View Full Version : Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?
Τελικά η τιμή του στην Ελλάδα είναι 7.500 €, που δε μπορείς να πεις ότι είναι κακή...
Μπορώ! :smokin:
... Φίλος που το οδήγησε (από κάποιο περιοδικό που το είχαν για δοκιμή) υπολογίζει να ΄χει καμμιά 40αριά άλογα, ενώ μετά τις 6.000-6.500 δεν λειτουργεί :lol:.
Φανταστείτε οτι μου χαρακτήρισε το Trans Alp απείρως διασκεδαστικότερο :hypnotize.
Α καλά! Δλδ τα Αfrica βγάζουν παραπάνω ε? Ε ναι! Λογικό, αφού είναι 750cc. :lol:
...Αααα μου ανέφερε οτι όντως έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση πάντως :p
Ο μόνος λόγος που ίσως πουλήσει + το γεγονός ότι είναι Honda.
Εντάξει το μηχανάκι είναι η εναλλακτική λύση του σκούτερ. Ένα σκούτερ δλδ που μπορεί να στρίβει και έχει χαμηλή κατανάλωση. Δεν νομίζω πως αξίζει να το συγκρίνουμε με μηχανές.
Μετά από μερικά χρόνια που θα υπάρχει σαν μεταχειρισμένο θα είναι ότι πρέπει για μουλάρι μέσα στην πόλη.
Ο μόνος λόγος που ίσως πουλήσει + το γεγονός ότι είναι Honda.
Εντάξει το μηχανάκι είναι η εναλλακτική λύση του σκούτερ. Ένα σκούτερ δλδ που μπορεί να στρίβει και έχει χαμηλή κατανάλωση. Δεν νομίζω πως αξίζει να το συγκρίνουμε με μηχανές.
Μετά από μερικά χρόνια που θα υπάρχει σαν μεταχειρισμένο θα είναι ότι πρέπει για μουλάρι μέσα στην πόλη.
Ακριβώς αυτό εχω καταλάβει και εγω !!!
Δεν θα καίει ούτε δάκρυ και για κάποιον που δεν θέλει σκούτερ είνι ότι πρέπει !!
Ακριβώς αυτό εχω καταλάβει και εγω !!!
Δεν θα καίει ούτε δάκρυ και για κάποιον που δεν θέλει σκούτερ είνι ότι πρέπει !!
ναι οκ...
Και γιατί πρέπει κάποιος να πληρώνει τέλη για 700, ασφάλεια για 700, service για 700 οταν μπορεί να πάρει τα ίδια πράγματα με ένα scooter?
ναι οκ...
Και γιατί πρέπει κάποιος να πληρώνει τέλη για 700, ασφάλεια για 700, service για 700 οταν μπορεί να πάρει τα ίδια πράγματα με ένα scooter?
Με ενα σκουτερ ποσων κυβικων?
Γιατι αν ειναι πανω απο 250 η ασφαλεια ειναι η ιδια (στην Ελλαδα παντα μιλαμε)
Τα τελη μια απο τα ιδια
Για τα σερβις εχω μεγαλες επιφυλαξεις για το ποιο ειναι φθηνοτερο σε βαθος χρονου (50-60k χλμ)
Με ενα σκουτερ ποσων κυβικων?
Γιατι αν ειναι πανω απο 250 η ασφαλεια ειναι η ιδια (στην Ελλαδα παντα μιλαμε)
Τα τελη μια απο τα ιδια
Για τα σερβις εχω μεγαλες επιφυλαξεις για το ποιο ειναι φθηνοτερο σε βαθος χρονου (50-60k χλμ)
Είναι ξεκάθαρο οτι το honda ανήκει σε άλλη κατηγορία απ΄τα scooter. τα scooter είναι για γκαζιάρηδες και το NC για νοικοκύρηδες :lol:
τα scooter είναι για γκαζιάρηδες και το NC για νοικοκύρηδες :lol:
true story
dimitrioskosmas
22/03/2012, 15:40
ναι οκ...
Και γιατί πρέπει κάποιος να πληρώνει τέλη για 700, ασφάλεια για 700, service για 700 οταν μπορεί να πάρει τα ίδια πράγματα με ένα scooter?
ρώτησε πόσο έχει το μεγάλο service σε t-max, και θα αλλάξεις άποψη
nikos_abel
22/03/2012, 17:12
ρώτησε πόσο έχει το μεγάλο service σε t-max, και θα αλλάξεις άποψη
Δε χρειάζεται.......κλαψ
ναι οκ...
Και γιατί πρέπει κάποιος να πληρώνει τέλη για 700, ασφάλεια για 700, service για 700 οταν μπορεί να πάρει τα ίδια πράγματα με ένα scooter?
Για να λέει ότι έχει μηχανή.
Για να νομίζει ότι έχει μηχανή.
Για να φαίνεται ότι οδηγεί μηχανή.
:lol:
sapila racing
22/03/2012, 18:33
ναι οκ...
Και γιατί πρέπει κάποιος να πληρώνει τέλη για 700, ασφάλεια για 700, service για 700 οταν μπορεί να πάρει τα ίδια πράγματα με ένα scooter?
Γιατί σε μια κανονική χώρα δεν πληρώνεις τέλη συμφωνα με τα κυβικά, ούτε ασφάλεια. Το κοστος χρήσης του θα ειναι το μισό από ενα Tmax500 και στα φαναρια θα φευγει σφαίρα. Εχεις ξεχάσει πως οδηγιεται πχ ενα μονοκυλινδρο με κατω απο 40 ιππους και ολη τη ροπή χαμηλά?
Εφ όσον πραγματικα καίει τόσο, θα πιάσει και εχει πραγματικό λόγο ύπαρξης.
Και ειναι μηχανή, οχι scooter. ;)
Για να λέει ότι έχει μηχανή.
Για να νομίζει ότι έχει μηχανή.
Για να φαίνεται ότι οδηγεί μηχανή.
:lol:
μιλάνε όλοι, μιλάνε και τα transalp ρε πστη μου :rolleyes:
μιλάνε όλοι, μιλάνε και τα transalp ρε πστη μου :rolleyes:
Θα πάρω σκουτερ ρε για να μη με κοροϊδεύετε. :(
Για να λέει ότι έχει μηχανή.
Για να νομίζει ότι έχει μηχανή.
Για να φαίνεται ότι οδηγεί μηχανή.
:lol:
Κι αμα δεις και το τιτλο, αν νομιζει οτι θα οδηγαει "new age " Africa Twin, ΑΚΟΜΑ Χειροτερα... :(
εεε σόρρυ tenere ήθελα να γράψω! :p:lol:
Joyrider
23/03/2012, 09:36
Κοίτα να δεις τελικά πόσος κόσμος το έκανε test ride :lol:
MG-KTiNoS
25/03/2012, 21:10
KLAPSTE
http://www.moto-station.com/article11278-honda-crossrunner-vs-yamaha-tdm-900-abs-un-concept-deux-generations.html
Αμα παρλεβού φρανσέ γιοκ κάτω κάτω έχει νούμερα...
:lol:
taisteal
25/03/2012, 22:04
:lol::lol::bigcry:
KLAPSTE
http://www.moto-station.com/article11278-honda-crossrunner-vs-yamaha-tdm-900-abs-un-concept-deux-generations.html
Αμα παρλεβού φρανσέ γιοκ κάτω κάτω έχει νούμερα...
:lol:
NA KAI TO TARGET GROUP
:smokin:
250963
Βαριά βαριά, μέχρι 6500 θα ήτο μια χαρούλα...
sapila racing
26/03/2012, 09:53
KLAPSTE
http://www.moto-station.com/article11278-honda-crossrunner-vs-yamaha-tdm-900-abs-un-concept-deux-generations.html
Αμα παρλεβού φρανσέ γιοκ κάτω κάτω έχει νούμερα...
