View Full Version : cbr 400 gull arm
motomaniac
02/07/2012, 21:28
10-40 ναι. μοτουλ 5100 ομως? ποσα χιλιομετρα εκανες? δεν εννοω να καει οπως το παπαι μου που βγαζει ασπρο καπνο απλα κατεβαζει την σταθμη μετα απο 1000χιλιομετρα..
Οχι δεν ηταν μοτουλ. Τα εβγαλα τωρα που ξεκινησα την ανακατασκευη περιπου στα 5000 χλμ δηλαδη. Δεν εκαψε σταγονα.
Μετά απο πολύ καιρό είπαμε να κατσαβιδιασουμε επιτελους και εμεις λιγο..263448263449263450
λιγα πράγματα. τελειωσαμε με τα φρένα και κάτι σημαζεματα στο μέρος κάτω από τη σέλα...
Επίσης μέσα στο κακό χαμό που γίνετε εκεί μέσα βρήκαμε ένα σωληνάκι κάτω στο πάτωμα που μοιάζει με αυτά της υποπιεσης αν όντως είναι από κει γτ δε το είδαμε ακόμα λέτε να είναι ο αυτός ο λόγος που ρετάρει???
CBR900RR 98-99
05/07/2012, 00:35
Αντε επιτελους να δουμε κατι.....!ωραιος!
Λοιπον επειδη δεν σε ξεχασα(σε περιπτωση που νομιζες κατι τετοιο!)οταν με το καλο ανεβω αυγουστο πανω θα σε παρω τηλεφωνω να ερθω να το δω απο κοντα!
Υ.Γ.μετα απο τοσο καιρο λεω παει το παρατησε αυτο ητανε!
CBR900RR 98-99
05/07/2012, 00:41
Ρε παιδια να ρωτησω κατι ασχετο..Ηρθε η ωρα να αλλαξω λαδια και ο μαστορας στη Χοντα μου ειπε να βαλω τα Μοτουλ 5100 αλλα σε 15-50 και οχι 10-40 οπως λεει το μανουαλ γιατι λεει πως ο κινητηρας ειναι 20 χρονων και με αυτες τις θερμοκρασιες 30+ θα εχει καλυτερη προστασια με τα 15-50.Εχει λεει και αλλον πελατη με cbr 400rr nc29 και τα χρησιμοποιει σε αυτον πανω απο χρονο χωρις κανενα προβλημα.
(εγω αυτη τη στιγμη εχω τα bell ray τα ημισυνθετικα σε 10-40)
Να τον εμπιστευτω η να συνεχισω με 10-40???
Φιλε μου αν θες την γνωμη μου βαλε 20w-50 ιξωδες χειμωνα καλοκαιρη και καθαρισες, απλα τον χειμωνα θα κανεις λιγο παραπανο στατικο ζεσταμα!
Αλαγη στα 5000χλμ παντα!
Και λαδια για μενα με την σειρα 1)REDLINE 2)TORCO 3)AMSOILS το 1 και το 3 βγαινουν μονο συνθετικα και το 2 θα παρεις το συνθετικο αμα αποφασησεις να επειλεξης αυτο!
Και μια οσο το δυνατον γενικη κι απο μενα!!
263472
Επίσης μέσα στο κακό χαμό που γίνετε εκεί μέσα βρήκαμε ένα σωληνάκι κάτω στο πάτωμα που μοιάζει με αυτά της υποπιεσης αν όντως είναι από κει γτ δε το είδαμε ακόμα λέτε να είναι ο αυτός ο λόγος που ρετάρει???
μηπως ειναι το υποπιεσης απο τον πρωτο κυλινδρο? καποια 400αρια εχουν στον 1ο κυλινδρο (αριστερα) ενα τετοιο ωστε να αφηνει τη βενζινη να κατεβει στα καρμπρατερ
Δε νομίζω γτ έχει μέσα σαν τάπα κάτι.....
μηπως ειναι το υποπιεσης απο τον πρωτο κυλινδρο? καποια 400αρια εχουν στον 1ο κυλινδρο (αριστερα) ενα τετοιο ωστε να αφηνει τη βενζινη να κατεβει στα καρμπρατερ
kostaspetrou
05/07/2012, 18:50
μηπως ειναι το υποπιεσης απο τον πρωτο κυλινδρο? καποια 400αρια εχουν στον 1ο κυλινδρο (αριστερα) ενα τετοιο ωστε να αφηνει τη βενζινη να κατεβει στα καρμπρατερ
Τα σωληνάκια που λες δεν είναι γι'αυτό το λόγο:το υποπίεσης που κάνει τη βενζίνη να κατεβαίνει ξεκινάει πάντα απ'το καρμπυρατέρ(μετά την πεταλούδα) και καταλήγει στη βαλβίδα κάτω απ' το ντεπόζιτο.Καμμιά σχέση δεν έχουν με κυλίνδρους.
Μάλλον πρόκειται για σωληνάκι αναθυμιάσεων ή σωληνάκι υπερχείλισης καρμπυρατέρ.
Μάλλον πρόκειται για σωληνάκι αναθυμιάσεων ή σωληνάκι υπερχείλισης καρμπυρατέρ.
Αν ειναι αναθυμιασεων η υπερχειλισης γιατι εχει μεσα μια μπιλια που το βουλωνει??? Βρισκεται ακριβως κατω απο τα κολαρα των καρμπς
kostaspetrou
05/07/2012, 22:20
Αν ειναι αναθυμιασεων η υπερχειλισης γιατι εχει μεσα μια μπιλια που το βουλωνει??? Βρισκεται ακριβως κατω απο τα κολαρα των καρμπς
Μα αυτό λέω και γω στον dimzan,δεν παίζει σωληνάκι υποπίεσης να ξεκινάει απ'τον ΚΥΛΙΝΔΡΟ!
