PDA

View Full Version : Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6

Aikidimi
07/11/2011, 22:10
http://moto.caradisiac.com/Nouveaute-2012-Honda-NC700-X-un-air-de-deja-vu-160

Filika
Aikidimi

MikeG
07/11/2011, 22:15
If it's true, SHAME on you HONDA

Aikidimi
07/11/2011, 22:28
Its true.... kai symfono - krima to neo moteraki!!!

Protimo ayto: http://www.motorrad-news.com/2010/03/31/aprilia-tuareg-soll-noch-dieses-jahr-prasentiert-werden/

Aikidimi

el_hymador
07/11/2011, 22:34
Σαν ιδεα ειναι καλο σαν εκτελεση ειναι μαπα

p@nos
07/11/2011, 23:03
exi ke platines to motori?


to taboyro piso blepo to bgalane

miscelano
07/11/2011, 23:09
να το δουμε απο κοντα και μετα γνωμες λεω εγω....εμενα καλουτσικο μου φαινεται...:wave2: :wave2:

harris_x
07/11/2011, 23:14
τι έχει πάθει η χονδα ρε παίδια;;;
ολο μλκιες βγάζει τελευταία :confused:

Πολυμήχανος
07/11/2011, 23:22
Λογικά, πρόκειται για την νέα πλατφόρμα της Honda με τον δικύλινδρο εν σειρά των περίπου 700 κυβικών. Ο κινητήρας αυτός ''φωναζει'' πως πρόκειται για μισό κομμένο V4 του VFR1200 (κλίση κυλίνδρων, σχεδίαση κάρτερ, dual clutch και κεφαλή με μονό εκκεντροφόρο και σύστημα με κοκκοράκια).

Την πλατφόρμα αυτή έχουμε ήδη δει στην μορφή του σκούτερ_στην_εμφάνιση Integra και αναμέναμε τις άλλες, πιο μοτό εκδόσεις που είχε υποσχεθεί η Honda, ένα City bike και ένα naked ή on-off κ.ο.κ.

Λογικά θα διατίθεται και με κιβώτιο dual clutch όπως θα έχει όλη η σειρά μοτοσυκλετών αυτής της πλατφόρμας.

Cpt. Haddock
08/11/2011, 08:41
Τι σχέση έχει αυτο το κατασκεύασμα με την Αφρικα ρε σεις;

Gi_4ce
08/11/2011, 08:47
Αυτη την απορια εχω και εγω...

alexvan
08/11/2011, 08:47
Δηλαδή συγνώμε ρε παιδιά.

Τι είναι αυτό που σας χαλάει;
Έχω την εντύπωση ότι έχουμε χάσει όλοι τη μπάλα με τα τόσο εξειδικευμένα μηχανάκια που υπάρχουν. Μηχανάκια ουσίας όμως είναι αυτά που μας χρειάζονται. Άφήστε που σε λίγο καιρό αν όχι από τώρα, θα βλέπουμε τέτοιους κυβισμούς και θα ξερογλυφόμαστε αφού θα έχουμε επιστρέψει όλοι στα κινέζικά παπιά που θα είναι σχετικά φτηνά.
Για να μη ρωτήσω πόσοι από εμάς φτάνουμε τις μοτοσυκλέτες στα όριά τους που δε μας κάνουν οι απλές φτηνές και λειτουργηκές λύσεις.

Για μένα μακάρι οι εταιρίες παράλληλα με τα hi-end μοντέλα τους να βγάλουν καλά και φτηνά μηχανάκια μεσαίου κυβισμού που να μπορούμε όλοι να προσεγγίσουμε.

Έτσι όπως πάμε θα φορολογούν και τα φασολάκια που καταναλώνουμε, όχι 1000άρια και 1200άρια.

Καλημέρες σε όλους

Gi_4ce
08/11/2011, 08:52
Καλημέρα.

Ασχέτως με την φορολογία κλπ, το μηχανάκι ειναι μαπα (προσωπικη αποψη)

Ειναι ενα on off που δεν παει off (χυτες ζαντες και πολυ πλαστικουρα), αλλα δεν εχει και την συμπεριφορα και δυνατότητες touring (μικρο μοτερ γαρ)

Βασικα τι ακριβως ειναι δεν εχω καταλαβει. Παντως δεν το βλεπω οτι το βγαλανε για να αντικαταστήσει την αφρικα ή το τρανσαλπ...

Stergios69
08/11/2011, 08:53
To μηχανάκι είναι μάπα...
Α ρε άφρικα...

Sapadak
08/11/2011, 08:57
Εξηγηστε μου λιγακι ΤΙ σκατα διαφορετικο προσφερει το NC700S απο το NC700X

Ειλικρινα απορω


239519

DimChios
08/11/2011, 09:04
τι αηδιες ειναι αυτες που βλεπουν τα ματακια μας ρε πστ μου! :yuck:

Μ αρεσει που κανετε και συγκριση με την Αφρικανα! Ενα απο τα ομορφοτερα ον-οφ που βγηκαν ποτε!

McGyver
08/11/2011, 09:15
218 κιλά νταβίδι (όσα και το 700άρι ΤΑ με ABS).
Μονό δισκόφρενο μπροστά :confused: ...
Ψαλίδι φαίνεται το ίδιο με το 700άρι ΤΑ, δηλαδή του 650, δηλαδή του 600 :confused: ...
Τεπόζιτο 14,1 λίτρα :confused: :confused: :confused: ...
Κατανάλωση λέει στο "D" mode 3,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα...
Το "S" (το γυμνό και καλά) έχει και χώρο για το κράνος εκεί που είναι κανονικά το τεπόζιτο (αλά BMW & Aprilia).
Για το "X" δεν ξέρω, μάλλον κι αυτό.
47 ΟΛΟΚΛΗΡΑ άλογα (το 700άρι ΤΑ βγάζει παραπάνω).
Μετάδοση με αλυσίδα...

Ή εμείς ή η Honda είναι σε άλλη εποχή...

dimitris777
08/11/2011, 09:17
Αν και ειναι θεμα γουστου...για το δικο μου ειναι μια μ@λακια οπτικα!!!:sick:

chr1s_86
08/11/2011, 09:18
Ατυχής η σύγκριση με το Africa... αυτό είναι κάτι σαν Versys... (αλλά χειρότερο από το Versys)

giuzer
08/11/2011, 09:20
να και το "s" ...


239521

giuzer
08/11/2011, 09:21
χώρος για το κράνος ...


239522

giuzer
08/11/2011, 09:23
άλλη μια ...


239523

G/S
08/11/2011, 12:48
Αν η HONDA είχε αναβαθμίσει το africa σε 1000 κυβικά και η yamaha το super tenere και αυτή σε 1000 κυβικά με το ίδιο look, θα είχαν πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς,αλλά ,με αυτά που βγάζουν (οπτικά) θα έχουν μεγάλο συρτάρι για τα σχέδια που δεν ''τράβηξαν'' στην αγορά.:ZZZ:

virus
08/11/2011, 13:06
δεν μπορει να συγκριθει με αφρικα.

υποκειμενικα τωρα.

ο χωρος που μπαινει το κρανος και αυτη η φιλοσοφια μου θυμιζει εντονα σκουτερ.

πλεον το μαρκετινγκ κοιταει να πιασει την κατηγορια του αναβατη που το θελει μονο για μεσα στην πολη και δεν κανει καθολου ταξιδια.

και σιγουρα το πλαισιο θα ειναι υπερελαστικο για φιλικοτητα χρηστη.

το να βγει αντικαταστατης του αφρικα απλα ξεχαστε το.

nikos_abel
08/11/2011, 13:08
Είδατε ρε που έχω τη μηχανή του μέλλοντος και το πουλάω ο βλάκας; :lol:

Corvo
08/11/2011, 13:25
η χοντα οσο παει τα ασχημαινει και αλλο τα μηχανακια της, μπραβο


τα κυβικα μια χαρα αρκετα ειναι για touring καταστασεις πιστευω γιατι καλομαθαμε με τα 1200 και τα 1000...
αλλα αυτο ειναι βεσπακι υπερυψωμενο για την πολη τιποτα παραπανω, ακους εκει εχουν και χωρο για το κρανος....



Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
τι αηδιες ειναι αυτες που βλεπουν τα ματακια μας ρε πστ μου! :yuck:

Μ αρεσει που κανετε και συγκριση με την Αφρικανα! Ενα απο τα ομορφοτερα ον-οφ που βγηκαν ποτε!

πως φαινεται ο πρωην ιδιοκτητας αφρικανου και ακομα ερωτευμενος με αυτη την ΜΗΧΑΝΗ

Takata Dome
08/11/2011, 14:18
Καμία σχέση με το Άφρικα...αλλά καμία όμως!!!
Αυτό,όπως και το Crossruner,είναι ενα τρίκ του marketing,που εύχομαι να αποτύχει,για να αφήσουν οι χαρτογιακάδες τους μηχανικούς να φτίαχνουν προιόντα,και όχι οτι προστάζει η "αγορά".

