλαβαίνω ότι εννοείς πως το εκθειάζουν. Κάτι το οποίο δεν γίνεται απλά και μόνο ανακοινώνοντας μια τιμή.
Επίσης μίλησες για κόστος κατασκευής, βιομηχανικό σχεδιασμό, οργάνωση παραγωγής, r&d που και πάλι δεν έχω τα αντίστοιχα στοιχεία. Βάλε κανένα λινκ.
Τέλος, δεν νομίζω πως έχει κανένα νόημα να συγκρίνουμε τα κατά τόπους "λόγια" περιοδικών και site αλλά πως η ίδια η honda λανσάρει το μηχανάκι.
Ε το να περηφανεύεται πως έχει το απόλυτο commuter το συγχωρώ :lol:
edit: και η τιμή δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο για να την συσχετίσεις με την ποιότητα γιατί όπως είπες και μόνος σου η τιμή αλλάζει από χώρα σε χώρα.
Διαβασε σε παρακαλώ τι γράφω......έλεος
για το θέμα rd , κόστους και τιμής.......τι λινκ να σου βάλω πλάκα κάνεις.....
πρεπει να το έχει και ο παπασωτηρίου
Patrick j Montana & Bruce H Charnov industrial managment
αλλά αφου θές links
http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&rh=n%3A283155%2Ck%3AIndustrial%20management&page=1
http://www.amazon.com/International-Management-Managing-Borders-Cultures/dp/0136098673/ref=sr_1_5?s=books&ie=UTF8&qid=1327324865&sr=1-5
http://www.amazon.com/System-Engineering-Management-Wiley-Systems/dp/0470167351/ref=sr_1_6?s=books&ie=UTF8&qid=1327324865&sr=1-6
http://www.amazon.com/principles-industrial-management-Christie-Duncan/dp/1171586221/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1327324865&sr=1-1
ξεκίνα απο το τελευταίο και το βιβλίο που σου έβαλα και μετά το πρώτο και όλα
και μετά πές μου για τήν σχέση τιμή κόστους :D
Joyrider
23/01/2012, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Διαβασε σε παρακαλώ τι γράφω......έλεος
Μα προφανώς έλεος. Γιαυτό σου ζήτησα λινκ, επειδή βλέπω τι γράφεις :lol:
imitrelos
23/01/2012, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Μα προφανώς έλεος. Γιαυτό σου ζήτησα λινκ, επειδή βλέπω τι γράφεις :lol:
Για πές ?????
εγω στα γραφώμενα μου έχω δώσει και παραδείγματα ( κανένα δέν απαντήθηκε κάτσε και διάβασε και εσύ και πές μου :wave2:
αλλά θέλω στοιχεία......γιατί όπως λές είναι το καλύτερο commuter του κόσμου
Joyrider
23/01/2012, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
Για πές ?????
εγω στα γραφώμενα μου έχω δώσει και παραδείγματα ( κανένα δέν απαντήθηκε κάτσε και διάβασε και εσύ και πές μου :wave2:
αλλά θέλω στοιχεία......γιατί όπως λές είναι το καλύτερο commuter του κόσμου
Καλά οκ. Δεν πιάνεις τον σαρκασμό μου.
Αν πιστεύεις πως διαβάζοντας 4 βιβλία από το amazon μπορείς να κρίνεις ολόκληρη honda και να μαντεύεις και κόστη, πολιτικές, μαρκετινγκ κτλ τότε οκ. Βιογραφικό στην honda ΤΩΡΑ.
Επίσης κατηγορείς ότι πλασάρουν με τυμπανοκρουσίες το μηχανάκι ως τεχνολογική εξέλιξη κλπ ενώ δεν βλέπω λινκ με την επίσημη προώθηση της honda που να το αποδεικνύει. Δικά σου λόγια είναι.
Αν κάνω λάθος τότε παρερμήνευσα τα λεγόμενά σου.
imitrelos
23/01/2012, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Καλά οκ. Δεν πιάνεις τον σαρκασμό μου.
Αν πιστεύεις πως διαβάζοντας 4 βιβλία από το amazon μπορείς να κρίνεις ολόκληρη honda και να μαντεύεις και κόστη, πολιτικές, μαρκετινγκ κτλ τότε οκ. Βιογραφικό στην honda ΤΩΡΑ.
