View Full Version : cbr 400 gull arm
Τη μονη φυσα που κρατησα ηταν αυτη της ECU γιατι δε βρηκα αλλη και τα καλωδια κοντα στη φυσα ηταν κομπλε, τα εκανα προεκταση με κολητηρι και τα μονωσα με θερμοσυστελομενο δε νομιζω να εχω προβλημα. Εβαλα παντου λιγο πιο χοντρα καλωδια για να μην εχω θεματα με λιωσιματα και τετοια και εβαλα ταινια υφασματινη για να κρυωνουν καλυτερα και να μην κρατανε νερα. Τις φυσες τις πηρα απο Αγγλια και τις ειδα ιδιες ποιοτικα. Αυτα, μαλλον σημερα θα κλεισει αυτο το θεμα οποτε θα σας δειξω και το αποτελεσμα. :D
Τα ρευματα εχουν πλεον τελειωσει!!! Δεν εχω φωτο αυτη τη στιγμη αλλα θα σας δειξω λιγο τη διαδικασια:
αφου πρωτα πρεσαριστεί ο ακροδεκτης
255288
μπαινει μετα στη φυσα
255289
Ολη η δουλεια πηρε περιπου 5 μερες εντατικης ενασχολησης και αυτο που φαινεται παραπανω εγινε για ολα τα καλωδια οποτε καταλαβαινεται ειχε αρκετη δουλιτσα.
Εδω φαινεται πως ηταν οταν ξεκινησαμε να τη μαζευουμε
255290
Οπως βλεπεται μπηκε αλλη ασφαλειοθηκη και θα μπει αυτη τη φορα σε στεγανο σημειο.
κατω απο τη σελα και μαλλον θα βιδωθει πανω στο υποπλαισιο για να μη κοβει βολτες.
Εδω οπως ειπα και πιο πανω ενα ψιλοσυμαζεμα και ταυτοχρονα βλεπεται και απο που θα περασουν τα καλωδια
255291
255292
Επειδη οπως σας ειπα εκλεισε το θεμα, πιο σωστα ειναι να περασουν απο τη δεξια πλευρα τα καλωδια η ακομα καλυτερα να μοιραστουν γιατι ενοχλουν στα καρπυρατερ.
Μια ερωτηση, γιατι δε παιρνει νεκρα? τις υπολοιπες ταχυτητες τις πέρνει κανονικα φταινε τα δισκακια ή κατι αλλο?
CBR900RR 98-99
23/04/2012, 15:27
Μια ερωτηση, γιατι δε παιρνει νεκρα? τις υπολοιπες ταχυτητες τις πέρνει κανονικα φταινε τα δισκακια ή κατι αλλο?
Στεφανε θα σε στεναχωρισω τωρα αν η νεκρα δεν μπαινει ενω το μηχανακι ειναι σβηστο και την παιρνει οταν ειναι σε λειτουργια
μονο τοτε φταιει ο συμπλεκτη του δηλαδη σε πρωτη φαση δισκακια τριβης και μεταλικα και σε δευτερη φαση η ιδια η καμπανα!
εγω αλαξα σε πρωτη φαση οταν μου σηνεβη αυτο τα δισκακια ολα και τα ελατηρια και σε 5000 παλι πατιναρε και ανακαληψα οτι εφταιγε το μεταλικο καπακι που που μπαινει πριν μπουν τα ελλατηρια του συμπλεκτη και κραταει τα δισκακια στην καμπανα(δεν ξερω πως λεγεται για να σε πω)και το αλλαξα και απο τοτε ημουν κοπμπλε!
αν αποφασισης να τα αλλαξης παρε με τηλ. κατι θα κανουμαι!
παταω συμπλεκτη και δεν αποσυμπλεκει καθολου τωρα αν παρει μπρος δε νομιζω οτι θα παρει και νεκρα. Θα αλλαξω δισκακια-ελατηρια και βλεπουμε
CBR900RR 98-99
23/04/2012, 20:04
παταω συμπλεκτη και δεν αποσυμπλεκει καθολου τωρα αν παρει μπρος δε νομιζω οτι θα παρει και νεκρα. Θα αλλαξω δισκακια-ελατηρια και βλεπουμε
Aν παρει μπρος τα δισκακια θα ξεκολισουν και θα την παρει την νεκρα συγουρα το θεμα ειναι οτι αν αλλαξης δισκακια μην εχει προβλημα και η καμπανα σου!
κοιτα συναρμολογισε την μηχανη βαλτην μπροστα και μετα ασχολισου με τον συμπλεκτη!
Αν εχεις προβλημα παρε με τηλεφωνω θα σε φτιαξω συγουρα και οικονομικα!:wave2:
τα δισκακια μπορεις να τα αλλαξεις και μετα. Οποτε κανε οτι σου ειπε ο φιλος απο πανω.
Ανεβασε και καμια φωτογραφια ακομα αμα εχεις προοδο, το ξεριες οτι οσοι διαβαζουμε διψαμε :)
motomaniac
24/04/2012, 00:09
σαν αν εχουν κολλησει τα δισκακια σου μου φαινεται κι εμενα,....
universalgr1
24/04/2012, 07:15
τα δισκακια μπορεις να τα αλλαξεις και μετα. Οποτε κανε οτι σου ειπε ο φιλος απο πανω.
Ανεβασε και καμια φωτογραφια ακομα αμα εχεις προοδο, το ξεριες οτι οσοι διαβαζουμε διψαμε :)
Έτσι ακριβώς!!! Φωτοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!
:a014::a014:
:D
Ναι χρωσταω φωτο απο την πλεξουδα κομπλε!!! Δεν το ξεχναω :D Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας !! Αν ηθελα και αμεσα δισκακια θα πηγαινα πολυ πιο πισω μεχρι να βρω ακρη !!! :lol:
nikoscbr400
01/05/2012, 23:12
geia sas paides!exw kai egw 1 cbr 400rr nc 29 kai to mesimeri piga mia volta ektos patras patra-lampiri mia diadromi 25xlm. peripou..enw pigaina me 80xlm arxise na anvazei thermokrasia arketa panw apo ti mesi.. o deiktis eftase ligo prin apo to kokkino k stamatisa mexri na kruwsei..(to ventilater douleuei kanonika).einai fusiologiko na anevazei toso polu thermokrasia? (exw katharisei to psugeio se sunergeio kai exei kanourgia ugra mesa,episis exoun allaxtei ladia+filtro ladiou prin apo 500xlm evala bell ray exp 10w-40 mpouzi auta p leei to manual k genika kata ta alla douleuei mia xara..