Αλλά μην είστε άδικοι και σεις....:o
Πέρα απο το Crossruner και αυτό εδώ,τι άλλο είναι πιά τόσο χάλια?

Acacius
08/11/2011, 14:53
Ξεκολλήστε λίγο, αν είναι μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα, βολεύει στην πόλη, πάει ταξίδια και χωράει κι ένα κράνος για αποθήκευση σας χαλάει επειδή το τελευταίο το έκαναν πρώτα τα σκούτερ;

Προσωπικά το βλέπω και μου γυρίζουν τα άντερα, αλλά αν είναι τα-κάνω-όλα-και-συμφέρω θα πουλήσει και πολύ καλά θα κάνει. Συγκρίσεις με Transalp/Africa μαλλον είναι ατυχείς. Αυτό που με φυτιλιάζει δεν είναι η ασχήμια όσο το βάρος. Πάμε καλά;

SVX
08/11/2011, 14:57
Καλο ειναι..... :smokin:

τι περιμενατε απο τη Honda? κατι παραπανω?


να καneι την υπερβαση? μια χαρα ειναι... καλυτερο κι απ'το Deauville (μη πω κι απτο DN -01)

McGyver
08/11/2011, 15:01
Για 218 κιλά "urban commuter" με κανένα 9άρι χιλιάρικα το κόβω και θα γελάνε και τα γαρμπίλια...

SVX
08/11/2011, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Για 218 κιλά "urban commuter" με κανένα 9άρι χιλιάρικα το κόβω και θα γελάνε και τα γαρμπίλια...


μη το λες... μπορει να χτυπησει στα ισια την Breva την 850 ..... :lol:

el_hymador
08/11/2011, 15:09
:blush: ε... εμενα το street μ αρεσει...

chr1s_86
08/11/2011, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Καλο ειναι..... :smokin:

τι περιμενατε απο τη Honda? κατι παραπανω?



Θα περίμενα πολλά περισσότερα όταν εγώ προσωπικά λέω Honda και σκέφτομαι μονόμπρατσα ψαλίδια και γραναζοκίνητα V4 αλλά αν το καλοσκεφτείς δεν δικαιούμαι να περιμένω τίποτα μιας και δεν είμαι πελάτης αφού τα αγοράζω μεταχειρισμένα :lol: :lol:

πυξιδας990
08/11/2011, 15:18
εμπρος στο ρευμα που ιδρυσε το scaver της BMW,να μην θυμηθουμε ομως τις πωλησεις του γιατι θα πιασει τρεμουλο απο τωρα την HONDA,:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

derd
08/11/2011, 15:20
και μετα αναρωτιεστε γιατι υπαρχουν τοσα V-strom στο δρομο .. ακου 52 αλογα 220 κιλα

byron
08/11/2011, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
218 κιλά νταβίδι (όσα και το 700άρι ΤΑ με ABS).
Μονό δισκόφρενο μπροστά :confused: ...
Ψαλίδι φαίνεται το ίδιο με το 700άρι ΤΑ, δηλαδή του 650, δηλαδή του 600 :confused: ...

47 ΟΛΟΚΛΗΡΑ άλογα (το 700άρι ΤΑ βγάζει παραπάνω).



Εφτασε η ώρα να αποχωριστώ το Tuono.....:( :(

MikeG
08/11/2011, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Εφτασε η ώρα να αποχωριστώ το Tuono.....:( :(


Ξέρω ξέρω, επειδή θες να το βάψεις και μπλε.. βάλτο μωρέ σε παρακαλώ μέχρι το καράβι που πάει Κρήτη, στη θάλασσα πλέει και το καράβι..:wave2:

McGyver
08/11/2011, 16:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Εφτασε η ώρα να αποχωριστώ το Tuono.....:( :(

Κράτα το ρε Βύρωνα κι όταν θες να ξεκαυλώσεις μΕ λες και σου δίνω το TA...

Ζεύκας
08/11/2011, 16:42
κλαίω :bawl:

nikos_abel
08/11/2011, 17:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Καλο ειναι..... :smokin:

τι περιμενατε απο τη Honda? κατι παραπανω?


να καneι την υπερβαση? μια χαρα ειναι... καλυτερο κι απ'το Deauville (μη πω κι απτο DN -01)

Επ! Ποιος με φώναξε;

astrag
08/11/2011, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Εξηγηστε μου λιγακι ΤΙ σκατα διαφορετικο προσφερει το NC700S απο το NC700X

Ειλικρινα απορω

To Χ έχει 51 άλογα και το απλο 47, ακόμα το χ έχει διαδρομή ανάρτησης 150/150 και το απλό 120/120 και καλά το χ είναι πιο χωματερό, μπούρδες δηλαδή άρε AFRICA πάλι καλά που υπάρχει και το 660 tenere έστω και μονοκύλινδρο....

VALES
08/11/2011, 20:44
Εκπλήσσει συνεχώς η Χόντα με την μονοτονία της!! :rolleyes:

υ.γ. 51 το θηρίο? :dizzy:

QSpec
08/11/2011, 21:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Εξηγηστε μου λιγακι ΤΙ σκατα διαφορετικο προσφερει το NC700S απο το NC700X

Ειλικρινα απορω

Έστω ότι το ένα έχει fairing. Στην λογική er6-n και Versys.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το παρακάτω...

Το βγάλανε απλά για κάποιον που θέλει φθηνότερο Crossrunner; Γιατί υποθέτω πως θα είναι φτηνότερο με αυτό το ψαλίδι, με τον 1 δίσκο και με -2 κύλινδρους...

Επίσης μάλλον η Χόνδα πιστεύει πως τα USD μπροστινά είναι μόνο για SS...


239570

chr1s_86
08/11/2011, 22:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec

Επίσης μάλλον η Χόνδα πιστεύει πως τα USD μπροστινά είναι μόνο για SS...

ή έχει στοκ μερικά εκατομμύρια απλά :lol: :lol:

ernti
09/11/2011, 00:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Για 218 κιλά "urban commuter" με κανένα 9άρι χιλιάρικα το κόβω και θα γελάνε και τα γαρμπίλια...

Κι εμείς εδώ κάτω στα Χανιά τσι κρήτης θαρρούμε πως είμαστε Urban Warriors και πάμε και τ'αγοράζουμε.

Stabak
09/11/2011, 07:27
για ποια μπροστινα λετε; Τα δανεισμενα απο στρομα; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


239583

Acacius
09/11/2011, 18:43
Εγώ επιμένω ότι για μοτοσυκλέτα που είναι να κάνει χιλιόμετρα και όχι γκάζια, το συμβατικό είναι μια χαρά. Ειδικά με τέτοιο ψαλίδι το ανάποδο πιρούνι θα ήταν παραφωνία.

Γενικά αυτό το κόλλημα με τα ανάποδα σε μηχανάκι οποιασδήποτε χρήσης δεν το καταλαβαίνω. Καλή η μόστρα, αλλά η ουσία μετράει περισσότερο.

p@nos
10/11/2011, 01:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Εγώ επιμένω ότι για μοτοσυκλέτα που είναι να κάνει χιλιόμετρα και όχι γκάζια, το συμβατικό είναι μια χαρά. Ειδικά με τέτοιο ψαλίδι το ανάποδο πιρούνι θα ήταν παραφωνία.

Γενικά αυτό το κόλλημα με τα ανάποδα σε μηχανάκι οποιασδήποτε χρήσης δεν το καταλαβαίνω. Καλή η μόστρα, αλλά η ουσία μετράει περισσότερο.


ne mipos epidi imaste sto 2011?


ama itan etsi as ixe taboyro piso ke platines gia taksidia ke papoydes mia xara ine......

Acacius
10/11/2011, 02:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ne mipos epidi imaste sto 2011?


ama itan etsi as ixe taboyro piso ke platines gia taksidia ke papoydes mia xara ine...... Εξήγησέ μου (κατά προτίμηση στα ελληνικά) τι κάνει το ανεστραμμένο να υπερτερεί του συμβατικού σε ένα μηχανάκι που είναι για πολλά, ήρεμα χιλιόμετρα. Η πιο πολύπλοκη κατασκευή (οπότε και έξτρα κόστος συν τη δυσκολία στο σέρβις) ή η χειρότερη ευαισθησία στην έναρξη της απόσβεσης; Από πλευράς αξιοπιστίας πάλι υπερτερεί το συμβατικό. Πριν πεις αυξημένη ακαμψία δες το πλαισιο και το ψαλίδι. Το μειωμένο αναρτώμενο βάρος το δέχομαι, αλλά δε φτάνει (καθυστερημένο έντιτ: τελικά κι εκεί το συμβατικό κερδίζει).

