Σύνδεση

View Full Version : cbr 400 gull arm



Σελίδες : 1 2 3 [4]

CBR900RR 98-99
01/12/2012, 18:43
Στεφανε για ακομη μια φορα συνχαριτηρια για την δουλεια τωρα μπηκα και το ειδα............!

ρε θηριο των συμπλεκτη ολοκληρω ειχα να σου τον δωσω!

Καλη συνεχεια περιμενω να δω τα διακενα των βαλβιδων και πωσο εντος η εκτος ηταν..............!

παρε ενα φτηνωλαδο 10W-40 ριξτο μεσα δουλεψε κανα 15λεπτο την μηχανη βγαλτο και υστερα βαλε το καλο σου λαδακι γιατι σαν πολυ βρομικο βλεπω το μοτερ!

stef88x
02/12/2012, 11:11
Καλησπερα και παλι. Εδω ειναι οπως ηρθε

275759

275760

αριστερα ο δικος μου δεξια αυτος! Μαλλον ειναι χαζη η ερωτηση μου αλλα θα σκασω αν δε τη κανω!!!! Γιατι ο δικος μου ειναι πιο σκουρος απ αυτον??:eek: Και γενικοτερα κ αλλες φωτο που εχω δει το δικο μου μοτερ εχει πιο σκουρα μεταλα.

275761

Πολυμήχανος
02/12/2012, 11:15
Γιατί το δικό σου, το δούλευε κάποιος που δεν άλλαζε λάδια, απλά συμπλήρωνε.

Αποτέλεσμα τα δηλητήρια του μοτέρ, αντί να φεύγουν σε κάθε αλλαγή λαδιού, μαζεύονταν και μάντεψε τι χρώμα έχουν...

stef88x
02/12/2012, 11:17
Στη συνεχεια λυμαρα λιγο τα πατηματα ωστε να φυγουν οσο γινοταν τα δοντακια απ τους δισκους (δε μου καθοταν ειναι οι δυο πιο καθαρες που μπορεσα να βγαλω!!!!)

275762
275763

Τοποθετηση.................Μεχρι να καταλαβω πως μπαινει εφαγα 2 ωρες:lol:!!!!!

275764

stef88x
02/12/2012, 11:18
Και με το κλεισιμο μια ερωτηση !! Αυτες τις βιδες στα ελατηρια ποσο πρεπει να τις σφυξω? Αυτο το μεταλλο που εχει πρει να ερθει προσωπο με τη καμπανα?

275765

stef88x
02/12/2012, 11:23
Καλησπερα και απο μενα και συγχαρητηρια για το project σου.:beer::beer:
Μια ερώτηση θελω να σε κανω τον κινητήρα τον έβαψες μαυρο εσυ ?
Αν ναι με τι χρωμα το έκανες και αν ηταν σε sray....πιο ειναι?

Ναι εγω τον εκανα, ειναι μαυρο θερμοκρασιων εχει και σε αλλα χρωματα απ οτι ξερω. Απλα επειδη βγαινει ματ το αποτελεσμα τα καπακια, που τα ηθελα γυαλιστερα, τα εριξα και βερνικι επισης θερμοκρασιων. Και τα δυο σε σπρει!!

stef88x
02/12/2012, 11:28
Στεφανε για ακομη μια φορα συνχαριτηρια για την δουλεια τωρα μπηκα και το ειδα............!

ρε θηριο των συμπλεκτη ολοκληρω ειχα να σου τον δωσω!

Καλη συνεχεια περιμενω να δω τα διακενα των βαλβιδων και πωσο εντος η εκτος ηταν..............!

παρε ενα φτηνωλαδο 10W-40 ριξτο μεσα δουλεψε κανα 15λεπτο την μηχανη βγαλτο και υστερα βαλε το καλο σου λαδακι γιατι σαν πολυ βρομικο βλεπω το μοτερ!

Το πρωτο πραγμα του εκανα μετα το κρακ ηταν να μπω στο car και μετα στο ebay δε το σκεφτηκα καθολου :D Θα γινει κι αυτο με το λαδι απλα τωρα θα το κλεισω και θα τα αφησω στην ακρη γιατι παιζει ενα αλλο προτζεκτ μικρο μαλλον, αλλα ολα ετσι ξεκινανε!!!!

CBR900RR 98-99
03/12/2012, 19:11
ναι οντως τα λαδια σου πρεπει να μην αλαζονταν και συχνα απο τον προηγουμενο ιδιοκτιτη....

τελος παντως παρε και ενα ενα engine flush μαζι με τα φτηνολαδα που σου εγραψα παραπανω και πιστευω οτι θα καθαρισει αρκετα μεσα!

μην τρελενεσαι με το σφυξιμο τον συγκεκριμενων βιδων απλα να πατανε σωστα εγω τουλαχιστων αυτο εκανα οταν ελυσα συμπλεκτη και ξαναεδεσα!

stef88x
08/12/2012, 01:43
Καλησπερα δε θα πω γιατι ειναι αργα!! Γεια σας θα πω!! Λοιπον σημερα μετρησα διακενα, "παρθενα" στο συγκεκριμενα θεμα αρα πρωτόγνωρη η εμπειρια :lol: Μετα απο αρκετο διαβασμα στο manual και στο φορουμ επιτελους το καταλαβα!! Λοιπον στη θεση TI

276168

και τους εκκεντροφορους στο EX και ΙΝ, ετσι

276169
276170

μπορω να μετρησω στον 4 εισαγωγης εξαγωγης, στον 3 εξαγωγης και στον 2 εισαγωγης και αλλες 360 μοιρες μεχρι να δω ΤΙ μετραω τα υπολοιπα!! Ωραια??? :) Δειτε παρακατω τις μετρησεις!!

stef88x
08/12/2012, 01:50
276171

Χαλια ε??? :( Συνεχεια απο αυριο.. Οποιος ξερει να μου πει απο που θα προμηθευτω καπελοτα θα με βοηθουσε πολυ!!! Προφανως οταν εγινε ρυθμιση τελευταια φορα ο "μαστορας" δεν ηξερε(η καλυτερα ηξερε) λαθος τα εισαγωγης γιατι ολα ειναι στο 0.08. Η πλακα ειναι οτι περυση το ειχα παει(πριν το πιασουμε για μαζεματα και λογο ελειψης χρονου) για ρυθμισμα καθαρισμα καρμπς και τον ειπα κοιταξε και τις βαλβιδες και οταν το πηρα μου ειπε ναι ειναι οκ δε θελει τιποτα και ηταν συνεργειο ΗΟNDA παρακαλω!! Τεσπα, καληνυχτααα !!!!