:lol:
Ktinos τι σχεση εχει το Crossnuner με το μοτερ του VFR800 με το NC700x? :confused:
Ktinos τι σχεση εχει το Crossnuner με το μοτερ του VFR800 με το NC700x? :confused:
Είναι Honda, είναι για τα μπάζα και τα δύο, είναι παρόμοια :lol:
chr1s_86
26/03/2012, 19:18
Είναι Honda, είναι για τα μπάζα και τα δύο, είναι παρόμοια :lol:
Ναι ρε γμτ, χάλια θα΄ναι για trackday :lol:
Στο τελευταίο τεύχος του Μοτο τ.502 υπάρχει συγκριτικό μεταξύ των Versys 650, Diversion F, F650GS σε αντιπαράθεση με το NC700X.
Εν τάχει τα συμπεράσματα:
- με το Versys: ενώ θεωρεί ανώτερο το Kawasaki ως μοτοσυκλέτα το NC εδώ κερδίζει λόγω χαμηλότερης τιμής, φρεσκάδας και άνεσης
- με το μικρό GS: κινητήρας και off-road δυνατότητες για το BMW, τιμή αγοράς, συμπεριφορά στην άσφαλτο, κατά 32% χαμηλότερη κατανάλωση το NC
- με το Diversion: τιμή, σπορ συμπεριφορά για το Yamaha, δυνατότητα κίνησης στο χώμα, πρακτικότητα και άνεση για το NC.
Συμπεραίνοντας ο δοκιμαστής αναφέρει:
"Ναι, ίσως πρόκειται για τη πιο σημαντική Honda της σύγχρονης εποχής!"
Τα σχόλια σας παρακαλώ ...
:D
Cpt. Haddock
10/04/2012, 08:45
Τα σχόλια σας παρακαλώ ...
:D
φρεσκάδας
:plaf:
Αυτοι οι έλληνες συντάκτες ποτέ μα ποτέ δε μπορούν να πουν κακό λογο για ενα μηχανακι, πρεπει όλα τα συγκριτικά να τα στρογγυλεψουν έτσι ώστε να βγαινουν ισορροπημένα και - τελικα - ανούσια. Ακου "φρεσκάδα". Καθαριστικό χέστρας ειναι ρε πστμ?
BLACKGAS
10/04/2012, 21:45
Στο τελευταίο τεύχος του Μοτο τ.502 υπάρχει συγκριτικό μεταξύ των Versys 650, Diversion F, F650GS σε αντιπαράθεση με το NC700X....
Τα σχόλια σας παρακαλώ ...
:D
Γίνεσαι κακός.:cry:
ego_o_idios
15/04/2012, 19:57
lipon afto to kenourio honda oudemia sxesi exi me on off opios ksana pi kati tetio 8a ton diro .ke defteron na to parete giati exi monompratso piso ke osa trakaroun ke vgoun axrista 8a mas trofodotoun me monompratso piso gia ta streetfighter pou ftiaxnoume....:D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C0y9qxCRE9g
Da.Vintage
18/04/2012, 09:24
Από 7500 ως 8560, why?:confused:
http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=13&model_id=263&action=photos&model_year=2012
Στα 7500 θα είναι με πετάλια και 4 μπαταρίες ΑΑΑ
nikos_abel
18/04/2012, 10:03
Στα 7500 θα είναι με πετάλια και 4 μπαταρίες ΑΑΑ
Τι μλκας :cry::lol:
Τώρα που το έχω δει σε διάφορα βιντεάκια στον σωλήνα ... μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον.
Μηδενική κατανάλωση και τιμή αγοράς αρκετά χαμηλή, κάνει και ωραίο ήχο ... :rolleyes:
chr1s_86
19/04/2012, 13:59
Ξέρει κανείς τίποτα για test ride ?
montechristo
22/04/2012, 03:31
Σιγουρα εχει ο Μπαξεβανης, Καλιροης 12. Καθως και Integra, Crosstourer, ολα δηλαδη τα νεα Honda...
Τώρα που το έχω δει σε διάφορα βιντεάκια στον σωλήνα ... μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον.
Μηδενική κατανάλωση και τιμή αγοράς αρκετά χαμηλή, κάνει και ωραίο ήχο ... :rolleyes:
2 φαουλ... μικρη σελα (μυτερη?) για συνεπιβατη ... γιατι αυτο σε τουριστικο μηχανακι?
μονο δισκοφρενο εμπρος... (τι να τα κανεις τα CBS αν εχεις μισα φρενα μπροστα?)
Υ.Γ. υποτιθεται οτι το NC ειναι διαδοχος του CBF σαν ψηλο STreet ? η του Transalp σαν Dual/sport-Touring?
2 φαουλ... μικρη σελα (μυτερη?) για συνεπιβατη ... γιατι αυτο σε τουριστικο μηχανακι?
μονο δισκοφρενο εμπρος... (τι να τα κανεις τα CBS αν εχεις μισα φρενα μπροστα?)
Υ.Γ. υποτιθεται οτι το NC ειναι διαδοχος του CBF σαν ψηλο STreet ? η του Transalp σαν Dual/sport-Touring?
Πρέπει να το δούμε από κοντά πρώτα με τη γυναίκα, να κάνει τεστ κοπώσεως σέλας, γιατί από τις φωτό δύσκολα να δεις πόσο άνετη είναι ή δεν είναι η σέλα.
Όσον αφορά το μονό μπροστά δισκόφρενο, από τη στιγμή που φρενάρει καλά, (τα τεστ αυτό λένε) ποσώς με ενδιαφέρει αν έχει δυο, έναν ή μισό δίσκο.
Πραγματικά δεν έχω καταλάβει ποιανού διάδοχος είναι, αλλά αυτό που με καίει πραγματικά είναι η απίστευτα χαμηλή κατανάλωσή του.
chr1s_86
25/04/2012, 20:58
Σιγουρα εχει ο Μπαξεβανης, Καλιροης 12. Καθως και Integra, Crosstourer, ολα δηλαδη τα νεα Honda...
Πήγα και το είδα, δεν το έχει test ride. Αλλά δεν μου άρεσε καθόλου το σχήμα και η εικόνα του χώρου από τη σέλα έως το τιμόνι... Μια χαρά ήταν το σχήμα από τα τεπόζιτα, αυτό πως το κάνανε έτσι; :rolleyes:
manosamos
22/07/2012, 18:52
Ωραια μηχανη.
Εαν ημουνα Ινδος θα αγοραζα μια.:D
Vstrommer71
22/07/2012, 20:46
Ανταποκριση Σουηδιας!
Αφου κωλοβαραω τις τελευταιες μερες εριξα μια ματια τι λενε εδω για αυτο το μηχανακι
(Απο κοντα ειναι πιο ομορφο απο οτι φαινεται,αλλα βεβαια δεν παιρνει κανενα βραβειο ομορφης σχεδιασης)
Πωλειται 9000€ το απλο και 9500€ το αυτοματο(για να μην φωναζετε εκει κατω!)
Μεσες-ακρες οι Σουηδοι λενε καλο μηχανακι,αλλα πολυ αδυναμο.Πολυ καλο σαν commuter χωρις μεγαλες απαιτησεις
Οντως η καταναλωση του ειναι μικρη,αλλα το ωραιο ειναι οτι στα συγκριτικα λενε οτι καλο το Honda αλλα το Vstrom καιει λιγο παραπανω αλλα ειναι πολυ πιο διασκεδαστικο μηχανακι χαχα
Βεβαια η τιμη του Vstrom εδω ειναι μολις...10500 ευρακια,οποτε το Χοντα εχει μια σχετικη διαφορα τιμης(που φτασαμε,τα χοντα να ειναι τα φτηνοτερα στην κατηγορια τους!)