Το σωληνάκι υποπίεσης βρίσκεται πάντα μετά την πεταλούδα και πιάνει είτε στο ίδιο το καρμπυρατέρ είτε ακόμα πιο χαμηλά(κολλάρα στην περίπτωσή σου).
ΥΓ:Για να μην παρεξηγούμαστε κύλινδρο θεωρούμε ό,τι είναι κατ' απ' τις βαλβίδες.Ούτε κολλάρα καρμπυρατέρ,ούτε το μέρος της εισαγωγής πριν τις βαλβίδες.
ειχε και το cb400 μου κατι στον πρωτο κυλινδο και νομιζα ηταν αυτο.. παει και καιρος σορρυ
universalgr1
06/07/2012, 06:12
ειχε και το cb400 μου κατι στον πρωτο κυλινδο και νομιζα ηταν αυτο.. παει και καιρος σορρυ
Κι ομως και στο δικο μου το super four υπαρχει σωληνακι υποπιεσης απ'το ρουμπινετο στον πρωτο κυλινδρο.
kostaspetrou
06/07/2012, 07:29
Κι ομως και στο δικο μου το super four υπαρχει σωληνακι υποπιεσης απ'το ρουμπινετο στον πρωτο κυλινδρο.
Σε ποιό σημείο πιάνει;Στα κολλάρα μεταξύ καρμπ-κυλινδροκεφαλής,στο κάτω μέρος του καρμπ,που;
universalgr1
06/07/2012, 07:51
Πιάνει πάνω στην κεφαλη.
Δες στη φωτό.
kostaspetrou
06/07/2012, 08:15
Πιάνει πάνω στην κεφαλη.
Δες στη φωτό.
Δεν είναι κεφαλή,αλλά αρχή εισαγωγής.Για την ακρίβεια πιάνει αμέσως εκεί που τελειώνουν τα κολλάρα του καρμπ.
Ναι,υποπίεσης είναι.
universalgr1
06/07/2012, 08:45
Δεν είναι κεφαλή,αλλά αρχή εισαγωγής.Για την ακρίβεια πιάνει αμέσως εκεί που τελειώνουν τα κολλάρα του καρμπ.
Ναι,υποπίεσης είναι.
Αν το δεις απο κοντα ομως το σωληνακι παει καρφι πανω στην κεφαλη!!
Προφανως ειναι στην εισαγωγη,απλα χωροταξικα βγαινει σε "περιεργο" σημειο..
Κι εμενα οταν το πρωτοειδα ομολογω μου κοστισε αρκετη ωρα μεχρι να παρω χαμπαρι τι παιζει.. :lol:
:beer:
Κάπως έτσι τα βγάζει και σε μας 1 σε κάθε κύλινδρο όλα είναι βουλωμένα με μπίλια και δεν καταλήγουν πουθενά θα βγάλω φώτο σήμερα αν τελικά έχει φύγει από κει...
Δεν ξέρω για το super four αλλά το cbr έχει τρόμπα βενζίνης οπότε δεν του χρειάζεται η υποπίεση για να κατεβάσει βενζίνη.
Δείτε το parts catalog του CBR ΕΔΩ (http://www.cmsnl.com/honda-cbr400rrn-nc29-105-japanese-domestic_model17183/partslist/E02.html#results) για τον κύλινδρο. Εκεί που λες ότι έχεις τα σωληνάκια έχει τα parts με νούμερα 16 (ροδέλα), 5 (παρέμβυσμα με σπείρωμα M5 στη μεριά που πιάνει στον κύλινδρο), 23 (σφικτήρας) και 6 (τάπα). Φαίνονται μόνο στον πρώτο κύλινδρο υπάρχει σε όλους.
Αυτά υπάρχουν εκεί για να συνδέσεις σωληνάκια και με υποπιεσόμετρα να συγχρονίσεις τις πεταλούδες των καρμπιρατέρ. Τα σωληνάκια που βλέπετε εκεί προφανώς τα είχε βάλει κάποιος προηγούμενος και τα είχε αφήσει μόνιμα επάνω για ευκολία μιας και είναι πολύ δυσπρόσιτα σημεία.
Τις μπίλιες τις είχε βάλει για να τα σφραγίσει. Αν δεν είναι σφραγισμένα τότε ο κύλινδρος ρουφάει αέρα από την τρύπα με αποτέλεσμα να μην δουλεύει σωστά.
Δεν ξέρω για το super four αλλά το cbr έχει τρόμπα βενζίνης οπότε δεν του χρειάζεται η υποπίεση για να κατεβάσει βενζίνη.
Δείτε το parts catalog του CBR ΕΔΩ (http://www.cmsnl.com/honda-cbr400rrn-nc29-105-japanese-domestic_model17183/partslist/E02.html#results) για τον κύλινδρο. Εκεί που λες ότι έχεις τα σωληνάκια έχει τα parts με νούμερα 16 (ροδέλα), 5 (παρέμβυσμα με σπείρωμα M5 στη μεριά που πιάνει στον κύλινδρο), 23 (σφικτήρας) και 6 (τάπα). Φαίνονται μόνο στον πρώτο κύλινδρο υπάρχει σε όλους.
Αυτά υπάρχουν εκεί για να συνδέσεις σωληνάκια και με υποπιεσόμετρα να συγχρονίσεις τις πεταλούδες των καρμπιρατέρ. Τα σωληνάκια που βλέπετε εκεί προφανώς τα είχε βάλει κάποιος προηγούμενος και τα είχε αφήσει μόνιμα επάνω για ευκολία μιας και είναι πολύ δυσπρόσιτα σημεία.