kostaspetrou
10/12/2012, 20:35
Τι διάμετρο καπελώτα έχεις;Όλα τα τζαπάν εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια έχουν καπελώτα διαμέτρου 7.5mm, σε διάφορα πάχη.Suzuki,yamaha τα βγάζουν σε πάχη ακέραια του 0,05mm(δηλαδή 1,2 1,25 1,3 κλπ) ενώ η Honda σε πάχη ακέραια του 0,025 (δηλαδή 1,2 1,225 1,25 1,275 1,30 κλπ).
Κάνε τις πράξεις και διάλεξε αυτά που θες.

stef88x
11/12/2012, 01:25
Τι διάμετρο καπελώτα έχεις;Όλα τα τζαπάν εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια έχουν καπελώτα διαμέτρου 7.5mm, σε διάφορα πάχη.Suzuki,yamaha τα βγάζουν σε πάχη ακέραια του 0,05mm(δηλαδή 1,2 1,25 1,30 1,35 κλπ) ενώ η Honda σε πάχη ακέραια του 0,025 (δηλαδή 1,2 1,25 1,30 1,35 κλπ).
Κάνε τις πράξεις και διάλεξε αυτά που θες.

Απο το λιγο ψαξιμο που εκανα ναι ειναι 7,5mm δε τα ανοιξα ακομα για να μη χαθω. Λογικα πεμπτη βραδυ θα τα ανοιξω και παρασκευη που θα εχω χρονο θα παω να ψαξω. Παντως ψιλοξενερωσα ολα τα εισαγωγης ειναι τερμα εκτος οριων. Επρεπε να τα ειχαμε κανει οταν ηταν ηδη μεσα...

Πολυμήχανος
11/12/2012, 10:12
Καπελώτα στου Σαρακάκη εκ πρώτης. Αν δεν θες Σαρακάκη, σε εμπόριο ανταλλακτικών.

Ίδια καπελώτα θα βρεις ΚΑΙ στην Yamaha και ίσως πιο φτηνά και πιο ετοιμοπαράδοτα.

Εναλλακτικά, πάρε σβάρνα τα συνεργεία, και ζήτα τους μπας και έχουν να σε εξυπηρετήσουν (τα συνεργεία συνήθως έχουν ένα στοκ που τους έχει μείνει, άμα είσαι τυχερός και βρεις τα νούμερα που θέλεις).

Έχω και εγώ μερικά, βρες τι νούμερα θέλεις και πες μου, μπας και γίνεται κάτι.

kostaspetrou
11/12/2012, 10:51
Όντως η Yamaha τα'χει λίγο φτηνότερα.Απλά φίλε πάρε τηλέφωνα πρώτα,γιατί άμα πας ψάχνοντας,οι βενζίνες που θα χαλάσεις θα'ναι παραπάνω,μιλάμε για 5€/καπελώτο αν θυμάμαι καλά.
Κοίτα πόσα θες,ποιά θες και πάρε τηλέφωνα.
Συμβουλή1:είναι πάρα πολύ πιθανόν κάποια καπελώτα απ'τις εκτός ορίων εξαγωγής,να κάνουν για μια άλλη εκτός ορίων εισαγωγής,τσέκαρέ το και αυτό.

Αν πάλι είσαι τόσο άτυχος και θες 8 νέα καπελώτα επειδή κανένα απ'τις εκτός ορίων δεν κάνεις για καμμιά απ'τις άλλες εκτός ορίων,τότε μιλάμε για κόστος το πολύ 40€.
Από πείρα,τόσο άτυχος δεν έχει σταθεί κανείς. :)

Συμβουλή2:μην εμπιστεύεσαι το νούμερο που θα έχουν τυπωμένο πάνω τους,πάρε παχύμετρο με ακρίβεια εκατοστού του χιλιοστού.Λεπτομέρεια βέβαια,αλλά βλέπω ότι σ'αρέσουν οι καθαρές δουλειές,οπότε κάντο!

stef88x
11/12/2012, 13:03
Αρχισα να διαολιζομαι τωρα :evil: Σημερα μολις μολις βρω λιγο χρονο θα τ ανοιξω και θα ενημερωσω!!!!

kostaspetrou
11/12/2012, 18:32
ΣHMANTIKO! Πάρε καινούριες φλάτζες τεντωτήρων καδένας εκκεντροφόρων πριν κάνεις ο,τιδήποτε!Διότι άμα αργότερα χάνει λαδάκι θα κατεβάζεις καντήλια και θέλει ξανά μουτζούρα...


edit:αγνοήστε τη μαλακία που μόλις έγραψα,δείτε τα επόμενα μηνύματα...

Πολυμήχανος
11/12/2012, 18:36
Εεεεεε cam gear train....

kostaspetrou
11/12/2012, 19:46
Εεεεεε cam gear train....
Αίσχος,ρεζίλι,ντροπή μου! :tomates::a029:
Tρέχω να κρυφτώ στη σπηλιά...

Παιδιά από συνήθεια το'γραψα,επειδή δεν έχω βάλει χέρι σε μηχανάκι με κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια,το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να πάρω τις φλάντζες τεντωτήρα που ανέφερα!

Ρόμπα λέμε...

Πολυμήχανος
11/12/2012, 19:48
Χαχαχαχαχαχα! Δεν πειράζει, και τα λάθη εκ βιασύνης, ανθρώπινα... ;)

stef88x
12/12/2012, 01:29
Οντως ειναι 7,5mm. Αφου τα εβγαλα και τα εβαλα στη "θεση τους"

276586

276587

και κανα δυο γενικες που πηρα

276588

stef88x
12/12/2012, 01:32
276589

276590

276591

stef88x
12/12/2012, 01:38
Εδω μια προσπαθεια να τα μετρησω αλλα μπαααα παντα μου ξεφευγε λιγο!!!!

276592

276593

Και τελικα ειμαστε εδω!!! Αν δεν κανω λαθος το κενο στις εισαγωγης μικραινει και στις εξαγωγης μεγαλωνει σωστα??

276594

Λογικα θα χρειστω αρκετα. Και μια τελευταια ερωτηση! αν αντι πχ στις εισαγωγης μου λεει ο κατασκευαστης 0,12 εως 0,18 και εγω το κανω 0,11 παιζει θεμα??? Αυτα!!! Λοιπον σας καληνυχτω κι απο αυριο θα βγαλουμε τα ψωνια!! :lol:

sapila racing
12/12/2012, 08:59
Και τελικα ειμαστε εδω!!! Αν δεν κανω λαθος το κενο στις εισαγωγης μικραινει και στις εξαγωγης μεγαλωνει σωστα??