Να σας πω βεβαια οτι η εδω αντιπροσωπεια εισαγει,ναι,και το Innova 125 με μολις τρια χιλιαρικακια τιμη!
Βεβαια,αν βαλεις κατω τις εισφορες και τα τελη κυκλοφοριας που εχει η Ελλαδα(εδω δεν πληρωνεις σχεδον τιποτα,δεν υπαρχουν διοδια στους δρομους) τοτε το κοστος κτησης ερχεται περιπου ιδιο
Επαναλαμβανω παντως οτι το χοντα ειναι πιο ομορφο απο κοντα,σε σχεση με τις φωτο(οχι οτι κοβω και τις φλεβες μου βεβαια...)
edit εδω λενε οτι το μοτερ ειναι κομμενο στην μεση απο αυτοκινητο Honda Jazz κι οχι απο VFR.Δεν το γνωριζω
CBRakias-RR
23/07/2012, 00:35
Ωραια μηχανη.
Εαν ημουνα Ινδος θα αγοραζα μια.:D
σε λιγο που θα γινουμε ινδια,πιστευω οτι θα εχεις αναθεωρησει αυτην την αποψη..:evil::evil:
LOUKILOUK
24/07/2012, 18:37
edit εδω λενε οτι το μοτερ ειναι κομμενο στην μεση απο αυτοκινητο Honda Jazz κι οχι απο VFR.Δεν το γνωριζω[/QUOTE]
Και εδώ γιου-κέι, αλλά και παντού νομίζω, το ίδιο λένε...εξ ου και η χαμηλή κατανάλωση...
σε μερικά χρονάκια όσοι τώρα το φτύνουν θα το ψάχνουν για "μουλάρι", στο εξωτερικό...,γιατί στο Ελλάντα θα έχουμε ήδη μουλάρια... :(
υ.γ. Καλή τύχη εκεί στη Σουηδία, ελπίζω να μην λιώσεις στην βρόχα καλοκαιριάτικο όπως εδώ στο Εδιμβούργο:beer::wave2:
λοιπον παληκαρια μου ,το οδηγησα απο φιλο ..εντυπωσεις δεν ειναι εκρηκτικο μιας και εχει λιγους ιππους ,αλλα ειναι απιστευτα πρακτικο και μπορεις να κανεις σχεδον τα παντα με καποιους μικρους συμβιβασμους..στα κλειστα κοματια και μεσα στην πολη μπορεις να κηνιθεις πολυ γρηγορα εκμεταλευομενος τον πολυ καλο κηνιτιρα[ροπη,γραμικοτητα,κτλπ] και τα υπερανω κριτικης φρενα σε σημειο που μπορεις να φρεναρεις πολυ πιο αργα απο αλλες μοτο,το αυτοματο δε που οδηγησα σε αφηνει να ασχοληθεις με την οδηγηση μιας και λειτουργει αψογα.στο s δε ειναι αρκετα γρηγορο.... [οχι εκρηκτικο]αλλα δε θα το ελεγα και αργο... αλλα λογω της τρομερης ευλιξια μπορεις να κηνιθεις πολυ γρηγορα μες στην πολυ και σε κλειστα κοματια.δεν απευθυνεται βεβεα στους σκληροπυρινικους μοτοσυκλετιστες αλλα σ αυτους που θελουν ενα ευλικτο οικονομικο μοτο για χρηση στην πολη και κοντινες εξορμησεις .εμενα μ αρεσε πολυ και ισως να ειναι το επομενο μηχανακι μου !
..εντυπωσεις δεν ειναι εκρηκτικο μιας και εχει λιγους ιππους,
αλλα ειναι απιστευτα πρακτικο και μπορεις να κανεις σχεδον τα παντα με καποιους HONDA :) συμβιβασμους
Μήπως ρώτησες τον φίλο τι παίζει απο κατανάλωση ; Έχει κάνει κάνα service ;
Μήπως ρώτησες τον φίλο τι παίζει απο κατανάλωση ; Έχει κάνει κάνα service ;
servis απ οτι μου ειπε εχει κανει μονο το πρωτο στα 1000χλμ το οποιο ηταν απλο [λαδια ,κτλπ] απο καταναλωση ηταν πολυ ευχαρηστημενος απο οτι μου ειπε παιζει απο 3,5 σε χαλαρο mod μεχρι 4,5 σε σκισιμο ..υπολογιζω[απο την κουβεντα μας] οτι σε νορμαλ κατασταση δλδ να μην πας τσιτα αλλα οχι και να σε παρει ο υπνος με σβελτη οδηγηση αλλα οχι τσιτα πρεπει να παιζει 3,7 με 4,0..μαλλον,αναλογως βεβεα της συνθηκες κτλπ [κηνιση,ταξιδι,κτλπ]
Red Rider
20/09/2012, 10:56
Το είδα σήμερα στο δρόμο σε μάυρο.Δέν είναι άσχημο.Μαζεμένο,σοβαρό,και νομίζω πιό "εύπεπτο" σχεδιαστικά απο το crossrunner.
Εάν καίει και τόσο λίγο νομίζω θα πάει καλά.
spyrakos35
20/09/2012, 11:19
....Εάν καίει και τόσο λίγο νομίζω θα πάει καλά.
που, στο ελλάδα?
Red Rider
20/09/2012, 12:23
που, στο ελλάδα?
Γιατί όχι?Και όταν λέω καλά,εννοώ με βάση την εγχώρια αγορά.
Συγκριτικά με άλλες χώρες,φυσικά και θα πάει πάτο,όπως και οποιαδήποτε μοτό πάνω απο 250-300 κυβικά στο Ελλάδα..
spyrakos35
20/09/2012, 12:31
Γιατί όχι?.........
γιατί δεν υπάρχουν ευρά μάτια μου.....
ego_o_idios
20/09/2012, 12:56
ego na sxolia sou ligo tin arxiki foto pou ida nomizo oti i eteries arxisan na sxediazoun mixanes me vasi ti tous exi mini stock apoulito na to kseforto8oun ke gia afto miazoune me oti nane transalp me oura apo cb streetfighter skeleto apo zundap:lol:
teliosane i idees kirioi erxete i kenouria mixani etimastite gia aero8oumena:lol:
episi min ksodevete lefta se mixanes emporiou parte ena palio super spor ke ftiaxte to opos 8elete
ke opos ipame min pernete mixanes gia gkomenes i gkomenes den goustaroun mixanes ke aftes pou goustaroun exoun mixanes apo mones tous
ke den sas goustaroun epidi exete mixanes ala epidi iste mixanovioi osi iste vevea giati kiklofori poli ksirismeni gampa me mixanes ke tis protimane i geopoustides logo oti i sela tous frazi tin kolosfirida ke den 8a tous poilisi kami pordi ke 8a ftasoun ke pio grigora sto mpampi i ston abdul gia to vradino ksekoliasma
:lol::lol:
ama 8elete na kanete epidiksi oti exete lefta foreste kana diamantenio kolie kamia xiropeda me diamantia an ke kindinevete na ginete o ekefalos kavalaris i o koulos me to kabrio... pantos afto to mixanaki ine san pareksigimeni lesvia
... Τί δουλειά έχει η γνώμη μιας αδαούς εδω μέσα ε ?χμμμμ
Δειλά δειλά ...λοιπόν
.... Εαν ήθελα ένα μεταφορικό μέσο για μετακινήσεις εντός πόλης ....(με υπέροχη ασφαλτόστρωση ...ιδανική για τα "ροδάκια" των σκούτερ .....)
