Σύνδεση

View Full Version : 1290 Super Duke



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5

Billymuse
17/09/2013, 13:40
Τελικά έχει το κινητήρα του RC8 ?

Sapadak
17/09/2013, 13:49
Το υπόλοιπο μηχανάκι που είναι;

Δε σε εννοω

sniper
17/09/2013, 13:50
Δε σε εννοω

Λογικό.

Allst@rf
17/09/2013, 15:32
Παίζει και βίντεο στο σωλήνα με το νεο super Duke σε πίστα, ενάντια σε s1000 rr...

Black Mamba
27/09/2013, 11:02
Απο ΜοτοΤριτι:
Τέσσερις μόλις ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του, έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάποιες νέες φωτογραφίες του ΚΤΜ Super Duke 1290R παραγωγής. Οι φωτογραφίες ανήκουν στο γαλλικό site Moto-Station και απεικονίζουν το πολυαναμενόμενο μοντέλο στην τελική του μορφή. Σε αυτές βλέπουμε καθαρά τις αισθητικές επιλογές των Αυστριακών, οι οποίες κάνουν το νέο μοντέλο να μοιάζει περισσότερο με το 690 Duke παρά με το πρωτότυπο μοντέλο που είδαμε πέρσι.
Ο προβολέας, πάντως, έχει το ίδιο σχήμα με αυτόν του πρωτότυπου. Η σημαντικότερη διαφορά, από την άλλη, έχει να κάνει με την τοποθέτηση του συστήματος της εξάτμισης, η οποία δεν καταλήγει κάτω από τη σέλα (όπως στο πρωτότυπο), αλλά στο πλάι της μοτοσικλέτας.
Θυμίζουμε πως το νέο ΚΤΜ Super Duke 1290R θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του RC8 R, ο οποίος θα είναι ρυθμισμένος διαφορετικά και θα αποδίδει, όπως είναι φυσικό, λιγότερο. Ωστόσο, οι άνθρωποι της ΚΤΜ κάνουν λόγο για περισσότερους από 160 ίππους ισχύος:eek:. Σίγουρη θεωρείται και η προσθήκη συστήματος ABS, ενώ θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η ΚΤΜ θα εξοπλίσει το νέο μοντέλο της με το σύστημα ευστάθειας MSC της Bosch.

Allst@rf
27/09/2013, 11:11
Πολυ όμορφο είναι...

Μόνο τα όργανα του χαλουν την ομοιομορφια...

Sapadak
27/09/2013, 11:14
Εχει καμια διαφορα με το μπλε στις παραπανω φωτογραφιες?
Ακομα και η εξατμιση ειναι καρμπόν με το διπλο σφυχτήρα.


Δε καταλαβαινω...

Black Mamba
27/09/2013, 11:53
Εχει καμια διαφορα με το μπλε στις παραπανω φωτογραφιες?
Ακομα και η εξατμιση ειναι καρμπόν με το διπλο σφυχτήρα.


Δε καταλαβαινω...

Τι δεν καταλαβαινεις?:D
Οντως μονο το χρωμα ειναι διαφορετικο γιατι τα "γκεϊ μπλε" ηταν μηχανακια παραγωγης
και οχι πρωτοτυπα οπως το τερας που ειχαμε πρωτοδει.

Julius
27/09/2013, 12:43
Απο ΜοτοΤριτι:
ηΤέσσερις μόλις μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του, έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάποιες νέες φωτογραφίες του ΚΤΜ Super Duke 1290R παραγωγής. Οι φωτογραφίες ανήκουν στο γαλλικό site Moto-Station και απεικονίζουν το πολυαναμενόμενο μοντέλο στην τελική του μορφή. Σε αυτές βλέπουμε καθαρά τις αισθητικές επιλογές των Αυστριακών, οι οποίες κάνουν το νέο μοντέλο να μοιάζει περισσότερο με το 690 Duke παρά με το πρωτότυπο μοντέλο που είδαμε πέρσι.
Ο προβολέας, πάντως, έχει το ίδιο σχήμα με αυτόν του πρωτότυπου. Η σημαντικότερη διαφορά, από την άλλη, έχει να κάνει με την τοποθέτηση του συστήματος της εξάτμισης, η οποία δεν καταλήγει κάτω από τη σέλα (όπως στο πρωτότυπο), αλλά στο πλάι της μοτοσικλέτας.
Θυμίζουμε πως το νέο ΚΤΜ Super Duke 1290R θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του RC8 R, ο οποίος θα είναι ρυθμισμένος διαφορετικά και θα αποδίδει, όπως είναι φυσικό, λιγότερο. Ωστόσο, οι άνθρωποι της ΚΤΜ κάνουν λόγο για περισσότερους από 160 ίππους ισχύος:eek:. Σίγουρη θεωρείται και η προσθήκη συστήματος ABS, ενώ θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η ΚΤΜ θα εξοπλίσει το νέο μοντέλο της με το σύστημα ευστάθειας MSC της Bosch.

Καιρό είχε να μου σηκωθεί βλέποντας φωτογραφία από καινούργιο μηχανάκι!!!, (μόνο με κάτι Ζ1R την βρίσκω πλέον).

Πάντως οφείλω να ομολογήσω οτι διαβάζοντας..... «Τέσσερις μόλις μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του» .... λέω ορίστε την φάγαμε την ανάκληση απο τα αποδυτήρια και τώρα θα μας κράζουν και οι ζαρντινιέρες :cry:

RaGe_Raptor
27/09/2013, 19:09
πολύ καλό αλλά δε νομίζω πως μπορεί να χτυπήσει το βασιλιά της κατηγορίας που για εμένα είναι το Tuono με τον απίστευτα sexy V4 ....(στην ουσία ένα γυμνό RSV4 αφού και το πλαίσιο ίδιο είναι...)

Black Mamba
27/09/2013, 20:40
πολύ καλό αλλά δε νομίζω πως μπορεί να χτυπήσει το βασιλιά της κατηγορίας που για εμένα είναι το Tuono με τον απίστευτα sexy V4 ....(στην ουσία ένα γυμνό RSV4 αφού και το πλαίσιο ίδιο είναι...)

Μην παιρνεις και ορκο...
Μπορει να ειναι φουλ στα ηλεκτρονικα και ισως πιο δυνατο
αλλα σιγουρα θα ειναι βαρυτερο απο το SD.
Τα φαντασιωνομαι ηδη να κονταροχτυπιουνται στην πιστα
αλλα πολυ περισσοτερο στους δρομους οπου και ειναι στο στοιχειο τους!:a8:
Κολαση:a29:

Julius
30/09/2013, 09:18
Ελα μαν, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα, εμένα απο τις φωτό μου αρέσει άπειρα περισσότερο το νεο SD όσο για το performance….

Είναι απείρως περισσότερο απο τα δικά μου όρια εκτός εάν το θέμα είναι να βγάλουμε να μετρήσουμε τις δυναμομετρήσεις μάς.