Τις μπίλιες τις είχε βάλει για να τα σφραγίσει. Αν δεν είναι σφραγισμένα τότε ο κύλινδρος ρουφάει αέρα από την τρύπα με αποτέλεσμα να μην δουλεύει σωστά. Αυτό υποπτευόμουν ότι κάνουν αλλά δεν ήμουν σίγουρος.. Μακάρι να είναι αυτό ώστε να το βουλώσω και να δουλέψει σωστά η άτιμη.....
universalgr1
06/07/2012, 20:14
Δεν ξέρω για το super four αλλά το cbr έχει τρόμπα βενζίνης οπότε δεν του χρειάζεται η υποπίεση για να κατεβάσει βενζίνη.
Πολυ σωστος!! Αλλωστε στο super four δεν παει στο κυλινδρο,παει στην κεφαλη,διπλα στην εισαγωγη και καταληγει στο ρουμπινετο.
:beer:
Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ειχαμε αλλαξει τα κολαρα εισαγωγης και επειδη βαριομουν να περιμενω τη honda 1.30 μηνα να μου τα φερει πηρα ημιτασιον και φυσικα δεν εκατσαν σωστα και αναγκαστικα πηρα τα μαμα και σημερα τα παρελαβα!! Τα βαλαμε πανω καθησανε κουτι δεσαμε φιλτρα κλπ παταμε μιζα τιποτα !!! Ρευμα στα μπουζι εχουμε λαθος στις πιπες δε καναμε, οπως παλιοτερα, βενζινη κατεβαζει και κλεισαμε με τον ιδιο τροπο αυτες τις τρυπες για την υποπιεση. Σκαει κανονικα παει να παρει με λιγο πεξιμο στο γκαζι αλλα μπα!!! Τι μπορει να φταιει?? Να ανοιξουμε καρμυρατερ για καθαρισμα??? Αν υπαρχει καπου στο φορουμ κατι για καθαρισμα με τετραδα καρμυρατερ ας το στειλει καποιος γιατι το ψιλοφοβαμε!!!
Βενζινη πως ξερεις οτι κατεβαζει?
αμα απο τροφοδοσια αερα και σπινθιρα εισαι οκ θα πρεπε να παρει.
μηπως το χεις μπουκωσει? πρεπει να παιξεις με τα καρμπυρατερ αναγκαστικα. Εφοσον παει να παρει και σκαει πιστευω πως τα μιγματα σου δεν ειναι σωστα
Δε ξερω τι παιζει!! Πριν με τις μαπα εισαγωγες επαιρνε αμεσως, Ισως επειδη πατησε σωστα και η ρυθμιση ειναι οτι να ναι να μην παιρνει. Το απογευμα θα τα ανοιξουμε και βλεπουμε. Απλα δεν πρεπει να τα σπασουμε κομματι κομματι απο τη τετραδα σωστα??? Στα λεκανακια θελει φλατζοκολλα μετα ή τα κλεινουμε με την υπαρχον φλατζα, ή και τα δυο??? :a4:
Πολυμήχανος
09/07/2012, 13:36
Αν εννοείς στους πάτους από τα λεκανάκια, ΜΗΝ ΔΙΑΝΝΟΗΘΕΙΣ να βάλεις φλαντζόκολλα. Θα λιώσει από την βενζίνη, θα σκορπίσει μέσα στα κάρμπς και τελικά ΘΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΑΧΡΗΣΤΑ.
Αν χάνουν τα λεκανάκια, βάλε καινούρια λαστιχάκια (παραγγελία γνήσια) ή πάρε orings στο κατάλληλο μέγεθος-πάχος, και προσάρμοσέ το, με χρήση κυανοκρυλικής κόλλας αν χρειαστεί τσιμπιά-τσιμπιά για να κάτσει στο αυλάκι το λάστιχο.
κανα καλο topic???????????
απ εδω ειχε φυγει τελικα...263807το διπλα263808και η τετραδα263809
Οριστε και καποιες φωτο απο το καθαρισμο!! Τελικα δεν ειναι τιποτα το τρομερο :D Παντως μια χαρα καθαρα ηταν ολα σκεφτηκα μηπως ξεφυσωθηκε ο δολοφονος γι αυτο δεν επαιρνε μπροστα, θα το κοιταξω και θα σας πω!!263913263914263915
263920263921
Η ιδια διαδικασια εγινε στα υπολοιπα 3. Λυναμε ολα τα πλαστικα(φλοτερ, φλατζες), σπρει, το αφηναμε λιγο δρασει, μετα οδοντοβουρτσα και τα ζιγκλερ με ντιζα, μετα καλο σκουπισμα,δεσιμο και στο επομενο!
kostaspetrou
10/07/2012, 14:34
Μπράβο,καλή δουλειά! :beer:
Συμβουλές:
1)άλλαξε ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ τις βίδες με ανοξείδωτες άλλεν.
2)ξαβίδωσε τις βίδες αέρα και άλλαξε το ορινγκ που είναι στη βάση τους
3)βίδωσε τέρμα τις βίδες αέρα και κοίτα αν προεξέχουν όλες το ίδιο μεσ'το βεντούρι.Αν όχι,άλλαξέ την.
4)άλλαξε όλα τα ορινγκ.Εννοώ όλα.Είν' ευκαιρία τώρα που τα 'χεις μπροστά σου.
5)μην ξεχάσεις τη ρύθμιση στάθμης στα φλοτέρ.