μηπως εκαψε φλαντζα κεφαλης?και βαζει νερο στο θαλαμο καυσης?δες την ταπα του ψυγειου μην εχει ασπριλες και φουσκαλες;)
μηπως εκαψε φλαντζα κεφαλης?και βαζει νερο στο θαλαμο καυσης?δες την ταπα του ψυγειου μην εχει ασπριλες και φουσκαλες;)
λογικά σε αυτή την περίπτωση θα εχει και μούργα στο ψυγείο ετσι;
Ποιά είναι η διαδικασία της επισκευής αυτής;
ανέκαθεν αυτό το μοντέλο ειχε πρόβλημα με τη θερμοκρασία.. στο βεντιλατερ έχεις διακόπτη να το ανοίγεις όποτε θες εσύ??? αν ναι ψάξε το κεφαλάρι...
geia sas paides!exw kai egw 1 cbr 400rr nc 29 kai to mesimeri piga mia volta ektos patras patra-lampiri mia diadromi 25xlm. peripou..enw pigaina me 80xlm arxise na anvazei thermokrasia arketa panw apo ti mesi.. o deiktis eftase ligo prin apo to kokkino k stamatisa mexri na kruwsei..(to ventilater douleuei kanonika).einai fusiologiko na anevazei toso polu thermokrasia? (exw katharisei to psugeio se sunergeio kai exei kanourgia ugra mesa,episis exoun allaxtei ladia+filtro ladiou prin apo 500xlm evala bell ray exp 10w-40 mpouzi auta p leei to manual k genika kata ta alla douleuei mia xara..
nikoscbr400
02/05/2012, 13:21
Ναι εχω διακοπτη στο βεντυλατερ αλλα δεν κανει και πολθ μεγαλι διαφορα..το κεφαλαρι τι ειναι και που ακριβως βρισκεται?
ευχαριστω!
το κεφαλάρι είναι το καπάκι που κλείνει τη μηχανή... στο κορμό της μηχανής... για να το δεις πρέπει να βγάλεις τα καρμπιρατέρ και το ψυγείο... δες καλύτερα αν έχεις χάσει πολύ νερό από το ψυγείο η τα παραπάνω που σου είπαν τα παιδιά....
nikoscbr400
02/05/2012, 14:08
δεν εχει χασει καθολου νερο απ το ψυγειο.. σημερα μου ειπε καποιος που εχει το ιδιο μηχανακι με εμενα πως και σε αυτον ανεβαζε ως εκει μεχρι που πηγε σε ηλεκτρολογο και αφαιρεσε τον θερμοστατη και ετσι τωρα τα νερα κυκλοφορουν απ τη στιγμη που θα παρει μπροστα και οχι αφοτου πιασει 90 βαθμους C..
motomaniac
02/05/2012, 14:14
φιλε το να αφαιρεσεις εναν δυσλειτουργικο θερμοστατη δεν κανει καλο. καλυτερα να τον αντικαταστησεις με εναν λειτουργικο..
nikoscbr400
02/05/2012, 14:21
den einai dusleitourgikos.. apla pianei stous 90 vathmous apo ti mana tou.. kai tote arxizei kai i kukloforia tou nerou apo oti mou eipane enw an vgaleis ton thermostati i kukloforia tou nerou ksekinaei me to pou valeis mprosta..
μπορεις να βαλεις θερμοστατη που θα ανοιγει χαμηλοτερα.
ας μεταφερει ομως καποιος mod τα offtopic posts αλλου γιατι εδω χαλαμε την ανακατασκευη του φιλου
CBR900RR 98-99
02/05/2012, 14:59
Φιλε μου το cbr400rr nc29 το ειχα 3,5 χρονια και σε διαβεβαιωνω οτι οταν ηταν σε πορεια εστω και με 80χλμ οπως γραφεις 40 βαθμους να ειχε εξω ο δεικτης δεν ξεπερνουσε το m οπω γραφει το temp o μονος τροπος για να το ξεπερασει ηταν να ειμουνα σε κυνιση και μολις πηγαινε να το ξεπεραση αναβε το βεντιλατερ και τελος!το βγαλσιμο του θερμοστατη μονο προβλημα θα σου δημιουργιση μιας και θα θελει περισοτερη ωρα για να ζεσταθει και επισεις τον χειμονα μπορει να παρεις κανα κυλινδρο στο χερι απο συστολη διαστολη ψαξτο καλητερα αυτα απο εμενα!
υ.γ.Βλακεια μηχανικου μου φενεται εμενα και προπαντον μεχρη να το φτιαξης μην το ζοριζεις!
nikoscbr400
02/05/2012, 16:42
εχω βαλει διακοπτακι για το βεντυλατερ και το ανοιγω μονος μου..αλλα δεν κανει και πολυ μεγαλη διαφορα...αν βαλω καποιον θερμοστατη που να ανοιγει πιο μπροστα π.χ. στους 70 βαθμους? παλι θα εχω προβλημα το χειμωνα? επισης ξερει κανεις πωσ περιπου γινεται αυτη η διαδικασια με την αλλαγη του θερμοστατη?
ευχαριστω για την βοηθεια
CBR900RR 98-99
02/05/2012, 17:25
Προβλημα δεν θα εχεις αν βαλεις θερμοστατη που να ανοιγη στους 70 το προβλημα θα ηταν να μην ειχε καθολου!
κοιτα το κυκλομα σου απο την αρχη γιατι κατι δεν παει καλα εκει δεν ειναι φυσιολογικο να πηγαινεις με 80 και η μηχανη να βαραει κοκινα απο θερμοκρασια δεν ειμαι ειδικος να σου πω τι και πως της εμπυριες μου σου γραφω και εγω και 5 πραγματα που εμαθα και κατανοησα!γραψε στα τεχνικα θεματα εκει υπαρχουν ανθρωποι με πιο πολλες γνωσης καλα ξεμπερδεματα!ΣΤΕΦΑΝΕ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΠΛΕΚΕΙΣ?
ΣΤΕΦΑΝΕ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΠΛΕΚΕΙΣ?
Χαχαχαχα!! Οχι δε σας ξεχασα απλα δεν εχω πολυ χρονο να ασχοληθω!!! Λοιπον οριστε οι φωτο που σας υποσχεθηκα(δε φαινεται καλα γαιτι μπηκαν τα καρμυρατερ):
256635
256636
256637
απο τις φωτο μπορειται να καταλαβεται ολη τη διαδρομη που κανει.Οπως ειπα και πιο πανω απο την αλλη πλευρα ειναι πιο ανετα
256640
Ξεχασα να πω οτι δουλεψε κιολας απλα οχι για πολυ επειδη ειχαμε βγαλει το ντεποζιτο :D Και η πλακα ειναι οτι μετα που εσβησε (λογο βενζινης) αναρωτιομουν γιατι δεν επαιρνε παλι μπροστα :ninja: Μολις δουλεψει κανονικα και μπορεσουμε να τσεκαρουμα ολα τα ηλεκτρολογικα θα σας δωσω και το καθαρο σχεδιο σε περιπτωση που χρειαστει σε καποιον
Στη δευτερη φωτο φαονονται οι ντιζες του γκαζιου οι οποιες καταληγουν στα καρμπυρατερ. Την πανω ντιζα τη βαζω στην πανω μερια απο το βαρελακι που καταληγουν και την κατω στην κατω πλευρα. Ενω το γκαζι δουλευει κανονικα, δηλαδη οταν το τραβας γυριζει το βαρελακι, δεν εχει επαναφορα. Μονο με την πανω ντιζα δουλευει κανονικα. Τι μπορει να κανω λαθος με τις 2 ντιζες και δεν εχει επαναφορα απο μονο του?? Οταν δεν βαζω τις ντιζες στις βασεις που φαινονται επισης δουλευει κανονικα..
motomaniac
07/05/2012, 16:17
δεν σε καταλαβα.. αλλα καποτε ειχα καταργησει την μια ντιζα και μου δουλεψε πιο καλα και το ειχα αφησει ετσι. δες απο ξεκιναν απο μεσα απο το σκριπ. η μια τραβαει κι η αλλη επαναφερει. μετα τραβα "γκαζι πανω στα καρμπς να δεις απο μια μερια τραβαει..
kostaspetrou
07/05/2012, 16:50
Προσωπικά δε θα καβαλούσα ΠΟΤΕ μηχανάκι χωρίς ντίζα επαναφοράς...
motomaniac
07/05/2012, 17:06
γιατι οχι? και αντε και κοπηκε. και? θα κλεισει το γκαζι.
KostasV2
07/05/2012, 19:52
Προσωπικά δε θα καβαλούσα ΠΟΤΕ μηχανάκι χωρίς ντίζα επαναφοράς...
Η επαναφορά βασικά γίνεται από το ελατήριο στο πλάι του καρμπυρατέρ (στην τροχαλία που πιάνει η ντίζα). Έχω κάνει πάνω αό 70.000 χλμ χωρίς τη δεύτερη ντίζα, χωρίς προβλήματα...
chr1s_86
07/05/2012, 20:06
Η επαναφορά βασικά γίνεται από το ελατήριο στο πλάι του καρμπυρατέρ (στην τροχαλία που πιάνει η ντίζα). Έχω κάνει πάνω αό 70.000 χλμ χωρίς τη δεύτερη ντίζα, χωρίς προβλήματα...
+1.
Ναι κι εγω αυτο παρατηρισα οτι με μια ντιζα ειχα καλυτερη επαναφορα. μαλλον ετσι θα το αφησω. Ευχαριστω παιδια γιατι ολο το σαββατο το φαγαμε μ αυτο το πραγμα ....
costas_versys
07/05/2012, 22:04
γιατι οχι? και αντε και κοπηκε. και? θα κλεισει το γκαζι.
Αντε και κρατάς την μία ντίζα. Αμα σπάσει το ελατήριο επαναφοράς τι θα κάνεις? Θα βροντήξεις γκαζομένος ?
KostasV2
07/05/2012, 22:08
Αντε και κρατάς την μία ντίζα. Αμα σπάσει το ελατήριο επαναφοράς τι θα κάνεις? Θα βροντήξεις γκαζομένος ?
Έχεις συγγένεια με το Μητσοτάκη; :p Συμπλέκτης και kill switch νομίζω πως θα κάνουν δουλειά...
costas_versys
07/05/2012, 22:32
Έχεις συγγένεια με το Μητσοτάκη; :p Συμπλέκτης και kill switch νομίζω πως θα κάνουν δουλειά...
Για κάτι τέτοια "μυστικά" δεν αγοράζω μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες, δεν οδηγώ μοτοσυκλέτες φίλων και γνωστών και δεν έχω εμπιστοσύνη σε πατέντες και απλοϊκές μεταποιήσεις και εμπνεύσεις τρίτων. Βάζω πάντα τον Αη Γιώργη τον καβαλάρη φυλακτό στην μηχανή μου και διώχνει τον Μητσοτάκη, το κακό μάτι και κάθε κακό μακριά. :D
kostaspetrou
07/05/2012, 23:00
γιατι οχι? και αντε και κοπηκε. και? θα κλεισει το γκαζι.
Είσαι σίγουρος ότι θα κλείσουν οι πεταλούδες αμέσως άμα σου συμβεί με πολλά χιλιόμετρα;
Με τον αέρα να περνάει με μεγάλη ταχύτητα δεν είναι σίγουρο ότι θα κλείσουν αμέσως.
Γι'αυτό το λόγο βάζουν και ντίζα επαναφοράς,ποτέ δεν ξέρεις.
Συμπλέκτης και killswitch μπορεί να σε σώσουν(ΑΝ δεν πανικοβληθείς και προλάβεις ν'αντιδράσεις).
Αλλά γιατί να ρισκάρεις;
Ναι κι εγω αυτο παρατηρισα οτι με μια ντιζα ειχα καλυτερη επαναφορα. μαλλον ετσι θα το αφησω.
Δεν παίζει...μηχανάκι με 2 ντίζες όταν είναι ΣΩΣΤΑ ρυθμισμένες αποκλείεται να'χει χειρότερη επαναφορά όταν του βγάλεις τη ντίζα επαναφοράς.
Προφανώς δεν είχες καλά ρυθμισμένη την ντίζα επαναφοράς πριν την καταργήσεις.
motomaniac
08/05/2012, 15:33
τζαμπα μιλαμε.. επειδη εχω μηχανη και την αγαπω και την συντηρω, (χωρια απο οτι ανακατασκευασα μονος μου και φυσικα εχω την αυτογνωσια να ξερω ποια πατεντα δουλευει..) εχω ανοιξει και γρασαρει ντιζες και ειδα ποση επαναφορα κανει η μια μονο ντιζα, η επαναφορας. καμια κυριοι. καμια. και να κλεισεις το γκαζι δνε θα σε σωσει μιας και θα παραπεει εκει γυρω. δεν ξερω τι ακριβως υποτιθεται κανει παντως σιγουρα δεν θα σε σωσει αν κοπει η ντιζα γκαζιου ΚΑΙ το ελατηριο επανφορας ταυτοχρονα. αν επιζησεις καλυτερα να μην καβαλησεις ξανα. χαχαχα οσον αφορα το καινουριο.. προτιμω γριουλα σαν και του φιλου μας επισκευασμενη απο τα χερακια μου (του εδω) και να ξερω οτι εχωενα αψογο και ποιοτικο συνολο παρα φολες made in δεν ξερω που...
Πολυμήχανος
08/05/2012, 18:49
Προτιμω γριουλα σαν και του φιλου μας επισκευασμενη απο τα χερακια μου (του εδω) και να ξερω οτι εχωενα αψογο και ποιοτικο συνολο παρα φολες made in δεν ξερω που...