Stabak
30/09/2013, 09:21
Ελα μαν, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα, εμένα απο τις φωτό μου αρέσει άπειρα περισσότερο το νεο SD όσο για το performance….

Είναι απείρως περισσότερο απο τα δικά μου όρια εκτός εάν το θέμα είναι να βγάλουμε να μετρήσουμε τις δυναμομετρήσεις μάς.

Μαλλον τις ακτινογραφίες με τα αυχενικά θα συγκρίνετε...:lol:

Black Mamba
30/09/2013, 09:43
Μαλλον τις ακτινογραφίες με τα αυχενικά θα συγκρίνετε...:lol:

Σωστος!!! :p
Σβερκος τουλαστιχον του Kυβερνητη Σβαρτς:lol:

motomaniac
30/09/2013, 11:22
Σωστος!!! :p
Σβερκος τουλαστιχον του Kυβερνητη Σβαρτς:lol:

γουσταρω!!! ειναι οικονομικα αυτα τα μηχανακια.. για να μην πηγαινεις πανω απο 160...

QSpec
01/10/2013, 03:29
300350

Περισσότερες φωτό εδώ:

http://rideapart.com/2013/09/exclusive-2014-ktm-1290-super-duke-r-photos-specs/

Του βάλανε μερικά άλογα...

spyrakos35
01/10/2013, 06:36
γουσταρω!!! ειναι οικονομικα αυτα τα μηχανακια.. για να μην πηγαινεις πανω απο 160...

ναι, καίνε που καίνε 5 λίτρα τα εκατό (βλέπε 1190 adv :cry:) τα πηγαίνεις και μέχρι 160...... τέλεια.... :lol:

endopandou
01/10/2013, 06:53
300350

Περισσότερες φωτό εδώ:

http://rideapart.com/2013/09/exclusive-2014-ktm-1290-super-duke-r-photos-specs/

Του βάλανε μερικά άλογα...

:eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::a2::a2::a2::a2::a2::a2::a2:

devil's animal
01/10/2013, 07:14
300350

Περισσότερες φωτό εδώ:

http://rideapart.com/2013/09/exclusive-2014-ktm-1290-super-duke-r-photos-specs/

Του βάλανε μερικά άλογα...

ενταξει, πραγματικα θα ηθελα να δω ποιος θα μπορει να πηγαινει με 300 μ'αυτο το πραγμα...
επισης αν ειναι κοντογραναζωμενο για να μην βλεπει 300, θα ηθελα να δω ποιος θα ανοιγει τερμα γκαζι με 1η, 2α, 3η...

δεν πανε καλα οι ανθρωποι...πανε να χτυπησουν το BMW s1000r μ'αυτο?:a21::a21:

DrBig
01/10/2013, 09:47
ενταξει, πραγματικα θα ηθελα να δω ποιος θα μπορει να πηγαινει με 300 μ'αυτο το πραγμα...
επισης αν ειναι κοντογραναζωμενο για να μην βλεπει 300, θα ηθελα να δω ποιος θα ανοιγει τερμα γκαζι με 1η, 2α, 3η...

δεν πανε καλα οι ανθρωποι...πανε να χτυπησουν το BMW s1000r μ'αυτο?:a21::a21:

Με τα ηλεκτρονικα καλουδια που θα εχει θα ειναι πυραυλος εδαφους-εδαφους και λιγο αερα πριν μπει το γουιλι κοντρολ. Τα 300 δεν νομιζω να τα βλεπει ετσι κι αλλιως λογω αεροδυναμικης. Το μονο που θα μπορουσε να με χαλασει ειναι αν εχει ηλιθιωδως μικρη αυτονομια.
Ουσιαστικα ενα γυμνο 1190 RC8 με ροπακλα ειναι και πιστευω θα δουμε το μοτερ αυτο και στο επερχομενο SS.

Αχ

endopandou
01/10/2013, 09:51
Με τα ηλεκτρονικα καλουδια που θα εχει θα ειναι πυραυλος εδαφους-εδαφους και λιγο αερα πριν μπει το γουιλι κοντρολ. Τα 300 δεν νομιζω να τα βλεπει ετσι κι αλλιως λογω αεροδυναμικης. Το μονο που θα μπορουσε να με χαλασει ειναι αν εχει ηλιθιωδως μικρη αυτονομια.
Ουσιαστικα ενα γυμνο 1190 RC8 με ροπακλα ειναι και πιστευω θα δουμε το μοτερ αυτο και στο επερχομενο SS.

Αχ

Άλλο μοτέρ θα έχει μεγαλογιατρέ ή σούπερ εξελιγμένο τεσπα. 1300cc γράφουν με καμιά 150ριά+ τροχό.
Με ένα μασκάκι θα κάνει τρελές ζημιές στα ss

Antonisss
01/10/2013, 09:52
Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του

DrBig
01/10/2013, 10:00
Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του


Το πουτανιγκαλε ομως εχει 100 κυβικα λιγοτερα εκτος απο το λιγο μεγαλυτερο πιστονι, που σημαινει οτι το κτμ θα εχει αρκετα μεγαλυτερη διαδρομη=μικροτερη ευστροφια=ροπη, οποτε δεν νομιζω να ειναι 'ψοφιο' χαμηλα. Τα 990 θα τα σκιζει που δεν λες οτι ειναι ψοφια χαμηλα.

Αχ

theofilos888
01/10/2013, 10:07
'Ασφαλτο θα ξηλώνει; Σουπερ-μάρκετ πως θα πας; Θα βγάζει 300 χλμ με ενα γέμισμα; Ο μάστορας θα το αγαπήσει; Ερωτήσεις ουσίας σε ένα κτμ. Ο κύριος σύμβουλος θα το αγοράσει;;;;; :p

Antonisss
01/10/2013, 10:10
Δεν μίλησα για 990, μίλησα για RC8... Ο χαρακτηρισμός ψόφιο ήταν σε σύγκριση με αυτό...

Εδώ http://www.ducati.org/forums/attachments/1199-panigale/58839d1336482843-motousa-1199-dyno-chart-12_1198vs1199.jpg

μπορείς να δεις αυτό που σου λέω με το Panigale έναντι του 1198S

endopandou
01/10/2013, 10:13
Τι είναι αυτό; Απο πότε κατεβάζει το rc8 151 τροχό;;;;;;

endopandou
01/10/2013, 10:27
Ο κύριος σύμβουλος θα το αγοράσει;;;;; :p
Μα φυσικά ντάρλινγκ. Μισό να πεταχτώ να σηκώσω κάνα 15αρο-17άρι που θα κοστίζει να το παραγγείλω γιατί αυτό που έχω μου πέφτει λίγο... :tooth:

DrBig
01/10/2013, 10:40
Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του

"That capacity isn’t just used for peak figures though. 1.3 liters means huge torque at low revs. Specifically 74lb-ft at just 2,500rpm. The motor redlines at 12,000rpm. Despite such impressive numbers, it shouldn’t be a maintenance nightmare. Service intervals are 9,300 miles apart."