Και κάτι άσχετο:τί ζιγκλέρ ρελαντί φοράς;
Μπράβο,καλή δουλειά! :beer:
Συμβουλές:
1)άλλαξε ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ τις βίδες με ανοξείδωτες άλλεν.
2)ξαβίδωσε τις βίδες αέρα και άλλαξε το ορινγκ που είναι στη βάση τους
3)βίδωσε τέρμα τις βίδες αέρα και κοίτα αν προεξέχουν όλες το ίδιο μεσ'το βεντούρι.Αν όχι,άλλαξέ την.
4)άλλαξε όλα τα ορινγκ.Εννοώ όλα.Είν' ευκαιρία τώρα που τα 'χεις μπροστά σου.
5)μην ξεχάσεις τη ρύθμιση στάθμης στα φλοτέρ.
Και κάτι άσχετο:τί ζιγκλέρ ρελαντί φοράς;
1)Ναι αυτο αυριο κιολας θα γινει
2)μια χαρα τα ειδα φιλε μου περυση τετοιο καιρο πηγαν για καθαρισμα και ειναι καινουρια
3)εγινε
4)οκ
5)δεν εχω ιδεα πως γινεται αυτο, αν θελεις μου λες!!!!
Οταν λες τι ζιγκλερ φοραει τι εννοεις??
Πολυμήχανος
11/07/2012, 07:52
Τα ζιγκλερ έχουν νούμερα, ανάλογα της διαμέτρου. Αλλάζοντας το ζιγκλέρ, αλλάζεις την ποσότητα του καυσίμου που ρίχνει το καρμπυρατέρ στο μοτέρ.
Υπάρχει το κύριο ζιγκλέρ, και το ζιγκλέρ ρελαντί. Το πρώτο είναι αυτό που είναι βιδωμένο πάνω στην φλογέρα, το εξάρτημα που κρατάς στο χέρι με τις τρυπίτσες είναι η φλογέρα, και το ζιγκλέρ είναι η ταπίτσα με την τρύπα βιδωμένο πάνω. Το κύριο ζιγκλέρ είναι υπεύθυνο όταν ανοίγουν τα σλάιντς, δλδ από μεσσαίες στροφές και πάνω. Άμα το προσέξεις καλά θα δεις ότι έχει χαραγμένο νούμερο πάνω του π.χ. 115
Όταν τροποποιούμε το φιλτροκούτι, βάζουμε ελεύθερη εξάτμιση κ.ο.κ. και πάει πιο πολύς αέρας στο μοτέρ, τότε βάζουμε και πιο μεγάλο ζιγκλέρ, για να δουλεύει σωστά το μοτέρ.
Το ζιγκλερ ρελαντί, είναι το άλλο ζιγκλέρ, το μικρό, το μονοκόματο και είναι υπεύθυνο για την τροφοδοσία στο ρελαντί-χαμηλές στροφές. Δεν θυμάμαι αν λέει νούμερο κι αυτό, λογικά θα λέει κάπου, μεγενθυτικός φακός και ψάξτο. Νομίζω (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι 35 νούμερο στο δικό σου.
Η στάθμη των φλοτέρ, είναι σημαντική, διότι αν έχει βγει εκτός προδιαγραφών, επηρεάζει και αυτή την λειτουργία, αφού μπορεί να ''στεγνώνει'' από καύσιμο το μοτέρ αν η στάθμη έχει κατέβει πολύ (=φλοτέρ πολύ κλειστό) ή να πνίγεται στην βενζίνη (φλοτέρ πολύ ανοικτό). Το φλοτέρ το μετράμε ΣΥΝΗΘΩΣ, μετρώντας πόσο προεξέχει το φλοτέρ, από το επίπεδο που δένει το λεκανάκι, δες ενα παράδειγμα που βρήκα με εικόνα εδω http://www.xjrider.com/gallery/albums/userpics/10089/FloatHeight2-1.jpg . Η μέτρηση γίνεται με το φλοτέρ να πατάει κλειστό, αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ, χωρίς να συμπιέζεται το ελατηριάκι στην βελόνα του.
Δες το μάνιουαλ ή ας πει κάποιος που ξέρει, τι στάθμη πρέπει να έχει στα φλοτέρ του, το CBR σου. Η ρύθμιση γίνεται λυγίζοντας ένα λαμάκι στο φλοτέρ που ακουμπάει η βελόνα πάνω του, ρίξε μια ματιά εδώ >>> http://www.randakks.com/GL1000%20Float%20Set%208.JPG
kostaspetrou
11/07/2012, 09:17
Με κάλυψε ο Πολυμήχανος από πάνω.Πρέπει να βρεις οπωσδήποτε service manual για να ρυθμίσεις σωστά το ύψος της στάθμης των φλοτέρ.
Τώρα,για το ζιγκλέρ ρελαντί κοίτα την εικόνα παρακάτω.Ξεβίδωσέ το και κοίτα τί γράφει επάνω.Συμβουλή:αν είναι 15 άλλαξέ το με το αμέσως μεγαλύτερο(17,5 ή έστω 20):τα πολύ μικρά ζιγκλέρ ρελαντί έχουν τάση να βουλώνουν εύκολα απ'τις βρωμιές της βενζίνης.264051
πολυ χρισημες οι συμβουλες σας και ευχαριστουμε πολυ... τωρα για το ρυθμιζμα του φλοτέρ το ελασματακι που είναι πάνω στο φλοτέρ στη εικόνα σου είναι πλαστικό σε μας και δε παίζει να ρυθμίζετε.. υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος μήπως γ αυτή τη περίπτωση?? και κατά πόσο χάθηκε η ρύθμιση??
kostaspetrou
11/07/2012, 15:46
πολυ χρισημες οι συμβουλες σας και ευχαριστουμε πολυ... τωρα για το ρυθμιζμα του φλοτέρ το ελασματακι που είναι πάνω στο φλοτέρ στη εικόνα σου είναι πλαστικό σε μας και δε παίζει να ρυθμίζετε.. υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος μήπως γ αυτή τη περίπτωση?? και κατά πόσο χάθηκε η ρύθμιση??