Λογικα θα χρειστω αρκετα. Και μια τελευταια ερωτηση! αν αντι πχ στις εισαγωγης μου λεει ο κατασκευαστης 0,12 εως 0,18 και εγω το κανω 0,11 παιζει θεμα??? Αυτα!!! Λοιπον σας καληνυχτω κι απο αυριο θα βγαλουμε τα ψωνια!! :lol:

Τα διάκενα υπο νορμάλ συνθήκες κλείνουν λογω φθοράς της έδρας και στις εισαγωγής και στις εξαγωγής.
Για να μεγαλώσει το διάκενο, κατι αλλο (πχ εκκεντροφόρος) πρέπει να εχει υποστεί φθορά.

Εφ όσον λέει 0,12 εως 0.18 θα τις κάνεις οπως λέει.
Γιατί να τις αφήσεις στο 0,11 που ειναι εκτός, εφ όσον το έχεις λυμμένο?
Καλύτερα μάλιστα να τις πας προς το ανωτερο όριο, ωστε να μην χρειαστούν ρύθμιση σύντομα.

stef88x
12/12/2012, 10:57
Τα διάκενα υπο νορμάλ συνθήκες κλείνουν λογω φθοράς της έδρας και στις εισαγωγής και στις εξαγωγής.
Για να μεγαλώσει το διάκενο, κατι αλλο (πχ εκκεντροφόρος) πρέπει να εχει υποστεί φθορά.

Εφ όσον λέει 0,12 εως 0.18 θα τις κάνεις οπως λέει.
Γιατί να τις αφήσεις στο 0,11 που ειναι εκτός, εφ όσον το έχεις λυμμένο?
Καλύτερα μάλιστα να τις πας προς το ανωτερο όριο, ωστε να μην χρειαστούν ρύθμιση σύντομα.

Εννοειται οτι θα ολα θα γινουν πενα!! Εκει που μπερδευτικα ειναι στο εξης. Τις παω στο ανωτερο οριο? και της εισαγωγης και της εξαγωγης? ή στο ανωτερο της οριο της εισαγωγης και στο κατωτερο της εξαγωγης οπως γραφω στ διαγραμμα? ή το αντιθετο :eek:
Δηλαδη πχ για τον 4 κυλινδρο.
Εξαγωγης: την πρωτη δε τη πειραζω και στη δευτερη θα βαλω πλακακι 2.14 αντι για 2.12
Εισαγωγης: Και στις δυο αντι για 2.05 βαζω 2.15 (η μηπως 1.995[που νομιζω οτι δεν υπαρχει αλλα λεμε τωρα])

Μπερδευτηκα εντελως :a4:

Πολυμήχανος
12/12/2012, 12:36
Προσπαθείς να τις πας στο μέσο των ορίων. Αν σου λέει π.χ. 0.12 - 0.18, τότε προσπαθείς να τις πας (0.12+0.18)/2 = 0.15

Αν μετράς διάκενο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ του ορίου π.χ. 0.10, αυτό θα έχει διαφορά 0.05 από το μέσο 0.15 που θες να πετύχεις.

Θα βγάλεις το καπελώτο, θα το μετρήσεις, και θα βάλεις καπελώτο 0.05 νούμερα μικρότερο νούμερο.

Και έτσι θα έρθει η βαλβίδα εκεί που την θες, στο 0.15 (μεσον του 0.12-0.18)

Αν δεν το πετυχαίνεις κατά μέσον ακριβώς, όσο πιο κοντά γίνεται στο μέσον, και οπωσδήποτε εντός του διαστήματος.

stef88x
12/12/2012, 12:45
Για να γινω πιο συγκεκριμενος. Το διακενο με το καιρο μεγαλωνει η μικραινει?? Το ιδιο ισχυει και στις εισαγωγης και στις εξαγωγης? Καπου διαβασα κατι τετοιο και δε μπορεσα να το ξαναβρω και το ειχα περασει λιγο γρηγορα, αυτο με μπερδευει .

Πολυμήχανος
12/12/2012, 12:48
Και οι δύο καταστάσεις τυχαίνουν. Και να μεγαλώσει, και να μικρύνει. Πιο σύνηθες να κλείνει αλλά έχει συμβεί και να μεγαλώνει.

stef88x
12/12/2012, 12:57
Λοιπον αν κανω λαθος διορθωστε με:
Εισαγωγης απο αριστερα προς τα δεξια οπως φαινονται:
1.95 1.95 2.01 2.00 1.95 2.04 1.98 1.97

Εξαγωγης απο αριστερα προς τα δεξια οπως φαινονται:
2.15 2.13 2.17 2.11 2.16 2.14 2.13 2.11

stef88x
13/12/2012, 17:30
Προσπαθείς να τις πας στο μέσο των ορίων. Αν σου λέει π.χ. 0.12 - 0.18, τότε προσπαθείς να τις πας (0.12+0.18)/2 = 0.15

Αν μετράς διάκενο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ του ορίου π.χ. 0.10, αυτό θα έχει διαφορά 0.05 από το μέσο 0.15 που θες να πετύχεις.

Θα βγάλεις το καπελώτο, θα το μετρήσεις, και θα βάλεις καπελώτο 0.05 νούμερα μικρότερο νούμερο.

Και έτσι θα έρθει η βαλβίδα εκεί που την θες, στο 0.15 (μεσον του 0.12-0.18)

Αν δεν το πετυχαίνεις κατά μέσον ακριβώς, όσο πιο κοντά γίνεται στο μέσον, και οπωσδήποτε εντός του διαστήματος.

Αυτο τωρα το ειδα οποτε στο προηγουμενο ποστ ειναι σωστα τα νουμερα. Ευχαριστω πολυ !!

panosr27
08/01/2013, 18:38
καλή χρονιά να έχουμε!ενα μεγάλο μπράβο και απο μένα για την ανακατασκευή !!!αν θέλεις μπορώ να σου πώ τον τρόπο να μετατοπίσεις-καταργήσεις το κόφτη !

Tsimuhas
09/01/2013, 01:02
Για πες μας τον τροπο....

stef88x
09/01/2013, 01:13
καλή χρονιά να έχουμε!ενα μεγάλο μπράβο και απο μένα για την ανακατασκευή !!!αν θέλεις μπορώ να σου πώ τον τρόπο να μετατοπίσεις-καταργήσεις το κόφτη !