Antonisss
01/10/2013, 10:59
Καλά, μόνο και μόνο που λέει ότι έχει κόφτη στις 12.000 σαλ ενώ το Panigale με πιο εύστροφο μοτέρ/μικρότερη διαδρομή ίσα που ακουμπάει τις 11.500 σαλ σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα νούμερα θα είναι ολίγον εκτός...

Και ξαναλέω γιατί εσύ έχεις πιαστεί από μια λέξη, δεν είπα ότι το μηχανάκι θα είναι ψόφιο χαμηλά, αλλά είπα/εννοούσα ότι θα είναι πιο ψόφιο σχετικά με το RC8 στο οποίο βασίζεται μοτέρ. Τώρα που ξανακοιτάω τα νούμερα, το RC8 έχει διάμετρο/διαδρομή 105/69 ενώ το Duke 108/71 οπότε η διαφορά ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη

Στην περίπτωση του Ducati πάντως, από 106/67,9 πήγανε στο 112/60.8

DrBig
01/10/2013, 11:14
Καλά, μόνο και μόνο που λέει ότι έχει κόφτη στις 12.000 σαλ ενώ το Panigale με πιο εύστροφο μοτέρ/μικρότερη διαδρομή ίσα που ακουμπάει τις 11.500 σαλ σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα νούμερα θα είναι ολίγον εκτός...

Και ξαναλέω γιατί εσύ έχεις πιαστεί από μια λέξη, δεν είπα ότι το μηχανάκι θα είναι ψόφιο χαμηλά, αλλά είπα/εννοούσα ότι θα είναι πιο ψόφιο σχετικά με το RC8 στο οποίο βασίζεται μοτέρ. Τώρα που ξανακοιτάω τα νούμερα, το RC8 έχει διάμετρο/διαδρομή 105/69 ενώ το Duke 108/71 οπότε η διαφορά ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη

Στην περίπτωση του Ducati πάντως, από 106/67,9 πήγανε στο 112/60.8

Δεν πιαστηκα απο καποια λεξη, τα δικα μου γραφω σε παραληρημα. Αν δεις εδω, μαλλον το σκιζει σε ροπη χαμηλα το RC8 στο οποιο βασιζεται!

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/12sb_ktm.jpeg

H.A.Balafoutre
01/10/2013, 12:51
Too much ρε παιδιά...υπερβολικό...Κάνει τον τελευταίο δούκα να δείχνει πιο πλήρης μηχανή. Έστω, βάλε τον κινητήρα του RC8 detuned, ώστε να δόσει το στίγμα για μια ανανέωση, γενικότερο ραφινάρισμα της πλατφόρμας αυτής του κινητήρα...ώστε να δημιουργεί και μια ίντριγκα για το superbike του 2014. Πάμε πια σε αυτοκινητάδικους κυλινδρισμούς...και τα ZZR, Hayabusa κτλ το ίδιο υπερβολικά είναι. Είναι που είναι πανάλαφρο...1.3λίτρα κινητήρας σε μηχανή...!!!

endopandou
01/10/2013, 13:26
Specs

Frame Chromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
Handlebar Aluminium, konifiziert Ø 28/22 mm
Front suspension WP-USD Ø 48 mm
Rear suspension WP-Monoshock
Front brake 2 x Brembo four piston, radially bolted caliper, brake disc Ø 320 mm
Rear brake Brembo fixed mounted two-piston brake calipers
Brake system Bosch 9ME Combined-ABS
Chain X-Ring 5/8 x 5/16″
Steering head angle 65,1°
Wheel base 1.482 ± 12 mm
Ground clearance 140 mm
Seat height 835 mm
Tank capacity 18 l Unleaded premium fuel (95 RON)
Weight without fuel 189 kg :smokin:

Engine type 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
Displacement 1.301 ccm :smokin:
Bore/stroke 108/71 mm
Power 132 kW (180 HP) at 8.870 rounds/min
Starting aid Electric starter/12V 11.2Ah
Transmission 6 gears
Engine lubrication Pressure lubrication with 3 Eaton pumps
Cooling system Liquid cooling
Clutch PASC slipper clutch, hydraulically operated
Engine management/ignition Keihin EMS with DBW, double ignition

Διαδρομή αναρτήσεων δεν λένε. Απο τις φωτό όμως δεν μου φαίνεται για 120άρι το μπροστινό. 140 με 150mm τo κόβω (μπακαλίστικα)
Επίσης με pic δύναμη στις ~8900σαλ δεν βλέπω να στροφάρει εύκολα στις 12000 που λένε.
Πάντως το 18άρι ντεπόζιτο με τέτοια αεροδυναμική και τόσα άλογα δεν ξέρω αν φτάνει... :giggle:

DrBig
01/10/2013, 13:44
Specs

Frame Chromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
Handlebar Aluminium, konifiziert Ø 28/22 mm
Front suspension WP-USD Ø 48 mm
Rear suspension WP-Monoshock
Front brake 2 x Brembo four piston, radially bolted caliper, brake disc Ø 320 mm
Rear brake Brembo fixed mounted two-piston brake calipers
Brake system Bosch 9ME Combined-ABS
Chain X-Ring 5/8 x 5/16″
Steering head angle 65,1°
Wheel base 1.482 ± 12 mm
Ground clearance 140 mm
Seat height 835 mm
Tank capacity 18 l Unleaded premium fuel (95 RON)
Weight without fuel 189 kg :smokin:

Engine type 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
Displacement 1.301 ccm :smokin:
Bore/stroke 108/71 mm
Power 132 kW (180 HP) at 8.870 rounds/min
Starting aid Electric starter/12V 11.2Ah
Transmission 6 gears
Engine lubrication Pressure lubrication with 3 Eaton pumps
Cooling system Liquid cooling
Clutch PASC slipper clutch, hydraulically operated
Engine management/ignition Keihin EMS with DBW, double ignition

Διαδρομή αναρτήσεων δεν λένε. Απο τις φωτό όμως δεν μου φαίνεται για 120άρι το μπροστινό. 140 με 150mm τo κόβω (μπακαλίστικα)
Επίσης με pic δύναμη στις ~8900σαλ δεν βλέπω να στροφάρει εύκολα στις 12000 που λένε.
Πάντως το 18άρι ντεπόζιτο με τέτοια αεροδυναμική και τόσα άλογα δεν ξέρω αν φτάνει... :giggle:

18ρι? Μια χαρα ειναι αν λαβεις υποψιν οτι στα 150 το χτηνος θα γυρναει στις 4500 στροφες. Το κοβω σε ταξιδι για 250-300χλμ αυτονομια. Αντε να βγει και σε smt να περασει και η κριση και να παρουμε ολοι απο ενα.

Stabak
01/10/2013, 13:49
Το κοβω σε ταξιδι για 250-300χλμ αυτονομια.