Πλαστικό έλασμα;Πού το'δες;
Δεν υπάρχει πλαστικό έλασμα,δες εδώ: http://www.randakks.com/GL1000%20Float%20Set%208.JPG
όχι το δικό μας δεν είναι έλασμα αυτό που δείχνεις εσύ είναι έλασμα... σε μας όλο το φλοτέρ είναι πλαστικό και εκεί που πατεί το πηραυλακι είναι πλαστικό και δεν κουνιέται ρούπι... από κει και πέρα διάβασα σ ένα αλλο φόρουμ ότι άμα είναι τέτοιου τύπου το αφήνουμε όπως έχει....
Όντως: http://www.cmsnl.com/honda-cbr400rrn-nc29-105-japanese-domestic_model17183/float-set_16013mv4000/
Τι διάολο, δεν ρυθμίζεται αυτό; Αν στραβώσει με τον καιρό το πλαστικό τι κάνεις παίρνεις άλλο φλοτέρ; :confused:
kostaspetrou
11/07/2012, 21:33
Μαλακίες της χόντα...
Έλεγξε εσύ το ύψος όπως προβλέπεται και μακάρι να' σαι εντάξει και να μη χρειαστεί νέο φλοτέρ.
Αν πάλι το ύψος δεν είναι το σωστό,δοκίμασε να το ρυθμίσεις σα να'ταν σίδερο.Λογικά θα λυγίζει,έστω και λίγο.
Μη βιαστείς να πετάξεις λεφτά που μπορεί να τα γλιτώσεις.Πάλεψέ το,τί πατεντιάρης λαός είμαστε; :D
Πολυμήχανος
11/07/2012, 21:48
Τα πλαστικά απλά τα ελέγχεις, αλλά γενικά δεν παθαίνουν κάτι.
άμα το δεις από κοντά θα καταλάβεις και συ οτι δε πρόκειται να πάθει τπτ.. τσπ μαλακίες ξεμαλακιες για μας που δεν εχουμε πείρα μας κατσαν κουτι... αν και δε βρισκω λογο να παιζουμε με τα χιλιοστα που κλεινει το φλοτερ αλλα τσπ... η μηχανη τελικα πηρε μπροστα...
kostaspetrou
11/07/2012, 22:45
άμα το δεις από κοντά θα καταλάβεις και συ οτι δε πρόκειται να πάθει τπτ.. τσπ μαλακίες ξεμαλακιες για μας που δεν εχουμε πείρα μας κατσαν κουτι... αν και δε βρισκω λογο να παιζουμε με τα χιλιοστα που κλεινει το φλοτερ αλλα τσπ... η μηχανη τελικα πηρε μπροστα...
Κοίτα,συν πλην μισό χιλιοστό δεν έχεις θέμα.
Τώρα βέβαια,εσάς σας νοιάζει να το βολτάρετε και ας μην είναι τέλειο.
Εννοείται ότι και γω το ίδιο θα'κανα,ειδικά αν ήμουν σκασμένος για βόλτες!
Κάντε ένα συγχρονισμό καρμπυρατέρ και τα υπόλοιπα έρχονται!
[...]
αν και δε βρισκω λογο να παιζουμε με τα χιλιοστα που κλεινει το φλοτερ αλλα τσπ... η μηχανη τελικα πηρε μπροστα...
[...]
Κάποιος θα υπάρχει ;)
Όλα καλά; Ρετάρει ή ό,τι άλλο;
θέλω να σου πω οτι δεν υπάρχει λόγος να χάνεται η ρύθμιση του φλοτέρ σε άλλα μοντελα και να παίζουμε με τα χιλιοστα.. δε μας νοιάζει μονό η βόλτα έχουμε άλλες μηχανές να βολτάρουμε.. μας αρέσει η φαση ανακατασκευή και γενικά να παιδευόμαστε.. αυτό με το συγχρονισμό μια κουβέντα είναι...
δουλεύει πολυ καλύτερα αλλα νομιζω με το συγχρονισμό θα στρώσει..
kostaspetrou
11/07/2012, 23:06
θέλω να σου πω οτι δεν υπάρχει λόγος να χάνεται η ρύθμιση του φλοτέρ σε άλλα μοντελα και να παίζουμε με τα χιλιοστα.. δε μας νοιάζει μονό η βόλτα έχουμε άλλες μηχανές να βολτάρουμε.. μας αρέσει η φαση ανακατασκευή και γενικά να παιδευόμαστε.. αυτό με το συγχρονισμό μια κουβέντα είναι...
Όλα απορυθμίζονται με τον καιρό,υπάρχει δεν υπάρχει λόγος.Γι'αυτό υπάρχει και η διαδικασία ελέγχου.
Ελέγξτε τις στάθμες και μετά προχωράς.
Σε διαβεβαιώ ότι ένα χιλιοστό πάνω ή κάτω κάνει μεγάλη διαφορά,ειδικά στα μικρά ανοίγματα.
Πάρτε το καρμπτγιούν: http://carbtune.com/
και ο συγχρονισμός είναι παιχνιδάκι.