....Εαν ήθελα να κάνω μια επιλογή "γενικής χρηστικότητας" ....χωρίς να επιλέξω κάτι αμιγώς τουριστικό ... ή με γκάζια .... ή εκτός δρόμου ....
....Εαν ήμουν γυναίκα και ήθελα κάτι κομψό και χαμηλό (μιλάω για το S)....χωρίς τρελή πλαστικούρα για την οποια θα κλαίω κάθε φορά που το ρίχνω
σε στάση ή παρκάρισμα (σύνηθες)
.....Εαν φοβόμουν την αγορά μεταχειρισμένων λόγω της παντελούς άγνοιάς μου για τα μηχανολογικά της και έψαχνα κάτι οικονομικό σαν καινούργιο...
....Εαν μου φαινόταν εξαιρετικά αστεία η ακράνωτη παρουσία τρέντηδων με κάτι "busa" που επιτελούν χρέη παντόφλας για την μεταφορά σε καφέ της γειτονιάς ...
...Εαν δεν είχα λόγο να ταίσω "πολλά άλογα" για να πάω στη δουλειά μου περνώντας τα φανάρια της Αλεξάνδρας με 260km/h .....
....Εαν η "παράνοική" μου απαίτηση να μην κουβαλάω το κράνος στο χέρι μοστράρωντας τα άχρηστα πια ανθρακωνήματα των 500 ευρώ -απο τα τρακαρίσματα με ζώνες - τσαντάκια- ατσούμπαλες σερβιτόρες στα καφέ "Αχ καλέ συγνώμη - δεν έσπασε όμως ε ?" .....ούτε να παίρνω μαζί μου και την μπαγκαζιέρα καθώς στο κέντρο σε λίγο κάθε αμήχανος κλέφτης θα διαθέτει απο μία ως τσαντάκι χειρός......
Αν η λέξη Ιάπωνας μου προκαλεί μια αδικιαιολόγητη ασφάλεια .....
Αν δεν μου φαινόντουσαν λίγα τα 700 κυβικά ,γιατί είχα κάνει μοτοτουρισμο με 125άρι ...υπομονετικό ....γλυκήτατο ...καθόλου απαιτητικό και βολικότατο (μόνο ο αντίχειράς μου παραπονέθηκε ...που κρατούσε σταθερή ταχύτητα με το στανιό πάνω απο τα 100km/h)......
Τοτε .........ΝΑΙ ....γιατί να μην έπαιρνα ένα NC700 ?????
....και πάλι συγνώμη για την εισβολή μου στο ανδρικό βασίλειο της μοτογνωσίας (δε το λέω ειρωνικά ....πραγματικά ενδεχομένως να έψαχνα ενδελεχώς κάθε συμβουλή απο γνωστη αν ήταν να επιλέξω μοτόρι ....κάθε κριτική χρήστη ...μηχανικού......αλλά μπαίνω στη διαδικασία να εξηγήσω τον λόγο δημιουργίας της απο την Honda ....o "μέσος χρήστης")
sapila racing
20/09/2012, 13:48
... Τί δουλειά έχει η γνώμη μιας αδαούς εδω μέσα ε ?χμμμμ
Δειλά δειλά ...λοιπόν
.... Εαν ήθελα ένα μεταφορικό μέσο για μετακινήσεις εντός πόλης ....(με υπέροχη ασφαλτόστρωση ...ιδανική για τα "ροδάκια" των σκούτερ .....)
....Εαν ήθελα να κάνω μια επιλογή "γενικής χρηστικότητας" ....χωρίς να επιλέξω κάτι αμιγώς τουριστικό ... ή με γκάζια .... ή εκτός δρόμου ....
....Εαν ήμουν γυναίκα και ήθελα κάτι κομψό και χαμηλό (μιλάω για το S)....χωρίς τρελή πλαστικούρα για την οποια θα κλαίω κάθε φορά που το ρίχνω
σε στάση ή παρκάρισμα (σύνηθες)
.....Εαν φοβόμουν την αγορά μεταχειρισμένων λόγω της παντελούς άγνοιάς μου για τα μηχανολογικά της και έψαχνα κάτι οικονομικό σαν καινούργιο...
....Εαν μου φαινόταν εξαιρετικά αστεία η ακράνωτη παρουσία τρέντηδων με κάτι "busa" που επιτελούν χρέη παντόφλας για την μεταφορά σε καφέ της γειτονιάς ...
...Εαν δεν είχα λόγο να ταίσω "πολλά άλογα" για να πάω στη δουλειά μου περνώντας τα φανάρια της Αλεξάνδρας με 260km/h .....
....Εαν η "παράνοική" μου απαίτηση να μην κουβαλάω το κράνος στο χέρι μοστράρωντας τα άχρηστα πια ανθρακωνήματα των 500 ευρώ -απο τα τρακαρίσματα με ζώνες - τσαντάκια- ατσούμπαλες σερβιτόρες στα καφέ "Αχ καλέ συγνώμη - δεν έσπασε όμως ε ?" .....ούτε να παίρνω μαζί μου και την μπαγκαζιέρα καθώς στο κέντρο σε λίγο κάθε αμήχανος κλέφτης θα διαθέτει απο μία ως τσαντάκι χειρός......
Αν η λέξη Ιάπωνας μου προκαλεί μια αδικιαιολόγητη ασφάλεια .....
Αν δεν μου φαινόντουσαν λίγα τα 700 κυβικά ,γιατί είχα κάνει μοτοτουρισμο με 125άρι ...υπομονετικό ....γλυκήτατο ...καθόλου απαιτητικό και βολικότατο (μόνο ο αντίχειράς μου παραπονέθηκε ...που κρατούσε σταθερή ταχύτητα με το στανιό πάνω απο τα 100km/h)......
Τοτε .........ΝΑΙ ....γιατί να μην έπαιρνα ένα NC700 ?????
....και πάλι συγνώμη για την εισβολή μου στο ανδρικό βασίλειο της μοτογνωσίας (δε το λέω ειρωνικά ....πραγματικά ενδεχομένως να έψαχνα ενδελεχώς κάθε συμβουλή απο γνωστη αν ήταν να επιλέξω μοτόρι ....κάθε κριτική χρήστη ...μηχανικού......αλλά μπαίνω στη διαδικασία να εξηγήσω τον λόγο δημιουργίας της απο την Honda ....o "μέσος χρήστης")
Μπορεί να εχεις 0 ποστ (συμφωνα με το counter) αλλά ο τρόπος που γράφεις και σκέπτεσαι είναι κατι που λείπει απο το moto.gr.
Ελπίζω να καταφέρεις να παραμείνεις έτσι και μετα απο χιλιάδες ποστ.
:wave2:
... Τί δουλειά έχει η γνώμη μιας αδαούς εδω μέσα ε ?χμμμμ
Δειλά δειλά ...λοιπόν
.... Εαν ήθελα ένα μεταφορικό μέσο για μετακινήσεις εντός πόλης ....(με υπέροχη ασφαλτόστρωση ...ιδανική για τα "ροδάκια" των σκούτερ .....)
....Εαν ήθελα να κάνω μια επιλογή "γενικής χρηστικότητας" ....χωρίς να επιλέξω κάτι αμιγώς τουριστικό ... ή με γκάζια .... ή εκτός δρόμου ....
....Εαν ήμουν γυναίκα και ήθελα κάτι κομψό και χαμηλό (μιλάω για το S)....χωρίς τρελή πλαστικούρα για την οποια θα κλαίω κάθε φορά που το ρίχνω
σε στάση ή παρκάρισμα (σύνηθες)
.....Εαν φοβόμουν την αγορά μεταχειρισμένων λόγω της παντελούς άγνοιάς μου για τα μηχανολογικά της και έψαχνα κάτι οικονομικό σαν καινούργιο...