Ά γειά σου
;)
Έχεις συγγένεια με το Μητσοτάκη; Συμπλέκτης και kill switch νομίζω πως θα κάνουν δουλειά...
χαχαχαχα +1
Βεβαια εγω τη προσπαθεια μου θα τη ξανακανω αλλα χλωμο το βλεπω......
CBR900RR 98-99
09/05/2012, 19:55
χαχαχαχα +1
Βεβαια εγω τη προσπαθεια μου θα τη ξανακανω αλλα χλωμο το βλεπω......
Ρε συ στεφανε ριξε μια ματια το μανυουαλ στην 115 116 117 σελιδα κατι λεει για το πως να βαλεις της ντιζες!
sapila racing
09/05/2012, 21:13
γιατι οχι? και αντε και κοπηκε. και? θα κλεισει το γκαζι.
Η επαναφορά βασικά γίνεται από το ελατήριο στο πλάι του καρμπυρατέρ (στην τροχαλία που πιάνει η ντίζα). Έχω κάνει πάνω αό 70.000 χλμ χωρίς τη δεύτερη ντίζα, χωρίς προβλήματα...
Οχι πάντα. Μέγα λάθος. :nono:
Καλό είναι να μην δίνετε συμβουλές που μπορεί να δημιουργήσουν σε άλλους επικίνδυνες καταστάσεις. :rolleyes:
Εμένα προσωπικά μου εχει κολλήσει το γκάζι ανοιχτό οταν αμέλησα να αλλάξω την ντίζα επαναφοράς σε μονοκύλινδρο Honda.
Αν συμβεί το πιθανότερο είναι να βρέχει κιόλας.
motomaniac
10/05/2012, 16:10
αχχαχαχαχχαχα μα αρη η επαναφορας κολησε.. χαχαχαα αυτην λεμε να αφαιρεσουμε..
sapila racing
10/05/2012, 16:30
αχχαχαχαχχαχα μα αρη η επαναφορας κολησε.. χαχαχαα αυτην λεμε να αφαιρεσουμε..
Ξαναδιάβασε τι έγραψα πιο πάνω, για την ντιζα επαναφοράς μιλάω.
Για να το κάνω πιο κατανοητό, οταν ο κατασκευαστής βαζει ντίζα επαναφοράς εχει τον λόγο του.
Το σλαιντ μπορεί να κολλήσει υπο προυποθέσεις παρ όλο το ελατήριο που το ελέγχει. Αν συμβεί αυτό κι εχει καταργηθεί η ντιζα επαναφοράς, μονο συμπλέκτης η kill switch κι αυτό αν προλάβεις.
Εμένα μου ετυχε σε κλείσιμο γκαζιού για κλειστη στροφή με 100 χλμ/ωρα και βροχή.
Οποιος θέλει ας το δοκιμάσει, αλλά τουλάχιστον να ξέρει τι μπορεί να τον περιμένει.
Και ενα yzf 450 δεν σταματαγε στο βουνο απο κομενη ντιζα επαναφορας.
Ρε συ στεφανε ριξε μια ματια το μανυουαλ στην 115 116 117 σελιδα κατι λεει για το πως να βαλεις της ντιζες!
Κι εγω δεν κανω κατι διαφορετικο ρε Γιαννη. Μηπως θελει να ειναι χαλαρες? Ετσι οπως τις εκανα ειναι τσιτα. Και για να τις φτιαξω τις εκοψα συμφωνα με τις παλιες.
Πολυμήχανος
10/05/2012, 18:42
Μην τις τσιτώνεις, αν είναι τσίτα, είναι λογικό κι επόμενο να μην επαναφέρει.
Κανόνισε με τους ρεγουλατόρους σε γκαζιέρα και ράουλο καρμπυρατέρ, να έχει μπόσικο, να είναι χαλαρές οι ντίζες, και λογικά το θέμα θα λυθεί.
(την έχω πατήσει κι εγώ, και χαλαρώνοντας δούλεψαν μια χαρά, καινούριες ντίζες, original).
CBR900RR 98-99
10/05/2012, 23:09
Κι εγω δεν κανω κατι διαφορετικο ρε Γιαννη. Μηπως θελει να ειναι χαλαρες? Ετσι οπως τις εκανα ειναι τσιτα. Και για να τις φτιαξω τις εκοψα συμφωνα με τις παλιες.
Οκ απλα επειδη κοιταξα το μανουαλ και λεω μην την τυχων δεν το ειδες!δεν μπορω να σε βοηθησω στο προβλημα σου αυτο,γιατι απλα δεν μου εχει ξανα τυχη!κοιτα αυτα που σου λενε τα παιδεια!
kostaspetrou
11/05/2012, 09:00
Κι εγω δεν κανω κατι διαφορετικο ρε Γιαννη. Μηπως θελει να ειναι χαλαρες? Ετσι οπως τις εκανα ειναι τσιτα. Και για να τις φτιαξω τις εκοψα συμφωνα με τις παλιες.
Για το θέμα ασφάλειας με κάλυψε ο sapila racing.
Τις ντίζες τις ρυθμίζετε κατά βάση απ'τα καρμπυρατέρ/σώματα ψεκασμού.
Πρέπει αφήνοντας τη γκαζιέρα απ'το τέρμα γκάζι να επενέρχεται όσο γίνεται πιο απότομα και γρήγορα.
Προσέξτε επίσης τη χωροταξία:τίποτα δεν πρέπει να παρεμβάλλεται και να τις τσιτώνει.
Αφού τις ρυθμίσετε,βάλτε μπρος και στρίψτε το τιμόνι από τέρμα σε τέρμα.Οι στροφές του μοτέρ δεν πρέπει να μεταβάλλονται καθόλου και τίποτα να μη πιέζει τις ντίζες.
ΥΓ:Ξαναλέω,μην καβαλάτε χωρίς ντίζα επαναφοράς,ο διάολος έχει πολλά ποδάρια και οι στραβές συμβαίνουν συχνότερα απ'ότι θέλετε να πιστεύετε.
To προβλημα τελικα με τις ντιζες ηταν οτι τις περνουσαμε απο λαθος σημειο :D Οτι να ναι!!! Λοιπον τωρα προεξυψε αλλο προβλημα πιο σοβαρο... Δε θελει με τιποτα να παρει μπροστα. Δειτε παρακατω τα δυο βιντεο για να καταλαβεται τι γινεται http://www.youtube.com/watch?v=JnK87wECx78
http://www.youtube.com/watch?v=kgWKha05FDY
Επισης δε ξερω αν παιζει ρολο η ξατμηση στους δυο μεσαιους κυλινδρους ηταν κρυα ενω οι αλλοι δυο ειχαν καποια θερμοκρασια. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι εσκαγε και απο τα καρμυρατερ απο τα κολαρα που δενουν με το μοτερ.