Καλη χρονια φιλε!! Για πες να μαθαινουμε
:a2:

panosr27
11/01/2013, 20:00
βγάζεις το μηχανισμό του ταχυμέτρου απο το μαύρο πλαίσιο-κουτί με πολύ προσοχή, κάτω απο την πλάκα και κολλημένο πάνω στον άξονα της βελόνας θα δεις ένα κομμάτι λαμάκι που περιστρέφετε μαζί με τον άξονα, γυρνώντας τώρα με το δάχτυλο σου την βελόνα και όταν αυτή θα δείχνει 180km περίπου το λαμάκι αυτο περνά απο ενα μαύρο πλαστικό εξαρτημα μεσα εκει ειναι ενα φωτοκυτταρο το οποιο ειναι ο ρουφιανος που ψαχνουμε!αν θελεις να τον αφαιρεσεις μπορεις να ξεβιδωσεις το πλακετακι αυτο να το μονωσεις και να το βγαλεις εκτος του κουτιου του ταχυμετρου(δεν το συστηνω λογο υγρασιας απο πλυσιμο η βροχη) αλλιως αν θελεις να τον μετατοπισεις οπως ειχα κανει στο δικο μου εκοψα ενα κομματι απο το λαμακι με εναν καλο κοφτη που εχουν οι ηλεκτρονικοι και ετσι ο ρουφιανος εδινε εντολη καπου στα 215km!το ιδιο συστημα εχει και το super four! γαμωτο τελικα η πρωτη παλια αγαπη παει στον παραδεισο???

stel89
11/01/2013, 20:34
βγάζεις το μηχανισμό του ταχυμέτρου απο το μαύρο πλαίσιο-κουτί με πολύ προσοχή, κάτω απο την πλάκα και κολλημένο πάνω στον άξονα της βελόνας θα δεις ένα κομμάτι λαμάκι που περιστρέφετε μαζί με τον άξονα, γυρνώντας τώρα με το δάχτυλο σου την βελόνα και όταν αυτή θα δείχνει 180km περίπου το λαμάκι αυτο περνά απο ενα μαύρο πλαστικό εξαρτημα μεσα εκει ειναι ενα φωτοκυτταρο το οποιο ειναι ο ρουφιανος που ψαχνουμε!αν θελεις να τον αφαιρεσεις μπορεις να ξεβιδωσεις το πλακετακι αυτο να το μονωσεις και να το βγαλεις εκτος του κουτιου του ταχυμετρου(δεν το συστηνω λογο υγρασιας απο πλυσιμο η βροχη) αλλιως αν θελεις να τον μετατοπισεις οπως ειχα κανει στο δικο μου εκοψα ενα κομματι απο το λαμακι με εναν καλο κοφτη που εχουν οι ηλεκτρονικοι και ετσι ο ρουφιανος εδινε εντολη καπου στα 215km!το ιδιο συστημα εχει και το super four! γαμωτο τελικα η πρωτη παλια αγαπη παει στον παραδεισο??? μαλλον μιλας γ αυτο 279069 δε ειναι φωτοκυταρο αλλα μαγνητικός ανιχνευτής με μορφή πέταλου εντός του οποίου περνάει εσωτερικά ένα έλασμα σαν λεπίδα περιστρεφόμενο μαζί με τον άξονα του κοντέρ (άρα δίνει σήμα στροφών κοντέρ που σημαίνει ότι τα γιαπωνεζάκια έχουν αντιστοιχίσει την ταχύτητα σε χλμ/ώρα με τις στροφές του άξονα κοντέρ). οταν λες λαμακι εννοείς το έλασμα που περνάει μεσα απο το πεταλο??? αν ναι νομίζω είναι λίγο επίφοβο να το κόψεις... υπάρχει και πιο ασφαλής λύση.....

panosr27
12/01/2013, 22:04
αν θυμαμε καλα ναι αυτη ειναι η πλακετα(εχουν περασει 10 χρονια απο τοτε)τωρα φωτοκυτταρο η μαγνιτικος ανιχνευτης δεν εχει σημασια η λειτουργια ειναι ιδια!σιγουρα θελει προσοχη το ειπα και στην αρχη αν εχεις αλλο τροπο δωσε ιδεα στα παιδια!

stel89
13/01/2013, 18:59
Εγώ προσωπικά δε θα έκοβα το έλασμα γτ δε ξέρω πως δουλεύει.. Άλλος τρόπος ίσως να είναι το βάψιμο του ελάσματος. Kαι άλλη μια λύση για μένα η πιο σίγουρη..Ο άξονας του κοντέρ εαν γυρνά πολύ γρήγορα πχ στα 185 χλμ κοντά τότε παράγονται παλμοί το ρεύμα αντί να γυρίσει στην ηλεκτρονική δηλαδή απο IGN να πάει στο ΟUT καταλήγει στο GND και γειώνεται..και ετσι το μηχανακi μπερδευει. το θετικό 12 Βόλτ (το + για είσοδο στο IGN και το - στην γείωση GND )περνά μέσα απο μία αντίσταση και γίνεται σαν να λέμε π.χ 9 βόλτ, το αντιλαμβάνεται η ηλεκτρονική ως σήμα και δίνει σπινθήρα σε όλα τα μπουζί. .. παίρνουμε αυτή την αντίσταση και την τοποθετούμε μεταξύ IGN και ΟUT αφαιρούμε τη γείωση GND και το πλακετακι όποτε το ρεύμα γύρνα πίσω στην ηλεκτρονική χωρίς τη παρέμβαση του κόφτη...

Πολυμήχανος
13/01/2013, 20:31
Επειδή σας βλέπω που παιδεύεστε, και επειδή εγώ ξέρω πως δουλεύει στο αδερφό VFR400-NC30.

Απλά ακολουθούμε που πάει το OUT της πλακετούλας, στην ηλεκτρονική, το κόβουμε, και το συνδέουμε στην παροχή 12Volt της ηλεκτρονικής. Και τέλος. Ούτε κοντέρ να ανοίγουμε ούτε τπτ.

Το καλώδιο που φεύγει από το OUT στα Honda της εποχής, είναι πορτοκαλί με μπλε ρίγα. Η τροφοδοσία της ηλεκτρονικής είναι μαύρο με άσπρη ρίγα. Το πιο πιθανό, και στο NC29 τα ίδια χρώματα είναι. Αν όχι, βρήσκουμε τα ανάλογα. Κόβουμε το πορτοκαλί όπως έρχεται, και την κομένη μεριά της ηλεκτρονικής την πατσάρουμε πάνω στο μαύρο με άσπρη ρίγα. Την άλλη μεριά, απλά την καλύπτουμε να μην ακουμπήσει κάπου, και την αφήνουμε στην ησυχία της.