Επίσης κατηγορείς ότι πλασάρουν με τυμπανοκρουσίες το μηχανάκι ως τεχνολογική εξέλιξη κλπ ενώ δεν βλέπω λινκ με την επίσημη προώθηση της honda που να το αποδεικνύει. Δικά σου λόγια είναι.
Αν κάνω λάθος τότε παρερμήνευσα τα λεγόμενά σου.
φίλε μου αντιπαράθεση σε pm δέν είναι ο χώρος του θρεντ για αυτο :wave2: και όχι δέν διάβασα 4 βιβλία απο το amazon ....... ναι σαρκασμός και μάλιστα ειρωνικός πολύ να χλευάζεις καπιον που ισος να έχει μια παραπάνω γνώμη στο θέμα κόστους και παραγωγής , εγώ εφαγα 4 χρόνια διάβασμα, 8 μήνες γ@ μόντας με στήν δουλεια στο r&d τής phillips , και άλλο 1 στο Ιδρυμα Τεχνολογίας και Ερευνας στο ηράκλειο κρήτης
:wave2: over and out
Joyrider
23/01/2012, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από imitrelos
φίλε μου αντιπαράθεση σε pm δέν είναι ο χώρος του θρεντ για αυτο :wave2: και όχι δέν διάβασα 4 βιβλία απο το amazon ....... ναι σαρκασμός και μάλιστα ειρωνικός πολύ να χλευάζεις καπιον που ισος να έχει μια παραπάνω γνώμη στο θέμα κόστους και παραγωγής , εγώ εφαγα 4 χρόνια διάβασμα, 8 μήνες γ@ μόντας με στήν δουλεια στο r&d τής phillips , και άλλο 1 στο Ιδρυμα Τεχνολογίας και Ερευνας στο ηράκλειο κρήτης
:wave2: over and out
Δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης. Είναι θέμα στοιχείων. Όταν ισχυρίζεσαι κάτι πρέπει κάπως να το υποστηρίξεις. Φυσικά και ξέρεις παραπάνω από μένα για αυτά που είπες αλλά για την δική σου εταιρία - επιχείρηση, όχι για την χόντα.
Και ναι ήταν σαρκασμός αλλά όχι ειρωνεία. Δεν κορόιδεψα δηλαδή.
Θα περιμένω, ακόμα και με πμ που θες, να δω τα λόγια της χόντα για "το τεχνολογικό υπερόπλο της που παρουσίασε με τυμπανοκρουσίες".
el_hymador
23/01/2012, 15:15
:confused:
245146
el_hymador
23/01/2012, 15:16
:D
245148
Shaolin Monk
23/01/2012, 15:27
:bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:
Νταξ αμα τις μετρησατε, μπορει να συνεχισει το θρεντ?
imitrelos
23/01/2012, 15:34
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol: :lol: :lol:
έλιωσα λέμε :rotflmao:
Τώρα τραβήξτε τα βυζιά σας με την ησυχία μας :lol: ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τι σχέση έχει αυτο το κατασκεύασμα με την Αφρικα ρε σεις;
Δεν ειναι φανερό ρε πακτεν ???
Καμία :smokin:
stefanos
28/01/2012, 11:34
Τι είναι το panigale 1199? :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aikidimi
Aparadekto to NC 700X - se ola... apogoiteysi.
Design bareyo, monos diskos, xaleia mprostino, psofeia apodosi.
Aporo geiati i Honda den mas dinei ena ananeomeno Africa.
Polla zitame?
Aikidimi
Γιατί...
Κανεις δεν μπορει να ξεπεράσει την Τελειότητα Aikidimi !!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τι είναι το panigale 1199? :look:
τίποτα μωρε ... μια αβολη παλιοξαπλωστρα (http://www.authentic-spirit.com/media/news/ducati_superbike_moto_news_eicma_2011_panigale_1199.jpg) :p :p :p :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τι είναι το panigale 1199? :look:
Πλάκα κάνεις; :cry:
'νταξ epic fail για την Ducati να ξέρεις για το NC700 και όχι το panigale...
Ducati 1199 Panigale (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=120292)
stefanos
28/01/2012, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Πλάκα κάνεις; :cry:
'νταξ epic fail για την Ducati να ξέρεις για το NC700 και όχι το panigale...