....Εαν μου φαινόταν εξαιρετικά αστεία η ακράνωτη παρουσία τρέντηδων με κάτι "busa" που επιτελούν χρέη παντόφλας για την μεταφορά σε καφέ της γειτονιάς ...
...Εαν δεν είχα λόγο να ταίσω "πολλά άλογα" για να πάω στη δουλειά μου περνώντας τα φανάρια της Αλεξάνδρας με 260km/h .....
....Εαν η "παράνοική" μου απαίτηση να μην κουβαλάω το κράνος στο χέρι μοστράρωντας τα άχρηστα πια ανθρακωνήματα των 500 ευρώ -απο τα τρακαρίσματα με ζώνες - τσαντάκια- ατσούμπαλες σερβιτόρες στα καφέ "Αχ καλέ συγνώμη - δεν έσπασε όμως ε ?" .....ούτε να παίρνω μαζί μου και την μπαγκαζιέρα καθώς στο κέντρο σε λίγο κάθε αμήχανος κλέφτης θα διαθέτει απο μία ως τσαντάκι χειρός......
Αν η λέξη Ιάπωνας μου προκαλεί μια αδικιαιολόγητη ασφάλεια .....
Αν δεν μου φαινόντουσαν λίγα τα 700 κυβικά ,γιατί είχα κάνει μοτοτουρισμο με 125άρι ...υπομονετικό ....γλυκήτατο ...καθόλου απαιτητικό και βολικότατο (μόνο ο αντίχειράς μου παραπονέθηκε ...που κρατούσε σταθερή ταχύτητα με το στανιό πάνω απο τα 100km/h)......
Τοτε .........ΝΑΙ ....γιατί να μην έπαιρνα ένα NC700 ?????
....και πάλι συγνώμη για την εισβολή μου στο ανδρικό βασίλειο της μοτογνωσίας (δε το λέω ειρωνικά ....πραγματικά ενδεχομένως να έψαχνα ενδελεχώς κάθε συμβουλή απο γνωστη αν ήταν να επιλέξω μοτόρι ....κάθε κριτική χρήστη ...μηχανικού......αλλά μπαίνω στη διαδικασία να εξηγήσω τον λόγο δημιουργίας της απο την Honda ....o "μέσος χρήστης")
Καλά τα είπες isi!!!
Μπορεί να εχεις 0 ποστ (συμφωνα με το counter) αλλά ο τρόπος που γράφεις και σκέπτεσαι είναι κατι που λείπει απο το moto.gr.
Ελπίζω να καταφέρεις να παραμείνεις έτσι και μετα απο χιλιάδες ποστ.
:wave2:
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...
Κι εγώ με τη σειρά μου ελπίζω να αποκομίσω απο την παρέα σας -φυσική και ηλεκτρονική- πολύτιμες γνώσεις για ασφαλή και ευχάριστη μοτο-χρήση της "entry - level " μου...
chr1s_86
20/09/2012, 15:37
Αν η λέξη Ιάπωνας μου προκαλεί μια αδικιαιολόγητη ασφάλεια .....
Καλά τα λες αλλά γιατί αδικαιολόγητη ;
LOUKILOUK
20/09/2012, 16:29
Καλά τα λες αλλά γιατί αδικαιολόγητη ;
Ξεκίνα με το λήμμα "Φουκοσίμα"
και μετά δες "ανορθωτές", "πηνία", "δίχρονα CBR1000", "πλαίσια GSXR" κτλ
;):p:lol:
Απλά και κατανοητά μιλάει η κοπελιά με χρήση της κοινής λογικής...
τιίποτε το σπουδαίο υπό κανονικές συνθήκες...αλλά...που μυαλό...!!
To μηχανάκι είναι πολύ καλό κομιούτερ και αγοραστικό κοινό υπάρχει... μπορεί μάλιστα να μεγαλώσει σημαντικά αρκεί να αποκτήσει κοινή λογική ο μέσος καταναλωτής και να απλώνει τα πόδια μέχρι εκεί που έχει πάπλωμα...
Ίσως η κρίση να είναι μια καλή ευκαιρία για επαναπροσδιορισμούς αν και φρούδες οι ελπίζες, νομίζω και πάλι...
:wave2:
Εγώ που το καλοβλέπω για την κόρη?????? Να πάω σε γιατρό?????
Αν δεν μου κάτσει μια ανταποδοτική λύση από πελάτη με ένα Βαυαρικό 800άρι, το ψήνω άσχημα.
κοιταξτε πως φαινεται διπλα στο στρομα 2012 !! Παπίνο σκέτο.... το μονο που το σωζει ειναι λιγο φορτωματακι με καγκελα ζαλατινες βαλιτσουλα κλπ
απο κει και περα ο κινητηρας ειναι αυτοκινηταδικης προελευσης (1/2 Jazz) αλλα και κωλοπροβληματα να βγαζει ,οπως ανορθωτες , χαλαρα κολαρα κλπ...εδω τα συγχωρουμε τοσο καιρο στα αξιοπιστα Africa & VFR...γιατι να μην τα συγχωρησουμε και για δαυτο? αν ειναι τοσο οικονομικο που λενε , κανεις λιγο τα στραβα ματια
Υ.Γ. για τη γυμνη εκδοση ουτε λογος , πουθενα ?
268760
κοιταξτε πως φαινεται διπλα στο στρομα 2012 !! Παπίνο σκέτο.... το μονο που το σωζει ειναι λιγο φορτωματακι με καγκελα ζαλατινες βαλιτσουλα κλπ
Νοιωθω την αναγκη να εξηγησω οτι οσο πιο μακρυα βρισκεται ενα αντικειμενο, τοσο πιο μικρο φαινεται :rolleyes:
Νοιωθω την αναγκη να εξηγησω οτι οσο πιο μακρυα βρισκεται ενα αντικειμενο, τοσο πιο μικρο φαινεται :rolleyes:
Επισης ...Χαλια το monster της κολλητης μπροστα στο δικο μου ε? ειναι τοσο μικρο ...χααχαα
268762
LOUKILOUK
20/09/2012, 19:26
Νοιωθω την αναγκη να εξηγησω οτι οσο πιο μακρυα βρισκεται ενα αντικειμενο, τοσο πιο μικρο φαινεται :rolleyes:
Προοπτική....;
nikos_abel
20/09/2012, 20:45
Νοιωθω την αναγκη να εξηγησω οτι οσο πιο μακρυα βρισκεται ενα αντικειμενο, τοσο πιο μικρο φαινεται :rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=FJolF1yUqoQ&feature=related
:lol::lol::lol:
stefanos
20/09/2012, 20:58
Προοπτική....;
Είναι πραγματικά μικρό.
Είναι πραγματικά μικρό.