Για τέτοιο μηχανάκι το συμβατικό είναι μια χαρά συμβιβασμός, εφ'όσον τα σωθικά του είναι αυτά που πρέπει. Το έγκλημα είναι στα 30 κιλά πάνω και 20 άλογα κάτω απ'όσα θα έπρεπε, εν έτει 2011, να έχει τέτοια μοτοσυκλέτα. Εκτος κι αν έκοψαν άλογα για να μπορεί να φρενάρει μέ ένα δισκάκι ο δεινόσαυρος...

πυξιδας990
10/11/2011, 08:19
και το 650(2κ) της BMW μονο δισκο εχει και συμβατικο,λογικα η honda αυτο ειδε αφου το βαζει απεναντι του.:hypnotize :hypnotize

Stabak
10/11/2011, 08:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Για τέτοιο μηχανάκι το συμβατικό είναι μια χαρά συμβιβασμός, εφ'όσον τα σωθικά του είναι αυτά που πρέπει . Το έγκλημα είναι στα 30 κιλά πάνω και 20 άλογα κάτω απ'όσα θα έπρεπε, εν έτει 2011, να έχει τέτοια μοτοσυκλέτα. Εκτος κι αν έκοψαν άλογα για να μπορεί να φρενάρει μέ ένα δισκάκι ο δεινόσαυρος...

Αυτό ειναι το θέμα... αν τα συκεκριμενα μπορουν να ανταπεξέλθουν στο ολο συνολο. Πολυ αμφιβαλω... (δεν ειναι θεμα συμβατικου/USD ή ακτινικης δαγκανας ξερω γω). Περισσοτερο για μπατζετ λυση μου κανει...

andgeo
10/11/2011, 10:06
μα θα είναι αξιόπιστο!!!!:bigcry: :bigcry: :bigcry:

p@nos
10/11/2011, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Εξήγησέ μου (κατά προτίμηση στα ελληνικά) τι κάνει το ανεστραμμένο να υπερτερεί του συμβατικού σε ένα μηχανάκι που είναι για πολλά, ήρεμα χιλιόμετρα. Η πιο πολύπλοκη κατασκευή (οπότε και έξτρα κόστος συν τη δυσκολία στο σέρβις) ή η χειρότερη ευαισθησία στην έναρξη της απόσβεσης; Από πλευράς αξιοπιστίας πάλι υπερτερεί το συμβατικό. Πριν πεις αυξημένη ακαμψία δες το πλαισιο και το ψαλίδι. Το μειωμένο αναρτώμενο βάρος το δέχομαι, αλλά δε φτάνει.

Για τέτοιο μηχανάκι το συμβατικό είναι μια χαρά συμβιβασμός, εφ'όσον τα σωθικά του είναι αυτά που πρέπει. Το έγκλημα είναι στα 30 κιλά πάνω και 20 άλογα κάτω απ'όσα θα έπρεπε, εν έτει 2011, να έχει τέτοια μοτοσυκλέτα. Εκτος κι αν έκοψαν άλογα για να μπορεί να φρενάρει μέ ένα δισκάκι ο δεινόσαυρος...



prin soy po 8elo esi na moy pis ti pio poliploko exi stin kataskevi toy to usd poy to kani pio diskolo se service ke teia alla ke pio extra kostos exi efoson profanos milame gia mi ri8mizomeno


ke kati akoma pios soy ipe oti ine apodekto to plesio soumies ke to psalidi apo innova poy toy balane.....opos ke ta 40 aloga apo 700 kibika moter sta 300 kila paliosidera......

lipon afti i banieraa opos tin eftiaksan ektos apo ta fancy plastika 8a gamaei ama tin poylane 4 xiliarika kenoyria.....
otidipote allo stin timi ine gia klamata.........

Acacius
11/11/2011, 04:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
prin soy po 8elo esi na moy pis ti pio poliploko exi stin kataskevi toy to usd poy to kani pio diskolo se service ke teia alla ke pio extra kostos exi efoson profanos milame gia mi ri8mizomeno Κοίτα, έτσι όπως ξέρω (δεν έχω λύσει USD) τα ανάποδα είναι πιο μπελαλίδικα. Όσο για το κόστος, ακόμα και τώρα που παράγονται μαζικά νομίζω ότι υπάρχει διαφορά, αλλιώς ανάποδο θα είχαν μέχρι κι οι πάπιες (λόγω μόστρας). Το ότι σχεδόν όλα τα καθημερινά μηχανάκια και ακόμα και κάποια "ακριβά" τουριστάδικα έχουν ακόμα συμβατικό νομίζω συνηγορεί υπέρ της άποψής μου. Τα στοιχεία από το λογιστήριο της kayaba τα περιμένω ακόμα :lol:


[B]ke kati akoma pios soy ipe oti ine apodekto to plesio soumies ke to psalidi apo innova poy toy balane[B] Δεν είπα ότι είναι ΟΚ, απλά το να βάλεις ανάποδο πιρούνι σε τέτοιο μηχανάκι είναι σα να βάζεις κραγιόν σε γουρούνι. Ούτως ή άλλως αυτό που είπε ο Stabak ισχύει, μπάτζετ λύση για αναβάτες με λογικές απαιτήσεις.


[B]lipon afti i banieraa opos tin eftiaksan ektos apo ta fancy plastika 8a gamaei ama tin poylane 4 xiliarika kenoyria..... [B] Όσο κι αν δε μου αρέσει η μηχανή, υπερβάλλεις. Στον κινητήρα έχει πέσει αρκετή καινοτομία και ναι μεν τα άλογα είναι λίγα αλλά κατανάλωση 40-50% μειωμένη (λέει) σε σχέση με την κατηγορία είναι σοβαρό πλεονέκτημα σε commuter. Το βάρος είναι απαράδεκτο αλλά τουλάχιστον είναι με υγρά.

Εκτός των άλλων, υποτιμάς το Σαρακάκη που θα την κοστολογήσει όσο θέλει γιατί είναι ΧόνΔα :a021:

byron
11/11/2011, 06:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Το βάρος είναι απαράδεκτο αλλά τουλάχιστον είναι με υγρά.


Εχουν υπολογίσει το πρόσθετο βάρος απ΄τo κλάμα που θα πέσει μόλις ανοίξει κάποιος το γκάζι.

Honda rulezzzzz ρπμ....πολύ μπροστά :smokin:

irinia
11/11/2011, 07:33
Η ΧΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟΥ..............






ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ....ΙΑΤΡΙΚΑ
Τά μηχανάκια πιά τά βγάζει πρός τιμήν τού ίδρυτού της Σοιχίρο..........
Μόνο σέ κανά δυό πολύ άκριβά μοντέλλα της προσπαθεί νά περάσει
καινοτομίες άπό τά GP πού δέν τά άφήνει ,
πρώτον γιά τό πρεστίζ,
δεύτερον γιατί τιμά τήν ίστορία της ,
καί τρίτον γιά διαφήμιση...!!
Έδώ καί 10-15 χρόνια πλέον άναμοχλεύει τά συρτάρια της,
βγάζει τίς άπειρες φουτουριστικές λύσεις πού είχε,
τίς πασαλείφει μέ πολύ περίσσεμα άπό ότι στόκ ύπάρχει
σέ πλαστικό.........πετάει καί ένα ντεμέκ νέο μοτέρ
μέ προδιαγραφές σούπερ EURO καί τό πλασσάρει στήν άγορά.
Δέν είναι δυνατόν ή έταιρεία πού ΖΩΓΡΑΦΙΖΕ τό 70-75
καί πρωτοπορούσε,νά μάς πετάει τώρα κάτι
cbf μέ ότι τούς ξέμεινε, κάτι τρανσάλπ μέ τεχνολογία τού 80,
νά είναι πλέον χωρίς ναυαρχίδα...........15 χρόνια blackbird,
όταν 30 χρόνια πρίν είχε έξακύλινδρο πύραυλο,
μέ άποτυχημένα μοντέλλα πού δέν πούλησαν ούτε στή μάνα τους,
vfr 1200, cross πώς τό λένε,κ.λ.π......,
τέλος έδώ καί 3 χρόνια καί τό σούπερ τουριστάδικο Πανγιουρόπιαν,
χωρίς άπάντηση,
μέ συναρμολόγηση πλέον πολλών μοντέλλων της έκτός Ίαπωνίας
μέ ότι αύτό συνεπάγεται....!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΧΟΝΤΑ, άπό τούς άλλους Ίάπωνες,
ΑΛΛΑ τό ένδιαφέρον της είναι πλέον στραμμένο άλλού.....!!!
Παρόλα αύτά σέ πωλήσεις είναι άκόμα στήν κορυφή.
Καί νά ξέρετε ή τακτική της καί ή φιλοσοφία της ΤΩΡΑ ΠΙΑ είναι,
άποσκοπούμε στό μέσο χρήστη,στό μέσο άναβάτη,
ή μοτό πρώτα έργαλείο καί μετά όδηγική άπόλαυση κ.λ.π....
στά πιό πολλά της μοντέλλα...!!