Καμια ιδεα????
motomaniac
14/05/2012, 14:09
ετσι οπως τα λες προφανως δεν δκανε καθολου οι δυο κυλινδροι. εχεις πειραξει κατι σε σχεση με το πικαπ της ηλεκτρονικης? γενικως για ρευματα θα λεγα..
Tα ρευματα τα τσεκαρα, ηταν το πρωτο πραγμα που κοιταξα. Οπως ηταν στο σχεδιο ετσι εγιναν ολα, δεν αλλαξα κατι. Υπεθεσα οτι ετσι θα ξεκιναει γιατι ο πρωτος και ο δευτερος κυλινδρος εχουν εναν πολλαπλασιαστη και ο τριτος τεταρτος αλλον και δε δουλευουν ο δευτερος τριτος.
[...]
Επισης δε ξερω αν παιζει ρολο η ξατμηση στους δυο μεσαιους κυλινδρους ηταν κρυα ενω οι αλλοι δυο ειχαν καποια θερμοκρασια. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι εσκαγε και απο τα καρμυρατερ απο τα κολαρα που δενουν με το μοτερ.
Καμια ιδεα????
Στους μεσαίους λοιπόν δεν γίνεται καύση. Άρα ή δεν μπαίνει καύσιμο ή δεν σκάει σπινθήρας. Βγάλε τις μπουζόπιπες των μεσαίων μια μια, βάλε ένα κατσαβίδι μέσα και κρατώντας το από τη λαβή μίζαρε έχοντας το κοντά στον κινητήρα ή στο πλαίσιο (πρόσεχε μην ακουμπήσει όμως!). Πρέπει να δεις σπινθήρα. Αν δεν δεις ψάχνεις να βρεις τι γίνεται με τα ηλεκτρικά.
Αυτό με τα κολάρα δεν το κατάλαβα, για εξήγησε λίγο τι γινότανε. Τα λάστιχα μεταξύ καρμπιρατέρ και κεφαλής πρέπει να σφραγίζουν καλά ώστε να μην ρουφάει αέρα από εκεί ο κινητήρας, χαλάει όλη τη λειτουργία του καρμπιρατέρ.
Υπάρχει σπινθήρας και στο τρίτο και στο τέταρτο μπούζι.. Για τα καρμπιρατερ ακούγεται ένας ήχος σαν να εκτονώνεται αέρας (σαν σκαστρα αυτοκινήτου ένα πράγμα)
Δεύτερο-τρίτο εννοείς. Τέλος πάντων σπινθήρα έχεις σε όλους τους κυλίνδρους άρα ψάχνεις στην τροφοδοσία.
Κοίτα αν πηγαίνει βενζίνη σε όλα τα καρμπιρατέρ, μην έχει τσακίσει κανένα σωληνάκι ή βουλώσει κλπ. Η μηχανή έχει τρόμπα οπότε μπορεί για κάποιον λόγο να έχει σκαλώσει και να μην κατεβάζει βενζίνη στα καρμπιρατέρ. Λύσε τις βιδούλες στα λεκανάκια να δεις ότι έχουν μέσα βενζίνη. Μπορείς να βγάλεις το ρελέ της τρόμπας και να τη βραχυκυκλώσεις ώστε να κατεβάσει βενζίνη σίγουρα. Αφού έχεις φτιάξει τα ηλεκτρικά δες πια καλώδια αντιστοιχούν.
Αν ακούς ένα ελαφρύ ρούφηγμα από τις εισαγωγές είναι φυσιολογικό μιας και δεν έχεις φίλτρο επάνω. Τα κολάρα μεταξύ καρμπιρατέρ και εισαγωγής πρέπει να σφραγίζουν τελείως. Έχουν και σφικτήρες, τσέκαρε ότι έχουν πατήσει καλά και ότι είναι καλά σφιγμένα. Έχουν συγκεκριμένο τρόπο που μπαίνουν, στην εισαγωγή περισσεύει ένα "τσουτσουνάκι" το οποίο θηλυκώνει σε δύο αυτάκια που βγάζει το κολάρο. Αν δεν είναι λαστιχένια και έχουν γίνει πέτρα θέλουν αλλαγή.
Υ.Γ.: αν πάρει όπως το έχεις τώρα χωρίς το τελικό θα γίνει χαμός. Κάντο για τη φάση να δεις πως ακούγεται αλλά θα σηκώσεις όλη τη γειτονιά.
Πολυμήχανος
14/05/2012, 17:54
Επισης δε ξερω αν παιζει ρολο η ξατμηση στους δυο μεσαιους κυλινδρους ηταν κρυα ενω οι αλλοι δυο ειχαν καποια θερμοκρασια. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι εσκαγε και απο τα καρμυρατερ απο τα κολαρα που δενουν με το μοτερ.
Καμια ιδεα????
Οι δύο μεσσαίοι κύλινδροι πέρνουν σπινθήρα από τον ένα πολλαπλασιαστή, οι δύο ακριανοί από τον άλλον.
Αν εσένα δεν δουλεύουν οι μεσσαίοι, κράζει για θέμα πολλαπλασιαστή.
Βγάλε μπουζί του ενός εκ των δύο, βάλτο στην πίπα, και ακουμπώντας το στο πλαίσιο, μίζαρε με καλή μπαταρία.
Αν δεν βγάζει σπινθήρα, μπλε ωραίο καθαρό ευδιάκριτο, ε την πήρες την ιδέα τι να ψάξεις από κει και μετά.
ναι συγνώμη δεύτερο τρίτο... υπάρχει το φίλτρο απ επάνω και όταν κάνει το σκάσιμο ανασηκώνεται όλη η τετράδα τον καρμπιρατέρ... Σπινθήρα έχουν και τα 4 μπούζι.... Την πατάτα κάπου με τα καρμπιρατέρ την έχουμε κάνει...
KostasV2
14/05/2012, 20:07
Tα ρευματα τα τσεκαρα, ηταν το πρωτο πραγμα που κοιταξα. Οπως ηταν στο σχεδιο ετσι εγιναν ολα, δεν αλλαξα κατι. Υπεθεσα οτι ετσι θα ξεκιναει γιατι ο πρωτος και ο δευτερος κυλινδρος εχουν εναν πολλαπλασιαστη και ο τριτος τεταρτος αλλον και δε δουλευουν ο δευτερος τριτος.
Οι δύο μεσσαίοι κύλινδροι πέρνουν σπινθήρα από τον ένα πολλαπλασιαστή, οι δύο ακριανοί από τον άλλον.
Αν εσένα δεν δουλεύουν οι μεσσαίοι, κράζει για θέμα πολλαπλασιαστή.
Βγάλε μπουζί του ενός εκ των δύο, βάλτο στην πίπα, και ακουμπώντας το στο πλαίσιο, μίζαρε με καλή μπαταρία.