δεν ειναι μικρο.. ειπαμε ... ειναι μακρινο....
http://www.youtube.com/watch?v=FJolF1yUqoQ&feature=related
:lol::lol::lol:
http://www.youtube.com/watch?v=8vbd3E6tK2U :lol:
nikos_abel
21/09/2012, 08:35
http://www.youtube.com/watch?v=8vbd3E6tK2U :lol:
:bawl::bawl::bawl:
(κάποτε πρέπει να την αγοράσω αυτή τη σειρά ρε πστ μου, στη αγγλία είχα δει πολλά επεισόδια
αλλά φαντάζομαι τι έχω χάσει)
http://www.youtube.com/watch?v=FJolF1yUqoQ&feature=related
:lol::lol::lol:
http://www.youtube.com/watch?v=8vbd3E6tK2U :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=kJFVg9d0YZQ
προοπτικη ...... να χουμε να λεμε
SUZUKI DL 650 2012 specs
Overall Length 2,290 mm (90.2 in)
Overall Width 835 mm (32.9 in)
Overall Height 1,405 mm (55.3 in)
Wheelbase 1,560 mm (61.4 in)
Ground Clearance 175 mm (6.9 in)
Seat Height 835 mm (32.9 in)
Curb Weight 214 kg (472 lbs)
HONDA NC 700x
CHASSIS
Dimensions (LxWxH) 2210mm x 830mm x 1285mm
Wheelbase 1540mm
Caster Angle 27°
Trail 110mm
Turning Radius 3.0m
Seat Height 830mm
Ground Clearance 165mm
Kerb Weight 218kg (F: 104kg; R: 114kg)
Max Carrying Capacity 209kg
:bawl::bawl::bawl:
(κάποτε πρέπει να την αγοράσω αυτή τη σειρά ρε πστ μου, στη αγγλία είχα δει πολλά επεισόδια
αλλά φαντάζομαι τι έχω χάσει)
Κατεβασε την...δεν παιζεται!
Δυστυχως δεν εχει πολλλα επεισοδια γιατι πεθανε ο Ted :(
ειμαι ψιμενος να το παρω.. ενοειται αυτοματο..
Yamaha maniac
16/10/2012, 20:37
Τ καινούρια μανία στη Honda είναι αυτή με τα αυτόματα??? Ξεκίνησε με το DN και το έχει διαλύσει το θέμα...
η παραγγελια εγινε σε κανα μηνα θα το χω...:wave2:
el_hymador
27/11/2012, 20:48
Ρε τι ωραίο μηχανάκι είναι αυτο; Το είδα από κοντά στο σταθμό του Κεραμεικού, είχε μάλιστα ένα ασημί και πιο κάτω ένα λευκό, ειδικά το λευκό είναι super! Οκ, δεν το έχω οδηγήσει αλλά ένα πουλάκι (αξιόπιστο και σοβαρό) μου είπε ότι δεν καίει τίποτα, είναι αξιοπρεπέστατο στο δρόμο και αν μπεις στη φιλοσοφία του έχει και την πλάκα του στο δρόμο, "σαν diesel μηχανάκι"... εφτάμισυ χιλιάρικα δεν έχω βέβαια, αλλά λέμε τώρα...
Είναι πραγματικά μικρό.
http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php?g2_view=largephotos.Largephotos&g2_itemId=363278
http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php?g2_view=largephotos.Largephotos&g2_itemId=363333
Φωτό δίπλα-δίπλα με το Versys που είναι πολύ γνωστό σε όλους μας ως μέγεθος τουλάχιστον.
Είναι το ίδιο μεγάλο (ή μικρό) με το Versys.
Ρε τι ωραίο μηχανάκι είναι αυτο; Το είδα από κοντά στο σταθμό του Κεραμεικού, είχε μάλιστα ένα ασημί και πιο κάτω ένα λευκό, ειδικά το λευκό είναι super! Οκ, δεν το έχω οδηγήσει αλλά ένα πουλάκι (αξιόπιστο και σοβαρό) μου είπε ότι δεν καίει τίποτα, είναι αξιοπρεπέστατο στο δρόμο και αν μπεις στη φιλοσοφία του έχει και την πλάκα του στο δρόμο, "σαν diesel μηχανάκι"... εφτάμισυ χιλιάρικα δεν έχω βέβαια, αλλά λέμε τώρα... Ίσως το πιο "φτηνιάρικο" μηχανάκι που έβγαλε η χόντα. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωσή του. Το βέρσυς είναι (ω μεγαλοδύναμε, δώσε μου κουράγιο) σαφώς καλυτερο σε όλα τα υπόλοιπα.
Bradipous
18/01/2013, 13:42
http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php?g2_view=largephotos.Largephotos&g2_itemId=363278
Φωτό δίπλα-δίπλα με το Versys που είναι πολύ γνωστό σε όλους μας ως μέγεθος τουλάχιστον.
Είναι το ίδιο μεγάλο (ή μικρό) με το Versys.
Εχω την εντυπωση πως ειναι στενοτερο απο το βερσυς...
Ίσως το πιο "φτηνιάρικο" μηχανάκι που έβγαλε η χόντα. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωσή του.
Αυτο δεν ειχε σκοπο;
Παρολα αυτα εχω διαβασει αρκετα καλα σχολια, οχι μονο για την καταναλωση του.
pipe_smoker
18/01/2013, 14:02
Ίσως το πιο "φτηνιάρικο" μηχανάκι που έβγαλε η χόντα. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωσή του. Το βέρσυς είναι (ω μεγαλοδύναμε, δώσε μου κουράγιο) σαφώς καλυτερο σε όλα τα υπόλοιπα.
Πάντως το Bike (το αγγλικό περιοδικό) το έβγαλε μοτοσυκλέτα της χρονιάς (2012). Δε λέω ότι σημαίνει απαραίτητα κάτι αυτό. Απλά το αναφέρω.
ΥΓ. Από τα λίγα (:lol:) που έχω καταλάβει περί της άποψής σου σχετικά με τα καβασάκια, να υποθέσω ότι θα ήταν καλύτερα να μη ρωτήσω τη γνώμη σου για το καινούριο 636 όταν έρθει η ώρα γιατί θα πέσει διαδικτυακή φάπα ε? :ninja:
Εχω την εντυπωση πως ειναι στενοτερο απο το βερσυς... Αυτο δεν ειχε σκοπο; Παρολα αυτα εχω διαβασει αρκετα καλα σχολια, οχι μονο για την καταναλωση του. Το φτηνιάρικο παει στην κατασκευή, όχι στην κατανάλωση και την τιμή πώλησης.
Bradipous
18/01/2013, 14:26
Το φτηνιάρικο παει στην κατασκευή, όχι στην κατανάλωση και την τιμή πώλησης.
Ναι και εγω σε αυτο αναφερομαι, ακουσα απο κατοχους οτι εχει καλη ποιοτητα πλαστικων, χρωματος, πολυ καλα φρενα και το κιβωτιο εχει ωραια αισθηση και το αυτοματο και το σειριακο ...
απο εκει και περα σε αναρτησεις, ηλεκτρικα και λοιπα περιφεριακα δεν γνωριζω κτ...
βεβαια αν δεν πενεψεις το σπιτι σου......
Ναι και εγω σε αυτο αναφερομαι, ακουσα απο κατοχους οτι εχει καλη ποιοτητα πλαστικων, χρωματος, πολυ καλα φρενα και το κιβωτιο εχει ωραια αισθηση και το αυτοματο και το σειριακο ... απο εκει και περα σε αναρτησεις, ηλεκτρικα και λοιπα περιφεριακα δεν γνωριζω κτ... βεβαια αν δεν πενεψεις το σπιτι σου...... Αστειεύονται βεβαια...
el_hymador
18/01/2013, 14:56
Ίσως το πιο "φτηνιάρικο" μηχανάκι που έβγαλε η χόντα. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωσή του. Το βέρσυς είναι (ω μεγαλοδύναμε, δώσε μου κουράγιο) σαφώς καλυτερο σε όλα τα υπόλοιπα.