Cpt. Haddock
11/11/2011, 08:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
[....]Παρόλα αύτά σέ πωλήσεις είναι άκόμα στήν κορυφή.
[...]

Εαν συνυπολογίσεις παπιά και σκούτερ... :winka:

andgeo
11/11/2011, 08:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Εξηγηστε μου λιγακι ΤΙ σκατα διαφορετικο προσφερει το NC700S απο το NC700X

Ειλικρινα απορω
Δείχνει καλύτερα στο βυθό ... :smokin:

DrBig
11/11/2011, 08:57
Τα συμβατικα πηρουνια ειναι μια χαρα, αν δουλευουν σωστα, απο την αλλη, τα usd μπορει να ειναι τελειως μαπα, αν δεν δουλευουν σωστα και ειναι φτηνιαρικα, ονοματα δε λεμε, ελικες δεν θιγουμε.
Επιπροσθετως, τα συμβατικα τα κανεις σερβις, χωρις να τα βγαλεις καν απο την μηχανη. Αν δε οι τσιμουχες τα παιξουν, δε σου φευγει το λαδι παρ'αυτα.
Απο την αλλη, παιζει (δεν ειμαι σιγουρος γιατι δεν τα εχω ζυγισει) τα συμβατικα να εχουν μικροτερη μη αναρτωμενη μαζα μιας και το αλουμινιο ειναι απο κατω και το σιδερο απο πανω. Αν τους βαλεις και γεφυρα, τοτε ειναι οσο ακαμπτα ειναι και τα αναποδα.

Οποτε αν μιλαμε για μηχανες με μικρες σχετικα ιπποδυναμεις, μεγαλο σχετικα βαρος και μικρων απαιτησεων σε σερβις, δεν εχει παντα νοημα το αναποδο, αρκει το συμβατικο να δουλευει καλα.

p@nos
11/11/2011, 09:50
bigoula to kseris poli kala pos ola ta simbatika de bgazoyn ta ladia me ti bida apo kato..........

DrBig
11/11/2011, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
bigoula to kseris poli kala pos ola ta simbatika de bgazoyn ta ladia me ti bida apo kato..........

Για να ειμαι ειλικρινης, ο,τι συμβαικο ετυχε να εχω ποτε, ειχε βιδα απο κατω για τα λαδια. Το ο,τι δεν εχουν ολα, ουτε καν μου ειχε περασει απο το μυαλο....

georgio
11/11/2011, 10:37
Νομίζω ότι αν το συμβατικό είναι τύπου cartridge και όχι damping-rod τότε δεν μπορεί να έχει τάπες για να αδειάζει το λάδι από κάτω. Βέβαια η Honda μ@λ@κίζεται και ακόμα και σε damping-rod δεν βάζει τάπες -βλέπε cbf- για να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη.

Αυτό με το βάρος του καλαμιού και της μπότας ισχύει, στο μπροστινό μου (συμβατικό) που το έλυσα τελείως, το καλάμι ήταν μακράν βαρύτερο από το κάτω μέρος που είναι και το μη αναρτώμενο. Αυτό που λένε για τα ανάποδα ότι έχουν μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος δεν το έχω καταλάβει. Εκτός πια και αν είναι βαρύτερο το χοντρό κομμάτι εξαιτίας του μαγαλύτερου μήκους του σε σχέση με ένα συμβατικό, και πάλι αυτό όμως οδηγεί σε συνολικά αρκετά βαρύτερο μπροστινό.


Αλλά μάλλον η αλήθεια είναι εδώ:


Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
ή έχει στοκ μερικά εκατομμύρια απλά :lol: :lol:

που από ό,τι βλέπω στοκ έχουν τα μπροστινά από το VFR και όπως και στο Crossrunner είναι κοντά γιατί σχεδιάστηκαν για άλλη μηχανή και για να φέρουν το ύψος εκεί που θέλουν έβαλαν αυτό το πράγμα για τιμόνι με την κλειδαριά να είναι χωμένη κάπου μέσα.

irinia
11/11/2011, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εαν συνυπολογίσεις παπιά και σκούτερ... :winka:



ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ..............





Έγώ πάντως στά μηχανάκια.
Παρόλα αύτά ,πήγαινε στίς ταξινομήσεις,ρίξε μιά ματιά,
άφαίρεσε τά παπιά καί τά σκούτερ τής Χόντα καί πές μας
ποιά έταιρεία χωρίς παπιά καί σκούτερ τήν περνάει........
Δέν είσαι ύποχρεωμένος κάθε φορά πού διαβάζεις κάτι
νά ψάχνεις νά βρείς κάτι χυμώδες νά πετάξεις γιά πνεύμα....!!!
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ.....ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ....!!
Βγάλε λοιπόν όλων τά παπιά καί τά σκούτερ μιά καί τό είπες,
οί μισές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ, καί μάλιστα μιά άπό αύτές
μέ μύρρια πωλήσεις καί τεράστια ίστορία, ΠΙΑΤΖΙΟ....!!!
Δές άπό περιέργεια καί πές μας καί μάς ποιά έταιρεία
περνάει τή Χόντα σέ πωλήσεις, χωρίς παπιά καί σκούτερ....!!
Πιθανόν καμμιά Σουζούκι ή Γιαμάχα νά είναι κοντά.
Οί Εύρωπαικές...??
Μόνο BMW.
Oί ύπόλοιπες τής Εύρώπης...??
Όλες μαζί πουλάνε όσο τό τρανσάλπ.......:rotflmao:
Άσε πού πολλές κλείσανε.





:wave2:

STOYBI
11/11/2011, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ..............





Έγώ πάντως στά μηχανάκια.
Παρόλα αύτά ,πήγαινε στίς ταξινομήσεις,ρίξε μιά ματιά,
άφαίρεσε τά παπιά καί τά σκούτερ τής Χόντα καί πές μας
ποιά έταιρεία χωρίς παπιά καί σκούτερ τήν περνάει........
Δέν είσαι ύποχρεωμένος κάθε φορά πού διαβάζεις κάτι
νά ψάχνεις νά βρείς κάτι χυμώδες νά πετάξεις γιά πνεύμα....!!!
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ.....ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ....!!
Βγάλε λοιπόν όλων τά παπιά καί τά σκούτερ μιά καί τό είπες,
οί μισές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ, καί μάλιστα μιά άπό αύτές
μέ μύρρια πωλήσεις καί τεράστια ίστορία, ΠΙΑΤΖΙΟ....!!!
Δές άπό περιέργεια καί πές μας καί μάς ποιά έταιρεία
περνάει τή Χόντα σέ πωλήσεις, χωρίς παπιά καί σκούτερ....!!
Πιθανόν καμμιά Σουζούκι ή Γιαμάχα νά είναι κοντά.
Οί Εύρωπαικές...??
Μόνο BMW.
Oί ύπόλοιπες τής Εύρώπης...??
Όλες μαζί πουλάνε όσο τό τρανσάλπ.......:rotflmao:
Άσε πού πολλές κλείσανε.





:wave2:


Koiτας τον πινακα 500 +

http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-%E2%80%93-aprilios-2011.html


Τωρα,...

Αν υπολογισεις ποσα χρηματα χρειαζεσαι για ευρωπαικο μεγαλο....

Συγκριτικα με ενα αντιστοιχο γιαπωνεζικο ....

Αντε γεια....

Καποια ευρωπαικα ξεφευγουν πολλες θεσεις παραπανω....!!!

:winka:

Cpt. Haddock
11/11/2011, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Koiτας τον πινακα 500 +

http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-%E2%80%93-aprilios-2011.html

Με προλαβες :beer:

Τερενς, κοιτα και κανενα κιτάπι πριν ποστάρεις, δε βλαπτει.

:wave2:

Takata Dome
11/11/2011, 15:07
Όλες οι εταιρίες έχουν περάσει περιόδους παρακμής παιδιά! Η Χόντα τα τελευταία 6-7 χρόνια περνάει τη δική της.
Οσο για το VFR 1200,τι σας χαλαει επανω του?

Aikidimi
11/11/2011, 18:35
Aparadekto to NC 700X - se ola... apogoiteysi.
Design bareyo, monos diskos, xaleia mprostino, psofeia apodosi.
Aporo geiati i Honda den mas dinei ena ananeomeno Africa.
Polla zitame?

Aikidimi

Πολυμήχανος
12/11/2011, 00:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Αυτό με το βάρος του καλαμιού και της μπότας ισχύει, στο μπροστινό μου (συμβατικό) που το έλυσα τελείως, το καλάμι ήταν μακράν βαρύτερο από το κάτω μέρος που είναι και το μη αναρτώμενο. Αυτό που λένε για τα ανάποδα ότι έχουν μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος δεν το έχω καταλάβει. Εκτός πια και αν είναι βαρύτερο το χοντρό κομμάτι εξαιτίας του μαγαλύτερου μήκους του σε σχέση με ένα συμβατικό, και πάλι αυτό όμως οδηγεί σε συνολικά αρκετά βαρύτερο μπροστινό.