Aφού γουστάρετε να μαστορεύετε και να μαθαίνετε κάντε το σωστά.
Γενικά μην αφήνετε μισές δουλειές γιατί θα τις βρείτε μπροστά σας σύντομα έχοντας ενδεχομένως προκαλέσει νέες βλάβες.
Τα φλοτερ ειναι ετσι 264122264121
τα μετρησαμε τελικα ολα με παχυμετρο σε θεση ηρεμιας μεσα στο λεκανακι και φαινεται να ηταν ολα στο ιδιο υψος. Το ιδιο καναμε και με τα ζιγκλερ που ειπε ενα παλικαρι πιο πανω.
Και γι αυτους που εωτησαν τι ζιγκλερ φοραει. Αυτο γραφει πανω 35S
264124
και αυτο 108
264123
Οριστε κι ενα βιντεακι, δεν ακουγεται καλα αλλα ισα ισα για να παρετε μια ιδεα.
http://www.youtube.com/watch?v=5dWuBiwL5kU&feature=youtu.be
kostaspetrou
12/07/2012, 14:49
Μπράβο,τουλάχιστον δεν έχετε θέμα με τα φλοτέρ.Άλλαξε βίδες και όρινγκ,κάνε συγχρονισμό και τα υπόλοιπα είναι εύκολα!
Προχώρα άφοβα!
Άρα φοράς 35 ζιγκλέρ ρελαντί και 108 κυρίως ζιγκλέρ.
Οριστε κι ενα βιντεακι, δεν ακουγεται καλα αλλα ισα ισα για να παρετε μια ιδεα.
http://www.youtube.com/watch?v=5dWuBiwL5kU&feature=youtu.be
Ρε χέστηκα με τον ήχο!Βάλε καμμιά εξάτμιση,το'χεις ξεβράκωτο με το μπουρί! :lol:
Ρε χέστηκα με τον ήχο!Βάλε καμμιά εξάτμιση,το'χεις ξεβράκωτο με το μπουρί!
χαχαχαχαχαχα!! Λεει ομως το μπουρι!!!! Λοιπον επειδη αυτο το σκ εμεινα μονος ασχοληθηκα με τα πλαστικα!!
Αφου πηρα τα απαραιτητα
264308
και εβγαλα στη φορα ολα τα πλαστηκα
264309
σκεφτηκα τι με περιμενει βλεπονταντας τα αυτοκολλητα κατω απο το βερνικι
264310
και εδω
264311
264312
τελικα ομως με λιγο τριψιμο και με ενα κοπιδι βγαιναν ευκολα
264313
αλλα επρεπε να φυγει ολο το βερνικι ωστε να γινει μια επιφανεια
Αρχικα ετριψα με γυαλοχαρτο 120 και εφτασα εδω
264314
264315
Επειδη η επιφανεια που ειχε μεινει ηταν πολυ αγρια τα ξαναπερασα ολα με P380 ωστε να γινει σχεδον ισιο.(στη φωτο δε φαινεται αλλα στο πιασιμο το καταλαβαινεις)
264316
Και περασα τα αβαφα κομματια με πλαστικοποιητη και στη συνεχεια ασταρι
264317
Αυτα εγιναν χθες σημερα ξεκινησα το βαψιμο!!!
motomaniac
15/07/2012, 17:58
σκεψου τι τραβηξα εγω.. οτι βλεπεις εκτος απο την ουρα ειναι βερνικομενο αυτοκολλητο.. αλλη πιοτητα η Honda τοτε... αλλα νομιζω πως χρειαζοταν κι αλλο τριψιμο. τα RR φαινεται σαν μην τα αφαιρεσες η με γελαει το ματι μου? καλη επιτυχια σου ευχομαι με το βαψιμο. πσοσοχη στα μυγακια.. εχουν το κακο συνηθειο να καθονται στο φρεσκοβαμμενο... τι χρωμα θα την κανεις?
264330
Οχι απλα ετσι φαινεται ειναι αλφαδι!!!
Λοιπον εδω μετα το βαψιμο χωρις βερνικι:
264369
264370
264371
Στο ντεποζιτο αν το παρατηρισετε μου ξεφυγε το μαυρο αλλα τα διορθωσα στη συνεχεια
Εδω τα ψιλοεδεσα για να μπορεσω να βγαλω το σχεδιο που ηθελα:
264372
264373
264374
Και αυτο για να παρατε μια ιδεα για το αποτελεσμα(θελουν αλλο ενα χερι βερνικι)
264375
264376
Ολοκληρωμενο θα το δειτε ελπιζω μεχρι τη Τεταρτη :D
Tsimuhas
16/07/2012, 10:37
Μπραβο ρε φιλε πολυ καλη δουλεια! συνεχισε ετσι!
vforever
21/07/2012, 16:18
Ωραια δουλεια.Καλη συνεχεια :a014:
264475
Αυριο θα βαλουμε και τα υπολοιπα κομματια~!!!! Καμια ιδεα για να στηριξουμε το μπροστα φτερο υπαρχει????
universalgr1
23/07/2012, 00:00
:beer:
Πολυμήχανος
23/07/2012, 00:01
Πάρε καινούριες βάσεις (τα στρόγγυλα στα καλάμια). Έχω ένα ζευγάρι (από VFR), ΔΕΝ είναι τελείως σπασμένα σαν τα δικά σου, αλλά δεν είναι και καινούρια.
Aν θες στα στέλνω (στείλε ΠΜ αν είναι).