Το Versys είναι IMHO το καλύτερο μηχανάκι της κατηγορίας και όταν λέω κατηγορία εννοώ τα Japan μεσαίου κυβισμού ON-off και ψηλοστριτοειδή (οχι ψιλοστριτοειδή, αν και αυτό κολλάει) Καλύτερο υπό την έννοια ότι έχει και λίγο fun σε σχέση με τα άλλα που είναι ο μεγάλος ύπνος. Τώρα το NC700 X φαίνεται να είναι το πιο πρακτικό απ΄όλα και για τους καιρούς που διανύουμε η πιο λογική αγορά. Στα π@π@ρι@ μου βέβαια, λες και θα πάρω, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Το Versys είναι IMHO το καλύτερο μηχανάκι της κατηγορίας και όταν λέω κατηγορία εννοώ τα Japan μεσαίου κυβισμού ON-off και ψηλοστριτοειδή (οχι ψιλοστριτοειδή, αν και αυτό κολλάει) Καλύτερο υπό την έννοια ότι έχει και λίγο fun σε σχέση με τα άλλα που είναι ο μεγάλος ύπνος. Τώρα το NC700 X φαίνεται να είναι το πιο πρακτικό απ΄όλα και για τους καιρούς που διανύουμε η πιο λογική αγορά. Στα π@π@ρι@ μου βέβαια, λες και θα πάρω, αλλά κουβέντα να γίνεται. Σύμφωνοι... αλλά δεν συγκρίνονται. Το Versys (τι πάνω να πω μα τον Τατούη) είναι μηχανή το NC700X είναι φτηνό commuter (άντε και καμια βολτίτσα)
manosamos
18/01/2013, 16:09
Ναι και εγω σε αυτο αναφερομαι, ακουσα απο κατοχους οτι εχει καλη ποιοτητα πλαστικων, χρωματος, πολυ καλα φρενα και το κιβωτιο εχει ωραια αισθηση και το αυτοματο και το σειριακο ...
απο εκει και περα σε αναρτησεις, ηλεκτρικα και λοιπα περιφεριακα δεν γνωριζω κτ...
βεβαια αν δεν πενεψεις το σπιτι σου......
Την γνωματευση για την ποιοτητα των πλαστικων πως την εκαναν οι κατοχοι σε μια μοτοσυκλετα ουτε ενος ετους?
Δεν ρωτανε και εμας τους Βαραντερους να τους πουμε για τα αβαφα πλαστικα του ταμπλω μας που καιγωνται απο τον ηλιο σε μια 4ετια?
Ριξε μια ματια στους ρεγουλατωρους της αλυσιδας που ειναι τυπου ΚazeR.....................ενα δισκοφρενο μπροστα καλειτε να επιβραδυνει μοτο βαρους Βαραντερο ΜΚ1 και αναρτησεις 41 χιλιοστων που εξοπλιζαν τα 250αρια της 10ετιας του 90!!!!!!!!
Προκειτε για φτηνιαρικη μοτο καθημερινης χρησης που στην γερμανια κοστιζει 1500 ευρω πιο φτηνα απο εδω.........................στα 6000 ειναι μια καλη προταση,αλλα στα 7500 σκονταφτει στο Βερσυς που ειναι τοπ επιλογη.
Την γνωματευση για την ποιοτητα των πλαστικων πως την εκαναν οι κατοχοι σε μια μοτοσυκλετα ουτε ενος ετους?
Δεν ρωτανε και εμας τους Βαραντερους να τους πουμε για τα αβαφα πλαστικα του ταμπλω μας που καιγωνται απο τον ηλιο σε μια 4ετια?
Ριξε μια ματια στους ρεγουλατωρους της αλυσιδας που ειναι τυπου ΚazeR.....................ενα δισκοφρενο μπροστα καλειτε να επιβραδυνει μοτο βαρους Βαραντερο ΜΚ1 και αναρτησεις 41 χιλιοστων που εξοπλιζαν τα 250αρια της 10ετιας του 90!!!!!!!!
Προκειτε για φτηνιαρικη μοτο καθημερινης χρησης που στην γερμανια κοστιζει 1500 ευρω πιο φτηνα απο εδω.........................στα 6000 ειναι μια καλη προταση,αλλα στα 7500 σκονταφτει στο Βερσυς που ειναι τοπ επιλογη.
ναι..... μονο που μπροστα στην τεχνολογια που εχει το μοτερ του nc [χαμηλη καταναλωση,σασμαν dc-t] το versys φενεται παλαιολιθικο...
spyrakos35
22/02/2013, 07:59
ναι..... μονο που μπροστα στην τεχνολογια που εχει το μοτερ του nc [χαμηλη καταναλωση,σασμαν dc-t] το versys φενεται παλαιολιθικο...
ναι, και?
αυτά είναι σάλτσες, το αποτέλεσμα ποιο είναι?
manosamos
22/02/2013, 11:52
ναι..... μονο που μπροστα στην τεχνολογια που εχει το μοτερ του nc [χαμηλη καταναλωση,σασμαν dc-t] το versys φενεται παλαιολιθικο...
Παλαιολιθικο ειναι το μοτερ του NC που ακομη και σημερα χρησημοποιει κοκκορακια............:lol:
manosamos
22/02/2013, 11:57
ναι, και?
αυτά είναι σάλτσες, το αποτέλεσμα ποιο είναι?
Το NC φιλε ειναι η μοτο του κουτακια που ψαχνει για μια μοτοσυκλετα με αυτοματα σαζμαν(οπως στο κουτι) αποθηκευτικους χώρους(οπως στο κουτι)κλπ και κατα τα άλλα ας εχει ενα δισκοφρενο,41 χιλιοστα καλαμια και βαμμενα μονο τα μισα πλαστικα και 1500 ευρω καπελο σε σχεση με αλλη ευρωπαικη χωρα.
Τετοιοι αναβατες ειναι η χαρα του Σαρακακη.:lol:
spyrakos35
22/02/2013, 12:00
αποθηκευτικούς χώρους με την καμμία όμως....
εντελώς τράτζικ....
sapila racing
22/02/2013, 12:03
Λετε εσείς οι γρήγοροι τα δικά σας, αλλά όσο ακριβαινει η βενζίνη, όλο και περισσότεροι θα αγοράζουν τετοια μηχανάκια.
Και η Honda παλι πρωτη το είδε. ;)
spyrakos35
22/02/2013, 12:08
Λετε εσείς οι γρήγοροι τα δικά σας, αλλά όσο ακριβαινει η βενζίνη, όλο και περισσότεροι θα αγοράζουν τετοια μηχανάκια.
Και η Honda παλι πρωτη το είδε. ;)
αυτό σηκώνει πολύύύύύ μεγάλη κουβέντα....
manosamos
22/02/2013, 12:08
Λετε εσείς οι γρήγοροι τα δικά σας, αλλά όσο ακριβαινει η βενζίνη, όλο και περισσότεροι θα αγοράζουν τετοια μηχανάκια.
Και η Honda παλι πρωτη το είδε. ;)
Με 50 ονομαστικους ιππους(ισως 40 τροχο) ποσα λιτρα δηλαδη να εκαιγε?:rolleyes:
sapila racing
22/02/2013, 12:24
Με 50 ονομαστικους ιππους(ισως 40 τροχο) ποσα λιτρα δηλαδη να εκαιγε?:rolleyes:
Τα μισά απο ενα versys που εχει + 10 ιππους καλά είναι?
Yπερβάλλω βεβαια, αλλά καιει αρκετα λιγότερο.
manosamos
22/02/2013, 12:29
Τα μισά απο ενα versys που εχει + 10 ιππους καλά είναι?
Yπερβάλλω βεβαια, αλλά καιει αρκετα λιγότερο.
Καιει τα μισα του Βερσυς?...................οχι δα.
0.8 του λιτρου διαφορα εχουνε στην καταναλωση.
sapila racing
22/02/2013, 12:42
Καιει τα μισα του Βερσυς?...................οχι δα.
0.8 του λιτρου διαφορα εχουνε στην καταναλωση.
Κλέβεις.