Αν δεν βγάζει σπινθήρα, μπλε ωραίο καθαρό ευδιάκριτο, ε την πήρες την ιδέα τι να ψάξεις από κει και μετά.
Ποιός από τους δύο σας έχει δίκιο; Μήπως έχεις μπλέξει τα μπουζοκαλώδια και έχεις σπινθήρα μεν, αλλά σε λάθος χρόνο;
Πολυμήχανος
14/05/2012, 20:10
Ποιός από τους δύο σας έχει δίκιο;
Φαντάζομαι είναι ρητορική η ερώτησις ε;
:lol:
KostasV2
14/05/2012, 20:15
Φαντάζομαι είναι ρητορική η ερώτησις ε;
:lol:
:p :p
ναι συγνώμη δεύτερο τρίτο... υπάρχει το φίλτρο απ επάνω και όταν κάνει το σκάσιμο ανασηκώνεται όλη η τετράδα τον καρμπιρατέρ... Σπινθήρα έχουν και τα 4 μπούζι.... Την πατάτα κάπου με τα καρμπιρατέρ την έχουμε κάνει...
Δεν μου ακούγεται και πολύ "σωστό" αυτό... είσαι σίγουρος ότι έχουν κουμπώσει καλά τα καρμπιρατέρ στα κολάρα και τα κολάρα στο λαιμό;
Φαντάζομαι είναι ρητορική η ερώτησις ε;
:lol:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Κοιτώντας το manual ο Πολυμήχανος έχει δίκιο. Μήπως έχεις βάλει λάθος τα μπουζοκαλώδια και δεν δίνει σωστά σπινθήρα; Άμα τα έχεις βάλει λάθος δεν θα πάρει ποτέ.
δε παίζει. για το λόγο οτι τα καλώδια από τις πίπες είναι ασύμμετρα μ αυτό το τρόπο σου δείχνουν ακριβός σε πιο κύλινδρο θα μπουν...
CBR900RR 98-99
17/05/2012, 22:11
Στεφανε εβγαλες ακρη με τα καρμπυρατερ?
αφου υπαρχει σπινθηρας τα σκασιματα ειναι απο λαθος χρονισμο
τα μπουζοκαλωδια ειναι στις σωστες θεσεις στους πολλαπλασιαστες;
εχει πειραχθει κατι σε βολαν ή στο ματι του;
sernodas2
17/05/2012, 23:25
Φαντάζομαι εχεις βαλει φιλτροκουτι κ εξατμησεις καλα βιδωμενες πανω για να κανεις τα τεστ σου!!
γιατη μερικοι μαμακες εδω μεσα δεν της σφίγγουν καλα κ εχουν προβλήματα :ninja:
Φαντάζομαι εχεις βαλει φιλτροκουτι κ εξατμησεις καλα βιδωμενες πανω για να κανεις τα τεστ σου!!
ναι ολα ειναι πανω εκτος απο το τελικο!
Στεφανε εβγαλες ακρη με τα καρμπυρατερ?
Δε πηγαμε ακομα να το δουμε μαλλον κυριακη.
αφου υπαρχει σπινθηρας τα σκασιματα ειναι απο λαθος χρονισμο
τα μπουζοκαλωδια ειναι στις σωστες θεσεις στους πολλαπλασιαστες;
εχει πειραχθει κατι σε βολαν ή στο ματι του;
Ισως απλα πρωτα πρεπει να ειμαστε σιγουροι για τα ολα τ αλλα και μετα βλεπουμε. Ολα ειναι στη θεση τους ναι. Ισως βουλωσαν τα καρμυρατερ επειδη εκατσαν πολυ καιρο ή οπως ειπε ο φιλος παραπανω ο ενας πολλαπλασιαστης ειναι καμενος. Οταν ξαναπαμε θα ξερουμε σιγουρα και θα σας πω. Μεχρι τοτε οποια ιδεα ειναι χρησιμη :wave2:
Τελικα δουλεψε!!!!! Ολα μια χαρα ! Η μλκ ηταν με τους πολλαπλασιαστες, εκτος απ οτι τους ειχαμε βαλει λαθος ειχε φυγει και μια πιπα απο το καλωδιο της! Με το που τα βαλαμε σωστα πηρε με τη μια!!!! Το απογευματακι ανεβαινει βιντεο!!!!
motomaniac
21/05/2012, 11:03
αντε ωραια!!! προχωρα τωρα. καλοκαιριαζει.. ;)
CBR900RR 98-99
21/05/2012, 14:19
Ετσι να τελειωνει......:beer::beer:
Πολυμήχανος
21/05/2012, 14:21
Μπράβο το λοιπόν που ξεπεράστηκε και αυτό, πάμε παρακάτω. ;)
chr1s_86
21/05/2012, 14:30
Με το που τα βαλαμε σωστα πηρε με τη μια!!!! Το απογευματακι ανεβαινει βιντεο!!!!
Δώσε δώσε !! :beer:
να γινει το βιντεο! περιμενουμε!
CBRakias-RR
21/05/2012, 16:16
ωραιοι ρε μαγκες!!χαιρομαι οταν βλεπω τετοια μοτορια να κυκλοφορουν στους δρομους!!;)
Οριστε και το βιντεο!!! http://www.youtube.com/watch?v=wQcuVMSPWio&feature=youtu.be Τωρα το μονο που εμεινε ειναι φρενα, αλυσιδα, κατι ψιλοβαψιματα στις μανετες, αλλαγη ντιζας συμπλεκτη και να αποφασισουμε τι θα κανουμε με το βαψιμο!!!
Kotselakos
21/05/2012, 20:21
Άκρως ξεσηκωτικό το βιντεάκι...:rockon:
Τα συγχαρήκια μου φίλτατε!! :a18:
Μεγαλε πυροβολαει το κοριτσι.νομιζω απο τις καλυτερες στιγμες ενος restoρα ειναι αυτες,να ακους τους κοπους σου να παιρνουν ζωη.Πολλα συγχαρητηρια :beer:
Τo gourouni
22/05/2012, 08:38
Η καλύτερη στιγμή μιας ανακατασκευής....Καλές βόλτες, πάντα όρθιοι και οι δυο! Αξιος!!!
:a18::a18:
Οριστε και το βιντεο!!! http://www.youtube.com/watch?v=wQcuVMSPWio&feature=youtu.be
Βγάλε τα κλειδιά από το μπρελόκ, θα σου ξεβάψουν την τιμονόπλακα ;)
Ευχαριστουμε για τα καλα λογια!!! Ερωτηση! Υπαρχει τροπος να τσεκαρουμε εαν δουλευει σωστα ο δεικτης θερμοκρασιας? Για να σας προλαβω, χωρις να περιμενω να δω αν θα ανεβει :D
ξεκουμπωνεις τον αισθητηρα, τον βουτας σε ενα ποτηρη με πολυ ζεστο νερο και περιμενεις (με το κλειδι στη θεση ON)
Για να δεις αν δουλεύει το όργανο ξεκουμπώνεις την φίσα από τον αισθητήρα και την γειώνεις στιγμιαία. Η ένδειξη πρέπει να πάει τέρμα στο ζεστό. Ακουμπάς για λίγο όμως αν το αφήσεις εκεί μπορεί να χαλάσεις το όργανο.