Ταξίδι; Μουχαχαχααχχαααχχα

DrBig
01/10/2013, 13:54
Ταξίδι; Μουχαχαχααχχαααχχα

ε μην τα ξαναλεμε, αυτα δεν ειναι για οποιον κι οποιον :p

endopandou
01/10/2013, 14:05
Ταξίδι; Μουχαχαχααχχαααχχα
Ο παλιός δούκας με πόσα υπολογίζεις μπορεί να ταξιδέψει (άνετα) αν του προσθέσεις ένα κομμάτι ζελατίνα απο ss?

Stabak
01/10/2013, 14:16
Ο παλιός δούκας με πόσα υπολογίζεις μπορεί να ταξιδέψει (άνετα) αν του προσθέσεις ένα κομμάτι ζελατίνα απο ss?

Τι εννοεις ζελατίνα; Το αφτερ σεηλ μασκάκι ή καμια τζιβι με μπρατσα πατέντα ξερω γω;

Μην το πολυψάχνουμε ο προηγουμενος σουπερδουκας με το 18ρι τεπόζιτο πάνω απο 100χλμ υποφέρεις στην κυριολεξία απο την κουραση. Ξεκούραστα δε "μπορει" να ταξιδεύεις κατω απο τα 150. Εγω δεν μπορεσα ποτέ να ταξιδεψω ήρεμα... αν δε το πατησεις 180-200 πας για σβέρκο. Μιλάω για μονοκαβαλο, με ντραγκ φρη εξοπλισμο και αρκετή κάβλα. Για διπλος με μπαγκάζια ουτε θελω να το φανταστω...

Stabak
01/10/2013, 14:26
Τελος παντων θα συμφωνήσω με τον devil. Υπερβολές. Τι να τα κανεις τα άλογα και τα κυβικά όταν ο ίδιος δεν μπορεις να "κρατηθείς" πάνω ; Γκαζια και κυβικά θες απο τα 220 μεχρι τα 270, να ανοιγεις 3-4 ξερω γω.... ενα καινουργιο Βε μπι κινγκ με μηδαμινη προστασια δεν εχει κανένα λόγο να υπάρχει.

Εχουν καταντήσει την κατηγορία σαν χαρλευ. μονοκάβαλα καφετέριας. Όσο όμορφα και να ναι, που ειναι τα ρημάδια, δεν βλέπω για ποιον λογο να μην πάρει κάποιος ενα SS και να του βαλει μια καρατιμόνα για το dual της υπόθεσης. Ισως δεν ειναι το ίδιο αλλα ειναι στην κυριολεξία η απαρχή της κατηγορίας και εκτος απο το μπρουταλ, γκάζια, άλογα κλπ συνδυάζεις και πιστες, προστασια, ταξιδι κλπ 2 κόσμοι σε ένα...

τα 2 μου σεντς

DrBig
01/10/2013, 14:27
Σταμπαξ, με το 950SE+μασκακι της ΚΤΜ τα 120 τα εχεις ανετα και αν δεν φυσαει κοντρα και σκυψεις λιγο μεχρι και 150 πας για καμια ωριτσα. Με ζελατινα που πιανει στο τιμονι τα 150 συνεχεια τα εχεις. Αλλα λεγοντας ταξιδι δεν εννοαμε αουτομπαν.

Δεν μπορω παντως να σκεφτω καλλιτερο μηχανακι για τις ιταλικες αλπεις πχ... κι αυτο ταξιδι ειναι.

Στο σχολιο για την καρατιμονα μαλλον συμφωνω, εχω δει και ενα RC8 με τετοιο και ηταν μουρλια. Παντως οι τιμονισιες ζελατινες κανουν θαυματα στα γυμνα.

Stabak
01/10/2013, 14:35
Σταμπαξ, με το 950SE+μασκακι της ΚΤΜ τα 120 τα εχεις ανετα και αν δεν φυσαει κοντρα και σκυψεις λιγο μεχρι και 150 πας για καμια ωριτσα. Με ζελατινα που πιανει στο τιμονι τα 150 συνεχεια τα εχεις. Αλλα λεγοντας ταξιδι δεν εννοαμε αουτομπαν.

Δεν μπορω παντως να σκεφτω καλλιτερο μηχανακι για τις ιταλικες αλπεις πχ... κι αυτο ταξιδι ειναι.

Δεν διαφωνώ, αλλα αυτα τα κάνεις και με ενα στρόμα ξεκουραστα, φτηνότερα και ισως με περισσοτερα ψυχολογικά.

Ο μονος λόγος να χεις τετοιο μηχανάκι ειναι να ζεις στις Αλπεις. Διοτι για να φτασεις εκει, θα πρεπει να καταπιείς και καποια εθνική. Όπως στο λέω πανω απο 100χλμ με το SD990 και το μασκάκι, υποφέρεις... Στη μια βολτα που δοκιμασα για Επιδαυρο, με ολόσωμη κλπ στο γυρισμό αναστέναξα και ηταν φιλαράκια με adv δικάβαλα με σαγιονάρες που λεει ο λόγος και πηγαιναμε τα ιδια χλμ, και καναν πλάκα. Αυτοι κυριλε, εγω γονατισμένος να κρατησω την 170ρα με σφιγμένα δόντια.

Το 950SM που ειχα, με μασκάκι και αυτο, ηταν πολύ πιο καλό στο θέμα σβέρκου. Ισως η πιο ορθια θεση κ η μετριότερη προσδοκία στο θεμα ταχυτητας...

Αστο, οσο ωραια ειναι τα ρημάδια τόσες παραχωρήσεις σου ζητανε...

endopandou
01/10/2013, 14:40
Τι εννοεις ζελατίνα; Το αφτερ σεηλ μασκάκι ή καμια τζιβι με μπρατσα πατέντα ξερω γω;

Μην το πολυψάχνουμε ο προηγουμενος σουπερδουκας με το 18ρι τεπόζιτο πάνω απο 100χλμ υποφέρεις στην κυριολεξία απο την κουραση. Ξεκούραστα δε "μπορει" να ταξιδεύεις κατω απο τα 150. Εγω δεν μπορεσα ποτέ να ταξιδεψω ήρεμα... αν δε το πατησεις 180-200 πας για σβέρκο. Μιλάω για μονοκαβαλο, με ντραγκ φρη εξοπλισμο και αρκετή κάβλα. Για διπλος με μπαγκάζια ουτε θελω να το φανταστω...