Δεν το έχεις καταλάβει και πολύ δικαιολογημένα, γιατί πολύ απλά δεν ισχύει.

Το USD έχει εκ φύσεως ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μη-αναρτώμενη μάζα από το συμβατικό. Με τεράστια διαφορά μάλιστα.

Όποιος έχει πιάσει στα χέρια του αλουμινένια μπότα από συμβατικό και καλάμι-μπότα από usd, ξέρει, δεν χρειάζεται ούτε δύσκολες αποδείξεις, ούτε μαθηματικά εδώ...

Η μη-αναρτώμενη μάζα, είνα θέμα που για το USD είναι ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.

Πέραν αυτού, άμα ήξερε και κανείς γιατί είναι καλύτερο το USD και για ποιούς λόγους και σε τι χρήση, αλλά ΟΧΙ τι λέει η μόδα, αλλά τι λέει η γνώση και η ορθολογική σκέψη, USD θα είχαν μόνο τα SS και τα αγωνιστικά.

Συμβουλή: Το USD δεν είναι απαραίτητα καλύτερο του συμβατικού. Τα υδραυλικά στο εσωτερικό, η ομοιογένεια με την μοτοσυκλέτα και η ακρίβεια στην κατασκευή είναι πολύ πιο σημαντικά σαν παράγοντες. Συνήθως δε για δημόσιο δρόμο το συμβατικό είναι για ΠΟΛΛΟΥΣ λόγους καλύτερο...

irinia
12/11/2011, 08:14
ΣΤΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΚΑΠΤΕΝ.................ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ





Όταν βλέπουμε στατιστικά στοιχεία,βλέπουμε όλόκληρης τής χρονιάς γιά
νά ΛΕΜΕ ΚΑΤΙ.
Τό άν ένα μηχανάκι πού τό περίμεναν οί fun βγήκε τόν τάδε μήνα καί πούλησε
50 κομμάτια σέ 50 καυλωμένους δέν άποτελεί σφαιρική είκόνα τού πράμματος


http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-%E2%80%93-Review-2010.html





Πάρτε λοιπόν τόν πίνακα τών έτών 2009 καί 2010 άπό τήν δική σας πηγή.
Γιά τό 2011 ,άς τό άφήσουμε νά τελειώσει πρώτα καί βλέπουμε....:rotflmao:



Άν λοιπόν μπείς στόν κόπο φίλε κάπτεν καί άφαιρέσεις τά παπιά καί τά σκουτεροειδή
κατά ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ,έκτός άπό τό ότι δέ θά ύπάρχει στό χάρτη μιά άπό
τίς πρώτες έταιρίες σέ πωλήσεις ή ΠΙΑΤΖΙΟ πού έχει πλέον καμμιά 6-7 στόν όμιλο της
καί είναι κορυφαία,
θά δείς ότι ή Χόντα πούλησε 2550 τό 2010 γιά παράδειγμα έκτός παπιών καί
σκουτεροειδών....!!!
Έκτός άμα θές νά άφαιρέσουμε καί κανένα άλλο μοντέλλο:lol:
ΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2550 ΜΟΤΟ ΤΟ 2010......!!!
Όμως λεβέντη μου έτσι δέ βγαίνουν τά στατιστικά,γιατί καί τά παπιά καί τά
σκουτεροειδή μηχανάκια είναι...!!
Όλοι ξέρουμε ότι κορυφαία στίς μεγάλες μοτό δρόμου καί SS είναι ή Σουζούκι...!!!
Όλοι ξέρουμε ότι τό vstrom έσπασε τά ταμεία....!!
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ
ΕΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ....!!
Έγώ άπό Εύρώπη άνέφερα τή BMW ,αύτή κοντράρει μέ τά 2-3 μοντέλλα της on-of
στίς μεγάλες μοτό.

Έκεί μέ τά μπάτζετ καί τίς τιμές ,Στούμπι.............ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ τί έννοείς...!!
Τό άν μία bmw κοστίζει όσο 2 Ίαπωνικές...??
Καί είναι κακό αύτό γιά τούς καταναλωτές..??
Μήπως ότι ή bmw έκανε μεγαλύτερους τζίρους..??
Άπό ποιόν ..??
Άπό τά 9000 κομμάτια τής Χόντα...??
Μετά νά πάμε στά καθαρά κέρδη..??
Στό κόστος παραγωγής μιάς μοτό στήν Εύρώπη..??
ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΥΜΠΙ........ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ....
Μετά θά πάμε νά μετρήσουμε Χόντα καί bmw σάν έταιρείες....
ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
Άς μείνουμε στά νούμερα πωλήσεων άλλά όχι τό μήνα πού έσκασε στήν Έλλάδα
τό τάδε μοντελλάκι.
Δέ βγαίνουν έτσι τά συνολικά νούμερα.
Σήμερα ή Τράιομφ πούλησε 10 μηχανάκια γιατί έκτελωνίστηκε τό 800
πού περίμεναν οί fun τής έταιρείας..??:rotflmao: :rotflmao:

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............





:wave2: :beer: :beer:

irinia
12/11/2011, 08:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Όλες οι εταιρίες έχουν περάσει περιόδους παρακμής παιδιά! Η Χόντα τα τελευταία 6-7 χρόνια περνάει τη δική της.
Οσο για το VFR 1200,τι σας χαλαει επανω του?





ΤΟ 1200 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.............



Αύτοί πού τό όδήγησαν μού είπαν μιά λέξη..........ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ..!!
Αλλά καί 19000+ γιά Γιαπωνέζικο μηχανάκι χωρίς ταυτότητα..??
Διότι είναι λίγο άπ΄όλα στήν κυριολεξία.
Ούτε καθαρό τουρισμού,ούτε SS, ούτε τίποτε....
Αύτά τά δύο είναι τά άρνητικά του στοιχεία νομίζω.
Ίσως έφταιξε καί αύτή ή ίστορία μέ τήν άνάκληση,πού έθαψε καί τό
ΖΧ-10 ....!!!
Ίσως καί τό V πού δέν έχει τό καλύτερο όνομα.
Έπεσε καί σέ δύσκολους καιρούς.
Στή Βόρειο Έλλάδα, ΑΝ πουλήθηκαν 2-3..!!





:wave2:

STOYBI
12/11/2011, 08:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΣΤΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΚΑΠΤΕΝ.................ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ





Όταν βλέπουμε στατιστικά στοιχεία,βλέπουμε όλόκληρης τής χρονιάς γιά
νά ΛΕΜΕ ΚΑΤΙ.
Τό άν ένα μηχανάκι πού τό περίμεναν οί fun βγήκε τόν τάδε μήνα καί πούλησε
50 κομμάτια σέ 50 καυλωμένους δέν άποτελεί σφαιρική είκόνα τού πράμματος


http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-%E2%80%93-Review-2010.html





Πάρτε λοιπόν τόν πίνακα τών έτών 2009 καί 2010 άπό τήν δική σας πηγή.
Γιά τό 2011 ,άς τό άφήσουμε νά τελειώσει πρώτα καί βλέπουμε....:rotflmao:



Άν λοιπόν μπείς στόν κόπο φίλε κάπτεν καί άφαιρέσεις τά παπιά καί τά σκουτεροειδή
κατά ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ,έκτός άπό τό ότι δέ θά ύπάρχει στό χάρτη μιά άπό
τίς πρώτες έταιρίες σέ πωλήσεις ή ΠΙΑΤΖΙΟ πού έχει πλέον καμμιά 6-7 στόν όμιλο της
καί είναι κορυφαία,
θά δείς ότι ή Χόντα πούλησε 2550 τό 2010 γιά παράδειγμα έκτός παπιών καί
σκουτεροειδών....!!!
Έκτός άμα θές νά άφαιρέσουμε καί κανένα άλλο μοντέλλο:lol:
ΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2550 ΜΟΤΟ ΤΟ 2010......!!!
Όμως λεβέντη μου έτσι δέ βγαίνουν τά στατιστικά,γιατί καί τά παπιά καί τά
σκουτεροειδή μηχανάκια είναι...!!
όλοι ξέρουμε ότι κορυφαία στίς μεγάλες μοτό δρόμου καί SS είναι ή Σουζούκι...!!!
Όλοι ξέρουμε ότι τό vstrom έσπασε τά ταμεία....!!
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ
ΕΧΕΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ....!!
Έγώ άπό Εύρώπη άνέφερα τή BMW ,αύτή κοντράρει μέ τά 2-3 μοντέλλα της on-of
στίς μεγάλες μοτό.