Πιο καλά όμως, πάρτα καινούρια. Αν είναι ακριβώς ίδια με του VFR (που αν κρίνω οπτικά, από το φτερό που έχεις, είναι...αλλά ψάξτο κι εσύ λίγο) είναι 61102-KY2-710 το παρτ νάμπερ του δεξιού και 61103-KY2-710 το αριστερό. Στον DavidSilverSpares πάντως τα βρήκα.
Διαφορετικά κάνε πλαστικοπλαστική στα ήδη υπάρχοντα...
Τελικα περασα τσερκι στις βασεις, ηταν σπασμενες μονο απο πισω και τα εκανα σα σφιχτήρες πιο ευκολα δουλευται φωτο το βραδακι!!!
Ετοιμο :D Και Παει γ@μιωντ@ς!!!!!!!! Της λειπει η εξατμιση αλλα σε μετα τις διακοπες :D
264721
264722
264723
264724
264725
Χρωσταω καλυτερες φωτο!!! Καλο καλοκαιρι και σας ευχαριστουμε για τη βοηθεια στιγμες που πραγματικα ηταν απαραιτητη!!!!!!!!
το αποτελεσμα ειναι τελειο.καλο καλοκαιρι:beer:
kostaspetrou
26/07/2012, 16:13
Βεντούζα το μηχανάκι!Ωραία δουλειά! :wave2:
Πολυ ομορφο βγηκε! με το καλ να τη χαρεις!
οταν μπορεσεις βαλε και πιο ωραιες φωτογραφιες και ισως ενα βιντεακι :)
Καλοταξιδο, καλοστριφτο
vforever
26/07/2012, 17:16
Ενα καταπληκτικο μηχανακι,στην κατασταση που του αξιζει.Καλες βολτες να χεις φιλε :beer:
κουκλι! ωραια επιλογη χρωματων,απο τα καλυτερα 400αρια που βγηκαν:beer:
universalgr1
27/07/2012, 09:25
Εξαιρετικο!!! Πολύ καλό βγήκε αδερφέ!!!
Να το χαρείς!! και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα αν έχεις!!!
:beer::beer:
πωπω κουκλι βγηκε...
πολυ ομορφο αποτελεσμα, οταν μπορεσεις βαλε και μερικες απο καλη αναλυση να το χαζεψουμε
sapila racing
27/07/2012, 10:32
Ωραίο έγινε! Περιμένουμε κι αλλες φωτό μετα τις διακοπές. :beer:
LOUKILOUK
28/07/2012, 22:55
Καλές διακοπές...το αξίζεις...:beer::wave2:
Shiatman
29/07/2012, 00:15
Κούκλα το εργαλείο, από τα πιο όμορφα, προσωπικά. Το χρώμα τι να πω.............:eek: ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ
Καλά να περάσεις και :beer::beer::beer:
argiris34
29/07/2012, 09:49
Ωραιο!!!!!
καλο καλοκαιρι και καλες βολτες
CBR900RR 98-99
30/07/2012, 14:58
Μπραβο στεφανε ωραιος! καλες βολτες να κανεις και να το χαρεις οσο δεν παει!
astroman76
30/07/2012, 15:14
Ωραια δουλεια αν και το φτερο θημηζει πολυ παλια CBR600... πιο ομορφα ειτανε τα σχεδια των 400...
Καλησπερα!!! Επαναφερω το θεμα λογο Γ@Μω τη ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ μου!!!!! Μου την ριξανε με οπισθεν ενω την ειχα παρκαρισμενη πισω απο ενα αυτοκινητο!!!! Ευτυχως ο οδηγος του αυτοκινητου ηταν γνωστος και τουλαχιστον το αριστερο μαρσπιε που στραβωσε θα το πληρωθω απ την ασφαλεια!!!Δε ξερω ομως τι παιχτηκε και μετα το πεσιμο πατιναρει ο συμπλεκτης οποτε θα τα πουμε συντομα!!! Επισης ειχα πει οτι θα ανεβασω το σχηματικο αλλα το ειχα ξεχασει. τωρα που το θυμηθηκα, εξαιτιας της ανακατασκευης του παιδιου με το srx, σας το δινω για οποιον το χρειαστει!!!
http://depositfiles.com/files/cl0zfvjv2
Οπως ειχα πει αρχισε να πατιναρει ο συμπλεκτης και ετσι ξεκινησαμε εργασιες. Σιγα σιγα θα γινουν και καποια ακομα πραγματακια που δεν ειχαν γινει. Να πω επισης οτι η μηχανη δε φορτιζε καλα και αφου ανοιξαμε το καπακι και δεν ειχα και τα κλειδια μαζι για να μετρησουμε τι ταση βγαζουν τα πηνια καναμε εναν οπτικο ελεγχο!!!
273347
273346
273348
Τα πηνια ηταν επισκευασμενα. Τα πηγα σε ενα φιλο να τα τσεκαρει που κανει περιελιξεις και μου ειπε οτι ειναι οκ. Μου εδωσε απλα κατι πραγματακια να τα ρετουσαρω.
Οταν τα βγαλαμε ηταν ετσι
273351
Καθαρισαμε τις παλιες μονωσεις
273349
και βαλαμε καινουριες
273350
Απο βδομαδα ακολουθει ο συμπλεκτης!!!! :wave2:
Καλησπερα και παλι!!! Το αργησαμε με το συμπλεκτη επειδη στην προσπαθεια να ξεβιδώσουμε τη καμπανα εγινε αυτο
275391
Δε πειραζει ομως τελικα βρεθηκε καμπανα κομπλε απο αγγλια και αναμενεται να ερθει μεσα στ βδομαδα...
Και αφου εγινε αυτο και το ασημι χρωμα στο μοτερ εγινε σκ@τ@ το μοτερ πηγε παγκο!!