Για να ελέγξεις τον αισθητήρα δίνει το μάνιουαλ τιμές αντίστασης για κάποιες θερμοκρασίες.
Υ.Γ.: Έχω το μάνιουλ της Haynes σε pdf, να στο στείλω;
Πολυμήχανος
22/05/2012, 19:05
Θέλεις να τσεκάρεις το όργανο ή τον αισθητήρα;
Για το όργανο, ξεφισώνεις το καλωδιάκι που πάει στον αισθητήρα και το γειώνεις, δλδ το ακουμπάς σε πλαίσιο να κάνει ηλεκτρική επαφή με το (-). Αν το όργανο δουλεύει, η βελόνα θα τιναχτεί στα κόκκινα μόλις γειώσεις το καλώδιο. Μην το αφήσεις όμως να ακουμπάει και 12 χρόνια, θα καεί το οργανάκι...
Για τον αισθητήρα, χρειάζεται ωμόμετρο, μπρίκι, λάδι, θερμόμετρο. Βάζεις τον αισθητήρα να ζεσταίνεται μέσα στο λάδι μέσα στο μπρίκι και κοιτώντας το θερμόμετρο στο μπρίκι, πρέπει στους 50 κελσίου να δείχνει 130-180 Ω αντίσταση, στους 80 κελσίου 45-60 Ω αντίσταση και στους 120 κελσίου 10-20 Ω αντίσταση. Οι τιμές αυτές είναι για τον αισθητήρα του NC30 που 99.99% φοράει τον ίδιο ακριβώς, αλλά ρίξε μια ματιά τι λέει το μάνιουαλ για τις τιμές του αισθητήρα στο NC29. Γενικά πάντως, αν όσο ζεσταίνεται ο αισθητήρας, τόσο πέφτει η αντίστασή του, εντάξει είναι.
thanos_s
22/05/2012, 21:41
Το μηχανακι Ρεταρει...
Υ.Γ.: Έχω το μάνιουλ της Haynes σε pdf, να στο στείλω;
Κι εγω το εχω αλλα κλασικα δε το κοιταξα θα το δω ομως τωρα που μου το ειπες.
Θέλεις να τσεκάρεις το όργανο ή τον αισθητήρα;
Το οργανο ειναι τσεκαρισμενο με τον τροπο που ειπε ο georgio. Μλκ μου ναι τον αισθητηρα ηθελα να δω. Θα το κανω η με το νερο η με τον τροπο που περιγραφης ευχαριστω πολυ!
Το μηχανακι Ρεταρει...
Δε μου φανηκε κατι τετοιο αλλα γιατι το λες αυτο?
Στο κεφάλαιο cooling system 3.4 το λέει (σελ. 99 στο δικό μου pdf). Στην αρχή του κεφαλαίου έχει και τις τιμές αντίστασης που πρέπει να έχει αναλόγως της θερμοκρασίας, περίπου ίδιες με αυτές που έβαλε ο Πολυμήχανος.
Με νερό δεν θα κάνεις δουλειά γιατί το νερό βράζει στους 100, το μάνιουαλ λέει χρησιμοποίησε παραφλού.
@ Πολυμήχανος: γιατί λες λάδι και όχι παραφλού που λέει το μάνιουλ;
motomaniac
23/05/2012, 14:47
εγω δοκιμασα με νερο κι οντως δεν κανει δουλεια. μετα τα ωαλαμε πανω σε κεραμικη εστια και μαλλον τα χαλασαμε. τωρα αγορασα καινουριο και τον περασα χωρις καμια δοκιμη η πειραμα...
thanos_s
23/05/2012, 21:41
Κι εγω το εχω αλλα κλασικα δε το κοιταξα θα το δω ομως τωρα που μου το ειπες.
Το οργανο ειναι τσεκαρισμενο με τον τροπο που ειπε ο georgio. Μλκ μου ναι τον αισθητηρα ηθελα να δω. Θα το κανω η με το νερο η με τον τροπο που περιγραφης ευχαριστω πολυ!
Δε μου φανηκε κατι τετοιο αλλα γιατι το λες αυτο?
Δεν ακουγεται σωστο...Δουλευει σχεδον τρικυλινδρο, ο ηχος του ειναι βραχνος.Στοιχηματιζω οτι ειναι απο βουλωμενο καρμπυρατερ..Τσεκαρε το ;)
thanos_s
23/05/2012, 21:43
Δεν ακουγεται σωστο...Δουλευει σχεδον τρικυλινδρο, ο ηχος του ειναι βραχνος.Στοιχηματιζω οτι ειναι απο βουλωμενο καρμπυρατερ..Τσεκαρε το ;)
http://www.youtube.com/watch?v=dlIXS_4sKdw Ετσι πρεπει να ακουγεται στο μαρσαρισμα...Μεταξενιο..Οχι V2..
CBRakias-RR
06/06/2012, 19:48
εχουμε καμια εξελιξη?πως τα παει το εργαλειο?τελικα το κυκλοφορησατε?:wave2:
Πολυμήχανος
06/06/2012, 20:27
ρε παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι λίγο άσχετο, αλλά έμμεσα σχετικό;
Έχω κι εγώ πρόσφατο project ένα VFR400NC30 και το ανέβασα σχεδόν παντού ΕΚΤΟΣ από το moto.gr γιατί στο moto.gr δεν υποαστηρίζονται εικόνες από imageshack, δεν τις δείχνει δλδ, μόνο τον κώδικα δείχνει σαν λινκ.
Κάνω κάτι λάθος; ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να κάτσω να ανεβάσω μία-μία όλες τις φωτό εδώ τοπικά, το να πάω μέχρι την θεσσαλονίκη με τα πόδια από εθνική, πιο εύκολο είναι.
Μπας και δεν έχω ενεργοποιήσει κάτι στο προφιλ μου;
Παράδειγμα που δεν δουλεύει>>>
http://img805.imageshack.us/img805/4522/imag0003bj.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/805/imag0003bj.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Το ίδιο το project σε άλλο forum εδώ >>> http://www.vfrh.net/t4216-topic αν μου πει κάποιος τι κάνω λάθος, πολύ ευχαρίστως να το ανεβάσω κι εδώ.
Συγνώμη από τον φίλο για το ψιλοάσχετο ερώτημα στο ποστ του.
motomaniac
06/06/2012, 20:32
ωραιο γκαραζ..