Από ss ζελατίνα. Αυτή στο 15 post. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131840
Κάποια στιγμή αν ταιριάξει θα στο δώσω βόλτα και δεν θα πιστεύεις τι μουαγέν μπορείς να κρατήσεις. Νούμερο δεν γράφω γιατί θα ανοίξει μεγάααααααλη κουβέντα και θα γραφτούν διάφορα...
Απλά να σου πω 2 πράγματα. 1) στα 200 είναι αισθητά πιο άνετα απο οποιοδήποτε ss. Αυτό λόγω πιο καλύτερης θέσης οδήγησης για αυτά τα χλμ. Στα περισσότερα είναι άλλη κουβέντα.
2) στην συγκεκριμένη βόλτα στον γυρισμό δεν υπήρχε το παραμικρό θέμα να κινηθώ μαζί με τα τουριστικά της παρέας σε ρυθμούς που χωρίς ζελατίνα θα ήταν εντελώς ουτοπικοί.
Υπάρχει φυσικά το θέμα του φαίνεσθαι. Οκ γι αυτό τον λόγο μπαίνει και βγαίνει σε <1 λεπτό ώστε να συνεχίσω να το παίζω ο κατσε καλάς με το φάιτερ. :giggle:
Είχα κάποτε διαμάχη για το θέμα φαίνεσθαι με κάποιους φτουκατίστι απο το 001 του Καρίμαλη (ο ένας είχε χάιπερ) και μου έλεγαν επι λέξη: Στο χάιπερ ζελατίνα; :rotflmao::rotflmao: και μετά τους τιμώρησε η ίδια η φτουκάτι... :tooth:
@μεγαλογιατρέ η πρόταση για βόλτα ισχύει και για εσένα.

byron
01/10/2013, 14:40
Τελος παντων θα συμφωνήσω με τον devil. Υπερβολές. Τι να τα κανεις τα άλογα και τα κυβικά όταν ο ίδιος δεν μπορεις να "κρατηθείς" πάνω ; Γκαζια και κυβικά θες απο τα 220 μεχρι τα 270, να ανοιγεις 3-4 ξερω γω.... ενα καινουργιο Βε μπι κινγκ με μηδαμινη προστασια δεν εχει κανένα λόγο να υπάρχει.

Εχουν καταντήσει την κατηγορία σαν χαρλευ. μονοκάβαλα καφετέριας. Όσο όμορφα και να ναι, που ειναι τα ρημάδια, δεν βλέπω για ποιον λογο να μην πάρει κάποιος ενα SS και να του βαλει μια καρατιμόνα για το dual της υπόθεσης. Ισως δεν ειναι το ίδιο αλλα ειναι στην κυριολεξία η απαρχή της κατηγορίας και εκτος απο το μπρουταλ, γκάζια, άλογα κλπ συνδυάζεις και πιστες, προστασια, ταξιδι κλπ 2 κόσμοι σε ένα...

τα 2 μου σεντς

Υπάρχουν και γυμνά που μπορούν να ταξιδέψουν μια χαρά με τα χλμ που λες, αρκεί να έχουν μια αεροδυναμική μελέτη απ΄το εργοστάσιο. Ταξίδι 150-170 είναι άνετο, αρκεί να υπάρχει καλό κράνος.

SD, Z750, BKing κλπ γυμνά που είναι με χαμηλό μούτρο και άδεια μπροστά δεν παλεύονται όντως, ενώ τόσα άλογα πραγματικά δεν έχουν καμμία χρησιμότητα σε γυμνά μηχανάκια.

endopandou
01/10/2013, 14:45
δεν βλέπω για ποιον λογο να μην πάρει κάποιος ενα SS και να του βαλει μια καρατιμόνα για το dual της υπόθεσης. Ισως δεν ειναι το ίδιο αλλα ειναι στην κυριολεξία η απαρχή της κατηγορίας και εκτος απο το μπρουταλ, γκάζια, άλογα κλπ συνδυάζεις και πιστες, προστασια, ταξιδι κλπ 2 κόσμοι σε ένα...


Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Την ίδια κουβέντα είχαμε τις προάλλες με τον ντέβιλ (και συμφωνούσαμε) και του είπα πως το απόλυτο εργαλείο για εμένα είναι ένα Κ5 με καρατιμόνα

Stabak
01/10/2013, 14:46
Με τετοιο παρμπριζ σίγουρα κανεις δουλειά, το αισθητικό ειναι ενα θέμα ομως.... θυμαμαι και στο sd forum uk κάνανε κατι πατεντες και βαζαν τη ζελατινα του adv κλπ... Τι να πω... οτι του αρεσει του καθενος

Δειτε το καινουργιο που τα οργανα ειναι εκτεθημενα κλπ ποσο χαλια αεροδυναμική θα χει...

Stabak
01/10/2013, 14:49
Υπάρχουν και γυμνά που μπορούν να ταξιδέψουν μια χαρά με τα χλμ που λες, αρκεί να έχουν μια αεροδυναμική μελέτη απ΄το εργοστάσιο.

Εκτός απο το παλιο τουόνο που μου το χουν πει πολλοι, ποιο αλλο εχει ικανη προστασια; Ενα Ζ1000 που ειχα για καποιο καιρο και αυτο σκατα ηταν, το CB1000 που ειχε παρει ενας φιλος μου για τεστ μαρτύρησε... ειναι δυσκολη η περίπτωση χωρις κάποιο μπικινι..

endopandou
01/10/2013, 14:49
Το μόνο γυμνό που άξιζε μαμά απο θέμα προστασίας ήταν το πρώτο τουόνο πάντως

byron
01/10/2013, 15:34
Εκτός απο το παλιο τουόνο που μου το χουν πει πολλοι, ποιο αλλο εχει ικανη προστασια; Ενα Ζ1000 που ειχα για καποιο καιρο και αυτο σκατα ηταν, το CB1000 που ειχε παρει ενας φιλος μου για τεστ μαρτύρησε... ειναι δυσκολη η περίπτωση χωρις κάποιο μπικινι..

μιλάω για το δικό μου το Tuono, που παρόλο που δείχνει χειρότερο αεροδυναμικά είναι στο ταξίδι καλύτερο απ΄το πρώτο. Η aprilia έλεγε οτι ήταν πιο αεροδυναμικό, και η δική μου αίσθηση είναι η ίδια μιας και έχω οδηγήσει και το παλιό σε ταξίδι.

Ταξίδι με 150-170 βγαίνει πανεύκολα χωρίς να κουράζει, ενώ παίζει και με υψηλότερες αν υπάρχει καλό κράνος και γουστάρεις τους βενζινάδες ανα 120-140 χλμ.

motomaniac
01/10/2013, 15:54
αυτο το θεμα με τα γυμνα νομιζω ειναι καθαρα θεμα σβερκου.. εγω πηγαινα με το ER5 παντα τερμα (180-190-200 σε κατηφορα με πηγουνι στο τεποζιτο) η και απλα οσο γρηγορα ηθελα χωρις ποτε να με νοιαξει ο αερας. το cbr που ειχα οταν το εκανα γυμνο παλι τα ιδια. μετα εγινε κατι σαν fighter με ζελατινα απο R1 κι οντως τα πραγματα ηταν τραγικα καλυτερα. αν δεν ηταν τοσο ακριβο cb1000r θα στοχευα...

motomaniac
01/10/2013, 15:58
Δεν μίλησα για 990, μίλησα για RC8... Ο χαρακτηρισμός ψόφιο ήταν σε σύγκριση με αυτό...

Εδώ http://www.ducati.org/forums/attachments/1199-panigale/58839d1336482843-motousa-1199-dyno-chart-12_1198vs1199.jpg

μπορείς να δεις αυτό που σου λέω με το Panigale έναντι του 1198S

απο αυτο το διαγραμα θα προτιμουσα τον 1198 να βαλω σε γυμνο. αυτο για το τι θα πραξει η ΚΤΜ αναλογως.