Ακολουθει φωτοροματζο!!
275396
275397
Η πικρη αληθεια ειναι οτι στο μοτερ δεν εγινε σωστη δουλεια κι αυτο φαινεται
βγαλσιμο το καπακι του καρτερ γιατι τα καπακια ηθελα να περαστουν, εκτος απο χρωμα θερμοκρασιων , και βερνικη.
275398
Η αντλια βγηκε και καθαρηστικε. Αυτα που φαινονται ειναι κομματια απο φλατζοκολλα απο παλιο μαλλον ανοιγμα
Εδω φαινεται το ραγισμα ποιυ ειχε το καπακι της μιζας και επειδη ετσι κι αλλιως και εξωτερικα ηταν χαλια αγοραστηκε καινουριο
275399
το καινουριο
275400
Κατι που θελω να ρωτησω. Αυτη η χαλαρωτητα που εχει η αλυσιδα της αντλιας ειναι φυσιολογικη?
275401
275402
Εδω ειναι το καπακι του συμπλεκτη, οπως ηταν οταν το βγαλαμε
275403
Αλλη μια απο αλλη γωνια
275404
Ειπα να το στοκαρουμε και αν κατσει καλως, εδω το αποτελεσμα
275405
Και μετα απο καμια βδομαδα τριψιμο καθαρισμα κτλ το αποτελεσμα ηταν αυτο!
275406
275407
275408
275409
Ξεχασα να πω οτι οποιες βιδες βγηκαν αλλαχτηκαν με αλεν ανοξειδωτες για το ματι και μονο. Φυσικα οι παλιες κρατηθηκαν. Επισης οπου φαινοταν να υπηρχε oring αλλαχτηκαν μιας και ψιλοδιαροες υπηρχαν παντου.
Τελος, στο καπακι των βαλβιδων μια βιδα πηδηξε στο σφυξιμο, ο μ@λ^&&^% δοκιμαζα το ροποκλειδο πανω στο καπακι, οποτε αγορασα ενα σετακι helicoil για βιδες Μ6 και περιμενω να ερθει. Και αφου θα βγει το καπακι ξανα θα μετρησουμε και τα διακενα για να φυγει κι αυτο!!
Ισως τελικα το αλλαξουμε λιιιιιιιιιγο το προτζεκτ!!!!Αν μας βγει καλως αλλιως θα παραμεινει οπως ειναι !!
kppantelis
28/11/2012, 09:46
Φιλε μου,εχεις κανει πολυ καλη δουλεια και με πολυ μερακι γενικα σε ολη την ανακατασκευη.συγχαρητηρια λοιπον!:beer:
Σε ευχαριστω πολυ φιλε για τα καλα σου λογια!!!
thanos_s
29/11/2012, 00:39
Η χαλαροτητα της αλυσιδας αντλιας λαδιου ειναι Νορμαλ...
υ.γ. Ρε φιλε εχουμε μηχανες σε σαλονια κρεβατοκαμαρες, μπανια, αλλα και στην κουζινα??:D Fourlis ειναι ο απορροφητηρας???:D
thanos_s
29/11/2012, 00:41
Επισης για τον συμπλεκτη, εχω δουλεψει πολυ δισκακια και ελατηρια newfren..Πανε πολυ καλα, και ειναι πολυ οικονομικα..
Η χαλαροτητα της αλυσιδας αντλιας λαδιου ειναι Νορμαλ...
υ.γ. Ρε φιλε εχουμε μηχανες σε σαλονια κρεβατοκαμαρες, μπανια, αλλα και στην κουζινα??:D Fourlis ειναι ο απορροφητηρας???:D
αχαχαχαχαχα!!! Δε τη χρησιμοποιω!!!!! Οσο για το συμπλεκτη αυτος που πηρα εχει δισκακια ελατηρια τα παντα οποτε μετραω τα δικα μου και τα δικα του και κραταω τα καλυτερα κομματια
thanos_s
29/11/2012, 18:27
αχαχαχαχαχα!!! Δε τη χρησιμοποιω!!!!! Οσο για το συμπλεκτη αυτος που πηρα εχει δισκακια ελατηρια τα παντα οποτε μετραω τα δικα μου και τα δικα του και κραταω τα καλυτερα κομματια
Βαλε τουλαχιστον τα ελατηρια...δεν υπαρχει καμια περιπτωση να μην εχουν κλασει τα δικα σου..το κοστος ειναι μικροτερο απο 5 λιτρα αμολυβδη..
Βαλε τουλαχιστον τα ελατηρια...δεν υπαρχει καμια περιπτωση να μην εχουν κλασει τα δικα σου..το κοστος ειναι μικροτερο απο 5 λιτρα αμολυβδη..
Το ξερω οτι το κοστος ειναι μικρο αλλα οπως θα δεις παρακατω το ελαχιστο συμφωνα με το service manual ειναι 41,7 και αυτα που μου ηρθαν μαζι με τη καμπανα ειναι 42,6mm ενω τα καινουρια θα επρεπε να ειναι 43,2. οποτε δεν υπαρχει λογος να τα αλλαξω...
275731
giorgos.bmw
01/12/2012, 18:17
Η δουλεία σου δείχνει άνθρωπο με μεγάλη υπομονή. <<<<<< ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ >>>>>>:vroum:
Καλησπερα και απο μενα και συγχαρητηρια για το project σου.:beer::beer:
Μια ερώτηση θελω να σε κανω τον κινητήρα τον έβαψες μαυρο εσυ ?
Αν ναι με τι χρωμα το έκανες και αν ηταν σε sray....πιο ειναι?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.