ωχ τι παιζειμε το πλαισιο? ποιες δουλεις? ποια φορουμ?στειλα καν πμ με λινκ..
σορυ για το σπαμ..
CBRakias-RR
06/06/2012, 20:38
τρομερος!!ακομα αναρωτιεμαι πως καταφερες να βρεις το nc 30 σε αυτα τα χρωματα..ειναι εξαιρετικα σπανια κ επισης τα αγαπημενα μου!!!
ρε παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι λίγο άσχετο, αλλά έμμεσα σχετικό;
Έχω κι εγώ πρόσφατο project ένα VFR400NC30 και το ανέβασα σχεδόν παντού ΕΚΤΟΣ από το moto.gr γιατί στο moto.gr δεν υποαστηρίζονται εικόνες από imageshack, δεν τις δείχνει δλδ, μόνο τον κώδικα δείχνει σαν λινκ.
Κάνω κάτι λάθος; ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να κάτσω να ανεβάσω μία-μία όλες τις φωτό εδώ τοπικά, το να πάω μέχρι την θεσσαλονίκη με τα πόδια από εθνική, πιο εύκολο είναι.
Μπας και δεν έχω ενεργοποιήσει κάτι στο προφιλ μου;
Παράδειγμα που δεν δουλεύει>>>
http://img805.imageshack.us/img805/4522/imag0003bj.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/805/imag0003bj.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Το ίδιο το project σε άλλο forum εδώ >>> http://www.vfrh.net/t4216-topic αν μου πει κάποιος τι κάνω λάθος, πολύ ευχαρίστως να το ανεβάσω κι εδώ.
Συγνώμη από τον φίλο για το ψιλοάσχετο ερώτημα στο ποστ του.
Κι εγω την ειχα αυτη την απορια κι αν δεις στην αρχη κι εγω εκει τις ανεβαζα.
Στο θεμα!! Δεν ειχαμε καμια εξελιξη γιατι περιμενω κατι ανταλλακτικα απο Honda μερια και θα κανουν κανα μηνα να ερθουν.Επεσε και η εξεταστικη τωρα οποτε σε κανα μηνα θα ασχοληθουμε με το θεμα, αν συνεχιστει στο ιδιο στυλ γιατι μου μπηκαν κατι ιδεες απο κατι ανακατασκευες που διαβασα στο φορουμ και αλλου :a29:
για να γινω πιο συγκεκριμενος, εβλεπα κατι μετατροπες σε cafe racer αλλα μου ελειπε το σωληνωτο πλαισιο και ο κινητηρας τερας ετσι εμεινα με το πουλι στ χερι :a014: ψαχνοντας ομως στο ιντερνετ επεσα πανω σε ενα πολυ "αρρωστο" προτζεκτ http://caferacerspecial.blogspot.gr/2011/02/fighter-honda-cbr-600.html και μου μπηκαν ιδεες..... :a13:
Παρεπιμπτώντος το χρωματακι στο vfr γ!@$#$ει καπως ετσι σκεφτομαι να το κανω αν το κρατησω σε αυτη τη κατασταση!
motomaniac
07/06/2012, 17:20
σορυ στεφανε αλλα αηδια ειναι το μηχανακι στο λινκ.. γιατι να κακοποιησεις ενα cbr σε τοσο λαθος οδο? υπαρχουν απειρα μοντελα CB να τα κανεις ετσι.. θελει μεγαλη (σε ογκο) μοτερουκλα και αεροψυκτη το cafe. οχι οτι και πιο μικρα δεν γινονται.. αλλα με αλουμινιο πλαισιο δεν λεει.. το μηχανακι σου παρακαλει για πιστα. ακου το.. βασικα κοιτα απο γιαπωνεζικα δεν... http://www.youtube.com/watch?v=KCa-3CTQp5Q alla edv akoy... http://www.youtube.com/watch?v=BJBUEYIxuzg
σορυ στεφανε αλλα αηδια ειναι το μηχανακι στο λινκ.. γιατι να κακοποιησεις ενα cbr σε τοσο λαθος οδο? υπαρχουν απειρα μοντελα CB να τα κανεις ετσι.. θελει μεγαλη (σε ογκο) μοτερουκλα και αεροψυκτη το cafe. οχι οτι και πιο μικρα δεν γινονται.. αλλα με αλουμινιο πλαισιο δεν λεει.. το μηχανακι σου παρακαλει για πιστα. ακου το.. βασικα κοιτα απο γιαπωνεζικα δεν... http://www.youtube.com/watch?v=KCa-3CTQp5Q alla edv akoy... http://www.youtube.com/watch?v=BJBUEYIxuzg
Δε ξερω ρε φιλε μ αρεσε πολυ, θα δουμε...
chr1s_86
08/06/2012, 12:41
δεν υποαστηρίζονται εικόνες από imageshack, δεν τις δείχνει δλδ, μόνο τον κώδικα δείχνει σαν λινκ.
Αν δεν κάνω λάθος είναι απενεργοποιημένο και χρειάζεται να ανέβουν εδώ.
astroman76
12/06/2012, 03:13
βασικα αυτο στο βλογκ ειναι στρεετφαιτερ οχι καφε ρεισερ αρα το ρρ μια χαρα φαιτερ γηνετε....
nikoscbr400
02/07/2012, 03:41
Ρε παιδια να ρωτησω κατι ασχετο..Ηρθε η ωρα να αλλαξω λαδια και ο μαστορας στη Χοντα μου ειπε να βαλω τα Μοτουλ 5100 αλλα σε 15-50 και οχι 10-40 οπως λεει το μανουαλ γιατι λεει πως ο κινητηρας ειναι 20 χρονων και με αυτες τις θερμοκρασιες 30+ θα εχει καλυτερη προστασια με τα 15-50.Εχει λεει και αλλον πελατη με cbr 400rr nc29 και τα χρησιμοποιει σε αυτον πανω απο χρονο χωρις κανενα προβλημα.
(εγω αυτη τη στιγμη εχω τα bell ray τα ημισυνθετικα σε 10-40)
Να τον εμπιστευτω η να συνεχισω με 10-40???
motomaniac
02/07/2012, 16:54
εγω εβαλα τα 5100 10-40 στο cbr600f4i που εχω κι ενω δεν ειχα θεμα με καψιμο λαδιου τωρα εχω. στην επομενη αλλαγη δεν θα τα ξαναβαλω. σε καλυπτει? αν τα ξαναεβαζα κι εγω 15-50 θα εβαζα. ειδικα αν το μηχανακι τρωει σκισιμο η πολυ πολη. αν στα δωσει 12ε παρτα αν θελει παραπανω ψαξου στο ιντερνετ κι αλλαξτα μονος...
Εγω παλι στο cbr400rr εβαλα 10-40 και δεν ειχα κανενα θεμα με καψιμο...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.