Ζεύκας
01/10/2013, 17:26
Ταξίδι με 150-170 βγαίνει πανεύκολα χωρίς να κουράζει, ενώ παίζει και με υψηλότερες αν υπάρχει καλό κράνος και γουστάρεις τους βενζινάδες ανα 120-140 χλμ.

220-240 χλμ/ώρα σταθερά με σακίδιο πλάτης.

200-220 χλμ/ώρα σταθερά με σαμάρια.

Αυτονομία 150-160 χλμ

RaGe_Raptor
02/10/2013, 12:17
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ktm-super-duke-r-0-124mph-in-72-seconds/23632.html:eyepop::eyepop::eyepop:

H.A.Balafoutre
02/10/2013, 12:46
Superbike killer....

devil's animal
02/10/2013, 15:18
Τελος παντων θα συμφωνήσω με τον devil. Υπερβολές. Τι να τα κανεις τα άλογα και τα κυβικά όταν ο ίδιος δεν μπορεις να "κρατηθείς" πάνω ; Γκαζια και κυβικά θες απο τα 220 μεχρι τα 270, να ανοιγεις 3-4 ξερω γω.... ενα καινουργιο Βε μπι κινγκ με μηδαμινη προστασια δεν εχει κανένα λόγο να υπάρχει.

Εχουν καταντήσει την κατηγορία σαν χαρλευ. μονοκάβαλα καφετέριας. Όσο όμορφα και να ναι, που ειναι τα ρημάδια, δεν βλέπω για ποιον λογο να μην πάρει κάποιος ενα SS και να του βαλει μια καρατιμόνα για το dual της υπόθεσης. Ισως δεν ειναι το ίδιο αλλα ειναι στην κυριολεξία η απαρχή της κατηγορίας και εκτος απο το μπρουταλ, γκάζια, άλογα κλπ συνδυάζεις και πιστες, προστασια, ταξιδι κλπ 2 κόσμοι σε ένα...

τα 2 μου σεντς

well said mate...
:a10:

DrBig
02/10/2013, 16:56
well said mate...
:a10:


Τι well said mate μωρε και συ μη σ'αρχισω στις πιστονιες, αν αγοραζαμε μηχανες με την λογικη ολοι βστρομ και τδμ θα καβαλουσαμε :moutza:

Black Mamba
02/10/2013, 17:18
Τι well said mate μωρε και συ μη σ'αρχισω στις πιστονιες, αν αγοραζαμε μηχανες με την λογικη ολοι βστρομ και τδμ θα καβαλουσαμε :moutza:

Ξανα "well said" mate:D

devil's animal
02/10/2013, 18:04
Τι well said mate μωρε και συ μη σ'αρχισω στις πιστονιες, αν αγοραζαμε μηχανες με την λογικη ολοι βστρομ και τδμ θα καβαλουσαμε :moutza:

ρε γιατρουλη, δεν ειναι θεμα λογικης...ειναι θεμα χρησιμοτητας...εχει πολυ μεγαλη διαφορα...

ειναι σαν να εχεις ενα hayabusa 650hp...η χρησιμοτητα του ειναι μονο σε dragster...τιποτα αλλο...το αν εχει λογικη ή οχι, ειναι αλλο καπελο...

ετσι και ο κανιβαλος που βγαινει...δεν εχει ουσιαστικη χρησιμοτητα...
τα ιδια μπορει να κανει και ενα ss με τιμονι..

δλδ ποια η δαφορα του mille με το tuono?
τιποτα, ενα τιμονι και ενα μασκακι...
δλδ στο ενα απλα εχεις την επιλογη να ταξιδεψεις καλυμμενος απο τον αερα, ενω με το αλλο, οχι...

κατσανε και βγαλανε ενα μηχανακι με περισσοτερα αλογα απο το rc8 και δεν μπορει να καλυφτει ουτε ο pedrosa...

Antonisss
02/10/2013, 18:23
Χρησιμότητα, λογική και διάφορες άλλες έννοιες δεν έχουν και μεγάλη σημασία εδώ στην Ελλάδα γιατί τότε 100-200 (υποθετικό νούμερο-μαντεψιά όσων πάνε Μέγαρα) άτομα στην Αθήνα μόνο θα έπρεπε να έχουν SS, άλλοι 100-200 TDM-Vstrom-Varadero-GS που πάνε κάνα ταξιδάκι και όλοι οι υπόλοιποι παπιά-σκούτερ και τα συναφή...

DrBig
02/10/2013, 18:57
ρε γιατρουλη, δεν ειναι θεμα λογικης...ειναι θεμα χρησιμοτητας...εχει πολυ μεγαλη διαφορα...

ειναι σαν να εχεις ενα hayabusa 650hp...η χρησιμοτητα του ειναι μονο σε dragster...τιποτα αλλο...το αν εχει λογικη ή οχι, ειναι αλλο καπελο...

ετσι και ο κανιβαλος που βγαινει...δεν εχει ουσιαστικη χρησιμοτητα...
τα ιδια μπορει να κανει και ενα ss με τιμονι..

δλδ ποια η δαφορα του mille με το tuono?
τιποτα, ενα τιμονι και ενα μασκακι...
δλδ στο ενα απλα εχεις την επιλογη να ταξιδεψεις καλυμμενος απο τον αερα, ενω με το αλλο, οχι...

κατσανε και βγαλανε ενα μηχανακι με περισσοτερα αλογα απο το rc8 και δεν μπορει να καλυφτει ουτε ο pedrosa...


Μα αυτο ακριβως λεω! Αυτος που θα παρει το 1290 δεν θα το παρει για την χρηστικοτητα του, θα το παρει για την γκαβλαΝΝΝΝΝ ΣΣΣΣ (αχ οξυγονωθηκα κι ευτυχησα).

devil's animal
02/10/2013, 19:06
Μα αυτο ακριβως λεω! Αυτος που θα παρει το 1290 δεν θα το παρει για την χρηστικοτητα του, θα το παρει για την γκαβλαΝΝΝΝΝ ΣΣΣΣ (αχ οξυγονωθηκα κι ευτυχησα).

η κ@υλα θα ειναι οταν δεν θα μπορει να παει πανω απο 200 (και θα του μενουν καμια 50αρια αλογα ανεκμεταλευτα) γιατι δεν θα μπορει να κρατησει τον σβερκο του?
ή μηπως οταν θα χεζεται να ανοιξει το γκαζι με τις 3 πρωτες ταχυτητες μην τον φερει καπακι?
γιατι αλλο 4κ και 1000cc οπως τα ιαπωνικα ss και αλλο 1300cc δικυλινδρα...


anyway, να δουμε την εμπορικοτητα του...