Η λογική της πλακέτας για όσους ενδιαφέρονται, είναι ότι στο OUT βγάζει 12V όσο είμαστε στην ''νομιμη'' περιοχή και 0V όταν είμαστε στην ''παράνομη''. Οπότε με την παραπάνω επανακαλωδίωση, η ηλεκτρονική κοροιδεύεται ότι είναι μόνιμα στην ''νομιμη'' περιοχή.

Το βγάλσιμο του μεταλικού φύλλου, επίσης δουλεύει ακριβώς το ίδιο, απλά θέλει να λύσεις κοντέρ. Επίσης η λύση αυτή έχει το μειονέκτημα, ότι η μοτό δεν δουλεύει σωστά χωρίς ταχύμετρο (αν λείπει τελείως, το μοτέρ δουλεύει μέχρι 5000rpm)

Ο αντικόφτης του HRC για το VFR-NC30 που έχει το ίδιο ακριβώς σύστημα στο ταχύμετρο, κάνει απλά την επανακαλωδίωση που περιέγραψα παραπάνω, το κουτάκι του είναι εντελώς ψαρωτικό (είχα, τον άνοιξα, είδα).

stel89
13/01/2013, 21:38
ναι μπορεί να γίνει και εκεί συμφωνώ.... διαφωνώ όμως εδώ
Η λογική της πλακέτας για όσους ενδιαφέρονται, είναι ότι στο OUT βγάζει 12V το OUT δε βγαζει 12V γτ υπαρχει πιο πριν μια αντισταση 1470Ω... οποτε το κανεις οπως ειπες εκει πισω απλα παρεμβαλεις μια τετοια αντισταση...

Πολυμήχανος
13/01/2013, 23:33
ναι μπορεί να γίνει και εκεί συμφωνώ.... διαφωνώ όμως εδώ το OUT δε βγαζει 12V γτ υπαρχει πιο πριν μια αντισταση 1470Ω... οποτε το κανεις οπως ειπες εκει πισω απλα παρεμβαλεις μια τετοια αντισταση...

Σήμα είναι, δεν τροφοδοτεί κάτι. Η αντίσταση δλδ στην ηλεκτρονική είναι πολύ παραπάνω, οπότε πάλι 12V μοιράζεται η τάση. Μέτρα το με πολύμετρο, πόσα Volt βγάζει από το OUT στο GND. Κούνα και την βελόνα και δες τι κάνει όταν είναι στην ''νόμιμη'' περιοχή και τι στην ''παράνομη''

Έτσι και αλλοιώς, 12, 9 ,10, 13, εσύ ΜΗ-ΜΗΔΕΝ θέλεις να πάει, οπότε είτε το γεφυρώσεις όπως στο λέω, είτε βάλεις μια αντίσταση, το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο, κόφτης ακυρώνεται.

;)

panosr27
16/01/2013, 14:32
προς stel89 τελικα ειναι φωτοκυτταρο και οχι μαγνητικος ανιχνευτης οποτε ξεχνα τα περι βαψιματος κτλ.μην μπερδευεις τις στροφες που μας φερνει η ντιζα με την περιστροφη της βελονας (http://www.explainthatstuff.com/how-speedometer-works.html βασικη λειτουργια κοντερ) απαντηση στο [...Ο άξονας του κοντέρ εαν γυρνά πολύ γρήγορα πχ στα 185 χλμ κοντά τότε παράγονται παλμοί το ρεύμα αντί να γυρίσει στην ηλεκτρονική δηλαδή απο IGN να πάει στο ΟUT καταλήγει στο GND και γειώνεται..και ετσι το μηχανακi μπερδευει. το θετικό 12 Βόλτ (το + για είσοδο στο IGN και το -....]

προς Πολυμηχανο προσωπικα δεν θα εκοβα ποτε καλωδιωση για να αφαιρεσω τον κοφτη απλα με τον τροπο που περιεγραψα καταφερα να τον μετατοπισω και να επεμβενει στα 215 χλμ/ω περιπου και δεν εχει το μειονεκτιμα που αναφερεις!το μοτερ θα δουλευει μεχρι 5000 στροφες οταν δεν συνδεσεις καθολου την πλακετα!

Πολυμήχανος
16/01/2013, 15:01
προσωπικα δεν θα εκοβα ποτε καλωδιωση για να αφαιρεσω τον κοφτη απλα με τον τροπο που περιεγραψα καταφερα να τον μετατοπισω και να επεμβενει στα 215 χλμ/ω περιπου και δεν εχει το μειονεκτιμα που αναφερεις!το μοτερ θα δουλευει μεχρι 5000 στροφες οταν δεν συνδεσεις καθολου την πλακετα!

Δεν είναι ο τάφος του Φαραώ, δεν είναι εγχείριση εγκεφάλου. 'Ενα καλώδιο είναι, μην φτάνουμε και σε τρομοκρατίες την σκέψη μας... :lol:

Και άμα είναι να ανοίξεις το κοντέρ, γιατί να μην βγάλεις τελείως το λαμάκι, αλλά να κάνεις μισή δουλειά; :winka: Το να δουλεύει μέχρι 5000 στροφές άμα βγάλεις τα όργανα, με ποια λογική ΔΕΝ είναι μειονέκτημα της μεθόδου;

Και δεν χρειάζεται ΚΑΝ να κόψεις καλώδιο άμα θέλεις, απλά βγάζεις το σχετικό pin από το βύσμα της ηλεκτρονικής (τα pins στα βύσματα βγαίνουν αν κλείσεις ενα δοντάκι-προεξοχή που τα σφηνώνει στην θέση τους) και το χώνεις να σφηνώσει στο pin των 12V τροφοδοσίας.

Και καλώδιο δεν κόβεις, και κοντέρ δεν ανοίγεις, και ο πιο εύκολος τρόπος είναι, και ο κόφτης καταργείται τελείως, και ΜΗΔΕΝ κόστος έχει, και αν για κάποιο λόγο θέλεις το επαναφέρεις στην μαμά κατάσταση εύκολα, και δουλεύει ακόμα και χωρίς όργανα. Όλα σε ένα. Και ξαναλέω, ΤΟ ΙΔΙΟ ακριβώς κάνει και ο επίσημος αντικόφτης.