Στα τεστ που εχουν γίνει βγαίνει το Versys στα 5,3 και το NX700 στα 4 λτ/100χλμ.
spyrakos35
22/02/2013, 12:51
Κλέβεις.
Στα τεστ που εχουν γίνει βγαίνει το Versys στα 5,3 και το NX700 στα 4 λτ/100χλμ.
αλλά φαντάζομαι αν είσαι δικάβαλος τα πράγματα αλλάζουν λίγο, ή όχι?
sapila racing
22/02/2013, 12:54
αλλά φαντάζομαι αν είσαι δικάβαλος τα πράγματα αλλάζουν λίγο, ή όχι?
Θα αλλάξουν προς το χειρότερο για το Versys λογικά.
Το Honda ειναι super ροπάτο, απλά δεν ανεβαζει στροφές. :wave2:
manosamos
22/02/2013, 13:06
Δεν θα τα χαλασουμε ουτε για 0.8 ουτε για 1.3 λιτρα διαφορα καταναλωσης.
Καποιος που θελει να φαει το τυρακι(καταναλωση) και κανει παραχωρησεις σε θεματα οπως φρενα-οδικη συμπεριφορα-ποιοτητα κατασκευης παει στο Χοντα και παιρνει δωρο το πορτ μπαγκαζ.............:D.
Οποιος θελει μοτοσυκλετα παει στο Βερσυς.
sapila racing
22/02/2013, 14:23
Δεν θα τα χαλασουμε ουτε για 0.8 ουτε για 1.3 λιτρα διαφορα καταναλωσης.
Καποιος που θελει να φαει το τυρακι(καταναλωση) και κανει παραχωρησεις σε θεματα οπως φρενα-οδικη συμπεριφορα-ποιοτητα κατασκευης παει στο Χοντα και παιρνει δωρο το πορτ μπαγκαζ.............:D.
Οποιος θελει μοτοσυκλετα παει στο Βερσυς.
Καπου κατι χάνεις. Το NC σε όλα τα τεστ παγκοσμίως φρενάρει καλύτερα απο το Versys.
To NC εγω προσωπικά δε θα το έπαιρνα, αλλά ούτε και το κακασχημο Versys με το αχρηστο πηρούνι και φρενα.
Άραγε η παραγωγή αυτόματων – ημιαυτόματων μοτοσυκλετών από όλο και περισσότερες εταιρίες μπορεί να σηματοδοτεί κάποια αλλαγή για το μέλλον των μοτοσυκλετών ή είναι απλως μια μοδατη ευκολία?
εμπορικά πως πανε ? (προφανως , οχι μονο στην Ελλαδα)
:hmm:
manosamos
22/02/2013, 16:23
Καπου κατι χάνεις. Το NC σε όλα τα τεστ παγκοσμίως φρενάρει καλύτερα απο το Versys.
Mην διαβαζεις ελληνικα περιοδικα εαν θελεις να ενημερωθεις σωστα......................παμε να δουμε τι λεει ενα εκτος ελλαδας περιοδικο
Braking performance is another area in which the Kawi’s higher specifications give it an edge. While the 700X uses a single front disc, the Versys employs a pair up front. The Honda offers a nicely firm feel from the front lever,
and the single-disc setup performs above expectations, but it simply doesn’t offer the outright power of the Kawi.
http://www.motorcycle.com/shoot-outs/middleweight-multitool-shootout-2012-honda-nc700x-vs-kawasaki-versys-91501.html?page=2
Λιγο πιο πανω γραφει και για τις διαφορες στα πιρουνια.Τωρα που ειδες εσυ οτι το Βερσυς φοραει αχρηστο πιρουνι........................:confused:
Αν δεν κανω λαθος εισαι μηχανικος ή οχι?
Εαν ναι,πως εξηγεις οτι ο εανς δισκος επιβραδυνει καλυτερα απο 2?
Και εαν επιβραδυνει τι διαρκεια ισχυως θα εχει σε μια καταβαση φορτωμενος ας πουμε?:rolleyes:
sapila racing
22/02/2013, 16:37
Mην διαβαζεις ελληνικα περιοδικα εαν θελεις να ενημερωθεις σωστα......................παμε να δουμε τι λεει ενα εκτος ελλαδας περιοδικο
Braking performance is another area in which the Kawi’s higher specifications give it an edge. While the 700X uses a single front disc, the Versys employs a pair up front. The Honda offers a nicely firm feel from the front lever,
and the single-disc setup performs above expectations, but it simply doesn’t offer the outright power of the Kawi.
http://www.motorcycle.com/shoot-outs/middleweight-multitool-shootout-2012-honda-nc700x-vs-kawasaki-versys-91501.html?page=2
Λιγο πιο πανω γραφει και για τις διαφορες στα πιρουνια.Τωρα που ειδες εσυ οτι το Βερσυς φοραει αχρηστο πιρουνι........................:confused:
Αν δεν κανω λαθος εισαι μηχανικος ή οχι?
Εαν ναι,πως εξηγεις οτι ο εανς δισκος επιβραδυνει καλυτερα απο 2?
Και εαν επιβραδυνει τι διαρκεια ισχυως θα εχει σε μια καταβαση φορτωμενος ας πουμε?:rolleyes:
Δεν διαβάζω Ελληνικά Περιοδικά.
Το Versys εχει τις άχρηστες διπίστονες της Tokico που μπήκαν στα Zephyr 750, ZR7, και τα Z750 τα πρωτα. Το εχω οδηγήσει και μου φάνηκε σούπα το πηρούνι και τα φρένα επιεικώς οριακά.
Πιο άχρηστη δαγκάνα σε σημερινη μοτοσυκλέτα είναι αρκετά δύσκολο να βρεθεί.
Εχεις οδηγήσει μηχανάκι με τέτοια φρένα? Μαλλον όχι και γι αυτό σου φαίνεται περίεργο.
Εγω διαβασα κι αλλα τεστ και βγαζανε το Honda να εχει καλύτερα φρένα.
Tωρα τι πραγματικά ισχύει, θα μας το πούν οσοι το παρουν φαντάζομαι. Αν και στους περισσότερους θα τους φαίνεται μαλλον σαν διαστημόπλοιο. :lol:
manosamos
22/02/2013, 16:42
Δεν διαβάζω Ελληνικά Περιοδικά.
Tωρα τι πραγματικά ισχύει, θα μας το πούν οσοι το παρουν φαντάζομαι.
Kαλα περιμενε εσυ τωρα ελληνας να γραψει αντικειμενικη αποψη για την μοτο του(ή το κουτι του)
Να θυμηθω τους Βαραντερους που γραφουν παιανες για την χοντρη.................μεχρι να αγορασουν GS και φτου και απ΄την αρχη.:lol:
sapila racing
22/02/2013, 16:49
Kαλα περιμενε εσυ τωρα ελληνας να γραψει αντικειμενικη αποψη για την μοτο του(ή το κουτι του)
Να θυμηθω τους Βαραντερους που γραφουν παιανες για την χοντρη.................μεχρι να αγορασουν GS και φτου και απ΄την αρχη.:lol:
Καλά δεν εχεις κι άδικο σ αυτό.
Πιστευω παντως οτι αυτό το μηχανακι (το NC) οσοι το παρουν ξεροντας τι παίρνουν θα μείνουν ευχαριστημένοι.
Οσοι εχουν συνηθίσει σε μονοκύλινδρα με την ροπή να ξεκινάει δυνατα απο χαμηλά και να πεφτει οσο ανεβαζει στροφές (οχι και πολλές) θα ειναι μια χαρά.
Αν τωρα βαλεις πανω εναν οδηγό που εχει μαθει σε γκάζια, θα του βαλει φωτιά να το κάψει. :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.