Έκεί μέ τά μπάτζετ καί τίς τιμές ,Στούμπι.............ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ τί έννοείς...!!
Τό άν μία bmw κοστίζει όσο 2 Ίαπωνικές...??
Καί είναι κακό αύτό γιά τούς καταναλωτές..??
Μήπως ότι ή bmw έκανε μεγαλύτερους τζίρους..??
Άπό ποιόν ..??
Άπό τά 9000 κομμάτια τής Χόντα...??
Μετά νά πάμε στά καθαρά κέρδη..??
Στό κόστος παραγωγής μιάς μοτό στήν Εύρώπη..??
ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΥΜΠΙ........ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ....
Μετά θά πάμε νά μετρήσουμε Χόντα καί bmw σάν έταιρείες....
ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
Άς μείνουμε στά νούμερα πωλήσεων άλλά όχι τό μήνα πού έσκασε στήν Έλλάδα
τό τάδε μοντελλάκι.
Δέ βγαίνουν έτσι τά συνολικά νούμερα.
Σήμερα ή Τράιομφ πούλησε 10 μηχανάκια γιατί έκτελωνίστηκε τό 800
πού περέμεναν οί fun τής έταιρείας..??:rotflmao: :rotflmao:

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............





:wave2: :beer: :beer:

Ρς συ τερρενς....

Σου βαζω στατιστικα για μηχανακια 500+

Και εσυ μου απαντας με.....

Στατιστικα γενικων πωλησεων .......

Και στον δικο moy πινακα η χοντα παλι πρωτη βγαινει ( και 6η η sym :lol: )


Κατα τα αλλα....

Οταν μια bmw εχει μεσο ορο κτησης τα 12000 ευρω....

Και μια χοντα τα 7.000 ευρω.....

Δεν εχουν καμμια διαφορα στις πωλησεις ....

( Ρε συ θα σου πετανε παλι την διαφημηση με το autobiangi και την Ferrari στο φαναρι και θα εχουν δικιο....! :winka: )


Στο μονο που συμφωνω ....


Το VFR 1200 απο τα καλλυτερα μηχανακια που εχουν βγει ......

Μου αρεσει πολυ...!!

:wave2:

Takata Dome
12/11/2011, 08:41
Δυστυχώς,αυτό που δημιουργεί στους Ιάπωνες πρόβλημα με τις τιμες δεν ειναι το οτι αυτοι επιλεγουν να τα πουλησουν ακριβα.Δεν εχετε ακουσει για το μεγαλο προβλημα που αντιμετωπιζει η Ιαπωνια με την ισοτιμια γεν-δολλαρίου ή ευρώ? Αυτο είναι το πρόβλημα και έρχονται τόσο ακριβά στην ευρώπη τα ιαπωνικά μοντέλα!
Το χωρίς ταυτότητα είναι καλύτερο κατά τη γνώμη μου.Καλύτερα ανένταχτο,παρά αντιγραφή οποιουδήποτε GS,K1300 ή ο,τι αλλο!
Αλλα τι να πω,αγορα ειναι αυτη....



:wave2:

DrBig
12/11/2011, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΤΟ 1200 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.............



Αύτοί πού τό όδήγησαν μού είπαν μιά λέξη..........ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ..!!
Αλλά καί 19000+ γιά Γιαπωνέζικο μηχανάκι χωρίς ταυτότητα..??
Διότι είναι λίγο άπ΄όλα στήν κυριολεξία.
Ούτε καθαρό τουρισμού,ούτε SS, ούτε τίποτε....
Αύτά τά δύο είναι τά άρνητικά του στοιχεία νομίζω.
Ίσως έφταιξε καί αύτή ή ίστορία μέ τήν άνάκληση,πού έθαψε καί τό
ΖΧ-10 ....!!!
Ίσως καί τό V πού δέν έχει τό καλύτερο όνομα.
Έπεσε καί σέ δύσκολους καιρούς.
Στή Βόρειο Έλλάδα, ΑΝ πουλήθηκαν 2-3..!!

:wave2:

Δεν εχει νοημα να λες οτι ειναι 'τιποτε', οι κατηγοριες ειναι για να χουμε να λεμε. Η καθε μηχανη αν δουλευει καλα οριζει την κατηγορια της, κι αυτο ειναι που μετραει. Αυτο και μονο ειναι ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ.

andgeo
12/11/2011, 11:45
omg + 3 lol :alien:

daz
12/11/2011, 16:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Όλες οι εταιρίες έχουν περάσει περιόδους παρακμής παιδιά! Η Χόντα τα τελευταία 6-7 χρόνια περνάει τη δική της.
Οσο για το VFR 1200,τι σας χαλαει επανω του?

Το ότι έχει 18άρι τεπόζιτο οπότε για σοβαρό τουρισμό ή το ξεχνάμε ή εξοικειωνόμαστε με το άγχος.
Το ότι δεν είναι ούτε σπορ με αυτή την θέση οδήγησης.

Τι είναι αυτό το μηχανάκι οέο?

Κρίμα για δαυτο γιατί είναι καλό μηχάνημα.

daz
12/11/2011, 16:26
R.I.P.

:lol:

trelos_paros
12/11/2011, 16:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
R.I.P.

:lol:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

taisteal
12/11/2011, 16:33
ΑΦΡΙΚΑΝΑ και τιποτα αλλο:)

daz
12/11/2011, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από tommy dakar
ΑΦΡΙΚΑΝΑ και τιποτα αλλο:)

Υπερβολές! :cool:

Takata Dome
12/11/2011, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Το ότι έχει 18άρι τεπόζιτο οπότε για σοβαρό τουρισμό ή το ξεχνάμε ή εξοικειωνόμαστε με το άγχος.
Το ότι δεν είναι ούτε σπορ με αυτή την θέση οδήγησης.

Τι είναι αυτό το μηχανάκι οέο?

Κρίμα για δαυτο γιατί είναι καλό μηχάνημα.

Για το τεποζιτο το δεχομαι...για την θεση οδηγησης,ελπιζω να το εχεις οδηγησει για να το λες :wave2:

irinia
12/11/2011, 18:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ρς συ τερρενς....

Σου βαζω στατιστικα για μηχανακια 500+

Και εσυ μου απαντας με.....

Στατιστικα γενικων πωλησεων .......

Και στον δικο moy πινακα η χοντα παλι πρωτη βγαινει ( και 6η η sym :lol: )


Κατα τα αλλα....

Οταν μια bmw εχει μεσο ορο κτησης τα 12000 ευρω....

Και μια χοντα τα 7.000 ευρω.....

Δεν εχουν καμμια διαφορα στις πωλησεις ....

( Ρε συ θα σου πετανε παλι την διαφημηση με το autobiangi και την Ferrari στο φαναρι και θα εχουν δικιο....! :winka: )


Στο μονο που συμφωνω ....


Το VFR 1200 απο τα καλλυτερα μηχανακια που εχουν βγει ......

Μου αρεσει πολυ...!!

:wave2:






ΡΩΤΑΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ Ο ΑΦΕΛΗΣ..................



Μού έβαλες τά στατιστικά ένός έτους...??
Ή ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ....??
Βγαίνουν στατιστικά άπό τόν τάδε μήνα ??



ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΡΙΑ..................



Ό ένας λέει δέ θέλω σκούτερ καί παπιά.............
Ο ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΩ 500+
Tά 500- τί είναι ....??



Έντάξει ρέ boys, γράψτε τί άλλο θέλετε νά έξαιρέσουμε
καί μετά μετράμε μπάς καί βγάλουμε τή Χόντα δεύτερη......:rotflmao:



Πάμε παρακάτω...............





Ή σύγκριση πού κάνεις στό πόσα λεφτά έβγαλε ή κάθε έταιρεία στό ξαναγράφω
ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ................ΚΥΡΙΕ ΣΤΟΥΜΠΙ

ΕΣΟΔΑ.............ΕΞΟΔΑ.................ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ....!!!


Έδώ δέν είμαστε έφορία...............please...!!
Οί δύο έταιρείες δέν έχουν μόνο μοτό.
Βγάζουν πολλά προιόντα.
Πολλαπλασίασε έσύ τίς πωλήσεις Χόντα έπί 7000
καί τίς BMW έπί 12000 μπάς καί βρούμε τί είσέπραξε
τό τμήμα μοτό τών 2 έταιρειών.
Μετά πάνε καί βγάλε κόστος παραγωγής,Άσία Εύρώπη κ.λ.π.....
κάνε τήν άφαίρεση καί πές μας ποιά έταιρεία είχε τά πιό πολλά
κέρδη....!!
Έγώ πάντως έμαθα ότι στή Γερμανία τά έργοστάσια μαζεύονται,
καί στήν Ίαπωνία προσέθεσαν μία ώρα δουλειάς τζάμπα
οί έργαζόμενοι γιά νά βγάλουν τή ζημιά τού σεισμού καί
τού τσουνάμι πού ύπέστησαν.....!!!
Πές καί τά τελικά κέρδη τών δύο στόν τομέα μοτό,
μπάς καί καταλήξουμε κάπου,όχι όμως πόσες μοτό
ΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.....!!




Τέλος θέματος...............δέ θά τό κάνουμε άντιπαράθεση,
ό καθένας έγραψε τά δικά του
καί ό κόσμος διαβάζει.