Ιδού το δικό μου:
279375
Tο pin με το πορτοκαλι-μπλε καλώδιο (σήμα από τον κόφτη) , έχει βγει και έχει σφηνωθεί στο μαύρο-άσπρο (12v). To βύσμα είναι της ηλεκτρονικής, οχι της πλεξούδας. Έχω βάλει και ένα προστατευτικό ΜΗΝ τυχόν και ακουμπήσει κάπου που δεν πρέπει, αν και όλο μαζί το βύσμα είναι μέσα σε λαστιχένιο κάλυμα και τέλος... Η τελική μου είναι πια στο... NIPPON SEIKI :lol:

stef88x
16/01/2013, 15:20
Η τελική μου είναι πια στο... NIPPON SEIKI :lol:

:bawl:

srxakias
16/01/2013, 16:36
Δεν είναι ο τάφος του Φαραώ, δεν είναι εγχείριση εγκεφάλου. 'Ενα καλώδιο είναι, μην φτάνουμε και σε τρομοκρατίες την σκέψη μας... :lol:

Και άμα είναι να ανοίξεις το κοντέρ, γιατί να μην βγάλεις τελείως το λαμάκι, αλλά να κάνεις μισή δουλειά; :winka: Το να δουλεύει μέχρι 5000 στροφές άμα βγάλεις τα όργανα, με ποια λογική ΔΕΝ είναι μειονέκτημα της μεθόδου;

Και δεν χρειάζεται ΚΑΝ να κόψεις καλώδιο άμα θέλεις, απλά βγάζεις το σχετικό pin από το βύσμα της ηλεκτρονικής (τα pins στα βύσματα βγαίνουν αν κλείσεις ενα δοντάκι-προεξοχή που τα σφηνώνει στην θέση τους) και το χώνεις να σφηνώσει στο pin των 12V τροφοδοσίας.

Και καλώδιο δεν κόβεις, και κοντέρ δεν ανοίγεις, και ο πιο εύκολος τρόπος είναι, και ο κόφτης καταργείται τελείως, και ΜΗΔΕΝ κόστος έχει, και αν για κάποιο λόγο θέλεις το επαναφέρεις στην μαμά κατάσταση εύκολα, και δουλεύει ακόμα και χωρίς όργανα. Όλα σε ένα. Και ξαναλέω, ΤΟ ΙΔΙΟ ακριβώς κάνει και ο επίσημος αντικόφτης.

Ιδού το δικό μου:
279375
Tο pin με το πορτοκαλι-μπλε καλώδιο (σήμα από τον κόφτη) , έχει βγει και έχει σφηνωθεί στο μαύρο-άσπρο (12v). To βύσμα είναι της ηλεκτρονικής, οχι της πλεξούδας. Έχω βάλει και ένα προστατευτικό ΜΗΝ τυχόν και ακουμπήσει κάπου που δεν πρέπει, αν και όλο μαζί το βύσμα είναι μέσα σε λαστιχένιο κάλυμα και τέλος... Η τελική μου είναι πια στο... NIPPON SEIKI :lol:
Αναλυτικοτατος Σωστοτατος [μεταξυ 250-300 δεν μπερδευει λιγο]:rotflmao::wave2:

Tsimuhas
16/01/2013, 16:43
Ψιλομπερδευτικα ειναι η αληθεια στο πως θα το κανω... Αν το κανει καποιος σε NC29 ας βγαλει καμια φωτογραφια να μην κανω κανενα λαθος...

stel89
16/01/2013, 19:51
προς stel89 τελικα ειναι φωτοκυτταρο και οχι μαγνητικος ανιχνευτης οποτε ξεχνα τα περι βαψιματος κτλ.μην μπερδευεις τις στροφες που μας φερνει η ντιζα με την περιστροφη της βελονας (http://www.explainthatstuff.com/how-speedometer-works.html βασικη λειτουργια κοντερ) απαντηση στο [...Ο άξονας του κοντέρ εαν γυρνά πολύ γρήγορα πχ στα 185 χλμ κοντά τότε παράγονται παλμοί το ρεύμα αντί να γυρίσει στην ηλεκτρονική δηλαδή απο IGN να πάει στο ΟUT καταλήγει στο GND και γειώνεται..και ετσι το μηχανακi μπερδευει. το θετικό 12 Βόλτ (το + για είσοδο στο IGN και το -....]

προς Πολυμηχανο προσωπικα δεν θα εκοβα ποτε καλωδιωση για να αφαιρεσω τον κοφτη απλα με τον τροπο που περιεγραψα καταφερα να τον μετατοπισω και να επεμβενει στα 215 χλμ/ω περιπου και δεν εχει το μειονεκτιμα που αναφερεις!το μοτερ θα δουλευει μεχρι 5000 στροφες οταν δεν συνδεσεις καθολου την πλακετα!
τεσπα δεν επιμενω για τον μαγνητικο ανιχνευτη μια και επεμενα πριν και τα εκανα μανταρα... ο πολυμηχανος εχει απολυτο δικιο και Συγνώμη που σου χάλασα το εξαιρετικό tutorial
Αν γινεται ας διαγραφούν οι απαντήσεις μου για να μην παρεμβαίνω με λάθη σε μια τετοια περιγραφή.

stef88x
11/02/2013, 14:57
Καλησπερα!!!! Αφου περιμενα τοσο καιρο, με πολλα αναποδα στη πορεια, να ερθουν καποια ανταλλακτικα που χρειαζομουν διαφορες ιδεες μου έμπαιναν στο μυαλο!!!
και η μια απ αυτες παρακατω :evil:
Κρεμασμα ξήλωμα,,,,, κλασικα πραγματα!!!!
281752
281753
και εδω η ιδεα
281754
Η μ@λ@κι@ ειναι οτι ειναι απο zxr 250 και δε ξερω ακομα τι θα κανω με φρενα! βλεπουμε ομως προς το παρων θελω να κατσε πρωτα πανω για να δω τις αποστασεις...

stef88x
11/02/2013, 15:01
Εδω φαινεται η διαφορα του kawa σταυρου με το δικο μου. Θα γινει ο σταυρος ο δικος μου σε τορνο και θα πρασαριστει στου kawa. Τα δικα μου δε θελω να τα χαλασω

281755
281756

Πολυμήχανος
11/02/2013, 17:28
Αν το κάνεις για εμφάνιση ναι, αλλά άμα το κάνεις γιατί νομίζεις ότι είναι καλύτερο το USD του kawa ατύχησες και τζάμπα θα παιδευτείς.

Ξέρω, άμα σου μπει μια ιδέα σε τρώει να την κάνεις, αλλά εκτός που θα έχεις πάντα κάποιο θέμα με το πηρούνι από το kawa (τα στοπ δεν θα δουλεύουνε, κάπου κάτι θα βρήσκει στα όργανα π.χ., δεν θα σεταριστεί ΠΟΤΕ σωστά σαν ανάρτηση στο CBR, δεν θα κλειδώνει το τιμόνι, θα έχεις άλλο κλειδί για τιμόνι από το ντεπόζιτο κ.ο.κ.), θα χαλάσεις χρόνο-χρήμα-κόπο για να χειροτερέψεις οδηγικά το CBR.