DrBig
02/10/2013, 19:15
η κ@υλα θα ειναι οταν δεν θα μπορει να παει πανω απο 200 (και θα του μενουν καμια 50αρια αλογα ανεκμεταλευτα) γιατι δεν θα μπορει να κρατησει τον σβερκο του?
ή μηπως οταν θα χεζεται να ανοιξει το γκαζι με τις 3 πρωτες ταχυτητες μην τον φερει καπακι?
γιατι αλλο 4κ και 1000cc οπως τα ιαπωνικα ss και αλλο 1300cc δικυλινδρα...


anyway, να δουμε την εμπορικοτητα του...



1) Δεν θα προλαβαινει να πουλαει και βαζω στοιχημα
2) Δεν θα φερνει κανενα καπακι, απλα θα εκτοξευεται (λογω ηλεκτρονικων)
3) Παει και χωμα

300436

irinia
02/10/2013, 19:27
η κ@υλα θα ειναι οταν δεν θα μπορει να παει πανω απο 200 (και θα του μενουν καμια 50αρια αλογα ανεκμεταλευτα) γιατι δεν θα μπορει να κρατησει τον σβερκο του?
ή μηπως οταν θα χεζεται να ανοιξει το γκαζι με τις 3 πρωτες ταχυτητες μην τον φερει καπακι?
γιατι αλλο 4κ και 1000cc οπως τα ιαπωνικα ss και αλλο 1300cc δικυλινδρα...


anyway, να δουμε την εμπορικοτητα του...




ΠΑΕΙ ΧΑΛΑΣΕΣ................ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ





Άλλα μάς έλεγες κάπου παραδίπλα.....!!!!!!!!!

irinia
02/10/2013, 19:33
1) Δεν θα προλαβαινει να πουλαει και βαζω στοιχημα
2) Δεν θα φερνει κανενα καπακι, απλα θα εκτοξευεται (λογω ηλεκτρονικων)
3) Παει και χωμα

300436








ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ......??




Γιά τά ήλεκτρονικά νά ξέρεις ότι μπορεί νά κάνουν
καί άκριβώς τό άντίθετο άπό αύτό πού έπιθυμείς.
Έπειδή τυχαίνει νά έχουμε στήν οίκογένεια
μία slk μέ 3500 κυβικά,καμμιά 300αριά μουλάρια
καί ούτε ξεκινάει χωρίς
ήλεκτρονικά,σέ κόβει καί σέ βάζει στόν ίσιο δρόμο
πού λένε.......γιαυτό μή τά θεωρείς πανάκεια,μπορεί
νά είναι καί ξενέρωμα στά ζόρια,δέν θάναι καί σάν αύτά
τών GP.........βέβαια.......χο....χο.....χο.....

endopandou
02/10/2013, 19:34
3) Παει και χωμα

300436

Είσαι πολύ κακός μεγαλογιατρέ.

Να και γω
300437
:giggle:

DrBig
02/10/2013, 19:36
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ......??




Γιά τά ήλεκτρονικά νά ξέρεις ότι μπορεί νά κάνουν
καί άκριβώς τό άντίθετο άπό αύτό πού έπιθυμείς.
Έπειδή τυχαίνει νά έχουμε στήν οίκογένεια
μία slk μέ 3500 κυβικά καί ούτε ξεκινάει χωρίς
ήλεκτρονικά,σέ κόβει καί σέ βάζει στόν ίσιο δρόμο
πού λένε.......γιαυτό μή τά θεωρείς πανάκεια,μπορεί
νά είναι καί ξενέρωμα στά ζόρια,δέν θάναι καί σάν αύτά
τών GP.........βέβαια.......χο....χο.....χο.....

Το γουιλι κοντρολ υπαρχει εδω και καμποσο καιρο, οταν δηλαδη παει να σου παρασηκωθει (το γουιλι), φαπ τρωει μια!

Antonisss
02/10/2013, 19:38
Το γουιλι κοντρολ υπαρχει εδω και καμποσο καιρο, οταν δηλαδη παει να σου παρασηκωθει (το γουιλι), φαπ τρωει μια!

Ανάλογα την εταιρεία! Στο Απρίλια πχ, στο 1, δεν σηκώνει καν... απορώ τι θα κάνει στο 3...

DrBig
02/10/2013, 19:40
Είσαι πολύ κακός μεγαλογιατρέ.

Να και γω
300437
:giggle:

ουτε το πορτοκαλι δε σωζει την κατασταση :a027:

irinia
02/10/2013, 19:43
Το γουιλι κοντρολ υπαρχει εδω και καμποσο καιρο, οταν δηλαδη παει να σου παρασηκωθει (το γουιλι), φαπ τρωει μια!



ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΟΥΪΛΙ ..............ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ





Καί πουθενά άλλού.....??????.......ξέρεις βιάγκρα λόγω ήλικίας κ.λ.π......

irinia
02/10/2013, 19:48
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟΨΕ...........ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ........



ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ

motomaniac
02/10/2013, 20:01
η κ@υλα θα ειναι οταν δεν θα μπορει να παει πανω απο 200 (και θα του μενουν καμια 50αρια αλογα ανεκμεταλευτα) γιατι δεν θα μπορει να κρατησει τον σβερκο του?
ή μηπως οταν θα χεζεται να ανοιξει το γκαζι με τις 3 πρωτες ταχυτητες μην τον φερει καπακι?
γιατι αλλο 4κ και 1000cc οπως τα ιαπωνικα ss και αλλο 1300cc δικυλινδρα...


anyway, να δουμε την εμπορικοτητα του...

η γκαυλα θα ειναι στο να το οδηγας. εστω και μια φορα το μηνα εκει που του αρμοζει. σε στροφες. και μες την πολη γκαυλα θα ειναι.. αλλα ακριβα τα προστιμα.. κι εξω μια χαρα θα ειναι. μεχρι 160 στανταρ θα παει εναν σβερκο που γουσταρει γυμνα.

devil's animal
02/10/2013, 22:57
ΠΑΕΙ ΧΑΛΑΣΕΣ................ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ





Άλλα μάς έλεγες κάπου παραδίπλα.....!!!!!!!!!

:nono:

ειμαι ρεαλιστης, αγοραρε...

το αλλο παραδιπλα (βλ. adventure 1190) και μπορει να φορτωθει για να γυρισει τον κοσμο και χωμα παει και δικαβαλα παιρνει και στοιχειωδη καλυψη απο τον αερα εχει...και αμα λαχει 250αριζει...
αυτο τι θα μπορει να κανει απ'ολα αυτα...??

ευκολη απαντηση: ΤΙΠΟΤΑ...

απλα θα εχει τα αλογα και την ροπη στον Θεο...

Antonisss
03/10/2013, 08:44
Όποιος θέλει χώμα πάντως υπάρχει και αυτή η επιλογή!

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/ducati-1199-terracorsa-motocorsa/

:lol:

Black Mamba
03/10/2013, 09:28
Παιδες, στο θεμα μας γιατι χανομαστε...
Αυστηρα για οσους ΔΕΝ ψαχνουν ενα χρηστικο μηχανακι!
Καινουργιο βιντεακι και τα χερια εξω απο τις τσεπες, παρακαλω...:D


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A8heeP16TIc

byron
03/10/2013, 09:45
As μείνει καθαρό το παρόν για το νέο SD.