Ducati 1199 Panigale (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=120292)
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ντάξ συγχώρα την ducati δεν είμαι ακριβώς το target group της.
Εχει καποιος βρει μετρηση επιδοσεων για το NC700X;
Αρχικά δημιουργήθηκε από sph
Εχει καποιος βρει μετρηση επιδοσεων για το NC700X;
Το έχουν αναθέσει στη NASA και καθυστερεί λίγο. :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
makis206
22/02/2012, 08:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το έχουν αναθέσει στη NASA και καθυστερεί λίγο. :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
Θα το μετράνε με Aprillia..:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το έχουν αναθέσει στη NASA και καθυστερεί λίγο. :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
H NASA ή το NC700;
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
H NASA ή το NC700;
Τώρα είδα πως γράφεις "καθυστερεί λίγο"...
Η NASA...
Τελικά η τιμή του στην Ελλάδα είναι 7.500 €, που δε μπορείς να πεις ότι είναι κακή,
αλλά στη Γερμανία γιατί κάνει μόνο 5.990 €;
Για ποιο λόγο + 1.500 €;;
makis206
22/03/2012, 09:48
Τελικά η τιμή του στην Ελλάδα είναι 7.500 €, που δε μπορείς να πεις ότι είναι κακή,
αλλά στη Γερμανία γιατί κάνει μόνο 5.990 €;
Για ποιο λόγο + 1.500 €;;
...χαράτσι...:lol:
nikos_abel
22/03/2012, 10:03
Τελικά η τιμή του στην Ελλάδα είναι 7.500 , που δε μπορείς να πεις ότι είναι κακή,
αλλά στη Γερμανία γιατί κάνει μόνο 5.990 ;
Για ποιο λόγο + 1.500 ;;
Από 7500 ως 8560, why?:confused:
http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=13&model_id=263&action=photos&model_year=2012
makis206
22/03/2012, 10:13
Από 7500 ως 8560, why?:confused:
http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=13&model_id=263&action=photos&model_year=2012
...2ο χαράτσι...:lol:
Από 7500 ως 8560, why?:confused:
http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=13&model_id=263&action=photos&model_year=2012
Απλο ειναι ρε συ.
Ειπανε: "αφου υπαρχουν κοροιδα που δινουν 10+ για ΤΜΑΧ γιατι να μη το παμε εμεις στα 8000? "
Από 7500 ως 8560, why?:confused:
http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=13&model_id=263&action=photos&model_year=2012
... αυτό είναι με το σουπερντούπερ DCT κιβώτιο ...
nikos_abel
22/03/2012, 10:25
Απλο ειναι ρε συ.
Ειπανε: "αφου υπαρχουν κοροιδα που δινουν 10+ για ΤΜΑΧ γιατι να μη το παμε εμεις στα 8000? "
Χμμμ. Δεδομένου ότι το tmax και σια έχουνε μέχρι και ηλεκτρικά παράθυρα δε νομίζω
ότι θα πιάσει το κόλπο.:lol:
... αυτό είναι με το σουπερντούπερ DCT κιβώτιο ...
Α ναι ρε, το είχα ξεχάσει. Δε το λένε οι άνθρωποι!
Απλο ειναι ρε συ.
Ειπανε: "αφου υπαρχουν κοροιδα που δινουν 10+ για ΤΜΑΧ γιατι να μη το παμε εμεις στα 8000? "
Το θέμα είναι οτι το Τmax και όλα τα 500άρια scooter έχουν να του ρίξουν ατελείωτο τσάϊ. Φίλος που το οδήγησε (από κάποιο περιοδικό που το είχαν για δοκιμή) υπολογίζει να ΄χει καμμιά 40αριά άλογα, ενώ μετά τις 6.000-6.500 δεν λειτουργεί :lol:.
Φανταστείτε οτι μου χαρακτήρισε το Trans Alp απείρως διασκεδαστικότερο :hypnotize. Αααα μου ανέφερε οτι όντως έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση πάντως :p
el_hymador
22/03/2012, 11:10
Η Honda ξέρει... 21/12/2012 το μηχανάκι θα μεταμορφωθεί, η έλευση των ΕΛ-HRC από τον Σείριο (όχι στα διόδια ρε!!) θα του προσδώσει +50 άλογα και ακόμα μικρότερη κατανάλωση, αλλά που να τα ξέρετε εσείς αυτά...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.