Σετάρισε σωστά το μαμά πηρούνι και συνολικά καλύτερο δεν θα βρεις.

stef88x
11/02/2013, 18:00
Αν το κάνεις για εμφάνιση ναι, αλλά άμα το κάνεις γιατί νομίζεις ότι είναι καλύτερο το USD του kawa ατύχησες και τζάμπα θα παιδευτείς.

Ξέρω, άμα σου μπει μια ιδέα σε τρώει να την κάνεις, αλλά εκτός που θα έχεις πάντα κάποιο θέμα με το πηρούνι από το kawa (τα στοπ δεν θα δουλεύουνε, κάπου κάτι θα βρήσκει στα όργανα π.χ., δεν θα σεταριστεί ΠΟΤΕ σωστά σαν ανάρτηση στο CBR, δεν θα κλειδώνει το τιμόνι, θα έχεις άλλο κλειδί για τιμόνι από το ντεπόζιτο κ.ο.κ.), θα χαλάσεις χρόνο-χρήμα-κόπο για να χειροτερέψεις οδηγικά το CBR.

Σετάρισε σωστά το μαμά πηρούνι και συνολικά καλύτερο δεν θα βρεις.

Τα στοπ κτλ δεν ειναι προβλημα γιατι θα κανω αλλες μανες απλα για αρχη θελω πρωτα να καθισει σωστα πανω για να παρω σωστα μετρα οπως λεω παραπανω. Τωρα για οδικη συμπεριφορα θα δειξει εδω μπορει και να χεισ δικιο;)

CBR900RR 98-99
11/02/2013, 19:32
cbr 400 rr με ανεστραμενο αυτο θα ηθελα οντως να το δω,τωρα αν χειροτερεψει δεν ξερω!προχωρα και θα δεις παντος εχε τα δικα του καβατζα οπως λες παραπανω!
:beer::beer::beer:

thomas tuning
11/02/2013, 19:53
σε μια αναλογη μετατροπη που εκανα ως μειον το μονο που βρηκα ηταν οτι εσφιξε λιγο σαν αισθηση το μπροστινο κατα τα αλλα βελτιωθηκε πολυ

ale3is
11/02/2013, 20:14
oταν λες αναλογη Θωμα τι εννοεις? τα nsr εχουν συμβατικο παρολαυτα ειναι επιπεδα μπροστα απο τα rgv σε στριψιμο απο οτι ακουω κι απο οτι βλεπαμε στο ππε.. εχω τις αμφιβολιες για το κατα ποσο ενα τοσο παλιο αναποδο μπορει να αντικαταστησει επαξια ενα συμβατικο HONDA!!!...

thomas tuning
11/02/2013, 20:23
αναλογη ειπα μιας κ εγω το τοποθετησα σε παλιο μηχανακι vx 800 suzuki απο kawasaki upside down παλια γεωμετρια με νεο μπροστινο ειχε πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο τα αναμενομενα

thomas tuning
11/02/2013, 20:25
κ μερικες φωτο

stef88x
12/02/2013, 13:25
Θωμα για δωσε καμια πληροφορια γιατι ψαχνομαι... με φρενα τι εκανες? μου βγαινουν τσιμα τσιμα οι δισκοπλακες θα αναβασω φωτο το βραδυ να δειτε τι εννοω. Η γεωμετρια που λετε γιατι να αλλαξει?? Αυτο απο το σταυρο δεν οριζεται? Στην περιπτωση που χρειαστει δηλαδη να κανω αλλες μανες το ιδιο δε θα μεινει?

thomas tuning
12/02/2013, 14:09
εγω χρησιμοποιησα τον τροχο κ τη δαγκανα απο το vx μονο το upside down πηρα απο το kawaski βασικα το εκανα γιατι δεν ηθελα αλλη ζαντα εμπρος κ αλλη πισω πολυ πιο δυσκολο αυτο που εκανα μιας κ χρειαστηκε να παιξω με τον αξονα τα ρουλεμαν κτλ κ να κανω κ ανταπτορα για τι δαγκανα οσο για τη γεωμετρια αυτο που λεω ειναι η γωνια caster η γωνια που σχηματιζει το μπροστινο συστημα με το εδαφος ημουν τυχερος κ ειχα διαφορα μολις μια μοιρα μερικες φωτο να δεις λιγες περισσοτερες λεπτομεριες αν φαινονται απο τις φωτο

thomas tuning
12/02/2013, 14:13
κ να ζητησω συγνωμμη εκ των προτερων απο το φιλο που δημιουργησε το θεμα κ ποσταρω δικες μου φωτο

stef88x
12/02/2013, 23:28
κ να ζητησω συγνωμμη εκ των προτερων απο το φιλο που δημιουργησε το θεμα κ ποσταρω δικες μου φωτο

Καλα κανεις να παρω και καμια ιδεα.
Τελικα επειδη δε με παίρνει θα κανω πιο φαρδιες μανες με βαση τις παλιες μου ωστε να μην αλλαξει η καστερ.

astroman76
12/02/2013, 23:49
το πηρουνι του CBR οπως και ολλα τα 400 χοντα ειναι απο τα καλητερα στην αγορα... του ΖΧR250 ειναι πολυ budget αν ειναι να βαλεις ενα USD ψαξε απο 929/954/VTRsp1 ολλοι αυτο κανουν στο εξωτερικο

Πολυμήχανος
12/02/2013, 23:53
Thomas tuning, πολύ ωραία δουλειά έχεις κάνει.

motomaniac
13/02/2013, 13:40
το πηρουνι του CBR οπως και ολλα τα 400 χοντα ειναι απο τα καλητερα στην αγορα... του ΖΧR250 ειναι πολυ budget αν ειναι να βαλεις ενα USD ψαξε απο 929/954/VTRsp1 ολλοι αυτο κανουν στο εξωτερικο

το αυτο!! συμφωνω απολυτα!

αν κι εγω εκανα μετατροπη κι εβαλα kawa usd στο tzr μου.. εντυπωσεις οοοοοταν περπατησει..

stef88x
13/02/2013, 15:37
"ειναι πολλα τα λ7 αρη" για ducati μπροστινο + τα οσα βγουν στην πορεια. Θα συνεχισω μ αυτο π εχω κι αν βγει καλως αλλιως βαζω παλι το παλιο ετσι κι αλλιως αθικτα θα ειναι ;)

astroman76
13/02/2013, 17:38
τι ντουκατι? απο CBR ειναι αυτα που σου λεω...

thomas tuning
13/02/2013, 19:39
κ το δικο μου απο zxr 250 kawasaki ειναι

stef88x
15/02/2013, 17:23
τι ντουκατι? απο CBR ειναι αυτα που σου λεω...