Τα ποστ και η κουβέντα περί χρηστικότητας πάνε στο -> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137682

MikeG
03/10/2013, 10:43
1) Δεν θα προλαβαινει να πουλαει και βαζω στοιχημα
2) Δεν θα φερνει κανενα καπακι, απλα θα εκτοξευεται (λογω ηλεκτρονικων)
3) Παει και χωμα

300436



Καλορίζικο Doc! Για αυτό που έχεις τώρα, διαθέτω lux garage με κουβερτούλα!

DrBig
03/10/2013, 12:40
Για αυτό που έχεις τώρα, διαθέτω lux garage με κουβερτούλα!

Και εγω! Αυτο που δεν εχω ειναι ενα 1290 να βαλω μεσα.

naturalboy
03/10/2013, 22:57
black mamba to Βιντεάκι σου Super, το θέμα είναι στην ελλάδα της κρίσης ποιός θα αγοράσει τώρα ένα τέτοιο μηχανάκι...

endopandou
09/10/2013, 11:56
Η παρουσίαση - διαφήμιση του Moody συνεχίζεται αυτή τη φορά με τον πύραυλο McWilliams που ήταν και ο επίσημος tester των Αυστριακών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το σημείο που αναφέρεται στην σύγκρισή των ικανοτήτων του με τα ηλεκτρονικά.
http://www.youtube.com/watch?v=-dYvV4zr7iE

(στη μια ρόδα με 4η??? :a21:)

Black Mamba
09/10/2013, 12:33
(στη μια ρόδα με 4η??? :a21:)

Tι σου κανει εντυπωση?;)
Πες μου οτι δεν εχεις δει αυτο βιντεακι?
Αdventure 1190 στη μια ροδα με 210km...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cL7YuKEtgdE

endopandou
09/10/2013, 14:14
Να το σηκώσει ο αναβάτης με 4η λέει βρε ντάρλινγκ, όχι να αλλάξει τις ταχύτητες στον αέρα. Μιλάμε για αρκουδοροπή.

RaGe_Raptor
15/10/2013, 19:31
Ronda ,Spain ,Asari circuit
Αύριο οι συντάκτες του ειδικού τύπου θα τα έχουν στα χέρια τους για μια ολόκληρη ημέρα στην πίστα...δε θα με χαλούσε..
301539

DrBig
15/10/2013, 19:52
Ronda ,Spain ,Asari circuit
Αύριο οι συντάκτες του ειδικού τύπου θα τα έχουν στα χέρια τους για μια ολόκληρη ημέρα στην πίστα...δε θα με χαλούσε..
301539

%^$%$##!@^%$*&%*%&^$&%$ :bawl:

Black Mamba
15/10/2013, 22:18
Ronda ,Spain ,Asari circuit
Αύριο οι συντάκτες του ειδικού τύπου θα τα έχουν στα χέρια τους για μια ολόκληρη ημέρα στην πίστα...δε θα με χαλούσε..
301539

ΡΕ ΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΕXΟΥΜΕ ΠΕΙ ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟ FLORUM?

Απα-πα...Αρχιζω και τα βλεπω πολλα και περτικαλια....

freco
16/10/2013, 08:51
Νομίζω δεν είδα κάπου αυτό: http://www.1290superduker.com/cms/

Στο κάτω μέρος γυρνάει 360 μοίρες με το mouse.

Εκσπερματώστεεεε...

endopandou
17/10/2013, 09:36
:eyepop: μαδαφάκα...

Cope: At 2,000rpm, the new KTM 1290 Super Duke produces more torque than the 990 SD can at maximum

Black Mamba
17/10/2013, 09:40
:eyepop: μαδαφάκα...

Cope: At 2,000rpm, the new KTM 1290 Super Duke produces more torque than the 990 SD can at maximum

Hμαρτον...
Η χαρα του λαστιχά!:D

spyrakos35
17/10/2013, 10:22
:eyepop: μαδαφάκα...

Cope: At 2,000rpm, the new KTM 1290 Super Duke produces more torque than the 990 SD can at maximum

εσύ δεν είσαι που έχεις ενα ΚΤΜ που το έχεις βαφτίσει "the χρέπι"?......

endopandou
17/10/2013, 10:31
εσύ δεν είσαι που έχεις ενα ΚΤΜ που το έχεις βαφτίσει "the χρέπι"?......
Τι σΚέση έχει αυτό με τη ροπή ντάρλινγκ;
Ναι εγώ είμαι που αποκαλώ το δικό μου χρέπι. Θες την γνώμη μου και για το δικό σου; :tooth:

devil's animal
17/10/2013, 10:32
:eyepop: μαδαφάκα...

Cope: At 2,000rpm, the new KTM 1290 Super Duke produces more torque than the 990 SD can at maximum

τρομαξες νταρλινγκ?:hug:

spyrakos35
17/10/2013, 10:45
Τι σΚέση έχει αυτό με τη ροπή ντάρλινγκ;
Ναι εγώ είμαι που αποκαλώ το δικό μου χρέπι. Θες την γνώμη μου και για το δικό σου; :tooth:
Τι να την κανεις τοτε την ροπη αν μιλαμε για χρεπια?

Red Rider
17/10/2013, 10:59
Εκσπερματώστεεεε...

Ναίιι..
:a7::a8:

Allst@rf
17/10/2013, 11:03
Τι να την κανεις τοτε την ροπη αν μιλαμε για χρεπια?

Επειδή του αρέσει αυτό το χρεπι όμως, αυτοεπιβαλεται για να μη τον κοροιδευουν οι φίλοι του με τα γιαπωνεζικα...

:p

RaGe_Raptor
17/10/2013, 11:42
Και συνεχίζουμε....
Ben Cope@visordown: Done 50 miles on KTM's 1290 Super Duke. Effortless engine but not the savage brute I thought it would be.

:bawl:
@visordown: KTM spent all their money on @TobyMoody doing the video for the new 1290 Superduke and thus are flying us out on Ryanair, says their PR man.

Sapadak
17/10/2013, 12:03
:bawl:
@visordown: KTM spent all their money on @TobyMoody doing the video for the new 1290 Superduke and thus are flying us out on Ryanair, says their PR man.

:bawl::lol:

DrBig
17/10/2013, 17:06
http://youtu.be/yn2hmk35sOU

endopandou
17/10/2013, 20:43
Μάθαμε και τιμή. 17600

faraway
17/10/2013, 20:47
:eyepop::eyepop:

:ninja:

Που ανακοινώθηκε ?

endopandou
17/10/2013, 20:56
:ninja: Στο σημερινό τεστ τους το είπαν

RaGe_Raptor
17/10/2013, 21:18
χόλυ φΑκ..........

Black Mamba
17/10/2013, 21:43
Τζαμπα πραμα...:uplate:

Allst@rf
17/10/2013, 21:46
Τζαμπα πράμα...