Έγώ θέλω νά καταλήξω στό ότι ή ΧΟΝΤΑ................είναι μιά κορυφαία έταιρεία
πού βρίσκεται σέ άδιαφορία θά έλεγα ώς πρός τό προιόν μοτό
χρησιμοποιώντας αύτά πού είχε στά συρτάρια της χρόνια πρίν
καί παρόλα αύτά έξακολουθεί νά πρωταγωνιστεί.
Μά μέ σκούτερ ,μά μέ παπιά, μά μέ 500-.......!!!
ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟΥ.
ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ......!!!
Ήλεκτροκίνηση αύτοκινήτων κ.λ.π. είναι σέ δεύτερη μοίρα
παρά τά ύβριδικά της πού έβγαλε μαζί μέ τήν Τογιότα.










:wave2:

Takata Dome
12/11/2011, 18:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens

πού βρίσκεται σέ άδιαφορία θά έλεγα ώς πρός τό προιόν μοτό
χρησιμοποιώντας αύτά πού είχε στά συρτάρια της χρόνια πρίν
καί παρόλα αύτά έξακολουθεί νά πρωταγωνιστεί.
Μά μέ σκούτερ ,μά μέ παπιά, μά μέ 500-.......!!!
ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟΥ.
ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ......!!!
Ήλεκτροκίνηση αύτοκινήτων κ.λ.π. είναι σέ δεύτερη μοίρα
παρά τά ύβριδικά της πού έβγαλε μαζί μέ τήν Τογιότα.
:wave2:

Ο Asimo αναπτύσετται εδω και σχεδον 2 δεκαετιες,οποτε δεν εστρεψε τωρα το ενδιαφερον της η Honda εκει.Οσον αφορά τα ιατρικά μηχανήματα,δηλώνω άγνοια.Και ουδέποτε έβγαλε η Honda υβριδικά μαζί με την Toyota.Η Honda παραμενει Honda! Οπως ολες οι εταιριες καπου καπου,εχει ξεμεινει προσωρινα απο ιδεες!Αυτο ειναι ολο,ουτε θεωρειες συνομωσιας ουτε τιποτα :o

daz
12/11/2011, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Για το τεποζιτο το δεχομαι...για την θεση οδηγησης,ελπιζω να το εχεις οδηγησει για να το λες :wave2:

Και εγώ ελπίζω όταν το οδηγήσω να αλλάξω γνώμη. :winka:


239790

Takata Dome
12/11/2011, 19:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Και εγώ ελπίζω όταν το οδηγήσω να αλλάξω γνώμη. :winka:

Και γω το ελπιζω...γιατι απο μια εικονα δεν νομιζω οτι μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα!

stefanos
12/11/2011, 19:51
Μου θυμίζει τον καινούργιο δούκα.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Μια χαρά καθημερινό μηχανάκι για όλα μου φαίνεται.

irinia
12/11/2011, 20:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Ο Asimo αναπτύσετται εδω και σχεδον 2 δεκαετιες,οποτε δεν εστρεψε τωρα το ενδιαφερον της η Honda εκει.Οσον αφορά τα ιατρικά μηχανήματα,δηλώνω άγνοια.Και ουδέποτε έβγαλε η Honda υβριδικά μαζί με την Toyota.Η Honda παραμενει Honda! Οπως ολες οι εταιριες καπου καπου,εχει ξεμεινει προσωρινα απο ιδεες!Αυτο ειναι ολο,ουτε θεωρειες συνομωσιας ουτε τιποτα :o






ΡΕ ΦΙΛΕ................







Όταν λέμε μαζί μέ τήν Τογιότα δέν έννοώ συνεργασία,άλλά παράλληλους βίους.
Ή ώρα τής ρομποτικής τώρα έρχεται.
Δέν είναι μόνο αύτό τό ρομπότ πού ξέρεις ό Άσίμο.
όσο γιά τά ίατρικά θά τά δείς μέ κάτι τοσίμπα κ.λ.π.......
όταν πλέον ή λαπαροσκοπική θά είναι άρχαία μπροστά
σέ αύτό πού έρχεται άπό τή χώρα τών τζόιστικ....!!
Χειρουργική σά νά παίζεις playstation....!!
Δέν ύπάρχει καμμία συνομωσία.
Ό χώρος τών μοτό μεταφέρεται σιγά - σιγά πρός Κορέα μεριά
καί Νοτιοανατολική Άσία,είδικά τά μικρά κυβικά.
Συναρμολόγηση άκόμα καί Εύρώπη,Μοντέσσα Ίσπανία Τρανσάλπ,Βαραντέρο.
Τώρα πού οί Εύρωπαίοι άνακάλυψαν τήν Άμερική.
Έσύ βλέπεις τή Χόντα τού Σοιχίρο πού ξέραμε ...??
ΕΓΩ ΟΧΙ...................έδώ καί πολλά χρόνια,τουλάχιστον 10...!!





:wave2:

stefanos
12/11/2011, 21:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens

ΕΓΩ ΟΧΙ...................έδώ καί πολλά χρόνια,τουλάχιστον 10...!!

:wave2:

Είναι κάτι κακό αυτό?

irinia
12/11/2011, 21:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Είναι κάτι κακό αυτό?






ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.....................







Άπό τό 2003 καί μετά άγόρασα 2 blackbird,
καί 2 varadero MK-3
ΘΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ....??










:wave2:

stefanos
12/11/2011, 21:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
άγόρασα
:wave2:

Είδες που έχω δίκιο?

Takata Dome
12/11/2011, 22:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens

Έσύ βλέπεις τή Χόντα τού Σοιχίρο πού ξέραμε ...??
ΕΓΩ ΟΧΙ...................έδώ καί πολλά χρόνια,τουλάχιστον 10...!!

:wave2:

Δεν ειπα οτι την βλεπω την Χοντα που ξεραμε.Οχι ομως οτι εγκαταλειπει και παει σε αλλες δραστηριοτητες! Να εγκαταλειψει τι? Ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης δίτροχων και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων,την συμφέρει να εγκαταλείψει?

irinia
12/11/2011, 22:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Είδες που έχω δίκιο?



ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΩ............



......??




Έξπλέην........






:wave2:

irinia
12/11/2011, 22:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Δεν ειπα οτι την βλεπω την Χοντα που ξεραμε.Οχι ομως οτι εγκαταλειπει και παει σε αλλες δραστηριοτητες! Να εγκαταλειψει τι? Ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης δίτροχων και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων,την συμφέρει να εγκαταλείψει?





ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ..................ΔΙΑΦΩΝΟΝΤΑΣ




Ότι είναι πρώτη άκόμα μέ κεκτημένη ταχύτητα...........ΜΑΛΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
γιά νά τό άποδείξω.
Το μηχανάκι πλέον πάει στό ήλεκτρικό,ώς μαζικό μέσο μεταφοράς.
Ότι έχει έφεδρεία στα συρτάρια ,φυσικά καί θά τό φάει άπό τήν άγορά.
ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΟΜΩΣ είναι έκεί πού σού έγραψα.
Αύτή τή στιγμή είναι μέ αύτόματο πιλότο.
15 χρόνια δέν άλλάζουν ένα blackbird.
Aύτό δέν είναι άδιαφορία...??
12 χρόνια βαραντέρο............πάει πιάσαμε πάτο.
Τρανσάλπ...??
Άποτυχία τό 700.....τουλάχιστον έμπορική σέ σχέση μέ τό παλιό.
Έβγαλε στήν άγορά νέα μοντέλλα..............
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ.....!!!
Μία νέα της διαφαινόμενη ΠΑΤΑΤΙΑ,
έγινε άφορμή νά άνοίξει τούτη ή κουβέντα.....!!!
Τέλος πάντων ,δέν ίσχυρίζομαι ότι θά τά παρατήσουν,άλλά ότι σιγά -σιγά
θά στραφούν σέ νέα πράμματα πολύ πιό προσοδοφόρα οίκονομικά,
μιά καί βλέπουν τή στροφή τής τεχνολογίας έχοντας τή γνώση.
Ό συμβατικός κινητήρας..........ΠΕΘΑΙΝΕΙ,γιαυτό καί ή έξέλιξη
καί τό ένδιαφέρον σέ φόρμουλα ένα καί GP πέφτει συνέχεια καί φεύγουν
ό ένας μετά τόν άλλον....!!
Πέρσυ παραλίγο,τού χρόνου ποιός ξέρει μπορεί νά τήν κάνουν οί Ίάπωνες.
Ή Χόντα έχει ίδέες στά συρτάρια της γιά τά έπόμενα 50 χρόνια.
Μόνο πού θά τής μείνουν άμανάτι

McGyver
14/11/2011, 13:42
Και λίγη τσόντα...


239878

STOYBI
14/11/2011, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΡΩΤΑΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ Ο ΑΦΕΛΗΣ..................