Σορρυ για το μπερδεμα οι τιμες ομως πανω κατω ιδιες ειναι. Οπως ειπα θα το προσπαθησω μ αυτο που εχω και βλεπουμε στην πορεια.

stef88x
12/03/2013, 12:54
Αφου τελειωσαμε με το fourακι σιγα σιγα συνεχιζουμε εδω!
Σημερα εστειλα τα σχεδια στο μηχανουργιο αρα μαλλον μεσα στη βδομαδα θα τα εχω
284384
284385
το υλικο θα ειναι αλουμινιο αεροπορικου τυπου

wolfi
12/03/2013, 19:56
ΔΛΔ κραμα 7075 T651;)

motomaniac
12/03/2013, 23:08
θελω να μαθω ποσο θα κοστισει αυτη η διαδικασια..

υγ αφου εκανες τα σχεδια και θα κανει την κοπη γιατι δεν εκανες την κατω πλακα λιγο πιο ενισυμενη με 2 σετ βιδες απο καθε πλευρα? η διαφορα σε υλικο ειναι μηδαμινη.

Da.Vintage
13/03/2013, 12:10
Τι κάνουν τα άτομα ρε παιδάκι μου!!!

Respect
+400

stef88x
13/03/2013, 15:26
θελω να μαθω ποσο θα κοστισει αυτη η διαδικασια..

υγ αφου εκανες τα σχεδια και θα κανει την κοπη γιατι δεν εκανες την κατω πλακα λιγο πιο ενισυμενη με 2 σετ βιδες απο καθε πλευρα? η διαφορα σε υλικο ειναι μηδαμινη.

Δε βρηκα πανω απο 30mm πλακα ρε γαμω :sick: Ο συγκεκριμενος ειναι συνεργατης οποτε για λεφτα δε ξερω να σου πω........!! Παντως απ οσο γνωριζω θελουν 30 ευρα την ωρα. Μεχρι να παρουν κεντρα και να κοπουν θελει κανα 5ωρο η διαδικασια πιστευω αρα...
υγ: αν εβρισκα πιο χοντρη πλακα θα θελα να το βγαλω καπως ετσι http://zonneveldproducts.mamutweb.com/subdet29.htm (αυτο με τις 4 βιδες) αλλα δε βρηκα

MAΝΟΣ
13/03/2013, 16:35
Δε βρηκα πανω απο 30mm πλακα ρε γαμω :sick: Ο συγκεκριμενος ειναι συνεργατης οποτε για λεφτα........!! Παντως απ οσο γνωριζω απ αλλους θελουν 30 ευρα την ωρα. Μεχρι να παρουν κεντρα και να κοπουν θελει κανα 5ωρο η διαδικασια πιστευω αρα...
υγ: αν εβρισκα πιο χοντρη πλακα θα θελα να το βγαλω καπως ετσι http://zonneveldproducts.mamutweb.com/subdet29.htm (αυτο με τις 4 βιδες) αλλα δε βρηκα

στον ταυρο στην διομηδους ειναι ο κ.χρηστος εχει οτι διαστασεις θελεις σε παχος χρεωνει περιπου 1 ευρω το κιλο...καλη συνεχεια!!!

kyriakos2662
19/09/2015, 23:31
Δε βρηκα πανω απο 30mm πλακα ρε γαμω :sick: Ο συγκεκριμενος ειναι συνεργατης οποτε για λεφτα δε ξερω να σου πω........!! Παντως απ οσο γνωριζω θελουν 30 ευρα την ωρα. Μεχρι να παρουν κεντρα και να κοπουν θελει κανα 5ωρο η διαδικασια πιστευω αρα...
υγ: αν εβρισκα πιο χοντρη πλακα θα θελα να το βγαλω καπως ετσι http://zonneveldproducts.mamutweb.com/subdet29.htm (αυτο με τις 4 βιδες) αλλα δε βρηκα

καλησπέρα σας...έχω ένα cbr 400 aero...θέλω να του αλλάξω υποπλαίσιο πίσω πλαστικά σέλα κ.λ.π...γενικά κώλο...μήπως ξέρετε κάποιο σύχρονο μηχανάκι απο το οποίο τεριάζει??για να μην αγοράσω υποπλαίσιο και δεν κάνει...γιατί από ότι είδα από τα σύχρωνα μοντέλα δεν είναι και πολύ φθήνα...σας ευχαριστώ...

Dalt0n
20/09/2015, 00:34
καλησπέρα σας...έχω ένα cbr 400 aero...θέλω να του αλλάξω υποπλαίσιο πίσω πλαστικά σέλα κ.λ.π...γενικά κώλο...μήπως ξέρετε κάποιο σύχρονο μηχανάκι απο το οποίο τεριάζει??για να μην αγοράσω υποπλαίσιο και δεν κάνει...γιατί από ότι είδα από τα σύχρωνα μοντέλα δεν είναι και πολύ φθήνα...σας ευχαριστώ...

στο δικό μ cbr400 φτιάξαμε υπό πλαίσιο μόνοι μας και βάλαμε πολυεστερικο κολο από R6 με τις ίδιες σελες. .
με κόστος μόνο τον πολυεστερικο κολο

kyriakos2662
20/09/2015, 18:54
στο δικό μ cbr400 φτιάξαμε υπό πλαίσιο μόνοι μας και βάλαμε πολυεστερικο κολο από R6 με τις ίδιες σελες. .
με κόστος μόνο τον πολυεστερικο κολο

φίλε μου το cbr 400 aero έχεις η το rr?? με αλουμίνιο το φτιάξατε?

Dalt0n
20/09/2015, 21:00
φίλε μου το cbr 400 aero έχεις η το rr?? με αλουμίνιο το φτιάξατε?

το rr έχω

dimmie_72
20/09/2015, 22:44
το rr έχω

αφού το πούλησες ρε ψεύτη :bawl:

kyriakos2662
21/09/2015, 00:52
Αν σου είναι ευκολο μπορείς να μου πεις λεπτομέρειες για το πως το φτιαξατε κ.λ.π...γιατί ψάχνω καιρό κ δεν έχω καταλήξει κάπου...

Dalt0n
21/09/2015, 01:51
αφού το πούλησες ρε ψεύτη :bawl:

μην ασχολείσαι αν δεν θες να βοηθήσεις