Μού έβαλες τά στατιστικά ένός έτους...??
Ή ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ....??
Βγαίνουν στατιστικά άπό τόν τάδε μήνα ??



ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΡΙΑ..................



Ό ένας λέει δέ θέλω σκούτερ καί παπιά.............
Ο ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΩ 500+
Tά 500- τί είναι ....??



Έντάξει ρέ boys, γράψτε τί άλλο θέλετε νά έξαιρέσουμε
καί μετά μετράμε μπάς καί βγάλουμε τή Χόντα δεύτερη......:rotflmao:



Πάμε παρακάτω...............





Ή σύγκριση πού κάνεις στό πόσα λεφτά έβγαλε ή κάθε έταιρεία στό ξαναγράφω
ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ................ΚΥΡΙΕ ΣΤΟΥΜΠΙ

ΕΣΟΔΑ.............ΕΞΟΔΑ.................ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ....!!!


Έδώ δέν είμαστε έφορία...............please...!!
Οί δύο έταιρείες δέν έχουν μόνο μοτό.
Βγάζουν πολλά προιόντα.
Πολλαπλασίασε έσύ τίς πωλήσεις Χόντα έπί 7000
καί τίς BMW έπί 12000 μπάς καί βρούμε τί είσέπραξε
τό τμήμα μοτό τών 2 έταιρειών.
Μετά πάνε καί βγάλε κόστος παραγωγής,Άσία Εύρώπη κ.λ.π.....
κάνε τήν άφαίρεση καί πές μας ποιά έταιρεία είχε τά πιό πολλά
κέρδη....!!
Έγώ πάντως έμαθα ότι στή Γερμανία τά έργοστάσια μαζεύονται,
καί στήν Ίαπωνία προσέθεσαν μία ώρα δουλειάς τζάμπα
οί έργαζόμενοι γιά νά βγάλουν τή ζημιά τού σεισμού καί
τού τσουνάμι πού ύπέστησαν.....!!!
Πές καί τά τελικά κέρδη τών δύο στόν τομέα μοτό,
μπάς καί καταλήξουμε κάπου,όχι όμως πόσες μοτό
ΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.....!!




Τέλος θέματος...............δέ θά τό κάνουμε άντιπαράθεση,
ό καθένας έγραψε τά δικά του
καί ό κόσμος διαβάζει.



Έγώ θέλω νά καταλήξω στό ότι ή ΧΟΝΤΑ................είναι μιά κορυφαία έταιρεία
πού βρίσκεται σέ άδιαφορία θά έλεγα ώς πρός τό προιόν μοτό
χρησιμοποιώντας αύτά πού είχε στά συρτάρια της χρόνια πρίν
καί παρόλα αύτά έξακολουθεί νά πρωταγωνιστεί.
Μά μέ σκούτερ ,μά μέ παπιά, μά μέ 500-.......!!!
ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟΥ.
ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ......!!!
Ήλεκτροκίνηση αύτοκινήτων κ.λ.π. είναι σέ δεύτερη μοίρα
παρά τά ύβριδικά της πού έβγαλε μαζί μέ τήν Τογιότα.

:wave2:


Σου εβαλα ενα μηνα με το 50% των πωλησεων στην αγορα μοτο.....


Δεν διαφωνω με αυτα που λες με τα -500 ( εφοσον εσυ συμφωνεις οτι δικαιως η sum ειναι η 6η καλλυτερη εταιρεια μοτο στην ελλαδα..... :lol: )

Τωρα περετερω αναλυσεις ετους.....

Αν δεν εχεις δουλεια μπορεις να τις τσεκαρεις ( εχει ολους τους μηνες μεσα..)


Για να πουμε οτι η χοντα ειναι αδιαφορη θα πρεπει η αλλες δυο μεγαλες ιαπωνικες εταιρειες ( suzuki-yamaha ) να εχουν να αντιπαραθεσουν πολυ καλλυτερα μοντ απεναντι στην χοντα..

Αλλα δυστηχως δεν εχουν ουτε ενα......

Και φυσικα ... Εταιρειες που χωνουν ενα σκασμο λεφτα στην γιορτη που λεγεται MotoGP World Champion σε οδηγους σχεδιαστες και γενικα εξελιξη μοτο ....

Μονο αδιαφορες δεν μπορεις να τις πεις....!




:wave2:

stefanos
14/11/2011, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΩ............
......??
Έξπλέην........
:wave2:

Είναι πολύ απλό.
Περιμένεις από την Honda (και μάλλον και εγώ) να συνεχίσει να βγάζει όπως το 80 3 εκδόσεις 750 σε V4 δρόμου μιά χώμα και άλλες 3 δρόμου σε Ι4 με την απίστευτη ποιότητα υλικών και εργασίας που μας είχε συνηθίσει και τα μοντέλα να αλλάζουν με ρυθμούς που 2 ετών μηχανάκι ήταν αρχαιολογία.
Αλλά δεν ήταν μόνο η honda που λειτουργούσε έτσι αλλά και οι υπόλοιποι Γιαπωνέζοι.
Προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν μερίδιο σε μιά αγορά αλλά και την διευρύνουν.
Υπήρχαν τόσοι μοτοσυκλετιστές το 60 το 70 όσοι υπάρχουν τώρα?
Μάλλον όχι.
Τα μερίδια λοιπόν ξεκαθαρίστηκαν η αγορά μοιράστηκε, ανταγωνιστές ΔΕΝ υπάρχουν και ΔΕΝ φαίνονται στον ορίζοντα, αλλάξαν και οι εποχές αν θέλεις προσαρμόζονται και οι εταιρείες.
Περιβαλλοντικές ανησυχίες εκεί που έπαιζαν τα αλουμινένια ψαλίδια και η ποιότητα κατασκευής.
Όσο αγοράζεις (το 10 χρόνια ίδιο ΧΧ ή το Ισπανοιταλικό Varadero) καλά κάνει η honda την δουλειά της.
Και μπορεί να θεωρείται αποτυχία τα νέο ΤΑ αλλά αναρωτιέμαι πόσα τσεπώνει πουλώντας τα sh σε αυτά τα νούμερα.

byron
14/11/2011, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Και λίγη τσόντα...

Πωωωωω ρε μάγκα μου σκελετάρα !!!

Το απαύγασμα του frame technology. Λίγο τύπου diamont, λίγο τύπου scooter, λίγο τύπου gamata....έγραψε πάλι η Honda.

Πρέπει να είναι το εορταστικό μοντέλο για τη νίκη στα GP. Δεν εξηγείται αλλιώς :eyepop:

sniper
14/11/2011, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Πωωωωω ρε μάγκα μου σκελετάρα !!!

Το απαύγασμα του frame technology. Λίγο τύπου diamont, λίγο τύπου scooter, λίγο τύπου gamata....έγραψε πάλι η Honda.

Πρέπει να είναι το εορταστικό μοντέλο για τη νίκη στα GP. Δεν εξηγείται αλλιώς :eyepop:


Κατάντια.. απο τα σούπερ πλαίσια, στα σωληνουργεία που παίρνουν κι οι άχρηστοι Ιταλοί για τους ντενεκέδες τους.

:smokin:

STOYBI
14/11/2011, 15:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Πωωωωω ρε μάγκα μου σκελετάρα !!!

Το απαύγασμα του frame technology. Λίγο τύπου diamont, λίγο τύπου scooter, λίγο τύπου gamata....έγραψε πάλι η Honda.

Πρέπει να είναι το εορταστικό μοντέλο για τη νίκη στα GP. Δεν εξηγείται αλλιώς :eyepop:

Ενταξει....Κοιταξε ομως...

Ανεκαθεν η χοντα οταν εβλεπε τον ανταγωνισμο απο ευρωπαικη πλευρα.....


Το σοβαρευε λιγο το θεμα....... :winka:


239881

p@nos
14/11/2011, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ενταξει....Κοιταξε ομως...

Ανεκαθεν η χοντα οταν εβλεπε τον ανταγωνισμο απο ευρωπαικη πλευρα.....


Το σοβαρευε λιγο το θεμα....... :winka:



:eyepop: :eyepop: :eyepop:

sniper
14/11/2011, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ενταξει....Κοιταξε ομως...

Ανεκαθεν η χοντα οταν εβλεπε τον ανταγωνισμο απο ευρωπαικη πλευρα.....


Το σοβαρευε λιγο το θεμα....... :winka:

Για πες.. να το χουμε στα υπόψη μόλις φύγει η Τρόικα.. :bawl: :lol:

McGyver
14/11/2011, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ενταξει....Κοιταξε ομως...

Ανεκαθεν η χοντα οταν εβλεπε τον ανταγωνισμο απο ευρωπαικη πλευρα.....

Το σοβαρευε λιγο το θεμα....... :winka:

Αυτό είναι ηλεκτρικό.

Γκαζώνεις και κάνει "βζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ"...
Άμα ήταν έτσι έχουμε και ΤΑ, ανοίγεις το γκάζι και "πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ"...